• TonyT
    TonyT23.1. 10:31Kletba
    To byla ale šílenost:-), teda né že bych na šílenosti, např. od Joda nebyl zvyklý.
    Celý komiks je akční, rychlý, příběh nijak komplikovaný a v druhé půlce začínají věci do sebe zapadat ( celkem předvídatelně) což následně vygraduje opět ve zběsilý akční závěr, který mě navíc trochu zklamal. Nic náročného.
    Velký plus za to, že Soule naštěstí celý komiks napsal velice čtivě a svižně, žádné pseudofilozofické obr texty, takže jsem knihu přečetl na dva zátahy, což se mi někdy nepodaří ani u knihy třetinového rozsahu.
    Kresba je taková...no řekněme není to úplně můj šálek čaje, ale na některých stránkách dokáže Browne vykouzlit působivé scény.
    Celkově je to za mě zatím nejslabší kniha od MB co jsem četl nicméně určitě se ke komiksu ještě vrátím, jako oddychovka je to fajn, přesto bych požádal Mighty Boy příště o něco serióznějšího.
  • TonyT
    TonyT20.1. 18:08Batman / Soudce Dredd
    Tak pro mě z nostalgie povinnost. O příbězích nemá cenu se příliš zmiňovat, bavilo mě to před 25 lety a baví mě to stále stejně i dnes, plus opravdu parádní kresba.
    Ovšem co mě totálně točí, tvl to nemohli pánové v Crwi dát ještě menší font. Hlavně v prvním příběhu je to nářez. Pro nás dříve narozené, už je to téměř k nečtení. Brýle ještě nenosím ale nejspíš začnu. Navíc proč jsou ty fonty v každém příběhu jiné? Nevím nejsem odborník, ale asi by nebyl problém to nějak sjednotit. Celkově mi kniha přijde trochu odflaklá, je to jako bych sešil starou modrou CREW dohromady. A ta obálka... to tam nebyla nějaká jiná, trochu víc kulervoucí. No nevidím zde podstatě žádnou přidanou hodnotu. Na souborné vydání jsem se těšil 25 let, ale tak mě napadá, že si to říkalo o lepší vydání, ale to je u CRWE již standart, jejich komiksy neurazí jsou ok, ale rozhodně žádné výstavní kousky to nejsou. Jako v pohodě, ale 700 Kč za 250 stránek v klasickém formátu není zas tak málo. Sorry ale v Crwi by se měli trochu zamyslet. Docela mě zaráží, že to nikdo neřeší to opravdu jsou všichni tak spokojeni ? Nebo jsem možná už rozmazlený od Comics Centra, Mighty Boy nebo Vybírala kteří jsou jednoduše někde jinde. Dvě hvězdy za provedení, za příběh čtyři.
  • TonyT
    TonyT27.11.2023 19:21Tulák (sběratelská varianta)
    Tak tohle mě emocionálně dostalo a donutilo mě si ihned knihu přečíst znovu, což se mi u komiksů poslední dobou již nestává. Čtivé, má to spád, je to chytré a přitom né nesmyslně filozofické, aby mi to zaplevelilo mozkovnu otázkami typu smysl života atd,( podobné komiksy zabalené v hezkém hovnu už nedávám). Navíc už tak výbornou atmosféru podtrhuje parádní kresba a skvělé barvy. Za mě zatím nejlepší věc od Mighty Boy a to musím říct, že i Kaplan a Dopis byli super.
    Jinak zpracování komiksu a to nechci tady Mighty Boy nějak přehnaně adorovat je parádní a sběratelky jsou pěkné, vkusné, ( žádný bizáry typu leporelo města a podobné nesmysly), navíc za super cenu. K bonusům bych chtěl dodat, takhle si je představuji. Mnoho obálek, rozhovory, skici, žádná vata typu 10 dvoustran co vyšlo a co vyjde.
    Suma sumárum přeji Mighty Boy aby se jim dařilo a dál vydávali, protože po dlouhé době mám radost ze čtení, což jsem si asi ani nechtěl přiznat a bez nich, už není mnoho věcí, které bych od zbylých nakladatelství četl.
  • TonyT
    TonyT22.11.2023 01:36Přístav Země / Zatmění
    Tak konečně jsem prvotinu Mighty boy přečetl a to jako poslední z jejích doposud vydaných komiksů. A jsem nadšený.
    U přístavu jsem byl na konci úplně rozhozený a stále si prohlížel knihu jestli mi někdo nevyrval nějaké stránky :-) Jestli autor neplánuje nějaké pokračování tak tleskám dvojnásob.
    U Zatmění jsem si chvíli musel zvykat na trochu odlišnou kresbu, ale poté už to byla jízda.
    Kvalitativně bych oba příběhy hodnotil v podstatě stejně.
    No a pak tu máme zpracování knih, a tady Mighty Boy je na samém vrcholu.
    Skvělá vazba, přebaly, výborný papír který nezanechává otisky a subjektivně mi sedí ještě více než u parádních kolosálek od CC.
    Jinak ohledně kolosálního formátu na který si někteří stěžují a netýká se to jenom Mighty boy musím říct, že mě osobně naprosto vyhovuje a navíc se mi to líbí. Nejsem študák, v autobuse ani v metru nečtu, takže i kdyby kniha měla deset kilo, tak je mi to u zadnice. Jen tak dál.
  • TonyT
    TonyT26.10.2023 13:07Batman: Dvojník
    Tak za mě fantastická kresba, barva a celkově ponurá atmosféra. Jenže jaksi ten příběh je celkově dost jalový. Navíc k ponuré atmosféře bych si představoval jiné ztvárnění Batmana. Realističnost je fajn, ale pořád čtu komiks s Batmanem takže ho tam také chci vidět. Tady to slabošský emo individum (alá omyl Pattinson) v monterkách, mě moc nebralo.
  • TonyT
    TonyT19.9.2023 12:01Hellboy: Kosti obrů
    Takový už průměrný standart Hellboy universa. Kresba výborná, ale příběh a atmosféra poněkud slabší. I když jsem oddaný fanda tohoto universa, tak by mě docela zajímalo, jestli přijde ještě něco co mě skutečně strhne a nebo už to pořád pojede v takové šedi ( nenadchne, neurazí). Ohlédne knihy, před koncem jsem si říkal to je ještě docela dost stránek do konce a ejhle najednou konec. Zbylých cca 34 stránek bylo z menší části bonusy ( skicář, tam bych osobně raději uvítal např: alternativní obálky) a zvětší části seznamu knih, které CC již vydalo ( úplná zbytečnost) . Jestli je to nějaká snaha udržet počet stran kvůli zachování vyšší ceny, to vážně nevím. Každopádně taková výplň na tak malou knihu, to je fakt o ničem.
  • TonyT
    TonyT16.9.2023 22:24Metabaron 2 (paperback)
    No vzhledem k tomu kdy tahle alba vznikala, nelze se ubránit dojmu, že se zde někdo těžce inspiroval Avatarem. Navíc už asi ani nemůže být řeč, že by komiks měl na svědomí Jodo, ten tam již figuruje snad jen jako dozor. Nicméně první polovina je svižná a má znamenitou kresbu. Druhá půlka je o level níž po všech stránkách....Svět Metabaronů mě stále baví i když mám pocit, že nic nového delší dobu nepřináší. Jedinečná Kasta Metabaronů je holt jen jedna a jak plynou roky a přibývají další a další příběhy, tak se ukazuje, že v podstatě nic nového vlastně ani nepotřebuje.
  • TonyT
    TonyT24.8.2023 10:59Chlad
    Vizuálně výborný komiks, po příběhově stránce poněkud slabší. Ve finále jsme si řekl ,,Aaa tototo je vše?" Přesto celkově svižné a čtivé dílko. Takže nakonec spokojenost, jen to očekávání bylo trochu větší.
  • TonyT
    Tak začnu samotným zpracováním a to je opravdu luxusní, všechna čest Mighty boys. Co se samotného obsahu týká, jenom dodám že na to jaký je komiks špalek tak vše šlape na výbornou a v podstatě bez nějakých výrazných hluchých míst, které by mě rušili. Výtku mám snad jen ke konci, který mě úplně nenadchl a ke kresbě, která je na mě příliš počítačová. Celkově zajímavé, ale na druhou stranu nijak výjimečné dílko.
  • TonyT
    TonyT28.12.2022 20:06Údolí zrůd
    Tak asi bych musel přijít po X letech z pralesa, přečíst za život tak dvě knihy a zhlédnou tři filmy aby mě tenhle komiks nějakým způsobem zaujal. Velice prostinký a kratičký příběh z podprůměru nevytáhne ani kresba Grega Rutha, která mě jinak nadchla v Conanovi, tady mi ovšem přišla tak o řád horší, navíc formát A4 kresbě spíš uškodil, dokonce jsem měl pocit, že mám nějaký vadný výtisk. CC se tvaří že vydávají samé perli, ale tohle se tentokrát moc nepovedlo.
  • TonyT
    TonyT16.4.2022 16:32Wolverine: Starej dobrej Logan
    No tak já teda nevím....za mě další z řady nesmyslně nadhodnocených komiksů. Kresba ok a nutno uznat, že je to velmi zábavné čtení. Ovšem takhle zkratkovitý příběh se jen tak nevidí. Tolik nápadů a dějových linek které by stačili na dalších deset svazků a přitom totálně zahozených a ve finále k ničemu. Millar se s tím fakt nesral, dle hodnocení vidím že se to většině asi tak líbí ovšem já asi potřebuju trochu více propracovanější děj i postavy. Ten komiks není špatný , vlastně je dobrý ale to víc mě štve, že je to takový guláš a to finále bylo vlastně z těch nabízejících dějových linek nejslabší.
  • TonyT
    TonyT1.11.2020 20:51Caravaggio (paperback)
    Krásná malba, svižný a poutavý děj. Na druhou stranu charaktery postav jen tak kloužou po povrchu a děj je místy možná až příliš zkratkovitý. Celkově jsem z toho měl pocit, jako bych se díval na italskofrancouzké historické filmy z šedesátých let :-) což vůbec není špatně, jelikož jsem je měl a stále mám rád.
  • TonyT
    Jinak se omlouvám můj komentář patří do diskuze.
    Samotný komiks se mi celkem líbí, ale nejspíš proto, že mám upíří tématiku rád a podobně laděných komiksů tady zase tolik nevychází. Jednohubka která neurazí.
  • TonyT
    TonyT21.9.2020 22:30Druuna 3 (paperback)
    Za mě nejlepší díl. Četl jsem všechny tři svazky naráz a subjektivně mám pocit, že tady přeci jen Serpiery trochu upustil od nekonečných a zbytečných canců hlavní hrdinky. Co mě ale naprosto ohromilo byl třetí příběh Anima. Ani ne tak příběhem, ale formou. Po tom textovým maratonu neskutečná úleva a Serpiery jasně dokazuje v čem je Mistr a že slova k vyprávění příběhu vlastně ani nepotřebuje. Já osobně jsem si pustil muziku a ty parádní obrazy jsem si vyloženě vychutnal. Vlastně mě tak napadá, že beze slov mohla být možná celá Druuna :-))
  • TonyT
    TonyT20.9.2020 12:20Druuna 2 (paperback)
    Hmm, jak hodnotit Druunu nevím. Prasárničky na každé druhé stránce bych si asi užil víc v mladším věku, navíc v dnešní době, už to asi také nepůsobí tak, jako když to Serpiery psal ve své době. Nicméně mě přeci jenom zajímá mnohem víc než dřív příběh a text samotný a v Druuně je to bída. Na jedné straně je tady parádní kresba a skvělá atmosféra, něco jako mix The Thing, Event Horizon a Dead space a díky tomu moje sci-fi srdce plesá, na druhé straně je tady samotná Druuna, která neustále plácá věty typu:,, to je šílené, co se to děje, ne já nechci", chaotický děj a do toho prožívá ještě nesmyslnější erotické příhody. Možná kdyby autor alespoň vyškrtal z každé knihy polovinu textů a nechal za sebe mluvit jen tu kresbu, tak by udělal lépe, minimálně by to bylo méně úmorné. Za mě je Druuna nejvíc rozporuplná kniha, která v MDEKu vyšla. Je tam mnoho věci, které se mi líbí a mnoho jiných, které mě nehorázně štvou,ale jelikož chci mít MDEK pěkně kompletní tak jí ve sbírce mám, ovšem kdyby v MDEKu nebyla asi bych se nezlobil.
  • TonyT
    Jodo má za a) od samého počátku své komiksové kariéry ten dar, že si umí vybrat opravdu skvěle kreslíře, za b) umí psát poutavě a jedno jestli je to filozofické scifi, western nebo historický příběh.
    Přesto loňský Bouncer je nepřekonatelný a i samotná Borgia mi přišla také o stupínek zábavnější, jinak ale spokojenost, mě to bavilo a samotná kniha od Arga je opravdu parádní.
    Ps: nevím na co máme monopol jak zmiňuje Darth Raelchi, ale je bohužel český naturel si neustále na něco stěžovat. Nicméně je super doba, že tohle můžou dnešní komiksový čtenáři napsat. Já jsem na spoustu věcí od konce devadesátých let dlouze čekal a na hodně věcí přišla řada až v posledních letech, ono si už dnešní čtenáři asi neuvědomují, že jsme tady měly kur. a skluz, takže díky nakladatelům za jejich práci a díky že tady všichni ti jmenování vycházeli a vycházejí.
  • TonyT
    TonyT20.5.2020 20:38Frankenstein v podzemí
    Atmosféru Hellboy universa mám jednoduše rád a stále mě baví, nicméně jinak víceméně souhlasím s tím co napsal Cyboy. Upřímně mám pocit, že kromě samotného Hellboye a U. P. V. O jsou ostatní linie trochu nevýrazné. A o tom co Mignola měl či neměl asi dvacet let dopředu promyšlené si už dávno myslím své.
  • TonyT
    TonyT2.10.2019 12:31Z pekla
    V podstatě souhlasím s tím, co tu několikrát ze sebe vyzvracel pisatel Syndrom a to do takové míry, že už nemám náladu podobné sračky psát... Každý kdo to myslí s komiksem vážně si musí Z pekla přečíst, ale je také třeba do toho nějakým způsobem dorůst. Pro začátečníky to asi nebude nejlepší volba.
  • TonyT
    TonyT26.9.2019 10:57Kolosální Conan z Cimerie
    Zase trefa do černého, Conana jednoduše není nikdy dost. Příběhy fungují naprosto skvěle a dávají fanouškovi přesně to co chce a na nic víc si nehrají.
    Bohužel pro mě, kouzlo z mého prvního Kolosálního Conana se kterým jsem ve své době ani nepočítal jelikož to byl dárek, je nezapomenutelný.
    To ale nemění nic na tom, že i druhou knihu jsem si maximálně užil. Kresba je výborná akorát Richard Corben a jeho specifický styl, kterým kreslil odbočky s Connachtem, mě až tak úplně nesedí a nedá se tak srovnat s neuvěřitelnou kresbou Grega Rutha s první knihy, který měl na starosti Conanovo mladí.
    Ale to je čistě subjektivní pocit a na mé hodnocení to nemá vliv. Za mě maximální počet.
    PS: hodnotím jen příběh a kresbu, luxusní zpracování od CC je bonus a rozhodně jim patří dík za to, že takové knihy u nás vydávají.
  • TonyT
    Za mě slabší MDEK. Příběhy byli celkem v pohodě, ovšem neuvěřitelně samoúčelné scény celkový dojem srážely ke dnu. Nechápu k čemu tam byli, snad jen proto aby si úchylný Manara přišel na své. Tak nesmyslné chování hlavně ženských postav se jen tak nevidí. Ve své době to asi tolik nevadilo, ale číst to dnes je dost otrava... Kresba byla fajn, ale čekal jsme víc a rozhodně nesnese srovnání s parádní Borgií.
    Co říct závěrem, no nebylo to takové peklo jako Drunna (díky bohu v komiksu není tuna nicneříkajícího textu), ale stále je to pro mě jeden z nejhorších MDEKů, naštěstí laťka je nastavena dost vysoko, takže pořád je to víc než dobrý komiks, holt podobně jako u Drunny nejsem cílovka.
  • TonyT
    TonyT19.9.2019 16:30Joker
    Lex Luthor od stejného dua je podstatně lepší a kvalitnější a to ve všech směrech. Kresba samotná je poněkud přepálená a místy rozmazaná, skoro mám podezření, že snad v tiskárně někdo udělal chybu. Příběh připomíná průměrnou mafiánskou historku a postava Jokera je vykreslena jen jako obyčejná vyšinutá figurka a né jako psychopatický génius zločinu. No dobře jako jednohubka to splnilo účel, ale nic víc. Spíš méně.
  • TonyT
    TonyT3.10.2018 21:50Lex Luthor: Muž z oceli
    Příjemná jednohubka, která neurazí ani při opakovaném čtení.
  • TonyT
    TonyT23.7.2018 15:29Arkwright Integral
    No o příběhu nemá cenu moc mluvit jelikož obě knihy, už zde vyšli a o významu tohoto díla se všeobecně ví. Nicméně čtení je to skvělé a kolosální vydání tomu přidává další rozměr a to především Srdci impéria, navíc je zde mnoho bonusů, obálek, zajímavosti a rozhovorů a to vše v krásném zpracování. No je to jednoduše žrádlo a Comics Centrum těmito knihami jednoduše drtí konkurenci :-). Ovšem po Hellboyovi a Arkwrightovi doufám, že příště bude v této podobě zase nějaká komisková premiéra a nebude se to týkat Darkness universa.
  • TonyT
    TonyT23.7.2018 11:18Americký upír #01
    U mě za jedna. Parádní atmosféra, parádní kresba s výborným a svižným dějem a v krásném provedení od BBartu, celá série by se určitě hezky vyjímala v knihovně. O to víc zamrzí stopnutí téhle série. Nechápu hororu je u nás stále málo a Snyder zde předvádí mnohem víc než v superhrdinském žánru.
  • TonyT
    No jak hodnotit něco, co se také dostalo na černou listinu a série dostala Stopku. Nevím...určitě je neobjektivní hodnotit, nebo lépe řečeno shazovat komiks podle dvou dílů, kdy je zjevné, že série je mnohem více promyšlená než se podle první nebo druhé knihy může zdát (alespon v to doufám, kompletní originál jsem nečetl ). Rozhodně tyto svazky dějově nefungují samostatně a nechápu prohlášení BBartu, že to jde...hmm taky je možné, že jsem idiot a něco mi při čtení uniklo... Komiks samotný má výbornou atmosféru, skvělou kresbu, a výborný scénář to nemá cenu rozepisovat. Já osobně mám rád záhady či seriály jako Akta X nebo Krajní meze, takže jsem si přišel na své. A to že můj oblíbený Alan Moore udělal předmluvu, a to že je komiks všeobecně ve světě velmi uznávaný, dokazuje, že je to série která si zasloužila u nás vyjít. Nicméně to samé platí i pro Amerického Upíra či DMZ. Tímhle jsem zanevřel na BBart a víceméně už od nich nic nekupuji, jelikož si myslím, že si tyto série zabily z velké části sami.
  • TonyT
    TonyT23.7.2018 09:44Technokněží (paperback)
    No Kasta Metabaronů zůstává nedostižná, ale na druhou stranu mě Technokněží bavili víc než Inkal. Trochu bych už asi ubral na té fantasmagorii. Samotný příběh však funguje a baví i když mám pocit, že se Jodo už trochu opakuje. Co však Jodo zvládá na jedničku je, že do svých komiksů dokáže vybrat umělce, kteří všechny ty šílenosti dokáží neuvěřitelným způsobem nakreslit. A to platí i pro Janjetova. Bez jeho atmosférické kresby bych komiks hodnotil podstatně hůř. Takže závěrem Technokněží je další výborný komiks od Joda, nikoliv však nejlepší.
  • TonyT
    TonyT19.7.2018 17:49Hellboy, kniha první
    Tenhle formát Hellboyovi sednul jak pr..l na hrnec. Teď ještě takhle vydat i U.P.V.O :-) Parádní čtenářský zážitek.
  • TonyT
    TonyT2.11.2017 18:22Muži hněvu
    Další parádní věc s pera Jasona Aarona. Ano nemá to takový emocionální dopad jako Skalpy (ostatně tady na to ani nebyl prostor) a nemá má to ani takovou bezútěšnou a depresivní atmosféru, holt R.M.Gueara je jen jeden, nicméně příběh jako drsná jednohubka s pěknou kresbou rozhodně funguje. Pro fanoušky Aarona povinnost.
  • TonyT
    Výborná záležitost. Solomon Kane má v tomto příběhu skvělou hororovou atmosféru a parádní specifickou kresbu, kterou svými barvami skvěle doplnil Dave CONAN Stewart. Kvalitní vydání od Comics Centra je jen třešničkou na dortu. Vlastně jediná chyba téhle knihy je, že ani po tolika letech jsme nedostali další příběhy tohoto charismatického puritána
  • TonyT
    Tak tohle je opravdu skvělá záležitost. Preacher (Vertigo) a Banda ( Dynamite Entertainment) jasně ukazují že Garth Ennis je jednoznačně nejlepší pokud ma volnou ruku a nemusí se krotit pod taktovkou megaspolečností jako Marvel (veskrze průměrný Punisher) nebo DC ( Hitman). Ano Ennis rozhodně svým stylem už nepřekvapí, ale zato ho dovedl k naprosté dokonalosti. Komiks Banda se čte opravdu sám. Navíc je zde alespoň z mého subjektivního pohledu odstraněna pro mě citelná vada mnohých klasických Ennisovek a tou je trochu slabší kresba viz. Steve Dillon (Preacher) nebo John McCrea (Hitman). Tady má celou sérii na svědomí vynikající Darick Robertson (Transmetropolitan). Je mi trochu záhadou že přestože se Ennisovkám u nás obecně daří tak Banda má přesně opačný problém. Rozhodně tedy touto cestou všem fanouškům Gartha Ennise, všem co mají superhrdinů plné zuby a všem co mají rádi dobré a originální příběhy tenhle komiks doporučuji. Této série by byla opravdu škoda.
  • TonyT
    TonyT5.9.2017 16:30Maus (souborné vydání)
    Upřímně řečeno nebýt toho že jsem dostal komiks k svátku od přítelkyně, s největší pravděpodobností bych po něm asi nikdy nesáhl (holocaust, zvířátka místo lidí a na první pohled jednoduchá černobílá kresba byly pro mě jasné signály nebrat a pulitzerova cena by na tom nic nezměnila), ovšem po přečtení jsem pochopil jak velká by to byla škoda. Mause je opravdu velice čtivé, dojemné, hrůzné ale i lehce vtipné dílo Arta Spiegelmana, jenž napsal komiks na základě vzpomínek svého otce Vladka, který mu postupně vypráví svou strastiplnou pouť druhou světovou válkou a holocaustem. Velkým plusem je že Art přistoupil k tomuto tématu velice citlivě a nezaujatě. Je to příběh o obyčejných lidech a o touze nějakým způsobem přežít. Jinak k undergroundové kresbě jak jsem již z počátku naznačil jsem přistupoval se značným despektem, ovšem po několika málo chvilkách se mi velice zalíbil styl, který i přes svou jednoduchost je neuvěřitelně detailní. Také chválím fakt že kniha vyšla v souborném vydání což atmosféře a příběhu rozhodně prospělo. Tento komiks si jednoznačně zaslouží své čestné místo v mé sbírce.“
  • TonyT
    TonyT5.9.2017 08:56Batman: Ticho
    Co o komiksu Batman Ticho říci, snad jen to že kdybych byl náctiletý tak bych asi pravděpodobně chrochtal blahem, žel to už mi dávno není a tak blahem zdaleka nechrochtám. I když na druhou stranu mám pocit, že Batman Ticho je přesně ten typ komiksů, který podle mého názoru velmi rychle stárne. Asi největší problém mám s kresbou Jima Leeho, která je sice dokonalá a správně super ale ve finále na mě působí uměle a neživotně. Příběhově to není špatné ale Jeph Loeb už ukázal že umí i lepší příběhy, ostatně lepší bylo i spojení s kreslířem Timem Sale. Na celkové hodnocení tohoto díla se podílí více faktorů a to podle toho kolik vám je let, kolik toho máte načteno a jak moc máte rádi superhrdinské komiksy. A proto za mě už jenom opravdu slabé tři hvězdy.
  • TonyT
    „Tahle série se mi hodnotí velmi těžko, je to jistě chytrý komiks, originální a má parádní kresbu. Bohužel není pro mě. Je to jeden z mála komiksů který mě svým obsahem odradil. Možná že to má nějaký hlubší účel, nebo bych to více ocenil v mladším věku ( i když spíš ne...) ale číst dnes v každé větě čur..u, mr.ko , p..o, atd, mě poněkud unavuje a ani mi to nepřijde moc humorné, což asi mělo. Proto nemohu být ani objektivní a hodnocení dávám čistě za svůj celkový dojem který mi po přečtení komiksu zůstal v hlavě.
  • TonyT
    TonyT5.9.2017 06:49Plášť - edice deluxe
    „No po dočtení komiksu mám rozporuplné pocity, na jednu stranu dobrá komiksová adaptace původní povídky Joe Hilla. Není to sice nic světoborného a zjevně ani nemělo být, přesto je v ní znat že Hill je synem svého otce :-). Výborná kresba celkovou atmosféru podtrhuje a je kladem komiksu. Záporem ovšem je, že hlavnímu příběhu který má cca nějakých sto stran, předchází nevýrazný příběh první, jenž se odehrává ve Vietnamu a poslední třetinu knihy zabírá galerie a původní povídka Joe Hilla, která je ovšem po přečtení komiksu už víceméně zbytečná. Myslím že tvůrci, když už se pustily do komiksové adaptace, si mohli dát záležet a původní příběh spíše rozšířit a propracovat než vymýšlet nový. Jinak kniha samotná je jako vždy parádně zpracovaná a ComicsCentrum mě již dlouhodobě přesvědčuje o tom, že je jednoznačně nejkvalitnější vydavatel komiksů na našem trhu. Škoda že ale tentokrát tvoří většinu třísetstránkové knihy zbytečná vata. Přesto komiksová adaptace původní povídky stojí za přečtení, otázka je jestli by bývalo nebylo lepší ji vydat samostatně, takhle má člověk z celého dílka pocit zklamání. Tři hvězdy za hlavní příběh, za výbornou kresbu a za to že je u nás stále tak málo hororově laděnych komiksů.“
  • TonyT
    „Jednoznačně moje srdcovka, Alana Moorea mám rád od doby kdy se mi před mnoha lety dostal do rukou Bažináč a kdy jsem ani ještě v podstatě nevěděl s kým mám tu čest. Od té doby se mnohé změnilo, ale jedno ne, že Alan Moore jako autor mi naprosto sedne. Přehled jakou má tento filozof samouk je obdivuhodná a projevuje se v každém jeho díle a samozřejmě Strážci nejsou vyjímkou, i po dalším opakovaným přečtení objevím něco nového a zajímavého, ať už je to odkaz či myšlenka. Ale v jednom názoru se s Alanem Moorem přeci jen rozcházím, na rozdíl od něj s filmovanou verzi Strážců považuji za povedenou a je to jeden z mých oblíbených filmu. I když samozřejmě komiks je komiks.“
  • TonyT
    TonyT5.9.2017 06:38Nový svět
    „Krásné, atmosférou a emocemi nabité komiksové album. Shaun Tan je opravdový Mistr a je neuvěřitelné co všechno dokáže jeho kresba vyjádřit i beze slov a to tak až z toho mrazí. Dlouho jsem přemýšlel kolik hvězd bych měl dát, osobně si myslím že Nový svět stojí úplně mimo nějaká hodnocení a navíc je to velice individuální záležitost a otázka přístupu. Na jednu stranu by jste nemusely mít v podstatě za pět minut co prohlížet, ale na stranu druhou můžete na každém panelu trávit nepřeberné množství času jako v galerii. Za sebe dávám maximum.“
  • TonyT
    TonyT5.9.2017 06:37Batman: Rok jedna
    „Pro mě osobně rozporuplné a velmi nadhodnocené dílko Franka Millera. K málokterému komiksu sedne víc poznámka čím menší očekávání, tím menší zklamání. Alan Moore a Ed Brubaker v Kamenáku, dle mého názoru vykreslily Batmana mnohem zajímavěji a to ještě na menším prostoru. V komiksu od Franka Millera je jednoznačně nejzajímavější příběhová linka Jimma Gordona, zatímco o Batmana alias Bruce Waynea jsem se skoro vůbec nezajímal, když k tomu všemu navíc připočtu uspěchaný konec, zbyde nám tak svazek s výbornou atmosférou a dobrou kresbou, ale jaksi s pachutí promarněné šance a s pocitem, že to vše skončilo někde v půli. Potenciál na nevšední dílo tu opravdu byl, ale bohužel zůstalo jen u něj. Odmítám dát komiksu vyšší hodnocení jen za to že platí za klasiku, bylo by to nefér vůči ostatním a zajímavějším kouskům.“
  • TonyT
    TonyT3.9.2017 16:04Kolosální Conan
    Tuto knihu kterou jsem dostal jako dárek, považuji za největší klenot v mé sbírce. Nejenom že je krásná a skvěle zpracovaná a nejenom že mám rád Conanovky od dětství včetně původního filmu s Arnoldem, ona je navíc nádherně nakreslená a výborně napsaná s nepopsatelnou atmosférou.
  • TonyT
    TonyT27.11.2019 12:30Providence
    Pavel75- 32 stránek myslím, docela dost no.
  • TonyT
    TonyT27.11.2019 12:26Providence
    Louza-to by ovšem nesměl být zmrvený celý náklad že :-) chceš jako prodávat zmetek komu, těm stovkám co ho mají taky? I když bude uvozovkách opravená, tak pořád to bude stejná kniha jakou máš ty, žádný dotisk.
    Darth Raelchiho chápu, také mám Argo rád a tohle by se nemělo stávat. Nicméně mám rád Alana Moorea, na knihu se těším ve výsledku vypadá parádně a rád si počtu.
  • TonyT
    TonyT7.5.2021Prodám
    Vyměním Darkness kompendium 1 - 1800 Kč, za A zrodí se hvězdy, zbytek doplatím, ale max jen do výše aktuální ceny Comics Centra. Bez výměny cena 2200 Kč. Perfektní stav.
  • TonyT
    TonyT27.1.2021Prodám
    Prodám :
    Darknes kompendium 1- jednou čtené - 3000 Kč.
    Goon - 0-9 deset knih od CC super stav včetně vyprodaného třetího dílu a speciální obálky šestého dílu. 4500 Kč. Jen jako celek (z těžkým srdcem, ale čistím knihovnu, ideálně pro někoho kdo si sérii zkompletuje v PL nebo AJ, nebo počká jestli CC bude pokračovat.)
    Vše super stav, knihovní mám uzavřenou a o knihy se dobře starám.Pro zájemce pošlu i foto.
    T.O.N.Y-1@seznam.cz
  • TonyT
    TonyT12.4. 12:33Pindárna
    Walome - souhlas. Bohužel přiznám se i já jsem byl vůči Argu ohledně Providence dost shovívavý a i přes chybu koupil sběratelku. Pak vyšel Necronomicon a v dobré víře sem si koupil opět sběratelku. A to vše aby po dalším roce vyšel kompletní omnibus? ( Bouncer atd. jsem jen tiše toleroval) . Tohle se nedělá to jsou fauly na fanoušky. Hlavně mě štve jejich nulová komunikace nebo nějaká alespoň snaha o nápravu. A že to jde jsme nakonec viděli u Crwe, CC nebo Mighty Boys. Argo ždímá jenom prachy, tak ať ždímá, ale já už si od nich nic nekupuji. Těch kvalitních nakladatelů a komiksů vychází dost na to abych je oželel.
  • TonyT
    TonyT7.4. 01:57Sběratelský klub
    Tvl Goon nebude? Ať jde celej Powell do háje už, to není normální. Jinak mě tam asi skoro nezajímá.
  • TonyT
    TonyT6.4. 06:34Srazy, cony, festivaly
    soulbringer- tak to buď v klidu, myslím že zrovna Moore má dnes nějaké cony úplně u prdele :-))
    Jinak se docela divím, že na komiksech jsou nějaké fronty o tom už přece Comic con dávno není.
  • TonyT
    TonyT5.4. 20:16Sběratelský klub
    yogi - no a proto já kupuji do svojí sbírky jenom to co mě baví. Třeba Mdek mám kompletně v broži a vůbec mě to netrápí a nějakou tu kolosálku kterou mám doma, tak vždy začínají s číslem 800 a víš :-) to mě vůbec netrápí. Dcerka podědí a ať si s tím pak jednou naloží jak chce. Těžko říct jestli ještě nová generace bude chtít číst, jenom doufám že nepřijde doba aby s tím nemusela topit v krbu.
  • TonyT
    TonyT4.4. 19:41Pindárna
    Když už jsem nakousl Goona tam bych koupil kolosálku bez řečí hned...
  • TonyT
    TonyT4.4. 19:38Pindárna
    Walome - se ti to mluví, ty máš info z první ruky, ty už jsi něco jako rodinný přítel v CC :-)
    Ale vážně já jsem rád za všechny nakladatele u nás a každý má něco. Je ovšem pravda, že nad onanistickými reakcemi nadšených skalních fanoušků Comics Centra kroutím hlavou, vždyť to je nelidský :-) . Nebo ze mě mluví tichá závist, jelikož takového nadšení již nejsem schopen. Ovšem to si nemyslím jelikož je fakt, že jejich sólo knihy nebo novinky mě moc neberou už tak poslední dva roky. Ale pořád mají Conana a Hellboy universum, které se sice veze v průměru pěkně dlouho ( což není jejich chyba) takže za mě dobrý. A možná, možná bude i ten Goon.
  • TonyT
    TonyT4.4. 14:05Pindárna
    Gmork - to vypadá dobře
  • TonyT
    TonyT3.4. 18:08Pindárna
    Zdravím, mám dotaz má někdo načtený komiks Oblivion song, MB co nevidět zahájí předobjednávky, tak se rozhoduji čemu mám dát přednost, jestli MB nebo Smrtonoši od CC, ten tady zatím nikdo nechválí. V záloze já hlava mazaná mám i variantu na všechno se vysr.t.
    Jinak abych řekl svůj názor, který stejně nikoho nezajímá, tak za mě je momentálně jedničkou MB, ale jeden čas to bylo Argo, předtím zase CC, předtím CREW a předtím asi nic, jelikož bylo hovno. ( Vlastně ne, byl Semic Slovart a kometa). Jsem holt taková potvora přelétavá.
  • TonyT
    TonyT14.5.2021 20:49Nakupujeme venku
    Gmork- tak se hlavně přimlouvám za další Murénu. A možná nějaké scifi by to chtělo. Tomu se zatím pan Vybíral tak nějak vyhýbá :-)
  • TonyT
    TonyT27.4.2021 22:22Sběratelský klub
    Gmork-prosimte ten Texaský Jack má nějakou spojitost se Sykesem
  • TonyT
    TonyT24.4.2021 10:04Sběratelský klub
    Tak obecně si spousta lidí neumí porovnat ceny ani na heurece, natož aby věděli že je nějaká kolosální kniha na CC a to i mezi komiks fanoušky. Nedej bože když to někdo komiksem nepolíben koupí jako dárek.
    Ale na druhou stranu i když nejsem fanda přehnaných nabídek, Comics Centrum od samého začátku kolosální knihy staví do pozice sběratelského artiklu a za to se vždy a ve všem platí. Jako dívat se skrze prsty na ty co to např: prodali SinCity atd. za 15000 Kč atd. No proč né, zjevně ten kupující na to má. Upřímně, nedej bože kdybych se dostal do pozice , že bych musel rozprodávat svojí komiksovou sbírku určitě bych prvního Kolosálního Conana taky neprodal za 3000 Kč, jako sorry A upřímně i já už jsem koupil komiksy za vyšší částky než byla původní cena a zdaleka to nejsou takové rarity.
  • TonyT
    TonyT23.4.2021 18:55Pindárna
    Když už se nakouslo Mighty Boys, má vůbec někdo zdatný v AJ už nějakou zkušenost s tímhle komiksem? Jsem zvědavý na názory zde, úplně kupovat zajíce v pytli se mi nechce a upřímně Mighty Boys už moc nevěřím v tom jak parádní díla to jsou.
  • TonyT
    TonyT23.4.2021 16:48Pindárna
    Zack- jasný já si dělám srandu...
  • TonyT
    TonyT23.4.2021 11:48Sběratelský klub
    Darker - to si nemyslím, za rance se stejně nabízelo jenom Sin City, první Conan a Hellboy takže tam se nic nemění. A až se vyprodaji tyhle kousky tak situace bude stejná, akorát teď to bude trvat déle.
  • TonyT
    TonyT23.4.2021 11:43Pindárna
    Zack: tím až to karl173 rozjede myslíš těch zbývajících dvacet lidí z nás, co se na to ještě nepodívalo :-))) vlastník práv bude opravdu bez sebe...
  • TonyT
    TonyT23.2.2021 21:27Sběratelský klub
    Gmork- to vypadá dost dobře
  • TonyT
    TonyT23.2.2021 21:17Sběratelský klub
    radek- tak jasně, ale pokud si dobře pamatuju tak o půlku to vystřelilo ve chvíli, kdy se tam započetli e-shopi a knihkupectví. Ostatně ono je úplně jedno co si tady píšem, jelikož v CC moc dobře ví jak se to prodávalo a ani nijak netají, že fakt na pendrek. Ono ani 500 lidí není nic moc. Já jsem ale přestoupil již na druhou stranu barikády, jelikož jsem byl vždy u série, která z nějakého důvodu u nás skončila, rozhodl jsem se z aktivního kupce přejít na pasivního čekatele. A hle nyní jsem si v klidu koupil všechny díly Fatale. Vím není to fér, není to hezké, ale aspoň vím, že mám doma sérii celou. Jedinou výjimku dělám u Hellboy universa.
  • TonyT
    TonyT23.2.2021 19:06Sběratelský klub
    Goon je odepsaný, myslím že v CC dýchal z posledního i bez Powela. To je těžký i pro nadšence něco vydávat, když sérii kupuje sto lidí.
Sbírka z comicsů na CDB
Četl/a: neveřejné
Mám: 214 (cca 128710 Kč)
Chci: neveřejné
Sháním: neveřejné
Nabízím: neveřejné
Osobní: 1 (cca 799 Kč)
Sbírka mimo CDB
Četl/a: neveřejné
Mám: 1
Chci: neveřejné
Sháním: 0
Nabízím: 0
Osobní: 0