Batman má desetiletého syna s Talií al Ghul,dcerou šéfa Ligy asasínů. Dokud se z Damiana v srdci nelítostné sekty nestal zabiják, byla jeho existence tajena. Nyní je však bývalý vůdce Ligy, nechvalně prosluly Ra's al Ghul, na cestě zpět z mrtvých a hledá vhodné tělo, které by mohl ovládnout. Bílý duch, Ra'sův věrný otrok, si na prvním místě vytipoval Damianovo tělo a v cestě strašlivému zločinu stojí pouze Batman, Robin a Nightwing...

Hřbety jednotlivých svazků pak postupně tvoří ucelený obraz.
V české mutaci vyšel tento svazek jako 57. v pořadí.

Obsahuje sešity série Batman Annual #26 (srpen 2007), Robin Annual #7 (říjen 2007), Batman #670 (říjen 2007), Robin (Vol. 2) #168 (listopad 2007), Nightwing (Vol. 2) #138 (listopad 2007)


Scénář
Keith Champagne, Peter Milligan, Grant Morrison, Fabian Nicieza
Art
Tony S. Daniel, Don Kramer, David López, Jason Pearson, Freddie E. Williams II
Ink
Wayne Faucher, Jonathan Glapion, Alvaro Lopez, Jason Pearson, Freddie E. Williams II
Barvy
Guy Major, Patricia Mulvihill (Trish), Studio F
Obálka
Andy Kubert
Lettering
Pavel Mařata
Překlad
Petr Zenkl
Redakce
Eva Brucknerová, Boris Hokr
Žánry
akční, superhrdinský
ISBN/ISSN
978-88-9283-295-4 (BBart s.r.o.)
978-88-9283-295-4 (De Agostini Publishing S.p.A)
Vazba
šitá v tvrdých deskách
Formát
175 x 260 x 10 mm
Tisk
barevný
Váha
440 g
Stran
136
Cena
329 Kč
Originál
The Resurrection of Ra's al Ghul (DC Comics, 2008)
  • hroubek
    Vzkříšení Ra´se Al Ghula zní jako něco, co si chcete přečíst, protože samotný název a i zápletka zní zajímavě. Jenže jakmile začnete číst, tak dostanete facku. Tento díl je chaoticky pospojovaný, místy je velmi nudný, nedá smysl a je prostě takový nijaký. Výrazně tady chybí ucelený příběh, který by tomu dal nějaký tvar. Dalším problémem je to, že scénáristé pracují s postavami divným způsobem, se kterým jsem celou dobu dost bojoval. Jediný, co zachraňuje tento komiks je závěrečná třetina, kde se začne alespoň něco dít a "příběh" v ten moment má nějaký spád. Z mého pohledu dost slabý díl, snad druhá část bude lepší.
  • WildBear
    Jsem z této série zmaten až ztracen..a evidentně nejsem sám. Bylo by super, kdyby někdo, kdo se v tom fakt vyzná, sestavil mapu nebo časovou osu s odkazy na jednotlivé v češtině vydané booky napříč vydavatelstvími , se zaměřením pouze a jen na logiku posloupnosti děje.. klidně zpoplatněné, pokud to bude třeba.. a podobně bych to uvítal i u jiných chaotických sérií- typicky závěr Ligy Spravedlnosti (kde bych se už rád dočkal závěru Války s Darkseidem…btw..)
  • Spacecore
    Tady to vydávání Morrisonova runu je obecně tragédie od prvního vydání Batmana a Syna a Batmana RIP ještě 15 let zpátky. Naštěstí zbývají tři knihy (Vzkříšení 2 a Batman Inc knihy 1 a 2) a kromě Final Crisis budeme mít všechno po letech komplet, od jiných vydavatelů, v různých edicích.

    Vzkříšení jsem četl ještě kdysi dávno poprvé jako amatérský překlad online a nebralo mě to tolik v porovnání se zbytkem runu. Nedávno jsem to četl kvůli youtube recenzi znovu a sedlo mi to o poznání lépe. Strašně se mi líbí jedna maličkost v celé knize, která dokresluje zbytek runu. Jinak samozřejmě jde o typický crossover plný tie-inů, který působí místy chaoticky, zdlouhavě a zbytečně, slušela by tomu jen jedna kniha, ale kdo se do čtení nenutí a chce si užít celou ságu tak jak je, tak si může užít i čtení tohoto nejslabšího článku celého běhu.
  • trudoš
    Takový ten nutný doplněk, aby sága byla komplexní. Když ale při čtení podvědomě cítíte, že komiksem listujete pouze z nutnosti, je něco špatně. Jiné by bylo, kdyby nakladatelství De Agostini dodržovalo vnitřní chronologii ságy Granta Morrisona a člověk tak mohl sledovat vývoj událostí v návaznostech. Když ale znáte konec, prostředek i začátek, na nějaké kudrlince v prvním poločase už vám nesejde. Navíc, jak se Ra's Al Ghulovo vzkříšení rozlézá skrze různé řady, působí celé dobrodružství chaoticky a uspěchaně, třebaže je v základě křišťálově jednoduché. Obzvláště pak v druhé půlce, kdy Damian, Tim a Dick bojují proti tisícovce nepřátelských nindžů.
    V kontrastu s předchozími „událostmi napříč sériemi“ z 90. let je úžasné sledovat, jak to ta stará škola bravurně zvládala, zatímco moderní tvůrci mají problém udržet čtenářovu pozornost. Ona jedna věc je akce, druhá pak dějová linie, která přeskakuje z místa na místo tak, že by i profesionální hráč škatulat měl co dělat, aby nepropadl panice.