cyboy [mecenáš]

cyboy

Jméno: Filip Štěpánek
Email: admin@comphelp.cz

Možná až příliš čtu.

cyboy
M cyboy | 12.12.2019 | Pizza Guy vol. 1 - Drsňáci, mimozemšťanky a výkaly

Milo: Presvedcily me dve veci - cena, ktera je nizsi nez pitoma UKK apod. a taky autoruv pristup. Jsem si tady dovolil sdelit svuj nazor na ukazku a chlapec se k tomu postavil vyslovene dospele (uz jsme tu zazili i pravy opak). Takze sanci tomu dam, ale tim se nic nemeni na mem nazoru na tema. Slibil jsem autorovi v PM konstruktivni kritku a svuj slib hodlam splnit. A taky si myslim, ze 100 stranek pomerne ridce zabublinovane knihy me snad nezvladne lobotomizovat. V nejhorsim to s veskerymi poctami pohrbim do vody. A splachnu. ;)

cyboy
M cyboy | 12.12.2019 | Temné noci - Metal: Temný vesmír

Darth: S tou plytkosti mi mluvis z duse. Presne s tim jsem kupoval prvni knihu - ze si prece takovej event v DC poradne ohlidaji. Neverim, ze nejsou autori, kteri by se toho neumeli chopit jako Loebe, Miller a dalsi, jejichz scenare vesele vzdoruji zubu casu. Podle me je totiz DC ani nehleda a takhle jsou spokojeni. Je to barevne, snazi se to tvarit desne temne, osudove a cool a to dneska evidentne staci. Diky za tip na The Wake. Jak uz jsem psal u minuleho dilu, tak Snydera do te serie instalovali podle me predcasne a pokud si to nemyslel on, tak si to mel uvedomit sefredaktor.

cyboy
M cyboy | 11.12.2019 | Žoldnéř #03: Zkoušky

Tentokrat trochu slabsi dil. Cele je to celkem v pohode, az na ten zaver, ktery to uplne rozbiji. Namalovane je to porad stejne dobre.
70% (s urvanyma usima)

cyboy
M cyboy | 11.12.2019 | Temné noci - Metal: Temný vesmír

Prakticky uplne souhlasim s Darthem, akorat ja ani ty predchozi dva dily nepovazuju za neco zajimaveho. Koupeno a precteno ciste z povinnosti, abych v budoucnu vedel ktera bije. Uznavam, ze tak jak je to ted rozehrane (a roze*rane), to nabizi autorum pomerne hodne prostoru pro nove zapletky, ale uz samotny navrat k multiverzu je v mych ocich krok zpatky.
50%

cyboy
M cyboy | 11.12.2019 | Pizza Guy vol. 1 - Drsňáci, mimozemšťanky a výkaly

Tak jsem si to nakonec objednal.

cyboy
M cyboy | 11.12.2019 | Pizza Guy vol. 1 - Drsňáci, mimozemšťanky a výkaly

Pizza Guy: A bude to normalne v distribuci, nebo jen pres tebe? Jako zvedavy jsem a prolistovat bych si to chtel, ale jestli to nakonec koupim jeste vazne netusim. Jaka je cena? Tady se pise 200,-, ale to mi prijde celkem malo, tak jestli to neni chyba.

cyboy
M cyboy | 10.12.2019 | Pizza Guy vol. 1 - Drsňáci, mimozemšťanky a výkaly

Ja si to na startovaci neobjednal, protoze me ta ukazka vyslovene nezaujala. Jako asi to ma byt vtipne, ale ja si humor predstavuju jinak a cist si komiks o tom, jak nekdo sedi na zachode mi prijde vyslovene primitivni (nemluve o tom dat si tvrdy chleba toaletarek do nazvu). Ale autor je evidetne fanaticky pizzar, protoze vyrobit z ananasu na pizze zaminku pro "zasah" hrdiny je tak strasne silene, ze se to mohlo zrodit jen v hlave ortodoxniho pizzare. Ted kdyz tu ukazku vidim podruhe, tak si mi to libi jeste min. Urcite to nekde ochutnam, ale tuhle porci si asi dovezt neneacham.

cyboy
M cyboy | 6.12.2019 | Providence

Cele to silenstvi kolem Providence me celkem nechavalo v klidu, ale nakonec se ozvat musim. Predne kniha je produkt jako kazdy jiny a asi vsichni jsme ho koupili jako koncovi zakaznici, takze je i s dvouletou zarukou. A pokud je produkt z vyroby vadny a neopravitelny, tak mame pravo zadat vyrobek bezvadny anebo odstoupit od kupni smlouvy (chybejici text v 1/12 knihy errata nevyresi). Argo se vydava klasickou ceskou cestou - klickovani mezi zakony. Ale ok, jsme v cechach a jsme jen blbi spotrebitele. Na celem tom problemu se krasne ukazuje jak vydavatele porad ziji ve stavu polobozskych entit, ktere nam serviruji zazraky a ocekavaji pouze nas uzas. Darth ma ve svem postoji naprostou pravdu a uvedomovat si sva prava neni zadny hon na carodejnice. Kdyz si koupite auto a na palubnim displeji nebudou texty, tak to asi budete resit. A kdyz vam v automobilce reknou, ze vam misto opravy/vymeny namontuji druhy, cernobily displej, tak s tim asi v pohode nebudete. Argo jde jeste dal - dokonce nam radi, ze si mame vystrihnout a dolepit chybejici bublinu na strane 15 a smajlik k tomu. Ha ha ha. Vazne vtipne. Cesta a reseni, ktere zvolilo Argo je vyslovene komicke. Podelali jeden ze svych nejdrazsich projektu za rok a resenim je co? Cernobily sesit a vystrihovanky? Jako vazne? Proc to neni v barve stejne jako original? Asi by to take bylo moc drahe. Je fascinujici sledovat, jak staci kdyz nakladatel rekne, ze oprava by byla moc draha a uz by nemohl vydavat zadne komiksy (v pripade Arga je to dost diskutabilni vymluva s tim poctem knih, ktere vydavaji) a ctenari zacnou pokorne soupat nohama a navzajem se prekrikovat s tim, ze se vlastne nic nestalo. Dart zcela trefne uvadi svou obavu, aby ze z toho nestal precedent, protoze si to o to uplne rika a s timhle pristupem si ani nezaslouzime nic jineho.

cyboy
M cyboy | 5.12.2019 | Howard P. Lovecraft - Ten, kdo psal v temnotách

Prakticky naprosty souhlas s baatchou. Jen kvuli te zkratkovitosti nepujdu na plny pocet.
70%

cyboy
M cyboy | 5.12.2019 | Komiksový výběr Spider-Man #006: Smrt Jean DeWolffové

Celkem prekvapive docela dobry dil. Tentokrat se hraje na vaznejsi notu a to Spider-Manovi svedci. Jedine co tam pusobi anorganicky jsou ti superhrdinove/padousi a misty se zbytecne zvani. Tak snad bude podobne dobrych dilu vic.
70%

cyboy
M cyboy | 1.2.2020 03:25 | Pindárna

Dik za nazory k Deadpoolovi.

cyboy
M cyboy | 28.1.2020 13:39 | Pindárna

Nemate nekdo nahodou nactenou tu novou radu Deadpoola, co ma vyjit pristi tyden v Crwi? Pokud ano - je tam zlepseni oproti te predchozi serii, nebo to jede ve stejnych kolejich?

cyboy
M cyboy | 29.11.2019 19:38 | Srazy, cony, festivaly

Omlouvam se, ale ja to dnes nestihnu. :(

cyboy
M cyboy | 22.11.2019 12:50 | Pindárna

Lovecrafta mam jako jednoho z nejoblibenejsich autoru a nikomu se zatim nepovedlo udelat prevod do jineho media, protoze Lovecraft neni jen o nametech, ale hlavne o stylu psani. Takze jsem byl hodne neduverivy a pristupoval jsem k tomu trochu s predsudky. Ale Moore touhle cestou nejde. On neprevadi povidky do komiksu, ale vytvari svuj pribeh, ktery spojuje HPL, Chamberse (prectete si Krale ve zlutem!), Jamese a Jonese a dalsi do pomerne zajimaveho pribehu, ktery konci docela prekvapive, i kdyz je to trochu ulet. Takze ano, za precteni to stoji a ne, neni to adaptace dila HPL. Jen kdyby Moore tolik nekecal v tech denicich, protoze cist ten dej znovu v psane podobe je fakt otrava. Bohuzel to nejde preskakat, protoze sem tam tam jsou dulezite veci.

cyboy
M cyboy | 21.11.2019 23:21 | Pindárna

Ja uz to cetl a ano, clovek ma pocit, ze neco nepochopil a ze to je zamer. Ale Moore za kazdou kapitolou dlouze zvatla v denicich hlavniho hrdiny a v nich hodne detailne rozebira to, co uz jste si predtim precetli v komiksove podobe. Takze nakonec to neni az takovy problem, jak by to mohlo na prvni pohled vypadat.

cyboy
M cyboy | 17.11.2019 05:36 | Srazy, cony, festivaly

Je asi 40% sance ze v patek rano pojedu do Rakouska, ale pokud ne, tak bych se stavil, pokud teda neni nikdo proti.

cyboy
M cyboy | 31.5.2019 12:22 | * Připomínky a návrhy

Zda se, ze na strankach ma nekdo problem s bezpecnosti, nebo se sem fakt zacali registrovat roboti. Pred chvili mi prisla nasledujici PM:

Uživatel karin61984 Vám poslal následující zprávu:
Ahoj moje jméno je Karin Moje nové soukromé video zde http://v.ht/xxsexyyyy

http://comicsdb.cz/posta/8100

cyboy
M cyboy | 30.3.2019 13:10 | * Připomínky a návrhy

Obecne v teto diskuzi souhlasim s GWB.
Atomizace komunity do x platforem (jakkoliv je velka nebo mala) je spatny napad. Skoro bych rekl, ze to je rezignace na roli, kterou comicsdb plni. Ja chapu, ze je snadne sklouznout do predstavy, ze jsem vizionar a vsichni ostatni jsou kreteni, ale pokud stejna logika funguje napr. i na databaziknih, cbdb nebo goodreads, tak je videt, ze je poptavka po dotazech a komunikaci uvnitr zajmove vymezene komunity (s vynechanim jinych platforem). Hlavne to jde proti zakladni logice webu - kdyz uz uzivatele mam, tak se ho nebudu zbavovat tim, ze ho budu posilat jinam. Ale ano, delat z problemu problem nekoho jineho je svudne. Tady je tim zdrojem problemu asi pretizenost Zacka, ktereho uz nebavi cist prispevky a moderovat je (coz je pochopitelne, pokud to dela sam). Pokud bych o necem premyslel, tak je to delegace prav. Tak se to na forech dela a delalo vzdycky. Mozna to tady uz funguje, ale prijde mi, ze kdyz uz nekdo do neceho zasahuje, tak je to vzdycky Zack, takze jini moderatori jsou bud neviditelni, nebo nejsou.
Trivializace je cesta do pekel a na to je tady facebook a podobne platformy.
Jen tak mimochodem k Zackovu komentari ohledne moji diskuze u Namora - ja jsem si ji nevymyslel a nezacal jsem s ni, reagoval jsem na dotaz a nasledne slovo dalo slovo. Podle me presne v duchu slova "diskuze" jak se ta cast, kam jsem psal jmenuje. Ale ano, mel jsem se drzet toho, ze uz tam nic psat nebudu, stejne to skoncilo naprostym nesmyslem a odpovedmi stylu "uz jsem ti odpovedel, ale ty to neberes". Nez neco napisu, tak si to promyslim, protoze si uvedomuju, ze Canetti mel pred temi sto lety pravdu, kdyz psal o potrebe instantniho odsudku. "Facebook style" vykriky bez kontextu, nebo jeho pochopeni, jsou k nicemu.

cyboy
M cyboy | 1.9.2018 22:23 | Pindárna

Senene: Mimo jine delame pro dve personalky a z obou unisono zazniva, ze lidi uz brzo zase budou. Velke firmy se chystaji propoustet hned jak ekonomika jeste vic klesne, protoze je pro ne neunosny za jaky platy si ty novy lidi nabrali. A jako prvni pry pujdou ti, co nastupovali posledni. Jak jsem nakoupil, tak prodavam...

A jeste jednou Seneke: nejen ty, dinosauri a duchodci. Ja taky. ;)

Hawwwran a souvisejici diskutujici - jednou jsem si docela dlouho dopisoval s nejakou holcinou od BD, protoze me zajimalo proc mi vratili penize a neposlali jednu knihu. Predne, ten angloamerickej knizni trh vazne funguje jinak nez tady. Nejprve vyjde hardback a pak s pomerne velkym odstupen paperback a ty (podle prodejnosti hardbacku) nakladatelstvi bud odkladaj, nebo treba nakonec vubec nevydaj (to byl muj pripad). Taky z ni vypadlo, ze nekteri nakladatele jim omezuji dodavky, protoze kamenny knihkupectvi maj vzdycky prednost pred eshopy. Nijak je nehajim, beru je proste je sluzbu. Kazdopadne jejich pristup je korektni, zaslani rychle a baleni kvalitni a co si budeme povidat, tak ceny bezkonkurecni. Ono s tema cenama je to osidne. V praze ma dve kamenna knihkupectvi (ani jedno retezcove), kam chodim nakupovat knihy a zaplatim co si reknou, protoze to chapu tak, ze kdyz budu hledat kde to koupim o 20,- levneji, tak si ty knihy brzo nebudu mit vubec kde kupovat. Pokud to kupujete werichovsky na metry jako dekoraci, tak fajn, ale ja tak nejak porad jdu hlavne po obsahu a mnohdy se az na miste rozhodnu, ze neco co jsem chtel nechci (protoze autor neumi psat, pouziva pochybne zdroje, je to spatne prelozene apod.), nebo si naopak koupim neco, o co bych podle synopse nekde na webu nestal. Z cizojazycnou literaturou bych to rad delal stejne, ale nejak nemuzu najit zadne knihkupectvi s poradnym vyberem, takze prakticky nikdy nekoupim co chci. Jednou jsem mel ten idiotsky napad, koupit si jednoho Kurzweila pres Amazon. Kniha stala 22USD. Za postovne jsem zaplatil 12USD a jeste mi to proclivali a platil jsem clo + samozrejme souvisejici korespondence s celniky, vyplnovani formularu apod. Velkej zazitek, ktery bych si nerad nekdy zopakoval. Ve finale jsem tu knihu zaplatil 2x. No a tim se dostavame zase k tem cenam - na BD vim, ze vzdy zaplatim jen to, co vidim a nebudu resit zadne papirovani apod. Nejvtipnejsi zkusenost - objednavka z BD mi dorazila driv nez balik z Brna, ktery vyrazel ve stejny den na zacatku lonskeho prosince. Takze ano, kupuju i knihy za diskontni ceny, ale vlastne proto, ze mi nic jineho nezbyva.

Otazka do plena pro online nakupujici - uz jste nekdy vraceli knihu, kterou jste prolistovali a zjistili, ze je to sr*cka? Podle zakoniku byste na to meli pravo, ale zajimalo by me, jak se k tomu ty eshopy stavej.

A jeste obecne k tem odkazum: Kdyz je youtube apod. tak bajecnej, tak tim spis neni potreba resit odkazy z komunitnich stranek, no ne?
Mimochodem, co je (obecne) tak uzasnyho na tom, cucet dvacet minut na frajera, kterej za tu dobu rekne asi tolik textu, kolik prectu maximalne tak za pet minut? To je takovy mrhani casem...

cyboy
M cyboy | 30.8.2018 02:32 | Pindárna

Mel bych takovej navrh a treba se mi vas podari presvedcit o jeho smysluplnosti. Zakazal bych v komentarich ke komiksum odkazy mimo stranky. Prijde mi naprosto pitomy, kdyz si nekteri potrebuji zvedat navstevnost svych vlastnich stranek prispevky typu: "Jo, bylo to dobry. Vice zde: odkaz". Kdyz chci neco rict, tak to reknu a nedavam na to odkazy. Ja na ne nelezu, ale principialne mi to prijde vyslovene ubohy a parazitujici.

cyboy
M cyboy KOUPÍM2.5.2018

Nemate nekdo na prodej Star Wars magazin 2013/11 a 2012/01?

Dejte vedet
stepanek@comphelp.cz

cyboy
M cyboy KOUPÍM14.7.2016

Koupim Nejmocnejsi hrdiny Marvelu 1-3.

Filip
admin@comphelp.cz

cyboy
M cyboy PRODÁM18.9.2015

Prodám:

Hellboy #02: Probuzení ďábla (2. vydání) za 250,-
Batman: Temný rytíř 3: Šílený za 250,-

Obě v perfetkním stavu.

Filip
admin@comphelp.cz

cyboy
M cyboy PRODÁM22.6.2015

Prodám Hellboy #2: Probuzení ďábla (2. vydání) za 300,-. Perfektní stav.

Filip
736 775 790
admin@comphelp.cz

Aktivita

Naposledy přihlášen: 25.2.2020 00:36
Komentáře u comicsů: 916
Hodnocení comicsů: 1480
Příspěvků ve foru: 25

Sbírka (z CDB)

Četl: 1556 (cca 524632 Kč)
Má: 1555 (cca 524483 Kč)
Chce: 0
Shání: 6 (cca 555 Kč)
Nabízí: 1 (cca 299 Kč)