cyboy
M cyboy | 10.4.2020 | Komiksový výběr Spider-Man #015: Počátek

Psal jsem, ze si budu vybirat co koupim, ze uz nepojedu dal tupou logikou mit Komplet komplet. O SM kompletu mam navic pochybnosti od zacatku. Tohle jsem si proste nevybral, resp. jsem to jeste nemel v ruce, ale stejne do toho asi nepujdu. Jestli se to nekomu libi, tak je to jeho nazor a ty ja nerozebiram.

MrKulda
MrKulda | 9.4.2020 | Komiksový výběr Spider-Man #015: Počátek

Tu radost vám neudělam, hoši:)) Uznávám jak cyboyův, tak kterýkoliv jiný názor ať už je sebekritičtější, tak i moji chybu že jsem sem narushoval a nesmyslně to tu vyhlásil

Mleako
M Mleako | 9.4.2020 | Komiksový výběr Spider-Man #013: Noir

Jak je to s pokračováním po Eyes Without a Face? Má to nějaké přímé pokračování nebo se pak Noir Spider-Man objevoval už jen v nějakých crossoverech? Docela bych si dal ještě nějakou další gangster/nazi verzi Spideyho klasických záporáků.

louza
louza | 9.4.2020 | Komiksový výběr Spider-Man #015: Počátek

Mě by spíš zajímalo, jestli se odněkud zcela neočekávaně vynoří zhrzený cyboy s nohsledem a začne pokračování mého oblíbeného fun clubu na téma komiksových klasik.

SomeOne
SomeOne | 9.4.2020 | Komiksový výběr Spider-Man #015: Počátek

mcleek – Ty jsi teda také kouzelník.

SNUFKIN
SNUFKIN | 9.4.2020 | Znovuzrození hrdinů DC: Green Arrow #05: Hrdina na cestách (paperback)

Nemuzu si pomoct, ale jestli něco tesat do kamene, tak níže uvedenou cyboyovu vetu: “Nehodlam akceptovat zadne ideologicke traktaty vydavane za "zabavu". A to ani levicove, ani pravicove. Jdete do pr... s vychovnymi komiksy, navic s plytkym dejem.” Mam úplně stejný dojem u rady (nejen) komiksu v posledni dobe. Hlavne nevychovavat...

cyboy
M cyboy | 9.4.2020 | Znovuzrození hrdinů DC: Green Arrow #05: Hrdina na cestách (paperback)

Spike: Kdybych byl ochotny tomu znovu dat hodinu casu, tak bych ti dohledal citace. Kazdopadne promoreny levicackejma kecama a idejema to je az hanba. A jestli je nevidis, tak maji autori splnene zadani.

mcleek
mcleek | 9.4.2020 | Komiksový výběr Spider-Man #015: Počátek

SomeOne - jasně jsi na to kápl, ta magie čísel je jasná... ;-) a všimni si: když odčteš od výšky knihy její šířku, vyjde ti devadesát a to je dělitelné 15. Vyjde ti šest, což když napíšeš třikrát za sebou, vyjde ti Číslo Šelmy. Jasné znamení, že za vydáváním komiksových kompletů stojí... templáři? Miloš Zeman? A co na to Jan Tleskač? :-D

BílejDrak
BílejDrak | 9.4.2020 | Manžel and Watashi

Mnohokrát děkujeme za milé komentáře a hodnocení. Jsme rádi, že si náš komiks našel cestu ke čtenářům a když bude letos čas, možná zkusíme kreslit dál.

Spike
Spike | 9.4.2020 | Znovuzrození hrdinů DC: Green Arrow #05: Hrdina na cestách (paperback)

Cyboy: ta levicová ideologie oproti minulým dílům tady dle mě tak hrozná není, ač přítomna tu je. Chyby jsou (i) jinde... Hlavní dějová linka mě zatím pořád zajímá, takže zatínám zuby a ještě pojedu dál...

SomeOne
SomeOne | 8.4.2020 | Komiksový výběr Spider-Man #015: Počátek

Zajímalo by mě, jestli je záměr, že v 15 čísle Komiksového výběru Spider–Man je komiks Amazing Fantasy 15, ve kterém se Spidey poprvé objevil.

karl173
M karl173 | 7.4.2020 | Nejmocnější hrdinové Marvelu #095: Nick Fury Jr.

Přesně tak, protože Samuel L. Jackson je pan někdo. Nový Nick Fury? Žádný problém. Fialový světelný meč? Lucas říká, že můžeš. Ještě by to chtělo, aby z něj udělali nejmocnějšího čaroděje Středozemě a bude mít všechno. :D

Fimi
M Fimi | 7.4.2020 | Lupus #02

Vypadá to velmi zajímavě

Azalin
M Azalin | 7.4.2020 | Lupus #02

Jo. :)

Alfi
Alfi | 7.4.2020 | Nejmocnější hrdinové Marvelu #095: Nick Fury Jr.

Odpoveď Cyboyovi: Junior vznikol aby vyzeral ako Samuel L. Jackson vo filme

Azalin
M Azalin | 6.4.2020 | Lupus #02

Hmm, tak koukám, že to v únoru vydali v angličtině v jedné mohutné knize.. takže to jistí angličtina, když čeština očividně nebude.. ;-)

George Walker Bush
A George Walker Bush | 6.4.2020 | Bleach #22: Conquistadores

Oh no, já jsem fakt přečetl 21 dílů Bleache? Mně se ale 22. díl nechce číst :D

Fimi
M Fimi | 4.4.2020 | Nejmocnější hrdinové Marvelu #094: Nova (Sam Alexander)

Má to něco společného s Novou od Abnetta? Nějaká návaznost přímá?

Fimi
M Fimi | 4.4.2020 | Gotham Central #04: Corrigan

Sb není zrovna klasika, navíc to má snad jen 4 díly a už i JP říkal jak je to pro český trh špatná volba

louza
louza | 4.4.2020 | Gotham Central #04: Corrigan

fimi, cyboy : ok, díky za tipy. Podívám se na to. Sice jsem myslel, že zazní spíš něco klasičtějšího tak na úrovni Sothern Bastards, ale asi jsem otázku položil moc volně.

trudoš
trudoš | 3.4.2020 | Clever & Smart: V tajném poslání

to baatcha: Díky za připomenutí v dětství milované a v dospělosti zapomenuté pohádky.

baatcha
baatcha | 3.4.2020 | Clever & Smart: V tajném poslání

Tomeek: Ano, za obojím stojí americký producent a režisér Gene Deitch, který měl na Barrandově dozorovat výrobu animovaných filmů pro USA, zamiloval se tu, oženil a už tu zůstal. Jeho jméno je kromě Hobita spojeno třeba s výrobou původního dabingu Kačeřích příběhů, ale jeho nejúžasnějším počinem je legendární hororová pohádka Mrňous a čarodějnice. http://www.youtube.com/watch?v=jsYDAtVGY98

Kaluž
M Kaluž | 3.4.2020 | Naposled

Po slupnutí doporučuju přečíst tenhle výživný rozhovor s autorem, rozšíříte si tím interpretační rádius a objevíte detaily, které vám mohly uniknout:
http://www.du9.org/en/entretien/the-inner-worlds-of-charles-burns/

Tomeek
Tomeek | 2.4.2020 | Clever & Smart: V tajném poslání

baatcha: Díky, o Tomovi a Jerrym jsem nevěděl. Věděl jsem o prvním animovaném Hobitovi od Borna, ale o tomhle ne. A přitom to souviselo:
http://www.rembrandtfilms.com/rembrandtanimation.html
http://youtu.be/UBnVL1Y2src

cyboy
M cyboy | 2.4.2020 | Gotham Central #04: Corrigan

Louza: vlastne si odpovidas sam. Fimiho doporuceni beru vazne a Black Science a Invincible mam pripravene ke cteni. Po novem Criminalu bych skocil bez zavahani. Jen aby zas nekoho nenapadlo vydavat to v opulenti kompletce, ktera je sice fajn, ale jak jsem pochopil, tak z ni byl tezky lezak. Hlavne to asi nema smysl resit, protoze v tehle dobe nikdo do rizika nepujde a vsichni se budou soustredit na snadno vytezne tituly. Zaplava mangy nas tudiz jiste nemine ani v krizi do ktere smerujeme.

Fimi
M Fimi | 2.4.2020 | Gotham Central #04: Corrigan

Louza napadá mě Deadly class, Black science, East of West, Wicked And Divine, Ex machina. Hlavně to nejsou jen Skalpy a mýty které pořád skončí až za několik let, ale hlavně Mezi řádky a Živí mrtví mají letos končit.. Tedy mezi řádky posunuli na 2021 ale prostě to má končit... Lazarus je skvělý, Kobk taky super...

louza
louza | 2.4.2020 | Gotham Central #04: Corrigan

cyboy : a máš na mysli něco konkrétního co by mělo tuhle sérii nebo Skalpy zastoupit? Mě nenapadá z globálního pohledu moc lepších věcí, než zase Brubakerovky, které tady ještě nevyšly. Fade Out je boží, Kill or be Killed je fajn, ale takhle dobrý to neni, možná Incognito, snad Sleeper, ale toho jsem nečetl, nebo zase nová série Criminalu. Lazarus vypadá podobně, ale to mě nebavilo. Fell tu vyšel a neuspěl a pro jistotu i na anglofonním trhu, Kingsmani mě nebaví... Sin City známe. Co nejvíc bolí jen ten Parker, kde absolutně nechápu co na tom komu nevoní. Jestli má někdo tip čím nahradit Gotham Central se Skaply, tak nápady sem...

louza
louza | 2.4.2020 | Gotham Central #04: Corrigan

Poděkování BBartu, že to dotáhli do konce. Je to splněný sen.

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 1.4.2020 | DC komiksový komplet #051: JLA: Další hřebík

Po Karlově hodnocení jsem na ty hřebíky celkem zvedavej a asi jim dám přednost :D btw. Lantane, tobě se fakt líbí všechno, 4*? :D

baatcha
baatcha | 30.3.2020 | Clever & Smart: V tajném poslání

Tomeek: Rozhodně mi přijde pravděpodobnější verze, že se tiskly u nás a zaměstnanci tiskáren si je kradli pro sebe a své děti. Podobně se tu na Barrandově za socialismu animovaly například některé díly Toma a Jerryho, protože tu byla kvalitní práce a platilo se to podle západních ceníků... Určitě mi to přijde víc pravděpodobné, než že by to sem někdo ve velkém pašoval. Ty Tvé nerozřezané archy to jen potvrzují. Mortadelo a Filemón/Clever a Smart jsou sice geniální, ale když už bych sem chtěl za komančů pašovat komiksy, asi bych si vybral jiný materiál. :D Pár jich doma německých mám, tak se podívám, kde je tiskli, ale možná že jsou už z doby po revoluci.

Tomeek
Tomeek | 29.3.2020 | Clever & Smart: V tajném poslání

Nevíte někdo podrobnosti o tom, jak to bylo s tiskem německých Cleverů & Smartů v Československu za socialismu? Pamatuji se jen, že se říkalo, že se "tisknou tady ve Svobodě". Dávalo by to smysl. Soudruzi potřebovali devizy a kapitalisté levný tisk. Těch německých tady bylo mezi lidmi a na černém trhu docela dost, prý se kradly z tiskárny. Cožpak o to, to všechno mohla být legenda, aby se zamlžily jejich zdroje pašování ze západu. Ale mám ve sbírce i původně nerozřezané archy, jeden dokonce s chybně vytištěnou jednou z barev. A tam by mi už pašování smysl nedávalo. Víte o tom někdo něco víc?

Hawwwran
Hawwwran | 27.3.2020 | Batman: Můj temný princ

** SPOILER ** Jak si mám vyložit tu sc3nku před devíti lety s Jokerem na konci?

cyboy
M cyboy | 26.3.2020 | Pochmurný kraj #05: Znjetvořec

Pravda, moje chyba. Kazdopadne tim spis ta vytka plati. Opraveno.

Lord Baltimore
Lord Baltimore | 26.3.2020 | Pochmurný kraj #05: Znjetvořec

Cyboy: Hedge magic je až díl 6. Tento se v originále myslím jmenoval Abandoned.

Fimi
M Fimi | 26.3.2020 | Gotham Central #04: Corrigan

The wire je absolutně boží seriál

Doppelganger
Doppelganger | 26.3.2020 | DC komiksový komplet #085: Superman: Panika na obloze

cyboy: a samozřejmě se pod to krom překladatele podepíšou hned dva redaktoři. Poslední dobou dostává čeština díky kompletům a znovuzrození dost zabrat.

cyboy
M cyboy | 26.3.2020 | DC komiksový komplet #085: Superman: Panika na obloze

Nechci bejt hnidopich, ale "spojene sily… uchranili"?

Tomeek
Tomeek | 25.3.2020 | Lips Tullian

Tuhle mě přepadla malomyslnost, že Saudkovsko/Holtenovského Lipse Tulliana už nikdo na plátna kin nikdy nedostane. A pak, že je to stejně jedno, že by bylo bývalo jedině mělo smysl, aby ho natočili s Matuškou v sedmdesátých letech. A že kvůli normalizaci to tehdy nikoho ani nenapadlo. A pak jsem si po mnoha letech znovu pustil Fantoma Morrisvillu a bylo po trudnomyslnosti, protože to je přesně tatáž poetika lásky k braku, kde vystupují neohrožení hrdinové ostře řezaných rysů, křehké hrdinky se s tichým vydechnutím ách kácejí v mdlobách do jejich náručí, a desperát si střihne jen tak pěvecké sólo, něž chladnokrevně spáchá podlý zločin, za který záhy neujde trestu. Všechno smrtelně vážné a přitom k popukání. Pokud existuje tullianovský film, tak je to pro mě Fantom Morrisvillu. Co to je, co tehdejší filmaři znali, a ti současní ne? Oh, wait...

baatcha
baatcha | 25.3.2020 | DC komiksový komplet #085: Superman: Panika na obloze

"Válkosvět", to jako fakt? :DDD

Fimi
M Fimi | 25.3.2020 | Strážci galaxie - Noví strážci #02: Hledaní

to mi řekni, jestli v tom Marvelu, fakt těm lidem to přijde tak super že to vydaj, nebo je tlačí termín a nebo prostě stačí jméno Bendis a at si napíše třeba absolutní sračku, s nálepkou Marvel, to stejně ti blbci koupí, nebo je to tím, že zrovna od 2014 běží film a lidi prostě chtějí GoG at už stojí za hovno či ne? Nebo čím to je? I když, při pohledu na nové New Warrior se ani nedivím a jak jsem psal, aktuální Marvel a DC se očividně v prdel obrací...ještě, že se občas najdou vyjímky...ale tahle řada GoG mi prostě vrtá hlavou.

karl173
M karl173 | 24.3.2020 | Amulet #03: Výprava v oblacích

Tak v květnu 4 a 5 díl naráz. Začínám se těšit :)

Carnage
Carnage | 24.3.2020 | Komiksový výběr Spider-Man #014: Dolů mezi mrtvé

Ale jinak pozor 7-12 vyjde až jako 18. kniha : Poslední Vzdor.

Fimi
M Fimi | 23.3.2020 | Komiksový výběr Spider-Man #014: Dolů mezi mrtvé

Tak to si to Teda koupím

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 23.3.2020 | Komiksový výběr Spider-Man #014: Dolů mezi mrtvé

Cekoval jsem to už dřív a tady máš díly 1-6 a v druhý knize bude 7-12 = komplet

V ukk byly taky dvě knihy , ale díly 1-4 a 5-8 ...na což spousta lidí nadavalo

karl173
M karl173 | 23.3.2020 | Komiksový výběr Spider-Man #014: Dolů mezi mrtvé

Jo vyšlo v UKK. To jsem zvědavý jestli to tentokrát konečně vydají celé, když to sem dávají podruhé, ale myslím že znám odpověď.

Ricarderon
M Ricarderon | 22.3.2020 | Gotham Central #04: Corrigan

Jen že nejlíp ho pořídíte na e-shopu Comics Pointu... Jinde asi sotva. A Crew ještě...

Darth Raelchi
M Darth Raelchi | 19.3.2020 | Magic The Gathering: Chandra

Karl173: ja to cetl ale to je jako plivnuti do more. To stejne nikomu nic nerekne o deji. A to ze tam napisou ze to souvisi s hernim svetem je malo a stejne nedavam. Proste mi nejde do hlavy vytvorit pribeh ktery neni schopen fungovat sam za sebe a potrebuje k tomu karticky aby to pobral. Tohle je proste velky spatny. Mam skvelej priklad: nectu a nezajima me warhammer, dostal jsem na doporuceni darkblade a ten komiks je proste super. Nepotrebuji k tomu nic, pribeh funguje i sam za sebe ale mel bych z to asi vic znat ten svet. Takze darkblade doporucuji. 😀

karl173
M karl173 | 19.3.2020 | Strážci galaxie - Noví strážci #02: Hledaní

No jak říkáš, už aby tady byl. Jsem na něho zvědavý :))

Fimi
M Fimi | 19.3.2020 | Strážci galaxie - Noví strážci #02: Hledaní

Karl: :-D to si musim zapamatovat...nemám, ale je pravda, že aktuálně píše pro Marvelu hodně serií a všechny jsou skvělé...něco jako Geoff Johns který napsal defakto 80% New 52 u DC

karl173
M karl173 | 18.3.2020 | Strážci galaxie - Noví strážci #02: Hledaní

Fimi ty toho Catese musíš mít i jako spořič na kompu :D

karl173
M karl173 | 18.3.2020 | Magic The Gathering: Chandra

Darth Raelchi: mrkni na popis ke komiksu.

Fimi
M Fimi | 18.3.2020 | Ultimátní komiksový komplet #032: Klan M

Mutanti ese v mcu začnou představovat postupně a až později bude přímo xmen ale mají hrát důležitou roli.. První mutant se má objevit snad už v FaWS a sice Omega Red, mluví se o Rogue v Cpt marvel 2, postupně je bude poznávat.. V původním plánu, než odešel od Doctor Strange 2 režisér, bylo v plánu zde uvést Xaviera.. Takže v plánu to vše je..

Hele mne se klan M líbí, ty věci co vadí tobě neřeším, suoerhero beru s rezervou a nepřemýšlím nad tím až tak moc.

MrKulda
MrKulda | 18.3.2020 | Ultimátní komiksový komplet #032: Klan M

Jop, vzhledem ke komiksovým schopnostem Wandy měnit realitu a přítomnosti multiverz/jiných časových období ve filmu a seriálu to smysl má, jsem na to zvědavej. Zkus mi ale někdy někde hodit svůj pohled na tenhle event, význam tomu rozhodně neberu, jen jsem v tom nedokázal najít nic, co by dosahovalo kvalit, které tomu většina dává. PS už to chce X-Meny v MCU, otevře se tím neskutečně mnoho nových možností

Fimi
M Fimi | 18.3.2020 | Ultimátní komiksový komplet #032: Klan M

Mrkulda miniserie Wandavision má z Klan M čerpat a vrcholí to má ve filmu Doctor Strange 2...uvidime jak se adaptace povede

Fimi
M Fimi | 18.3.2020 | Strážci galaxie - Noví strážci #02: Hledaní

Už, aby tu vyšly gog od Catese.. Snad k tomu jednou dojde

Karlito_69
Karlito_69 | 18.3.2020 | My Little Pony: Poníci v akci

Našel jsem seznam tady:http://en.wikipedia.org/wiki/My_Little_Pony_(IDW_Publishing)
Celkem je tedy hodně sérií i sešitů a tohle je vedlejší série k tý hlavní (to jsou ty dvě knihy co vyšli předtím).

Fry
A Fry | 18.3.2020 | My Little Pony: Poníci v akci

Darth Raelchi: Je to něco mezi, protože to obsahuje výběr příběhů z úplně jiné série. Rozhodně se nejedná o třetí knihu série My Little Pony - Komiksové příběhy

Darth Raelchi
M Darth Raelchi | 18.3.2020 | My Little Pony: Poníci v akci

Je to třetí kniha v pořadí série My Little Pony? Nebo je to samostatná řada nesouvisející s předchozími dvěma knihami?

cyboy
M cyboy | 16.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

MrKulda: Kdyz ptacka lapali, ... ;)

MrKulda
MrKulda | 16.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Musím říct, že jste pro mě frajeři. Mít zájem zajít na pivo s debílkem, co vás tu vyhlásil (ale stejně jsem tu nikoho za debila nepovažoval, jen se lišil můj pohled na způsob recenzování, který klidně rozvedu i u piva, neschovávám se za klávesnicí :D), to mě hodně překvapilo. A sejdu se moc rád, díky.
Snad to není past aby mě váš kult zajal a ve jménu Všemocného Cyboye nerozčtvrtil za moje rouhačské řeči

cyboy
M cyboy | 15.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Fimi: O muj verozveste nejvyssi, vskutku predurcen jsi ke skutkum velikym! Pred tvou moudrosti i kral Salamoun lezi v prachu.

Fimi
M Fimi | 15.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Cyboy ale musíš sedět uprostřed, aby to byla Poslední večeře

cyboy
M cyboy | 15.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

MrKulda: Ted uz to vazne zbytecne hrotis. Pokud pujdes na nejaky sraz, tak prijdu taky. Treba zjistis, ze nejsem uplnej debil.

Darth Raelchi
M Darth Raelchi | 15.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

MrKulda: radi te uvitame na dalsim post-koronavirovem srazu. Fakt je to skvela parta pokazde jineho slozeni a musim rict, ze po praci rad vypnu a pokecam s podobne ladenymi lidmi.

Fimi
M Fimi | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Mrkulda kašli na to a pojď na příští sraz...tam se řeší úplně jiné věci... Třeba Nouma :-D

Ne dělám si srandu, pojď a dáme pivo

MrKulda
MrKulda | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Budu jako Dr. Manhattan, zapíšu se do historie comicsdb jakožto společný nepřítel, jenž všechny sjednotil, aby ukázaly týmového ducha a sílu přátelství.
Zároveň ale budu jako Joker z The Killing Joke, a vaši pomoc odmítnu, protože "myslím, že už je pro mne příliš pozdě".
A teď...
...zhynu.

(ale moje reinkarnace se zase někdy objeví a vy budete čelit ještě větší hrozbě)

P.G.
P.G. | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Darth Raelchi: Přidávám se k Lennymu! Také já to četla v AJ!! Tady to, podle toho, jaké perličky našel cyboy, vypadá na "ne úplně povedený" český překlad. A koukám, že mám asi stejný vkus jako Lenny, neboť druhý (skoro stejně roven prvnímu) důvod pro koupi, byla Pérezova kresba (první od něj mám WW). A ano, je to ukecané. Hodně. Moc. Strašně moc. Ale taková holt byla doba. Já to mám ráda (stejně jako mnohasetstránkové romány a ságy).

Darth Raelchi
M Darth Raelchi | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Lenny: dully noted. I tak tomu dám šanci, mám pocit, že první čísla mám ve vydání A Death in the Family, kde mám následky smrti Jasona Todda, je to ono?
Jinak Lenny, když už tě tu "vidím", psal jsem na Killraven dotaz na tebe. Mohl by ses na něj prosím tě mrknout? Zajímá mě jak to je. Díky :-)

Lenny
M Lenny | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Darth Raelchi: Počkat, počkat, s tím "doporučuju" bych byl opatrný :D. Jen jsem psal, že když jsem to četl cca 3 roky zpátky v AJ, tak mě to bavilo. Český překlad může být totálně zmršený. Jinak je to klasická ukecaná osmdesátková týmovka (aneb DC kopíruje Uncanny X-Meny) se skvělým Pérezem.

Buď jak buď, tahle sranda tak trochu zachránila DC před krachem, takže místo v kompletu si zaslouží.

cyboy
M cyboy | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Fimi: ja je opravdu pocital. A zdaleka to neni jedina takova dvojstrana, i kdyz dalsi jsem nepocital.

Darth: vazne diky, ja uz propadal chmuram, ze vubec nikdo doopravdy nepochopil co jsem psal.

Farnhajt: To zalezi na tobe. Naruc nasi cirkve je otevrena vsem bloudicim oveckam. Jen pozice prvniho apostola uz je obsazena. ;)

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Bude ještě někdo hodnotit / komentovat ten komiks? :D

MrKulda | 13.3.2020 |
Už to je nějaká doba, co jsem sem něco psal, a ani teď nehodlám začínat znova /// teď už zas dlouho nic nenapíšeš,co? :D To víš, s kultem si nesmíš zahrávat... :)))

Darth Raelchi
M Darth Raelchi | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Fimi má pravdu. To chce spláchnout pivem a pokecat osobně. Přidávám se k Fimiho pozvánce.

Darth Raelchi
M Darth Raelchi | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

To mi připomnělo, jak mě filozof nazval, že píšu vypatlané komentáře :-D

Fimi
M Fimi | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Já si pořád nedokážu představit 52 bublin na dvojstrane.. DR díky.

Mrkulda přijď na sraz dáme pivo a pokec

farnhajt
farnhajt | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

tak nevím, dal jsem teď poslednímu punisherovi stejně jako cyboy 5 hvězd.

nemám jednu ubrat? nechci být za řiťolezce...

Darth Raelchi
M Darth Raelchi | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Naprosto zbytečná diskuse, resp. směr, kterým se to ubralo. Každý má právo na svůj názor, ať je jakýkoliv a pokud jeho znění neodpovídá tématu nebo ideovému zařazení, měl by pouze svůj názor přeorientovat na správný kanál. To na začátek. Tady už to u některých zavání vyhlášením a zbytečnými provokacemi.

cyboy: při vší úctě, některé věci, co píšeš mě neoslovily a nebavily, z různých důvodů, ale na druhou stranu mi hodně věcí přišlo zajímavých, poučných a hlavně mají hlavu a patu. Tvé komentáře jsou inteligentní a je vidět, že je píše hlava, která přemýšlí, ať si je komentář krátký, věcný, nebo všelijaký. Kdo jsem abych soudil a přel se s někým o jeho názor, nebo ho za něj napadal. Pokud budu mít s tebou problém, věřím, že bychom o tom mohli normálně podebatovat. Od lidí stejného smýšlení se naučíte málo, ale s lidmi v rozporu nebo rozdílným názorem se naučíte víc, teprve pak si člověk utvrdí své myšlenky anebo se na základě nich obohatí. Jestli jsem se tímto stal členem tvého kultu, asi jsem už viditelný a rozpoznatelný, nikoliv v zákrytu. Člověk, který se do tebe pouští, by si měl nejprve přečíst notnou dávku tvých komentářů, aby pochopil tvého ducha a způsob, jak uvažuješ.

MrKulda: zbytečně jsi cyboye vyhlásil. Jsou mnohem lepší a slušnější způsoby, jak s lidmi jednat. A nazvat Fimiho řiťolezcem mi přijde rovněž krajně nevhodné. Co ty vlastně o něm víš... O komkoliv z nás. Jenom si přečteš pár komentářů a podle toho vyprodukuješ nějakou myšlenku, která dle mého názoru, má za úkol jen hanět lidi a provokovat. Jsme na jedné lodi, všichni fanoušci, sběratelé a hlavně čtenáři. No tak cyboy čte rychle, komentuje jako jeden z prvních, no a co má být, věřím, že spoustě lidí to tu pomáhá. Určitě si teď po přečtení jeho komentáře na tento DCKK neřeknu, wow tak když cyboy palec dolů, tak já automaticky taky. Jestli takhle někdo uvažuje, nepotřebuje na to cyboye, vždy si najde někoho, kým se řídit. Neuškodilo by ti přijít na sraz a probrat to osobně. Spoustu lidí z comicsdb znám a jsem za ně rád, mohu je s klidem nazvat přáteli.

Jinak, asi si tohle DCKK nakonec přečtu. Neměl jsem to vůbec v plánu, protože mě tato týmovka nikdy nějak zvlášť neoslovila, apriori ke komentářům, takže na tom něco bude. Lenny to doporučuje, P.G. taky. Judas Contract mi přišel paradoxně výbornej - s přihlednutím k týmovce, kterou nemusím. Za mě komentáře a diskuse plní zde svůj účel. Děkuji za další doporučení!

cyboy
M cyboy | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

MrKulda: vzdyt jsem psal, ze me mas zaskatulkovanyho, takze je to cely k nicemu.
Tak jinak - dej mi pokoj. Ja nehodnotim tvoje komentare, tak to nedelej taky. "Potrebujes se ozvat". A proti cemu, ty bojovniku? Memu nazoru? Tak si napis svuj komentar.
Kazdopadne na to kaslu. Evidentne maji dneska lidi vetsinove problem vnimat text, ale za to maji desnou potrebu mentorovat druhy. Takze na me laskave prestan tahat kraliky z klobouku v podobe mych prispevku, ktere nechapes (uz jen to tvoje proklamovane pravo na nazor je derivatem nepochopeni toho o cem jsem psal. On ti ho milacku nikdo nebere, to ty mi beres ten muj a potrebujes ho zpochybnovat), protoze ja uz nehodlam ztracet cas tim, ze budu myslenky zjednodusovat na detskou uroven. A prestan mi kecat do zivota. Vis o me, i o tom co, jak a jak rychle ctu velky kulovy.
Tohle je totalni ztrata casu. Nazdar

MrKulda
MrKulda | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Achjo, musím tohle psát podruhý, asi jsem to psal moc dlouho a vypršel timeout na stránce, nevím. Ale snad se mi povede napsat všechno z paměti, jak jsem to napsal poprvý.

Ahoj děcka, tak jsem tady.
Je tady toho strašně moc, na co bych rád reagoval, tak snad nic nevynechám a snad nepoužiju nějaké fráze, kterých byste se s chutí chytili a s právnickými znalostmi roztrhali zaživa, což mě přivádí k naprosto prvnímu bodu:
Jak jste se dokázali dostat/vybočit k zakládání kultu na základě mnou užitým slovem "Bůh"?
Wtf :D
Je to něco, k čemu se cyboy ve své krásné obhajobě několikrát vracel a co se tady hodně probíralo, a já si tak říkal "to vám to slovo tolik leží v hlavě?".
Asi jsem aktivoval nějakou tajnou funkci comicsdb, že po napsání určitého slova začnou zdejší uživatelé podvědomě zakládat kult, ale já tím vůbec nic hlubšího nemyslel. Byla to úplně stejná a obyčejná narážka, jako kdybych napsal, že je cyboy OP, One Above All, lvl 999.
Ale chápu, že podobné pozdvižení tu nemíváte často, tak je to pro vás sranda.

Teď k tomu důležitějšímu.
V jednom máte pravdu - opravdu vás neznám. Jsem člověk, co comicsbd otevře, koukne na recenzi dobrý/špatný, a jde pryč. Nežiju ani touto, ani jakoukoliv jinou internetovou databází. Jenže to tady pozoruju nějakou dobu, a chtěl jsem se vyjádřit. Největší kámen úrazu je pak asi vážně to, že cyboy je první a kolikrát jediný na ráně, a z toho se můj názor může dost zobecnit.
Problém se známými kritiky - Simon Cowell, Gordon Ramsay, verbal - je ten, že zkritizují vaši oblíbenou věc, občas se může zdát, že bez důvodu. Jenže jejich post nebyl vycucán z prstu, musí mít (děkuji za opravení, cyboyi) velký přehled a schopnost hodnotit věc bez zaujetí. Proto dokážu s kritiky mnohdy souhlasit, a to dokonce i se cyboyem.

Co je tedy můj problém?
Ten, že mi připadá, že cyboy často hodnotí komiksy způsobem: základní myšlenka je blbost -> zaškatulkování zbytku komiksu -> nebrání ohledy na nic dalšího, shození celého komiksu. Ta, dalo by se říct, někdy zaujatost. Nebaví mě si číst vysmívání se (a, budu se opakovat, opakované vyhrožování s ukončením série) nějakému komiksu, jehož cílovka/žánr je jiná nebo používá jiné tradiční prvky dané kultury.
Je to úplně to samé, jako kdybych uděloval jednu hvězdičku komiksům, které (ano, budu také vycházet z mangy): obsahují žánr, jenž je ve srovnání s jinými komiksy dost "ujetý", obsahovaly klasické prvky, které jsou jiné, než u nás (pamatuju si, jak cyboy 90% jednomu ze svých kritických komentářů věnoval tomu, že manga obsahuje zvukové citoslovce) či vychází v sérii, a, panebože, mají více než 6 dílů! Rovnou můžeme dávát jednu hvězdičku za to, že se čte manga zprava doleva a že v DC jsou létající lidé.
A právě z toho jsem vycházel, když jsem tvrdil, jak se cyboyovi recenze odráží od toho, že čte komiksy jak na páse, protože MUSÍ číst žánry mimo jeho cílovku a to ho (pochopitelně) nebaví nebo je nucen kupovat v sérii mnoho knih.

Stejně jako má cyboy právo na svůj názor, tak mám právo i já, obyčejný random kluk na internetu, jenž byl natolik drzý, že si dovolil se ozvat. Omlouvám se (beze srandy), pokud jsem někoho pohoršil, ale já to neberu jako souboj na život a na smrt (jsou mnohem důležitější a reálnější věci) a tohle je pro mne pouhá výměna názorů.

cyboy
M cyboy | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Hanebni, hanebni modlari! Heretici!

1. prikazani: Nebudes mit jineho boha, mimo mne, sic te stihnou rany morove a telo tve ubohe stradanim vselikym od Vesmirneho utahovaku vystaveno bude.

Fimi
M Fimi | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Pg po vojensku, to mě nenapadlo ale je to vtipné vzhledem k tomu že jsem voják

P.G.
P.G. | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Lidi, prosím, neberte to tak vážně :D Chápu, komiksy stojí peníze, ale uvědomte si, že je to, jako spousta jiných běžných věcí, spotřebka (až na pár výjimek). Cílem vydavatelů je vydat co nejvíce sešitů/knížek a vydělat co nejvíce peněz. A bylo tomu tak i v minulosti. Doba se mění a s tím se mění i vkus čtenářů a je tak pochopitelné, že co se jednomu líbí, se druhému nemusí vůbec líbit. Přiznejme si, že málokdo z nás je odborníkem na komiksy a tudíž, pokud sem napíšeme vlastní zhodnocení komiksu, který jsme právě přečetli, většinou se nejedná o recenzi v pravém slova smyslu. Je to prostě náš osobní názor, naše osobní zhodnocení – které však může být diametrálně odlišné od názoru kohokoliv jiného. Já osobně sem moc nepřispívám (protože většinu komiksů čtu v angličtině), ale když už něco napíši, není to recenze, je to můj „pocit z díla“, takže občas trochu ujedu (protože to prostě tak v danou chvíli cítím). Při čtení komiksů je pro mě na prvním místě právě ten pocit a proto je můj názor málokdy „objektivní“. A se stejným ohledem čtu vaše názory a komentáře. Cyboy má, dle mého názoru, tu „smůlu“, že většinu (neříkám, že všechny) komentářů píše „po vojensku“ – první míří, první střílí a první trefí. Občas mám z jeho příspěvků pocit, že spíše první střílí a až potom míří, ale proč ne. Je to jeho právo. Proto jsou jeho příspěvky takříkajíc na ráně a je jasné, že se nemusí zalíbit všem. Prosím, respektujte jeho přístup, stejně jako si přejete, aby byl respektován ten váš. Přiznám se, že i já občas dříve střílím než mířím (viz můj komentář k Mýtům 7, Sáze 1). Ale snažím se to omezovat, protože takové mé příspěvky jsou málokdy užitečné pro ostatní.
P.S. Jsem ráda, že komentáře a diskuze zde na comicsdb jsou stále velmi kultivované, věcné a užitečné (což je na internetu obecně spíše výjimka) a že se my, čtenáři a hodnotitelé, zde chováme jako dospělí a nikoliv jako malé děti na pískovišti, kteří si šlapou na bábovičky a mlátí se kyblíčky po hlavičkách. Věřím, že to tak i nadále zůstane.
Díky

Fimi
M Fimi | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Já jsem pro každý kult..

lantan1
lantan1 | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Fimi: Tím, že se mnou teď souhlasíš, tak se stáváš zakládajícím členem nového kultu. Jen abys věděl :)

Fimi
M Fimi | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Lantan Souhlasím, s tím se potýkám pořád, hlavně v diskuzích na csfd a fandimefilmu. Každopádně se vždy směju jak někomu leží v žaludku když má někdo opačný názor a je schopen vyvinout úsilí to řešit, hádat se, urážet a vypisovat slohy.

lantan1
lantan1 | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Fimi: Každému z nás se nelíbí něco, co někomu jinému jo. Ale tím, že někde zveřejníš (kór na internetu), jdeš pak "s kůží na trh". A lidi se s tebou začnou do krve hádat. Neříkám jestli je to dobře nebo ne, prostě to tak je.

Fimi
M Fimi | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Lantan pokud někoho něco uráží, je to jen ukázka urazlivosti daného člověka. Je potřeba se naučit respektovat názory druhých. Já kašlu na to jak jsou všichni vysraní z Návratu Temného rytíře a dalších rádoby etalonů a legend zásadní velikosti pro komiks, pokud se mi to nelíbí, dám tomu klidně odpad, že to někoho uráží? Co jako...

Fimi
M Fimi | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Cyboy oooo děkuji, ještě dnes si zabalím hromádku vatovych a patosovych komiksů a mang a budu jejich nesporné kvality šířit kudy jen půjdu. Jako tvůj herald budu ovlivňovat vkus a názory a přemlouvat ostatní, aby se přidali k našemu kultu, který jen pokvete k obrazu tvému. Tvá vůle, mé ruce

lantan1
lantan1 | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

cyboy: Máš smůlu, že jsi tak vidět - hodnotíš vždy jako první u většiny toho co vyjde (dobře, teď už jsi to možná trochu zředil) na stránkách, kde obecně moc lidí slovní komentáře nepíše. A na lidi obecně blbě působí, když někdo "kritizuje" něco co mají lidi rádi. Hlavně pokud, je tu ten pětihvězdičkový systém, který si každý vykládáme po svém - ty dáš 5hvězd jen Watchmenům, většina hodnotitelů střelí 5hvězd polovině toho co přečtou, protože se jim tom prostě líbilo. (Možná by byla lepší hodotit pouze: líbilo/nelíbilo? Ale každý má rád procenta atd...), Na internetu si pak lidi dovolí psát to, co by v reálu druhému neřekli - viz např. výhružné emaily smrtí verbalovi na csfd. Je to prostě tak.
Pokud si pamatuješ, sám jsem se tě před nějakou dobou ptal, proč ty komplety ještě kupuješ, když dáš většině 1-2 hvězdy. Prostě nám to vrtá hlavou...

cyboy
M cyboy | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Fimi: Snad jsi nezavahal ve sve vire, muj prvni a nejvernejsi apostole? Vzdyt to misto je davno tvoje, spolu s funkci harmonizatora mych telesnych utrob. ;)

lantan1: promin, ale nesouhlasim. MrKulda se mozna spatne vyspal, nebo ho proste nejak s*ru uz jen tim, ze jsem, ale to mu rozhodne nedava pravo, aby me zacal urazet. Navic on zacal mluvit o tom, ze "nejake fanousky tu jeste mam", "ze nejsem buh" (kolem bohu se stavi kulty) apod. A ja ho nepopravuju. On se popravuje sam. Me by ani ve snu nenapadlo, ze si vlezu na stranky, kde jsem nikoho nikdy ani nepotkal a zacal je tam urazet hlava nehlava. Navic pomerne detinskymi nesmysly. Pises "nechte kazdy toho druheho dychat". Pokud vim, tak jsem se o nej nikdy neotrel ani sluvkem. A kdyz me zacne urazet, tak bych mlcet a nechat ho dychat? To prece nejde.

Ja nevim, mozna je to fajn kluk a jen mel slabou chvili, ale myslim, ze mu nic nebrani aby se uprimne omluvil. Pokud to udela, pak svou predchozi obhajobu milerad smazu (teda pokud jeste budu mit ucet).

SNUFKIN
SNUFKIN | 14.3.2020 | DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů

Cim vic se tu bude hodnotit a cim vic se budou psat ruznorode komentáře, tím líp. Ja jich napsal jen par, ale uz několik let díky nim zvažuju, co koupit a co ne. Někdy se ovlivnit nechám, jindy ne. Takže by byla škoda, kdyby s tím kdokoliv skončil.