Milo_Harwey

Milo_Harwey

Jméno: Harvy

Registroval jsem poměně nedávno, a to konkrétně 11.3.2019, kdy jsem sepsal všechno, co mám doma a později dodal vše, co mám v Praze. Chybí mi dopsat Kačery Donaldy, Mickey Mouse, Bugs bunny, apod. dětské komiksy, které jsem měl na chatě a prakticky už 15 let + neviděl. Sbírám komiksy od malička, snad od 5ti let, načteno mám poměrně hodně, ač sbírám už jen proto, že se mi něco líbí, založím a přečtu až někdy... někdy.... později. Třeba UKK jsem četl zatím pouze první řadu, ač mám i ostatní komplety. Nevím, zda psát komenty zpětně, asi by toho bylo hodně a já si bohužel/bohudík všechno nepamatuju. Nedávno jsem třeba přečetl barbara conana komplet (comics legendy, barlow, semic slovart), něco mi v paměti uvízlo, ale psát recenzi na každý časopis? to asi ne..... takže začnu od teď, kdy píšu tento popis, tj. 16.3.2019 - v hlavě mi uvízl darkness kompendium, který je dle mě přeceněný, k tomu něco asi napíšu a přímo teď, resp. včera jsem začal čísl all star batmana od snydera, což je brutus tuctovka s nesmrtelným batmanem, klasika, snyder je dětskej průměrnej autor.... toť zatím vše :))))

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 15.11.2019 | Znovuzrození hrdinů DC: All-Star Batman #02: Konce světa (paperback)

ještě než okomentuji Snyderův druhý počin v rebirthu, jemuž dám dvě nebo spíš asi jednu hvězdu (páč souhlasím s komentem, že je to nejslabší batman buď u nás, nebo určitě, co jsem četl), ač jsem ho četl asi před půl rokem a za jiných okolnosti bych průměr nepamatoval, tohle mě tak dostalo svou nudnosti, že se mi to zarylo do paměti. :D

dopíšu později

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 13.11.2019 | Batman: Deset nocí KGBeasta

Inu .... jsem poměrně vysazenej na superhrdiny, co jsou lidé, ale záhadným způsobem se dokážou vyhnout kulkám a vydrží vše (superman rychlost a regenerace wolverina), proto se mi líbil obyčejný noir detektivní příběh s vrahem víc než ten s ruskym banem, který měl tempo zhruba do doby, kdy si KGBeast usekl sekerou ruku místo provazu (těžko říct z jakýho materiálu, i kdyby ocelový, tak Batman sám zmiňuje, že dalšími dvě seky by ho přesekl, tzn. třemi celkem :))) )

Kresba černobílá, která mnohým starším (možná i novějším) komiksům může slušet mnohem víc než barevná, třeba u comicsových legend mi naprosto vyhovuje, u Conana je třeba čb podle mě lepší než barva. Tady je to fajn, nějaký detaily typu chlupatý prdele u Robina si moc nevšimnete (jak někteří píší níže), ale co je u Conana super, tady bych to nechal v průměru.

Příběh, někdo psal, že není infantilní, to každopádně je a ani nemůže nebýt. :) ale byl jsem z tohoto komiksu, do zlomených prstů batmana, jež ignoroval, celkem nadšený... bohužel od výše zmíněné useknuté ruky to šlo z kopce, kdy se z Batmana stal superman a Beast ztratil svou předešlou veškerou inteligenci. Druhý příběh, který byl KGBeastem přerušen, navázáním už nemá předešlé tempo....
oba příběhy se skládají ze tří sešitů: první sešit příběhu vraha je za 4*, druhý za 3* a třetí vyprávěný z pohledu vraha s překvapivou pointou a pohledu do nitra Batmana je za 4*. KGBeast první za 4*, zbylé dva 3* a 2*. Kresba za 2-3*. ... Celkově to řeknu tak, že jsem původně chtěl dát 4* díky nadšení (sešity 1-2), které mě pak přešlo a závěrečný sešit (tj. třetí sešit vraha) ho trochu vrátil, ale díky zklamání, co jsem popsal a kresbě v rámci průměru dál závěrečné hodnocení na 3*.

Vybral jsem si pár úryvků z komentářů níže, které "cituji" a souhlasím s nimi (pro doplnění):
"Batman si během příběhu zlomil pár prstů, žeber, ale samozřejmě se tím moc nezabýval." - tohle mě dostává všude a jsem na to už kurevsky vysazenej (pár dní zpět jsem viděl anim. film Návrat temného rytíře, který jsem kdysi četl v práci, ve druhém filmu na Batman střílí tolik lidí z tolika samopalu z tak velké blízkosti, že snad ani ten Superman by těm kulkám neuhnul, kdyby chtěl a Batman má jen tričko s netopýrem, žádnej kevlar nebo něco, směšný totál)

"Politicky motivovaný příběh 'Deset nocí Bestie' proto vyznívá nechtěně směšně, když Batman převlečený za agenta (ano, na netopýřím kostýmu má nasazenou ještě jednu masku :-)) ochraňuje senátory i samotného Ronalda Reagana před ruským superzabijákem a Robin skopává sebevražedného teroristu na rogalu." - :D

"Akorát mě na tom celém nehorázně sere jedna věc a to je ta, jak scénárista skvělé rozjede příběh popelnicovýho vraha, utne to a vrhne se na řádění KGBesta a pak se zase vrhne na popelnicovýho vraha - jenže to už ten příběh nedokáže tak pohltit, takže mu nezbývá než to vylízat dobrou pointou." - souhlas

S tímto nesouhlasím:
"Trošku mi vadilo že je tam černobílá kresba ale i tak se mi to líbilo sem rad že sem si tohle pořídil." - tohle je důvod, proč se komiks neprodával, lidem se čb kresba obecně nelíbí, čb filmy taky ne, moje žena se na film nepodívá, protože je čb a může být jakkoliv kvalitní... za mě může být čb kresba někdy i lepší, viz výše...

"musím říct, že v porovnání ze všemi staršímy věcmi t.j. převažně comicsové legendy - je tento komiks opravdu vynikající." - četl jsem komplet Conana, Wolverina a jednorázovku Punishera, je to minimálně srovnatelný... možná je tohle kupodivu víc infantilní.... ;)

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 6.11.2019 | Sláine: Rohatý bůh #03

Inu... právě jsem dočetl tento třetí závěrečný díl a mám z toho nakonec takovou trochu pachuť. Osobně nemám moc rád psycho, co nedává smysl...(pokud dává, tak to mám jako správnej úchyl rád :D) Když jsem psal, že Ennis je jak Tarantino, tak Mills je jak Lars von Trier a Bisleyho kresba se k tomuhle samozřejmě náramně hodí. To se prostě potkali dva úchyláci, kteří jsou talentování a dali do kupy tenhle komiks. :)

Zhodnotím všechny díly:
1) představení, úvod, vysvětlení všech postav a pojmů, počátek příběhu, dobře zakončený navznazením na daší díl obviněním ze zrady
2) takový to obecně líbivé putování, shánění, přípravy, osobně mám tohle třeba v rpg hrách nejradši, když se jakože připravujete nebo bušíte hrdinu.... opět dobře zakončený před nadcházející závěřečnou bitvou
3) bitva, závěr a zakončení příběhu.

První díl je zhruba do půlky psycho a třetí díl zase psycho zakončí v druhé půlce = 1 kniha je psycho. :) V úvodu to je těžko uchopitelný, představení všeho, jména, víry, atd., na konci to rozuzlení, zase víra, takový prostě kecy, jak jsem překonal úvod v první knize a rozjelo se to, tak jsem si řekl, že je to fajn a dobrý, což zase zkurvila kniha třetí....

Někdo na konci první knihy, na obálce napsal: Conan pro myslící čtenáře. Asi jo, něco jako filmy Triera pro náročného diváka. Conan je moje srdcovka od malička. Sláine prakticky taky od dob, kdy byl v crew a ty jeho Poklady Británie, z toho jsem byl unešenej, dávalo to smysl a ta kresba/malba Bisleyho byla luxusní. (Mám dojem, že stejné pocity jsem měl i u Sláine: Poklady Británie (paperback) - luxusní kresba, některý části super, jinak opět psycho jako tady, Modrou kref si už nepamatuju a Válečníkův úsvit jsem ještě nečetl). Tohle k příběhu, ten by byl za 3-4*, pominu-li tu ujetou část-náročný úvod a bláznivej závěr, tak to bylo dobrý, btw. Ukko je super. ;)

Kresba: Bisley je u mě borec, hlavně v první knize jsou ty malby luxusní, nicméně sem tam v rámci všech knih jakoby střídá styly, někdy se zdá, že to odfláknul, někdy, že si dal záležet - třeba přímo dvě stránky u sebe je patrné jak černá a bílá, nicméně on, i když odflákne, tak je to luxus, prostě se mi líbí, je to jeho styl. Za kresbu bych dal 4* (vemte si, že je to z roku 1989, tj. 30 let starý, ale prostě nadčasový)

Zpracování komiksu, to jsem nikdy nehodnotil, ale spousta lidí zde to hanila a já sám si všimnul hned rozdílné vazby první knihy oproti druhým dvěma a pak barev v první a tmavých barvách v druhý knize a ve třetí taky tmavý, ale asi už ne tak moc. Ten rozdíl je extrémení mezi první a druhou knihou. Je to fakt takový poloamaterský a malinko kazí dojem. MdS psal o americké verzi, tu jsem neviděl, nemůžu srovnat. Osobně jsem hodně rád, že to u nás vůbec vyšlo, nicémně za zpracování bych dal 1-2* (když srovnám s dnešním zpracováním třeba od CC, tak je tohle o dost horší)

První kniha nejhorší zpracování, nejlepší kresba, příběh půl na půl, druhá kniha nejlepší príběh, lepší zpracování, kresebně druhý nej.... třetí u mě zkazila dojem příběhem (snažím se to překonat a neshodit to celý....), zpracování nejlepší, kresba asi nejhorší? těžko říct, to je tak na stejno s druhou kresebně. Takže 1) 4*, 2)4* 3)3*

------ za celek bych i přes zpracování (což pro mě není tak důležitý) dal 4*, jinak zhodnotím dle výše uvedeného: 1) 4*, 2)4* 3)3*

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 31.10.2019 | Punisher MAX #06: Barracuda

Mně se líbí, jak někdo hodnotí ve stylu, že je to stejný, že se to opakuje, apod. Samozřejmě , že šablona je a bude stejná, ale prvky okolo se mění. Co kniha, to jiný ústřední téma. 0-vietnam, zrození, 1-za mě ukázka, že se pojede jinak a odprosti se od minulosti, gangsteři, 2-ira problém, teroristi , 3- studená válka, drsný Rusko, 4- dokončení gangsteři , násravaci prvek, 5- Ukrajina, únosy, prostituce, obchod s bílým masem, 6-korporatni problém, firemní zlo ...dal zatím nejsem, kostra příběhu stejná, zbytek se mění a má to něco do sebe...

U tohoto pribehu mi ke konci fakt přišlo, že je fakt Ennis Tarantino komiksu. Někdo v hodnocení psal, že je ennis pokrytec, páč nemá rád superhrdiny a punisher je superhrdina, páč vydrží a přežije všechno (souhlasím s tím). ALE! Je to přehnaný, nicmene pořád je to takový trochu uvěřitelný. :))) Za mě je ennis za poslední cca 2 roky asi best. Líbí se mi jeho styl. Četl jsem bandu (2knihy, jiný jakoby už byl fakt vycpelej , ale pořád dobry), hitmana komplet (super), punishera komplet (tahle série je taková ujeta, 1-2 ok), teď zatím Pmax do 6.dilu, darkness (tam je úvod od něj nejlepší, pak to jde dolů), preachera první díl(to se mi líbilo hodně), Thor vikingy (to nebylo myslím nic moc, přečtu znova, když se mi teď poslední dva roky fakt líbí ;)), dal ani nevím, co tu od něj máme...

Nehodnotil jsem zatim nic, většinou komiks přečtu a hodnocení odkládám a pak už se k tomu nedostanu, jen čtu recenze/hodnocení ostatnich. Teď ve vaně jsem si řekl, že něco napíšu :D (i když na mobu se mi píše blbe)

Za mě je punisher celkové na vysoke úrovni, kresba best u 3.tiho dilu - ten ruskej, ale celkově dobrá u každýho 1-6 (dobrá, jakože dejme tomu ok, ale není to něco, co by mělo pro mě uměleckéj ráz) , příběh je vysokéj level, pokud se vám ennis líbí, pokud ne, tak snad i tak se vymyká z šedí průměru...

Mně se nejvíc líbily 3. A 5.dil, Rusko a otrokáři... Ale hodnotím tímhle celek a tomu dám 4hvezdy, chtěl jsem 5, ale za řekněme průměr kresbu (je taková řekněme běžná) dám o hvězdu min. Být všechno ve stylu obálek (bradstreet ke stylovéj), tak je to 5 hvězd. :) A víte co, jako celek dám 5 a hotovo. :)

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 31.10.2019 | Silent Hill: V nitru hynoucí

Černá krysa:
"Kresba toho druhýho výtvarníka je skvělá a to že občas není poznat co je na obrázku mi ani moc nevadilo, mám dost silnou představivost, takže nebyl problém si vymyslet, co tam je." :D tohle mě rozesmalo... můžeš si vymyslet celej komiks a necist tenhle :)))

Souhlasím s nize uvedenými. Ve stručnosti: Sešit 1-2 příběh celkem ok, nečekal jsem, že mě to i zaujme, výtvarné takovej ujetej hnus, hnusny až je to hezký :D
3-5, to je prostě psycho, jak příběh, tak kresba (ale souhlasím s tvrzením, že dělat tento umělec obrazy na nějakou depka tematiku, tak by to mohlo být super, napadlo mě to několikrát během četby ;)) , prostě jsem fakt mockrát zkoumal co kde kdo je nebo řekl a smysl mi uniká, ať si to kdo chce jak chce obhajuje - řekněme, že jsem to pochopil po svém (SPOILER! - holka se asi vrátila domů a jedině tam může být spokojená a psychicky fpoho, asi)

1-2: 3*
3-5: 2*
Průměr je 2,5*, ale jako celkem to shodim na 2*
Yuichiro:
"Na závěr bych to ještě nepatrně shrnul: milujete-li moderní horory, jste fanoušky Silent Hillu nebo přinejmenším jeho specifické armosféry a nepotřebujete, aby Vás autoři vedli za ručičku jasně definovaným dějem, je tohle komiks přesně pro Vás." - mám rád SH i styl, i atmosféru, horory obecně, ale tenhle komiks není pro mě, leda bych jel na fetu... :) (Sešit 1-2 ano)

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 31.10.2019 | Znovuzrození hrdinů DC slaví Vánoce

Psal jsem cyboyovi, že čekám na jeho koment... Páč mě podobné povídkové knihy lákají, nicméně poslední byla zklamání (Hellboy neuvěřitelné příběhy ) a tahle mě námětem zaujala, ale nějak nevím. Pořád mě to láká ze zvědavosti...:D

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 16.10.2019 | Temné noci - Metal

FIMI - fakt má tohle smysl? Dle obrázků mi přijde, že to navazuje na předešlé(ou) rebirth série (určitě jo) a linka Snydera mi přišla hodně slabá...cyboy píše o čtení a znalosti další tuny věcí a já, jako vždy, žádné okolností kolem neznám a znát nejspíš nebudu...

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 17.3.2019 | Nejmocnější hrdinové Marvelu #067: Namor

Jsem tu novej, ale já bych nechal hvězdy a komentáře. Je to dostačující....Než jsem se sem zaregistroval, tak jsem myslel, že ty procenta jsou generovaný díky půlhvězdám, což by možná bylo fajn přidat. Příjde mi pořád lepší škála 1-5, kdy u nějakých komisků si člověk nemusí být jistý, zda to či ono, tak hodí něco mezi, což zde nejde, takže to musí dopisovat do komentaře, komentuje-li. Třeba lepší 3*, horší 3* - než hodnocení 1-10. Co se týče celkového hodnocení, to může vycházet ze všech možných aspektů, sečtělost, věk, epmirie, momentální nálada x stav mysli.... okomentovat se to dá znova vždycky, ne? :)

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 17.3.2019 | Znovuzrození hrdinů DC: All-Star Batman #01: Můj nejhorší nepřítel (paperback)

Fimi - ahoj, jsem rád, že názor sdílíš.... na metal jsem též zvědav. Z toho, cos jmenoval znám jen toho bažináče, který snad budu v dc kompletu a já si to tak za 2-3 roky přečtu. :D Dá se tady nějak zjisit, že jsi třeba osloven v diskuzi? kdybych se teď ze zvědavosti nepodíval, tak vůbec asi nevím, že mi píšeš...

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 16.3.2019 | Znovuzrození hrdinů DC: All-Star Batman #01: Můj nejhorší nepřítel (paperback)

První koment. :) Četl jsem tady už desítky komentů a občas někdo napíše, že třeba enys píše pořád stejně... podle mě snajdr taky nebo třeba i thomas, co psal Conana. Otázka je, zda se Vám ten styl, kterým píše a občas samozřejmě obměňuje líbí. U mě třeba právě Ennis a Thomas hodně vedou, Snyder nikoliv. Jeho Batman je robocop, co je prostě nesmrtelnej člověk, kterej neustále mele o svým dětství a smrti rodičů a polemizuje jaký by člověk měl být a tuna dalších moralizujícíh keců, záchrany na poslední chvíli, což mě osobně všechno nasírá. Je to pořád dokola spolus s retrospektivou, před dvěma dny, dvěma minutami, po dvou měsících. Zároveň píše dost zmateně, jakoby si něčeho šlehnul. Tenhle komiks je přesně podle tohoto stylu, klasika Snyder, je to tuctovej průměrnej autor. Je to samozřejmě můj subjektivní názor. Romitova kresba ok, taky mi k Batmanovi moc nesedí, ale je fpoho. V příběhu batmana nahodí záporáky na otočku, který Batman hned sejme a jede se dál, pak nastoupí největší zabiják beast, kterej je vlastně stejnej jako ti před ním a nic nedokáže, navíc je to taky extra borec, jenž roztřílen a rozsekán pokračuje dál. Totálně mě nasírají věci typu: Batmanovi prostřeli tělo skrz naskrz šíp, on ho ani nevytáhne, ale najednou zmití, nekrvácí, nějak otráví twoface nebo co a jede se dál, jakoby nic. Batman ma na zádech batarang s ostny, totální nemysl, kdykoliv by spadl na záda, tak si je vykurví a končí. Sejmou ho kládou a taky pohoda. Když ve vodě zapnul ten reprák, tak už jsem si říkal a kurva, to už je moc a kde jako má ty repráky? Jak říkam, tohle být někdo jiný než normální člověk, tak ok. Druhej příběh o zaučení a opět ty kecy promlouvající do duše a nejlepší detektiv opět na něco nepřišel a odhalil to nějakej nováček, kterej mně jako postava nevadí.

mně nejbližší koment je: JohnyG | 11.10.2018 a poté asi choze | 23.1.2019

Osobně si myslím, že Snyder je průměr obecně jako všechny jeho komiksy, z nichž z minulosti je dobře hodnocená třeba Soví duologie, která mě osobně se líbila částečně taky, opět si vybavuji nesmrtelného batmana, který je totálně rozsekán, probodnut, bez jídla, pití, vyprahlý dojde domu, dá sprchu a jde do boje. :D tragédie, četl jsem to asi před rokem a tohle si vybavuju i ted :) Neříkám, že nemá dobrý nápady a asi to má dobře promýšlené, ale výše zmíněný koncept jeho psaní mi prostě nesedí. (ale mně se asi obecně ty batman komiksy nějak nelíbí, ač je batman moje hodně oblíbená postava napříč komiksy, filmy i hrami :)))) Např. Můj temný princ má u mě 5 hvězd, ač jsem ho komentem ani jinak nehodnotil a když zhodnotím tohle, tak je to prostě slabší průměr. 2* x 3*, fakt nevím... dáme tři hvězdy, ale jsou slabší a zbytek Batmana jsem nehodnotil, tak je to za mě jako komplet ke Snyderovi, průměr místy slabší, místy lepší => průměr, 3 hvězdy.

Ještě malý dodatek: množství záporáku a batman alias superman ve mně s koncepi jednoduchého příběhu ve mně evokuje komiks určený dětem, třeba kolem 12 let, které budou asi obecně ze Snyderova Batmana nadšené, ale překombinovný příběh úplně nepochopí, to asi nikdo, podle mě ani Snyder, kdyby to po sobě četl... :) nicméně krev a ta překombinovast by mohlo vést k náctiletým... protože podle mě by děti měly být vyvarovány sexu a násilí cca do 15ti let nebo by jim to nemělo být předsouváno jako v dnešní době, kdy např. Krajní meze dávají na pohodu odpo včetně různych vražd, apod. co za mého dětství dávali v tv kolem 22 hod a dál, ale to jsem odbočil :)

MH

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 17.11.2019 16:57 | Sběratelský klub

Ahoj, víte o nějakém linku/lincich, kde by se daly zhlédnout všechny graficke komplety, ať už od DC , marvelu či jiných? Tím myslím zejména obraz ze hřbetu knih pospolu komplet. ;) Případně i výpis /seznam knih v kompletu (nás na Wikipedii znám) spolu s obálkami?

Zajímalo by mě co všechno vlastně vychází... DC komplet + nějaké specialy, v dc ještě asi začal Batman komplet...
U marvelu ultimátka a nejmocnější hrdinové , teď Spiderman...

Je něco dalšího? Bude to vycházet u nás?

A co se týče kompletu... Holdujete jim? Nebo si jen vybíráte to "lepší"?

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 6.11.2019 19:55 | Sběratelský klub

Tak mám ještě jeden všeobecný dotaz: ukk skončil, mám komplet, dcck dojedu určitě , nhm že setrvačnosti asi taky , bohužel.... A Spidermana začínám, ale na to se asi vybodnu (hodně mě láká ten obraz ze hřbetu knih a obálky :D ale prostě to nemám kam dávat) ... A teď ten dotaz: všude vidím nevykoupene knihy, musí se toho strašně vracet jako nekoupeny. (Třeba ten dcck specila krize na nekonecnu zemi ma více dílů a vyšel jen jeden = o to zájem nebyl) Fakt je o to takový zájem, že to dokončí? Upřímně jsem si říkal, že uz to skončí, že o to není zájem prostě... Ale jede to dal a začíná se nová série se spideym ...a bůh ví kolik ještě dalších bude nebo začne...

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 4.11.2019 19:49 | Sběratelský klub

A v tom bude jakej rozdíl oproti původnímu černobílýmu? (Sorry, blbej vtip;))

Já jen, že jsem chtěl koupit tu první verzi a nerad bych o něco přišel , co bude ve druhým vydání, případně tedy ve třetím barevným, kromě ty barvy... :D


Díky... Předpokládám, že český vychází jen ta JL vs SS v rebirthu.

A ta americká liga je tohle:

Americká liga spravedlnosti #01: Nejnebezpečnější hrdinové světa (paperback) ? (To k znovuzrození asi nepatří... )

Sbíral jsem loba a mám zatím všechny, tak jen uvažuju, zda sbírat i ostatní věci, kde se objevuje ...;)

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 4.11.2019 13:57 | Sběratelský klub

Ahoj, mam dva dotazy:
1) kde všude se ve znovuzrození objevuje Lobo? Nejlépe výčet komiksu, kde je nebo bude... A má v tom zásadní roli? A též svoji řekněme náturu?

2) je nějaký zásadní rozdíl mezi 1. A 2. Vydání "Z pekla"? Kromě obálky...

Díky moc

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 6.9.2019 17:55 | Sběratelský klub

Maco +karlito - máme ústřední topení a není topná sezóna ještě, tak nemůžu zkusit, ale mám v plánu. ;) Přemístit komiksy nemůžu, koupil jsem poličky a navrtal do zdi navždy. :) Topení nepůjde na dlouho, je to v ložnici a nemáme rádi teplo na spaní... ;) Ale zvlhčovač bych mohl zkusit :) díky za tipy...


A k deefha: je tam dotaz k prvnímu dílu, co měl zas vyjít někde teď, já ho ještě nikde neviděl... Nevíte, zda to vychází znova od jedničky teda? A případně jak se řeší už zaplacený předplatný z doby prvního nabízení?

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 2.9.2019 18:32 | Sběratelský klub

pisivka knžní a stírek domácí.... super, no :D

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 2.9.2019 18:30 | Sběratelský klub

Uvažoval jsem nad tím stejně... že jsou vlasně užitečné. ;) Máme tu místnost luxusně uklizenou jako celý byt, žena je něco jako Monika z přátel ;) pokoj je kompletně nově zrekonstruovanej, ale stejně tam jsou.... jediné, co mě napadá, že v tom pokoji nikdy netopíme. ;) komplet se tam větrá pořád... ve hřbeteh knih snad nejsou, pořd tam lezou a vadí mi to prostě :D nechci si číst a u toho předem kontrolovat každou knihu, zda tam nejsou a nebo se bát, že je rozmáčknu a ony znehodnotí svou smrtí můj komiks :D

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 2.9.2019 14:42 | Sběratelský klub

Hoši, mám hodně specifický dotaz: ZNÁTE nebo máte zkoušenosti s broukem, co se jmenuje PISIVKA? případně pisivka knižní a hlavní část dotazu: jak se toho malýho sráče ZBAVIT???

Kdo by nevěděl, malej brouček, co vypadá jak smítko a pohybuje se po knihách (komiksech), skoro není vidět (pokud je malej, větší už jsou vidět) a vy ho samozřejmě můžete při čtení rozmáčknout = znehodnocení komiksu, ale už jen fakt, že vám po komiksech poleze (fungují hlavně v noci a je jich hodně), vám nebude příjemný... ;)

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 22.5.2019 15:36 | Sběratelský klub

Ale 60 NHM obraz uzavira, takze bys mohl skoncit..
A m dojem, ze je to uzavrenej obraz.

O rozsireni jako takove nejde. ;)

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 22.5.2019 14:05 | Sběratelský klub

To jsem netusil, ze predplatim az oficialni vydavani. Mohli na to nekde upozornit, ale diky za odpovedi a mam dalsi dotaz.

DCCK zacal vychazet s tim, ze ma byt 60 cisel, ted oznamili rozsireni na 80, coz uz snad bude konec... Nicmene pri oznameni 60ti cisel byl predataveny obrazek ze hrbetu knih i s jokerem na konci. 60 knih vyslo a joker nikde, az ted se k nemu dostava pres 61.knihu a dal.... Tzn. Meli zamer vydat 80 cisel od zacatku? Prijde mi to jak takovej malej podraz ci mystifikace sberatelu...nekdo mohl chtit 60tkou skoncit, ale nedokoncil by obraz. ;)

Aktivita

Naposledy přihlášen: 18.11.2019 18:21
Komentáře u comicsů: 6
Hodnocení comicsů: 6
Příspěvků ve foru: 26

Sbírka (z CDB)

Četl: 0
Má: 1260 (cca 230030 Kč)
Chce: 0
Shání: 0
Nabízí: 0