Str. 002
Str. 024
Str. 047

+ 6 dalších ukázek

Koupit
Aargh 21 kromě spousty komiksů obsahuje texty o Chorvatské komiksové scéně, Disneyho stopě v českém komiksu, materiál o tvorbě Aleše Čumy, rozhovory s Darko Macanem, Fabiem Celonim a Danem Černým a mnoho dalšího

Komiksy:
Jakub Gajdošík, Radomír Szajter - Korekce
Daniel Žeželj - Robotovo srdce
Korina Hunjak - Modř
Marko Dješka - Prostor mezi námi
Ivan Dješka - Future Shock
Darko Macan - Recept na úspěch
Dan Černý - Fanouš a temné stránky indiánky
Lukáš Figeľ - Gardenismo
Martin Hanschild - Pocestný
Simone Guglielmini, Renata Wilfling - Flamingo
Martina Fischmeister - Odevzdání
Mára Čmára - Bez názvu
Tomáš Kučerovský - Jak jsem nejel do Číny
Kateřina Čupová - Jak kreslím komiksy 1
Miroslav Barták - Stripy z Weltwoche
Honza Smolík - Stripoff
Václav Šlajch - Lulenka a ztracený poklad
Jan Pomykač - Klacek, Fracek a racek
Kryštof Ferenc - Vážka
Bartozs Sztybor, Ivan Šavrin - Nesmrtelná nostalgie
Jevgenij Jakovlev - Počítání oveček
Marie Muravski - Komunikace
Kateřina Buriánková - Papoušek arra
Tomáš Motal - Matka příroda
Matyáš Namai - Vizarijské povídky: Hvězda
Ondřej Bláha, Pavel Bláha - Popel a prach
Luděk Bárta - Tenkrát v Tichomoří

Publicistika:
Tomáš Pilch - Chorvatský komiks ve 21. století
Tomáš Prokůpek - Flok, Fuk a Caramel
Pavel Pilch - Darko Macan - Nejtěžší je komiks prodat nakladateli (rozhovor)
Tomáš Prokůpek - Dan Černý - To bylo tak... (rozhovor)
Tomáš Prokůpek - Fabio Celoni - Italská disneyovská škola je ta nejlepší (rozhovor)
Tomáš Prokůpek - Dobrodružství (nejen) myšky Hrabalky
Tomáš Prokůpek - Stoletý hrdina: Dr. Břoušek z Vyškova
Tomáš Prokůpek, Aleš Čuma - Skrytá tvorba Aleše Čumy
Tomáš Erhart - Prokreslit se z Ruska na Západ
Tomáš Prokůpek - Co v dějinách nebylo: Všudybyl Cukřík

Součástí balení je komiksový sešit "Comics vs Corona" (zin a sešit jsou zataveny ve fólii).
Jednostránkový komiks na zadní straně obálky se liší podle přední varianty obálky


Scénář
Luděk Bárta, Miroslav Barták, Ondřej Bláha, Kateřina Buriánková, Dan Černý, Kateřina Čupová (Faqy, Chechula), Marko Dješka, Kryštof Ferenc, Lukáš Figeľ, Martina Fischmeister, Jakub Gajdošík, Simone Guglielmini, Martin Hanschild, Korina Hunjak, Jevgenij Jakovlev, Tomáš Kučerovský, Marek Kulhavý (Mára Čmára), Darko Macan, Ivan Marušić, Tomáš Motal, Marie Muravski, Matyáš Namai, Jan Pomykač, Václav Šlajch, Jan Smolík, Radomír Szajter, Bartosz Sztybor, Danijel Žeželj
Art
Luděk Bárta, Miroslav Barták, Pavel Bláha, Kateřina Buriánková, Dan Černý, Kateřina Čupová (Faqy, Chechula), Marko Dješka, Kryštof Ferenc, Lukáš Figeľ, Martina Fischmeister, Jakub Gajdošík, Martin Hanschild, Korina Hunjak, Jevgenij Jakovlev, Tomáš Kučerovský, Marek Kulhavý (Mára Čmára), Darko Macan, Ivan Marušić, Tomáš Motal, Marie Muravski, Matyáš Namai, Jan Pomykač, Ivan Šavrin, Václav Šlajch, Jan Smolík, Renata Wilfling, Danijel Žeželj
Obálka
Martina Fischmeister
Lettering
Miloš Mičátek (Mankin), Tomáš Prokůpek
Překlad
Tomáš Erhart, Matěj Hořava, Pavel Pilch, Tomáš Prokůpek, Veronika Urbanová, Renata Wilfling, Vladimír Zavadil (Zarkoff)
Publicistika
Darko Macan, Pavel Pilch, Tomáš Prokůpek
Redakce
Václava Dudková, Tomáš Kučerovský, Jiří Mitáček, Tomáš Prokůpek
Žánry
magazín
ISBN/ISSN
978-80-908184-1-5 (Analphabet Books)
Vazba
lepená v měkkých deskách
Formát
210 x 295 mm
Tisk
barevný
Váha
940 g
Stran
176
Cena
195 Kč
Varianty
Aargh! #21 (varianta A) (2022)
Aargh! #21 (varianta B) (2022)
  • Sagikkun
    Sagikkun30.6. 15:00Aargh! #21 (varianta A)
    Sice jsem se ne vždy orientoval v pointách některých "komiksů" (které jakoby sázely především na vizuál - který byl někdy skutečně skvělý - nebo rádoby umělecké pojetí, avšak na úkor srozumitelnosti/myšlenky "příběhu"), ale rozhodně jsem zde našel i několik opravdu fajn kousků. V hlavě mi nejvíce utkvěly Prostor mezi námi, Jak jsem nejel do Číny (vážně vtipné, trefné a přínosné), Vážka a Nesmrtelná nostalgie. Články a rozhovory byly jinak parádní, opět jsem se mnohému přiučil a doplnil si zásadní mezery.
  • Darth Raelchi
    Darth Raelchi mecenáš20.4. 08:59Aargh! #21 (varianta A)
    Jelikož mám za sebou dost Aarghů, tak se mi v hlavě urodil takový celkový dojem ze všech těch magazínů. Dobrá, kvalitní a zajímavá publicistika, 1 výjimečný komiks (většinou delší než cca. 5 stran), skvělý art zahraničních komiksových tvůrců, který tomu našemu ukazuje, že to jde jinak a lépe, pak je v Aarghu určité množství českých komiksů, které nemají děj nebo v nich není dostatečně rozpoznatelný, a nakonec je tam vždy nějaké zajímavé retro, které už tenkrát odpovídalo komiksovým standardům.
    Tohle v podstatě platí i u tohoto Aarghu a čest českým výjimkám v podobě Renaty Wilfling, Matyáše Namaie, Jakuba Gajdošíka (to je ten výjimečný dlouhý komiks - nabízela by se Vážka, ale ta mi přijde vytržená z kontextu a takhle dostanete výsek něčeho hezky nakresleného) a "staří bardi" opět prokázali, že umí - Kučerovský, Černý a Šlajch - ti prostě nezklamou a zvlášť rozhovor s Danem Černým mi opravdu sedl, až jsem ho opět po letech oprášil. Mně vždy stačil jeho Fanouš, když se někde náhodou objevil a slibovaný omnibus budu netrpělivě vyhlížet.
    Zahraniční autoři a kreslíři mě vždy přesvědčují, že umí komiks a že jejich art je fakt na vysoké úrovni, jen mě mrzí, že výběr komiksů v podobě kraťasů je vždy takový nemastný, neslaný a kolikrát se zorientovat v ději a co tím chtěl "básník" říct, je kolikrát nadlidský úkol, opět čest výjimkám, např. Prostor mezi námi byl skvělý. Paradoxně ty jejich ukázky z děl v publicistice jsou vždy skvělé a působivé, viz italský Mickey Mouse, to fakt chci.
    Rovněž mě překvapil art Aleše Čumy a že celý Aargh se nese v duchu disneyovského opojení. Velmi zajímavé a působivé pro lidi, kteří to nijak zvlášť nevyhledávají. Dozvíte se opravdu zajímavá fakta.
    Suma sumárum není tenhle Aargh pro mě ničím zvlášť výjimečným, možná jak už ho znám, mě ani už neumí překvapit, o to jsem zase rád, že mi vždy naservíruje ten vysoký publikační standard. Vím, že to kolikrát není lehké, dát to vše nesourodé dohromady, ale zatím se jim to daří a jen mě mrzí, že Aargh není soběstačný natolik, aby se sám uživil, protože předpoklady na to rozhodně má. Třeba už ta změna názorového spektra vůči komiksům dávno nastala a jsme na nějaké cestě někam, kdo ví, já věřím, že Aargh tu službu dělá. Víc jak 30 let po revoluci a pořád převládá názor mezi širokou veřejností, že je komiks pro děti, a supráci tomu nijak zvlášť nepomáhají.
452