TonyT Naposledy online: 1.6.2023 11:29
- Tak asi bych musel přijít po X letech z pralesa, přečíst za život tak dvě knihy a zhlédnou tři filmy aby mě tenhle komiks nějakým způsobem zaujal. Velice prostinký a kratičký příběh z podprůměru nevytáhne ani kresba Grega Rutha, která mě jinak nadchla v Conanovi, tady mi ovšem přišla tak o řád horší, navíc formát A4 kresbě spíš uškodil, dokonce jsem měl pocit, že mám nějaký vadný výtisk. CC se tvaří že vydávají samé perli, ale tohle se tentokrát moc nepovedlo.
TonyT28.12.2022 20:06Údolí zrůd
- No tak já teda nevím....za mě další z řady nesmyslně nadhodnocených komiksů. Kresba ok a nutno uznat, že je to velmi zábavné čtení. Ovšem takhle zkratkovitý příběh se jen tak nevidí. Tolik nápadů a dějových linek které by stačili na dalších deset svazků a přitom totálně zahozených a ve finále k ničemu. Millar se s tím fakt nesral, dle hodnocení vidím že se to většině asi tak líbí ovšem já asi potřebuju trochu více propracovanější děj i postavy. Ten komiks není špatný , vlastně je dobrý ale to víc mě štve, že je to takový guláš a to finále bylo vlastně z těch nabízejících dějových linek nejslabší.
TonyT16.4.2022 16:32Wolverine: Starej dobrej Logan
- Krásná malba, svižný a poutavý děj. Na druhou stranu charaktery postav jen tak kloužou po povrchu a děj je místy možná až příliš zkratkovitý. Celkově jsem z toho měl pocit, jako bych se díval na italskofrancouzké historické filmy z šedesátých let :-) což vůbec není špatně, jelikož jsem je měl a stále mám rád.
TonyT1.11.2020 20:51Caravaggio (paperback)
- Jinak se omlouvám můj komentář patří do diskuze.
TonyT17.10.2020 22:43Modrá Crew #14 - Kroniky legie #3, 4
Samotný komiks se mi celkem líbí, ale nejspíš proto, že mám upíří tématiku rád a podobně laděných komiksů tady zase tolik nevychází. Jednohubka která neurazí. - Za mě nejlepší díl. Četl jsem všechny tři svazky naráz a subjektivně mám pocit, že tady přeci jen Serpiery trochu upustil od nekonečných a zbytečných canců hlavní hrdinky. Co mě ale naprosto ohromilo byl třetí příběh Anima. Ani ne tak příběhem, ale formou. Po tom textovým maratonu neskutečná úleva a Serpiery jasně dokazuje v čem je Mistr a že slova k vyprávění příběhu vlastně ani nepotřebuje. Já osobně jsem si pustil muziku a ty parádní obrazy jsem si vyloženě vychutnal. Vlastně mě tak napadá, že beze slov mohla být možná celá Druuna :-))
TonyT21.9.2020 22:30Druuna 3 (paperback)
- Hmm, jak hodnotit Druunu nevím. Prasárničky na každé druhé stránce bych si asi užil víc v mladším věku, navíc v dnešní době, už to asi také nepůsobí tak, jako když to Serpiery psal ve své době. Nicméně mě přeci jenom zajímá mnohem víc než dřív příběh a text samotný a v Druuně je to bída. Na jedné straně je tady parádní kresba a skvělá atmosféra, něco jako mix The Thing, Event Horizon a Dead space a díky tomu moje sci-fi srdce plesá, na druhé straně je tady samotná Druuna, která neustále plácá věty typu:,, to je šílené, co se to děje, ne já nechci", chaotický děj a do toho prožívá ještě nesmyslnější erotické příhody. Možná kdyby autor alespoň vyškrtal z každé knihy polovinu textů a nechal za sebe mluvit jen tu kresbu, tak by udělal lépe, minimálně by to bylo méně úmorné. Za mě je Druuna nejvíc rozporuplná kniha, která v MDEKu vyšla. Je tam mnoho věci, které se mi líbí a mnoho jiných, které mě nehorázně štvou,ale jelikož chci mít MDEK pěkně kompletní tak jí ve sbírce mám, ovšem kdyby v MDEKu nebyla asi bych se nezlobil.
TonyT20.9.2020 12:20Druuna 2 (paperback)
- Jodo má za a) od samého počátku své komiksové kariéry ten dar, že si umí vybrat opravdu skvěle kreslíře, za b) umí psát poutavě a jedno jestli je to filozofické scifi, western nebo historický příběh.
TonyT25.5.2020 19:51Papež ukrutný (limitovaná edice)
Přesto loňský Bouncer je nepřekonatelný a i samotná Borgia mi přišla také o stupínek zábavnější, jinak ale spokojenost, mě to bavilo a samotná kniha od Arga je opravdu parádní.
Ps: nevím na co máme monopol jak zmiňuje Darth Raelchi, ale je bohužel český naturel si neustále na něco stěžovat. Nicméně je super doba, že tohle můžou dnešní komiksový čtenáři napsat. Já jsem na spoustu věcí od konce devadesátých let dlouze čekal a na hodně věcí přišla řada až v posledních letech, ono si už dnešní čtenáři asi neuvědomují, že jsme tady měly kur. a skluz, takže díky nakladatelům za jejich práci a díky že tady všichni ti jmenování vycházeli a vycházejí. - Atmosféru Hellboy universa mám jednoduše rád a stále mě baví, nicméně jinak víceméně souhlasím s tím co napsal Cyboy. Upřímně mám pocit, že kromě samotného Hellboye a U. P. V. O jsou ostatní linie trochu nevýrazné. A o tom co Mignola měl či neměl asi dvacet let dopředu promyšlené si už dávno myslím své.
TonyT20.5.2020 20:38Frankenstein v podzemí
- V podstatě souhlasím s tím, co tu několikrát ze sebe vyzvracel pisatel Syndrom a to do takové míry, že už nemám náladu podobné sračky psát... Každý kdo to myslí s komiksem vážně si musí Z pekla přečíst, ale je také třeba do toho nějakým způsobem dorůst. Pro začátečníky to asi nebude nejlepší volba.
TonyT2.10.2019 12:31Z pekla
- Zase trefa do černého, Conana jednoduše není nikdy dost. Příběhy fungují naprosto skvěle a dávají fanouškovi přesně to co chce a na nic víc si nehrají.
TonyT26.9.2019 10:57Kolosální Conan z Cimerie
Bohužel pro mě, kouzlo z mého prvního Kolosálního Conana se kterým jsem ve své době ani nepočítal jelikož to byl dárek, je nezapomenutelný.
To ale nemění nic na tom, že i druhou knihu jsem si maximálně užil. Kresba je výborná akorát Richard Corben a jeho specifický styl, kterým kreslil odbočky s Connachtem, mě až tak úplně nesedí a nedá se tak srovnat s neuvěřitelnou kresbou Grega Rutha s první knihy, který měl na starosti Conanovo mladí.
Ale to je čistě subjektivní pocit a na mé hodnocení to nemá vliv. Za mě maximální počet.
PS: hodnotím jen příběh a kresbu, luxusní zpracování od CC je bonus a rozhodně jim patří dík za to, že takové knihy u nás vydávají. - Za mě slabší MDEK. Příběhy byli celkem v pohodě, ovšem neuvěřitelně samoúčelné scény celkový dojem srážely ke dnu. Nechápu k čemu tam byli, snad jen proto aby si úchylný Manara přišel na své. Tak nesmyslné chování hlavně ženských postav se jen tak nevidí. Ve své době to asi tolik nevadilo, ale číst to dnes je dost otrava... Kresba byla fajn, ale čekal jsme víc a rozhodně nesnese srovnání s parádní Borgií.
TonyT24.9.2019 15:40Indiánské léto / El Gaucho (paperback)
Co říct závěrem, no nebylo to takové peklo jako Drunna (díky bohu v komiksu není tuna nicneříkajícího textu), ale stále je to pro mě jeden z nejhorších MDEKů, naštěstí laťka je nastavena dost vysoko, takže pořád je to víc než dobrý komiks, holt podobně jako u Drunny nejsem cílovka. - Lex Luthor od stejného dua je podstatně lepší a kvalitnější a to ve všech směrech. Kresba samotná je poněkud přepálená a místy rozmazaná, skoro mám podezření, že snad v tiskárně někdo udělal chybu. Příběh připomíná průměrnou mafiánskou historku a postava Jokera je vykreslena jen jako obyčejná vyšinutá figurka a né jako psychopatický génius zločinu. No dobře jako jednohubka to splnilo účel, ale nic víc. Spíš méně.
TonyT19.9.2019 16:30Joker
- Příjemná jednohubka, která neurazí ani při opakovaném čtení.
TonyT3.10.2018 21:50Lex Luthor: Muž z oceli
- No o příběhu nemá cenu moc mluvit jelikož obě knihy, už zde vyšli a o významu tohoto díla se všeobecně ví. Nicméně čtení je to skvělé a kolosální vydání tomu přidává další rozměr a to především Srdci impéria, navíc je zde mnoho bonusů, obálek, zajímavosti a rozhovorů a to vše v krásném zpracování. No je to jednoduše žrádlo a Comics Centrum těmito knihami jednoduše drtí konkurenci :-). Ovšem po Hellboyovi a Arkwrightovi doufám, že příště bude v této podobě zase nějaká komisková premiéra a nebude se to týkat Darkness universa.
TonyT23.7.2018 15:29Arkwright Integral
- U mě za jedna. Parádní atmosféra, parádní kresba s výborným a svižným dějem a v krásném provedení od BBartu, celá série by se určitě hezky vyjímala v knihovně. O to víc zamrzí stopnutí téhle série. Nechápu hororu je u nás stále málo a Snyder zde předvádí mnohem víc než v superhrdinském žánru.
TonyT23.7.2018 11:18Americký upír #01
- No jak hodnotit něco, co se také dostalo na černou listinu a série dostala Stopku. Nevím...určitě je neobjektivní hodnotit, nebo lépe řečeno shazovat komiks podle dvou dílů, kdy je zjevné, že série je mnohem více promyšlená než se podle první nebo druhé knihy může zdát (alespon v to doufám, kompletní originál jsem nečetl ). Rozhodně tyto svazky dějově nefungují samostatně a nechápu prohlášení BBartu, že to jde...hmm taky je možné, že jsem idiot a něco mi při čtení uniklo... Komiks samotný má výbornou atmosféru, skvělou kresbu, a výborný scénář to nemá cenu rozepisovat. Já osobně mám rád záhady či seriály jako Akta X nebo Krajní meze, takže jsem si přišel na své. A to že můj oblíbený Alan Moore udělal předmluvu, a to že je komiks všeobecně ve světě velmi uznávaný, dokazuje, že je to série která si zasloužila u nás vyjít. Nicméně to samé platí i pro Amerického Upíra či DMZ. Tímhle jsem zanevřel na BBart a víceméně už od nich nic nekupuji, jelikož si myslím, že si tyto série zabily z velké části sami.
TonyT23.7.2018 10:23Planetary #01: Do všech koutů světa a jiné povídky
- No Kasta Metabaronů zůstává nedostižná, ale na druhou stranu mě Technokněží bavili víc než Inkal. Trochu bych už asi ubral na té fantasmagorii. Samotný příběh však funguje a baví i když mám pocit, že se Jodo už trochu opakuje. Co však Jodo zvládá na jedničku je, že do svých komiksů dokáže vybrat umělce, kteří všechny ty šílenosti dokáží neuvěřitelným způsobem nakreslit. A to platí i pro Janjetova. Bez jeho atmosférické kresby bych komiks hodnotil podstatně hůř. Takže závěrem Technokněží je další výborný komiks od Joda, nikoliv však nejlepší.
TonyT23.7.2018 09:44Technokněží (paperback)
- Tenhle formát Hellboyovi sednul jak pr..l na hrnec. Teď ještě takhle vydat i U.P.V.O :-) Parádní čtenářský zážitek.
TonyT19.7.2018 17:49Hellboy, kniha první
- Další parádní věc s pera Jasona Aarona. Ano nemá to takový emocionální dopad jako Skalpy (ostatně tady na to ani nebyl prostor) a nemá má to ani takovou bezútěšnou a depresivní atmosféru, holt R.M.Gueara je jen jeden, nicméně příběh jako drsná jednohubka s pěknou kresbou rozhodně funguje. Pro fanoušky Aarona povinnost.
TonyT2.11.2017 18:22Muži hněvu
- Výborná záležitost. Solomon Kane má v tomto příběhu skvělou hororovou atmosféru a parádní specifickou kresbu, kterou svými barvami skvěle doplnil Dave CONAN Stewart. Kvalitní vydání od Comics Centra je jen třešničkou na dortu. Vlastně jediná chyba téhle knihy je, že ani po tolika letech jsme nedostali další příběhy tohoto charismatického puritána
TonyT2.11.2017 17:57Solomon Kane: Ďáblův hrad (pevná vazba)
- Tak tohle je opravdu skvělá záležitost. Preacher (Vertigo) a Banda ( Dynamite Entertainment) jasně ukazují že Garth Ennis je jednoznačně nejlepší pokud ma volnou ruku a nemusí se krotit pod taktovkou megaspolečností jako Marvel (veskrze průměrný Punisher) nebo DC ( Hitman). Ano Ennis rozhodně svým stylem už nepřekvapí, ale zato ho dovedl k naprosté dokonalosti. Komiks Banda se čte opravdu sám. Navíc je zde alespoň z mého subjektivního pohledu odstraněna pro mě citelná vada mnohých klasických Ennisovek a tou je trochu slabší kresba viz. Steve Dillon (Preacher) nebo John McCrea (Hitman). Tady má celou sérii na svědomí vynikající Darick Robertson (Transmetropolitan). Je mi trochu záhadou že přestože se Ennisovkám u nás obecně daří tak Banda má přesně opačný problém. Rozhodně tedy touto cestou všem fanouškům Gartha Ennise, všem co mají superhrdinů plné zuby a všem co mají rádi dobré a originální příběhy tenhle komiks doporučuji. Této série by byla opravdu škoda.
TonyT5.9.2017 16:35Banda #01: Karty jsou rozdaný
- Upřímně řečeno nebýt toho že jsem dostal komiks k svátku od přítelkyně, s největší pravděpodobností bych po něm asi nikdy nesáhl (holocaust, zvířátka místo lidí a na první pohled jednoduchá černobílá kresba byly pro mě jasné signály nebrat a pulitzerova cena by na tom nic nezměnila), ovšem po přečtení jsem pochopil jak velká by to byla škoda. Mause je opravdu velice čtivé, dojemné, hrůzné ale i lehce vtipné dílo Arta Spiegelmana, jenž napsal komiks na základě vzpomínek svého otce Vladka, který mu postupně vypráví svou strastiplnou pouť druhou světovou válkou a holocaustem. Velkým plusem je že Art přistoupil k tomuto tématu velice citlivě a nezaujatě. Je to příběh o obyčejných lidech a o touze nějakým způsobem přežít. Jinak k undergroundové kresbě jak jsem již z počátku naznačil jsem přistupoval se značným despektem, ovšem po několika málo chvilkách se mi velice zalíbil styl, který i přes svou jednoduchost je neuvěřitelně detailní. Také chválím fakt že kniha vyšla v souborném vydání což atmosféře a příběhu rozhodně prospělo. Tento komiks si jednoznačně zaslouží své čestné místo v mé sbírce.“
TonyT5.9.2017 16:30Maus (souborné vydání)
- Co o komiksu Batman Ticho říci, snad jen to že kdybych byl náctiletý tak bych asi pravděpodobně chrochtal blahem, žel to už mi dávno není a tak blahem zdaleka nechrochtám. I když na druhou stranu mám pocit, že Batman Ticho je přesně ten typ komiksů, který podle mého názoru velmi rychle stárne. Asi největší problém mám s kresbou Jima Leeho, která je sice dokonalá a správně super ale ve finále na mě působí uměle a neživotně. Příběhově to není špatné ale Jeph Loeb už ukázal že umí i lepší příběhy, ostatně lepší bylo i spojení s kreslířem Timem Sale. Na celkové hodnocení tohoto díla se podílí více faktorů a to podle toho kolik vám je let, kolik toho máte načteno a jak moc máte rádi superhrdinské komiksy. A proto za mě už jenom opravdu slabé tři hvězdy.
TonyT5.9.2017 08:56Batman: Ticho
- „Tahle série se mi hodnotí velmi těžko, je to jistě chytrý komiks, originální a má parádní kresbu. Bohužel není pro mě. Je to jeden z mála komiksů který mě svým obsahem odradil. Možná že to má nějaký hlubší účel, nebo bych to více ocenil v mladším věku ( i když spíš ne...) ale číst dnes v každé větě čur..u, mr.ko , p..o, atd, mě poněkud unavuje a ani mi to nepřijde moc humorné, což asi mělo. Proto nemohu být ani objektivní a hodnocení dávám čistě za svůj celkový dojem který mi po přečtení komiksu zůstal v hlavě.
TonyT5.9.2017 08:35Transmetropolitan #01: Zpátky v ulicích
- „No po dočtení komiksu mám rozporuplné pocity, na jednu stranu dobrá komiksová adaptace původní povídky Joe Hilla. Není to sice nic světoborného a zjevně ani nemělo být, přesto je v ní znat že Hill je synem svého otce :-). Výborná kresba celkovou atmosféru podtrhuje a je kladem komiksu. Záporem ovšem je, že hlavnímu příběhu který má cca nějakých sto stran, předchází nevýrazný příběh první, jenž se odehrává ve Vietnamu a poslední třetinu knihy zabírá galerie a původní povídka Joe Hilla, která je ovšem po přečtení komiksu už víceméně zbytečná. Myslím že tvůrci, když už se pustily do komiksové adaptace, si mohli dát záležet a původní příběh spíše rozšířit a propracovat než vymýšlet nový. Jinak kniha samotná je jako vždy parádně zpracovaná a ComicsCentrum mě již dlouhodobě přesvědčuje o tom, že je jednoznačně nejkvalitnější vydavatel komiksů na našem trhu. Škoda že ale tentokrát tvoří většinu třísetstránkové knihy zbytečná vata. Přesto komiksová adaptace původní povídky stojí za přečtení, otázka je jestli by bývalo nebylo lepší ji vydat samostatně, takhle má člověk z celého dílka pocit zklamání. Tři hvězdy za hlavní příběh, za výbornou kresbu a za to že je u nás stále tak málo hororově laděnych komiksů.“
TonyT5.9.2017 06:49Plášť - edice deluxe
- „Jednoznačně moje srdcovka, Alana Moorea mám rád od doby kdy se mi před mnoha lety dostal do rukou Bažináč a kdy jsem ani ještě v podstatě nevěděl s kým mám tu čest. Od té doby se mnohé změnilo, ale jedno ne, že Alan Moore jako autor mi naprosto sedne. Přehled jakou má tento filozof samouk je obdivuhodná a projevuje se v každém jeho díle a samozřejmě Strážci nejsou vyjímkou, i po dalším opakovaným přečtení objevím něco nového a zajímavého, ať už je to odkaz či myšlenka. Ale v jednom názoru se s Alanem Moorem přeci jen rozcházím, na rozdíl od něj s filmovanou verzi Strážců považuji za povedenou a je to jeden z mých oblíbených filmu. I když samozřejmě komiks je komiks.“
TonyT5.9.2017 06:40Watchmen - Strážci (2. vydání)
- „Krásné, atmosférou a emocemi nabité komiksové album. Shaun Tan je opravdový Mistr a je neuvěřitelné co všechno dokáže jeho kresba vyjádřit i beze slov a to tak až z toho mrazí. Dlouho jsem přemýšlel kolik hvězd bych měl dát, osobně si myslím že Nový svět stojí úplně mimo nějaká hodnocení a navíc je to velice individuální záležitost a otázka přístupu. Na jednu stranu by jste nemusely mít v podstatě za pět minut co prohlížet, ale na stranu druhou můžete na každém panelu trávit nepřeberné množství času jako v galerii. Za sebe dávám maximum.“
TonyT5.9.2017 06:38Nový svět
- „Pro mě osobně rozporuplné a velmi nadhodnocené dílko Franka Millera. K málokterému komiksu sedne víc poznámka čím menší očekávání, tím menší zklamání. Alan Moore a Ed Brubaker v Kamenáku, dle mého názoru vykreslily Batmana mnohem zajímavěji a to ještě na menším prostoru. V komiksu od Franka Millera je jednoznačně nejzajímavější příběhová linka Jimma Gordona, zatímco o Batmana alias Bruce Waynea jsem se skoro vůbec nezajímal, když k tomu všemu navíc připočtu uspěchaný konec, zbyde nám tak svazek s výbornou atmosférou a dobrou kresbou, ale jaksi s pachutí promarněné šance a s pocitem, že to vše skončilo někde v půli. Potenciál na nevšední dílo tu opravdu byl, ale bohužel zůstalo jen u něj. Odmítám dát komiksu vyšší hodnocení jen za to že platí za klasiku, bylo by to nefér vůči ostatním a zajímavějším kouskům.“
TonyT5.9.2017 06:37Batman: Rok jedna
- Tuto knihu kterou jsem dostal jako dárek, považuji za největší klenot v mé sbírce. Nejenom že je krásná a skvěle zpracovaná a nejenom že mám rád Conanovky od dětství včetně původního filmu s Arnoldem, ona je navíc nádherně nakreslená a výborně napsaná s nepopsatelnou atmosférou.
TonyT3.9.2017 16:04Kolosální Conan
TonyT28.12.2022 20:06Údolí zrůd
TonyT16.4.2022 16:32Wolverine: Starej dobrej Logan
TonyT1.11.2020 20:51Caravaggio (paperback)
TonyT17.10.2020 22:43Modrá Crew #14 - Kroniky legie #3, 4
TonyT21.9.2020 22:30Druuna 3 (paperback)
TonyT20.9.2020 12:20Druuna 2 (paperback)
TonyT25.5.2020 19:51Papež ukrutný (limitovaná edice)
TonyT20.5.2020 20:38Frankenstein v podzemí
TonyT29.1.2020 00:32Bouncer
TonyT25.12.2019 10:10Providence
TonyT2.10.2019 12:31Z pekla
TonyT26.9.2019 10:57Kolosální Conan z Cimerie
TonyT24.9.2019 15:40Indiánské léto / El Gaucho (paperback)
TonyT19.9.2019 16:30Joker
TonyT3.10.2018 21:50Lex Luthor: Muž z oceli
TonyT23.7.2018 15:29Arkwright Integral
TonyT23.7.2018 11:19Americký upír #01
TonyT23.7.2018 10:25Planetary #01: Do všech koutů světa a jiné povídky
TonyT23.7.2018 09:44Technokněží (paperback)
TonyT19.7.2018 17:51Hellboy: Neuvěřitelné příběhy
TonyT19.7.2018 17:50Hellboy, kniha třetí
TonyT19.7.2018 17:50Hellboy, kniha druhá
TonyT19.7.2018 17:49Hellboy, kniha první
TonyT5.11.2017 15:02Drsná škola
TonyT5.11.2017 15:02Criminal #2: Poslední z nevinných
TonyT5.11.2017 15:01Criminal #1: Každý je zločinec
TonyT5.11.2017 15:01300 (4. vydání)
TonyT2.11.2017 18:22Muži hněvu
TonyT2.11.2017 17:57Solomon Kane: Ďáblův hrad (pevná vazba)
TonyT5.9.2017 16:35Banda #01: Karty jsou rozdaný
TonyT5.9.2017 16:30Maus (souborné vydání)
TonyT5.9.2017 08:56Batman: Ticho
TonyT5.9.2017 08:35Transmetropolitan #01: Zpátky v ulicích
TonyT5.9.2017 06:49Plášť - edice deluxe
TonyT5.9.2017 06:40Watchmen - Strážci (2. vydání)
TonyT5.9.2017 06:38Nový svět
TonyT5.9.2017 06:37Batman: Rok jedna
TonyT3.9.2017 15:58Kolosální Conan
- Vzpomínám si, že Moore řekl v jednom rozhovoru, kdo čte všechny ty následovníky Strážců tak ať klidně spálí jeho dílo. No řekl bych, že když s tímto vydáním Z Pekla nechce být ztotožňován tak asi bude mít podobný názor :-) Nicméně pro nové rozmazlené čtenáře to asi není špatně, alespoň si to přečtou. Jinak myslím, že řeči Campbella o původních záměrech je jedna věc (nejsem si jistý, ale schválně se podívám do předmluvy původního vydání, mám takový pocit, že tam je o kresbě řeč, ale rozhodně nic o barvě) ale ve finále je to zase jenom o prachach.
TonyT7.12.2021 09:30Z pekla (barevné přepracované vydání)
- SlouzimStarymPsum- pozor Lennyho a Jiřího názor, to mě zase trochu vrátilo na zem :-))
TonyT5.5.2021 23:26Přístav Země / Zatmění
- Vše v pořádku, krásná kniha.
TonyT20.2.2021 16:13Neonomicon (limitovaná edice)
- Musím říct, že tady se mi normální edice líbí více než limitka.
TonyT13.2.2021 14:41Dracula
- Tak abych to měl do sbírky spolu s 300, některé stránky jsou výborné některé ne, příběhově slabší (do jaké míry se to drží faktů, mě příliš nezajímá), ale upřímně za ty peníze člověk moc nedostane, spíš méně.
TonyT23.12.2020 17:16Xerxés: Pád domu Dareiova a vzestup Alexandrův
No ale celkově vzato komiksy roku budu opět hledat v jiných vydavatelstvích než u CC, mám pocit (těžko říct takhle z hlavy) že letos nebudou se svými komiksy u mě ani mezi top 5. - Rajot- přesně tak
TonyT23.12.2020 16:41Pohádky Oscara Wildea
- Škoda, že ty Russellovo barvičky už nedokážu vydýchat.
TonyT23.12.2020 13:58Pohádky Oscara Wildea
- trudoš- jak správně podotkl Hanussen, jen se člověk těší na další názory a na to co se kvůli téhle knize při prodeji Limitky strhlo, je tu podezřelé ticho to je vše...jinak buď v klidu mám to v domácí knihovně stejně :-)
TonyT7.12.2020 13:11Měsíční stín
- George Walker Bush-to máte hustou knihovnu, v té naší jsou nejnovější kousky tak dva roky starý :-)) a to ještě vesměs vše od Crwe.
TonyT6.12.2020 20:25Měsíční stín
trudoš- prosímtě proč to bereš tak osobně, vždyť to bylo řečeno s nadsázkou - Hanussen - asi u toho meditujou :-)
TonyT6.12.2020 01:22Měsíční stín
- SlouzimStarymPsum- jasný, ale už jsem četl i i u jiných věcí z Modré Crwe, že jsou součástí většího celku.
TonyT18.10.2020 20:21Modrá Crew #14 - Kroniky legie #3, 4
- Tak mě napadá, jestli ten concept Modré Crwe není trochu podvod, jelikož se původně mluvilo o tom, že to všechno budou uzavřené série a příběhy a postupně člověk zjišťuje, že tohle pokračuje tam a tahle série pokračuje zase tam. Přijde mi to trochu divný a začínám mít pocit, že snad ani nemá smysl Modrou Crew kupovat.
TonyT17.10.2020 20:44Modrá Crew #14 - Kroniky legie #3, 4
- SlouzimStarymPsum - ok připouštím zmínka o vypínání byla přehnaná.
TonyT29.6.2020 10:43A zrodí se hvězdy...
Jinak obecně musím se víc kontrolovat co píšu, tady to jednoduše vizní zle, ačkoliv takový záměr vůbec nebyl. Mám takový styl keců i v reálu, ale tam mi to díky přednesu zatím prochází. (alespoň myslím) - Fimi - chybu jsem nezaznamenal a je to výborné, škoda že je to tak krátké :-)
TonyT29.6.2020 10:23Mýtus Cthulhu
- SlouzimStarymPsum neboli Brum toustovač Brum- ty budeš hodně zvláštní človíček :-))... jo abych nezapomněl, zaujal mě poslední odstavec, stačilo možná napsat jenom to. Mimochodem je na něm krásně vidět, jak sám pracuješ s informacemi :-)
TonyT28.6.2020 17:18A zrodí se hvězdy...
Jinak jsem nejmenoval, ale jak je známo potrefená husa se vždy ozve, jen by mě zajímalo jestli jsi se našel v lídrovi nebo ve sračkách.
A teď k tématu, původně jsem reagoval pouze na hodnocení a na to jak jsem rád, že jsem do knihy nakonec nešel, ale dál jsem nehodnotil obsah ani knihu jako takovou, maximálně tak Top Cow kresbu, kterou nemám rád. Toď vše. Dále jsem nic nenapsal o sračkách ani o nespokojenosti s nakladateli a ani jsem se do nikoho nenavážel, jen jsem odsouhlasil názor konkrétního člověka, že se mi CC také momentálně netrefuje do vkusu.
Ovšem to finále jsi tak krásně shrnul, že mi přišlo vtipný celou situaci trochu shodit a shrnout po svém...
No vím, že lehce humorná forma nezabrala a omlouvám se zcela vážně hlavně ostatním uživatelům, že jsem zbytečně plevelil.
Jinak k tobě samotnému, celé to nemění nic na tom, že někdy někde stebou souhlasím a je vidět že něco víš a znáš. Jenom mi vadí styl jakým píšeš a jak se chováš a nejen tady. Jestli jsi takový i v reálu, tak se divím, že tě fakt ještě nikdo po vzoru Dave Listra nevypnul. - Hanussen - rádo se stalo :-))
TonyT25.6.2020 22:23A zrodí se hvězdy...
- Ještě že tohle nečte moje drahá polovička, nevím jak bych jí vysvětlil, že mám knihovnu plnou sraček...
TonyT25.6.2020 11:49A zrodí se hvězdy...
Hanussen: a teď moje shrnutí -
Darth Raelchi měl tu smůlu, že napsal do hodnocení svůj zkurvený názor a pár lidí se s tím ztotožnilo včetně mě, protože mají podobně zkurvený vkus.
Bohužel někteří to neunesli a dostali z toho kurva průjem a tak spolu s hlavním lídrem velesračkových canců se postupným vytrháváním z kontextu a slovíčkařením úspěšně prosrali až k diskuznímu číslu 181. Vlastně díky mě teď už 182. Sorry. PS: jinak musím říct, že proti diskuzím z hráčské komunity (alespoň co si pamatuji ze svých aktivních let, nevím jak dnes) je tohle opravdu pro čajíčky. - Ty vole chlapi, zkraťte někteří ty svoje nelidsky dlouhý příspěvky, jsem pracující člověk s rodinou. Takhle dlouhou jsem nepřečetl ani knihu.
TonyT23.6.2020 21:31A zrodí se hvězdy...
- Lenny - No jen spinoffy, já to teda nevím, ale není to téměř půlka knihy? Stejně mi hlava nebere, proč CC sáhlo zrovna po téhle věci, bylo tu víc slavných komiksů které se u nás nedokončili a kolosálka by jim slušela víc a to nemluvím o těch které u nás nevyšli vůbec, to fakt byla ta poptávka tak velká?
TonyT22.6.2020 00:06A zrodí se hvězdy...
- Přesně jak říká Darth Raelchi, pokud to je slušnou formou tak je to normální běžná diskuse a jelikož máme rádi komisky diskutujeme o nich a né o politice jako chlapi v hospodě. Někteří jsou asi přecitlivělí a vše berou smrtelně vážně bez špetky nadhledu a za vším vidí hejt. CC mám rád nicméně v minulosti mi seděli víc a poslední dobou jsou nakladatelé kteří mě baví víc a řekl bych že v lepších formátech a ve stejné kvalitě za slušné ceny. Toď vše. Ale zase se to může obrátit.
TonyT17.6.2020 09:56A zrodí se hvězdy...
- Gmork - taky mám ten pocit, občas si tam připadám jako v nějaké sektě :-)
TonyT16.6.2020 16:46A zrodí se hvězdy...
Jako nic proti srdcařům, ale tam už se to zavrhlo k fanatismu. - Gmork - tak to je dobrá zpráva. Tahle edice mě hodně baví, o Čtyřce z Baker street stále ještě přemýšlím...
TonyT14.6.2020 11:59A zrodí se hvězdy...
- Gmork - takže Vybíral a jeho ERB edice bude fungovat dál? U něj je teď docela ticho, trochu jsem se obával, že ho smetl Coronavirus.
TonyT14.6.2020 08:51A zrodí se hvězdy...
- Gmork - asi tak.
TonyT12.6.2020 23:11A zrodí se hvězdy...
Jinak Hellboy, Conan, Arkwraight byli super alespoň pro mě, ale obecně mám poslední dobou pocit, že CC trochu nabralo jiný směr, kdyby neměly Hellboy universum tak je to bída, Tomb Rider, Buffy, Avatar no co by na to asi řekl nebožtík Goon, ovšem prodat své produkty umí jako asi nikdo u nás, to se musí nechat. - Já též...
TonyT11.6.2020 21:03A zrodí se hvězdy...
- Tak buď mě to baví jako celek nebo ne a Jodo mě s menšími výtkami baví stále. Že bych zrovna u něj měl nějaký pocit samoúčelných uchylností, no nevím no věc názoru.
TonyT22.5.2020 20:27Papež ukrutný (limitovaná edice)
- Louza - jsem rád, že mám lepší žaludek. Přišel bych o spoustu ošklivých a více úchylných knih....jo a možná jsi to neměl odkládat po prvním booku, někdy to pomůže.
TonyT22.5.2020 14:35Papež ukrutný (limitovaná edice)
- Souhlas, edice ERB je vynikající a doufám že se jí bude dařit.
TonyT21.5.2020 21:15Papež ukrutný
- Walome no tak, ty máš přece navíc...
TonyT21.5.2020 00:20Papež ukrutný
- Darth Raelchi na Kosmasu Limitka aktuálně stojí cca 718 Kč a jak píše Dalamar na začátku se cana pohybovala dost pod 700. Chlapi trochu tady házíte ciframa jak se vám to hodí :-) Dalamar - ohledně CC je to přesný, zajímavý že nikomu ten pidiformátek nevadí, i když jinak mají vazbu i knihy kvalitní.
TonyT20.5.2020 18:09Papež ukrutný
- No na to, že je kniha vázaná, má velký formát, poměrně slušný počet stran a ještě k tomu má Cyboy Limitku tak nevím jakou cenu si představuje. Kdo se navíc spokojí s klasickým vydáním, který má podle mého soudu mnohem hezčí obálku (věc názoru), tak má kniha velmi slušnou cenu. Stejnou jako např. MDEK v pevné a v menším formátu.
TonyT20.5.2020 12:27Papež ukrutný
- George Walker Bush- pokud jsi četl kolosálky tak to nemá cenu číst, je to to samé jen to vyšlo rozdělené na několik svazků v menším formátu pro ty co kolosálku nemají.
TonyT5.3.2020 11:06Conan #04: Síně mrtvých
- Mám dotaz, jak moc je nutné číst i Witchblade? Nejde jet jenom v sérii Darkness.
TonyT23.1.2020 13:35Darkness Kompendium #02
- Alfi - ach jo, vytrháváš z kontextu, na to není co říct. Kašlete na to.
TonyT27.12.2019 10:37Providence
Jinak za mě obsahově zatím velmi dobré. - Jezevec - tak zboží, já komisky mezi zboží moc nepočítám, ale to je jedno, ja jsem velkorysý člověk a přijde mi debilní se neustále navážet do lidí od Arga, kteří si dali s knihou jistě práci. Příště se na to alespoň můžou rovnou vysrat, možná i na celou sekci Argo komiks, stejně to z nich milionáře neudělá tak co. A největší prča je, když se to tady srovnává se světovou automobilkou, elektronikou operátorama, botama atd. to sorry ale to mám předčasného silvestra :-)))) Ale to moje chyba, já vyrostl u nás v jiné komiksové době, takže to mám nastavené jinak, navíc už jsem v životě rozházel jiné peníze než litr za komiks jestli to chceš vědět Jezevče, prachy budou, věcí budou my tady nebudem, takže seru na to a jdu si číst Providence, maximálně napíšu jak moc se mi to líbilo nebo ne.
TonyT26.12.2019 11:48Providence
- Jezevec - tak boty, já si nejdříve o zboží něco zjistím že ... Jinak limitku Providence mám doma, chtěl jsem jí i po chybě a následné opravě a máš pravdu, mě to nevadí, můj čtenářský zážitek to neovlivní a kšefty s komisky nedělám, takže tak :-)
TonyT25.12.2019 19:08Providence
- No jako by nic jako by nic, já nevím teda, ale znalec Jezevec si objedná knihu před týdnem z Kosmasu poté, co Argo před víc jak měsícem s ostudou celý náklad stahoval a opět ,,opravenou" vyslal do světa, kdy to navíc s oslavou proběhlo všemi možnými médii. No netvrdím asi by nějaké to upozornění pro laika napsat mohli, na druhou stranu nevím jakému komiksovému fanouškovi kromě Jezevce tahle informace během celé doby mohla uniknout. Ale dobře, jenomže znalec Jezevec ihned samozřejmě ví kam se obrátit, tudíž si po té co si postěžoval Argu, založí účet na Comics DB aby se o svůj úděl podělil, protože ví že tady se o této problematice diskutuje asi dva měsíce :-)) No já chápu fanoušky kteří jsou řešením od Arga naštvaný, (já mezi ně nepatřím a nestydím se za to) ale celé to na mě působí tak, že Jezevec je jenom obyčejný troll a možná placený i Ruskem :-)
TonyT25.12.2019 15:36Providence
- Limitka je doma a je parádní :-)
TonyT25.12.2019 14:16Providence (limitovaná edice)
- Jezevec - no mluvím, už se k tomu ani nechci vyjadřovat, akorát nechápu proč zase tady rozděláváš něco, co se zde řešilo pořád dokola. Hlavně to ani ničemu nepomůže. Jinak myslím, nejsem si jistý ale kniha jde vrátit ne.
TonyT24.12.2019 09:36Providence
- rajot- přesně tak.
TonyT22.12.2019 12:25Providence
Jezevec- myslím že o to tady nikdo nestojí, nehledě na to že jsi přišel s křížkem po funuse. - Doppelganger- asi tak jak říká Louza... Jinak si rozhodně nemyslím, že ti tolerantnější ( včetně mě) zobou Argu z ruky, dokonce i chápu argumenty nespokojených zákazníků a dávám jim za pravdu, ale osobně to jednoduše tolik NEŘEŠÍM a nevím proč bych se měl živit stejnou negativní energií jenom proto, že tebe nebo někoho jiného tady, tato politováníhodná událost sere. Nechceš nekupuj, neřeš. Kup si to v AJ ostatně na tu jsou tady všichni machři.
TonyT9.12.2019 00:25Providence
- Lenny to řekl přesně co k tomu víc dodat.
TonyT6.12.2019 23:20Providence
Já byl doteď s Argem spokojený, holt stalo se, znovuvydání pro ten náš mini rybníček je zjevně nesmysl, takže nakonec jsem s výsledkem spokojený. Navíc nikdo nikoho nenutí to kupovat, já osobně se na knihu těším. Mimochodem mnohem více mě štvou rozpadající se vazby po jednom přečtení, ovšem to nikoho nezajímá jelikož se to týká jednotlivce, tohle se týká všech tak si z toho každý může cvrknout do kalhot. Na druhou stranu čtu komiksy od dob Komety, takže to že tady komiksy vůbec vychází je pro mě stále svátek :-)) - Dalamar- a to je přesně ono. Máš normální střízlivý názor, který je jednoduchý a na nic si nehraje a né žádný přehnaný sebeukájecí elaborát.
TonyT28.11.2019 13:19Providence
- baatcha - no taky netvrdím že jí nemá :-)) bohužel. A ohledně anotace, no fakt jsem z ní nepochopil, že musím mít bakalářku s Lovecraftova díla abych si komiks užil... Mimochodem Hvězdné války nemám rád, naposledy jsem je viděl asi ve dvaceti, což už je dvacet let takže já fakt nevím o co jde.
TonyT28.11.2019 13:01Providence
- Louza- no tak jsem přečetl tvůj názor na komiks. No musím konstatovat, že Argu děláš medvědí službu. Už takhle je spousta lidí je nalomená a podle tvého názoru je kniha dobrá tak akorát pro znalce Lovecrafta (což jsi zjevně ty) a asi tak dalších deset lidí co zároveň čtou komiksy. Takže my ostatní můžeme v klidu zrušit objednávky...
TonyT28.11.2019 10:18Providence
- Lantan1- ty jsou také super. Edice ERB začíná být Topka u nás. Jak formou tak i obsahem, jen tak dál.
TonyT28.11.2019 09:10Murena #01: Cyklus matky
- Carnage - to je zase fakt, tak uvidíme...
TonyT27.11.2019 17:01Providence
- Darth Raelchi- no je fakt že takové CC by asi reagovalo jinak.
TonyT27.11.2019 15:57Providence
- Carnage - hele tak to si nemyslím, tohle Argo nemůže posrat na dvakrát .
TonyT27.11.2019 15:56Providence
- Carnage - přesně tak, to jenom jeden místní pseudointelektuál z toho chce dělat raritu.
TonyT27.11.2019 15:50Providence
- Vyměním Darkness kompendium 1 - 1800 Kč, za A zrodí se hvězdy, zbytek doplatím, ale max jen do výše aktuální ceny Comics Centra. Bez výměny cena 2200 Kč. Perfektní stav.
TonyT7.5.2021Prodám
- Prodám :
TonyT27.1.2021Prodám
Darknes kompendium 1- jednou čtené - 3000 Kč.
Goon - 0-9 deset knih od CC super stav včetně vyprodaného třetího dílu a speciální obálky šestého dílu. 4500 Kč. Jen jako celek (z těžkým srdcem, ale čistím knihovnu, ideálně pro někoho kdo si sérii zkompletuje v PL nebo AJ, nebo počká jestli CC bude pokračovat.)
Vše super stav, knihovní mám uzavřenou a o knihy se dobře starám.Pro zájemce pošlu i foto.
T.O.N.Y-1@seznam.cz
- Gmork- tak se hlavně přimlouvám za další Murénu. A možná nějaké scifi by to chtělo. Tomu se zatím pan Vybíral tak nějak vyhýbá :-)
TonyT14.5.2021 20:49Nakupujeme venku
- Gmork-prosimte ten Texaský Jack má nějakou spojitost se Sykesem
TonyT27.4.2021 22:22Sběratelský klub
- Tak obecně si spousta lidí neumí porovnat ceny ani na heurece, natož aby věděli že je nějaká kolosální kniha na CC a to i mezi komiks fanoušky. Nedej bože když to někdo komiksem nepolíben koupí jako dárek.
TonyT24.4.2021 10:04Sběratelský klub
Ale na druhou stranu i když nejsem fanda přehnaných nabídek, Comics Centrum od samého začátku kolosální knihy staví do pozice sběratelského artiklu a za to se vždy a ve všem platí. Jako dívat se skrze prsty na ty co to např: prodali SinCity atd. za 15000 Kč atd. No proč né, zjevně ten kupující na to má. Upřímně, nedej bože kdybych se dostal do pozice , že bych musel rozprodávat svojí komiksovou sbírku určitě bych prvního Kolosálního Conana taky neprodal za 3000 Kč, jako sorry A upřímně i já už jsem koupil komiksy za vyšší částky než byla původní cena a zdaleka to nejsou takové rarity. - Když už se nakouslo Mighty Boys, má vůbec někdo zdatný v AJ už nějakou zkušenost s tímhle komiksem? Jsem zvědavý na názory zde, úplně kupovat zajíce v pytli se mi nechce a upřímně Mighty Boys už moc nevěřím v tom jak parádní díla to jsou.
TonyT23.4.2021 18:55Pindárna
- Zack- jasný já si dělám srandu...
TonyT23.4.2021 16:48Pindárna
- Darker - to si nemyslím, za rance se stejně nabízelo jenom Sin City, první Conan a Hellboy takže tam se nic nemění. A až se vyprodaji tyhle kousky tak situace bude stejná, akorát teď to bude trvat déle.
TonyT23.4.2021 11:48Sběratelský klub
- Zack: tím až to karl173 rozjede myslíš těch zbývajících dvacet lidí z nás, co se na to ještě nepodívalo :-))) vlastník práv bude opravdu bez sebe...
TonyT23.4.2021 11:43Pindárna
- Gmork- to vypadá dost dobře
TonyT23.2.2021 21:27Sběratelský klub
- radek- tak jasně, ale pokud si dobře pamatuju tak o půlku to vystřelilo ve chvíli, kdy se tam započetli e-shopi a knihkupectví. Ostatně ono je úplně jedno co si tady píšem, jelikož v CC moc dobře ví jak se to prodávalo a ani nijak netají, že fakt na pendrek. Ono ani 500 lidí není nic moc. Já jsem ale přestoupil již na druhou stranu barikády, jelikož jsem byl vždy u série, která z nějakého důvodu u nás skončila, rozhodl jsem se z aktivního kupce přejít na pasivního čekatele. A hle nyní jsem si v klidu koupil všechny díly Fatale. Vím není to fér, není to hezké, ale aspoň vím, že mám doma sérii celou. Jedinou výjimku dělám u Hellboy universa.
TonyT23.2.2021 21:17Sběratelský klub
- Goon je odepsaný, myslím že v CC dýchal z posledního i bez Powela. To je těžký i pro nadšence něco vydávat, když sérii kupuje sto lidí.
TonyT23.2.2021 19:06Sběratelský klub