Darth Raelchi charlie.thejedi@seznam.cz Naposledy online: 26.4.2024 13:37mecenáš
- Mne se to libilo, krasna pietni komiksova akce. Na urcite veci by se nemelo zapominat, naopak o to vic pripomnat. Cely projekt a lidi v nem si nezadlouzi jen me velke dik, ale hlubokou uctu. Komiksove je to velmi zkratkovite a misty uspechane, ale tady jde o obsah a pridanou hodnotu, takze to neresim, spis naopak ocenuji, ze i studenti s odlisnym kulturnim zazemim dokazi fungovat na nasem poli vic nez dustojne.
Darth Raelchi mecenáš3.4. 18:02Roll out the barrels!: Vzpomínky na osvobození (2. vydání)
- Posledni dobou si uzivam rubriky takovych magazinu a jejich jednotlive clanky. Neskutecne mi sedly. Uzival jsem si kazdy clanek, bavila me kazda stranka a obrazova priloha me ve finale uplne dorazila. Burian, super, burian po polsce, super, Nikkarin a Fibrich, parada, Pav, labuzo, znovuobjeveny Saudek, dalsi parada, bosensky komiks, skvele pojate, Prokupkovy retro vlny, bozi a stylovka. Nemam co vytknout. Dale, komiksy jsou sice ruzne kvality, a mne vlastne doslo, ze je mi to jedno, co jsou ty komiksy zac a jake jsou kvality. Beru to jako seznameni se s necim neobvyklym a dokazu to vnimat jako neco objevneho a zajimaveho. Mne se Aargh libi jako celistve a kompaktni "dilo" a nemohu se kazdy rok dockat, s cim se duo Prokupek-Kucerovsky zase vytasi. Ja vam hosi moc dekuji.
Darth Raelchi mecenáš3.4. 17:35Aargh! #23 (varianta B)
PS: Nikkarin mi obecne nevadi, nicmene mam obcas problem vstrebat jeho komiksy, zvlast ty soucasne, a pak prijde s necim, co mi vyrazi dech. Tehle obalce se to podarilo vic nez dost. - Za mě i anglická verze obstojí. Líbil se mi ten přechod na anglofonní nótu, že to prostě má svůj jasně čitelný projev. Určitě posloužilo ku prospěchu věci, že je sám překladatel původem z anglofonního prostředí. Dále chválím detaily pro anglofonní trh, ať už jsou to popisky, sfx nebo reálie. Když už, tak pořádně. Naposledy mě takhle vystřelil 1984 od Namaie. Nemám slov.
Darth Raelchi mecenáš27.3. 17:37Afterpunk (anglická verze)
- Je videt, ze je festival zabehly a etablovany. Graficka stranka je lepsi, papir je kvalitnejsi, a clanku je mnohem vic. Chybi mi tam sice Prokupek, ale clanek o Kobikovi poslouzi i tak. Samotne komiksove stranky jsou paradni, zvlast ty jako pocta ke Kobikovi.
Darth Raelchi mecenáš24.3. 16:33KOMA 2023 DEADLINE
- Proste katalog a to taky dostanete. Bohuzel moc pridane hodnoty tam neni, ale posledni dva rocniky uz predstavuji lepsi grafickou komiksovou prilohu a par clanku rovnez stoji za to, napr. Prokupkovy clanky. Ale to je asi tak vsechno.
Darth Raelchi mecenáš24.3. 16:315 let KOMA 2015—2019
- Příjemná sonda do dřívějších dob. Je vidět, že to Poláci měli dost podobné jako my a viděno dětskou optikou ten zážitek ještě umocňuje. Škoda, že Plus nevydal komplet. Takhle je to prostě ufiklé v půlce a celé to visí ve vzduchu.
Darth Raelchi mecenáš24.3. 06:36Marzi 1984-1987
- Za me tohle patri do silnejsich komiksu Murina Wolfa. Zenske uz se netrestaji, nerezou a nemlati do bezvedomi, to je mu ke cti, a za me lepe vynikne pribeh
Darth Raelchi mecenáš23.3. 14:07Telefon
On je to vlastne prostinky horor, jehoz syzet je znam daleko siroko, ale to vubec nevadi. Komiksu vevodi vizualni stranka a libi se mi ten svih v ruce, ze to je takove zrale a nepreplacane detaily. Ty jsou fajn, ale tady by asi rusily, takze je vetsi moznost se soustredit na pribeh. Takze za me je to poctiva jednohubka od zrajiciho autora, ktera docela funguje. - Snad jen se nabizi vytknout delka, dovedl bych si to predstavit i delsi, aby ta básnická epicka linka lepe vynikla. Obcas mi vadila ona zkratkovitost a rychle preskakovani mezi panely. Kresba mi sedla, Jerie ji ma takovou skromnou a nepreplacanou, spis setri barvami a jde mu spis o kontrast. Font bohu me take rusil, asi bych zvolil citelnejsi, ale to je drobnost. Tohle obstoji a funguje.
Darth Raelchi mecenáš23.3. 14:01Oidipus Rex
- Taková lepší reklama, ale příběhově je to už překonaný typ, který frčel max. v 90. Kresba byla fajn, ale vadila mi ostrost na určitých stranách, kde bylo vyloženě vidět, že mají budovy zoubky. Taky oceňuji ten projekt jako celek.
Darth Raelchi mecenáš20.3. 06:13iMucha Comics: Nový superhrdina Drawman
- Dalsi adaptace filmu, ale nic noveho. Jen je to jine nez ta druha kniha, ale tahle je jen vic vernou kopii filmu.
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:35Star Wars: Klonové války
- Normalni adaptace filmu i serialu, uslo to, cist to taky slo, ale nic noveho nedostanete, dobre pro fanousky a deti.
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:34Star Wars: Klonové války - Bitva začíná
- Ja na to moc nejsem a vzal jsem to jen kvuli Constantinovi, ale i na to vsehchno, jak jsem o tom moc nevedel tenkrat, to slo precist a neco jsem si z toho odnesl. Kresba je fajn, takovou muzu, tu hororovou linku.
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:34Swamp Thing - Bažináč #03: Prokletí
- Normalni bezna vztahovka, ja na to nejsem a moc me to nebavilo. Je.to strasne upovodane, aniz by to melo svizne tempo a nekam to smerovalo.
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:13Solanin 2
- Normalni bezna vztahovka, ja na to nejsem a moc me to nebavilo. Je.to strasne upovodane, aniz by to melo svizne tempo a nekam to smerovalo.
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:12Solanin 1
- Jako uz jsem zacal tusit, ze to bude natazene ale jo, proc ne, ja to proste muzu, i kdyz uz mi zacalo dochazet, kam to pujde a jak to asi dopadne. Kresba je porad famozni.
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:10Škorpion #3, 4
- Dobre nastartovane a bavilo me to. Pak najednou konec a ja si rikal, ze to by mohlo byt zajimave. Ja ty konspirace proste muzu.
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:09Škorpion #1, 2
- A tady mi doslo, ze uz dalsi cist nepotrebuji. Neni to spatne, ale vadilo mi, ze to ma mraky dalsich knih, ktere si jsou typove podobne. Proc to pak cist...
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:07Simpsonovi: Vrací úder!
- Uz to trochu slabne, ale porad je to dobra zabava.
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:06Simpsonovi: Simpsoráma
- Porad zabavne a funkcni, jako kdybych sledoval serial.
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:06Simpsonovi: Komiksový nářez
- Kupodivu i v komiksu Simpsonovi funguji, a proc ne. Vazne me to bavilo.
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:05Simpsonovi: Komiksové extrabuřty
- I zde jsem se porad bavil, dobra porce silenstvi a silenosti.
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:05Simpsonovi: Čarodějnický speciál #02: Zuby jektající děsiál
- Spravne silene a ulitle, ale po simpsonovsku.
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:04Simpsonovi: Čarodějnický speciál #01: Nervy v kýblu bublin
- Skoda, ze po docteni tohoto svazku jsem jako maly nedostal nic dalsiho nez v roce 1998 vysla souborka od Olympie. Tolik let jsem musel cekat na dalsi pribehy.
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:03Rychlé šípy II.
- Me prvni seznameni s RŠ. Klasika a pecka dodnes.
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:02Rychlé šípy I.
- Prijemne a mile klukovske pribehy, kresba prijemna, ale bohuzel to hrozne zestarlo.
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:01Polda a Olda #03 - Kreslené příběhy z let 1987-1994
- Slusna porce akce a scifi, ani jsem tenkrat nevedel, ze to delali Italove. Maji take peknou scenu, ale tohle samostatne moc smysl nedavalo, kazdopadne jsem se aspon bavil.
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:01Nathan Never #02: Experiment
- Not great not terrible. Mam z toho smisene pocity, ale sem tam neco hnulo mou mysli. Kresba fajn.
Darth Raelchi mecenáš15.3. 07:58Mezi řádky #01: Tommy Taylor a falešná identita
- Tohle je porad dobre a bude. Cetl jsem to pred x lety, pak po nejake dobe zase a tee nedavno jsem se do toho pustil i v anglictine spolu s MetaMausem, Maus Now! a Breakdkowns publikacemi, abych ziskal komplexni dojem z cele kauzy kolem klanu Spiegelmanovych. Za me je to opravdu jeden z nejlepsich komiksu ever. Moc jich na piedestalu nemam, ale tohle tam bez debat patri. Je to velmi nazorne, velmi sugestivni a velmi presvedcive a pritom osobite a autorske. Jen at si zakazuji, jen at si neveri, tohle nesmi zmizet z pultu knihkupcu a polic knihoven. Dal bych i 20 hvezd, ale mame jen 5. Skoda. Diky Arte!
Darth Raelchi mecenáš15.3. 07:57Maus (souborné vydání)
- Skoda, ze to pomyslne skoncilo a nejsou dalsi krom nedavneho Black Labelu. Dobre nastartovana rada a tohle ostudu neudelalo, dalsi paradni kousek.
Darth Raelchi mecenáš15.3. 07:50John Constantine, Hellblazer: Popel a prach
- I tady porad kvalita nekolisa a ja byl vic nez spokojeny. Super rezba.
Darth Raelchi mecenáš15.3. 07:49John Constantine, Hellblazer: Potopa
- Asi nejlepsi Constantine z crwiho runu. Tohle mi sedlo, drsne a uderne, lec porad dost vtipne.
Darth Raelchi mecenáš15.3. 07:49John Constantine, Hellblazer: Zamrznutí
- Porad zabava a porad to muzu, Crew dobre zvolila dane pribehy a chybejici chronoligicke vydavani mi nechybi. Parada.
Darth Raelchi mecenáš15.3. 07:48John Constantine, Hellblazer: Dobré úmysly
- Tohle se taky povedlo, ja ten suchej britskej humor fakt muzu.
Darth Raelchi mecenáš15.3. 07:47John Constantine, Hellblazer: Těžké časy
- Dobra a poctiva rez, libi se mi humor a nevsedni pojeti pribehu a vyusteni.
Darth Raelchi mecenáš15.3. 07:47John Constantine, Hellblazer: Syn člověka
- Komiks poplatny dobe, ve ktere vznikl. Hlavne akce, jizda a andros, vse v duchu drsnych poz a nasili se snahou o odusevnelost. Aspon se to dalo cist a kresba byla fajn, jen je to na me moc 90ove. Jelinka mam ale jinak moc rad.
Darth Raelchi mecenáš15.3. 00:37Oskar Ed 1–3
- Pekne nakreslene, vzhledem k tomu, jak je to stare, ale bohuzel nejsem cilovka. Je to dobra pruprava a detailni zakresleni cele mse je vazne famozni, ale to je tak vse, co k tomu muzu rict.
Darth Raelchi mecenáš15.3. 00:35Poznej Mši svatou
- Hmm, tak nechytlo. Moc zvaneni a lamentovani nad svym zivotem co by najemneho zabijaka. Cele to ve mne vzbuzuje dojem rict si otazku proc. Proc to teda delas. A jeste mi to prislo strasne nudne a ucajdane, nedovedu si predstavit, ze to nekdo natahnul na 14 alb, chjo. Ale kresba je moc pekna, tu by chtel v necem, co by mi sedlo vic.
Darth Raelchi mecenáš15.3. 00:31Modrá CREW #32 - Zabiják #1, 2
- Tu ctvrtou davam za gesto a pocin pomoct. Vse uz bylo vlastne receno dole, a velke pozitivum vidim v tom, ze i charitativni komiks muze byt na urovni a kvalitni, coz vzdy neni bezne. Jeste ocenuju uprimnost a razanci v heslech proti agresi. Dekuji.
Darth Raelchi mecenáš15.3. 00:28Komiks pro Ukrajinu
- Moc pekny pribeh, moc pekna kresba a celkove je to takove mile a prijemne. Fakt se tesim na dalsi dily, ale co mi kazilo dojem ze cteni byl preklad a kostrbate vetne konstrukce, ktere neznely cesky, napr. konfirmace hned na zacatku pribehu je vylozene pest na oko.
Darth Raelchi mecenáš15.3. 00:25Polární záře 1: Cesta do Údolí trollů
- Schematicke a stylizovane. Dobra latka neni automatismus k dobremu komiksu nebo prijmout vse jen proto, ze je to angazovane. Bohuzel tahle latka si zaslouzi mnohem lepsi zpracovani. I kresba me nebavila a komiks je velmi fragmentovany na muj vkus. Plus max vidim v seznameni se s latkou z jineho uhlu, ale je to vazne malo a dalo se s tim udelat mnohem vic. Skoda.
Darth Raelchi mecenáš15.3. 00:23Na nitkách 1968
- Tahle staj plodi dobre pribehy a tento to jenom potvrzuje. Uz Vlkochodci se povedli a tohle neni vyjimkou. Libi se mi netradicni dobrodruzne pribehy a pohadky. Je to velmi ctive a graficky velmi poutave. Doporucuji.
Darth Raelchi mecenáš15.3. 00:21Píseň moře
- Nesupracky Black Label me zacina cim dal vic bavit a to je uz druhy komiks, ktery me velmi upoutal. Ano, ma to podobnosti s x dalsimi horory, co vas napadnou, ale to mi nevadilo. Netrpelive jsem cekal co bude dal a otacel kazdou stranku s napetim co se zase stane. Obalky kapitol (sesitu) jsou paradni, velmi vkusne dokresluji celkovy dojem z komiksu a hororovost z toho jen cisi. Paradni zarez.
Darth Raelchi mecenáš14.3. 22:00Domeček krve a bolesti
- Tak nebudu první s komentářem, sakra!
Darth Raelchi mecenáš14.3. 12:35Afterpunk
To já chtěl napsat Topka!
Nemám slov kluci, takhle se to má dělat! - Byt je lepsi nez predchozi cislo, nejak jsem dosel do bodu, ze asi nechci shromazdovat casopisy s pribehy kolisajici kvality v nic moc provedeni. Radeji nejakou sbirku, kompletek apod. Nicmene to splnilo svuj ucel, me to dalo neco dalsiho, cim se zabyvat. Vicaruv a "a la Munch" pribehy byly velmi povedene. Zbytek hezky stred nebo nad. Celkove by tomuto casopisu prospelo vice delsich pribehu a aby Egmont nebo kdokoliv jinej uz zase zacal vydavat komiksove disneyovky.
Darth Raelchi mecenáš28.2. 06:16Kačer Donald 2024/01
- Já to prostě nedávám. Dlouho jsem odolával si to přečíst, nakonec jsem po letech do toho spadl s tím, že už toho moc není, co by mi vyloženě chybělo přečíst, tak proč ne tohle. Ono to vlastně není blbé, není tam vlastně nic špatně, ale prostě to nejsou RŠ, prostě nejsou a já se přes to nedokážu přenét, a asi ani nechci. Kreslíři předvedli dobře své řemeslo. Smaotný výběr byl velmi zdařilý a obecně je tam pár příběhů, které by důstojně na Foglara mohly navázat, ale jinak prostě nic, o čem bych psal domů. Nota bene, že některé narážky a jakési pokusy o "polidštění" nebo spíš de-inocencii (de-virginizaci, defloraci, nevím, jak to lépe napsat) vyloženě nedávám. Proč, proč musí někde lítat narážky na vztahy, sex, prsa, nahotu apod. Zbytečné. O tom to přece je. Ať je Foglar jakýkoliv, ať byl... tak jedno mu nemohu upřít, je osobitý a vytvořil si svůj styl. Tak je to nevinné a naivní, no a co. Jestli s t ím má někdo problém, ať si vytvoří svůj komiks s pěticí svých lidiček různého ražení, ať si kouří iqosku, páč je to přece zdravější než běžná cigára, ať se veřejně baví o citech apod, je-li to dnes nějaká ctnost nebo něco co táhne současnou generaci, nebo mít IKT dovednosti, soft skills apod, jo ať si tam dá ajťácky ekvivalent modrého života púod názvem správná defragmentace disku, ok, tak ať si ji takhle udělá, ale určitě není potřeba tasit tohle na odiv a vyloženě mrvit RŠ. Evidetntně má pár tvůrců s RŠ problém a snaží se je uchopit tak, jak je asi chce on, změnit je, přizpůsobit je, ve vztazích je to moc krásné, že, měnit lidi k obrazu svému. Až na těchto pár detailů jsem se aspoň dokázal bavit a ty vesmírné epizodky fakt pobavily, když už nic. Ano, pár epizod se tam najde, které jsou dobré - odbojové, Oskar, s Fischerem, Bublinův sen aj. Redakční práci opět vyzvihuji, protože krásně shrnuje Foglara a jeho RŠ velmi krásně a uceleně. Já už toho četl tolik, že už mě snad nemůže nic překvapit, a přece jen jsem tam občas něco pro mě nového našel. Takže dobrá práce.
Darth Raelchi mecenáš16.2. 14:44Rychlé šípy a jejich úžasná nová dobrodružství
Obecně to docela kvituju, tuhle sbírku, je to hezká pocta, ale výtku mám jen k určitým epizodám, které se snaží to hrát na nějakou realističnost. - Konečně komiksový Zaklínač, který se dá po dlouhé době číst. Už mě ty DH verze přišly vyloženě otravné a směšné. První 3 knihy ještě ok, ale zbytek prostě ne. Tohle jsem si nemohl dovolit nechat ujít, když má jít o adaptace povídek. Je docela zajímavé, že Menší zlo je svým rozvržením ne moc odlišné od Polchovy verze z roku 1993. Obzvlášť oceňuji svižnost a tempo, aniž by to nijak ubíralo na kvalitě. Originál jsem četl pár let nazpět, ale nepřišlo mi, že by něco vyloženě nesedělo. První povídka se také povedla a já se vážně bavil. Konečně Zaklínač, jak má být a jaký si zaslouží v komiksu být, když už u nás nevyšla Polchova verze.
Darth Raelchi mecenáš16.2. 14:33Zaklínač: Zrnko pravdy / Menší zlo
- Tohle se přiznám mi až tak nesedlo, než jak jsem původně čekal. Na svou dobu asi přelomové, ale mně to vážně nemá co říct. Prostě divno dobrodružství se slušnou kresbou. U mě pořád vede Malý Nemo. Bonusy jsou fajn a Prokůpek opět fenomenální.
Darth Raelchi mecenáš16.2. 14:25Velká kniha Vlase a Brady
- Naprosto excelentní komiks. I když je to místy ukecané, asi by to jinak nešlo sdělit než takovouto formou - myšleno v komiksu. Je to správný mix mezi studií a dobrodružstvím. Za mě parádní labutí píseň Willa Eisnera, nic lepšího si ani nemohl přát. Tohle se vážně povedlo na výbornou. Skvělá práce na všech frontách.
Darth Raelchi mecenáš15.2. 12:10Spiknutí: Tajný příběh protokolů sionských mudrců
- Já s tím mám prostě problém to hodnotit jako celek. Na jednu stranu převládá pocit, že můžeme být rádi, že to vůbec vyšlo. Pak je zde ta přidaná studijní hodnota, láska k řemeslu a nadšení zúčastněných osob, k tomu to celkové až dárkově pojate balení. Samotn edice na výbornou. Punťa jako samotný komiks se svou osobitou kresbou a k tomu se na tom chvilku podílela i Hermína Týrlová. To vše je na straně +. Pak je tu strana -- . Není to prostě komplet, básnicky pojatý scénář a text jsou prostě strašné (pro mě) a nezbývá mi než si myslet, že je to poplatné době (a dětem obecně). Pak je tu vlastně ta samotná studie, která se mi opravdu špatně četla. Měl jsem problém se s tím nějak ztotožnit a číst to plynule. Takovézachrlení daty a informacemi na krátkém prostoru a pořád se někam skákalo a odbíhalo. Zároveň, je to sakra Puňta, je to komisk pro dětiu, tak proč takhle pojatá studie, jako kdyby šlo o veledílo o nobelovku. Co nemohu upřít, je celý ten business plán kolem. Veškerý marketing a monetizace snad všeho, čeho se Puňta dotkl. Ač mě mrzí, že nevznikl nějaký plnohodnotný film. Navíc jsem měl dlouho problém se v tom nějak zorientovat, co to ten Punťa vlastně je v rámci vydávání a časopisů. Až po nějaké době mi to nějak zapadlo a od toho pramení mé zklamání, že to není komplet.
Darth Raelchi mecenáš15.2. 09:40Punťa: Zapomenutý hrdina českého komiksu (1934 - 1942)
Když bych to měl pak ohodnotit jako celek, vychází mi to na 4 hvězdy. Jednak je kresba skvělá, ať už od Klapače nebo Týrlové. Druhak je tam krásný popkulturní přesah, který jsem si dával plnými doušky a ten tintinovský ráz Punti za dobrodružstvím to jen podtrhl. Člověk pak lépe pochopí tu dobu, když má kompletní reálie, ať už se jedná o vztah vůči Afričanům, cizincům, manželství, válce apod. Poslední věc je vlastně celkové pojetí, které mě potěšilo jako zájemce o české retro. Proto 4 i na úkor výtek, které k tomu mám.Holt jsem se asi moc rozmlsal čtením Prokůpka, Foreta a Krejčího. Ke Kořínkovým si asi musím najít tu cestu, aby to příště lépe kliklo. - Jeee, to bylo hezky. Konecne mam za sebou komiksoveho Ferdu Mravence. Znal jsem jenom knizky a komiks s temi skvory po rodicich, a samozrejme animaky. Ferdu mam obecne rad v jakekoliv podobe, ale tohle jsem nejak opomenul. Vim, ze Tomas Prokupek ma Sekoru moc rad a z teto sbirky je to citit. Z teto sbirky mi v hlave zustaly dve veci po docteni. Valka a jeji znazorneni, ktere je proste uchvatne az dechberouci. Zamrazilo! Druha je az vypiplanost postav v jednotlivych panelech. Malokde je totiz nejake prostredi nebo pozadi a ja cumel, jak puk, ze to funguje a obstoji. Sekora je v tomhle fenomenalni. Jedinou vytku mam k basnickemu pojeti textu pod panely, jde to uz mimo me, ale aspon se to da cist. Druha je ideova, ze to je jen pomyslny komplet (z Lidových novin). Sekora by si obecne zaslouzil neco komplexniho. Monografie sice vysla, ale pomer textu vuci komiksum a umelecke priloze je na muj vkus neumerny. Proto by si Sekora zaslouzil neco velkeho. Napada me Analphabet Books a jejich monografie venovana Tucapskemu. Takovy model mi přijde idealni.
Darth Raelchi mecenáš4.2. 12:39Dobrodružství Ferdy Mravence
Darth Raelchi mecenáš3.4. 22:47Aargh! #23 (varianta B)
Darth Raelchi mecenáš3.4. 18:02Roll out the barrels!: Vzpomínky na osvobození (2. vydání)
Darth Raelchi mecenáš2.4. 06:51Černobyl: pád Atomgradu
Darth Raelchi mecenáš27.3. 17:38Modrá CREW #32 - Zabiják #1, 2
Darth Raelchi mecenáš27.3. 17:37Afterpunk (anglická verze)
Darth Raelchi mecenáš24.3. 16:33KOMA 2023 DEADLINE
Darth Raelchi mecenáš24.3. 16:315 let KOMA 2015—2019
Darth Raelchi mecenáš24.3. 06:36Marzi 1984-1987
Darth Raelchi mecenáš23.3. 14:07Telefon
Darth Raelchi mecenáš23.3. 14:01Oidipus Rex
Darth Raelchi mecenáš20.3. 06:13iMucha Comics: Nový superhrdina Drawman
Darth Raelchi mecenáš18.3. 21:49Blacksad (paperback)
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:44Z pekla
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:38Tintinova dobrodružství: Kompletní vydání #13-24
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:38Tintinova dobrodružství: Kompletní vydání #1-12
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:38Ultimates #02: Národní bezpečnost
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:38Ultimates #01: Nadčlověk
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:37Watchmen - Strážci (4. vydání)
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:37XXX Comix Speciál: Gulliveriana
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:37XXX Comix #05
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:37XXX Comix #04
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:37XXX Comix #03
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:36XXX Comix #02
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:36XXX Comix #01
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:36Star Wars: Klonové války - Bitva začíná
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:35Star Wars: Klonové války
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:34Storm #10: Kroniky Pandarve - Piráti z Pandarve
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:34Swamp Thing - Bažináč #03: Prokletí
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:33Teenage Mutant Hero Turtles - Plakátový comics #2: Vozíčkář
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:27Star Wars Magazín 2018/06
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:26Star Wars Magazín 2018/05
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:26Star Wars Magazín 2018/04
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:26Star Wars Magazín 2018/03
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:26Star Wars Magazín 2018/02
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:26Star Wars Magazín 2018/01
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:25Star Wars Magazín 2017/06
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:25Star Wars Magazín 2017/05
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:25Star Wars Magazín 2017/04
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:25Star Wars Magazín 2017/03
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:25Star Wars Magazín 2017/02
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:25Star Wars Magazín 2017/01
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:25Star Wars Magazín 2016/06
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:24Star Wars Magazín 2016/05
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:24Star Wars Magazín 2016/04
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:24Star Wars Magazín 2016/03
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:24Star Wars Magazín 2016/02
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:24Star Wars Magazín 2016/01
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:24Star Wars Magazín 2015/07
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:23Star Wars Magazín 2015/06
Darth Raelchi mecenáš15.3. 08:23Star Wars Magazín 2015/05
- Ter: ve videu říkali a je to i v bonusech tuším, že papír zvolili právě kvůli co největší podobnosti s vydáním v Mladém hlasateli.
Darth Raelchi mecenáš28.4.2021 14:50Rychlé šípy Jaroslava Foglara a Jana Fischera
- Pry jsou chyby v barvach, napr zluta noha misto barvy kuze, atp. Mam to zprostredkovane, ale od dobreho zdroje.
Darth Raelchi mecenáš28.4.2021 00:31Rychlé šípy Jaroslava Foglara a Jana Fischera
Asi tak, mne jsou chyby tohoto typu ukradene, nevsiml jsem si jich a kdyz jsem se to dozvedel, na zazitku mi to nijak zvlast neubralo. Zkratka tam jsou a lidi to stejne berou. Coz je dobre. Uz aby byl Marko Cermak. - Kolosalka ani nebyla v planu. Od zacatku to melo byt koncipovano do ruky a na prakticke cteni. Navic se zachoval puvodni sesitovy format, 1:1 mi prijde fer. Nezmensuje se a nezvetsuje se. Hlavne bonusy jsou exkluzivni. Je jich tam opravdu hodne, ktere nebyly k mani ani v puvodnim vydani. Obzvlaste Muttiovy cernobile kresby jsou uchvatne.
Darth Raelchi mecenáš27.4.2021 10:01Přístav Země / Zatmění
- Je to identický dotisk
Darth Raelchi mecenáš25.4.2021 20:09Superman: Rudá hvězda (2. vydání)
- Ani není potřeba skouknout film nebo si přečíst původní povídku. Funguje to samo za sebe.
Darth Raelchi mecenáš25.4.2021 19:59Zarov
- Norri: u mě to zase bylo obráceně. Povinná četba nás odrazovala od jakékoliv četby :-)
Darth Raelchi mecenáš25.4.2021 19:57RUR
- Je fakt, že to působí zvláštně, když je jeden autor/autoři vydáván pokaždé jinak. Být to dlouhá série, viz Sága, tak proti vydávání po volumkách absolutně nic nemám. Takhle je to fakt škoda, že jenom 5 volumek vychází s ročním odstupem (vyjma volumek 4 a 5) formou tpb. Tohle by si zasloužilo jednu bichli jako u Zatmívačky.
Darth Raelchi mecenáš25.4.2021 19:52Fatale #05: Proklít démona
- Alfi: to máš pravdu, ale tahle edice má problém s lepením, stejně jako další Spidermani od CRWE. Navíc je to v měkké vazbě a tahle KVS edice se opravdu povedla, rozhodně lépe, než UKK verze. Co tomu kazí dojem na kráse je ten hřbet, ten mě u trafikovek prostě štve.
Darth Raelchi mecenáš25.4.2021 19:48Komiksový výběr Spider-Man #035: Kravenův poslední lov
Carnage: asi tak. Nevím, co jsem čekal, ale to čtenář zjistí, až co si to koupí. Prostě taková machrovinka na závěr. Extra nenadchne ani nenaštve. - Prý má 1. vydání 4 chyby, ale nevím jaké konkrétně a v dotisku by měly být opraveny. Ví někdo víc?
Darth Raelchi mecenáš25.4.2021 19:40Rychlé šípy Jaroslava Foglara a Jana Fischera
- Jestli jste fandové velkoformátových kreseb a v podstatě stejných rozměrů jako je 300 a Xerxés, zkuste komiks Sons of Chaos od Chrise Jaymese a Ale Aragona. Sám autor u nás byl na návštěvě a měl podepisovat komiksy v Globe Café v Pštrossově ulici, akorát se tak nestalo, protože se někde zasekla doprava. Mně to místy 300 připomíná, ale spíš kresbou než dějem. Děj tam opravdu je obsáhlý a na 200 stranách dobře vypointovaný. Vydalo to IDW: https://www.bookdepository.com/Sons-Chaos-Chris-Jaymes/9781684054794?ref=grid-view&qid=1619211904767&sr=1-1.
Darth Raelchi mecenáš23.4.2021 23:05Xerxés: Pád domu Dareiova a vzestup Alexandrův
- Já jsem taky žil v tom, že tohle bude uzavřená minisérie. Že se plánuje / chystá pokračování vlastně vím až z odhalení edičáku na 1. pololetí. Zatím nikde nic. Uvidíme.
Darth Raelchi mecenáš23.4.2021 22:54Odkaz rodu Blacků
- Tak už je to vyprodané. E-shopy už hlásí dotisk na 21.6. Jsem zvědavý jestli bude dotisk opravdu tak rychle následovat.
Darth Raelchi mecenáš23.4.2021 22:50Rychlé šípy Jaroslava Foglara a Jana Fischera
- Sakra, já chci bjůbs! :-D Proč cenzurovat krásné věci. Vždyť děti nejsou cílovka ne? A my nejsme v USA! :-D :-D
Darth Raelchi mecenáš23.4.2021 22:48Žoldnéř #05: Pevnost
- Uz jsem to video videl a je mi do placu. Zase nebude komplet. Chjo. Treba do te doby zmeni nazor.
Darth Raelchi mecenáš30.3.2021 00:28Rychlé šípy Jaroslava Foglara a Jana Fischera
- keporkak: o tom bohužel nic nevím, tak snad se mýlíš.
Darth Raelchi mecenáš29.3.2021 17:55Rychlé šípy Jaroslava Foglara a Jana Fischera
james89: ve 2. svazku právě musí být Marko Čermák, protože bez něj máš vlastně 11 pokračování (8x Junek, 3x Bohumír Čermák). Bohumír jinak dělal překreslování, což už bylo v této edici představeno v bonusech. Junka pak v 60. letech překreslil zase Marko Čermák a ten ještě překreslil jednoho Fischera (RŠ plaší pytláky - Červenáček tam dostane kamenem od pytláků ryb, u Vávry byl taky vydán). Samotný Marko Čermák má vlastně 91 původních pokračování (z nichž některé jsou upravení Kulišáci) + 2 pokračování, které už vyšly teď u Fischera ohledně nového šlapohybu. Pak je jedno pokračování jako promo na třetí díl vontské trilogie (jen jedna strana na konci vydání od Olympie), pak je nový příběh podle nevydaného Foglarova scénáře s úpravou Jiřího Stegbauera (poslední strana u Vávry). Suma sumárum by to byla docela nudlička ve velkém formátu, která má jen 102 + 2 (Fischerův šlapohyb) Čermákových pokračování, k tomu 11 pokračování od Junka a Bohumíra Čermáka, + 9 překreslených + promo na třetí díl + poslední příběh. Moc toho není, tak předpokládám, že tam bude i vontská trilogie, která má dohromady 82 stran (pokračování). Takhle by to totiž bylo úctyhodných 197 stran a to už by byla knížka, k tomu si přičti bonusy a je to doma.
Logicky si říkám, aby kvantitativně, i kvalitativně, kniha obstála vedle Fischerovy, měla by mít i vontskou trilogii. Navíc jsou to RŠ a takhle by druhá kniha byla opravdu kompletní a byla by i stejně tlustá. - James89: jeste bude kniha se zbyvajicimi kresliri RŠ. V predmluve to teda uvadi a vypocital jsem ze by to melo cca. 200 stran pokud tam zahrnou vontskou trilogii. Jen nevim, kdy ji planuji vydat.
Darth Raelchi mecenáš26.3.2021 07:49Rychlé šípy Jaroslava Foglara a Jana Fischera
- Hanussen: já jsem neodolal té limitované obálce. Hrozně mi to připomínalo ty staré filmy s Drákulou.
Darth Raelchi mecenáš8.3.2021 10:22Dracula
- baatcha: opravené vydání opravdu vyšlo, ale máš pravdu, že bez jakéhokoliv proma. Měl jsem ho i v ruce, takže existuje, ale nestudoval jsem ho nijak zvlášť, takže se jen domnívám, že ta opravená verze je opravdu opravená a nikoliv znovuvydaná stejná edice pod záštitou opraveného vydání.
Darth Raelchi mecenáš19.2.2021 12:11Dracula
trudoš, Ter: pokud budeme takto uvažovat, tak má Trudoš samozřejmě pravdu, ale zase když se rovnou začne počítat s tím, že chyby vždy budou, je otázka času, kdy se ta hranice bude tak snižovat, že vyjde kniha s tolika chybami, že už bude pozdě bycha honit. Já chápu, oč Terovi jde, prostě ty chyby nemají být za A) tak zjevné a do očí bijící. Pokud je chyba typu, že ji objevím bůhví kdy, je to asi evidentně ta naše hranice coby zákazníka, která se dá ještě přehlédnout. Já si nemůžu pomoct, ale takové kopance a do očí bijících chyb jsem za poslední dobu viděl jen u Arga a u nikoho jiného ne. Egmont je pravda na druhém místě viz Příběh Skrblíka a jeho překlad, ale většinou jsem si chyb v Egmontu všiml, až když mě někdo upozornil, viz Corto Maltese. - Ter: já si spíš myslím, že to byla investigativní otázka od Antona, nikoliv rejpavá. Prostě otázka, zda-li je jakákoliv chyba v knize záminkou ji nekoupit, zvlášť když je od Arga.
Darth Raelchi mecenáš18.2.2021 15:53Dracula
Sám musím uznat, že u této otázky jsem na vážkách. Naprosto souhlasím s tím, že buď to dělám bezchybně a v případě problému to napravím, anebo to nedělám. Další otázkou je, kam až je Argo schopné zajít a do jaké míry to fanoušci a čtenáři budou chtít akceptovat. K Providence jsem se vyjadřoval a dále to rozvádět nebudu, ale zrovna u Drákuly jsem si sám říkám, jestli ta poznámka na str. 74 je dostatečným důvodem knihu nepodpořit. To je právě ten problém. Spousta z nás si řekne, buďme rádi, že to tu je, protože by to jinak nevyšlo a dá se to přehlédnout. Salámová politika, pěkně kolečko po kolečku. Lidem to na jednu stranu vadí, ale přesto to koupí a není se pak ani divit, že Argo varovné signály neřeší, protože my to přece koupíme. Providence na mě byla moc silné kafe, ale i Drákuly bohužel necítím potřebu ji vracet na úkor toho, že je tam zatím jedna tisková chyba. Ale už jsem unavený pořád přimhuřovat oči. To ani neřeším, že jsem čekal špalek o velikosti 356 stran. Je jedno, jaký je pak ve finále výsledek, ale pro mě je třeba důležité mít i tyto údaje přesné a podle nich se pak rozhodovat, zda-li koupit či nikoliv. Ono se to nezdá, ale Drákula je poměrně špalek v knižní podobě a proto i takový avizovaný rozsah stran působí dojmem, že se jedná o solidní adaptaci, 200 stran adaptace je pro mě klasika, standard a nic výjimečného co se do rozsahu týče. 200 stran se dělá prostě běžně a u Drákuly je to prostě jen adaptace (pořád se musí vmáčknout tolik stran a myšlenek do pouhých 200 stran, kdežto u 356 to už je jiná) s velmi dobrou kresbou (o tom žádná). - Hlavně nesedí avizovaný počet stran v anotaci. Je jich 208. Už jsem napsal adminům, aby to upravili. Asi cdb dostala špatný presskit, protože na webovkách Arga a Kosmasu je evizováno 200 a na Databázi knih je jako tady 356 stran.
Darth Raelchi mecenáš17.2.2021 22:46Dracula
- Jen taková věcná. Nečetl jsem to a neznám tu sérii nijak dopodrobna, ale opravdu je ten překlad v názvu správný? Opravdu je příběh takový, že název Neoblíbený Iron Man odpovídá? Jen mě to zajímá, protože INFAMOUS znám mnohem víc jako nechvalně známý či proslulý, tak si říkám, co vedlo překladatele k takovému překladu. Jestli je to v souladu s příběhem, tak proč ne.
Darth Raelchi mecenáš7.1.2021 22:52Nejmocnější hrdinové Marvelu #115: Neoblíbený Iron Man
Díky předem za osvětlení! - louza: Criminal bude mít asi ještě další dvě velké knihy. Nedávno jsem se na to koukal a teď vyšel "omnibus 3" a pořád v něm není všechno a příběhů pro další velkou knihu je pořád dost. Takže se máme na co těšit. Od Brubakera vyšla ještě uzavřená série Velvet a jednohubka Pulp. Třeba to tady také vyjde.
Darth Raelchi mecenáš3.1.2021 22:02Fatale #05: Proklít démona
- Koukal jsem na vydání v angličtině a vypadá to zajímavě, ale je fakt, že hodně věcí u nás už vyšlo. Posuďte sami, nač se těšit: http://en.wikipedia.org/wiki/DC_Comics_%E2%80%93_The_Legend_of_Batman
Darth Raelchi mecenáš6.11.2020 01:01DC komiksový komplet #100: Wonder Woman: Amazonky útočí!, kniha druhá
- a to nejsme u konce, jestli to bude mít další album/alba, každé za takovou nebo podobnou cenu, tak nevím, kdo to bude kupovat... Přitom De Crécy je vynikající, ale za tuhle cenu do toho fakt nejdu.
Darth Raelchi mecenáš4.11.2020 12:30Visa transit, svazek 1
- Mam dotaz na crew: potreboval bych jen osvetlit jednu malickost. Jak to bude s pokracovanim teto serie? Serie metabaron ma 6 alb, takhle vysla v integralu. V mdeku jsou 4 alba. Nabizi se ze pak dodatecne vyjdou jen 2 alba samostatne nebo to bude jinak? Na netu jsem nenasel ze by planovali dalsi alba a podle bedetheque je to pry uzavrene. Napadlo me snad ze by se ke zbyvajicim album pridaly oneshoty zbrane metabaronu a castaka. Mohu poprosit o nejake info? Dekuji
Darth Raelchi mecenáš18.8.2020 20:15Metabaron (pevná vazba)
- Ja jsem si taky rikal co to je, protoze to vypada dost blbe a kresbe to opravdu skodi. Koukam na webu a nic takoveho tam neni. Snad to je jen nejaka dalsi verze tiskovych podkladu.
Darth Raelchi mecenáš17.7.2020 17:54Mýtus Cthulhu
- Uz jen aby prisel spider-safespace a spider-snowflake.
Darth Raelchi mecenáš13.6.2020 00:24Nejmocnější hrdinové Marvelu #100: Spider-Gwen
- Nevim nevim, 750-800 mi prijde proste moc. Navic podobne dlouhe od arga staly jeste do nedavna 600. Do toho podle jejich posledni zpravy snizilo argo naklady na polovinu. No nic, takhle se delaji penize. Jeste by to chtelo nejakou chybu at mame za par let raritku. Co to bude letos, zase bez bublin, chybejici stranka, odlepovaci obalka...
Darth Raelchi mecenáš20.5.2020 15:53Papež ukrutný
- Ano jsou
Darth Raelchi mecenáš23.4.2020 20:04Nezkrotný Berserkr
- Prave obalka ladi memu sluchu, nezapadne v zadnem ruchu
Darth Raelchi mecenáš21.4.2020 12:58DC komiksový komplet #086: Legie superhrdinů: Sága velké temnoty
- To cyboy: touché
Darth Raelchi mecenáš15.4.2020 13:18Komiksový výběr Spider-Man #015: Počátek
- Aspon ze ne remasterovane jak v nhm, restauratorstvi jeste beru, i kdyz... Ale predelavat koloring, fuj. Snad jen v Pribezich z Asgardu v ukk mi to tak nevadilo a u Thora od Simonsona.
Darth Raelchi mecenáš10.4.2020 18:10Komiksový výběr Spider-Man #015: Počátek
- Karl173: ja to cetl ale to je jako plivnuti do more. To stejne nikomu nic nerekne o deji. A to ze tam napisou ze to souvisi s hernim svetem je malo a stejne nedavam. Proste mi nejde do hlavy vytvorit pribeh ktery neni schopen fungovat sam za sebe a potrebuje k tomu karticky aby to pobral. Tohle je proste velky spatny. Mam skvelej priklad: nectu a nezajima me warhammer, dostal jsem na doporuceni darkblade a ten komiks je proste super. Nepotrebuji k tomu nic, pribeh funguje i sam za sebe ale mel bych z to asi vic znat ten svet. Takze darkblade doporucuji. 😀
Darth Raelchi mecenáš19.3.2020 05:03Magic The Gathering: Chandra
- Fry: Díky
Darth Raelchi mecenáš18.3.2020 12:13My Little Pony: Poníci v akci
- Je to třetí kniha v pořadí série My Little Pony? Nebo je to samostatná řada nesouvisející s předchozími dvěma knihami?
Darth Raelchi mecenáš18.3.2020 08:40My Little Pony: Poníci v akci
- Uz ted se tesim!
Darth Raelchi mecenáš16.3.2020 15:46DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů
- MrKulda: radi te uvitame na dalsim post-koronavirovem srazu. Fakt je to skvela parta pokazde jineho slozeni a musim rict, ze po praci rad vypnu a pokecam s podobne ladenymi lidmi.
Darth Raelchi mecenáš15.3.2020 05:39DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů
- Lenny: dully noted. I tak tomu dám šanci, mám pocit, že první čísla mám ve vydání A Death in the Family, kde mám následky smrti Jasona Todda, je to ono?
Darth Raelchi mecenáš14.3.2020 21:00DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů
Jinak Lenny, když už tě tu "vidím", psal jsem na Killraven dotaz na tebe. Mohl by ses na něj prosím tě mrknout? Zajímá mě jak to je. Díky :-) - Fimi má pravdu. To chce spláchnout pivem a pokecat osobně. Přidávám se k Fimiho pozvánce.
Darth Raelchi mecenáš14.3.2020 20:29DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů
- To mi připomnělo, jak mě filozof nazval, že píšu vypatlané komentáře :-D
Darth Raelchi mecenáš14.3.2020 20:20DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů
- Naprosto zbytečná diskuse, resp. směr, kterým se to ubralo. Každý má právo na svůj názor, ať je jakýkoliv a pokud jeho znění neodpovídá tématu nebo ideovému zařazení, měl by pouze svůj názor přeorientovat na správný kanál. To na začátek. Tady už to u některých zavání vyhlášením a zbytečnými provokacemi.
Darth Raelchi mecenáš14.3.2020 20:10DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů
cyboy: při vší úctě, některé věci, co píšeš mě neoslovily a nebavily, z různých důvodů, ale na druhou stranu mi hodně věcí přišlo zajímavých, poučných a hlavně mají hlavu a patu. Tvé komentáře jsou inteligentní a je vidět, že je píše hlava, která přemýšlí, ať si je komentář krátký, věcný, nebo všelijaký. Kdo jsem abych soudil a přel se s někým o jeho názor, nebo ho za něj napadal. Pokud budu mít s tebou problém, věřím, že bychom o tom mohli normálně podebatovat. Od lidí stejného smýšlení se naučíte málo, ale s lidmi v rozporu nebo rozdílným názorem se naučíte víc, teprve pak si člověk utvrdí své myšlenky anebo se na základě nich obohatí. Jestli jsem se tímto stal členem tvého kultu, asi jsem už viditelný a rozpoznatelný, nikoliv v zákrytu. Člověk, který se do tebe pouští, by si měl nejprve přečíst notnou dávku tvých komentářů, aby pochopil tvého ducha a způsob, jak uvažuješ.
MrKulda: zbytečně jsi cyboye vyhlásil. Jsou mnohem lepší a slušnější způsoby, jak s lidmi jednat. A nazvat Fimiho řiťolezcem mi přijde rovněž krajně nevhodné. Co ty vlastně o něm víš... O komkoliv z nás. Jenom si přečteš pár komentářů a podle toho vyprodukuješ nějakou myšlenku, která dle mého názoru, má za úkol jen hanět lidi a provokovat. Jsme na jedné lodi, všichni fanoušci, sběratelé a hlavně čtenáři. No tak cyboy čte rychle, komentuje jako jeden z prvních, no a co má být, věřím, že spoustě lidí to tu pomáhá. Určitě si teď po přečtení jeho komentáře na tento DCKK neřeknu, wow tak když cyboy palec dolů, tak já automaticky taky. Jestli takhle někdo uvažuje, nepotřebuje na to cyboye, vždy si najde někoho, kým se řídit. Neuškodilo by ti přijít na sraz a probrat to osobně. Spoustu lidí z comicsdb znám a jsem za ně rád, mohu je s klidem nazvat přáteli.
Jinak, asi si tohle DCKK nakonec přečtu. Neměl jsem to vůbec v plánu, protože mě tato týmovka nikdy nějak zvlášť neoslovila, apriori ke komentářům, takže na tom něco bude. Lenny to doporučuje, P.G. taky. Judas Contract mi přišel paradoxně výbornej - s přihlednutím k týmovce, kterou nemusím. Za mě komentáře a diskuse plní zde svůj účel. Děkuji za další doporučení! - Maco: pokud vim, tak ne, kresliri se v darkhorse conan tocili, ale tenhle tsm uz nebude. Mozna nejaka hostovacka.
Darth Raelchi mecenáš12.3.2020 07:04Conan #05: Darebáci v domě
- Lenny: nebo někdo? Mám na tebe (vás) dotaz. Killraven vyšel původně barevně nebo černobíle? NHM má první dva sešity černobílé, ale když jsem se díval na web a našel skeny Amazing Adventures #18 a #19 tak ty jsou barevné.
Darth Raelchi mecenáš7.3.2020 12:39Nejmocnější hrdinové Marvelu #090: Killraven
Nejedná se náhodou o chybu tisku? Aspoň ta obálka by měla být barevná, ne?
Díky - SNUFKIN: mně se podařilo číst ten crossover s Rudou Sonjou a taky super zábavovka :-)
Darth Raelchi mecenáš5.3.2020 22:34Conan #04: Síně mrtvých
- K těm Conanům, sám jsem si to nedávno aktualizoval a Comicsové legendy vydávaly nejprve Conan the Barbarian od Marvelu, což je taková (barevná) verze i pro mladší čtenáře, a v posledních číslech už vycházely první čísla Savage Tales (kde byl Conan) a z něho pak vzniknuvší Savage Sword of Conan (černobílé), což byla verze pro dospělé. Na obě tyto série měl potom dlouho práva Dark Horse, než to pár let nazpět opět přešlo pod Marvel. Dark Horse mezitím spustil vlastní pojetí Conana a co si vybavuji od pana Dorta, tak Busiek to chtěl v podstatě pojmout velmi po svém. Ano, adaptovaly se původní howardovské příběhy, ale ústřední dějová linie je Busiekova a celého tvůrčího týmu Dark Horse. Když se pak podíváte dál, co všechno vycházelo, tak spousta jsou originální příběhy, viz Conan the Cimmerian, King Conan, Conan: Road of Kings, Conan the Avenger, Conan the Slayer a spousta dalších one shotů a minisérií. Na anglické Wikipedii je to hezky chronologicky seřazeno. Jakmile to pak dostal znovu Marvel, tak Aaron v podstatě svým pojetím drží darkhorsovskou tradici. Rovněž toho hodně u Marvelu vychází za série a minisérie touto dobou.
Darth Raelchi mecenáš5.3.2020 21:01Conan #04: Síně mrtvých
K samotným vydáním u nás, všechny příběhy (sešity) série Conan od Dark Horse vyšly v kolosálce, ale pozor tyto sešity v jednotlivých knihách, které teď CC vydává, nebudou: 18, 26, 27, 28, 35, 36, 39. Tyto čísla vyšly u Dark Horse samostatně jako série příběhů v těchto knihách (jsou tam mj. i další minisérie): The Blood-Stained Crown and Other Stories a The Spear and Other Stories. Jakým způsobem a kdy to CC vydá jde mimo mě a nebudu mluvit za ně a jejich vydavatelský plán (prý to prostě vyjde mám potvrzeno).
Opravdu můžu doporučit sérii Savage Sword of Conan od Marvelu ze 70. let, ale už to má nějaké stáří, o tom žádná. Sehnal jsem krásný omnibus a je to vlastně originální reprodukce původních čísel, i s veškerou přílohou a dalšími neconanovskými příběhy, viz The Femizons od Stana Leeho, nebo Man-Thing- úplně první příběh s ním. Jediné co tam není, jsou veškeré příběhy s Rudou Sonjou, na kterou mají práva Dynamite Entertainment. Dark Horse tyto příběhy v době vlastnictví práv reprintoval v TPB omnibusech, ale kvalitativně vede Marvel s novou edicí. Luxus a paráda. Dokonce nové obálky dělá Gabrielle Dell'Otto.
Francouzský Conan funguje na bázi, že spousta příběhů údajně spadala pod Public Domain a evropská a americká autorská práva mají vůči sobě jistá hluchá místa a doteď je sporné, jestli Francie měla právo dané povídky adaptovat (tohle jsem parafrázoval od pana Dorta).
Takže si udělejte vlastní názor, co chcete číst. U nás je toho hodně, i knižně. Za mě vede CC a v originále i Marvel se svými novými edicemi Savage Sword.
PS: kuriozita na závěr- v době Dark Horse měl Conan i crossovery s Rudou Sonjou a Wonder Woman a teď co to má Marvel, tak je Conan i s Avengers. Dark Horse, jelikož přišel o Conana, tak má prý údajně svého nástupce v podobě Berserker Unbound od Lemira a Deodata. Taky paráda. - Mne je to ve finale jedno, lamentace patri do komentare taky. Recnicka otazka taky 😂.
Darth Raelchi mecenáš2.3.2020 14:33DC komiksový komplet #058: Green Lantern / Green Arrow: Krušné cesty hrdinství
- To co pise cyboy mi uplne krasne pripomnelo dokument z nataceni filmu watchmen. Tam si letmo vybavuji ze jakykoliv nerealny prvek zasazeny do realneho sveta musi rovnez v ramci fyzikalnich zakonu je i respektovat. Konkretne se tam resil rorschach a jeho splhaci vystrelujici hak a dr manhattan a jeho schopnosti. Je to presne jak pise cyboy, lez musi byt uveritelna a balancovat na hrane pravdy, jinak je to prokouknutelne a tudiz fraska.
Darth Raelchi mecenáš29.2.2020 21:55DC komiksový komplet #083: Noví Bohové, kniha druhá
- Fakt to v tom Conanovi je!!! Čumte: Je tam, Milo_Harwey měl recht.
Darth Raelchi mecenáš27.2.2020 14:27Conan #01: Dcera pána mrazu a další povídky
- Milo_Harwey: no s tím hodnocením jak mám, máš tak na půl pravdu, u hodně věcí jsem tak benevolentní nebyl, když se podíváš na všechny UKK, NHM, DCKK apod. Spíš dávám 3 hvězdy, pak i 4, výjimečně 2 a 5. Navíc jsem v té době nebyl tak přežranej a moje hodnocení by se teď mohlo, neříkám muselo, ale mohlo posunout i dolů. Navíc mám i takové soukromé měřítko, které tu možná zaregistrovalo pár komiksáků a to je, že už ty komiksy nevlastním, co se dalo jsem rozprodal, a tudíž i to je jistou dávkou toho, že se mi lépe hodnotí něco, co ve finále jen přečtu a nemusím tím plnit poličku obrázkem. Nemám problém si přečíst cokoliv pro všeobecný přehled, ale kdybych si ty komiksy v kompletech měl od určité doby pořád kupovat, tak bych je radši nekoupil a tudíž se neobohatil a tudíž by nebylo co hodnotit. Navíc se cyboyem máme podobný vkus, ne v hodnocení, ale jakým způsobem uvažujeme. Takhle mi to přijde (možná by cyboy se mnou nesouhlasil, to je na něm), když občas něco čtu od něj, že přesně napsal to, co si myslím. A já jsem to hlavně myslel obecně, na veškeré komentáře, nikoliv jen ty superhrdinské. Místy se rozcházíme, ale i v těch rozcházeních jsem kolikrát objevil stejný náhled na určit prvky. No a když má za sebou něco dřív než já, tak se tím samozřejmě striktně neřídím, ale u určitých titulů, kde nemám možnost se k nim dostat, aniž bych si je koupil, hodně zvažuji a pak mám tzv. pravidlo tří. Když mi někdo něco doporučí a je to 3x celkem od různých lidí, nezávisle na sobě a většinou aniž by se znali, tak tu věc okamžitě přelouskám a tohle pravidlo fakt dodržuji. Ať je to film, kniha, komiks či cokoliv jiného. Jinak já hodnotím většinou dvěma způsoby, buď s tím, že od toho nic nečekám a pak se nechám mile překvapit nebo mě zklamání neporazí, a pak je tu druhá rovina, velmi subjektivní, kdy prostě od daného komiksu něco očekávám, ty důvody jsou různé a tam je těžké pak hodnotit objektivně. I přesto všechno se snažím supráky brát spíš nezaujatě a tudíž to může působit, že má hodnocení jsou mírná, pravda je taková, že kdybych vše poměřoval např. podle Watchmenů nebo nedej bože podle nesupráckého kvalitního komiksu, asi by drtivá většina supráckých komiksů šla pod 3 hvězdy. Já to beru jako dobrodružnou a zábavovou četbu a tudíž to hodnotím i s takovým jistým mladickým optimismem :-).
Darth Raelchi mecenáš27.2.2020 10:05Nejmocnější hrdinové Marvelu #092: Deathlok
Jen pro sichr, já si tvé komentáře nevyložil nijak negativně a odpovídám ti s úsměvem na rtech. Je vidět, že tě to zajímá a nějakým způsobem, tě má osoba zde zaujala a tudíž já nemám ani problém se tu rozepsat. - SkillJam: začni Incalem. Ten je první a hlavně je nejlepší. Ty další jsou spinoff. Pak bych doporučil Metabarony a Technokněží. Před a Poslední Incal neuškodí si nechat na závěr.
Darth Raelchi mecenáš26.2.2020 17:24Před Incalem (paperback)
- Zdravim, mohu jeste poprosit o doplneni prekladatele k Afterpunk v anglictine: John Riley, a upraveni redakce: Jiri Pavlovsky a Ludovit Plata. Nikdo jiny v tirazi u redakce knihy neni.
Darth Raelchi mecenáš30.3. 07:12* Připomínky a návrhy
Diky - Delphín: uplne prahnu po tom mit komplet Prince Valianta a souborky z EC Comics.
Darth Raelchi mecenáš26.3. 14:24Sběratelský klub
Radost mi dela sbirka komiksu Boguse Polcha a Bryana Talbota, jez mam i od obou podepsane. - Ja uz to zarizl.
Darth Raelchi mecenáš25.3. 09:14Pindárna
- Zack: ano ma, co jsem uvedł je z tiraze anglicke verze.
Darth Raelchi mecenáš23.3. 10:57* Připomínky a návrhy
- Rád bych se jen zeptal, zda-li budete přidávat Afterpunk anglickou verzi? Je o ní zmínka v české s odkazem, to je super, ale včera jsem ji na podpisovce kupoval a rovněž ji vydala v nákladu asi 200 ks CREW. 1984 od Dobrovského tu je taky v obou verzích...
Darth Raelchi mecenáš22.3. 16:50* Připomínky a návrhy
Asi bude třeba doplnit pár věcí k anotaci:
přidat
překlad: John Riley
odebrat
Korektura
změnit
ISBN: 978-80-7679-524-2
Díky - 123peta: porad sleva ;-)
Darth Raelchi mecenáš18.3. 18:19Pindárna
- 123peta: plna cena, nebo-li moc je 1100. Vcera jsem byl v cp a cena sedi. CC ma na ronina slevu, prvni dva tydny 40 % a potom 30 %, na black friday jdou i o 50 % dolu.
Darth Raelchi mecenáš18.3. 17:33Pindárna
- Ja jsem i zaslechl, ze se pracuje i na treti knize s Oskarem Edem.
Darth Raelchi mecenáš18.3. 16:58Pindárna
- Jj, na Nanits jsem zapomnel. To byla taky jizda. A jeste Prasina! Jeezis, ja jsem dneska deravej.
Darth Raelchi mecenáš18.3. 15:55Pindárna
- Zabak38: nestydel bych se rovnou doporucit Afterpunk a pokud neznas Desive radosti a Kapsy, klidne se do nich pust. Pak se mi moc libil Namai a jeho 1984. Navrat krale sumavy se povedl, Octobriana mile prekvapila. Nedam dopustit na Morganu a Morgavsu. Pak uz bych sel ai moc do historie. Ze slovenskych vod doporucuji Lasica Satinsky 1-2.
Darth Raelchi mecenáš18.3. 15:34Pindárna
- Norri: tys mi do hlavy zasel seminko pochybnosti :-)! Ze bych si pockal na Dark Horse a s cim se vytasi, az vyjde posledni album...
Darth Raelchi mecenáš16.3. 22:05Pindárna
- Jeee, ja si nevsiml, ze Seneke tam daval odkazy, ja jen kliknul a neco se otevrelo. Ted uz to vidim. Tak konecne bude Blacksad! Pak vidim dalsi Requiem, super, no a uvidim, jestli me jeste (porad) budou brat Clever a Smart, a Red Meat. To je slusna porce.
Darth Raelchi mecenáš16.3. 12:48Pindárna
- Wasseg10: on bude dalsi Blacksad? To v tom videu nemuzu najit. Nespletl jsi se? Dalsiho Blacksada vyhlizim uz peknych par let.
Darth Raelchi mecenáš16.3. 11:19Pindárna
- Seneke: Psychoverzum jsem cetl prvni cast v polstine a vypada to slusne, na to se docela tesim. Bavilo me to vic nez Kill psi hlava, ktera vysla predtim. I ten Batman muze byt zajimavy, proc ne. Zbytek me mijel, a ze znovuvydaj Harleen, jedine dobre.
Darth Raelchi mecenáš16.3. 09:05Pindárna
- 4
Darth Raelchi mecenáš13.3. 23:09* Připomínky a návrhy
- Mam dva listky na dnesek na komentovanou prohlidku Lachlandu v Galerii Villy Pelle. Nejsem dnes schopen tam jit a chci je udat, aby neprisly vnivec. Jestli mi za to neco date, budu rad, ale jinak je opravdu venuju. Kdo ma zajem, at mi napise PM i s mailem a ja mu poslu pdf. Kdo driv prijde... Zbytek znate.
Darth Raelchi mecenáš13.3. 13:33Art
- Dotaz na adminy: planuje se pridani nove publikace od SNJF "Správný kluk Jestřáb a Svorní gambusíni"? Je tam cela puvodni verze komiksu Svorni gambusini. Dekuji
Darth Raelchi mecenáš13.3. 12:38* Připomínky a návrhy
- MaF: vidis a ja si rikal, ze mi i tady nekdo neco podsunul, a tos byl ty! Tak to diky dvakrat, ja vedel, ze nejen Aargh, ale i nekde jinde jsem o tom cetl a ono mi to pak uzravalo v hlave. Jsem rad, ze nejsem jedinej, koho to oslovilo.
Darth Raelchi mecenáš13.3. 07:53Sběratelský klub
- A ještě něco od slovenských bratří: https://monokel.ooo/produkt/lasica-a-satinsky-v-komikse-radostna-sprava-den-radosti/
Darth Raelchi mecenáš12.3. 12:20Sběratelský klub
V loňském Aarghu byla ochutnávka a dozrálo to ve mě se o to víc zajímat a musím říct, že to je krásná sonda do minulých dob, ale ze slovenského pohledu. Fakt pěkné a zajímavé. - Pro zajemce o slovensky komiks: https://www.startlab.sk/projekty/3736-nukleus-konecne-normalny-komiks/
Darth Raelchi mecenáš12.3. 10:45Sběratelský klub
- Ja do Albatrosu psal, ale je to uz tri tydny a nic. Takze bych rad neco aktualizoval, ale neni co. Zajimal jsem se o hodne veci, tak snad neco reknou.
Darth Raelchi mecenáš6.3. 17:51Pindárna
- Jj, uz se taky tesim, listky mame az na 13, tak jsem rad, ze se mam nac tesit. Vypada to vazne paradne!
Darth Raelchi mecenáš2.3. 14:46Art
- Ja to nejak neprozivam, ty kung fu filmy, bud me to chytne nebo ne, ale co proste miluju je Bruce Lee a stve me, ze jsem prosvihl tu bluray edici vsech jeho filmu.
Darth Raelchi mecenáš1.3. 17:10Filmový a hudební klub
- Gwb: dekuji Ti.
Darth Raelchi mecenáš1.3. 13:39Pindárna
- Damacon: znovu. Co mas za problem? O co ti jde? Co si se mnou potrebujes vyridit?
Darth Raelchi mecenáš1.3. 12:55Pindárna
- Damacon: co mas se mnou problem? Co jsem ti tak spatneho udelal, ze me tu musis napadat, inzultovat a vylozene me vyzyvat k nejake konfrontaci? Vazne nechapu, oc ti jde. To mas takovou potrebu to tady ventilovat? Co presne potrebujes? To vazne potrebujes prokazat neco o me? Tak si posluz. Uzij si to. Doufam, ze ti to v zivote pomuze a ze budes mit klidne spani.
Darth Raelchi mecenáš1.3. 12:41Pindárna
- Gwb: zadam te o smazani gifu, prijde mi to ubohe a tobe by se to take nelibilo, kdyby to nekdo tobe udelal. Nemyslim si, ze bychom si cokoliv udelali. Povazoval jsem te za slusneho cloveka. Mozna se nazorove leckdy lisime, ale ja te povazuji za chytreho a secteleho cloveka.
Darth Raelchi mecenáš1.3. 12:29Pindárna
- Damacon: evidentne chces konfrontaci, ac tvrdis, ze ne a ze jsi tu novy. Ty jsi sem prisel urazet! Jsem moc rad, ze o me vis vsechno podle jednoho videa. Tobe asi staci, abys odsoudil cloveka, ktery nechtel nic jineho nez si splnit sen. Odesel jsem z osobnich duvodu a nemam potrebu verejne ventilovat proc. Kdybys byl slusny clovek, slusne se zeptas, urcite by te na me kdokoliv odkazal a mohli bychom se o tom normalne pobavit, popr. bys napsal Filipovi. Je hezke, ze si tu neco laborujes a vymyslis pro rozdmychani diskuse, jakej jsem "debil", uzij si to. Mrzi me jedna vec, ze jsi do toho zatahl Filipa svymi teoriemi o nemoznosti pochopit, ze holt je nekdo vazne chytrej a ma nacteno. Filip je jeden z nejslusnejsich lidi, co znam, a pro me je to clovek tech nejryzejsich a nejuslechtilejsich vlastnosti, ktery jedna nezistne. Pro me byla a je cest s nim pracovat. Jestli si chces se mnou vyridit sve ucty, podle tech komentaru je to evidentni, ze ze sebe neco potrebujes dostat ven, najdes me na Heroldovych sadech v Praze 10, a muzeme si povykladat. Ne, huby nerozbijim. Povazuji se za slusneho cloveka a kdo me zna, vi, kdo me nezna, nemel by soudit, nebo aspon dat cloveku sanci nez rovnou odsoudit. Valon to de facto dobre shrnul. Par lidi vi, oc slo, par lidi si to mysli a par lidi proste chce bit psa onou holi. Znovu, uzijte si to. Jestli to z vas udela lepsi lidi, tak aspon neco z toho vseho vzeslo. Dal uz se k tomu verejne vyjadrovat nehodlam, nemam tu potrebu.
Darth Raelchi mecenáš1.3. 12:29Pindárna
- Blackjag: ja uz to nemam, dal jsem to na prodej.
Darth Raelchi mecenáš27.2. 20:06* Připomínky a návrhy
- Toe: necham to blackjagovi. Navic jsem to zariz a budu se venovat edicim od Fantagraphics.
Darth Raelchi mecenáš27.2. 18:36* Připomínky a návrhy
- Baatcha: to jo, ja uz to nakonec zarizl a dalsi brat nebudu. Spis se zamerim na verze od Fantagraphics. Jako, Mickey Mouse v cizinecky legii, to proste chces!
Darth Raelchi mecenáš27.2. 17:04* Připomínky a návrhy
- Jen takovy dotaz, nezapomnelo se nahodou na Kacera donalda 1/2024? Uz je to nejaky tyden, co to vyslo a zde porad ticho po pesine.
Darth Raelchi mecenáš27.2. 16:43* Připomínky a návrhy
- To ja s gustem konecne pujdu na Marketu Lazarovou do Ponrepa. Dunu 2 dame taky, must see a must have.
Darth Raelchi mecenáš25.2. 17:43Filmový a hudební klub
- Gmork: oni tam vylozene dali zapomenute veci, ktere nejsou ani tak moc v povedomi beznych lidi, ale tenkrat se povedly. Rbitov je moc znamej na tuhle sbirku, stejne jako Demoni. In search serie ukazuje spis vyvoj a predely. Proto jsem zvedavej na Alien Expanded dokument. Jak to bude dlouhy treba, a hlavne co poskladaji z ani ne 10 filmu. No, uvidime.
Darth Raelchi mecenáš25.2. 14:40Filmový a hudební klub
- Deefha: tak si nech poradit i timto dokumentem The 50 Best Horror Movies You've Never Seen: https://m.imdb.com/title/tt1671746/
Darth Raelchi mecenáš25.2. 13:22Filmový a hudební klub
Basket Case tam zminuji take a celkove tam ukazuji dost nevsedni a zapomunte horory. Vrele doporucuju. Jeste stoji za zminku studio CreatorVC Studios, ktera dela dokumenty o scifi filmech, hororech a ted budou vydavat o Vetrelci. Mam predplaceno! - Pro zajemce o druhovalecne vyrovnani a odsuny nemcu, podporte ceske vydani autobiografie Helmuta Kopetzkeho: https://pointa.cz/project/397a16c3-6c03-11ee-9fd4-0242ac140008
Darth Raelchi mecenáš24.2. 12:48Pindárna
Je to z oblasti sumperska a vypravi i o svem zivote pred a po odsunu, o praci pro rozhlas, ZDF a dalsi. Sam jsem nadseny, ze kniha, snad, vyjde. - Ja to taky neznm nejak do hloubky, sam jsem kdysi dabno jednu knihu bouchnul na aukro aniz bych tenkrat znal dusledky sveho jednani, ale napravuju to. Na YT je ke shlednuti biograficky snimek Krvavy roman, 1993, od Brabce.
Darth Raelchi mecenáš22.2. 15:05Pindárna
- Tak Paseka potesila, Krvavy roman od Vachala musim mit!
Darth Raelchi mecenáš22.2. 13:40Pindárna
- Poprosím o změnu počtu stran ze 422 na 392 u publikace "Příběhy československého komiksu I.: Od pana Ťopáska po Supermana"
Darth Raelchi mecenáš14.2. 15:02* Připomínky a návrhy
a ze 422 na 424 u publikace "Příběhy československého komiksu II.: Od Rychlých šípů po Jamese Bonda"
Díky! - Diky! Jiz podporeno.
Darth Raelchi mecenáš12.2. 12:58Sběratelský klub
- Gmork: ty horory mam taky rad, jen se uz na ne nedokazu opakovane divat. Jsem to zkousel a proste ne. Takze si ty klasiky necham v blahe pameti. Nove horory jsou des, to mas recht. Takovy vystrel z posledni doby Insidious 1+2, Lights Out, Scream 5, The Meg, dal asi nevim. Meg 2 byla ale kravovina. S bluray a dvd tovmam asi jako s cd, spis selektuju a sem tam neco prihodim, klidne i ze zahranicni distribuce. U cs filmu je to kolikrat nezbytne, Second Run, Criterion, Eureka, Bildstorung a Finders keepers u soundtracku hovori za vse. I ta Klapka pres slovensky filmovy ustav obcas vyda ne o zajimaveho. Ale je to bida.
Darth Raelchi mecenáš10.2. 09:02Filmový a hudební klub
- Peterxperer: Cena, kvalita, dostupnost. Hlavni take je delka serie a jeji "zaruka", ze se vyda komplet. U Evropy jsem obzvlast opatrny a radeji sahnu po polske verzi, protoze ne vse je v aj a taky se dost cenzuruje a zmensuje. Americke a britske komiksy maji obecne dost reprintu a tudiz je cena i vyrazne nizsi, nebo stejna, ale s vetsim obsahem. O ruznych edicich netreba mluvit. Mam treba pred strazce v aj jen proto, ze to mam v omnibusu. Watchmeny mam s puvodnim zrestaurovanym koloringem ve slipcasu. Je to o preferencich a co znas a jak se vyznas.
Darth Raelchi mecenáš9.2. 22:50Pindárna
- Gmork: ja mam zalusk jeste na ceskoslovenske klasiky, ale stve me, ze tam nejsou bonusy.... Na druhou stranu, kdyz uz tam jsou, tak bluray verze ma bonusy tematicke, dvd vylozene k filmu, takze mam takhle Ikarii xb-1 dvakrat, jen abych si poslechl pavla taussiga. Nicmene ne vsechny bonusy jsou spatne, spis prevazuji mi prislo. Nemohu zase dopustit na Klimesovy uzasne komentare. Uvidim, co bude. Zalusk nam i na dalsi filmy nez Musketyri a cs filmy. Jinak toho Hitchcocka tam prubezne "dodavaji". Psycho a Ptaci uz tam jsou cele dele, ale nedavno tam dali I Confess, Vertigo a jeste art4film - noir vydavatel filmu - vydal Rebeccu. Hitchcock 2012 se da taky sehnat. Orson Welles zatim Touch of Evil a Citizen Kane. Art4film jinak doporucuju. Jsou drazsi, ale delaji to dobre a poctive. Jsou to ryze ceska vydani, ale s pridanou hodnotou. Ace in the Hole s K. Douglasem je paradni. No Way Out s Poitierem je luxusni. Noir obecne moc nemusim, ale obcas se mi neco trefi do vkusu.
Darth Raelchi mecenáš9.2. 16:08Filmový a hudební klub
- Jo
Darth Raelchi mecenáš8.2. 17:40Sběratelský klub
- O deset korun pro nepredplatitele.
Darth Raelchi mecenáš8.2. 17:06Sběratelský klub
- Už je venku Kačer Donald 1/2024. Trochu nám podražili.
Darth Raelchi mecenáš8.2. 16:30Sběratelský klub
- obojí
Darth Raelchi mecenáš8.2. 16:29Filmový a hudební klub
- To jsem po letech dal, i s těmi novými a k tomu navrch Gremlins a to už fakt ne. Stačilo jednou v pubertě. Critters dvojka ještě dobrý, ale jinak už fakt ne :)
Darth Raelchi mecenáš8.2. 16:14Filmový a hudební klub
- Gmork: ja videl jednicku v kine v originale a odchazel jsem se stejnymi pocity, ze to musim mit doma. Lec dvojku se mi nepodarilo videt v kine. Ja si zase takhle zase kompletuju klasiky typu Welles Hitchcock atp. Ted vysel Nepravy muz za 2 kilca.
Darth Raelchi mecenáš8.2. 15:56Filmový a hudební klub
- Jj, na filmgame uz po tom pokukuju, doufam, ze tam budou nejake bonusy.
Darth Raelchi mecenáš8.2. 15:09Filmový a hudební klub