Fimi
M Fimi | 25.12.2019 | Providence

Zmetek za 1300 Kč je vyloženě facka čtenářům.. Jaknrika kolega Granville, jako boty bez podrážek... Už vidím jak si někdo koupí fungl nový telefon s rozbitým displejem..

Jezevec
Jezevec | 25.12.2019 | Providence

rajot: Mám doma limitovany výtisk s plakátem. Sbírám především beletristické hororové knihy, z komiksu jen Hellboye, Conana a pak právě takové komiksy jako je Providence, které se váží k mýtu Cthulhu. Tony: Informace mi unikla, protože doteď jsem vždy jen objednal z Comics Centra nebo Kosmasu a o nějakém Comics DB neměl ponětí dokud jsem do vyhledávače nenapsal: komiks Providence chyba. Zajímalo mě totiž, co si o téhle hrůze myslí jiní sběratele. A jak vidím, většina z toho nadšená není. Ty jsi zřejmě zvláštní člověk, když ti nevadí vadné zboží. Jsem zvědav, co bys řekl, kdyby ti někde prodali např. boty bez podrážky 😀

rajot
rajot | 25.12.2019 | Providence

TonyT: je to troll a osobně bych se ani nedivil, kdyby to doma vůbec neměl. Nejlepší je to ignorovat, ani jeho nebude bavit psát to samý dokola 3x denně.

TonyT
TonyT | 25.12.2019 | Providence

No jako by nic jako by nic, já nevím teda, ale znalec Jezevec si objedná knihu před týdnem z Kosmasu poté, co Argo před víc jak měsícem s ostudou celý náklad stahoval a opět ,,opravenou" vyslal do světa, kdy to navíc s oslavou proběhlo všemi možnými médii. No netvrdím asi by nějaké to upozornění pro laika napsat mohli, na druhou stranu nevím jakému komiksovému fanouškovi kromě Jezevce tahle informace během celé doby mohla uniknout. Ale dobře, jenomže znalec Jezevec ihned samozřejmě ví kam se obrátit, tudíž si po té co si postěžoval Argu, založí účet na Comics DB aby se o svůj úděl podělil, protože ví že tady se o této problematice diskutuje asi dva měsíce :-)) No já chápu fanoušky kteří jsou řešením od Arga naštvaný, (já mezi ně nepatřím a nestydím se za to) ale celé to na mě působí tak, že Jezevec je jenom obyčejný troll a možná placený i Ruskem :-)

Jezevec
Jezevec | 25.12.2019 | Providence

Milo: O peníze nejde. Jde o to, ze zničili krásnou knihu a prodávali jí jakoby nic. Každý, kdo ji koupil, by měl stejně jako já požadovat nový tisk. A pokud to Argo neudělá, tak už u nich nic nekupovat.

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 25.12.2019 | Providence

Každej to může vnímat jinak, každopádně s tím nic neuděláme .. Argo se nějak rozhodlo, a rozhodnutí zrealizovalo. Teď někdo může jen nadávat, ale co s tím? Nic... Každopádně chápu jezevce, že ho vytočil fakt, že na kosmasu tu chybu neuvedli, pokud o ní teda věděli...;) To je takovej trochu podraz... Myslím, že prachy by ti vrátili, jezevče... Víc nezmůže nikdo. ;)

TonyT
TonyT | 25.12.2019 | Providence (limitovaná obálka)

Limitka je doma a je parádní :-)

Spacecore
Spacecore | 25.12.2019 | Providence

Můj názor je, že cena je přemrštěná, mělo by se to prodávat za min. 50% ceny nehledě na ztrátu u vydavatele. Já nejsem primárně, ani sekundárně sběratel, takže mě to netankuje, jelikož si to půjčím z knihovny, nebo stáhnu nebo něco, ale i kdyby se mi to po čtení líbilo dost na koupi, tak v tomto případě samozřejmě nekoupím. Ne za plnou cenu. Kdybych to však koupil, nevím, zda bych byl jako Jezevec a cítil bych se jako zákazník ukřivděn, nebo bych si namlouval, že mi to nevadí, protože už jsem za to utratil třináct set a plná náhrada škod nehrozí. Když se to objeví v Levných knihách, tak beru, ale ne za víc jak 300.

Jezevec
Jezevec | 25.12.2019 | Providence

Ano, pořadí vydávání čeští nakladatele taky patlajii, ze zůstává rozum stat. Ovšem to není nic proti tomu, když někdo vydá komiks, kde v celé kapitole chybí bubliny, tváří se, jako ze je to vlastně jen taková prkotina a navrch se najdou jedinci, kteří tvrdí, ze jim to nevadí!

Spacecore
Spacecore | 25.12.2019 | Providence

Aha. No já se chtěl vrhnout na Providence anglicky (i přes nejspíš náročnou angličtinu) a zastavily mě právě plány na vydání, takže jsem už déle zvědav jak to celé dopadne, protože myslím, že linky Neonomiconu jsou velice pěkně otevřené.

cyboy
M cyboy | 24.12.2019 | Providence

Spacecore: Finale ma vlastne dve casti, kde v jedne Moore uzavira prave Neonomicom, ale docela pochopitelne je to i bez jeho znalosti. Ale taky to poradi vydavani moc nechapu.

Spacecore
Spacecore | 24.12.2019 | Providence

Já akorát nechápu jednu věc. Četl jsem Courtyard a Neonomicon a tohle by mělo navazovat ne? I podle ukázek tady v náhledech. Oni chtějí vydat Neonomicon následně? Funguje to i bez znalosti Neonomiconu? To mě zajímá.

Jezevec
Jezevec | 24.12.2019 | Providence

Ano, kniha jde vrátit, ale tady jde přece o to, ze knihu prodávali na Kosmasu bez upozornění, ze je to zmetek. A to tzv. řešení a oprava, které Argo zvolilo je ubohost. Neváží si zákazníků a zákazníci by se měli ozvat.

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 24.12.2019 | Providence

Tím vzniká nový konflikt a přihodíme dalších 30 komentu... :D:D

karl173
M karl173 | 24.12.2019 | Providence

Nejdřív píšeš, že jsem koukal špatně a pak sám potvrdíš, že má Providence víc? Já ty komentáře dávno nečtu. Jen mě to zajímalo z hlediska počtu komentářů v diskuzi.

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 24.12.2019 | Providence

Karl a fimi - koukals špatně, měla... ;) Vyvolal to cyboy svým komentem o muslimech a židech nebo co, který bohužel smazal ... Karl- je to (ne)normální má Marvel s tou kamalou... konkrétně tohle: Ms. Marvel #01: (Ne)normální . Ač teď uz providence vede se s 116. Nicméně tamta diskuze měla rasový přesah... Tady se jen už plká, jezevec by měl knihu vrátit nebo prodat, stejně svými jedovatými zbytečnými řečmi ničeho nedosáhne a tím se diskuze skončí.. :)

karl173
M karl173 | 24.12.2019 | Providence

Fimi-neměla, koukal jsem.

Const.ex
Const.ex | 24.12.2019 | Usagi Yojimbo #32: Záhady

Stejná chyba taky na straně 99.

TonyT
TonyT | 24.12.2019 | Providence

Jezevec - no mluvím, už se k tomu ani nechci vyjadřovat, akorát nechápu proč zase tady rozděláváš něco, co se zde řešilo pořád dokola. Hlavně to ani ničemu nepomůže. Jinak myslím, nejsem si jistý ale kniha jde vrátit ne.

Jezevec
Jezevec | 24.12.2019 | Providence

Lenny: Jezevec si pouze myslí, ze za své peníze mel dostat kvalitní produkt. Namísto toho dostal zmetek. Někdo za tu chybu musí nést odpovědnost a chyba musí být napravena. A to vlepené fialové cosi Jezevec za opravu neuznává.

Fimi
M Fimi | 24.12.2019 | Providence

No myslím že tehdá MS marvel měla víc

karl173
M karl173 | 24.12.2019 | Providence

Dal by se nějak zjistit žebříček nejdiskutovanějších komiksů? Mám pocit, že tenhle vede.

Lenny
M Lenny | 23.12.2019 | Providence

Jezevec je takovej Cato :)

Spike
Spike | 23.12.2019 | Providence

Super super, díky za info.

Jezevec
Jezevec | 23.12.2019 | Providence

Spike: Hned na začátek, jak Blake trhá dopis od milence a stojí na mostě. On tam ten text je, ale bublina chybí. Ale já to tam nedolepoval, ať ty chybí opraví ten, kdo je způsobil.

Makro
Makro | 23.12.2019 | Providence

Odskroluj o tri obrazky vyse, je tam primo ta strana, v promo materialech to bylo spravne.

Spike
Spike | 23.12.2019 | Providence

Jinak, neví někdo kam přesně patří ty přiložené vypadlé bubliny? Prý na 15. stranu, ale nevím jestli celkově, nebo je to 15. strana 1. kapitoly, popř. na jaký panel apod. Pardon jestli se to už tady nebo v jiné diskusi řešilo, ale nechce se mi všechno znova pročítat..

Spike
Spike | 23.12.2019 | Providence

Díky za odpovědi. Jelikož z Lovecrafta čerpá hodně i Mignola, už dlouho si říkám že by chtělo doplnit si znalosti... A Providence mě do toho chce dokopat definitivně :D Moorea si rád koupím vždy, a chci z toho něco mít... V únoru má vyjít dotisk komplet sebraných Lovecraftovych spisů, tak koupím, přečtu, a pak se pustím do Providence.

cyboy
M cyboy | 23.12.2019 | Providence

Spike: Jezevec to pise celkem dobre, ale pokud tento zanr neni tvuj salek caje, tak se do cteni Lovecrafta, Chamberse a spol. nenut. Providence neni zadny milnik v literature, jak to skoro z diskuze muze vypadat. A kdyz si to prectes bez znalosti souvisejici literatury, tak sice budes ochuzen o nekolik rovin vypraveni, ale hlavni myslenku myslim pochopis.

Jezevec
Jezevec | 23.12.2019 | Providence

Spike: Ovšem bez textu v jedné kapitole je kniha zcela zničena, takže to nemá cenu kupovat.

felis
M felis | 23.12.2019 | Providence

Spike: určitě, se znalostí díla je to o třídu jinde.

Jezevec
Jezevec | 23.12.2019 | Providence

Spike: Ano. A taky Chamberse a Dunsanyho, C. A. Smitha...

Spike
Spike | 23.12.2019 | Providence

Abych trochu změnil téma diskuze od kvality vydání k obsahu... Otázka pro znalce Lovecrafta - pokud si chci Providence co nejvíce užít, je ideální si předtím načíst jeho dílo, a poté až se pustit do komiksu, správně?

Fimi
M Fimi | 23.12.2019 | Providence

100..jak říkám, až to bude v levných knihách za stovku, vezmu to.. Člověk holt nemůže přečíst vše

Light
Light | 23.12.2019 | Providence

Já už jsem se rozhodl a tohle kupovat nebudu. Buď v budoucnu koupím opravené vydání, nebo si to holt nepřečtu, co se dá dělat. Ale nad tímhle by se prostě nemělo jen tak mávnout rukou, nebo to dokonce omlouvat. Bohužel.

farnhajt
farnhajt | 23.12.2019 | Providence

jsem z toho sólo sešitu taky dost zklamanej.

že to alespoň nedali s prázdnou první a poslední stranou...

Jezevec
Jezevec | 23.12.2019 | Providence

Celá tato "oprava" je špatně, navrch když já objednával z Kosmasu, nebylo u knihy vůbec uvedeno, ze je tam jedna celá kapitola bez textu. Prostě to je zkažené dilo. Vyhodit a začít znovu, vše ostatní je zbabělost.

Dalamar
Dalamar | 23.12.2019 | Providence

Louza: Mám to podobně, řešení zvoleno dobře, ale to provedení nic moc. Velikost a zpracování pro vložení, tam to chápu. Viděl jsem opravenou verzi a asi bych s ní neměl problém. Ale jako samostatný sešit je to hrůza.

louza
louza | 23.12.2019 | Providence

Přiznám se, že ač jsem původně knihu hájil, řešení, které Argo zvolilo jako opravu mi připadá snad nejhorší možné. Už to vlepování sešitu se mi moc nelíbilo. Ale dobře, pokud to jde pořídit separátně, beru. Bohužel se ale jako sběratel sešitovek s realizátory rozcházím v názoru na to co je to "sešit". Celá Providence původně vycházela sešitově. Po kapitolách. Takže jsem naivně předpoládal, že Argo natiskne sešit právě v tomto formátu. Mylně. Takhle ty opravé sešity FAKT nevypadají. Spíš připomínají nátisk pro korektora, kterými bych tipoval, že i jsou. Ach jo.

Jezevec
Jezevec | 22.12.2019 | Providence

TonyT: Mluv za sebe.

TonyT
TonyT | 22.12.2019 | Providence

rajot- přesně tak.
Jezevec- myslím že o to tady nikdo nestojí, nehledě na to že jsi přišel s křížkem po funuse.

Jezevec
Jezevec | 21.12.2019 | Providence

Jezevec se tu vzal tak, ze si před týdnem koupil komiks Providence, zaplatil za něj plnou cenu a když kniha přišla a on ji rozbalil, zjistil, ze se jedna o nekvalitní práci. Proto napsal do Arga, co si o tom myslí, a proto přišel sem, aby se o svůj názor podělil s lidmi, kteří jako on mají komiksy rádi a sbírají je.

invape
M invape | 21.12.2019 | Živí mrtví #30: Nový světový řád

no, jo ta wiki, taky jsem mrknul, kolik to má vlastně ještě dílů do konce... To je jako dopředu vědět, že Darth Vader je taťka Luka Skywalkera

rajot
rajot | 21.12.2019 | Providence

Jezevec: chtěl jsem ti na to něco odepsat, ale při pohledu na tvůj profil jsem pochopil, za jakým účelem byl založenej a že to tudíž nemá žádnej smysl. Po pár komentech zmizíš jak pára nad hrncem.

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 20.12.2019 | Providence

Kde se vzal, tu se vzal... Vyhrabal se jezevec ... :) Se svou negativitou přišel mezi nás.. :)))

Jezevec
Jezevec | 20.12.2019 | Providence

hromotlk: Vykašli se na to. Přece tam nebudeš něco lepit!

Jezevec
Jezevec | 20.12.2019 | Providence

rajot: Snížený prodej je jejich chyba. Ať si Neonomicon nechají. Po téhle ubohé saskarne už jim nikdo normální nemůže věřit.

Fimi
M Fimi | 20.12.2019 | Providence

Darker to by museli vydat nějakou pecku abych ji za velký peníz koupil.. Mám od nich jen dvě knihy které mě zaujaly jinak teda Vybíral jasně vede v té Evropě

hromotlk
hromotlk | 20.12.2019 | Providence

kde prosim vas zozeniem chybajucu bublinu zo strany 15? fialovy zosit som dostal ale bublinu nie.

Darker
M Darker | 20.12.2019 | Providence

Ve svém důsledku za to zaplatíme tak jako tak. Logicky budou chtít ztrátu zalepit, takže čekám zdražení knih od Arga příští rok. Je to logický krok každého kdo podniká

rajot
rajot | 20.12.2019 | Providence

Jezevec: oni za to taky platí, sníženým prodejem (na čemž btw visí Neonomicon).

Jezevec
Jezevec | 20.12.2019 | Providence

baatcha: Za chyby se platí.

baatcha
baatcha | 20.12.2019 | Providence

Jezevec: Vydavatelská čest versus utopenejch pár set tisíc (milionů?) ve stoupě, to je tuhej souboj... :D

Jezevec
Jezevec | 20.12.2019 | Providence

Jediné čestné řešení je hodit to do stoupy a vytisknout znovu bez chyb.

George Walker Bush
A George Walker Bush | 19.12.2019 | Cristiano Ronaldo: Striker Force 7

Já třeba fotbal zbožňuji, ale
a) působí to fakt jako blbost pro děti a na ždímání peněz
b) mám raději Messiho, J. Félixe nebo Arsenal
Takže si to číst asi nebudu:D

baatcha
baatcha | 18.12.2019 | Cristiano Ronaldo: Striker Force 7

GWB + Cyboy: A není tou rovinou třeba fakt, že komiks je provázaný s animovaným seriálem, tudíž možná navazuje na jeho děj a postavy? http://twitter.com/i/status/1124667070187212800 (Ale nečetl jsem, neviděl jsem, ale výtvarno je vyloženě cartoonové, navíc obšlehnuté z Batman: TAS a podobných.)

cyboy
M cyboy | 18.12.2019 | Cristiano Ronaldo: Striker Force 7

GWB: jj, Ronaldo tam sem tam do neceho kope s uzasne vtipnejma hlaskama, ale zadnej fotbalovej zapas tam neni. Ale napada me, ze to mozna ma jeste nejakou rovinu, kterou ja nevidim a mozna ze i ostatni figury jsou nejaky jiny skutecny fotbalisti, treneri, maseri nebo uklizecky. Ale i kdyby, tak na kvalite to tomu neprida.

George Walker Bush
A George Walker Bush | 18.12.2019 | Cristiano Ronaldo: Striker Force 7

Jsem tím listoval zrovna a ono to není o fotbale, ale CR7 je rovnou superhrdinou! Hustý:-)))))))

Carnage
Carnage | 17.12.2019 | Cristiano Ronaldo: Striker Force 7

Hele podle mě tak do sběru :D

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 16.12.2019 | Cristiano Ronaldo: Striker Force 7

Karle, už to tady máš, první doporučení a za kilo ti to cyboy půjčí ... :D

cyboy
M cyboy | 16.12.2019 | Nejmocnější hrdinové Marvelu #087: Ghost Rider (Robbie Reyes)

Milo: Prijimam tvou nesoutezni vyzvu. Samozrejme bez souteze. :)))))

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 16.12.2019 | Nejmocnější hrdinové Marvelu #087: Ghost Rider (Robbie Reyes)

Taky nesoutěžim... (Ale vyhrál jsem:))) díky , cyboyi, donutils mě číst NHM hned v době vydání, takhle to asi dojedu, ať to mám přečtený a splněno... Schválne, kdo bude první příště :D bez soutěže, samozřejmě...:)

emanek
M emanek | 16.12.2019 | Corto Maltese: Balada o slaném moři

Tak opravené vydání je již v tiskárně.Dnes mně to potvrdili z Egmontu.

Hawwwran
Hawwwran | 16.12.2019 | Kosmo knedlíci

Ještě to s dětma nemám dočtené, ale už teď musím pochválit vizuál. To je tak pěkný, že to musím napsat ještě než to dočtu. Obrovská pochvala vydavatelství Paseka za povedený překlad, skvělou práci na SFX i jiných textech v kresbě. Také chválím papír, který nechá vyniknout barvy a přitom nebere otisky prstů. Jen škoda že to není formát jako Hilda.

Scaleo1
Scaleo1 | 15.12.2019 | Cristiano Ronaldo: Striker Force 7

Ronaldo musí mít ego galaktických rozměrů, když schválí takovou hovadinu :D

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 15.12.2019 | Cristiano Ronaldo: Striker Force 7

Tak to jsem zvedavej co na to cyboy řekne...

felis
M felis | 15.12.2019 | Providence

baatcha: Mně teda komiksy na počítači nevadí, ale tohle číst v originále je na mně moc, musel jsem se fakt soustředit na ten text a vůbec si to nevychutnám, takže jsem to zabalil. Já do toho půjdu. Pan Klíčník mi psal, že bez vlepeného sešitu bude k dispozici 700 kusů, takže myslím, že to určitě hned nezmizí.

Macek78
Macek78 | 15.12.2019 | Cristiano Ronaldo: Striker Force 7

Tak když může mít svůj komiks Fatty Pillow,proč by ho nemohl mít i CR7....

baatcha
baatcha | 15.12.2019 | Providence

felis: To zní libově a šel bych do toho. Pokud nebudu po Vánocích úplně finančně vysoslej. Providence mám sice staženou, ale číst komiksy na počítači mě neba.

karl173
M karl173 | 15.12.2019 | Cristiano Ronaldo: Striker Force 7

Tak to jsem zvědavý na hodnocení. :D Upřímně dost mě to rozesmálo, když jsem to tu zahlédl, ale na druhou stranu, dneska už je fakt snad všechno, tak proč ne.

james89
james89 | 14.12.2019 | Vzpoura mozků: Odysseus

Kapis: Ty klasický knihy jsem nečetl, ale vyšly v psané formě všechny 3 díly, i Kruan, Tvrz atd, tak by to mělo být dějově stejný s komiksem. Taky jsem nějak nepochopil přímo spojitost Vzpoury mozků a Galaxie. Tohle navazuje dějově na Galaxii, jsou tam i postavy z ní. Petráčkova kresba je fajn, ale k tomu moc nesedí. Děj je slabší, jen lítají sem a tam. Řeči a situace jsou jsou jak ve stylu 70. - 80.let. 4* jsem dal za snahu a bral ohled na styl, který jsem pochopil jako retro. Nejlepší byla Galaxia.

james89
james89 | 14.12.2019 | Providence

Sběratelská rarita s vadou se z toho asi nestane, když jiná česká verze vlastně nebude :-) Možná ta s limitovanou obálkou. Pokud se to bude dát koupit i s nevlepeným dodatkem, tak se možná hecnu :-D Ale až po Novém roce, tak snad se po tom nezapráší.

lantan1
lantan1 | 14.12.2019 | Providence

farnhajt: Já si o sešit panu Klíčníkovi napsal 5.12. (odpověděl 6.12.) a taky zatím nic nedorazilo.

farnhajt
farnhajt | 14.12.2019 | Providence

to carnage: dík za info, já to poptával přímo u pana klíčníka zhruba ve stejném čase, co píšete.

zatím mi nic nepřišlo...

felis
M felis | 14.12.2019 | Providence

Mám na dotaz informaci od vydavatele, že bude možno zakoupit i knihy se sešitem jen vloženým, ne vlepeným. Ale až po vánocích. Osobně si počkám...

Carnage
Carnage | 14.12.2019 | Providence

farnhajt: Kosmas odeslal kolem 6.12.

trudoš
trudoš | 14.12.2019 | DC komiksový komplet #077: Batman: Černá rukavice

Já bych jenom dodal, že když se bavíme o albu Batman a syn, máme na mysli to z BB art, ne z DCKK, ve kterém nejsou sešity 663-666, které uvozují právě události z druhé půli alba Černá rukavice.

Pro úplnost:
- Batman a syn (sešity 655-658 a 663-666, BB art 2012)
- Černá rukavice (sešity 667-669 a 672-675, Eaglemoss 2019)
- Batman R.I.P. (sešity 676-683, BB art 2013)

Sám za sebe jinak musím konstatovat, že právě až s Rukavicí jsem konečně začal chápat, co se v Synovi a R.I.P. děje - a jak jsem je dřív nesnášel, tak jsem najednou začal přehodnocovat. Ne že by to bylo nějak geniální, to je ostatně záležitostí vkusu každého zvlášť, ale především to konečně celé začalo dávat smysl. Vážně nechápu, proč BB art Černou rukavici nevydal, protože Batman a syn bez ní nemá konec a R.I.P. zas začátek. Je to jako vynechat druhý díl trilogie.

Spike
Spike | 14.12.2019 | Věčné zlo (paperback)

Ondra kenway: jako rozhodně jsem rád že BB Art (nejen) tuto sérii nadále vydává a nezanevřel na ni, za to určitě palec nahoru.. Já dokonce i chápu opatrnost a čekání na výsledky prodejů, co se nově vydávaných sérií týče... Ale pokud už se jedná o Xtý díl, a už vydavateli musí být jasné dle těch předchozích zda se prodává či ne, Tak nechápu to hlemýždí tempo. Nechceme tu nic nemožného, taková Crew nebo Comics Centrum nemají problém vydat 2-3 díly jedné série ročně, a BB Art není o nic menším vydavatelem co by si tohle nemohl dovolit, ba dříve to i dělal, proto jednoduše nerozumím proč se teď tak zasekl? Opakuji, co se týče sérií co teprve zkouší, ano, opatrnost je na místě, ale pokud jde o ty už dávno zavedené, tak v zájmu sebe i čtenářů by rozhodně bylo záhodno tempo vydávání zvýšit. Takhle chápu ty co čekají až bude nějaká série komplet a pak teprv si ji komplet koupi. Pokud vidím že série vychází pravidelně a v rozumných intervalech, je pro mě jako čtenáře ihned vstricnejsi a přístupnější.

Darth Raelchi
M Darth Raelchi | 13.12.2019 | DC komiksový komplet #077: Batman: Černá rukavice

Asi jsem divnej, ale když jsem to začal číst, tak asi po 10 stranách šoupání a nudy a kladení si otázek - jak to kdo to co to - vzdal jsem to a knihu vrátil na její určené místo. Tohle fakt ne a DCKK už nežeru, zajímá mě jen, jak se poperou s New Gods a tím to pro mě končí. Batman má lepší příběhy a pokud vydat Morrisonův run, tak prosím vcelku. Už BBart ho nedovydal a DCKK tomu dělá taky medvědí službu.

farnhajt
farnhajt | 13.12.2019 | Providence

za jak dlouho pošle argo sólo sešit?

do vánoc už to asi nebude...

Spacecore
Spacecore | 13.12.2019 | DC komiksový komplet #077: Batman: Černá rukavice

Returun of Bruce Wayne je super, ale navazuje přímo na Final Crisis a když jsem to četl poprvý, tak jsem absolutně netušil, o co tam jde. Je to ještě komplikovanější a složitější, než RIP, ale dá se a po druhém přečtení mě to celkem bavilo. A jo, jsou to různé variace Batmanů z různých dob a časů :-))

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 13.12.2019 | DC komiksový komplet #077: Batman: Černá rukavice

Tak jsem to projel, ten poslední link... Brutální série zas. :) Return od Bruce wayne má pěknou obálku, vypadá to na Batmana z pravěku a piráta, atd. :))) Takový hovadiny mám rád;)

Zkusím toho lennyho, díky ;)

Fimi
M Fimi | 13.12.2019 | DC komiksový komplet #077: Batman: Černá rukavice

Myslím že o této sérii dělá video přímo Lenny, nebo myslím že to bylo v jeho videu o obecné Batmanovi vydaném u nás kde právě i se této sérii blíže věnuje. Mrkni

Spacecore
Spacecore | 13.12.2019 | DC komiksový komplet #077: Batman: Černá rukavice

Víceméně ano, funguje to jak komplet. Mezitím je ještě Zmrtvýchvstání Ra´s Al Ghula, ale nepsal to Morrison a naprosto to funguje i s vynecháním. Po Batman R.I.P. pak následuje Final Crisis, chybějící kapitoly z Final Crisis a Return of Bruce Wayne, ale opět, je to nadstavba, na kterou se pak vážou další nadstavby (včetně u nás vydaného Batman a Robin), Morrison to psal roky, každopádně Syn, Rukavice, Předehra a RIP funguje jako jeden celek a absolutně se nedá vynechat jediný kus pro pochopení. Tady ještě předkládám odkaz na zajímavý článek s referencemi na které se během celého runu odkazuje: http://www.comicmix.com/2008/11/26/the-stories-that-informed-batman-r-i-p/?fbclid=IwAR0Jsy0GgpULVg-ADFmwo2O2E77g3qUe9xCawLrg9Fo9__jVoYQf2L1qWdQ

A dokonce vyšla i kniha sebraných old school příběhů, na které Morrison odkazuje a sám to kompletoval: http://www.dccomics.com/graphic-novels/batman-1940/batman-the-black-casebook

A tohle je úplně kompletní reading order včetně tie-inů, který nepsal: http://thegothamarchives.com/grant-morrisons-batman-reading-order/

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 13.12.2019 | DC komiksový komplet #077: Batman: Černá rukavice

Četl jsem vaše názory , kluci ... A pokud chápu dobre, tak to bude pěkný psycho... Četl jsem cca před půl rokem Batman a syn z dcck , což se mi teda úplně extra nelíbilo, pak jsem nějak koupil verzi mimo dcck, páč tam bylo nějaký pokračování toho příběhu a Batman Rip, ale právě pak někdo někde psal, že černá rukavice je kniha mezi těmito dvěma, takže jsem to znova nečetl... Takže komplet run = Batman a syn ( těm mimo dcck, kde jsou cca 3 sešity navíc?) , Pak černá rukavice celá kniha a pak Rip celá kniha? a to je komplet...?

baatcha
baatcha | 13.12.2019 | Providence

Mě až díky reportáži došlo, jaký je ta kniha vlastně obřík, co se týče formátu. Což vzbudilo můj zájem. A kupodivu mě i ta bizarnost s chybějícími bublinami začíná připadat jaksi sympatická, protože máme světový unikát. :D Co ten formát, ten se zvětšoval, ne? Mám Neonomicon a ten je v klasickém B5 komiksovém formátu...

james89
james89 | 13.12.2019 | Providence

Teď podle reportáže ČT jsem už pořádně pochopil, jak to bude vypadat. Kdyby to nechali být a tu špatnou kapitolu vytiskli ve stejné kvalitě jak v knize a přibalili ji ke knize zvlášť, tak bych do toho za tuto cenu klidně šel. Ale tahle fialová lepenina se mi opravdu nelíbí :-(

Fimi
M Fimi | 12.12.2019 | Znovuzrození hrdinů DC: Harley Quinn #01: Umřít s úsměvem (paperback)

Johny 87 první díl za dvě hvězdy, o druhém víš že je horší, ale stejně do něj půjdeš... Obdivuji tě

Fimi
M Fimi | 12.12.2019 | Providence

To je Teda gól... Až to bude v levných knihách za stovku, pořídím..

Pavel75
Pavel75 | 12.12.2019 | Providence

Zmetkovitou Providence dokonce prezentují v televizi:http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1097181328-udalosti/219411000101211/obsah/738752-komiksovy-opus-providence?fbclid=IwAR0IC0tQ37JA9W7cB-uZrmTY5lnSrpQXIph2n3iCLLd2rPPTkPMhVTnGEzY
A nejlepší je vyjadření, že většina fanoušků vlepený sešit přijala - k radosti editorů.Já určitě k většině nepatřím.

karl173
M karl173 | 12.12.2019 | Temné noci - Metal: Temný vesmír

Je to tak pánové. Modernímu mainstreamu dnes stačí opravdu málo. A je to vážně dobrá otázka, zda to opravdu tak chtějí šéfové, nebo za to mohou autoři. Více bych se ale přikláněl k té první variantě. Vždyť většina velkých jmen mainstreamu dokazují že, když chtějí a můžou, tak umí. A umí fakt dobře. Ale pak přijdou do DC nebo Marvelu a jejich rukopis aby člověk pohledal. Až na pár výjimek. Zkrátka tyto velké společnosti si evidentně řídí co a jak a jsou tam evidentně až moc velké mantinely a nároky. Lépe si to vysvětlit neumím.

cyboy
M cyboy | 12.12.2019 | Pizza Guy vol. 1 - Drsňáci, mimozemšťanky a výkaly

Milo: Presvedcily me dve veci - cena, ktera je nizsi nez pitoma UKK apod. a taky autoruv pristup. Jsem si tady dovolil sdelit svuj nazor na ukazku a chlapec se k tomu postavil vyslovene dospele (uz jsme tu zazili i pravy opak). Takze sanci tomu dam, ale tim se nic nemeni na mem nazoru na tema. Slibil jsem autorovi v PM konstruktivni kritku a svuj slib hodlam splnit. A taky si myslim, ze 100 stranek pomerne ridce zabublinovane knihy me snad nezvladne lobotomizovat. V nejhorsim to s veskerymi poctami pohrbim do vody. A splachnu. ;)

cyboy
M cyboy | 12.12.2019 | Temné noci - Metal: Temný vesmír

Darth: S tou plytkosti mi mluvis z duse. Presne s tim jsem kupoval prvni knihu - ze si prece takovej event v DC poradne ohlidaji. Neverim, ze nejsou autori, kteri by se toho neumeli chopit jako Loebe, Miller a dalsi, jejichz scenare vesele vzdoruji zubu casu. Podle me je totiz DC ani nehleda a takhle jsou spokojeni. Je to barevne, snazi se to tvarit desne temne, osudove a cool a to dneska evidentne staci. Diky za tip na The Wake. Jak uz jsem psal u minuleho dilu, tak Snydera do te serie instalovali podle me predcasne a pokud si to nemyslel on, tak si to mel uvedomit sefredaktor.

Darth Raelchi
M Darth Raelchi | 11.12.2019 | Temné noci - Metal: Temný vesmír

Cyboy: ne že bych je považoval za něco extra ty dvě knihy předtím, ale v rámci DC mainstreamu mě to po dlouhé době fakt pobavilo. Naposledy mě tak bavil Batman New 52, možná ještě WW a Akváč z Rybízu. Celkově už vlastně ani nečekám, že to bude jiné, jen si říkám, že to přece nemůže být až tak prvoplánové a šablonovité. Bohužel, může.
Když jsme u toho Snydera - objevil jsem včera v Budget Books zajímavou knihu - The Wake. Zatím rozečteno, ale je to jízda. Žádní supráci, Vertigo, a přesah. Za mě zatím dobrý.

Fimi
M Fimi | 11.12.2019 | Temné noci - Metal: Temný vesmír

Hoši to si počkejte na tu jeho Ligu, to je teprve monumentální multiverzalní věc...

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 11.12.2019 | Pizza Guy vol. 1 - Drsňáci, mimozemšťanky a výkaly

Ty blázne :D ještě včera ti přišlo primitivní číst doslova o hovnech a dneska ...? :D

cyboy
M cyboy | 11.12.2019 | Pizza Guy vol. 1 - Drsňáci, mimozemšťanky a výkaly

Tak jsem si to nakonec objednal.

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 11.12.2019 | Providence

Za mě je to škoda, měli vydat jakoby normální komiks mimo, v barvě na kvalitním papíru. Tímhle Argo zbytečně ztrácí body. Každopádně tohle ve mně evokuje i minimalizaci nákladů, což chápu... Ten papír je možná tak tenkej kvůli případnému poškození vazby jak psala P.G., když už je uvnitř knihy...

Jinak...mě osobně by zajímalo, co se stalo, že se to takhle posralo, ...zveřejní to?

Carnage
Carnage | 11.12.2019 | Providence

Sešit je fialový, průhledný... velký špatný.

Pizza Guy
Pizza Guy | 11.12.2019 | Pizza Guy vol. 1 - Drsňáci, mimozemšťanky a výkaly

Pokud bude někdy komiks v distribuci, tak asi až za nějakou dobu. Tenhle komiks je můj první, hodně v něm teda zkouším a experimentuju.
Komiks stojí pouze 200 korun a je to z toho důvodu, abyste si za zbylé těžce vydělané peníze mohli koupit pizzu, a zakusovat ji při čtení 🙂.
Ano, komiks obsahuje mnoho referencí, jedna z nich je na Smitha 🙂.