jh666 havlik.jakub666@seznam.cz Naposledy online: 21.1.2021 19:16
- Bože, jak já tenhle komiks nenávidím. Plně souhlasí s Tyfem pode mnou, tohle nemělo nikdy vzniknout. Všechna čest JMS, že to dokázal napsat aspoň čitelné. On by to nakonec mohl být i dobrý komiks, kdyby nedopadl tak, jak dopadl. Ale tak spláchnout 20 let historie do hajzlu je čisté zlo a neúcta. Rozhovor s Quesadou na konci je pak jen pomyslná "třešnička" na dortu. Z těch keců mi bylo na zvracení. Opravdu doufám, že Nick Spencer ve svém runu spěje k tomu, aby One More Day zvrátil.
jh66626.8.2020 07:40Komiksový výběr Spider-Man #025: Jen o den víc
- Proč jsem to tak dlouho odkládal. Naprosto skvělá série s atmosférou tak hutnou, že by se dala krájet. Aaron asi fakt napíše dobře všechno, na co sáhne.
jh6661.12.2019 08:28Skalpy #01: Země Indiánů
- To mě to, na to, že jsou to osmdesátky uteklo dost rychle. Lepší než většina JLA z DCKK. 90 %
jh6666.2.2019 17:57DC komiksový komplet #055: Noví Mladí Titáni: Smlouva s Jidášem
- Sešit s Hanem patří k tomu nejlepšímu v novém kánonu. Konec Harbingeru taky fajn. Jen mě mrzí, že úpně vynechali Yodovu tajnou válku.
jh66616.10.2018 09:17Star Wars Magazín 2018/05
- Čekal jsem průšvih, ale královsky jsem se pobavil. 70 %
jh66611.10.2018 16:33DC komiksový komplet #047: Plastic Man: Na útěku
- Nemyslel jsem si, že k tomu dojde, ale opravdu komiks od Morrisona hodnotím plným počtem. Nevím, jestli je to tím, že už mám víc načteno, nebo tím, že tu tentokrát všechno vyšlo ve správném pořadí a komplet, ale fakt funguje a bavil mě. Možná by i ten Batman od něj fungoval líp, kdyby ho tu taky vydávali normálně a ne pořadím 1-3-6, nebo jak to bylo. 90 %
jh66625.8.2018 17:01Superman Action Comics #03: Na konci času (paperback)
- Překvapilo mě, jak mě to bavilo (aspoň moderna, retro tentokrát patřilo k těm horším). Carol jsem měl hodně rád jako Ms. Marvel v různých verzích Bendisových Avengers, ale od té doby, co se stala Captain Marvel mě v týmovkách a eventech docela štvala, takže jsem neměl potřebu číst její sólovku. Ale tohle funguje dobře. Scénář odsýpá, a co je důležité, i když je to začátek delší série, obstojí i jako samostatná kniha. Kresba pak také výborná. především ta od Soye. 80 %
jh66625.8.2018 16:57Nejmocnější hrdinové Marvelu #053: Captain Marvel (Carol Danversová)
- Za mě nejlepší Batman od Morrisona, co u nás vyšel. Jen škoda té Quitelyho oteklé kresby v první polovině.
jh66625.8.2018 07:28Batman & Robin: Batman znovuzrozený
- Nečekal jsem nic, dostal jsem skvělý příběh, od kterého jsem se nemohl odtrhnout.
jh66612.8.2018 07:56Nejmocnější hrdinové Marvelu #052: Cloak a Dagger
- Takhle, mohl bych se sáhodlouze rozepisovat o tom, jak je to skvělé, ale tenhle komiks to ani nemá zapotřebí. Kdo to nevidí, toho to stejně nepřesvědčí, takže co. Jen ten formát je dvousečná zbraň. Kresba vážně fantasticky vynikne, ale kam to mám dát, až takhle velký jsem to nečekal.
jh66611.7.2018 18:15JLA: Svoboda a spravedlnost
- Obsah, provedení, cena. Tady není o čem. Jen tam mohlo dát galerii obálek, ale i tak 100 %.
jh6667.7.2018 08:11Star Wars: Skywalker útočí, Zúčtování na pašeráckém měsíci
- Černá palice se zdržela na cestě, tak jsem nejdřív sáhl po Plutoně. Od začátku jsem byl hodně zvědavý. Lemirea jsem oblíbil u většiny jeho Marvel/DC věcí, takže jsem byl zvědavý na něco originálního. Musím říct, že teď už chápu ty dva tábory názorů, protože sám si nejsem jistý, jestli se mi to líbilo, nebo ne. Čemu nemůžu nic vytknout, to je kresba, ta ke výborná. Co se příběhu týče, má skvělý nápad, ale provedení až tak ne, hlavně konec mi přijde divný a uspěchaný. Moc tomu nepřidají ani postavy. Když je vám nejsympatičtější šikanátor, něco není úplně dobře. 60 %
jh6665.7.2018 11:20Plutona
- Na tohle NHM jsem se těšil asi nejvíc ze všech. Spider-Woman mám hodně rád a Bendis s Maleevem jsou skvělá dvojka. Retro je fajn, ale hlavní příběh je teprve pecka. O Maleevově kresbě nelze snad nikdy říct nic špatného a Bendis tu dokazuje, že umí napsat skvělý příběh s polovinou slov, co jindy (ne, že u něj by mi ta ukecanost vadila). Ve výsledku jedno z nejlepších NHM. 100 %
jh6665.7.2018 11:16Nejmocnější hrdinové Marvelu #049: Spider-Woman
- Takhle jsem se dlouho nepobavil. U těch slabších částí se člověk minimálně uchechtne, ty nejlepší jsou tak geniálně vypointované, že se nejde smát nahlas. Sice si o mně v autobusu asi mysleli, že jsem blázen, ale co. Jen by toho mohl být víc.
jh66620.6.2018 11:54Jelita
- Trinity War jsem před lety četl v originále hlavní linku a bavilo, ale něco tomu chybělo. Teď jsem díky českému vydání zjistil, že to byly tie-iny, které tento příběh skutečně vylepšují a objeví se v nich i nějaká myšlenka. Vůbec nevadí, že na knize pracovali scénáristé a ještě víc kreslířů. Hlavní linku mají na starosti Johns a Lemire a je to bezpochyby parádní superhrdinský mainstream. Fawkesovi a DMetteisovi tie-iny jsou trochu jiné, což ale knize dodává na rozmanitosti. Kresba je vesměs povedená, ale nejlepší jsou asi sešity od Reise a Janina. Vřele doporučuji. Teď jenom doufat, že u BB Artu změní názor a příští rok nám naservírují Forever Evil.
jh66616.6.2018 08:44Liga spravedlnosti: Válka velké trojky (paperback)
- Po pár letech jsem se rozhodl znovu zkusit vertigovskou část DC univerza. Zatímco první díl Lucifera před pár lety mě zaujal, ale ne na tolik, abych se do toho po hlavě vrhl, Smrt mě okouzlila natolik (tahle věta by se asi vyjímala v Thanosově životopisu, ale to odbíhám), že mě to utvrdilo v tom, abych se časem pokusil obstarat si vše, co u nás vyšlo. Ke knize, příběh je vlastně jednoduchý, ale Smrt je natolik skvělá postava, že si ji člověk nemůže neužít, navíc se sem tam najde i nějaká ta myšlenka, nic světoborného, ale stačí to. Kresba je pak taky milá. Bachala mám povětšinou rád a tady mi jeho kresba skutečně sedí. 90 %
jh66614.6.2018 14:25Smrt: Vysoká cena za život
- Přiznám se, že když Tryskošnek začal ve Čtyřlístku vycházet, zrovna dvakrát nadšený jsem z něj nebyl. Ale člověk se mění a já mu přišel na chuť natolik, že jsem si nakonec koupil i tuhle knížku, i když většinu z těch příběhů mám doma sešitově. A zjišťuju, že nevím, co se mi na Tryskošovi tenkrát nelíbilo, kresba skvělá, příběhy taky bezva. Rozhodně jeden z nejlepších seriálů, co ve Čtyřlístku momentálně vycházejí (s Morgavsou, Isabelou a Metlodějem). 85 %
jh66614.6.2018 14:19Tryskošnek
- Sakra, už dlouho mi nechybělo, že nejde hodnotit i půlhvězdičkami. protože pak bych dal 3,5. Mladá spravedlnost je příjemný a zábavný komiks, ale rozhodně od něj nečekejte něco na úrovni animovaného seriálu (jeden z mála případů, kdy adaptace předlohu o dost vylepšila). Po stránce příběhu je to fajn, ale Peter David umí ještě líp. Podobně jako pode mnou Cyboye mě hodně překvapilo, jak skončil Harm, takže za to určitě plus. Naopak mě mrzelo, že tu chybí ten one-shot Young Justice: Secret. Z kresby mám ambivalentní pocity. Obecně devadesátkovou kresbu moc nemusím, ale tahle se přede jen dá, i když pánské osazenstvo (především Superboy), vypadá o dost hůře něž to dámské (i když to mi zas tak nevadí). 65 %
jh6668.6.2018 11:21DC komiksový komplet #038: Mladá spravedlnost: Jejich vlastní liga
- Tahle kniha má je jednu malinkou chybu. Na druhou půlku musí člověk 14 dní čekat. Naprostá bomba.
jh66629.3.2018 08:03DC komiksový komplet #033: JLA: Spravedlnost, kniha první
- K tomuhle se nemá cenu co rozepisovat. Prostě nádhera.
jh66627.1.2018 08:45Myší hlídka #01: Podzim 1152
- Tenhle komiks je bohužel fakt pitomý až to bolí. Chování postav je naprosto, ale naprosto bez logiky (zvlášť v porovnání se současnějšími inhumanskými komiksy, ať už od Soula nebo Ewinga). Kresba je sice lepší než minule v Bladeovi, ale taky nic moc. Jediné, co za ně co stojí jsou Šejićovy obálky. 40 %
jh6667.10.2017 11:39Nejmocnější hrdinové Marvelu #030: Inhumans
- Co se týče scénáře, je to takový neškodný průměr, který neurazí, ani nenadchne. Nahoru by to mohla vytáhnout kresba, ale ta naopak sráží, protože je doslova a do písmene hnusná.
jh66626.9.2017 08:41Nejmocnější hrdinové Marvelu #029: Blade
- Tak tady není o čem. Brubaker s Fractionem a božskou kresbou od Aji. Má to jen jednu chybu, že pokračování v češtině nikdy nevyjde.
jh66611.9.2017 15:37Nejmocnější hrdinové Marvelu #028: Iron Fist
- Parodické komiksy zrovna nevyhledávám, takže jsem od tohohle moc nečekal. Ale chyba lávky, protože tenhle komiks je strašná prča. Některé vtípky totiž fakt balancují na hranici geniality. Krom toho je ale i scénář docela solidní, jen ta kresba, byť se sem i hodí, mi moc nesedla. A Umar je výborná. 80 %
jh66617.7.2017 08:49Nejmocnější hrdinové Marvelu #024: Defenders
- Zábavná kniha, která fajn způsobem ukazuje, jak by vesmír Marvelu vypadal, kdyby se něco stalo jinak. Víc si člověk samozřejmě užije ty příběhy, jejichž originál tu vyšel, ale i ty ostatní se dají. Jinak je kvalita proměnlivá. Nejhorší mi přijde asi úvodní Fantastic Five, ale třeba zdejší verze Kree-Skrullské války mi přišla lepší, než ta původní. 70 %
jh66617.7.2017 08:46Ultimátní komiksový komplet #117: Marvel: Co kdyby?
- Tohle rozhodně není kniha pro začátečníky v DC, protože v tom obrovském množství postav je skutečně těžké se orientovat. Jinak se to hodnotí poměrně těžko. Je to jeden z nejdůležitějších komiksů v historii DC a provedení na svou dobu je dost povedené, ale zase tomu ve druhé polovině knihy ubližuje jeden konec za druhým. Jinak už k tomu bez spoilerů nemám asi co napsat. 80 %
jh66617.7.2017 08:44DC komiksový komplet Speciál #01: Krize na nekonečnu zemí
- Všude se (aspoň v zahraničí) se vychvaluje Babylonská věž, ale po přečtení tohohle jsem došel k názoru, že mě to bavilo o chloupek víc. Příběh je diametrálně odlišný od Ligy spravedlnosti: Počátek, která popisuje vznik týmu pro kontinuitu New 52, ale neskýtá o nic menší zážitek. Vůbec nevadí, že tu chybí celá Trinity, protože tyhle postavy si vystačí sami o sobě. Kvituji hlavně zapojení Black Canary, protože v česky vydaných komiksech se moc nevyskytuje. 80 %
jh66617.7.2017 08:39DC komiksový komplet #014: JLA: Rok jedna, kniha první
- Mockinbird i Hawkeye patří mezi moje nejoblíbenější postavy, takže Ne Avengers: Shledání jsme si užil. Sice to není až tak dobré, jako hlavní série New Avengers od Bendise, ale pořád je to slušný komiks. Asi jeho největším problémem je, že u něj člověk musí mít něco načteno (aspoň, že část z toho vyšla česky). Příběh je poměrně jednoduchý, ale pěkně odsýpá, a kresba je velmi povedená. 80 %
jh66617.7.2017 08:34Nejmocnější hrdinové Marvelu #023: Mockingbird
- Ale ano, dobré je to. Kirby má sice i v 70. letech kresbu beze změny, ale ukazuje se jako velmi schopný scénárista. Příběh má sice své mouchy (co to mělo být s tou nemocnou holkou, to bylo fakt mimo mísu) a na rozdíl od jiných soudobých komiksů se skutečně příjemně čte. 70 %
jh66617.7.2017 08:30Ultimátní komiksový komplet #116: Captain America a Falcon: Mentabomba
- Jeph Loeb mě tady nezklamal (doteď marně přemýšlím, co to vyváděl v Ultimates 3 a Ultimátu, protože to vypadalo, jako by to psal někdo jiný). Na téhle knize je zajímavé to, že ačkoli normálně tunu myšlenkových bublin nemusím, tady patří k tomu nejlepšímu na knize díky tomu, jak jsou nám tu předkládány odlišné pohledy na svět, které mají Superman a Batman. Příběh samotný je sice o trošku slabší, než třeba Ticho, Dlouhý Halloween nebo Spider-Man smutek, ale pořád se jedná o mainstream v té nejlepší podobě, tady podpořený skvělou, byť trochu cartoonovitou kresbou. Bonusová klasika na konci je pak ve své nehynoucí naivitě fajn. 90 %
jh66617.7.2017 08:27DC komiksový komplet #013: Superman / Batman: Nepřátelé státu
- Cyboy: jo, tenhle tiskařskej šotek bude asi všude :)
jh66622.6.2017 11:44DC komiksový komplet #013: Superman / Batman: Nepřátelé státu
- Druhá polovina Pavoučího ostrova je stejně povedená jako první. Příběh pěkně graduje, Spider-Man skutečně dokazuje, proč patří k nejlepším Marvelovským hrdinům a všechno potvrzuje skvělá kresba. Hodně se mi líbí kontrast mezi barevným Ramosem a temnějším Fowlerem, ale při zachování jistých podobných prvků (oba kreslí trochu hranatě, ale to říkám v dobrém). Další skvělý kontrast je pak poslední sešit od Caselliho, jehož kresba je taková klidnější, což odpovídá ději.
- Opravdu, na co Hickman u Marvelu sáhl, to stálo za to. Příběh sice není čistě o Furym (což je možná dobře, protože někdo toho parchanta musí vyvažovat), ale pro jeho představení v sérii je to nejlepší volba (Tajná válka už byla v UKK). Komiksu nelze vytknout nic po stránce scénáře ani kresby. Tým Tajných válečníků (tady ten překlad fakt nechápu, u Nelidí jsem se smířil s pravidlem o překládání ras, ale tady fakt nevidím proč, ale co se dá dělat, na kvalitě to neubírá). Furyho origin z 60. let je taky dost povedený. Jen mě opravdu hodně štve, že pokračování nebude. 90 %
jh6664.6.2017 09:09Nejmocnější hrdinové Marvelu #021: Nick Fury
- Oproti předchozímu dílu zlepšení, jelikož se tu začíná více projevovat dlouhodobý příběh. Jinak kvalita povídek je stále na dobré úrovni a Cassaday už se přibližuje jeho pozdější kresbě. 77 % Škoda, že zbytek u nás nevyjde.
jh6664.6.2017 09:05Planetary #02: Čtvrtý muž
- Nějak nevím, co napsat. Něco na tom je, ale jsou to zatím spíš jen náznaky. Jednotlivé podmínky jsou dobré a postavy taky zajímavé, jako celý koncept, ale prozatím se v tom dost špatně hledá celkový příběh. 70 %
jh6664.6.2017 09:03Planetary #01: Do všech koutů světa a jiné povídky
- Myslel jsem si, že u Deathloka jsme klesli na dno, ale UKK mě opět vyvedlo z omylu. Tentokrát to zamrzí o to víc, že postavu Black Panthera mám rád, ale tohle je dost možná nejhorší komiks, který jsem četl. Mám pocit, že je tu víc textu než kresby, navíc ten text je katastrofální. Příběh je naprosto dementní a kresba tu hrůzu jen podtrhuje. Nerad věci nedočítám, ale tohle se nedalo, hlavní příběh jsem na sílu dočetl tím, že jsem četl jen to, co postavy říkají, a na zbytek se vykašlal. K epilogu už jsem se pak nedokopal vůbec. 0 %
jh6664.6.2017 09:01Ultimátní komiksový komplet #111: Black Panther: Pantherův hněv
- Na tohle jsem se těšil, ale přestože se mi komiks jako takový líbil, nemůžu se zbavit lehké pachuti zklamání. Tohle inspirovalo animák Justice League: Doom, který považuji za jeden z nejlepších DC animáků. Člověk je pak už tak nějak zvyklý, že předloha je lepší, než adaptace. Ukazuje se ale, že tohle je ta pověstná výjimka z pravidla. Přesto komiks funguje, byť závěr podle mě mohl být lepší. Co se bonusového sešitu týče, do hodnocení to promítat nebudu, ale je to opravdu špatné (už je kvůli Luskačovi, kterému jsem přál skutečně bolestivý osud). Slabší 4 hvězdy.
jh6664.6.2017 08:55DC komiksový komplet #011: JLA: Babylonská věž
- Jedna z nejpovedenějších klasik, co tu vyšla. Navíc je to neporovnatelně lepší, než ten úchylismus od Ennise a Dillona, který spousta lidí žere. Punisher je tu takový, jaký má být, nekompromisní voják ve své válce proti zločinu, ale Steven Grant nemá potřebu zbytečného úchylného násilí ani zesměšňování superhrdinů. 80 %
jh66620.5.2017 11:56Nejmocnější hrdinové Marvelu #020: Punisher
- Tentokrát jsem věděl, do čeho jdu, a možná o to víc jsem si to užil. Hrátky s mytologií mě baví a kresbu jsem si na podruhé opravdu oblíbil. Navíc na rozdíl od prvního dílu odpadla občasná zmatenost děje. Snad na další díl zase nebudeme muset čekat rok a půl. 85 %
jh66620.5.2017 11:52Wonder Woman #02: Odvaha (paperback)
- Tak tu máme letos už druhé Komiksové Strážce Galaxie, tentokráte od Bendise (existuje vůbec ještě nějaká Marvelovská postava, kterou nepsal). Rozjezd je to více než slušný se spoustou akce a výbornou kresbou, jen je to trochu krátké. Potěšil bonusový sešit, v němž asi polovinu nakreslil skvělý Mike del Mundo, který u nás vyšel snad poprvé. Těším se na Angelu. 80 %
jh66620.5.2017 11:48Strážci galaxie #01: Kosmičtí Avengers
- Tohle je hodně zajímavá antologie, která nám představuje ne tak typické obyvatele Marvel Universe. Jistě Ghost Ridera netřeba představovat, ale většina postav v tomto století moc nevystupuje (pokud se nejedná o ujetost jako Drákulova výzva), byť Satanův syn a Bratr Vúdú měli určitý prostor v Bendisových New Avengers. Ale originy postav jako třeba vlkodlak za noci nebo živá mumie jsou vítaným spestřením UKK. Jen u představení Morbia zamrzí ten cliffhanger na konci. 80 %
jh66620.5.2017 11:45Ultimátní komiksový komplet #105: Marvel: Horory
- S Fearles Defenders (já vím, že je na obálce napsáno Valkýra, teda Valkyrie - tady bych byl za českou verzi) jsem spokojen. Cullena Bunna mám docela rád, i když většinou se jedná spíš o lepší průměr, který ale neurazí (kromě Magneta, ten byl skvělý), tohle mě bavilo. Po tom nedostatku sólových knih, kde je hlavní postavou ženská superhrdinka (k dnešnímu datu 2× Harley Quinn, 2× Wonder Woman, 1× She-Hulk a 1× Black Widow), jsem si tuhle týmovku méně výrazných postav užil. Jen ten proslov Valkýry na konci byl na přesdržku (takže to, co se stalo po něm, oceňuji). A skvělá kresba Willa Slineyho je skvělý bonus, snad u nás od něj ještě něco vyjde. 80 %
jh66620.5.2017 11:12Nejmocnější hrdinové Marvelu #019: Valkyrie
- Těžko hodnotit. Máme tu několik Supermanových povídek, které jsou docela fajn a bavily mě víc, než první díl. Na druhou stranu, když vidí, jak je dobrý Superman po Rebirth, na víc jak 3 hvězdy jít nemůžu.
jh66620.5.2017 11:07Superman #02: Tajnosti a lži (paperback)
- Tak se do Čech dostal po Peteru Parkerovi i druhý nejznámější pavouk, Miles Morales. A je to debut velmi povedený (ještě pořád jsem v době, kdy Bendisovi vycházelo skoro všechno). Kresba Sary Pichelli je pěkná a nemám moc, co vytknout, snad jen, že další díly u nás nehrozí, když se tu nechytil ani Ultimate Peter. 80 %
jh66620.5.2017 11:05Ultimátní komiksový komplet #078: Ultimate Comics Spider-Man: Kdo je Miles Morales?
- Asi opravdu nejlepší komiksová série, co u nás vychází. Jako vždy se člověk nemůže odtrhnout a hltá každou stránku. Zas shledání Sněhukry a Wolfiho jsem rád, ale po přečtení jsem ještě radši za návrat Popelky, která se stává jednou z mých nejoblíbenější postav série (S Wolfim a Modrákem).
jh66620.5.2017 11:03Mýty #08: Vlci
- O Luciferovi jsem všude četl samou chválu, takže jsem čekal, že mě pohltí stejně jako Mýty. Bohužel se to nestalo. Příběh mě prostě nějak nechytl. Ne že by nebyl dobře napsaný nebo zajímavý, ale prostě mě nějak nevtáhl. Lucifer sám je hodně složitá a zajímavá postava, to je největší klad knihy. Největším minusem je pro mě kresba, kdy se jakž takž líbila v prvním příběhu, zbytek nic moc. Snad mě druhá díl přesvědčí víc. 70 %
jh66618.5.2017 16:57Lucifer #01: Ďábel vchází do dveří (2. vydání)
- Už jsem si nemyslel, že v UKK vyjde něco horšího než Ennisův Punisher a ono ejhle, dostali jsme Deathloka, absolutně nesympatickou postavu. Co se příběhu týče nudný podprůměr s úmorným množstvím textu, který ještě umocňují hádky mezi Deathlokem a počítačem. Kresba taky nic moc. 15 %
jh66622.4.2017 08:06Ultimátní komiksový komplet #113: Deathlok: Počátek
- Tak zase jednou NHM se samou klasikou. Falconovo představení v Capovi je trochu rozporuplné. Na svou dobu je sice poměrně čtivé, ale tolik logických lapsů je podle mě moc i na 60. léta. Hlavní příběh sice není tak nelogický, ale zase je o něco nudnější. 50 %
jh66622.4.2017 08:02Nejmocnější hrdinové Marvelu #017: Falcon
- Jo, Duggan/Posehnův Deadpool to sice není, ale na rozdíl od Wadeovi války jsem se bavil. Ty New Mutants jsou sice docela průměr po stránce příběhu s hroznou kresbou, ale hlavní příběh je fajn s příjemnou kresbou a bezva akcí. Hodně potěšily hostovačky. 70 %
jh66622.4.2017 07:59Nejmocnější hrdinové Marvelu #018: Deadpool
- Ano, vím, že Hellboye čtu na přeskáčku, ale s tím, že část není dostupná a čekám na dotisky, a u jiných zase hrozilo vyprodání, mi nic jiného nezbývá. Každopádně se mi tahle kniha líbila víc, než Probuzení ďábla. Každý příběh má něco do sebe, i když nejlepší mi přišel asi Moloch a následovaný znaménkem, ale i zbývající dva si drží vysokou kvalitu. Trochu nevyrovnanější je kresba. Nejlepší je samozřejmě Mignolova v Molochovi. Velmi povedená je i Fegredova kresba ve Znaménku. Kresba u Černovouse má fajn atmosféru, ale je bohužel dost nepřehledná (on i ten scénář je tu dost nepřehledný). Hrozná je ale kresba u Paskřivce. Corbenova kresba podle mě nemá ani atmosféru, ani není líbivá na pohled, prostě je jen odpudivá. 90 %
jh6662.4.2017 07:42Hellboy #10: Paskřivec a další příběhy
jh66620.1. 12:19Tintinova dobrodružství #18: Případ Hluchavka
jh66618.1. 13:33Tintinova dobrodružství #17: První kroky na Měsíci (2. vydání)
jh66618.1. 11:48Čtyřlístek #701: Hvězdy internetu
jh66618.1. 08:03Tintinova dobrodružství #16: Míříme na Měsíc (2. vydání)
jh66616.1. 12:19Ultimates #02: Národní bezpečnost
jh66614.1. 12:04Ghost Rider: Cesta do zatracení
jh66612.1. 12:45Komiksový výběr Spider-Man #035: Kravenův poslední lov
jh6668.1. 12:24Nejmocnější hrdinové Marvelu #115: Neoblíbený Iron Man
jh6665.1. 06:51The Amazing Spider-Man #01: Návrat (2. vydání)
jh66630.12.2020 18:59Komiksový výběr Spider-Man #034: Tarantulovo znamení
jh66630.12.2020 11:19Nejmocnější hrdinové Marvelu #114: Ironheart (Riri Williamsová)
jh66628.12.2020 14:23Ateliér špičatých klobouků #02
jh66622.12.2020 18:01Strážci galaxie - Noví strážci #03: Strážci ve válce
jh66622.12.2020 14:44Orange #03
jh66622.12.2020 07:54Kůstek #05: Ostrozub, vládce východního pomezí (barevné vydání)
jh66621.12.2020 13:37Komiksový výběr Spider-Man #033: Petr Parker, Paparazzi
jh66621.12.2020 08:29Nejmocnější hrdinové Marvelu #113: Neuvěřitelná Gwenpool
jh66620.12.2020 14:26Usagi Yojimbo #03: Cesta poutníka
jh66620.12.2020 08:27Flash #07: Dokonalá bouře
jh66620.12.2020 08:27Čarodějova nevěsta #12
jh66617.12.2020 12:14Silver Surfer: Podobenství
jh66617.12.2020 10:59Wonder Woman #05: Tělo (paperback)
jh66616.12.2020 06:44Kůstek #04: Čas zabíjet draky (barevné vydání)
jh66616.12.2020 06:44Čtyřlístek #699-700: Sedmistovka
jh66615.12.2020 12:37Berserk #03
jh66615.12.2020 07:49Garfield #54: Pozor! Nadrozměrný náklad
jh66613.12.2020 19:46New X-Men #01: G jako genocida
jh66613.12.2020 15:05Skalpy #03: Mrtvé matky
jh66613.12.2020 08:17Avengers #04: Na pokraji Války říší
jh66613.12.2020 08:16Fatale #05: Proklít démona
jh66611.12.2020 18:04Batman #07: Svatba
jh66611.12.2020 07:02Morgavsa a Morgana #03: Princezna čarodějka
jh6669.12.2020 06:49Lonesome #01: Kazatelova stezka
jh6667.12.2020 16:12Komiksový výběr Spider-Man #032: Venomův návrat
jh6664.12.2020 06:44Grandville #03: Bête Noire
jh6663.12.2020 15:55Conan #04: Síně mrtvých
jh6662.12.2020 15:44Buffy, přemožitelka upírů #01: Střední je peklo
jh6662.12.2020 06:49Barbar Conan #01: Život a smrt barbara Conana, kniha první
jh66629.11.2020 14:16Baltimore #02: Prokleté zvony
jh66626.11.2020 18:07Nejmocnější hrdinové Marvelu #112: Naprosto úžasný Hulk
jh66622.11.2020 07:55Komiksový výběr Spider-Man #031: Smrt a osud
jh66622.11.2020 07:54Harley Quinn #06: Pták se zlobí
jh66621.11.2020 08:22Pokémon - Red a Blue #02
jh66621.11.2020 08:22Zarov
jh66620.11.2020 06:55Nejmocnější hrdinové Marvelu #111: Angela
jh66619.11.2020 07:48Střet králů, svazek druhý
jh66617.11.2020 08:47Deadpool - Miláček publika #02: Deadpool Vs. Sabretooth
jh66616.11.2020 06:54Dechberoucí Zázrak: Kompletní první sezóna
jh66615.11.2020 08:17Zatmívačka
- Tak ten z UKK vyšel 2013 a je dávno vyprodaný. A navíc v tomhle je navíc příběh Soul of the Hunter.
jh66611.1. 15:29Komiksový výběr Spider-Man #035: Kravenův poslední lov
- Deefha: Ale u DCKK nikdy dalších 20 dílů neslíbili.
- No, ono je těch 12 sešitů sporný. Invincible, kde měla hlavní roli Riri, měl taky 12 sešitů a pak se obě série spojily v jednu.
jh6667.1. 15:40Nejmocnější hrdinové Marvelu #115: Neoblíbený Iron Man
- To poslední vím, rozsvítil bych, ale ty první dvě nemám tucha.
jh66629.11.2020 14:17Lady Mechanika 4 (sběratelská verze obálky)
- norri: Tak tematicky :-)
jh66620.11.2020 12:14Komiksový výběr Spider-Man #031: Smrt a osud
- Jo, já vím, že tohle by detail, jen mě to tenkrát hrozně bylo do očí. Ta Odysea bylo větší peklíčko (i když, co si budeme povídat, ten překlad byl jen poslední hřebíček do rakve).
jh66620.11.2020 10:27Komiksový výběr Spider-Man #031: Smrt a osud
- Kvalita překladu v tomhle kompletu jde bohužel dolu vodou už nějakou dobu (Petera Parkera, co přeskočil dva příběhy, nikdy nezapomenu). V ostatních kompletech se taky občas objevily perly (UKK Korvacova sága a "Herculesem", nebo otřesný překlad Tadeáše Pelecha v DCKK Batman: Odysea), ale nebylo to v každém čísle. Mrzí mě, že takhle dopadla zrovna moje oblíbená postava.
jh66620.11.2020 09:10Komiksový výběr Spider-Man #031: Smrt a osud
- Fimi: Tak ty New Warriors už jsou i podle mě extrém poměrně dost za hranou. Na druhou stranu už o nich dlouho nebylo slyšte, tak je třeba Covid pohřbil.
jh66619.11.2020 11:39Nejmocnější hrdinové Marvelu #111: Angela
- Carnage: Mě třeba přijde lepší takovou udělat novou postavu, než retconovat nějakou stávající (jako to bylo u Icemana).
jh66619.11.2020 07:49Nejmocnější hrdinové Marvelu #111: Angela
- Tyfus: Crossover Black Vortex. Zasáhl několik dalších sérií (Legendary Star-Lord, Captain Marvel, Nova, Guardians Team-Up, All-New X-Men a dva speciály) a samostatně by to nedávalo smysl.
jh6666.8.2020 18:16Strážci galaxie #04: Prvotní hřích
- lantan1: To ale bylo předtím, než seknul s komiksama "na zakázku". Teď chce dělat jen autorské věci. Jeho poslední prací pro DC podle všeho bylo první číslo té online série Harley Quinn: Black, white, Red.
jh66622.7.2020 06:39Harleen
- Divně to působí. Mě spíš překvapuje, že to ještě neretconovali jako většinu ostatních věcí z Remenderova runu, které se ignorují.
jh66620.7.2020 11:44Captain America - Steve Rogers #01: Hail Hydra
- Tyfus: Je opravdu stará. Na nějakou dobu uvízla v dimenzi Z, kde běží čas rychleji.
jh66619.7.2020 07:17Captain America - Steve Rogers #01: Hail Hydra
- Ne, má jich být ještě 20.
jh66611.6.2020 14:39Nejmocnější hrdinové Marvelu #100: Spider-Gwen
- Teoreticky asi ne, minimálně ne jako scénárista, maximálně jako autor námětu.
jh66611.6.2020 11:28Komiksový výběr Spider-Man #019: Ten druhý, 1. část
- Co jsem pochopil, ten příběh má jakoby 4 dějství po 3 sešitech. První 3 dějství (vždy po 1 čísle z každé série) psal vždy jeden scénárista. Poslední čtvrté dějství, pak píše každý sešit scénárista té které série. Straczinsky tedy píše celé třetí dějství a pak úplně poslední sešit (Amazing 528)
jh66611.6.2020 10:51Komiksový výběr Spider-Man #019: Ten druhý, 1. část
- Toe: Díky, popis takhle stačí.
jh66628.5.2020 12:35Batman Detective Comics #06: Stín nad netopýry
- Mohl by někdo, kdo to už má, napsat jak teď vypadá hřbet?
jh66627.5.2020 10:39Batman Detective Comics #06: Stín nad netopýry
- Cyboy: K tomu povětšit se apod., on je i v originále použit novotvar "Embiggen", takže se ho překladatel jen snažil trochu zachovat.
jh66616.5.2020 08:16Nejmocnější hrdinové Marvelu #098: Ms. Marvel (Kamala Khanová)
- A ví někdo, jestli je to teda už v trafikách, nebo až toho 29. 4.?
jh66623.4.2020 14:37DC komiksový komplet #086: Legie superhrdinů: Sága velké temnoty
- Čertoviny vyšly jako vedlejší příběh v číslech 19 a 20, jen jsou dané na konci, aby nerušily souvislý příběh,
jh66615.2.2020 08:06Komiksový výběr Spider-Man #011: Pomsta Sinister six
- Rozhodně Metal. Z All-Stara se opravdu hodně líbilo jen číslo s Ivy a docela ušel poslední book. Metal není dokonalej, ale je aspoň zábavný.
jh6668.11.2019 12:16Temné noci - Metal: Temní rytíři
- Zrovna s Nightwingem je ta svízel, že za prvé hodně navazuje na sérii Grayson z New 52. A za druhé to vzalo sešup. Dokud to psal Seeley bylo to hodně povedené, ale pak začali další autoři a začalo to jít přes průměr až do neuvěřitelných sraček, kdy má Dick amnézii a říká si Ric Grayson.
jh6661.11.2019 16:17Znovuzrození hrdinů DC slaví Vánoce
- Fimi: King Thor je záverečná minisérie od Aarona. Cates bude psát normálního Thora (byť králem bude, ale nebude starý)
jh66622.10.2019 15:11Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
- Někde na FB jsem zahlídnul něco o podzimu.
jh66619.7.2019 09:20DC komiksový komplet #067: Flash: Zkrotit bouři
- Tuší někdo, proč v české verzi chybí sešity 16 a 20 a Teen Titans/Legion Special?
jh66620.6.2019 16:40DC komiksový komplet #065: Mladí Titáni: Budoucnost je teď
- DC už označení Rebirth nepoužívá od prosince 2017. Kontinuita pořád pokračuje, ale už došlo k několika změnám autorských týmů, nebo ukončení sérií (beze změny jedou už jen Batman od Kinga a Flash). Po Rebirthu už nepřišel žádný oficiální název (jako bylo předtím třeba New52 nebo DCYou), ale jen DC Universe. Hitch psal Ligu do páté knihy, pak dvě knihy udělal Priest (oproti Hitchovi jsou rozhodně aspoň zajímavé). Pak byla minisérie JL: No Justice a pak od čísla jedna začali vycházet tři nové série: Justice League (Snyder + Tynion (čísla ohlede Legion of Doom), hodně kosmické věci na úrovní multiverza a je to fakt pecka), JL Dark (Tynion, magický věci, taky hodně super) a JL Odyssey (Williamson, po něm Abnnett, řeší jistou věc, která nastala v No Justice, slabší než první dvě řady, ale taky fajn).
jh6661.5.2019 10:23Avengers #01: Poslední návštěva
- Specifikoval bych, kterou Ligu myslíš. Jestli fakt tu Rebirthovskou od Hitche, co vychází česky, taky tu tyhle Avengers i přes svoje chyby doslova válcují (aspoň podle mě). Jestli myslíš tu skutečně aktuální Ligu od Syndera (osobně tomu odbobí říkám post-rebirth), tak pak vede Snyder.
jh6661.5.2019 07:32Avengers #01: Poslední návštěva
- Nepleteš, akorát Miles je pár let už taky v hlavním univerzu spolu s Peterem.
jh66620.11.2018 16:55Ms. Marvel #01: (Ne)normální
- Je to dobré. Hlavně se tu poprvé objevuje Doktorka Aphra, asi nejlepší postava z nového kánonu.
jh66619.10.2018 13:24Star Wars: Vader, Stíny a tajemství
- Fimi: Momentálně 6
jh66611.10.2018 11:40Humr Johnson #01: Železný Prométheus
- Mearez: Annual je až v páté knize, tohle vyšlo ve stejné podobě jako v USA.
jh6667.10.2018 17:07Strážci galaxie #03: Rozpad Strážců
- Cyboy: Vzhledem k prodejům jedničky by to asi nešlo. Budeme rádi, když to dovydají.
jh66627.9.2018 16:18Fatale #02: Ďábelská záležitost
- Cinema Ranger: Tohle není z New52, tohle je starší než Utajený počátek. New 52 origin je Superman a lidé z oceli.
jh66630.8.2018 17:09DC komiksový komplet #044: Superman: Odkaz, kniha první
- Gustik: Série další díly nemá.
jh66616.8.2018 16:28Rocket #02: Tahání za ocas
- Jako srdcebolnou romantickou sračku bych to rozhodně nenazval, už jen z toho důvodu, že hlavní duo minimálně v první řadě netvoří pár. Rozhodně je to lepší, než Inhumans, Runaway, nebo první řada Luka Cage.
jh66611.8.2018 12:30Nejmocnější hrdinové Marvelu #052: Cloak a Dagger
- Batwoman taky přišla až potom. Já to četl po sešitech, jak to vycházelo, a smysl dávalo. I když uznávám, že to rozhodně není nejlepší rebirthový Batman.
jh66612.7.2018 09:59Znovuzrození hrdinů DC: Batman: Noc nestvůr (paperback)
- Fimi: Catwoman na začítku rebirthu nevycházela. Teď teprve bylo první číslo po asi 2,5 letý pauze. A Nightwinga k tomu nepotřebuješ, aspoň já ho četl až potom a nechyběl mi. Pár narážek na to, co se chystá bylo v Já jsem Gotham (a proto je správně, že u nás tohle vyšlo), ale jinak je to z větší části samostatný příběh. Navíc kostru příběhu vymyslel Steve Orlando, který nepíše ani jednu z těch řad.
jh66612.7.2018 09:33Znovuzrození hrdinů DC: Batman: Noc nestvůr (paperback)
- Azalin: Bohužel, Bendis poslední komiks pro Marvel napsal v květnu. Teď píše pro DC Supermana.
jh66610.7.2018 13:13Nejmocnější hrdinové Marvelu #049: Spider-Woman
- hroubek (a další, co chtějí pokračování): bomabrdujte BB Art s tím, že musejí vydat aspoň základní minisérii Forever Evil, protože zatím se k tomu nechystají.
jh6662.7.2018 17:01Liga spravedlnosti: Válka velké trojky (paperback)
- Fimi, v týhle snad jo, když vydávají i tenhle crossover a na podzim vyšla Americká Liga. Sice si počkáme, ale snad to fakt dojedou.
jh66631.5.2018 09:31Liga spravedlnosti: Válka velké trojky (paperback)
- Takováhle byla i před New52
jh66611.5.2018 17:15Znovuzrození hrdinů DC: Sebevražedný oddíl #01: Černá sféra (paperback)
- Lukki22: Za prvé překládalo se to už ve všech Strážcích galaxie (hele, další překlad), takže by to byla blbost najednou měnit. A za druhé, jeho jméno je jen Rocket, nemá žádnou superhrdinskou přezdívku. Ale živočišným druhem je to mýval, proto se to překládá. A propos, Drax Ničitel, nebo zrovna ti Strážci Galaxie, nebo filmová Fantastická čtyřka, ti nevadí?
jh6664.5.2018 17:13Nejmocnější hrdinové Marvelu #045: Mýval Rocket
- cyboy: Víš, on to žádný restart není (jen relaunch). Naopak obnovuje prvky pre-New52 kontinuity, ale její události nechává v platnosti.
jh66623.4.2018 18:07Znovuzrození hrdinů DC
- Mearez: Nerad bych se pletl, ale myslím, že Hank Pym nikdy sólovou sérii neměl, alespoň ne takovou, která by stála za řeč. Sólovku měl až Scott Lang a i ty začala vycházet až po tom, co tahle série v UK začala. A k vykreslení tý postavy. Hank Pym (většinou) je "debil, egocentrik, narcis a sobec", nebo tak na mě aspoň vždycky působil.
- += Hand/Ruka záleží asi na překladateli, viděl (nebo slyšel) jsem obě verze
jh66623.12.2017 08:52Batman / Želvy nindža (pevná vazba)
- Ter, morbon: Mě teda přijde, že ohánět se něčím, na čem právě velká část té generace, která tohle kupuje. vyrostla. je docela v pořádku. Když je člověk na něco odmala zvyklý, tak to bránit bude. Jestli vám to tak trhá žíly, tak si české překlady nekupujte. Buď jděte do anglických, nebo si holt budete muset na Slovensku zařídit vlastní komiksové nakladatelství. A k morbonovi, možná se budeš divit, ale mě Batman a Želvy nindža zní úplně v pohodě.
jh66612.12.2017 09:48Batman / Želvy nindža (pevná vazba)
- Ter: Trhač a Tříska se překládali snad vždycky, takže o co jde?
jh66610.12.2017 08:32Batman / Želvy nindža (pevná vazba)
- Ano, v předchozích knihách jsou jiné komiksy, než v téhle.
jh6665.11.2017 09:58Mourrison - Sebrané spisy
- K nově přidanému NHM bych rád doplnil, že se na knize kresebně podílel také Mike Choi, který kresil sešity 5-6, ač v knize není uveden.
jh66626.11.2020 14:20* Připomínky a návrhy
- OK
jh66624.11.2020 12:15* Připomínky a návrhy
- Měl bych dotaz, zda by tahle kniha šla zařadit do databáze.
jh66624.11.2020 12:10* Připomínky a návrhy
http://www.albatrosmedia.cz/tituly/64558845/encyklopedie-komiksoveho-filmu/ - Milo: Mě se nové vydání líbí hodně, hlavně ty obálky (ty mě přesvědčily ke koupi). Se starou verzí porovnat nemůžu, protože jí nemám.
jh66619.11.2020 07:51Sběratelský klub
- Milo: Podle toho, co je uvedeno na vnitřních křidýlkách přebalu, by další díly měly vyjít příští rok.
jh66618.11.2020 16:18Sběratelský klub
- Fimi: Jo, byl to tie-in k Tajný invazi. Za mě tohle byl nejslabší Aaron u nás (i když pořád nejlepší Black Panther, co u nás vyšel).
jh66610.11.2020 15:11Srazy, cony, festivaly
- Z UKK ne, ale z NHM ano.
jh66610.11.2020 12:01Srazy, cony, festivaly
- Fimi: Pro spoustu lidí, včetně mě, je Buffy fakt srdcovka. Kdyby fakt vyšla, byla by to první kolosálka, do který bych šel.
jh66630.9.2020 14:31Sběratelský klub
- Střípky ze FB BBartu. Příští rok by měla vyjít barevná verze Z pekla a Criminal 3.
jh66616.9.2020 11:39Sběratelský klub
- Milo: Z klasiky samozřejmě Anča a Pepík. Pak třeba Polda a Olda, nebo Sherlock a myslím, že za klasiku se už dá považovat i Sedmikráskov.
jh66631.8.2020 16:22Pindárna
Z moderních je rozhodně nejlepší Koplova Morgavsa a Morgana. Cesta kolem světa je od něj taky super. Na paty mu ale šlape Černodan (Tryskošnek, Tritonky, Kňour a Mník), který mj. stojí scénářem i kresbou za jedním z nejlepší Čtyřlístků tohoto století. Dost mě baví i Pazourek a Zoubek a Nikarrinův Hubert a Hugo. Z těch skončených v posledních letech jsem měl rád Isabelu a Metloděje. - Milo: Sbírám, ale od prvního čísla ho nemám. Nejstarší kompletní mám myslím č. 20.
jh66631.8.2020 16:18Sběratelský klub
- charvos: Ber to jen jako názor jednotlivce, ale podle mě je to hodně dobré, rozhodně nejlepší věc, co Johns kdy napsal. Akorát tomu podle mě ublíží to rozdělení na dvě části, protože v té první se spíše jen rozestavují figurky na šachovnici.
jh66621.8.2020 15:32Pindárna
- Fimi: Tak s filmem si vytřel prdel i ten komiks od Azarella. Jinak je seriálová Harley je opravdu super.
jh6664.7.2020 11:34Filmový a hudební klub
- Fimi: Za mě Murena
jh66626.6.2020 16:24Fabula Rasa
- Fimi: Je to ta doba, kdy byl Spider-Man milionář, některý části jsou lepší než jiný, ale spíš bych doporučil současného Spider-Mana od Spencera. Když už Slotta, tak spíš Superior Spider-Mana, nebo Amazing, co vycházel mezi Superiorem a Worldwide. Tam spadá i Spider-verse.
jh66611.6.2020 10:49Pindárna
- Baatcha: Po přečtení musím konstatovat, že by mi opravdu nevadilo, kdyby Černý dělal Čtyřlístek častěji aspoň jako scénárista, protože jsem se u Čtyřlístku už roky tahle nepobavil.
jh6668.6.2020 16:38Povinná četba
- Fimi: Speciály nebudou, to už potvrdili před nějakou dobou taky na FB.
jh6666.4.2020 11:06Sběratelský klub
- Pro info, kdo nesleduje FB, ale kupuje DCKK
jh6666.4.2020 10:53Sběratelský klub
Vážení zákazníci,
Vzhledem k současné situaci ve světě jsme nuceni změnit prodejní den čísla 86 kolekce DC komiksový komplet.
Číslo 86 vyjde dne 29/04/2020.
Všechna zbývající čísla vyjdou jako obvykle v dvou týdenní periodě.
Věříme, že Vám tato změna nepřinese žádné potíže.
S pozdravem,
Vydavatelství Eaglemoss - Teda já mám osobně nejradši Krátké životy, těsně po tom pak následuje Hra o tebe. S odstupem třetí pak Krajina snů na roveň s domečkem pro panenky. A pak mám moc rád Lovce snů.
jh6665.4.2020 15:44Sběratelský klub
- Fimi: Ano, Berserk
jh66627.3.2020 10:09Pindárna
- Nezbi: Je tam jeden příběh, který je pokračováním jednoho z prvního dílu, ale jde to pochopit i tak. Taky jsem nejdřív koupil dvojku. Měl jsem tedy štěstí, že jednička se chvíli po tom objevila v antikvariátu.
jh66620.3.2020 10:03Pindárna
- Osobně jsem nečetl ani jedno, ale Uncanny X-Force je většinou dost chválená, jako nejlepší věc, co Remender pro Marvel udělal.
jh66616.3.2020 15:30Sběratelský klub
- Fimi: Ne, tohle se soustředí jen na některé postavy v době, kdy se hroutil vesmír. Pamatuju si, že Loki byl parádní tím šíleně přestřeleným způsobem.
jh6668.3.2020 15:36Sběratelský klub
- Fimi: Injustice league letos nebude, na podzim bude Justice League of America vol. 2: Survivors of Evil.
jh6661.3.2020 15:33Sběratelský klub
- Dobře, na toho jsem zapomněl a vlastně ještě TV Arrowa, takže se omlouvám za špatnou informaci. :D Tohle ale snad dovydají.
jh66629.2.2020 10:50Sběratelský klub
- Fimi: Tak letos se docela snaží, takže třeba druhý díl klapne do Vánoc. A po prvním díle snad nezařízli nic.
jh66629.2.2020 09:43Sběratelský klub
- Darth: Bohužel ve dvou knihách. Snad dvojka vyjde ještě letos.
jh66629.2.2020 08:32Sběratelský klub
- Johny87: "Tenten" je ale správná francouzská výslovnost.
jh66625.2.2020 10:33Filmový a hudební klub
- SNUFKIN: Sice Corbena taky nesnáším, ale jsou ještě horší věci, třeba Howard Chaykin
jh66613.2.2020 11:54Art
- Mearet: Pozor, ve SpiderGwen ale nebude její sólovka ale dost průměrná týmovka Web Warriors
jh6669.2.2020 10:17Sběratelský klub
- Darker: Osobně mě to fakt vadí akorát u Ekhö. Bez pokračování Okka bych přežil sice to bylo pěkně nakreslené, ale jinak mi to přišlo docela nuda. Orbital je mi jedno tuplem, protože tyhle dvě čísla mě ni nelákají koupit. Každopádně doufám, že Ekhö vyhraje příští hlasování a vyjde tedy v lednu 2021.
jh6663.2.2020 11:41Pindárna
- Superman Nespoutaný vyšel komplet. A co se týče Action Comis, vyšel aspoň kompletní run od Morrisona.
jh6662.2.2020 16:05Pindárna
- Milo: NHM se na stovku původně navyšovalo v originále, u nás to rovnou prodlužovali na 120.
jh66629.1.2020 13:32Sběratelský klub
- Alfi: NHM bude mít 120, od 101 se ale nedá odhadnout v jakém pořadí budou. DCKK je zatím potvrzených 100 dílů, ale můžou to prodloužit. V Německu, kde DCKK začínal, měl 150 dílů.
jh66629.1.2020 12:39Sběratelský klub
- Cyboy: Pořád to píše Duggan, tak co myslíš. Některý knihy jsou dobrý (asi dva se mi líbili fakt hodně), některý jsou průměr.
jh66628.1.2020 14:08Pindárna
- Franta: Ta nová, co jí vydává Boom Studios.
jh66623.1.2020 10:58Pindárna
- BB Art na podzim vydá Fade Out v deluxce.
jh66622.1.2020 13:39Sběratelský klub
- Darker: Gotham Central 4 vyjde v březnu a Detective Comic 9 by mělo být v říjnu.
jh66620.1.2020 12:40Pindárna
- rooty: bezva
jh66620.1.2020 11:24Pindárna
- Fimi: Až na Death of Inhumans, to se fakt nepovedlo, ale jinak máš pravdu.
jh66617.1.2020 17:35Sběratelský klub
- BB Art na FB potvrdil, že v rámci Rebirthu v září vyjde Mera: Queen of Atlantis.
jh66616.1.2020 12:03Pindárna
- Fimi: Mohl by, když teď má volno i Gary Frank.
jh66619.12.2019 15:28Pindárna
- Čtu si tak komentáře u záznamu streamu Crwe a tam natvrdo napsáno, že BB Art na příští rok chystá Doomsday Clock (tohle odpovídala Crew na jeden dotaz a jelikož BB Artu Litoš vyřizuje práva, takže to fakt vypadá, že to bude)
jh66619.12.2019 13:59Pindárna
- Fimi: HBO
jh66612.12.2019 17:12Filmový a hudební klub
- Ještě dotiskovaly nějaké první a druhé díly z New52 (Liga, Oddíl a nějaké Batmany).
jh6661.12.2019 11:50Pindárna
- His Dark Materials jsou super.
jh6661.12.2019 11:49Filmový a hudební klub
- Milo: Jak píše Frym je to čistě subjektivní, ale na mě působil nejlíp. Možná je to tím, že nejlíp poskládaný. Když si vezmu Stíny Impéria, ta v těch je sice podle mě nejlepší samostatný příběh (Mara Jade: Císařovou rukou), ale táhne to dolů naprosto zmatečná první část.
jh66629.11.2019 17:09Pindárna
- Fimi: S tou v Damned by to snad nemělo mít nic společného, absolutně nezávislá kontinuita.
jh66629.11.2019 07:04Pindárna
Draco: S těmi omnibusy je to složitější. Patří to Legends, ale pokrývá to období od několika tisíc let před filmy až po dobu těsně po epizodě 6. Osobně jsem četl 4, první díl letopisů, což je takový průměr, Bobu Fetta - sbírka povídek, kterou spojuje Boba, kolísavá kvalita, Stíny Impéria - 3 příběhy, první příběh je šíleně zmatený, podle všeho je mít třeba přečtenou stejnojmennou knihu, třetí příběh na něj volně navazuje, sice už není tak zmatený, ale žádné terno taky ne. Co je super je prostřední příběh o Maře Jade těsně po po smrti císaře. Celkově nejlepší mi přišel X-wing, ale zde je to bohužel jen první díl. - Fimi: je to Black label a s jejíma ostatníma seriema to nemá nic společného
jh66628.11.2019 19:36Pindárna
- Fimi: Za mě po dvou číslech nejlepší komiks s Harley, co existuje. Rozhodně to nejde srovnávat s jejíma knihama, co tu vychází, už jen díky tomu, že to rozhodně není komedie, ale poměrně vážně podaný origin.
jh66628.11.2019 16:51Pindárna