Darker Tormentr@seznam.cz Naposledy online: 5.3.2021 21:51mecenáš
Husákovo dítě, fanoušek Dračího doupěte, moravák, metalista a inženýr = JÁ
- Nevím, co jsem čekal, ale prostě mě poslední díl moc nenadchnul. Úvod byl skvělý, ale potenciál z toho vytěžit něco víc, se ztratil. Konečné zúčtování dobré, ale nic extra na to, že to mělo být finále osmidílné série. Lepší průměr. Předchozí díly mě bavili mnohem víc.
Darker mecenáš25.2. 07:00Baltimore #08: Rudé království
- Sykes, Do Posledního a teďka Lonesome. Jestli takhle bude pan Vybíral pokračovat s westernama dál, tak už teď jsem zvědavý, co přijde dalšího. A tím nemyslím Texas Jacka, toho budu brat automaticky taky :)
Darker mecenáš1.11.2020 14:13Lonesome #01: Kazatelova stezka
Jediná výtka je k fontu textu v bublinách, na který jsem si pár stran musel zvykat, než mě pohltil obsah a pak už mě moc nerušil. - Dobrá zápletka, ale potenciál nevyužitý. Krátké, přímočaré a bez větších nápadů. Kresba parádní. Sympatický psychopat a lovec, ostatní postavy nezajímavé. Na jedno přečtení dobré.
Darker mecenáš31.10.2020 21:56Zarov
- Jo Pohádkov je bomba, ten mi od Younga sedl víc jak Rocket nebo Groot. Snad se to bude prodávat, tohle by chtělo pokračování co nejdříve.
Darker mecenáš18.5.2020 12:19Nesnáším Pohádkov #01: A jestli neumřela, vyšiluje dodnes
- Výborné, ale krátké, chtělo by to hned další díl. Nebo by to mohl vydavatel vydávat klidně po dvou dílech, když je to takový "sešitek" :)
Darker mecenáš3.2.2020 10:54Čtyřka z Baker Street #01: Případ U Modré záclonky
- Přiznám se, že severskou mytologii neznám detailně, ale podání Ragnaroku v tomhle komiksu mi přišlo velmi povedené. Taky jsem čekal trochu jiný děj, přesto mě to nezklamalo, právě naopak. Vei mi svým koncem trochu připomněla nedávno přečtený Mjollni. Jediné co můžu vytknout je kresba a již vícekrát zmiňované kreslení postav žen a mužů.
Darker mecenáš21.1.2020 21:13Vei #02
- 6 z 5, jinak to nejde.
Darker mecenáš11.1.2020 00:36Zpráva pro Adolfa #02
- Je to bůh, to mu nelze upřít.
Darker mecenáš7.1.2020 21:54Zpráva pro Adolfa #01
- Zatím nejlepší, co jsem od Dorisona četl. Žádné náboženské fantasmagorie, žádná výprava do pralesa záoceánskou plachetnicí, ani přepálený vikingský Ragnarok. Tohle se drželo při zemi a komorní lov v horách s důrazem na postavy a jejich cíle se mi líbil.
Darker mecenáš30.5.2019 20:18Mistr meče
- Pro mladé dívky, které sní o první puse, to bude asi to pravé, ale pro mě už je pozdě :D
Darker mecenáš26.5.2019 23:39Coffee Shop
- Takhle by měli vypadat komiksy pro děti... a taky pro dospělé.
Darker mecenáš5.4.2019 09:10Morgavsa a Morgana #01: Dračí chůvy
- "Ms Marvel je příběhem teenagerky, která si hledá svou cestu." je psáno v anotaci a je to tak v podstatě shrnutí tohoto komiksu. Nic víc od toho nečekejte. Má to být superhrdinský komiks, ale co dělá člověka superhrdinou nejsou schopnosti, ale právě to hrdinství. A tam selhává hlavní postava na celé čáře. Je to ustrašená, naivní a i na svůj věk hloupá holka, která se neumí postavit ani rodičů. Když například odejde během kázání z mešity, tak je to na popud kamarádky, nikoliv svůj. Autorka ji sice občas nechá provést hrdinský čin za pomoci superschopností, ale o to víc to ztrácí na věrohodnosti. Introvertní snílek odstrčený na okraj komunity se v tom jistě shlédne a bude považovat Ms Marvel za super komiks, ale mě už přeci jen táhne na 40 a tohle je na můj vkus moc prostoduché. Jednání policie v půlce knihy během přepadení tomu doslova nasadilo korunu. Příběh je možná zasazen do zajímavých reálií muslimské komunity, ale vůbec je nevyužívá. Jsou to jen kulisy mající za cíl dodat hrdince punc rebelky. Jediné čím mě komiks zaujmul je kresba Adriana Alphona, ze které se sice člověk a na zadek neposadí, ale mě se hodně líbí.
Darker mecenáš1.12.2018 10:49Ms. Marvel #01: (Ne)normální
Díky paní překladatelce za zapůjčení, ale knihu s klidným srdcem pošlu dál. To, co jsem viděl v ukázkách, bohužel pokračovalo i v knize a jen to podpořilo můj názor, že tohle bych si nekoupil a možná to raději nekoupil ani žádné teenagarce. Podle mě jsou lepší komiksy, které v tomhle věku číst. - Mám rád Baltimora a tak jsem ze zvědavosti sáhl i po Lovci Čarodějnic a musím uznat, že to byla dobrá volba, protože Lovec je o třídu lepší. Hlavní rozdíl mi přijde, že tam kde Baltimor potřebuje zástupy upírů a jiné havěti, tam si Lovec vystačí s jedním monstrem, které je přesně takové jaké má být, silnější než člověk a tím pádem i nebezpečnější. Přijde mi to jako rozdíl mezi prvním Vetrelcem, kde jeden vetřelec stačil na celou posadku a jeho pokračováním, kde si to Riplayova kosila po desitkach. I když mám rád obě verze, raději mám příběhy, kde monstrum budí opravdový strach a vypadá nepremozitelne jak treba bezhlavy jezdec v Ospale díře.
Darker mecenáš26.10.2018 03:40Lovec čarodějnic #01: Ve službách andělů
- Povídky s Batmanem já rád, ale co nemusím je preskakovani od jednoho k druhému, spatne zaporaky a úplně nejvíc odkazy na série, které si musíte přečíst, aby jste věděli víc. Škoda.
Darker mecenáš24.10.2018 23:19Batman #06: Hřbitovní směna (paperback)
- Slibný začátek se postupně mění v rádoby heroickou ságu dobrou tak pro fanoušky Wowka s nezajímavými postavami, plytkým příběhem a chaotickými panely.
Darker mecenáš14.10.2018 19:06World of WarCraft #01
- Klasika superhrdinského žánru, která trpí tím, co většina - pokud by jste příběh vyprávěli do začátku do konce, tak jak šla časová linie, tak by to stálo za prd. A tady ten prd ještě domršili, když poslední povídka je vlastně prequel k Ikarovi. No navíc mi nesedla kresba. Ale zabavilo mě to a Bullock se mi líbil.
Darker mecenáš11.9.2018 10:29Batman Detective Comics #06: Ikarus (paperback)
- Hodně svěží a neokoukané. Překvapivý děj v tajemném fantasy světě, jenž v mých očích sráží jen místy příliš tmavá a málo detailní kresba. Ta však dobře vykresluje atmosféru tajemna, kterou je celý příběh opředen a který autorky dávkují pomalu, aby čtenář vydržel v napětí, co se skrývá v pozadí děje.
Darker mecenáš3.9.2018 19:58Netvora #01: Probuzení
- Slabší rozjezd, ale slušný závěr. Fakt příjemná oddechovka s úžasným vizuálem na velkém formátu. Za zpracování těchto velkých knih by si Argo zasloužilo pochvalu nebo nějakou cenu, prostě paráda.
Darker mecenáš2.9.2018 08:14Lady Mechanika 2: Tabule osudů
- Začátek dobrý, zombíci a příběh mimozemšťana fajn, ale pak se to jaksi tvůrcům zvrtlo a nějak jsem ztratil chuť v tom pokračovat. Vizuál stále na jedničku s hvězdičkou, ale tohle není kalendář, ale komiks a ten musí mít příběh, který je mizerný. Autoři asi zapomněli, že čtenáři nejsou šílení (aspoň já určitě ne) a že nepíšou do časopisu pro dospívající lesbičky. Ani ta pankerka zabíjející fanoušky na pódiu to na závěr nespravila.
Darker mecenáš1.9.2018 20:46Znovuzrození hrdinů DC: Harley Quinn #01: Umřít s úsměvem (paperback)
- Tohle mi přišlo jen jako vsuvka, sice se ukončí děj a také životy spousty vedlejších postav, ale místo epické velkolepé bitvy jako v minulém díle, dostaneme jen nemastnou výplň. Tahle série létá kvalitou sešit od sešitu, sem a tam a tady je to převážně slabší.
Darker mecenáš31.5.2018 18:43Temná věž #05: Bitva na kopci Jericho
- Stjepan Šejić není jen úžasný kreslíř, ale i výborný scénárista. Tohle se četlo samo, jedním dechem. Díky za překlad Changer the Elder a za to, že si to troufl vydat, stojí to za ty prachy. Doufám, že se to bude prodávat a že někdy bude i druhý díl, pokud už ho autor napsal.
Darker mecenáš8.5.2018 18:58Death Vigil #01: Pod křídly smrti
Jen tak mimochodem, tenhle měsíc mě ještě po Alisik a Death Vigil čeká Pochmurný kraj a Netvora, to se to hezky sešlo :) - Tento jednoduchý a milý příběh o mrtvé dívce na starém hřbitově mi hodně svým zpracování připomíná film Tima Burtona Nemrtvá nevěsta. Není až tolik strašidelný, ale to se může v dalších knihách rychle změnit, protože tohle je jen rozjezd, kde se seznámíte s Alisik, jejím kamarádem Rubenem a dalšími mrtvými lidmi ze starého hřbitova. Konflikty a hlavní padouch jsou zatím jen naznačeny. Kniha je z mého pohledu určena spíše mladším čtenářkám, ale spolehlivě zabaví i ostatní. Nejsilnější část komiksu je jeho kresba, která se mi hodně líbila. Těším se na další díly, které doufám budou tlustčí, aby mi to čtení tak rychle neuteklo :)
Darker mecenáš5.5.2018 09:13Alisik #01: Podzim
- Budu zase za rebela a půjdu proti proudu. Mě se ten konec prostě nelíbil. Zase se objevují naboženské fantasmagorie, které jsem po skvělé práci s postavami nečekal. Asi jsem čekal závěrečný konflikt o zlato a spíš pirátskou "vybíjenou" ve stylu, čím nás bude míň, tím bude větší podíl pro každého. Toto mě moc nenadchlo. Je to sice míň přehnané než Třetí zákon a konec je takový umírněnější, ale i tak žádná sláva. Za mě lehké zklamání.
Darker mecenáš2.5.2018 19:18Modrá Crew #07 - Dlouhý John Silver #3, 4
- Měl jsem pocit jako bych četl komiskovou adaptaci městské fantasy, kterou psal Jim Butcher o Chicagském čaroději Harry Dresdenovi. Ten taky trpěl nedostatkem spánku a neustále létal z jednoho maléru do druhého bez možnosti si aspoň vylízat utrpěné šrámy z předchozího konfliktu.
Darker mecenáš27.4.2018 06:13Doctor Strange #01: Cesta podivných
- Přečteno během chvilky, jak mě to vtáhlo do děje. Ten sice občas trochu skřípe, ale autorka se snaží a co se týče atmosféry, tak je to paráda. V minulém díle jsme se dozvěděli něco o minulosti Kidoua, tento byl zase více o minulosti Ilie. A navíc se tu postupně vykreslují i ostatní postavy a příběh nabírá na obrátkách.
Darker mecenáš22.4.2018 21:43Cagaster #03
- Svět Cagastrů se dál rozvíjí stejně jako osudy, příběhy i minulost jednotlivých postav. Hodně se mi to líbilo a vtáhlo mě to do tohoto bohem zapomenutého světa. Až na pár zmatených scén a přeskakování z jedné roviny děje do druhé tomu nemám co vytknout.
Darker mecenáš22.4.2018 17:37Cagaster #02
- Strašně zkratkovité, uspěchané a z mého pohledu špatně stravitelné sousto, které mě nenadchlo a ani neurazilo, prostě mnou prošlo naprosto s nezájmem. Další chod si nechám ujít.
Darker mecenáš19.4.2018 16:38Umbrella Academy #01: Apokalyptická suita
- Tenhle díl opravdu nad ostatním díly Grandvillu vyniká. Je až neskutečně napěchovaný historií zvířat a světu Grandville. Je úžasné sledovat, kolik si Talbot dal s těmito detaily práce a jak neskutečně bravurně je vmísil do příběhu, aby děj i svět kolem něj nepůsobil plitce a dodal mu hloubku. Talbot využívá rysů zvířat, jak jen to jde a daří se mu to. Tohle je geniální dílo se spoustou vedlejších linek, které se úžasně splétají a dávají tušit, kam bude směřovat díl pátý, kterého se už nemůžu dočkat.
Darker mecenáš27.3.2018 22:46Grandville #04: Noël
- Je málo fantasy komiksů a je jich ještě míň, které by opravdu stáli za to si je přečíst více než jednou a kochat se nad jejich kresbou. A tento Conan patří k těch několika málo vyvoleným.
Darker mecenáš22.3.2018 18:13Conan #01: Dcera pána mrazu a další povídky
- Výborný detektivní komiks, jaký umí asi jen Brubaker a Rucka. Sice jsem se občas ztrácel v množství postav, ale přehled na začátku mi docela pomáhal. Co mě ale vadilo, tak byly nadávky nahrazené &*%$.... asi kvůli větším prodejům mezi mládeží. Sice o tom pochybuju, že mladší čtenáři budou číst toto, ale díky za každého nedomrdlého teenegera, který to fakt čte... čest výjimkám. Aspoň jsem si vždycky mohl tipovat, co za nadávku by tam pasovalo, takový puzzle-komiks, můj první :D
Darker mecenáš27.2.2018 23:41Gotham Central #02: Šašci a blázni
- Místy je to vtipné více, místy méně, ale bavilo mě to nejen svým pojetím superpadoucha (padoucnice?? :D ) na výslužbě, ale i samotnou postavou Harley, která je v podání Amandy Connorové šílená více než dost. Kresba je úžasná a úvodní nulté dílo, kdy každou stranu kreslil někdo jiný, je skvost. Výborná odechovka.
Darker mecenáš4.2.2018 21:57Harley Quinn #01: Šílená odměna (paperback)
- Jak mě Třetí zákon nebavil, protože byl překombinovaný, těžko čitelný a na závěr až příliš epický, tak tímhle si mě Dorison získal zpět. Postavy jsou dobře představené, jejich motivy jsou čitelné. Celkově je to dobře napsané, promyšlené a hodně mi to připomíná filmy jako Master a Commander nebo piráta Rescatora, kterého jsem jako malý zbožňoval, když už jsem se v televizi musel dívat na Angeliku. Tak a jak psali ostatní, teď jen nepokazit konec :)
Darker mecenáš30.1.2018 21:24Modrá Crew #06 - Dlouhý John Silver #1, 2
- Tohle nejde číst naráz, je to moc silné, prostě to nedávám. Ať už je to "Kšeftík" nebo "To má logiku", tak to přečíst naráz, tak si to půjdu hodit. A pak člověk zapne televizi a tam Zeman a Drahoš a říkam si, to teda ta budoucnost dorazila rychleji než Ellis předpovídal, jenže kdo je Sviňák a kdo hnusák Callahan. To fakt nejde popsat, jak kurevsky je to dobré.
Darker mecenáš24.1.2018 18:52Transmetropolitan #07: Všechno, nebo nic
- Miluju střílení zombie tulenů.
Darker mecenáš29.12.2017 23:00Hitman #02: Místní hrdinové
- Nebavilo mě to. Je to dějově docela chudé, Ellis se ani nesnažil, i když zápletka obstojná, tak jsem se nudil. S filmovým Bondem to taky moc společného nemá a překvapení se nekonají. Kresba mě neoslovila, ale je fakt, že akční pasáže jsou pěkně zpracované a líbili se mi asi nejvíc. No, tak v tomhle pokračovat asi nebudu.
Darker mecenáš17.12.2017 20:38James Bond #01: Vargr
- Mám rád fantasy a mám rád komiksy, takže mám velice rád Thorgala. Mám všech 16 dílů a čtu je postupně od začátku a musím uznat, že spolu s Lučištníky je právě tento ten díl nejlepší, jaký jsem zatím v češtině četl. Tohle je Van Hammeho majsterštyk. Časové peripetie ala Časohrátky od Hilla nebo jak ve filmu Na hraně zítřka nemusí sednou každému, ale tenhle díl je úžasný, logicky dokonale propracovaný a naprosto mě dostal. Víc takových dílů. Navíc je vhodný i pro lidi Thorgalem nepolíbených a jeho světa neznalých, protože je to samostaný díl, který nemá v celkové sérii žádný dopad a není potřeba znát ani jiné předchozí díly. Všem vřele doporučuju.
Darker mecenáš29.11.2017 23:39Thorgal #15: Vládce hor
- Tohle se čte samo a není to hezké čtení, to kurva ani omylem, ona pravda není nikdy hezká, je syrová, občas špatně stravitelné, ale určitě není hezká. Tohle je čtení pro každého, kdo zná politiku, kdo o tom někdy uvažoval, kdo ... no prostě každý, kdo aspoň byl vhodit ten zkurvený lítek do té posrané urny a myslel si, že dělá dobře, že ho někdo spasí, že ten někdo udělá svou práci za něj a on má po starostech. Politici jsou moci-chtivé svině a Ellis to ví a tak vám to pěkně v pálí do držky, tak jak to asi umí jen on. Tohle by si měl přečíst každý. A po vzoru Spidera Jerusalema musím znovu vyřknout pravdu: BBart už dotiskni ten první díl!
Darker mecenáš12.11.2017 20:53Transmetropolitan #03: Rok parchanta
- "Tempo je zběsilý, koně se splašili..." Jen víc, jen víc takovýchto Skalpů.
Darker mecenáš11.11.2017 12:27Skalpy #06: Hlodání
- Po dočtení musím říct, že to není, co jsem od "středověké detektivky" čekal. Tam, kde se Jméno růže drží reality a snaží se temnotu víry prosvítit světlem rozumu, se Třetí Zákon ubírá z reality do náboženských fantasmagorií až ke středověkému Armagedonu. Do půli knihy, kdy se děj první knihy rozplétal a rozjasňoval, jsem čekal konečný střet podobný Indiana Johnsovy a Arše Úmluvy, prostě dvě vojska a tajemství chráněné, aby nikdy nespatřilo světlo světa. Ale konečný střet mě donutil srazit hodnocení dolů. Dorison psát umí, ale tohle nebyl prostě můj šálek víry. Snad bude Dlouhý John lepší, víc se držet při zemi, jinak mám obavy, že Dorisona už nechci víc.
Darker mecenáš25.10.2017 22:52Modrá Crew #05 - Třetí zákon #3, 4
- Za mě spokojenost. Je to lehčí, o řád slabší, méně krvavá, na pohled líbeznější, ženská verze Grandvillu bez zvířátek. Čte se to samo. Dialogy mi nepřišli o moc více kýčovité nebo strojené než u superhrdinských komiksů, ale prostor na zlepšení určitě je. Podle 0-tého dílu, který byl vytvořen později, se dá tušit, že se autor s dalšími díly bude jen zlepšovat, takže já už se těším na další díly.
Darker mecenáš18.10.2017 04:50Lady Mechanika
- Absolutní spokojenost. Přesně tohle jsem potřeboval, oddechové, krvavé, jednoduché a masakrální čtení. Lobo jede, kresba na jedničku a gagy podle mého gusta. Překladatel pan Pavel Dort mě opět naučil pár nových slov, které jsem nevěřil, že v češtině můžou existovat a tak jsem si rozšířil slovní zásobu o Pyčína, Pyčuda, Pyčutálistu, Pyčurína, Pyčuňáka a Pyčudlíka... můj život už nikde nebude takový jaký byl, jak jsem bez těchto slov mohl žít :D Díky a doufám že do roka zase u dalšího dílu. Za mě 666 procent, vánoce letos dorazili dřív.
Darker mecenáš13.9.2017 17:48Lobo #04: Incident na pánských záchodcích a další příběhy
- Neni to druhy dil, ale treti z peti, jen pro upresneni.
Darker mecenáš5.7.2017 09:52Thorgal #11: Tanatlokovy oči
- Přečtení tohohle naprosto skvělého a po všech stránkách dokonalého komiksu mi připomíná dvě věci, jak moc jsem rád, že má někdo odvahu vydávat neznámé komiksy a jak moc nesnáším BBart, že takovéto komiksy rozjedou a nedokončí a to ještě do knihy dají 4 stránkovou ukázku na třetí díl s nápisem, již brzy :/
Darker mecenáš1.7.2017 08:32Americký upír #02
- Tak nebylo to nejhorší na českou kotlinu, ale k průměru, co u nás vychází se to nechytá. Příběh plitký, děj pomalý, atmosféra velmi dobrá, kresba se mi asi líbila ze všeho nejvíc, s malým ale. Co nemám na žádném komiksu rád, když začne v rámečkách autor popisovat to, co má vyjádřit obrázek. Komiks používá obrazy právě proto, aby nemusel popisovat, jak kdo vypadá, jak vypadá okolí a prostředí. Popisy, toho že fouká vítr, jsou podle mě v komiksu zbytečné. Buď si pište knihu nebo ať se kreslíř naučí líp kreslit. Jisté zjednodušení by tomu fakt prospělo, ale pak by to asi nenatáhli na 100 stran. Akce byla místy dobrá, ale na můj vkus jí bylo málo. A co se týče slibované středověké detektivky, tak tu tam taky nenajdete. Pro mě zklamání.
Darker mecenáš28.6.2017 16:18Taven Bachtale - Buďte šťastni!
- Celkový dojem byl skvělý, jen malé rýpnutí. Jestli je LeBrock detektiv, tak potom je detektiv i Punisher, protože tolik mrtvých jsem fakt nečekal.
Darker mecenáš18.6.2017 09:20Grandville #01 (paperback)
- Já nevím, jsem z toho fakt zklamaný, ani jsem to nedočetl. Já mám rád dobrý příběh, kresba by ho měla správně podpořit. Tady proti kresbě ani bů, ta je number one. Ale ty nelogičnosti v příběhu, tak nechutně bijí do očí, že to nejde. V první povídce ji komorník vychvaluje, zachrání jí život, aby ji v dalším kšechtě chtěl zabít? Lara vyskočí z vrtulníku do kterého nasedala narychlo jen v pilotní kombinéze, protože ho kradla, a svými dvěmi pistololemi při výskoku z vrtulníku roztřílí jiný nejmodernější vrtulník a kde se vzalo tu se vzalo, má na nohách lyže a po dopadu na svah si to vesele frčí, protože měla ty nejdražší instruktory? Nééé, fakt nééé, jako je to hrdinka, možná i superhrdinka, ale přičarovat lyže jí fakt nemuseli. Asi to prodám za nákupku a budu rád, že sem se toho zbavil :/
Darker mecenáš10.6.2017 18:45Tomb Raider Archivy S.1
Darker mecenáš2.3. 23:23Conan #07: Cimerie
Darker mecenáš25.2. 07:01Baltimore #08: Rudé království
Darker mecenáš31.1. 20:05Barbar Conan #02: Život a smrt barbara Conana, kniha druhá
Darker mecenáš23.1. 14:45Strašáci (varianta A)
Darker mecenáš8.1. 00:02Čertův rypák / Tulipánek (paperback)
Darker mecenáš4.1. 00:05Morgavsa a Morgana #03: Princezna čarodějka
Darker mecenáš3.1. 00:27Berserk #03
Darker mecenáš2.1. 00:27Green Blood - Zelená krev #03
Darker mecenáš31.12.2020 06:34Batman Detective Comics #09: Gordon ve válce (paperback)
Darker mecenáš19.12.2020 23:42Fatale #05: Proklít démona
Darker mecenáš19.12.2020 13:55Zatmívačka
Darker mecenáš23.11.2020 23:00Barbar Conan #01: Život a smrt barbara Conana, kniha první
Darker mecenáš16.11.2020 23:30Amulet #04: Poslední strážci
Darker mecenáš12.11.2020 09:57Berserk #02
Darker mecenáš10.11.2020 16:32Nesnáším Pohádkov #02: Kulma drát
Darker mecenáš9.11.2020 21:27Krásná temnota
Darker mecenáš1.11.2020 14:13Lonesome #01: Kazatelova stezka
Darker mecenáš31.10.2020 21:56Zarov
Darker mecenáš28.10.2020 17:28Načmáranec
Darker mecenáš26.10.2020 06:22Batman: Bílý rytíř
Darker mecenáš22.10.2020 23:51Bestie burdenské #02: Sousedská hlídka
Darker mecenáš18.10.2020 23:00Lady Mechanika 4
Darker mecenáš11.10.2020 19:41Žoldnéř #04: Oběť
Darker mecenáš11.10.2020 19:08Punisher MAX #04: Bez domova
Darker mecenáš7.9.2020 16:32Pochmurný kraj #06: Hájení
Darker mecenáš6.9.2020 22:16Baltimore #07: Prázdné hroby
Darker mecenáš6.9.2020 15:49Až do posledního
Darker mecenáš6.9.2020 13:28Čtyřka z Baker Street #03: Slavík ze Stepney
Darker mecenáš6.9.2020 12:27Čtyřka z Baker Street #02: Aféra Rabukin
Darker mecenáš14.8.2020 20:12Kasta metabaronů (2. vydání)
Darker mecenáš13.8.2020 20:01Fatale #04: Modlitba za déšť
Darker mecenáš12.8.2020 22:18Green Blood - Zelená krev #02
Darker mecenáš12.8.2020 18:29Berserk #01
Darker mecenáš9.7.2020 13:28Bestie burdenské #01: Historky z psíšeří
Darker mecenáš5.7.2020 08:46Conan #06: Nergalova paže
Darker mecenáš2.7.2020 17:30Batman Detective Comics #06: Stín nad netopýry
Darker mecenáš27.6.2020 19:26Usagi Yojimbo #33: Skrytí
Darker mecenáš25.6.2020 19:57Harleen
Darker mecenáš14.6.2020 09:25Fullmetal Alchemist - Ocelový alchymista #09
Darker mecenáš11.6.2020 22:33Green Blood - Zelená krev #01
Darker mecenáš8.6.2020 23:36Znovuzrození hrdinů DC: Batman Detective Comics #05: Život v osamění (paperback)
Darker mecenáš5.6.2020 19:12Nezkrotný Berserkr #01
Darker mecenáš25.5.2020 00:11Punisher MAX #03: Frank
Darker mecenáš21.5.2020 22:29Conan z Cimmerie, svazek II. (varianta C)
Darker mecenáš18.5.2020 22:09Gotham Central #04: Corrigan
Darker mecenáš13.5.2020 11:58Batman Detective Comics #08: Krev hrdinů (paperback)
Darker mecenáš9.5.2020 01:24Žoldnéř #03: Zkoušky
Darker mecenáš7.5.2020 23:20Nesnáším Pohádkov #01: A jestli neumřela, vyšiluje dodnes
Darker mecenáš5.5.2020 23:08Rumcajs se vrací #03
Darker mecenáš5.5.2020 22:49Batman Detective Comics #07: Anarky (paperback)
- Nevíte někdo kolik dílů má tahle série Conana?
Darker mecenáš31.1. 11:31Barbar Conan #02: Život a smrt barbara Conana, kniha druhá
- Hawwwran: Ok, seš lepší, víc jak půlku tvých slov taky nevím co je :D
Darker mecenáš30.11.2020 13:03Lady Mechanika 4 (sběratelská verze obálky)
jh666: štricla chleba je bochník chleba a turkyň je kukuřice, bo ji sem ti Turci dotáhli někdy během vpádu do Evropy (teda říká se to). - Tak když se tu probírá nářečí, tak jen zkusím, jestli od nás ze Slovácka víte co je štricla chleba nebo turkyň? A co by jste udělali, kdyby vám někdo řekl ať rožnete? :)
Darker mecenáš29.11.2020 11:53Lady Mechanika 4 (sběratelská verze obálky)
- Formát vydání mě nevadí, ani u Čtyřky, jen by to chtělo pravidelněji a častěji. Ne dva díly za rok , to je málo :/
Darker mecenáš30.10.2020 23:14Lonesome #01: Kazatelova stezka
- Paráda, tak to si musím pořídit k vánocům.
Darker mecenáš24.10.2020 19:50Dechberoucí Zázrak: Kompletní první sezóna
- Uvnitř to vypadá takto:
Darker mecenáš15.10.2020 10:20Příběhy Impéria: Morganina pomsta
http://www.fantasyobchod.cz/morganina-pomsta - Má to ještě nějaké další pokračování?
Darker mecenáš15.10.2020 10:18Bestie burdenské #02: Sousedská hlídka
- deefha: Udělej to jak každý jiný mimopražský, objednej si to na netu za 546,- :)
Darker mecenáš17.9.2020 20:36Batman: Bílý rytíř
- Mě malý formát nevadí. Mám Moby Dicka i Z Neznámého Světa.
Darker mecenáš11.8.2020 11:45Načmáranec
- Souhlas. Slepá víra, ať už ve stranu nebo v Boha, je stejné zlo. To, že tehdy jedni poroučel z pozice moci světské a ti druzí si hráli na svaté a poroučeli z pozice, já jsem správný křesťan, mě bys měl poslouchat, nic nemění na tom, že na takové lidi je třeba si dát pozor. Můj názor, opřený o 19 let pravidelného každo-nedělního chodění do kostela a poslouchání kázání od faráře. A taky o vyrůstání v komunismu.
Darker mecenáš7.7.2020 07:20Marzi 1984-1987
- Nevím, žádné řešení asi není ideální. Ten dotisk ideální je, ale jen pro čtenáře, nikoliv pro CC. Šalamouna na to :)
Darker mecenáš26.6.2020 11:45Bestie burdenské #01: Historky z psíšeří
- Milo:Harwey: Vlepování čehokoliv do komiksu se mi moc nelíbí :/
Darker mecenáš26.6.2020 10:56Bestie burdenské #01: Historky z psíšeří
Fimi: Jo, kdyby to z toho šlo pak udělat puzzle, to bych bral :D - Milo_Harwey: Ano, mám to v plánu.
Darker mecenáš26.6.2020 10:23Bestie burdenské #01: Historky z psíšeří
A ne, dvě knihy mě neděsí. Moje úvaha byla o tom, že jsou to dobráci, když to chtějí celé přetisknout a budeš mít doma dvě knihy. Protože jak znám lidi, tak jsou to vypočítavé svině, které si poškozené vydání přečtou, nové nepoškozené ve fólii dají do knihovny a to poškozené prodají dál někomu, komu ta chybějící stránka nebude vadit. CC tak přijdou o potencionálního zákazníka. Můj názor je, že by měli vyžadovat to poškozené vydání zpět. Nebo to mají jako kalkul, že takhle do nové série uvrtají více lidí, nevím. Za mě jsem s produktem, který jsem za své prachy dostal, spokojený. Asi tak :) - Walome: Je tam napsáno..."Jakmile budeme mít k dispozici opravené vydání (cca v druhém červencovém týdnu), zašleme vám jej zdarma nebo přidáme k další objednávce." :) Tak aby to zbytečně automaticky neposílali. Doufám, že to budou posílat jen na vyžádání.
Darker mecenáš26.6.2020 09:56Bestie burdenské #01: Historky z psíšeří
- Hmm, tak kvůli jedné stránce a ještě nepodstatné dělat pretisk celého nákladu, no, klobouk dolů. Ale doufám, že bude možnost pretisk odmitnout. Mě to fakt stačí tak, jak to mám doma.
Darker mecenáš25.6.2020 20:05Bestie burdenské #01: Historky z psíšeří
- Pokud BB art zvládne do konce roku vydat poslední Fatale, poslední Punisher Max a možná i Fade Out a poslední Batman Detective Comics z NEW 52, tak jim budu muset napsat děkovný dopis. A to už tento rok dokončili Gotham Central. Normálně jsem v šoku :)
Darker mecenáš25.6.2020 08:30Fatale #04: Modlitba za déšť
- cyboy: A proto si místo průměrného hodnocení všímám hodnocení lidí, kteří mají podobný názor a vkus jako já. Nikdy jsem nebyl typ šlapající s většinou :)
Darker mecenáš16.6.2020 11:56A zrodí se hvězdy...
- cyboy: Díky :)
Darker mecenáš12.3.2020 21:41DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů
- Nejsem si stoprocentně jistý, ale když mi došel Bouncer z Megaknih, tak si myslím, že byl ve fólii.
Darker mecenáš31.1.2020 10:49Bouncer
- Jestli to četl nebo ne, není důležité. Koupil komiks, který je zmetek. Výměna za nepoškozený kus není možná, tak má právo na vrácení peněz.
Darker mecenáš21.1.2020 23:38Providence
- Ve svém důsledku za to zaplatíme tak jako tak. Logicky budou chtít ztrátu zalepit, takže čekám zdražení knih od Arga příští rok. Je to logický krok každého kdo podniká
Darker mecenáš20.12.2019 18:14Providence
- Ať si Argo s tím komiksem dělá, co chce, ale kdybych měl o tento komiks zájem (jako že naštěstí nemám), tak bych do toho nešel. Chcete moje peníze, tak to udělejte pořádně. Že jste to posrali, váš problém, proč by mě to mělo zajímat, co za tím je. Že zkrachují? Smůla, za chyby se platí. Že to nemají pojištěné, někdo, kdo to podělal nemá pojistku na blbost, že nefunguje kontrola před tiskem... absolutně nezájem. Je to obchod, tak to bohužel funguje.
Darker mecenáš7.12.2019 13:50Providence
- Díky :)
Darker mecenáš2.12.2019 10:28Murena #01: Cyklus matky
- Kolik cyklů má Murena?
Darker mecenáš2.12.2019 10:05Murena #01: Cyklus matky
- louza: Dík že si mi rozsekl dilema... teďka už vím, že do toho nemusím jít, když je potřeba mít načteno něco dalšího. Zase ušetřím :)
Darker mecenáš23.11.2019 00:54Bouncer
- Škoda, já že budu mít jedinečný kus a zase nic :D
Darker mecenáš7.10.2019 17:32Usagi Yojimbo #32: Záhady
- Na straně 67 mám rozmazanou a zacernenou Kitsune na prostředním okénku. To je jen u mě nebo to máte i ostatní?
Darker mecenáš7.10.2019 14:00Usagi Yojimbo #32: Záhady
- Díky. Sice UPVO ani Hellboye moc nemusím, ale z ukázek se mi to líbilo, tak asi půjdu do toho.
Darker mecenáš5.10.2019 21:30Abe Sapien #01: Dýka z Lipu
- Jak moc je třeba mít pro tuhle sérii načteno ostatní knihy?
Darker mecenáš5.10.2019 16:41Abe Sapien #01: Dýka z Lipu
- Díky za komentář. Film jsem viděl a historie mě docela zajímá, tak jsem chtěl znát i názor někoho, kdo se o to víc zajímá. Popravdě jsem čekal, že v tom filmu půjde "jen" o hollywoodské ztvárnění historie s důrazem na drama a určeného pro masy. Ale asi lepší, když se tomu tématu věnuje aspoň jeden film, i když asi né moc věrohodný, než vůbec žádný. To samé platí pro komiks. Za sebe jsem rád, že to Argo vydalo v češtině.
Darker mecenáš30.9.2019 06:48Wannsee
- cyboy: Viděls film Conspiracy (2001) HBO, česky tuším Konference ve Wannsee? Pokud jsi ho viděl, jak se ti zdál z pohledu věrohodnosti faktů?
Darker mecenáš28.9.2019 16:27Wannsee
- Máte někdo tento komiks?
Darker mecenáš26.8.2019 17:58Corto Maltese: Balada o slaném moři
Je to rozkostičkování vážně tak hrozné, jak se píše zde:
http://www.reflex.cz/clanek/kultura/96989/promarnena-sance-ryzi-padouch-corto-maltese-v-cestine-rozostreny-a-odflaknuty.html - Já jsem rád za každý díl, ať to má jakýkoliv formát. Ale Thorgal je prostě prokletý, ten tu celý nikdy nevyjde. Někteří to chtějí mít v jednom formátu, další to chtějí číst od začátku a skončí u třetího vyprodaného dílu z bývalé Modré Crwe. A ti, co to fakt nevydrželi, tak už to mají doma komplet v polštině nebo jiné jazykové verzi. Ani se těm prodejům nedivím.
Darker mecenáš13.8.2019 07:24Thorgal #19-23: Neviditelná pevnost
- Pokud jsem to četl na jeho facebookovém profilu dobře, tak druhý díl Death Vigil bude tento rok.
Darker mecenáš7.7.2019 21:54Death Vigil #01: Pod křídly smrti
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10156611359754125&set=pcb.10156611363264125&type=3&theater
Dotaz na Changer the Elder: A bude i v čestině? :) - Murphy722: Jak se pozná špatně naskenovaná stránka?
Darker mecenáš2.7.2019 11:38Diosamante
- Spagr: A víš, že Putování s Dinosaury není od Crwe? :)
Darker mecenáš16.6.2019 23:02Putování s dinosaury
- Já tomu dal nižší hodnocení, protože mi to začalo od půlky skřípat. Vikingové potkali Templáře, ehm, dopluli za nimi do Svaté země, EHM... pak jim dali svůj svatý artefakt (funkční)... proč proboha?... a templaři jej uschovali a hlídali jako svůj největší poklad... cože? to jako psal Gaiman? Ten teda o křesťanství a jeho prvním přikázání asi moc neví.... takže BUCH, a knížka nedočtená letěla do knihovny :)
Darker mecenáš22.5.2019 07:35Marvel 1602
- baatcha: Ne, Joker to nebyl :)
Darker mecenáš17.4.2019 07:10Znovuzrození hrdinů DC: Batman #03: Já jsem zhouba (paperback)
- cyboy: Máš můj obdiv, žes vydržel tak dlouho, já to vzdal u 10 dílu, holt ses tvrďák :)
Darker mecenáš6.3.2019 12:14Gantz #22
- Od REXhry:
Darker mecenáš1.12.2018 19:31Rytíři: První dobrodružství
"Omlouváme se, ale v Rytířích je chybka v jednom z okýnek, kterou zapříčinila chyba v anglických překladových materiálech. Okýnko 128 má vést při spodní volbě na okýnko 331, nikoli na 33. Bohužel nás nenapadlo vše ještě zkontrolovat oproti francouzštině, chybu v angličtině jsme nečekali." - Tak Zacku, máš možnost se předvést, rewkon touží po tvé pozornosti :)
Darker mecenáš1.12.2018 13:07Ms. Marvel #01: (Ne)normální
- MB: Ty sis nepřečetl co má xbarborax v popisu : "Lidé v internetových diskusích se přehnaně zajímají o můj duševní stav" :D
Darker mecenáš23.11.2018 15:32Ms. Marvel #01: (Ne)normální
- xbarborax: Dobrý vtip :D Jestli se tu necítíš bezpečně a někdo tě ohrožuje, prosím obrať se neprodleně na policii :)
Darker mecenáš23.11.2018 14:22Ms. Marvel #01: (Ne)normální
- hotate: Dobře, tak ho daruju knihovně v Hodoníně, pokud si ho nestihnou pořídit dřív :)
Darker mecenáš23.11.2018 12:45Ms. Marvel #01: (Ne)normální
- hotate: Komiks zadarmo, tak tím určitě nepohrdnu, adresu zašlu, ale po přečtení trvám na tom, že to posílám zpět. Pokud se mi to bude líbit, tak si koupím svůj, holt jsem křeček, co tty dobré věci musí mít doma.
Darker mecenáš23.11.2018 12:41Ms. Marvel #01: (Ne)normální
LuR: Autetický je fajn. Ale pak mi vysvětli ten řev kolem seriálu o Bladově dceři, který byl naopak napadán, že jak to může psát běloch, když je to o černé hrdince. A tak seriál nebude, holt křiklouni mají, co chtějí. Se divím, že Karla Maye neukamenovali, za to že píše o indiánech, když žádného nikdy neviděl :D
Proč to zmiňuju, je fakt, že nemusím být muslimská dívka, abych o ní mohl napsat. Stejně tak Sana Amanatová může psát i o nemuslimském bílém křesťanovi a nikdo jí to vyčítat nebude. To jen tahle "pošahaná" doba a její korektnost to mrší strašným způsobem :/ - hotate: Tak já si ho klidně přečtu, ale peníze do toho dávat nechci. Až bude v knihovně, tak ho teda zkusím, slibuju :)
Darker mecenáš23.11.2018 11:59Ms. Marvel #01: (Ne)normální
- hotate: Jo lidi jsou různí, to beru, taky nehážu všechny do jednoho pytle. Já tomu komiksu dal šanci, že jsem si přečetl ukázky, ale i tak mě to odradilo. Na tohle muslimské téma jsme měli s kamarádem kdysi debatu ohledně scifi. Žádný autor sicifi, co jsem četl v něm nikdy nezakomponoval muslimy. I když celé lidstvo vyšlo vstříct hvězdám, tak tam byli indové, afričané, ale nikdy žádný muslim. Jakoby autoři scifi s muslimy ve vesmíru nepočítali nebo co :)
Darker mecenáš23.11.2018 11:40Ms. Marvel #01: (Ne)normální
- Já bych to shrnul tím, že to muslimské téma v tom komiksu bude kontroverzní. Schválně mi odpovězte na otázku, proč to tam autor dal, jaký přínos to bude mít k tomu komiksu? Já nevím a nechápu to. Mohlo to být klidně bez toho. Prostě americká dcera, jejíž otec je despota a řeší rodinné záležitosti. Fajn, to bych si přečetl, ale proč tam je ten muslimský faktor? Propaganda? Prodeje pro muslimy? Společenské téma? Jestli to má být přínos, tak u mě to funguje bohužel naopak.
Darker mecenáš23.11.2018 11:29Ms. Marvel #01: (Ne)normální
- hotate: Já netvrdil, že se nehádají, já si spíš myslím, že ta hádka vypadá mnohem hůř a odmlouvačná dcera dostane výprask a né "Jdi do svého pokoje" :)
Darker mecenáš23.11.2018 10:36Ms. Marvel #01: (Ne)normální
Odborník na islám fakt nejsem, ale abych se přiznal, tak muslimové jsou u mě na žebříčku hodně nízko. Asi to bude tím, že jsem ateista a vím co takovým lidem dělají. Stačí mě, že vím, jak to vypadá u křesťanů, než jsem s tím v devatenácti sekl. - xbarborax: Nemusí se chovat, tak jak já si představuji, ale když se tak nechová, tak tomu nevěřím, to je doufám logické a i pro tebe pochopitelné :)
Darker mecenáš23.11.2018 10:07Ms. Marvel #01: (Ne)normální
- Zack: Jj, souhlas. Bez jednotné technologie to smysl nemá. A PDF není moc dobrý formát na comicsy.
Darker mecenáš25.2. 14:04Pindárna
Když jsem před lety ukecával vydavatelství Polaris, aby začali knihy dělat i v e-formátu, tak mi bylo řečeno to stejné. 10 procent je prostě náš standart a je to málo, aby to mělo smysl. Snad až doroste další pokroková generace, která papír bude mít za něco urážlivého a zpátečnického :)) - Já vše nakupuju na internetu, takže za mě eknihy a kdyby to šlo, ta i e-komiksy, ale vůle pro vydávání tu jaksi není.
Darker mecenáš25.2. 13:37Pindárna
Prostě je to mega pohodlné, když večer zapluje člověk do postele a řekne si, co bych si tak asi přečetl. Nalezení, objednání, zaplacení a stažení eknihy je otázka pár minut a hurá do čtení :) - Spíš si myslím, že jde o to, že čeští čtenáři jsou staromódní a chtějí normální knihy a nikoliv eknihy. A taky staromódně ty knihy kupují v knihkupectvích. Kdyby měli rádi internet, tak to dávno kupují v eknihách. Můj názor, podle toho, jak to vidím ve svém okolí, mezi lidmi, co (zatím ještě) čtou knihy.
Darker mecenáš25.2. 12:28Pindárna
- Zack: Píšu, jak mi to znělo :D
Darker mecenáš25.2. 12:23Sběratelský klub
- Mě stačila ústní komunikace se zákazníkem u stroje.
Darker mecenáš25.2. 11:40Sběratelský klub
On polsky: "A kde bude ten čunik?"
Já česky: "Já nevím, co tím myslíte, ale ten proces kontroluje tohle čidlo."
On: "Jaké čidlo? My potřebujeme kontrolu procesu, dát tam čunik."
Já: "Tady je čidlo, tady ten senzor"
On: "Senzor! Ano senzor, čunik, je tu?"
... atd :D
Asi jak se slovákem, co se mi snažil vysvětlit, že ho bolí členok :D - Já se snad naučím polski :)
Darker mecenáš25.2. 07:10Sběratelský klub
- Carnage: Jo, už to psali, že ten remaster Diablo 2 dělá Vicarious Visions. Tak nejlepší vývojáři Diabla 2 přešli do Runic Games a udělali Torchlight a jeho pokračování. Co se týče ARPG žánru, tak si myslím, že právě Runic Games a také vývojáři Path of Exile ze studia Grinding Gear Games, jsou v tomhle žánru mnohem dál a jejich hry jsou na tom líp než Diablo.
Darker mecenáš20.2. 15:55Herní vlákno
- Blizzard je na tom asi špatně, když musí dělat remastery místo toho, aby vydával nové hry. Co jich koupil Activision, tak je to jen pračka na prachy. Nablískané prázdné nic :/
Darker mecenáš20.2. 11:27Herní vlákno
- Darth Raelchi: King Conan je tuším ale ta kolosálka, co vyjde teďka, nebo se pletu? A pak už kolosálky nedělali, jen souborné vydání v broži.
Darker mecenáš22.1. 23:49Pindárna
- Jen doplním, že se jedná o první půl rok a že v dubnu bude ještě nějaké překvapení.
Darker mecenáš21.1. 22:58Pindárna
Jo a s Kolosálkama Conan chtějí pokračovat, přestože Dark Horse žádné další souborné vydání Conana nedělal. Takže někdy (bez konkrétního roku) budou ještě asi další kolosální Conani, kteří na ty stávající budou navazovat. - Taky už mám doma a vypadá to luxusně :)
Darker mecenáš20.1. 11:07Slevy, výprodeje, bazary
- Kamarád zase v nové verzi marně hledal hodnotu své sbírky. Chudák byl zmatený z těch záložek :D
Darker mecenáš19.1. 20:44* Připomínky a návrhy
- Gmork: Mě se z těch obálek spíš první vybavilo Ekho :) Ale jo, vypadá to dobře, díky.
Darker mecenáš19.1. 20:41Pindárna
https://www.drakoo.fr/danthrakon/ - O čem je chystaný komiks Danthrakon od ERB?
Darker mecenáš18.1. 11:26Pindárna
- Gmork: Dík, objednáno :)
Darker mecenáš15.1. 14:09Slevy, výprodeje, bazary
- Doppelganger: Přesnější by bylo... já jsem si objednal pizzu a už jsem ji i zaplatil, ale pořád jsem žádnou nedostal :)
Darker mecenáš12.1. 17:53Sběratelský klub
...
Nebo potencionální zákazník: "Já bych si vzal jen půlku té šunkovo-sýrové pizze, jen tu šunkovou část, sýr nechci."
Restaurace: "Ne, buď celá nebo nic. Kdo by se mazal s poloviční pizzou. Jen nýmandi dělají malou pizzu. My jsme sice ještě žádnou neupekli, ale víme, že je lepší velká pizza s dvěma různýma ingrediencema."
A tohle je hejt... ještě nikdy jsem nebyl hejtr, tak to chci zkusit :) - Já bych se taky přimlouval za to, to posunout v seznamu priorit o trochu výše :)
Darker mecenáš12.1. 17:40* Připomínky a návrhy
- Milo_Harwey: A tys čekal něco jiného? Já jim nevěřil už od začátku. Celou dobu to vypadalo jako hurá projekt a bohužel jsem měl pravdu. Jediné koho mi přijde líto, je Zacka Kaplana, že jim na to kývl :/
Darker mecenáš11.1. 09:02Sběratelský klub
- kinak: Normálně, jde to i na mobilu. Najedeěš na komiks, vybereš druhou záložku a tam rozbalíš menu s hodnocením a vybereš si. Co máš za prohlížeč na mobilu?
Darker mecenáš10.1. 13:06* Připomínky a návrhy
- Paráda :D
Darker mecenáš4.1. 00:09Povinná četba
- Zacku, když už teda ta poslední verze stránek funguje, kdy to spustíš pro ostatní? Jsem strašně zvědavý na jejich reakce :)
Darker mecenáš24.12.2020 12:25Pindárna
Jo a všem všechno nejlepší pod stromeček ;) Hlavně nebuďte moc pozitivní, ne vždy je dobré být pozitivní :) - Milo_Harwey: Mohli z ní udělat nové pohlaví - chiméra, která jde do postele jenom s třetím, pátým a dvacátým pohlavím :)))) Jooo, miluju tuhle dobu, kdy blbost kvete úplně všude... jako plevel :)
Darker mecenáš21.12.2020 12:15Filmový a hudební klub
- karl173: Já si myslím, že ta potitulková scéna měla jen naznačit o co asi půjde ve 3 sérii, ale nemyslím si, že by seriál vyměnil hlavní postavu. Možná že to bylo spíš představení nového padoucha pro další sérii :) Můj názor.
Darker mecenáš20.12.2020 21:51Filmový a hudební klub
- Narazil jsem na seriál od Netflixu s názvem Sweet Home, je to prý podle komiksu, zná někdo originál? Měl bych pár otravných dotazů :)
Darker mecenáš20.12.2020 01:08Filmový a hudební klub
- Je to fajn... chtěl jsem napsat boží, ale radši budu šetřit chválu, ať to pak neschytám, až se do toho pustí ostatní :)
Darker mecenáš30.11.2020 14:44* Připomínky a návrhy
- Zack: ok, tak sem s tím, jinak si jdu pro jeřáb :)
Darker mecenáš30.11.2020 13:05* Připomínky a návrhy
- Hmm, já bych to spustil ve čtvrtek, to všichni půjdou do hospod a bude jim to pár dní jedno, než tě budou chtít zlynčovat a pověsit na nejbližší lampu, takže budeš mít čas to opravit :) Ale pokud hledáš prvního, co tě s tím pošle někam, tak jsem k dispozici už teď :)
Darker mecenáš30.11.2020 12:58* Připomínky a návrhy
- Gmork: Chtělo by to korekturu.
Darker mecenáš29.11.2020 00:54Art
"Huš, udělejte te jí trochu vzduchu" Tohle jsem nikdy neslyšel. - Fimi: Já bych od toho Diabla neměl takové očekávání. Přece jen konkurence už je na to místy líp. Když vezmeš co ARPG vyšly v poslední době (Victor Vran, Grim Dawn, Path of Exile, Torchlight 2) a co se chystá, tak to Diablo zase takový hit jako dřív nebude. Mě z těch starých nejvíc bavil Titan Quest. Já měl jako děcko rád Souboj Titánů, Hercula s Xenou a tohle byla moje srdcovka :)
Darker mecenáš9.11.2020 18:19Herní vlákno
Day of Defeat neznám :/ - Fimi: Z gamplaye to spíš vypadalo něco ve stylu Alien Isolation. Ale vizuál to má pěkný, tojo.
Darker mecenáš9.11.2020 16:41Herní vlákno
- Dalamar: Darkest Dungeon bych bral spíš na mobilu než na PC, tam mě to přišlo příliš zdlouhavé a místy i nudné. Uvidíme, co dvojka, jak to s ní bude.
Darker mecenáš9.11.2020 16:40Herní vlákno
Dark Souls je o trpělivosti a taky žádná náhoda. Buď to dáš a nebo znovu a tak dlouho, dokud se to nenaučíš :) - Zack: Tak každý to má asi jinak.Já si těžký průmysl užívám v práci, doma ho fakt nechci. A jsem spíš destrukční typ, takže raději něco ničit než něco budovat :)
Darker mecenáš9.11.2020 16:37Herní vlákno
- Fimi: Scorn neznám, ale pokud je to hororová hra, tak ty moc nehraju. Já se bojím i u Subnauticy, kde na tebe sem tam něco bafne :D
Darker mecenáš9.11.2020 16:34Herní vlákno
- Fimi: Mě se Doom zhnusil. Nejvíc mě štve systém dorážení, to mě fakt kazí dojem z této frenetické střílečky :/
Darker mecenáš9.11.2020 10:26Herní vlákno
- Zack: Zenovou zahrádku si představuju jinak :)
Darker mecenáš9.11.2020 10:25Herní vlákno
- Zack: Jakoby to ve 2D nestačilo. Pán je asi gurmán ;D
Darker mecenáš9.11.2020 06:13Herní vlákno
- Dalamar: Darkest Dungeon jsem rozjizdel 3x a 3x vzdal. To už i ten Dark Souls je na nervy klidnější než tahle RND šílenost.
Darker mecenáš9.11.2020 06:11Herní vlákno
Zkus raději podobné hry jako je Iratus nebo Deep Sky Derelicts - kinak: Deadcells hraješ na čem, na PC?
Darker mecenáš9.11.2020 06:09Herní vlákno
- To jsem včera viděl trailer na youtube, to je hrozné psycho :D
Darker mecenáš8.11.2020 21:21Herní vlákno
- Co kdo paříte takhle při dlouhých podzimních koronavirových večerech při čekání na Cyberpunk? :) Já se dal na remaster Dark Souls, to mě vydrží dlouho... páč jsem lama a kapu kudy chodím... nebo padám :D
Darker mecenáš8.11.2020 20:28Herní vlákno
- Nejlepší film těchle vánoc se blíží:
Darker mecenáš5.11.2020 22:18Filmový a hudební klub
http://www.youtube.com/watch?v=6WZCq1L4-dI
Jéééj :D - Gmork: Pokud se Čtyřka chytla, tak ať se raději zrychlý vydávání. Dva díly za rok jsou málo. Aspoň tři :)
Darker mecenáš31.10.2020 22:03Pindárna
- Walome: Kdybys nebyl socka a přispěl na ComicsDB, tak bys to mohl i mazat a editovat ;)
Darker mecenáš31.10.2020 22:00Sběratelský klub
- Matthew: To jsem četl, ale nechápu to. Přece když máš výdejnu, tak můžeš fungovat dál. A eshop taky, ten není nařízením vlády ovlivněný. V tom bude něco jiného.
Darker mecenáš24.10.2020 20:06Slevy, výprodeje, bazary
- Knihkupectví Ládví padlo? Neví někdo podrobnosti, proč mají u všech knih na svých stránkách Nedostupné a Na dotaz?
Darker mecenáš24.10.2020 19:55Slevy, výprodeje, bazary
- Milo_Harwey: Ano, hlavně mít svědomí čisté :D
Darker mecenáš24.10.2020 19:48Slevy, výprodeje, bazary
- Barbarians vypadá dobře, ale ta němčina mě vadí :D Když už Vikingové nemluvili dánsky, Římani nemluví latinsky, proč sakra musí ti Germáni mluvit tou hnusnou řečí :D
Darker mecenáš24.10.2020 19:47Filmový a hudební klub
- seneke: Když už jsi u těch adaptací, tohle jsi viděl:
Darker mecenáš24.10.2020 19:43Povinná četba
http://www.youtube.com/watch?v=3od-kQMTZ9M
"To jsme teď jako Strážci Galaxie?" :D :D - Karlito_69: Paráda :)
Darker mecenáš23.10.2020 17:25Pindárna
- Matthew: Neboj, budeš exkluzivně uveden v knize, opozdilci nebudou ;)
Darker mecenáš23.10.2020 11:11Sběratelský klub