• jh666
    Od Wolverina od Aarona jsem docela dost očekával. Přece jen jeho práci u Marvelu mám opravdu hodně rád (Thor, Original Sin, Schism, Star Wars) a slyšel jsme na něj jen chválu. Možná za to mohou ta očekávání, ale myslím si, že to šlo udělat líp. Střídání současnosti, současnosti před chvílí a flashbacků je povedené a ozvláštňuje příběh, kresba je povedená a je to správně krvavé. Jen mi to ale přijde moc přímočaré. 70 %
  • jh666
    Od Wonder Woman jsem nějak nevěděl, co mám očekávat. Nakonec jsem dostal něco, co jsem úplně nečekal. Rozhodně se nejedná o klasický superhrdinský komiks. Vzhledem ke svéráznému pojetí řecké mytologie mě napadá srovnání s knižní sérií Percy Jackson, přičemž je o něco dospělejší. Co se týká komiksu samotného, scénář dobře odsýpá, i když se zde objevuje stejný neduh jako u Azzarellova Supermana pro zítřek, a to je občasná zmatenost děje, ale přesto jsem si dokázal příběh užít. Kresba je zajímavá, ale docela pěkná, přičemž se mi víc líbila ta Chiangova. Celkem 70 %
  • jh666
    Spolu s Whedonovými X-Meny asi to nejlepší od X-Menů, co u nás vyšlo. Vzhledem k tomu, že hlavním důvodem téhle minisérie byl fakt, aby mohl Marvel vydávat víc sérií, je výsledek výborný. Oceňuji, že Jason Aaron nevykreslil konflikt mezi Wolverinem a Cyclopsem jako černobílý, kde jeden je ten dobrý a druhý špatný a je jen na čtenáři, ke které straně přikloní. Příběh skvěle doplňují vedlejší příběhy psané Kieronem Gillenem. Kresba je pak v celé knize na opravdu vysoké úrovni, a to i přesto, že osm sešitů, které kniha obsahuje, nakreslilo sedm autorů. Jejich kresba ale většinou není tak odlišná, aby nějak rušila (kresba Daniel Acuñy trochu vybočuje, ale z to se na ní krásně dívá). 100 %
  • jh666
    jh66613.11.2015 16:33Star Wars Magazín 2015/06
    Konečně Aphra.
  • jh666
    Musím přiznat, že na rozjezd téhle série si Hachette vybralo skvělý příběh. Ultron nespoutaný má opravdu všechno, co od příběhu s Ultronem čekáte. Rozjezd ji sice trochu pomalejší, ale o to více graduje ve skvělém akčním finále. Tohle se Busiekovi opravdu povedlo. Co se kresby týče, hodnotím ji dobře, ale radši bych byl kdyby víc prostoru dostal Immonen (který jaksi není v knize vůbec zmíněn, přestože to on je autorem Avengers vol. 3 0). Jeho kresba mi sedí o něco míň. Úvodní sešit hodnotit nebudu, protože jeho hodnota je hlavně historická. Kladně pak hodnotím bonusy. 95 %
  • jh666
    New 52 Liga spravedlnosti má skutečně vzestupnou tendenci. Úvodní příběh s Cheetah je jen malý (i když skvěle nakreslený) předkrm. Hlavní chod pak skutečně stojí za to. Trůn Atlantidy se akčností přinejmenším vyrovná střetnutí s Darkseidem, ale i ten příběh okolo stojí za to. Více prostoru konečně dostala Aquaman, který u nás zatím nebyl tak známý (vážně už mu vydejte knihu). Silnou stránku knihy opět tvoří kresba, a to o přesto, že sérii opustil Jim Lee. Tony Daniel, Ivan Reis a Paul Peletier jsou více než solidní náhradou. Všichni tři dokázali, že také umí celostránkové a dvojstránkové kresby, které jsem hltal u Leeho v prvních dvou dílech. Jedinou menší výtkou je pro mě absence Green Lanterna. Jeho pošťuchování s Batmanem mi chybělo. 90 %
  • jh666
    Fanouškem klasiky se asi nestanu. Minule jsem měl radost, že po dvou měsících vyšlo něco modernějšího, tentokrát nás ale čekal návrat do Silver Age. Iron Man: Tragédie a triumf není nic převratného, ale ani nic, z čeho by si člověk sedl na zadek. Bohužel, ale na tomhle komiksu nevidím ani nic zásadního, co by ho opravňovalo být v UKK (kromě toho, že je tu Iron Manovo první samostatné číslo). Pokud bych měl shrnout scénář a kresbu, tak scénář je typický na svou dobu, přičemž Goodwinova část mi přišla o něco lepší než v případě Stana Leeho. Kresba je asi to nejlepší na komiksu, na svou dobu je povedená. 50 %
  • jh666
    Na to, že tahle minisérie vznikla jen proto, aby se srovnali vztahy mezi Thorem, Capem a Iron Manem, funguje velice dobře. Příběh není je docela jednoduchý, ale díky prostředí devíti říší funguje dobře. Skvělé jsou některé řeči mezi ústředním triem, tohle se povedlo. Asi to není Bendisovo nejlepší dílo, ale pořád solidní oddechovka. Davisova kresba je líbivá (jen ty oči někdy působí zvláštně) a na papíře vypadá o dost lépe než na monitoru. 75 %

  • jh666
    Harley skutečně nelze nemilovat, co na tom, že občas někomu urazí palicí hlavu. Na její sólovou sérii jsem byl hodně zvědavý a jsem velmi potěšen. Příběh je sice docela jednoduchý, ale zabavit dokáže i díky plejádě vtípků a narážek (poklona překladateli). Kresba ke stylu knihy sedí poměrně dobře, takže tady taky není žádný problém. Jedinou větší výtku směřuji k poslednímu sešitu, ten trusomet si mohli odpustit. Ve výsledku tak 75 %
  • jh666
    Po zklamání s Doctorem Strangem mě FF mile překvapila. Teď opravdu chápu, proč se Příchod Galactuse opakovaně umísťuje mezi nejlepšími příběhy Marvelu. Ty tři sešity působí i dnes pořád dobře. Takhle část je jednoznačně nejlepší částí knihy. Představení Inhumans (český překlad je prostě hrozný) ale také nebylo špatné. První a poslední příběh jsou ale přeci jenom slabší. Trochu problém je podání hlavních postav. Jediný, kdo mi opravdu přišel dobře napsaný je Johnny. Ben se až moc utápí v sebelítosti, Reed je manžel na dvě věci a nejhůř dopadla Sue, která je tu vykreslená, s prominutím, jako totální blbka s IQ zmrzlé ryby. Tohle ale vyvažuje Kirbyho kresba, která působí jednoduše, ale přesto dobře, hlavně u Galactuse a Inhumans (Watcher je na tom hůř). Ve výsledku mám z komiksu jako celku lepší pocit než z Waidovy Rozhodné akce. 70 %
  • jh666
    Už první díl byl velmi povedený, přesto šlo stále jen o předkrm k velkolepému finále. Marně hledám co vytknout (možná jedno malé klišé se vloudilo), protože příběh skvěle šlape a všechno podtrhuje mistrovská kresba Jima Leeho.
  • jh666
    Už první díl byl velmi povedený, přesto šlo stále jen o předkrm k velkolepému finále. Marně hledám co vytknout (možná jedno malé klišé se vloudilo), protože příběh skvěle šlape a všechno podtrhuje mistrovská kresba Jima Leeho.
  • jh666
    Na Strange jsem se těšil Přísaha se mi hodně líbila a i jeho štěky v jiných knihách jsem měl rád. Bohužel tentokrát to tak skvělé nebylo. Premisa je skvělá a ze začátku to i docela šlape. Bohužel je ale i hlavní příběh s Dormamuem hrozně natažený, přesto je to lepší část knihy. Pak však přijde naprosto zbytečná a nudná zápletka s únosem, u které jsem nudou usínal. Tahle pasáž navíc nemá se zbytkem knihy nic společného, takže je tu opravdu navíc. Celkový dojem zlepšuje poslední sešit, před kterým skutečně smekám, ale to je všechno. Stanu Lee se musí nechat, že jeho dialogy nejsou tak nepřirozené jako u jiných scénáristů té doby, ale mohl by ubrat na vysvětlovacích bublinách. Kresba Steva Ditka patří k těm lepším z té doby, bohužel jeho talent je skutečně vidět jen na celostránkových kresbách. 60 ?

    To oru: Já tam ty stránky mám.
  • jh666
    Po dlouhé době klasika, která mě příjemně překvapila a kterou jsem si opravdu užil. Scénář (byť ještě stále s trochu topornými dialogy, který je dost) má tentokrát opravdu, co nabídnout. Dneska už asi nepůsobí tolik, jako v době vydání, ale pořád je dost dobrý. Podporuje ho na svou dobu i velmi dobrá kresba, Buscemové holt mají talent v rodině. 72 %
  • jh666
    To že Bendis patří mezi moje neoblíběnější autory není tajemstvím. Jeho Dareevil je ale přece jen něco jiného, něž co jsem byl zvyklý. Tím rozhodně nechci říct, že je to špatně, právě naopak. Temná noirová detektivka k Daredevilovi sedí a pročítat si jí s kresbou Alexe Maleeva je úžasné. V knize jsou tři příběhy. První je jen takový rozjezd, ale pak přichází skvělá jízda. 100 %
  • jh666
    jh66629.8.2015 12:47Wolverine a Hulk
    Páni, četl jsem, že je to ujetý, ale že až tolik jsem nečekal. Ani nevím, co přesně do hodnocení napsat. Je to skvělá a hodně ujetá zábavná jednohubka, kde je skvěle sklouben ujetý příběh s ještě ujetější kresbou, které spolu perfektně ladí. 80 %
  • jh666
    jh66629.8.2015 11:42Spider-Man: Utrpení
    Spider-Man miluju, ale tohle se vážně nepovedlo. Inspirace geniálním Kravenovým posledním lovem je znát, ale to je tak všechno. Sice to není tolik ukecané, jako starší komiksy umí být, ale to je asi tak jediné pozitivum. Scénář je místy zmatený, pasáž s Mary Jane je zbytečná a komiks nemá ani pořádný konec. Ještě by to mohla zachránit kresba, jenže ta je prostě hrozná. akce je nepřehledná a lidské postavy vypadají přímo úděsně (chudák Peter). Bohužel, pro mě je to nejhorší příběh se Spider-Manem, jaký jsem kdy četl. 36 %
  • jh666
    jh66628.8.2015 18:17Joker
    Azzarello si asi libuje v tom, když je komiks trochu zmatený. Zmatený byl mísy jeho Superman a Joker taky. Na druhou stranu u Jokera to ani nevadí. Tahle verze Jokera je zajímavá, ale čekal bych ho trochu šílenějšího. Některé části jsou skvělé, jiné jsou na tom hůře. Useklý konec požitku taky nepřidá. Bermejova kresba rozhodně nepatří k mým oblíbeným, ale k tomuhle špinavému příběhu docela sedla. 60 %
  • jh666
    Tento komiks je určitě pro historii Marvelu velmi důležitý, jelikož se tu objeví několik postav úplně poprvé. To je ale bohužel to nejlepší na celé knize. Scénář je typický pro svou dobu (jednoduchý, hodně textu, co sešit, to až na výjimky uzavřený příběh). Ze všech příběhů na mě nejlépe působil origin Visiona, ten je skutečně povedený. Na třetí hvězdu pak knihu vytahuje Buscemova kresba. Fanda klasické kresby nejsem, ale Buscema rozhodně patří k těm lepším kreslířům 60. let. Obálka s Visionem je perfektní i po letech.
  • jh666
    Sice to není nic světoborného, ale pořád jde o povedený komiks. Jeho největší předností je skvělá Danielova kresba. Tento kreslíř ale není špatný ani jako scénárista. První příběh s Dollmakerem se skutečně povedlo. Příběh s Tučňákem byl už o něco slabší, ale i jeho kresba zvedala z průměru. 71 %
  • jh666
    jh6667.8.2015 19:51Batman R.I.P.
    Pokud bych mě tenhle komiks shrnout do jedné věty, řeknu, že je skvěle nakreslený a šílený. To šílenství nemyslím nijak negativně, je to prostě fakt. Morrison se skvěle hraje s dlouhou Batmanovou historií. To je zároveň ale i kámen úrazu. Těch odkazů je až příliš a normální člověk s v tom pak orientuje velmi obtížně. (Doporučuji článek od Morzaela na Comixzone, pokud se chcete lépe orientovat). Jinak ale příběh pěkně odsýpá, možná občas až moc rychle, ale minimálně šestý sešit je prostě famózní. Poslední dva sešity jsou pak zajímavý bonus, který ve zkratce zrekapitulují Batmanovu historii. 80 %
  • jh666
    jh6667.8.2015 16:01Star Wars Magazín 2015/03
    Egmont mě potěšil, že začal vydávat aktuální kanonické příběhy a začal hned dvěma sešity v podání Aarona a Cassadaya. Je sice fakt, že knižní provedení by bylo lepší, ale hlavně, že to u nás vychází. Scénář i kresba jsou skvělé, akcí se nešetří, takže jsem spokojen. 85 %
  • jh666
    Myslel jsem si, že první dvě knihy Mýtů byly famózní, ale Willingham je Láskou jako z pohádky strčil do kapsy. Všechny čtyři příběhy skutečně stojí za to, byť ten poslední je možná trochu slabší, ale to nevadí, jelikož hlavní příběh je prostě perfektní, navíc zase jiný než předchozí dva. Všechno podtrhuje opět výborná kresba. 100 %
  • jh666
    Myslel jsem si, že první dvě knihy Mýtů byly famózní, ale Willingham je Láskou jako z pohádky strčil do kapsy. Všechny čtyři příběhy skutečně stojí za to, byť ten poslední je možná trochu slabší, ale to nevadí, jelikož hlavní příběh je prostě perfektní, navíc zase jiný než předchozí dva. Všechno podtrhuje opět výborná kresba. 100 %
  • jh666
    Začněme klady této knihy. Za největší považuji, že se soustředí takřka výlučně na tzv. street level hrdiny, z nichž většina (výjimkami jsou Spider-Man, Daredevil a Punisher) v česky vydaných knihách jen takové štěky, což tady nehrozí. Dalším plusem je velmi povedená kresba, která perfektně ladí s příběhem. Ten je však kamenem úrazu. Začátek je skvělý, ale konec se příliš nepovedl. Kromě klasických klišé mě nejvíce mrzí odhalení toho, co Daredevila vedlo k tomu, co udělal. To mi přišlo docela laciné. 62 %
  • jh666
    Tohle nejde hodnotit jinak. Jasně, ty příběhy jsou strašně ukecané, s hodně starou kresbou, v půlce příběhů jsou nepřátelé komunisti a v případě FF je ten příběh prostě špatný. Na druhou stranu je na těch příbězích něco, co vás k nim přitáhne. Nejlepší Originy jsou podle mě ty Spider-Man a Daredevila, nejhorší jednoznačně Fantastic Four. Plné hodnocení si tenhle kousek zaslouží už jen proto, že vůbec vyšel. Mohli tam ale dát i Thora a Strange, nějak mě nenapadá, kde by se jejich první příběhy měly objevit. Proto 88 %
  • jh666
    Mark Millar se s tím opravdu nepáře. Spider-Man je v jeho podání v ještě větším srabu než obvykle. Pokud mám hodnotit jen tuhle konkrétní jednu kapitolu, tak opět musím na plný počet. Scénář neobyčejně skvěle odsýpá. To, co Millar udělal s Venomem, jsem skutečně nečekal. Všechno podtrhuje fantastická kresba, ať už od Choa nebo Dodsona. Bohužel má tahle kniha jednu obrovskou vadu, a to že se nedočkáme konce. Opravdu nechápu, že tam nemohli ty čtyři sešity navíc nacpat, když poslední dva X-Meni měli sešitů asi 10.
  • jh666
    Tyhle X-Meni nejsou špatný komiks, bohužel ale nedisponují něčím, co by je vytáhlo z průměru. Jednotlivé epizodky jsou fajn. Nejlepší mi asi přišel sešit s Thorem a pak sešit poslední. Kresba solidní, líbivá, ale nijak převratná. 65 %
  • jh666
    jh66610.7.2015 13:56Superman: Poslední syn
    Další povedený Superman. Oproti Azzarellovi mnohem přehlednější a stále čtivé a zajímavé. Johns mě opět nezklamal. Jeho spolupráce s Richardem Donnerem skutečně šlape jako hodinky. Menší výtku bych měl ke Kubertovi. Ne že by jeho kresba byla špatná, to ani náhodou, třeba jeho Zod a Ursa jsou bezchybní, ale z jeho jiných děl vím, že to umí ještě líp. 80 %
  • jh666
    jh66610.7.2015 10:52Punisher IV.
    Ne, tak tohle už ne. Minulý díly měly alespoň Rusáka, ale tady, kromě naprosté dehonestace Wolverina a několika mrtvým kachnám, který Ennisobi nezapomenu, tady nebylo absolutně nic zajímavého. Natož aby tu člověk našel něco, co by šlo hodnotit kladně. Kresba to taky nezachrání. Dillona jsem neměl rád nikdy a Robertsonova kresba je tu na rozdíl od Furyho ještě horší. Nejhorší Marvelovka, jakou jsem kdy četl. 0 % (Škoda, že tady nemají odpad)
  • jh666
    jh66610.7.2015 10:48Punisher III.
    Akce od BB Artu mě přiměla dokoupit Punishera, i když v jeho Ennisovské podobě jeho fanda fakt nejsem. Tohle číslo ale docela ušlo. S Rusákem je fakt sranda, úchylná, ale pořád sranda. To je asi Tak všechno. 40 %
  • jh666
    jh6669.7.2015 19:36Superman: Pro zítřek #2
    O něco lepší než první díl, jelikož se konečně alespoň něco vysvětlí. Jinak bych mohl překopírovat komentář k prvnímu dílu. Je to zmatené, čtivé a s geniální kresbou. 75 %
  • jh666
    jh6669.7.2015 17:30Superman: Pro zítřek #1
    Scénář je takový trochu zmatečný. Největší problém je hned na začátku, kdy člověk absolutně neví, o co jde. Tento pocit se bohužel během čtení ještě ozve. Na druhou stranu je to pěkně čtivé a samozřejmě naprosto geniálně nakreslené. Od Jima Leeho ale nelze nic menšího ani očekávat. 70 %
  • jh666
    jh6669.7.2015 13:13Ghost Rider: Cesta slz
    Typicky násilný a nechutný Ennis. Průměrný western s trochou fantasy hororu. Kresba opět digitální šeď, ve který není skoro nic rozeznat. Moc nechápu, proč to BB Art prezentuje jako prequel k Cestě do zatracení, protože kromě autorů to nemá nic společného. 50 %
  • jh666
    Minimálně titulní část tohoto komiksu se opravdu povedla. Tento Supermanův konec rozhodně patří k těm nejlepším koncům, co jsem kdy četl. Scénář tady nemá jedinou chybičku a k tomu všemu na svou dobu neskutečně dobrá kresba. Příběh s Bažináčem mi bohužel tolik nesedl, přišel mi trochu zmatený a tak trochu o ničem, ale měl taky přijemnou kresbu. Poslední příběh se líbil už více, ale na ten první přesto neměl. 80 %
  • jh666
    jh6668.7.2015 17:55Fury: Mírotvůrce
    Ennise nijak zvlášť nemusím, ale musím přiznat, že tady mě docela mile překvapil. Je tu nějaký docela zajímavý příběh. Naopak tu není kopa nechuťáren a zbytečného násilí, v těchto ohledech se tentokrát drží na uzdě. Dokonalé to ale taky není. Scénář je místy zmatený a Fury spíš než jako hlavní postava působí jen jako jedna z několika. Kresba pak lepší průměr. 63 %
  • jh666
    jh6668.7.2015 16:20Batman: Dlouhý Halloween 2
    Naprosto perfektní Batman. Temný, akční a s nějakou myšlenkou. Loebovi opravdu pasují příběhy zasazené do minulosti postav, s tím na obálce opravdu nelhali. Spousta postav, zrození jednoho z nejznámějších padouchů a perfektní konec, který jsem nečekal. Saleova kresba je sice trochu neobvyklá, ale funguje skvěle. Podařilo se mu vyvolat perfektní, možná až trochu noirovou atmosféru. Hlavně jeho černobílé panely jsou perfektní. 100 %
  • jh666
    Tahle série mě naprosto dostala. Farma zvířat je skvělé pokračování. Nechybí akce ani zajímavé zvraty. Inspirace Orwellem je znát, ale už podle názvu je vidět, že je to naprosto záměrné. Jsem rád za větší seznámení s novou komunitou Mýtů. Jedinou výtku bych měl jedině k malému prostoru Wolfiho. První díl mě sice bavil víc po stránce scénáře, ale tady byla dokonal kresba, takže spokojenost.
  • jh666
    jh66627.6.2015 14:20Super Komiks #14
    Pár docela zábavných příběhů. Jen nechápu, proč se některé postavy jmenují jinak než v původním superkomiksu.
  • jh666
    jh66627.6.2015 09:49Garfield #13: Polyká pýchu
    Smál jsem se skoro u každého stripu. Garfield v nejlepší formě.
  • jh666
    S Mýty jsem dlouho váhal a teď nechápu proč. Po první díle jsem naprosto nadšený. Willinghamovi se povedlo stvořit naprosto perfektní a výborně fungující svět. Jeho postavy jsou skvěle napsané a celé je to perfektně čtivé. Wolfi a Sněhurka jsou pak skvělá dvojka. Všechno podtrženo výbornou kresbou. ´´Pohádka´´ přidaná na konec potěšila. S přehledem 100 %
  • jh666
    Druhá kniha se nese ve stejném duchu jako ta první. Je tu hodně textu, ale je to zábavné (tedy pokud se trochu vyznáte v historii Marvelu). Busiek podobně jako v Avengers, do boje! dokazuje, že si skutečně užívá, když může použít doslova desítky superhrdinů. Vše podtrhuje na devadesátá léta naprosto špičková kresba Carlose Pacheca. 80 %
  • jh666
    Další skvělý Spider-Man. Možná to není tak kvalitní jako Straczynskiho totemistické příběhy, ale pořád to patří mezi ty nejlepší komiksy od Marvelu, které jsou u nás koupit. A je jedno jestli se řeší vztahy, mafiáni nebo gama monstra, všechno to člověka skvěle baví. 90 %
  • jh666
    jh66612.6.2015 18:36Avengers: Do boje!
    Po vizuální stránce nádherný komiks (kromě sešitu Quicksilvera). Špatné to ale není ani scenáristicky. Příběhy jsou zajímavé a docela rozmanité (od Margan Le Fay až po Grimm Reapera) s obrovským, ale opravdu obrovským množstvím postav (především na začátku), ve kterých může čtenář mít trochu problém se zorientovat. Potěšil příběh soustředěný na Carol Danvers, jelikož v našich končinách není tolik známá. Nejlepší ale podle mě byl příběh poslední. Je škoda, že dalších dílů se česky nedočkáme. 80 %
  • jh666
    Taková typická klasika. Ničím neurazí ani ničím nenadchne. To vlastně není úplně pravda, obálka sešitu 50 je prostě úžasná (a to starou kresbu moc nemusím). Příběhově to šlape, ale tady je jedna velká chyba, proč sem sakra nemohli přidat ještě sešit 49, vždyť druhá generace byla ještě tlustší, takhle to na začátku příběhu docela ubližuje. Kresebně je to na svou dobu průměr, i když kresba Smithe v jednom sešitu byla o třídu horší než zbytek. 65%
  • jh666
    Tohle je hodně neobvyklý komiks, ale to je možná i dobře. Příběhy jsou místy tak šílené, absurdní nebo nepravděpodobné, že si musíte občas říct, jestli to autor myslí vážně. Myslí, a to je dobře, jelikož je to skvělá zábava, podtrhnutá zdařilou kresbou. Ta sice trochu hapruje u lidských postav, ale naopak je excelentní, co se týče prostředí a vytváří tak skvělou atmosféru. 80 %
  • jh666
    Přiznávám, že zbožňuji kočky, takže je moje hodnocení patrně trochu zkreslené. Příběh je povětšinou milý, ale takový průměrný. Za to kresba, byť jen černobílá, je strašně sympatická. 70 %
  • jh666
    Zajímavá povídková knížka. Všechny povídky mají dobrý spád (i když tu první bych si odpustil) a kromě pátého příběhu i velmi povedenou kresbu. Povídkový formát fungoval v tomto případě velmi dobře, přičemž povídky jsou napsaná tak, že vám nepřijde nutné, že by potřebovaly více prostoru. 75 %
  • jh666
    Možná ne úplně dokonalé, ale ta scéna s vlakem všechno vynahradí. 90 %
  • jh666
    Další skvělý Tintin, nic ví není třeba dodávat. 90 %
  • jh666
    jh66627.3. 10:29* Připomínky a návrhy
    Ne, myslel jsem ty čísla. Nenapadlo, že se trefím zrovna takhle :)
  • jh666
    jh66627.3. 09:19* Připomínky a návrhy
    U Marvel Origins #008: Thor 2 (1963) máte obsah z Iron Mana
  • jh666
    jh66614.3. 10:50* Připomínky a návrhy
    To je slovo do pranice.
  • jh666
    jh66614.3. 08:07* Připomínky a návrhy
    Asi budu sám, ale mně vyhovuje 2.
  • jh666
    jh66611.3. 19:27* Připomínky a návrhy
    Já jsem pro návrat k písmenkům.
  • jh666
    jh6666.3. 10:53Pindárna
    No, co se Gate týče, doufám, že letos začnou aspoň Apothecary Diaries.
  • jh666
    jh66630.1. 13:04Pindárna
    Yaromil: Pravda. Doufám, že letos klapne aspoň poslední Liga spravedlnosti. Byla to první DC série, co jsem začal kupovat a už bych jí rád měl komplet :(
  • jh666
    jh66612.1. 16:10* Připomínky a návrhy
    Jistěže B
  • jh666
  • jh666
    jh6666.12.2023 10:33Pindárna
    Fort: To by mě taky zajímalo, kdy to chtějí stihnout, kdyby aspoň zveřejnili datum vydání Apothecary Diaries.
  • jh666
    jh66626.9.2023 16:32Pindárna
    Soulbringer: Není zač.
  • jh666
    jh66625.9.2023 11:23Pindárna
    Killingjoke: Na auditoriu psali, že nastal nějaký problém a bude až začátkem příštího roku.
  • jh666
    jh66625.9.2023 06:38Pindárna
    Katalog Crwe na druhé pololetí je (konečně) online.
    https://www.crew.cz/Katalog-komiksu-CREW_2023_cervenec-prosinec.pdf
  • jh666
    jh66618.9.2023 11:39Pindárna
    Crew oznámila, že bude vydávat One Piece.
  • jh666
    jh6667.9.2023 17:19Pindárna
    Sleepless: Díky za info, tohle nevypadá moc dobře.
  • jh666
    jh6666.9.2023 11:54Pindárna
    Trip: To jsem taky zaregistroval a už jenom kvůli Batman: Noël jsme doufal, že je to pravda, ale teď se bojím, že nedojedou ani tu New52 Ligu, Western a WW, kde jim chybí po jedné knize.
  • jh666
    jh6666.9.2023 10:53Pindárna
    Netuší někdo, co je s BB Artem? Ze stránek jim zmizelo i to torzo edičního plánu, co tam měli, na FB už přes měsíc mrtvo a dneska měla vyjít poslední Liga spravedlnosti a nezdá se, že by tomu tak bylo.
  • jh666
    jh6662.8.2023 16:11Pindárna
    soulbringer. Postupně, 1. díl mi přišel v té aktuální, bylo to č. 17.
  • jh666
    jh6662.8.2023 13:34Pindárna
    Jen pro info, pokud někomu ještě nepřišla nová várka Legendy o Batmanovi. V balíku přišel první svazek Bruce Wayne: Vrah? a dva příjemné poznatky, neplatí se nic nad rámec prémiového předplatného a je to solidní špalek s mírně zvětšeným formátem.
  • jh666
    jh66627.6.2023 08:12Sběratelský klub
    faster86: Batman: Noël a Gotham City: Year One jsou rozhodně vítaná překvapení.
  • jh666
    jh66626.4.2023 13:13* Připomínky a návrhy
    Ne: Moje OCD mi nedovoluje číst něco, co nevlastním :-D
  • jh666
    jh66624.4.2023 14:08* Připomínky a návrhy
    Velkej šéf: Mě teda čísla nic neřeknou, dokud si to neporovnám s formátem něčeho jiného. Jasně standardy mangy a klasických US komiksů už odhadnu, ale třeba u různý evropy a podobně mi čísla nic neřeknou.
  • jh666
    jh66624.4.2023 12:56* Připomínky a návrhy
    Zack: Tak odpověď přímo na otázku. Pokud by videa byla, tak všechno z toho, co sám navrhuješ by tam dávalo smysl (jen bych pro porovnání zvolil něco většího než mravence, třeba lentilku :-) ), jinak hřbet, nebo spíš knihu za všech úhlů, jak vypadá pod přebalem, rozložený přebal, pokud má číslování, zda je vybavená záložkou, ale především by ve videu dávalo smysl porovnání více vydání, pokud je kniha má (třeba Amazing Spider-Man: Návrat má 4 vydání, 2× od Crwe, UKK, KVS).

    Jinak k mému návrhu, právě fakt, kde ty fotky vzít, byl ten problém, na který jsem narážel.
  • jh666
    jh66624.4.2023 11:46* Připomínky a návrhy
    Video mi taky přijde zbytečné (maximálně jak navrhuje Norri u vybraných speciálek). Ocenil bych ale náhledy zadních stran obálek a hřbetů. Plus se mi hrozně líbí fotka série vyskládané na poličce, jako to teď Dobrovský dělá u Gate mangy na svém eshopu, ale to je tady v rámci databáze asi neproveditelné.
  • jh666
    jh66624.4.2023 11:03Sběratelský klub
    Yaromil: V jednu dobu to na jejich auditoriu padala tahle otázka co měsíc a vždy odpověděli, že pevná se dotiskovat nebude. Nejdřív nechtěli dotiskovat ani paperbacky, ale pak povolili u Blacksada (díku bohu) a Borgiů
  • jh666
    jh66613.4.2023 11:58* Připomínky a návrhy
    Zack, tak tedy stručně a jasně

    1. ano
    2. název, autoři, původní název, nakladatelství, vazba, datum vydání
    3) hodně
  • jh666
    jh66612.4.2023 11:08* Připomínky a návrhy
    Souhlasím s deefhou, co nejdřív.
  • jh666
    jh6664.4.2023 09:33Sběratelský klub
    Podle všeho se zatím jedná o testovací prodej.
  • jh666
    jh66618.3.2023 16:27Sběratelský klub
    Deefha: O to začínám mít taky strach, vzhledem k tomu, že ve 13. balíčku (což byl tenhle) měla být jako dárek kniha obálek, a nikde nic :(
  • jh666
    jh6669.2.2023 07:55Sběratelský klub
    SomeOne: Květy zlat, Rekviema za Damiana a druhá várka klasiky kreslené Nealem Adamsem.
  • jh666
    jh66618.1.2023 08:35Pindárna
    Alfi: Díky.

    Takže pro mě jen DC, Lazarus a možná Zaklínač. Aspoň ušetřím.
  • jh666
    jh66618.1.2023 08:17Pindárna
    Našla by se dobrá duše, která by vypsala, co všechno ohlásili? Na video se v práci bohužel nepodívám.
  • jh666
    jh6665.1.2023 10:17Slevy, výprodeje, bazary
    Radek: Díky, konečně jsem dohnal aspoň pár restíků z loňska.
  • jh666
    jh6662.1.2023 10:41Pindárna
    deefha: Pod tohle se podepisuju. Mám to úplně stejně (především u knih).
  • jh666
    jh66614.12.2022 06:25* Připomínky a návrhy
    V podtitulu tohohle dílu Čtyřky z Baker Street by mělo být "Moran", ne "Morgan"
    https://comicsdb.cz/comics/9669/ctyrka-z-baker-street-07-pripad-morgan
  • jh666
    jh66612.12.2022 08:28Pindárna
    K tomu zpracování. Ano, v porovnání třeba s mangami od Crwe, tam ten rozdíl je, ale když si to porovnám s některými mangami, co mám v angličtině (třeba od Seven Seas nebo od Yen Pressu), tam už ten rozdíl takový zdaleka není.
  • jh666
    jh66618.10.2022 09:44Pindárna
    Legenda o Batmanovi asi přece jen vstala z mrtvých, dneska mi mají přijít další 3 čísla.
  • jh666
    jh6664.10.2022 16:58Pindárna
    Jde se k němu dostat i online. Normálně klidněte na odkaz na první pololetí a v adresním řádku přepište měsíce.
  • jh666
    jh66617.8.2022 15:35Čtenářský koutek
    U Vybirala takhle smrdí všechno. Jsem ujetej tak, že jsem užíval u vůni UKK, ale vybíral je opravdu na poblití, hlavně ty straší věci.
  • jh666
    jh66617.8.2022 15:28Čtenářský koutek
    Alfi: To je fakt, a hlavně hrozně rychle vyčichnou
  • jh666
    jh66617.8.2022 15:10Sběratelský klub
    Deefha: To znám, nedávno jsem se pokusil spočítat, kolik mám nepřečtených kniha. U 200 jsem radši přestal. :(
  • jh666
    jh66617.8.2022 14:18Čtenářský koutek
    Zack: Vy nečicháte ke komiksům (nebo knihám obecně)? Na hranici s vámi.
  • jh666
    jh6664.7.2022 11:21Pindárna
    Předobjednávka z Luxoru. Přečíst se to podle mě vyplatí, stojí to dost samostatně. Není to ani typická super hero věc, ale spíš kombinace temné detektivky a psychologické thrilleru, kde akorát nějaké postavy mají super schopnosti.
  • jh666
    jh6664.7.2022 10:34Pindárna
    Já si pro něj dneska jdu. Už se nemůžu dočkat.
  • jh666
    jh66628.6.2022 10:43Sběratelský klub
    Nzebi: Dneska mi přišel email, že objednávka bude mít zpoždění, protože čekají na naskladnění. Na eshopu přitom píšou, že skladem je, takže takže zatím taky čekám :(
  • jh666
    jh66626.6.2022 14:19Sběratelský klub
    SomeOne, Ejdý1: Určitě to bude Target Vader, už jen proto, že to vyjde v knize s tou minisérií o Solovi (propojuje to 1 postava).
  • jh666
    jh66621.5.2022 16:45Sběratelský klub
    Slimák bude manga, nebo light novela?
  • jh666
    jh66625.2.2022 09:33Pindárna
    Pokud by někoho zajímalo, na svět vyplavaly další dva komiksy, co chce letos vydat BB Art.
    V dubnu vyjde All Star Western 4. To mě dost překvapilo, protože mám za to, že o té sérii psali pár let zpátky, že v ní pokračovat nebudou.
    A na podzim by měl vyjít Rorschach od Kinga.
  • jh666
    jh66616.10.2021 17:06Sběratelský klub
    Faster: Koukám, že si asi budu muset nají druhou práci. Visiona jsem fakt nečekal.
  • jh666
    jh6667.10.2021 16:59Pindárna
    Fimi: Díky za info, tak do toho půjdu, snad to vydají komplet.
Sbírka z comicsů na CDB
Četl/a: 2651 (cca 721245 Kč)
Mám: 2663 (cca 726011 Kč)
Chci: 0
Sháním: 0
Nabízím: 0
Osobní: 0
Sbírka mimo CDB
Četl/a: 274
Mám: 275
Chci: 0
Sháním: 0
Nabízím: 0
Osobní: 0