Jo, kamarádi o mně taky říkají, že jsem píčus (Y: The last man #05: Ring of Truth)

Komiksový sběratel, arogantní narcis, bývalý blogger a umělec napříč všemi dostupnými i nedostupnými médii.
V současnosti pracuje na vícero projektech, i na svém prvním románu z amerického jihu ...

  • Fry
    Justice League vs Suicide Squad - Velmi, ale opravdu velmi povedený event, ke kterému se budu určitě rád vracet. Crossover dvou protichůdných týmů mohl klidně dopadnout jako propadák. Ono totiž napsat smysluplný příběh opírající se o základy z jiných sérií jistě není nic jednoduchého, a přesto se to Williamsonovi povedlo. Malé mínus dávám pouze za výplňkové příběhy ... Za mě 5*!
  • Fry
    Justice League vs Suicide Squad - Velmi, ale opravdu velmi povedený event, ke kterému se budu určitě rád vracet. Crossover dvou protichůdných týmů mohl klidně dopadnout jako propadák. Ono totiž napsat smysluplný příběh opírající se o základy z jiných sérií jistě není nic jednoduchého, a přesto se to Williamsonovi povedlo. Malé mínus dávám pouze za výplňkové příběhy ... Za mě 5*!
  • Fry
    Xerox volume 2 - Částečně souhlasím i nesouhlasím s kolegy pode mnou. Tohle je čistý underground v té nejčistší formě, pár kamarádů (?) si zkouší vydat vlastní magazín a jako nic proti ničemu, své fanoušky si to jistě najde, ale obyčejný sběratel komiksů se tomuhle spíše vyhne. Věřím však že další čísla už po své kvalitativní stránce mohou být na trochu jiné úrovni ... Za mě 1*!
  • Fry
    Fry admin3.4. 14:33Pokoj
    Pokoj - Souhlasím s RadimNemec, tohle se mi taky líbilo, akorát mi to tedy připomínalo spíše gamebook Virus od Jakuba Spurného. Každopádně overall mě celkově všechny tyhle existenciální diplomky baví. Autoři jsou si (snad) vědomi že netvoří žádný přelomový počin, spíše si hrají se samotným médiem a mají tendenci vtáhnout čtenáře přímo do děje ... Za mě 4*!
  • Fry
    Pochmurný kraj #07: Smrákání - Dost možná nejlepší kniha série, a to říkám jako někdo koho celý koncept Harrow County až tak nezaujal a sérii dočítám pouze ze setrvačnosti. Přesto z této knihy konečně sálá docela hororová atmosféra, Kami se vrací ze svého hrobového vězení a na Emu čeká nejtěžší zkouška, nebo bych měl říci spíše osud, jemuž nelze uniknout ... Za mě 4*!
  • Fry
    Hellboy: Vstříc mrtvým vodám - Další 'zbytečná' kniha Hellboye, nicméně oproti příběhu Půlnoční cirkus tohle hodně zvedá Gianniho kresba a také celkový feeling mořeplaveckých příběhů s posádkou řítící se k neodvratné apokalypse. Tak či onak ve srovnání s kteroukoliv jinou knihou tento příběh zkrátka zapadne a za pár let si na něj ani nikdo nevzpomene ... Za mě 3*!
  • Fry
    Wonder Woman #06: Děti bohů - Od hledání pravdy, přes symboliku feminismu se nyní tak trochu vracíme k příběhům z NEW 52. Ve hře je opět božský původ Wonder Woman, návrat Darkseida, ale také problematika rodinných vztahů. Robinson však nehraje úplně fér, a tak klasické dějové oblouky prolíná s příběhy z minulosti a neodpouští si ani velkolepé cliffhangery ... Za mě 4*!
  • Fry
    Batman #06: Nevěsta nebo lupič? - Opět půjdu proti proudu, protože mě zkrátka tento typ příběhů nebaví. Celou dobu se to prakticky točí pouze okolo zásnub, kdy se všechny postavy Catwoman ptají proč si chce vzít Batmana, do toho tahle ústřední dvojice stále polemizuje o tom jestli se k sobě vůbec hodí. No asi jsem od toho všeho čekal víc, než dostávám ... Za mě 2*!
  • Fry
    Fry admin20.3. 10:03Orange #04
    Orange #04 - Snaha o záchranu Kakerua a s tím i změna budoucnosti začíná nabývat na svých obrysech, přesto ještě není vyhráno a to zásadní se rozhodne už v následující knize. Ať to však dopadne jakkoliv, neočekávám zrovna happy end, který by dokázal zamezit aby Suwa či Kakeru nakonec nemuseli obětovat svou budoucnost s Naho, na úkor toho druhého ... Za mě 5*!
  • Fry
    Královská hra #05 - Meh, jak už jsem psal u předchozího dílu, tak největším zklamáním této série je samotné finále. Ale tak ono to šlo čekat asi už od začátku, jelikož kvalitativně se nejedná o žádný Death Note. Tak či onak, myslím si že se to dalo zvládnou lépe, koncept je parádní, ale odhalení pachatele a schovávání se za kolektivní vědomí mi vůči čtenáři nepřijde úplně fér ... Za mě 2*!
  • Fry
    Královská hra #04 - Tak jsem to nevydržel a musel jsem si zjistit jak to dopadne. Tahle série možná měla vyjít spíše jako komplet, i když přiznávám, že takhle najednou mě to zklamalo možná více, než jsem očekával. Nicméně už už jsem si myslel že vím kdo je pachatel, na povrch se dostávaly docela zajímavé detaily, ale jak závěr knihy napovídá, vše bude nakonec jinak ... Za mě 3*!
  • Fry
    Královská hra #03 - Zajímavě se to rozvíjí, úkoly jsou stále náročnější a Král disponuje téměř neomezenou mocí. Nicméně právě v tomhle vidím největší kámen úrazu, protože pokud autoři nevyjdou na světlo se svou verzí 'zápisníku smrti', tak fakt nevím jak dokáží vysvětlit že prakticky kdokoliv může kdykoliv umřít, nehledě na místo aktuálního pohybu. No, uvidíme ... Za mě 3*!
  • Fry
    Královská hra #02 - Závěrečný cliffhanger z minulé knihy zajímavě rozjíždí druhý svazek, nicméně mě docela překvapilo jak hlavní hrdina bez větších okolků souhlasí, aby jeho holka měla sex s jeho nejlepším kamarádem. Zkrátka něco na pozadí této série mi tak úplně nesedí. Každý se chová podezřele a z minuty na minutu by zabíjel, jen aby si zachránil svůj vlastní život ... Za mě 3*!
  • Fry
    Královská hra #01 - Na tuhle sérii jsem si brousil zuby hned od oznámení v roce 2019, ale jak se vydání dalších a dalších dílů postupně odsunovalo, bylo nutné předsunout knihy s větší prioritou před tuto sérii. Overall, první dojem mám prozatím vcelku kladný, i když se to rozjíždí možná až trochu moc pomalu a celkový princip zápletky se zdá býti poněkud laciný ... Za mě 4*!
  • Fry
    Ú.P.V.O. #12: Žabí válka - Obával jsem se že tato kniha bude pouhým intermezzem na cestě k blížícímu se finále, nicméně i když jsem se částečně nemýlil, celkově jsem více než nadšený. Příběhy fungují jak samostatně, tak i jako celek a v paletě různých stylů kresby nám všichni autoři zdatně dokazují, že ty opravdu dobré příběhy jdou napsat i na pouhých pár stránek ... Za mě 5*!
  • Fry
    Ú.P.V.O. #11: Černá bohyně - Pro pochopení problematiky okolo Černé bohyně, Hyperborejců a tzv. 'zlatého' lidu, před touto knihou silně doporučuji přečíst Podivná místa a ideálně také Frankensteina v podzemí. Příběh díky tomu ještě lépe zapadne do celé mozaiky, která se kolem tohoto kultu rozprostírá a vytváří ideální mezibod vrcholné trilogii 'Spálená země' ... Za mě 5*!
  • Fry
    My Hero Academia - Moje hrdinská akademie #07: Kacuki Bakugó: Počátek - Autor zajímavě pracuje se začleňováním reálných témat do nereálného světa superhrdinů a vytváří touto sérií zajímavý můstek přesahující klasický rámec shōnen mangy. Akorát tedy tempo vyprávění by mohlo trochu rozvolnit, protože již míříme k závěrečným zkouškám prvního ročníku ... Za mě 4*!
  • Fry
    Fry admin12.2. 13:50Naposled
    Naposled - Trilogie točící se kolem opiátů, focení a neschopnosti postavit se vlastním problémům jak je Charlesi Burnsovi vlastní. Střípky příběhu se napříč alby pomalu skládají dohromady, realita se prolíná s iluzí a ač finální vyústění může působit lacině, po řemeslné stránce to nemá téměř žádnou chybu. Číst to v roce vydání, hodnotím stejně jako většina pode mnou ... Za mě 4*!
  • Fry
    Znovuzrození hrdinů DC: Batman #05: Operace Zásnuby - Achjo, asi začínám být na Batmana moc starý, protože mě tahle série začíná tak trochu nudit a nepřidává tomu ani poněkud přeceňovaná linka se Supermanem. Ono se prakticky od střetu s Banem ani nic moc neděje, Batman si užívá první týdny vztahu a celá kniha je protkaná zcela nudnými a nedůležitými dialogy ... Za mě 2*!
  • Fry
    Bleach #25: No Shaking Throne - V celku průměrná kniha stojící převážně na souboji Ičiga s jeho vnitřním Hollow. Je fajn, že se nám konečně trochu více představují Vizardi, nejzajímavější částí tohoto svazku je však až samotný závěr knihy, ve kterém se pomalu začínají odhalovat Aizenovy skryté úmysly a děj se tak posouvá vstříc dalšímu zásadnímu eventu ... Za mě 3*!
  • Fry
    Fry admin31.1. 09:51Gantz #28
    Gantz #28 - Velkolepá finální fáze 'invaze' právě začíná, svět je předurčen k záhubě a lidstvo ke kapitulaci a částečnému vyhlazení. Šance na lepší budoucnost a zvrácení této katastrofy prakticky neexistují. Ne nadarmo by se tato série dala přirovnat k aktuálnímu dění ve světě s nejistou vidinou lepší budoucnosti plnou systematického zmaru. Nemám slov, zkrátka guilty pleasure ... Za mě 4*!
  • Fry
    Wonder Woman #04: Válka - Scenáristicky propletená skládačka osudů bohů, polobohů i lidských bytostí se pomalu skládá dohromady, nicméně ne všichni zúčastnění se dožijí velkolepého finále. Tohle je rozhodně jedna z těch lepších knih v sérii, Azzarello si přestává brát servítky a z olympské reprízy seriálu 'Friends' se konečně stává kultovní záležitost ... Za mě 4*!
  • Fry
    Hellboy #06: Podivná místa - Jak sám název této sbírky napovídá jedná se vskutku o podivná dobrodružství na podivných místech tvořící jakýsi přechod z úvodních etap série k nadcházejícímu dějovému oblouku v osmé a deváté knize. Hodnotit však tuto sbírku není úplně jednoduché a ač výsledek stojí za to, Spoutaná rakev nebo Pravá ruka zkázy přinesly o třídu lepší povídky ... Za mě 4*!
  • Fry
    Hellboy #05: Červ dobyvatel - Velmi vydařená kniha a to především díky menšímu množství textu a většímu důrazu na budování atmosféry čistě pomocí světla a stínu v útrobách horské nacistické pevnosti. Navíc je to nejspíše (?) jediná sólovka Hellboye s homunkulem Rogerem, kterým místy trefně sekunduje také 'fiktivní hrdina z II. světové války', Humr Johnson ... Za mě 5*!
  • Fry
    Naruto #45: Bojiště, Konoha!! - Výjimečně dobrý díl, ve kterém se naplno rozjíždí hned několik zásadních zápletek, přičemž Naruto mezitím dokončuje svůj trénink módu mudrce. Napsal bych že jsme právě na vrcholu série, ale vrcholem série je prakticky celá aktuální etapa započatá střetem ve vesnici ukryté v dešti, až po velké finále Painova útoku na skrytou listovou ... Za mě 5*!
  • Fry
    Naruto #44: Učení mudrců - Intermezzo uprostřed dvou zásadních událostí, kde snad poprvé lze plně zaznamenat charakterový posun Naruta z uječeného děcka k dospívajícímu nindžovi. Však už bylo načase, útok na Konohu se stává téměř nevyhnutelným a je třeba absolvovat další trénink. Trénink, jehož podstoupením se pravděpodobně navěky proměníte v žábu ... Za mě 4*!
  • Fry
    Modrá Crew #07 - Dlouhý John Silver #3, 4 - Druhá polovina výpravného příběhu za pokladem nedozírné hodnoty, na jejímž konci všechny přítomné z velkou pravděpodobností (?) čeká jedině zkáza, překonala veškerá má očekávání. Sice pár nejasností jsem nacházel i tady, některé pasáže jako by z děje úplně vypadly, ale po dočtení jsem tedy rozhodně zklamán nebyl ... Za mě 4*!
  • Fry
    Modrá Crew #06 - Dlouhý John Silver #1, 2 - Začátek byl slabý, první album dle mého úplně nenaplnilo svůj potenciál a velmi mi vadily skoky v ději a to dokonce i v rámci pouhé jedné normované strany. S druhým albem se však situace značně zlepšila, skoky v ději už nebyly tak evidentní a celé zápletce hodně napomohl rozvrat na lodi Neptun kvůli jedné 'nešťastné' nehodě ... Za mě 3*!
  • Fry
    Ateliér špičatých klobouků #02 - Pořád mě to baví, ale prvotní nadšení pomalu vyprchává, jelikož se zápletka postupně zjednodušuje k docela banálním příběhům a záchranám na prahu Ateliéru. Nicméně panelování je stále naprosto úchvatné, interakce mezi postavami jsou zcela uvěřitelné a jsem zvědav, kam nás tahle čerstvě oceněná manga ještě zavede ... Za mě 4*!
  • Fry
    Fry admin3.1. 12:31Orange #03
    Orange #03 - Nacházíme se v polovině série a ač se nejspíše jedná o nejslabší díl, stále tady mluvíme o nadprůměru. Situace se totiž začíná zásadně měnit, dopisy přestávají odpovídat současné realitě a osud Kakerua už nemá ve svých rukách pouze Naho. Přesto ještě není vyhráno, jelikož pod přátelským úsměvem jsou stále ve hře myšlenky na možnou sebevraždu ... Za mě 4*!
  • Fry
    Wonder Woman #03: Vůle - 'Jsem Krev, jsem Odvaha, jsem Vůle, jsem Válka', názvy prvních čtyř knih odkazující k samotnému Áresovi, učiteli Wonder Woman a jejímu největšímu protivníkovi lemují odkazy protkanou ságu, nápadně připomínající Sandmana od Neila Gaimana. Nicméně přece jen tak výjimečné jako sága Pána snů to bohužel není a ani nejspíš nebude ... Za mě 3*!
  • Fry
    Fry admin28.12.2020 10:43Berserk #03
    Berserk Deluxe Volume 1, 3/3 - Příběh 'The Guardians of Desire' nabývá svého konce a přichází čas na finální zúčtování. Autor si naštěstí nepotrpí na jednodušší černobílé pozadí jakékoliv entity a dodává hloubku prakticky každé postavě, jenž prvoplánově nemusela být vyloženě kladná / záporná. Uvidíme jak moc kartami zamíchá následný návrat do minulosti ... Za mě 4*!
  • Fry
    Fry admin28.12.2020 10:27Berserk #02
    Berserk Deluxe Volume 1, 2/3 - První kniha byla takovým zahřívacím kolem a až zde se dá mluvit o nějakém budování velkého příběhu kolem prakticky nepřemožitelného ústředního hrdiny. Je to však postava hradního pána (The Count), který táhne celý děj značně kupředu, jelikož věřím že jeho démonická forma nedá spát nejednomu milovníkovi béčkových hororů ... Za mě 4*!
  • Fry
    Fry admin28.12.2020 10:11Berserk #01
    Berserk Deluxe Volume 1, 1/3 - Příběhově docela plytké, jelikož jde v podstatě o dalšího nepřemožitelného hrdinu, který přijde, udělá rozruch, poštve na sebe všechny nepřátele, téměř prohraje, avšak zcela náhodu přesto nakonec vyhraje. Co však stojí za zmínku je kresba, precizní po všech stranách a naprosto vystihující explicitní násilí a utrpení všech poražených ... Za mě 3*!
  • Fry
    Znovuzrození hrdinů DC: Liga spravedlnosti #02: Epidemie - První kniha byla perfektní, nicméně tohle už je spíše takový ten 'meh' průměr, kterého vychází mraky a mraky a absolutně nic si z toho neodnesete. Přesto mě Hitchova série zatím jakž takž baví ač některé dialogy je třeba brát se značnou rezervou (pro představu doporučuji těch pár ukázek tady v databázi) ... Za mě 3*!
  • Fry
    Fry admin17.12.2020 21:13Útok titánů #01
    Útok titánů #01 - Vzal jsem si to jako čtení do tramvaje a upřímně teda ... no nevm co si o tom mám vlastně myslet. Kresba nápadně připomíná styl Tokijského ghúla, avšak příběhově je to zkrátka zvrácený boj o přežití lidstva v kulisách středověku. Neříkám že mě to úplně nebavilo, ale o pokračování budu ještě hodně přemýšlet. Zatím tedy spíše průměr ... Za mě 3*!
  • Fry
    Flash #06: Když zamrzne peklo - Čistý průměr, jelikož si Williamson postupně buduje základnu pro zásadnější událost, která rozpoutá prozatím neočekávanou válku. Postavy se tak v této knize (jen) pohybují po šachovnici v předem připravených cyklech a až na závěrečný Annual se nic zásadního ani nedozvíme. Nicméně už v příštím díle nás čekají docela velké věci ... Za mě 3*!
  • Fry
    Fry admin10.12.2020 16:36Krásná temnota
    Krásná temnota - Velmi nepříjemná věc a jeden z nejhorších komiksových zážitků, který jsem kdy absolvoval v tom dobrém slova smyslu. Nevím jestli se k tomu někdy vůbec budu chtít vrátit, ale z hlavy to asi jen tak nevymažu. Tohle je přesně ten titul, který si nedokážu představit pod jinou značkou, než Crwe - letmé prolistováním působí neškodně, avšak zdání krutě klame ... Za mě 4*!
  • Fry
    Znovuzrození hrdinů DC: Liga spravedlnosti #01: Vyhlazovací stroje - Obecně je Hitchova Liga Spravedlnosti považována za jednu z nejslabších, s čímž se však prozatím neztotožňuji. Hrdinové od začátku čelí hned několika souběžným útokům (z vesmíru, ze Zemského jádra a také z povrchu) a na zbytečné moudra tak naštěstí není čas, což rozhodně není na škodu ... Za mě 5*!
  • Fry
    Fry admin30.11.2020 21:09Jak žijí dnes?
    Jak žijí dnes? - underground v pravém slova smyslu. Asi to nedokážu tak ocenit jako RadimNemec, jelikož to na můj vkus byl místy docela velký bizár, nicméně over all je to na studentskou práci asi dobrý. Osobně jsem zvědav za jak dlouho se zapráší i po zbylých výtiscích a také jestli se z toho za pár let stane podobná podpultovka jako svého času Čtyřlístek 666 ... Za mě 3*!
  • Fry
    Znovuzrození hrdinů DC: Sebevražedný oddíl #02: K zbláznění příčetná - Dokončení předchozí knihy, nicméně ten epizodní formát zkráceného sešitu na úkor originů jednotlivých postav na mě nezafungoval a o to víc vynikají všechny nedokonalosti. Ovšemže je to o řád lepší než předchozí kniha, takže víc už kritizovat nebudu a uvidím jak se to bude vyvíjet... Za mě 3*!
  • Fry
    Fullmetal Alchemist - Ocelový alchymista #09 - Na to jak většinu dílů této série kritizuji, tak zrovna tady budu chválit. Autorka opět otáčí směr svého vyprávění, do čela příběhu znovu staví vraždu plukovníka Hughese a rozjíždí komorní lov na čarodějnice, který je však sám o sobě velmi zkorumpovaný. Nemám prakticky žádnou výtku, škoda že to takhle nevypadá celou dobu ... Za mě 5*!
  • Fry
    Znovuzrození hrdinů DC: Sebevražedný oddíl #01: Černá sféra - Podobně jako v případě Sebevražedného oddílu v rámci New 52 není ani tato znovuzrozená série žádná hitparáda. Navíc než se stačí ústřední příběh pořádně rozjet, bum, je konec, následují epizodní originy postav, hromada alternativních obálek a náčrtky z tvorby komiksu. Takže zatím docela bída ... Za mě 2*!
  • Fry
    Fullmetal Alchemist - Ocelový alchymista #08 - První půlka přináší zajímavé zvraty v ději, nicméně druhá polovina knihy se vrací ke klasickému přešlapávání na místě a úplně nejmíň mě na tom baví jakékoliv bojové scény. Doufám však, že se to časem už konečně trochu posune, protože bych moc chtěl najít ten přesah, díky kterému se tahle série stala legendou ... Za mě 3*!
  • Fry
    My Hero Academia - Moje hrdinská akademie #06: Potíže - Až překvapivě mě zatím tahle série stále baví a každou nově vydanou knihu čtu prakticky v den vydání. Jako nebudu vám lhát, určitě to má svoje mouchy a neduhy klasické shounen mangy, ale (!) nějakým zázračným způsobem to dobře funguje a aktuální zápletka se zabijákem superhrdinů skvěle graduje ... Za mě 4*!
  • Fry
    Fullmetal Alchemist - Ocelový alchymista #07 - Série si stále drží svou nastavenou kvalitu a to včetně všech plusů i mínusů. Tím jak se celé volume zacyklilo na jednom místě a autorka nám stále dokola předkládala neúprosné snažení nepřátel vyrovnat se svým rivalům, tak to místy ztrácelo tempo. Nicméně cliffhanger napovídá, že jsme stále teprv na začátku ... Za mě 3*!
  • Fry
    Šílená ze Sacré-Coeur - Začalo to velice slibně, kolem poloviny mě opustilo nadšení původního směru a skončilo to doslova šíleným vyústěním vedoucím až k božskému znovuzrození. Jako upřímně ani nevím jestli mě to vůbec bavilo. Spíše jsem se nechával unášet všudypřítomnou ezoterikou, filozofickou naivitou bez nadhledu a nezměrnou silou zázraků ... Za mě 3*!
  • Fry
    Fry admin11.11.2020 17:03Bez vlasů
    Bez vlasů - Koukám, že tenhle komiks hodnotí více méně asi jenom administrátoři ... každopádně alespoň mě celá kniha od zpracování, přes příběh až po kresbu velmi příjemně překvapila. Má to jednoduchou formu vyprávění, nosné myšlenky střídají mikrovtípky a dovysvětlující pasáže, celý koncept funguje a je velká škoda, že podobné příběhy nevychází častěji ... Za mě 5*!
  • Fry
    Bleach #24: Immanent God Blues - Střet Arrankarů s Ičigovou skupinkou se nevyvíjí moc dobře, nepřítel je očividně nebezpečnější než kdy dřív a zkušení Sběrači duší pomalu míří k možné porážce. Nicméně tihle protivníci jsou jen záchvěvem větru oproti Grimmjow Jaegerjaquezi, elitnímu příslušníkovi Espády, který ve svém tažení naráží na Ičiga Kurosakiho ... Za mě 4*!
  • Fry
    Watchmen - Strážci - Neodvažoval jsem si to přečíst, dokud nebudu mít dostatečně načteno napříč všemi žánry, a ač mě samotného tohle nosné dílo během těch let dost ovlivnilo, neoznačil bych jej za nejlepší komiks všech dob. Přece jen z dnešního pohledu je to možná až moc ukecané. Nicméně musím ocenit veškeré paralely a přínos komiksu jako takovému ... Za mě 5*!
  • Fry
    trudoš: tak koukám že se podílel nejspíše pouze na třetí knize - Star Wars Darth Vader #3 - Shu Torun War, tj. ho vyškrtnu
  • Fry
    btw. postřehli jste v příběhu z Iásonovy minulosti ten (nejspíše nechtěný) překladatelský dvojsmysl...

    'promiň, byl jsem vzrušený a...' X 'I'm sorry, I was excited and..'
  • Fry
    GWB: Sedmička, osmička, devítka a desítka vyšly v Kolosálním Conanovi z Cimerie.
  • Fry
    Přechylování jmen je asi ten nejtypičtější nešvar, ale bohužel to dělají všichni ... někteří líp, někteří hůř
  • Fry
    Fry admin19.2. 14:13Dracula
    Darth Raelchi, trudoš: Tak ono by to nejspíše vyřešit šlo, ale pouze v případě rozvoje elektronické verze komiksů na našem trhu, která by mohly vycházet řádově třeba o měsíc/měsíc a půl dříve a teoreticky by se na nich daly vychytat chyby před tiskem ...
  • Fry
    Fry admin11.2. 10:49Neonomicon
    Azalin: Pokud se nemýlím, tak by to mělo Neonomiconu přímo předcházet ...
  • Fry
    karl173: Já bych na to moc nespoléhal, se mi zdá že při oznamování edičního plánu říkali, že chtěli vydat zatím jenom Aarona.
  • Fry
    Fimi: No to já taky, protože se Snyderem mám občas problém a obecně např. u Batmana to šlo od deseti k pěti
  • Fry
    Fry admin28.11.2020 08:03Jak žijí dnes?
    Draco nobilis: Opravdu by to mělo být Fake Fake Fake, viz ten článek co zde sdílel RadimNemec.
  • Fry
    karl173: Ono je to s tohle řadou trochu složitější a nejspíše ještě několik dalších knih Crew v budoucnu také vynechá. V principu jde hlavně o to, že do hlavní linie příběhu je zamícháno až příliš mnoho odboček a tak některé knihy z této série obsahují třeba pouze jedno číslo standardní řady a jsou doplněny vedlejšími odbočkami - např. druhá kniha se zabývá Deadpoolem 2099 ...
  • Fry
    Fry admin27.9.2020 14:40Tankerka #01
    Aby tady zazněly fakta - ta druhá 'Tankerka' plánovaná na říjen, nebude druhým dílem této řady, ale uzavřený příběh z roku 2016.
  • Fry
    Lenny: Tak jsem tě ze všech tebou zmíněných komiksů vyškrtal, nicméně bylo by dobré, kdyby někdo dokázal ověřit, zda-li jsi v tiráži tedy chybně uveden ...
  • Fry
    karl173: Ano, Greg Rucka měl na starosti první čtyři knihy s tím šíleným číslováním, tahle kniha je takovým intermezzem a příště nás už čeká James Robinson, který psal další tři knihy ...
  • Fry
    Darth Raelchi: Je to něco mezi, protože to obsahuje výběr příběhů z úplně jiné série. Rozhodně se nejedná o třetí knihu série My Little Pony - Komiksové příběhy
  • Fry
    Fimi: Mě King docela baví, teda ta Baneova trilogie mi přišla fajn a všichni se mi snaží vnutit že úplně nejlepší jsou teď ty následující knihy točící se kolem zásnub a vztahů se Supermanem, takže se na to asi nevykašlu, ale jinak jo, jakýkoliv Snyder (New 52, Rebirth) mi přijde paradoxně horší. Sovy jsou více méně fajn, ale už si z toho nic nepamatuji, docela mě bavil Rok nula, ale jinak nuda a šeď - obzvlášť příšerný byl Konec hry. Jinak mám doma koupený první sešit i jeho relativní novinky 'Last Knight on Earth', ale moc se mi do toho nechce ...
  • Fry
    cyboy: Teď jsi to vystihnul perfektně, ano, mým hlavním kritériem je zabavení se a nekonečně dlouhé manga série to u mě splňují zcela dokonale. Ale zase taky bych to nečetl, kdyby to bylo úplně o ničem, pro mě je to takový ten seriál u kterého si rád odpočinu. Jenom tvrdím že XY dílů se nerovná hned zbytečná série, např. Naruto má nejkvalitnější část příběhu až za půlkou. Ale zpět k tvé otázce. Vyloženě dějově kvalitní manga, která by splňovala tvé kritéria není snad žádná, každá dlouhá série dříve či později upadne.

    I ti Živí mrtví, kterým dáváš u posledních knih 5* už nejsou to co bývali a ne že ne. Komiksy obecně jsou spíše o tom 'zabavit se', opravdu kvalitních komiksů jsem, za téměř deset let co aktivně čtu toto médium, přečetl tak do deseti, ale to už se bavíme zase o něčem jiném.
  • Fry
    Fimi: Manga je jako seriály, taky jsou tam epizody o ničem, ale dobré manze / seriálu odpustíš všechno a jsi rád za každou další kapitolu / epizodu :)
  • Fry
    Vy asi nechápete, že kouzlo mangy spočívá právě v tom být v daném světě co nejdéle, soudit kvalitu podle počtu dílů je kravina. Navíc délka série většinou odpovídá o její oblíbenosti.
  • Fry
    Fry admin15.4.2019 08:32Marvel 1602
    ad. WildBearovo hodnocení: Na základě podezření, že se opravdu jedná o hodnocení pouze za účelem zdiskreditování nového vydání bylo hodnocení odstraněno.
    Pokud se však WildBearovi přestalo 1602 líbit a z původních 4* u UKK verze chce nyní hodnotit 2* má na to plné právo.
    Nicméně by neměl hodnotit verzi, kterou nemá a ani vlastnit nechce, jak sám ve svém příspěvku zmiňuje.
  • Fry
    Fry admin5.3.2019 21:04Gantz #22
    Nerad se pouštím do těchto 'komiksových diskuzí', ale tentokrát asi udělám výjimku, protože nemůžu s cyboyem tak úplně souhlasit ...
    Ano, chápu veškeré připomínky k této sérii, má to hromadu výplňkových dílů plných citoslovcí, autor určitě ani sám nevěděl, kam celou sérii směřuje a určitě to není manga, která by byla nějak převratná svým nápadem, myšlenkou, zpracováním nebo whatever ... Ale zcela nekriticky mě třeba zrovna tato série i přes veškeré 'nedostatky' stále baví a vím zcela přesně, že v jedenáctém díle Izumi vyvražďoval japonské obchodní centrum, pamatuji si, že ve třetím dílu začala v pořadí druhá Gantzova mise a stejně tak si dokáži vybavit, že v sedmnáctém díle Kurono zběsile sbíral body aby mohl oživil svou milou.

    Netvrdím tady, že je tato série 'zázrakem' nutným pozornosti, nicméně se jedná o zcela průměrnou akční jízdu, na kterou se vždy těším, jelikož si u žádného dílu nemůžu být stoprocentně jistý, kam autor ještě dokáže zajít a co všechno je schopen vymyslet. Na rovinu ... je to sračka, ale je to sračka, u které se dá absolutně vypnout, což je přesně to, co po náročném dni plném projektů do školy od této série / žánru chci.

    Navíc si myslím, že každý po XY letech sbírání komiksů si dokáže najít to svoje a dobrovolně se netrýzní čtením něčeho co ho nebaví. Taky nečtu všechno ... Útok titánů - absolutně mě to nezaujalo a to jsem si na to ani nepotřeboval přečíst první volume. A stejně tak se to dá aplikovat i na evropské / americké komiksy. Pokud nebudu chtít chodit daleko, tak třeba ač velmi vychvalovaný Prsten Nibelungův prostě není komiks, který bych si chtěl přečíst a to to může být dobré jak chce.

    Komiksy / knihy / filmy ... všechno z toho by se dalo aplikovat na tvrzení "prodává se to, o co je zájem" a je jedno jak moc velká sračka to je. Prostě těch opravdu kvalitních věcí napříč žánry i médii je prostě málo a pokud chceš číst fakt jen ty zásadní věci, neměl bys nejspíše číst skoro nic ...
  • Fry
    Fry admin14.3.2013 16:22Americký upír #01
    Azalin: :D Asi tě zklamu, ale "Amerického Upíra" nemám v plánu kupovat :)
  • Fry
    Fry admin18.2.2013 07:10Punisher IV.
    Mind Reader: Nijak extra nespoileruju, ale pokud máš jiný názor, tak to prostě nečti :D.
  • Fry
    merhyx - Ty neumíš číst? :D Pod tvým příspěvkem je to vysvětleno.
  • Fry
    Kapis: Já ti nic nevyčítám, ale nechci být s tebou ve při, chci jen abys mě chápal takového jaký jsem.
  • Fry
    Kapisi, Kapisi ty se asi nikdy semnou nesmíříš, že ano? Já tvoje komenty čtu, narozdíl od tebe a nedělám krky, že si někde napsal něco co podle mě není pravda. Jinak čistokrevná noirovka je pro mě "Sin City", jen tak pro zajímavost.
  • Fry
    Karlito_69: Je to napsané v poznámce přímo u těch čísel:
    - "Po testovací sérii prvních čtyř čísel startuje série oficiálně znovu od prvního čísla a to v září 2019. Oficiální série se v rozměrech drobně, v rámci milimetrů, liší od testované."
  • Fry
    Gmork: Ty stránky s online mangou jsem ti smáznul, tohle tady nechceme, díky :)
  • Fry
    Zack: já myslím že Skot myslí něco jako archív kdy bys mohl zakonzervovat svou sbírku aby se na ni následující generace mohly chodit koukat (:
  • Fry
    Skot: Jo, to by se mi taky líbilo, ale je to spíše jenom sen, než realita :/
  • Fry
    seneke: Tak obálky jsou fakt grafický odpad, ale co tak koukám po internetech, tak vnitřek vypadá dobře (:
  • Fry
    Fry admin27.3. 12:12Povinná četba
    seneke: YES! A ještě k tomu "bývalé komiksové porno", hold my beer!
  • Fry
    Fry admin26.3. 07:45Pindárna
    Fimi: už je to dýl, viděl jsem anime, pak jsem vzal do ruky mangu a je to super, ale teď jsem na to dlouho nešáhl, protože mám jiné povinnosti. Minimálně prvních 7 ale můžu doporučit. Je to ale dost specifické čtení, tak nevm jestli úplně tobě tohle sedne...
  • Fry
    yogi: jj Lets Eat Grandma znám, I Will Be Waiting je parádní skladba, ale to si tady metalisti nikdy nepustí :) já teď aktuálně docela ujíždím na Lykke Li, to je takový správný deep trash pop.
    ALE kdyby se někdo chtěl odvážit, tak tady: https://www.youtube.com/watch?v=rYypKTkjBG8 https://www.youtube.com/watch?v=2acCDPtA-1U
  • Fry
    a btw to "pojďme se bavit o komiksech" není myšleno v rámci tohoto fóra, ale obecně
  • Fry
    já vím v jakém jste fóru, ale ne všechny z nás baví číst 40+ komentářů o vámi preferovaném hudebním stylu... přece jen jsme na komiksové databázi, ne na srazu Brutal Assault
  • Fry
    Fimi: jak můžeš do jednoho pytle házet Nicky Minaj a Mandrage ... lol
  • Fry
    Si připadám jako kdybych vešel do baru kde všichni poslouchají metal a tvrdý rock, pfff hudba je o vkusu jednotlivce. Já poslouchám diametrálně odlišné styly od toho co se tady probírá, respektive mnoho názvů kapel, které tady byly zmíněny neznám ani znát nechci, ale když mi tady někdo bude máchat před obličejem že mainstream jsou pouze sračky, které mají za cíl pouze vydělat, s čím nesouhlasím. Je mainstream a mainstram, každý si vybere ten svůj, takže stačilo hate posts, pusťte si něco pěkného do sluchátek a bavme se zas jednou o komiksech
  • Fry
    Fimi: 16 kniha by měla uspokojivě ukončovat celý děj, poté už by to mělo být spíše meh...
  • Fry
    Milo: Protože od třetího dílu se Goon začal vydávat pouze formou předobjednávek a většina nákladu šla do předobjednávek, to co zbylo se stihlo rozprodat ...
  • Fry
    Fry admin27.2. 16:04Pindárna
    Nezbi: Tento typ záložek v pevné vazbě mi naprosto vyhovuje, naopak když v knize není, tak mě vytáčí že musím hledat nějakou jinou záložku ...
  • Fry
    Mariohurbanek: Naše databáze se specializuje pouze na České, případně Československé komiksy :)
  • Fry
    Fry admin22.2. 21:03Herní vlákno
    seneke: Kde je ňouma, kde je ňouma? O tuhle novinku ho nemůžeš připravit, to budou druhé Vánoce...
  • Fry
    Fry admin20.2. 19:59Pindárna
    trudoš: Vzhledem k tomu že to aktuálně vychází i v USA, tak si myslím že to ještě nikdo nečetl, ale předpokládám že to bude vykrádačka hry, takže spíše pro zasvěcené.
  • Fry
    DR: Limitka opravena :)
  • Fry
    Fry admin17.2. 10:27Pindárna
    Fimi: Tak to jsem rád že se zatím líbí :)
  • Fry
    Fry admin17.2. 10:10Pindárna
    znám Jujutsu Kaisen - aktuálně jedna z nejprodávanějších mang v JPY, údajně je to prý velmi dobré, takový mix Demon Slayera / Tokyo Ghoul tuším
  • Fry
    Eshop Comics Centra podle mě stojí a padá pouze na těch novinkách ... hledat tam nějaké starší tituly, tak nad tím pár chvil strávím :)
  • Fry
    BB/art by hlavně potřeboval internetové stránky pro nové desetiletí :) ty jejich aktuální už jsou nějakou dobu za zenitem ...
  • Fry
    VanTom: Super díky, přidal jsem je tam :) ono jak je to starší věc, tak se to kdysi tak podrobně nevyplňovalo, takových věcí je na databázi víc ...
  • Fry
    deefha: Přesně tak !
  • Fry
    Draco: Tak to je ideální důvod pro to se zase někdy sejít :)
  • Fry
    Fry admin8.2. 00:05Pindárna
    Mrtvej svět !
  • Fry
    trudoš, SomeOne: jj, tohle je chybka, opravím
  • Fry
    Fry admin6.2. 18:46Pindárna
    karl173: Na některé essencial komentáře nemůžu šáhnout, protože by mě tady místní pamětníci ukamenovali, že to je část mojí historie, ale na některé (pozdější) občas i šáhnu, když jsou např. zbytečně dlouhé, nic neříkající, děj vyprávějící atd. atd. ...
    Co mě však za ta léta nejvíce nebaví (BTW už jsem tady 10 let !!) je jak z každou novou verzí se mění formát toho políčka do kterého komentář píšu :'( ale dokážu se tomu přizpůsobit
  • Fry
    Some one: Odkaz jsem upravil :) každopádně tak či onak, ani tak ti autoři nesedí, prptože u příběhů z druhého paperbacku jsou evidováni i jiní autoři, zítra kdyžtak pošlu odkaz :)
  • Fry
    SomeOne: Díky, přidal jsem tam i ty názvy těch příběhů pro willise a btw koukám že se Egmont nenamáhal označit ani autory z druhého paperbacku ... tohle je fakt síla :)
    - https://comicsdb.cz/comics/8532/star-wars-vyvoleny-svetlo-pohasina
  • Fry
    SomeOne: Žeby nějaké shadow banování autorů ... no, to jsme tady už dlouho neměli, kdyžtak pošli na mail, kouknu na to - fry.fiser@gmail.com
  • Fry
    Caylen-Tor: To jsme tuším zavrhli, ale na to asi lépe odpoví někdo kdo to měl v ruce - @Toe
  • Fry
    willis, ad. Star Wars, no však to sedí ale :) to tak je dle org. ... ale klidně tam přidám ještě "Obsahuje pšíběhy: ...." - napiš mi kdyžtak do soukromé zprávy názvy těch příběhů v CZ + jestli bys koukl na překlad / redakce / lettering (i u Landa) :)
  • Fry
    willis: u toho prvního příspěvku moc nevm co myslíš, početně ty sešity přece sedí :) a dané knihy v kterých to vyšlo v paperbacku jsou The Chosen One a The Dying Light :)
  • Fry
    A už někomu něco přišlo? Já musel využít full refung na Hellsinga Deluxe Vol.2, protože mi po víc než měsíci pořád nepřišel :/
  • Fry
    RadimNemec: Jasný, provedu, bílou dvojku pošli :)
    Pokud někdo máte Xerox volume 2 v fialové variantě a máte možnost ho naskenovat, tak please do it :)
  • Fry
    Bob: My bereme ediční řadu jako sérii, takže myslím že to by bylo poněkud kontraproduktivní a navíc kdo rozhodne, co je ediční řada? :)
  • Fry
    Darth Raelchi: Už jsi měl v ruce - Star Wars: Lando, Roztříštěné Impérium? Se SomeOne řešíme, že jedna ta ukázka právě odpovídá sešitu #34, tak jestli je v knize, nebo ne :)
  • Fry
    ad. Star Wars ... no, tak jsem se v tom trochu zamotal i já :) u nového Vadera teda odstraním Vol.2, tak mi pak ještě někdo potvrďte ten sešit SW #34 a budeme to mít zatím snad komplet.
    btw to řazení od Egmontu mě taky pěkně sere, není v tom absolutně systém a pak to tady musíme řešit tolika sériemi (:
  • Fry
    Fimi: Akorát jsem se na to chtěl dneska zeptat ... WandaVision je teda dle mého prozatím snad to nejlepší (přes všechny filmy i seriály), co se pod značkou Marvel Studios objevilo. Líbí se mi jak si to hraje na strašně béčkový sitcom, ale v pozadí to úplně vře a divák tuší že je něco špatně. Navíc těsně před koncem každé epizody nastane nějaká scéna, která krásně zvrátí a potvrdí tuto myšlenku a už už byste chtěli shlédnout další epizodu. Upřímně teda zatím úplně poslední epizoda [E04] byla trochu meh, ale věřím že je to spíše snad jen výjimka ...
  • Fry
    ad. Star Wars - už jsem to vyřešil, aby to bylu user friendly a já neměl výčitky že je to špatně řazeno :) takže některé knihy jsou současně ve vícero sériích :)
  • Fry
    ad. Darth Maul, tohle už jsem kdysi vysvětloval, je to z důvodu že to nepatří do té hlavní dějové linie SW od Marvelu, každopádně vnímám že je v tom pro Vás bordel, tak s tím něco provedu.
  • Fry
    SomeOne: Jasný, on to brzy někdo prověří, ale díky za upomínku :)
  • Fry
    SomeOne: Píšu si poznámku, máš už to doma, jestli to můžeš 100% potvrdit, občas se totiž stane že nakladatel sám přidá špatnou ukázku k danému komiksu, tak bych to ještě nechal prověřit někým kdo bude mít už knihu v ruce a hned potom to doplníme :)
  • Fry
    Fry admin25.1. 10:28Povinná četba
    Fimi: Co jsem slyšel, tak Hell's Paradise je o třídu lepší než Deamon Slayer, který tady začne od února vycházet :)
  • Fry
    Fry admin18.1. 17:05Publicistika
    GWB: Rád bych si to přečetl, ale kvůli jednomu článku se mi teda Reportéra předplácet nechce :)
  • Fry
    JIK: Nejedná se o chybu, ale o řazení dle originálu, varianta A odpovídá knize I. a varianta B knize II.
  • Fry
    Fry admin15.1. 22:40Pindárna
    Hawwwran: já jsem hlavně zvědav, kdy mi doručí to druhé volume Hellsinga, které jsem si obědnal před měsícem (:
  • Fry
    Fry admin15.1. 19:11Povinná četba
    Tohle tady někdo v minulém roce řešil - Fangs / Tesáky vyjdou v únoru u CooBoo (Albatros Media) ...
Sbírka z comicsů na CDB
Četl/a: 1134 (cca 296830 Kč)
Mám: 1634 (cca 455497 Kč)
Chci: 87 (cca 26435 Kč)
Sháním: neveřejné
Nabízím: 3 (cca 888 Kč)
Osobní: neveřejné
Sbírka mimo CDB
Četl/a: 0
Mám: neveřejné
Chci: neveřejné
Sháním: neveřejné
Nabízím: neveřejné
Osobní: 0