Houbař Naposledy online: 9.5.2023 21:51mecenáš
- Samozřejmě je to kvalitní čtivo, ale ... Největší problém, co mám s tímhle speciálem, je, že se odehrává v budoucnosti oproti hlavnímu příběhu. Takže se vlastně dozvíte, jak dopadnou hlavní hrdinové a pak už tak nějak ztratíte motivaci číst hlavní řadu, protože víte, kdo v žádném případě nemůže umřít. Je to trochu přehnané, ale v podstatě je tenhle speciál takový jeden velký spoiler. Ale párkrát jsem se hlasitě smál a místy málem i potichu brečel, takže za mě dobrý.
Houbař mecenáš1.11.2016 19:34Usagi Yojimbo: Senso
- Toto dílo by mělo být povinnou součástí každé comicsové sbírky. Drsný děj, plný testosteronu a naprosto fantastický coloring. Jedniné, co zamrzí, je poměr cena/výkon, ale i tak se nedá nedoporučit.
Houbař mecenáš25.12.2015 15:03300 (4. vydání)
- Je to takový Lobo v sukních. Scénář tam je nejspíš jen kvůli tomu, aby se mohlo stát něco toho bezduchého násilí. Trocha laciného humoru. Rozdíl je v tom, že Loba znám od puberťáka ale tohle jsem si koupil až jako dospělák, takže už je to trochu mimo mě. Rozhodně to není špatné - na bezduché odreagování ideální.
Houbař mecenáš21.11.2015 22:24Harley Quinn #01: Šílená odměna (paperback)
A ten nultý sešit je teda parádní. - To jsem se zas jednou srazil s přílišným intelektuálnem. I když mi nezávislá a trocha obskurní tvorba příjde sympatická, tohle šlo totálně mimo mě. Samozřejmě, občas narazíte na vydařený díl, ale čtení jsem vzdal už někde v polovině.
Houbař mecenáš15.12.2014 13:40Hovory z rezidence Schlechtfreund
- To jsem si koupil celý comics jenom kvůli dvěma novým příběhům? Zřejmě ano.
Houbař mecenáš11.11.2014 15:33Lobo: Bullíkův případ a další příběhy
- Ačkoliv jsem to u vydání prvního dílu vůbec neočekával, tohle je nejlepší stripová série všech dob. Bude mi smutno.
Houbař mecenáš26.10.2014 00:43Calvin a Hobbes #11: Svět je kouzelný
- Když jsem četl na obálce "autor je druhým bratrancem dobrého kamaráda synovce známého spisovatele" tak jsem si tento kus v duchu založil do škatulky "snaží se nahrabat popularitu použitím známého jména". Po letech jsem se teda dobrým hodnocením nechal zlomit a pořídil si to. A nelituji.
Houbař mecenáš14.8.2014 13:41Zámek a klíč #01: Vítejte v Lovecraftu (paperback)
Kvalitně podaný rozjezd série, který nejenom nabídne standardní úvod do charakterů, ale nakrmí i krvelačné čtenářské bestie. Jen jak bylo zmíněno, kresba je příliš všední - pro tuto horrorovou atmosféru by to chtělo něco temnějšího. - Za svých pár těžce vydělaných peněz jsem dostal přesně to, co je tu napsané: minimalistické, autobiografické a existenciální. Autor zde probírá své zkušenosti s placeným sexem a rozebírá (i v dodatcích) názory na legalizaci a morálnost sexu za peníze. Dá se tak trochu říct, že je to tak trochu osvětová literatura.
Houbař mecenáš13.8.2014 19:27Sex není zadarmo
Ale pořád si stojím za tím, že platit za sex jsou promrdaný peníze. - Jsem zvědav, kolik tahle série bude mít dílů - děj se sune kupředu opravdu jen šnečím tempem. Na druhou stranu, jedna kniha stojí jenom "dvěstě vočí". Oproti Usagimu jde opravdu poznat, že tohle je jiný svět - jiný styl vyprávění, jiná stavba, jiný způsob kresby, ale "jiný" neznamená (pro mě) špatný. Jako mladší jsem ulítával na anime :) Každopádně tenhle díl mě přesvědčil, že u série zůstanu i nadále.
Houbař mecenáš13.5.2014 12:00Gantz #03
- První díl jsem bral jako rozjížděcí. Budiž. Z tohoto jsem byl ale docela rozpačitý. Vím, že japonský styl je víc rozvláčný, ale když ani po půlce knížky se vůbec nic nestalo a děj se ani nehnul z ulice, kde se končil minulý díl, chtělo se mi plakat. Naštěstí to druhá polovina "zachránila" a tak budu v sérii pokračovat.
Houbař mecenáš11.5.2014 16:37Gantz #02
- Anjela jsem měl rád už na netu, zvláště jeho "dneska ráno jsem posnídal vtipnou kaši - ale hned jsem ji zase vyblil". Spousta dalších kusů je ale zase podprůměrných. Provedení je to taky takové nijaké - s jedním stripem na stránku je to zbytečně velké a stojí to víc jak Red Meat. Ale je to české, četl jsem to už na netu, tak mi to nesmí chybět ve sbírce.
Houbař mecenáš4.2.2014 23:17Anjel
- Naprostá paráda. Ve filmu mi přijde, že vnitřní monology soukromého očka jsou směšné, tomuto médiu to naopak svědčí jako kočce drbání. Příběhy rozhodně nejsou ploché. Jsou napínavé, se zajímavými charaktery a s morálním podtextem, který vychází ze skutečných dějin. Kresba je nádherná a detailní. Jsou zde ale dvě "ale". Tím prvním je, že zodpovědný sběratel už většinu příběhů četl v Crwi. Tím druhým je formát knihy - pokud Arzachovi ublížil formát (velikost stránky), zde to platí dvojnásob. Spousta detailů v kresbě může být přehlídnuta jenom kvůli tomu, že je to prostě moc prťavé. Každopádně je to jeden z "must have" comicsů.
Houbař mecenáš11.1.2014 19:48Blacksad (paperback)
- Comics jako takový za moc nestojí - kresba fajn, příběh tragédie. Za co si ale tento kousek zaslouží uznání je jeho limitní provedení. Jedním slovem: nádhera. U jiných mi připadá jako docela trapárna narvat nějaký titul z brožované do pevné vazby, přidat k tomu vytištěný papír, na který načmáráte "dvacetpět" do předvyplněné kolonky s číslem výtisku, přihodit 100% k ceně a hurá s tím na pulty pod lákavým názvem "limitovaná edice".
Houbař mecenáš9.12.2013 01:46Vrána: Soumrak bohů (limitovaná edice)
Tak takhle teda ne, soudruzi. Udělejte to jako tady. Certifikát vrazit do knihy, knihu do kůže, kůži do krabice a do ní ještě nacpat nějaké ptákoviny jako DVD a plakát. A máte limitovku, se kterou se chlubím, kudy chodím (a stejně na mě lidi blbě koukaj, co jsem za magora). - Po původní, naprosto brilantní Vráně přichází ... toto. Kresba hodně fajn, ale ten scénář! Viděl jsem pornofilmy, kde úvodní půlminutová zápletka byla propracovanější jak tady. Odteď si i u Loba budu připadat, jako bych se snažil přijít na vraha v Orient expresu. Rozhodně je to příjemná jednohubka za příjemnou cen.. cože? Pětikilo?
Houbař mecenáš6.12.2013 15:03Vrána: Soumrak bohů
Jinak. Dostal jsem tento comics darem v luxusní limitované edici. Až (pokud) se tu vyskytne jako sólo položka v databázi, bude mít mnohem lepší hodnocení. To provedení za to stojí. - Melancholické příběhy, které v podstatě vedou od ničeho k ničemu. Měl jsem dojem, že z každého příběhu chybí pár prvních a posledních stran. Není to zas tak špatný, na zlepšení jsem si mohl udělat nějakou lepší atmosféru (třeba Schelingera a Šípkovou Růženku) a ne to číst tak prachsprostě při sraní na hajzlu.
Houbař mecenáš27.8.2012 22:04Letní blondýnka
- Takhle si představuju naprosto průměrný comics, ideální dárek pro synovce či nějakého, comicsem nepolíbeného, kamaráda. Takový Čtyřlístek pro odrostlejší.
Houbař mecenáš9.1.2012 01:00Futurama #04: (P)ohyby v čase
- Příjemné čtení na odpoledne. Nic zvláštního, potěší různéptákoviny jako reklamy. A nezmění to můj přístup k pornu :)
Houbař mecenáš8.12.2009 16:12Jak si nahrabat jako pornohvězda
- Další z mých kousků, které jsem koupil úplně "na blind." Kresba příjemná, děj taktéž. Spíš je to taková "pocitovka" a za chvilku jste u konce. Trošku mě zamrzela cena, protože u něčeho takového bych jí čekal tak o třetinu nižší.
Houbař mecenáš13.8.2009 21:07Safari pláž
A králík je vysloveně sympaťák :) - Kdyby v této formě byly vydávány i skripta, tak bych tu jaderku snad i dostudoval :)
Houbař mecenáš13.5.2009 12:59Jak rozumět komiksu
- Povedenější, jak první díl. Pokud se to bude takhle zlepšovat, tak kolem sedmého dílu budeme mít dokonalý comics :)
Houbař mecenáš12.5.2009 18:21Voleman #02
- Mno .. Grus umí kreslit o tom žádná, ale ten scénář..
Houbař mecenáš12.5.2009 18:17Voleman #01
Je vidět, že to není žádný americký mainstream, ale stejně to nedává žádný smysl. Ani jako kvalitně odvyprávěný příběh, ale ani jako magořina (Pixy, Exit, Oskar Ed). Scénaristicky je to někde na půl cesty a nevím, co si z toho mám vzít.
Kresba je opravdu povedená, ale trochu nevyvážená, nesjednocená.
Nechci glorifikovat tuto sérii, jenom protože je "naše" stejně jako neglorifikuju seriál Ulice, VKV a podobné věci, ale kvůli tomu, že to "naše" je, tak to budu podporovat (čti kupovat). Nebude to čistě ze samaritánského komplexu, protože opravdu zajímavé okamžiky, jak vizuální tak scénaristické, se tam najdou. A taky jsem zvědav jak se tato série rozjede a usadí. A samozřejmě, že nemůžu skončit někde v půlce -musím to dokončit :) - Stejné jako první díl:
Houbař mecenáš11.5.2009 23:21Maus II: A tady začalo moje trápení
Nemám rád motiv holocaustu, protože je to v dnešní době na úrovni dogmatického náboženství. Nemám rád válečné příběhy (ať už v literárním nebo filmovém zpracování) a obecně příběhy založené na pravdivé skutečnosti, od toho jsou tu dokumenty. Tato reportáž (!) na to jde úplně jinak. Nemoralizuje, nepoučuje, nelíčí černobílý svět. A jako bonus dostanete druhý příběh -vztahu otce a syna.
Silný příběh, minimalistická kresba (tu já rád), kvalitní zpracování a příjemná cena. Nemá cenu to víc popisovat, nechte si to prostě doporučit jako já a jsem přesvědčen, že stejně jako já neprohloupíte. Možná na podobné téma existují lepší díla, já je ale neznám -proto takové hodnocení. - Nemám rád motiv holocaustu, protože je to v dnešní době na úrovni dogmatického náboženství. Nemám rád válečné příběhy (ať už v literárním nebo filmovém zpracování) a obecně příběhy založené na pravdivé skutečnosti, od toho jsou tu dokumenty. Tato reportáž (!) na to jde úplně jinak. Nemoralizuje, nepoučuje, nelíčí černobílý svět. A jako bonus dostanete druhý příběh -vztahu otce a syna.
Houbař mecenáš11.5.2009 23:20Maus I: Otcova krvavá pouť dějinami
Silný příběh, minimalistická kresba (tu já rád), kvalitní zpracování a příjemná cena. Nemá cenu to víc popisovat, nechte si to prostě doporučit jako já a jsem přesvědčen, že stejně jako já neprohloupíte. Možná na podobné téma existují lepší díla, já je ale neznám -proto takové hodnocení. - Nebylo to špatné, to určitě ne, ale zdaleka mě to nechytlo jako podobný Preacher nebo Punisher. Hitman je takový "uvěřitelný" ale jako celku tam něco chybí. Ani tam není dostatečně silný děj, kresba je sice pěkná, ale jenom tak akorát dostačující, a hlášek taky není dostatek, aby se tento book stal něčím významným.
Houbař mecenáš11.5.2009 22:54Hitman #01
- Rozjezdový díl série. Pěkně nakreslený, děj sice ne úplně originální, ale "šlape." Nechme se překvapit pokračováním.
Houbař mecenáš11.5.2009 21:43Y: Poslední z mužů #01: Jako jeden muž
- To samé co první díl:
Houbař mecenáš13.11.2008 15:47Donžon - Zenit #02: Všech bitek velký král
Už na obálce jde vidět o čem tato série bude: skloubení infantility a brutality :)
Pokud jste ve věku (ať už je to 15, nebo 35), ve kterém jste schopni ulítávat na kreslených seriálech jako Tom a Jerry či Powerpuff girls, jste v cílové skupině a tuto jednohubku za "dvěstě-a-něco vočí" si nenecháte ujít.
Krásné, vtipné, ulítlé. - Už na obálce jde vidět o čem tato série bude: skloubení infantility a brutality :)
Houbař mecenáš13.11.2008 15:45Donžon - Zenit #01: Kačerovo srdce
Pokud jste ve věku (ať už je to 15, nebo 35), ve kterém jste schopni ulítávat na kreslených seriálech jako Tom a Jerry či Powerpuff girls, jste v cílové skupině a tuto jednohubku za "dvěstě vočí" si nenecháte ujít.
Krásné, vtipné, ulítlé. - Plné hodnocení kvůli jednomu pořekadlu o lehce nabytém lichokopytníku a stavu jeho chrupu.
Houbař mecenáš10.11.2008 23:42Hellboy: Zlatá armáda
Jen více takovýchto marketingových počinů! - Může někdo, kdo je žral už v mládí, dát dnes jinak? Klasika a mládí se nedá hodnotit objektivně, navíc v kvalitním zpracování.
Houbař mecenáš27.5.2008 14:45Rychlé šípy (1. kompletní vydání)
- Tohle dílo, stejně jako spousta ostatních závisí na momentální náladě. Musíte si holt pro "plný prožitek" připravit atmosféru -někdy večer, tlumené světlo, pocitová hudba (u mě konkrátně Cult of Luna) a jinak klid. Pak se můžete ponořit do vod Arkhamského šílenství. Je to hodně o pocitu. Jestli umění má vyvolávat nějaké emoce, tak Arkham Asylum je umění.
Houbař mecenáš26.2.2008 09:07Batman: Arkham - Pochmurný dům v pochmurném světě
Jak bylo mnohokrát psáno, příběh není hlavní -pouze tvoří stezku pro obrazy šílenství. Batman putuje vlastním nitrem a prolíná se s osudem zakladatele ústavu. Kresba zde hraje první housle -McKean se nenechal svázat do prostých okýnek, a tak můžete stejně bedlivě, jako samotný příběh, sledovat různé výplně, detaily či se upřeně dívat do jokerových očí. Nemusí vždy mít vypovídací hodnotu, někdy jenom ta změť podporuje atmosféru.
Ještě bych chtěl vyslovit pochvalu českému vydání -kvalitní vazba a chudáci písmenkáři. Si museli užít. Jako nevýhodu vidím v přítomnosti postav, které českému člověkovi (jako například mě) nic neříkají. Ne, že by bylo třeba je znát k pochopení děje, ale i v přidaném bonusu mu prostě některé věci uniknou. Mě osobně navíc ještě úplně nevyhovuje barevná paleta.
- Nadupaný mainstram. Kvalitní zpracování, krásná kresba, příběh "kterak se looser übervazbičem stal" a styl, kdy "postřílím vše, co chodí po dvou nohou a stejně mi všichni můžete políbit prdel" dělá z tohoto booku nadprůměrné dílo. Stejně jako když jsem šel do kina na Terminátora 3 (a nečekal jsem černobílé hraní šachů se smrtkou) a královsky jsem se u toho bavil, nemohu tento comics odkopnout. Kdo si chce počíst o dětech z Afgánistánu, které umírají hlady, ať se tomuto vyhne. Kdo má rád násilí, humor a jednoduchou zábavu, ať to vezme všemi deseti.
Houbař mecenáš11.2.2008 14:23Mrtvý nebo živý
Jediné, co se dá vytknout, je nerozvinutost vedlejších postav. V bonusech se o nich sice něco dozvíte, ale když se v samotném příběhu mihnou ve třech okýnkách, tak si k nim nedokážete utvořit vztah.
Btw. kdyby ve filmu hrál Eminem, Kočku Halle Berry a profesora třeba Zdeněk Svěrák, vůbec bych se nezlobil :) - Myslel jsem si, že když jsem viděl film (asi 4x) tak už mi nemá comics co nabídnout. Ale v něm je mnohem víc než ve filmu hmatatelná deprese a odevzdanost. Rozlišení nálady navíc napomáha různý styl kreseb. A jsem rád, že je to v černobílé - kromě toho, že to patří k atmosféře, tak obrázkový bonus v barvě je nic moc.
Houbař mecenáš16.1.2008 18:02Vrána (2. vydání)
- Dle mého skromného názoru se nejedná o "must have" book. Ne, že by tento "němý" book byl špatný, to v žádném případě -kresba (spíš "rytba") je úchvatná. Akorát občas není poznat, kdo je kdo např. v prvním povídce. Co se týče příběhů -tu horší, tu lepší, tu pochopitelnější, tu méně. Můj nejoblíbenější je "Washing day," který je takový .. hravý. U vazby si nejsem jist, jestli se chce vysypat, nebo se jen tak tváří, jinak zbytek ok.
Houbař mecenáš5.1.2008 23:38Exit
Takže resume: kresba 95% příběhy 55% provedení 75% celkem ..75 - Pro mě hodně silně silný zážitek. Navíc, když jsem to četl, tak v rádiu dávali ploužákový set, takže jsem měl slzy takřka na krajíčku :) Jediné co to tak trochu kazí, ,je závěr - trochu moc rozvleklý a "moralizující."
Houbař mecenáš14.12.2007 14:27Krajina půlnočních stínů
- Pokud vám někdo bude tvrdit, že komiks jsou pouze obrázky a pár vět, který se dají přečíst během půlhodinky, vražte mu tento book. Dva paralelní děje (pravda, ten druhý může vadit), bonusy o postavách ve formátu novinových článku apod. mezi kapitolama a tak hutný děj, že jsem "Strážce" louskal asi týden. Byl to skvělý zážitek, ale bude se dlouho odhodlávat se do toho (kvůli časové náročnosti) pustit znova.
Houbař mecenáš14.12.2007 14:20Watchmen - Strážci
- Výborný příběh. Kresba také není špatná a na "vyblité" barvy se dá zvyknout - řeknete si, že dokreslují Batmanovu "starobu" a nebudete si ani tak moc lhát. Ne nadarmo je toto dílo považováno jako jedno z nejlepších.
Houbař mecenáš9.7.2007 02:04Batman: Návrat Temného Rytíře
Sice jsem dlouho odolával, protože jsem si nechtěl koupit tak provařeného hrdinu (Supermanům, Spidermanům, X-manům zatím odolávám), ale opravdu se není čeho bát. - Koupil jsem si to "na blind" - měl jsem poukázku, uviděl jsem český komiks, tak jsem si řek, proč ne. Po rozbalení a přečtení druhého příběhu jsem zažil těžké zklamání (těžce jsem se nasral) - stále ten jeden a týž scénář. Nenašel jsem na obálce že je to stejný příběh od různých autorů, tak jsem si to akorát prolistoval a hodil do rohu. Osobně bych tomu dal tak 10% ale nechci být unfair kvůli tomu, že jsem si dřív nenašel, co to vůbec je a vyhodil jsem dvě kila.
Houbař mecenáš16.5.2007 09:27O (ne)mrtvých jen dobré
- Podle mě o trochu slabší než jednička, ale stále velice navýši. Jdu objednat trojku :)
Houbař mecenáš16.5.2007 09:08Preacher/Kazatel #02: Až do konce světa
- no comment
Houbař mecenáš28.1.2007 18:52Sin City #01
- Výborný scénář, skvělá kresba, upír alkoholik, pářící se anděl a démon. Co chtít víc?
Houbař mecenáš28.1.2007 18:49Preacher/Kazatel #01: Jako pára nad Texasem
- Výborný příběh, ale kresba mi moc nesedla -na to, že to bylo vězení, tak tam všichni vypadají jako .. no, barokní andělíčci.
Houbař mecenáš28.1.2007 18:33John Constantine, Hellblazer: Těžké časy
- Lobo! A hodně dobrej, s Maskou se výborně doplňují.
Houbař mecenáš28.1.2007 18:22Speciál CREW² #1: Lobo versus Maska
- Lobo! Ale jeden ze slabších, sice je to pěkné, drsné, krvavé, ale něco málo tomu chybí.
Houbař mecenáš28.1.2007 18:20Lobo: Kontrakt na Boga
- Lobo! Ujeté, krvavé .. jak jinak.
Houbař mecenáš28.1.2007 18:16Lobo se (z)vrací!
Houbař mecenáš4.6.2015 21:32Y: Poslední z mužů #04: Heslo
Houbař mecenáš4.6.2015 21:32Y: Poslední z mužů #03: Malý krok pro lidstvo
Houbař mecenáš4.6.2015 21:32Y: Poslední z mužů #02: Cykly
Houbař mecenáš30.5.2015 19:56Mýty #07: Arabské noci (a dny)
Houbař mecenáš30.5.2015 19:55Smax
Houbař mecenáš24.2.2015 19:49Usagi Yojimbo #22: Příběh Tomoe
Houbař mecenáš3.2.2015 09:30Lucifer #03: Flirtování se zatracenými
Houbař mecenáš3.2.2015 09:28Lucifer #02: Děti a monstra
Houbař mecenáš12.1.2015 15:21Garfield #06: Garfield postrach ledniček
Houbař mecenáš12.1.2015 15:21Garfield #01: Garfield se vybarvuje
Houbař mecenáš15.12.2014 16:31John Constantine, Hellblazer: Syn člověka
Houbař mecenáš15.12.2014 13:40Hovory z rezidence Schlechtfreund
Houbař mecenáš11.11.2014 14:44Preacher/Kazatel #09: Alamo
Houbař mecenáš27.10.2014 21:16Preacher/Kazatel #08: A pak vypukne peklo
Houbař mecenáš27.10.2014 09:32Preacher/Kazatel #07: Spása
Houbař mecenáš26.10.2014 00:53Usagi Yojimbo #21: Matka hor
Houbař mecenáš26.10.2014 00:41Calvin a Hobbes #11: Svět je kouzelný
Houbař mecenáš26.10.2014 00:40Mýty #06: Domovina
Houbař mecenáš30.9.2014 08:47Usagi Yojimbo #18: Na cestách s Jotarem
Houbař mecenáš30.9.2014 08:47Usagi Yojimbo #19: Otcové a synové
Houbař mecenáš30.9.2014 08:47Usagi Yojimbo #20: Záblesky smrti
Houbař mecenáš11.9.2014 13:58Pupíky #06: Léto na zabití
Houbař mecenáš29.8.2014 20:23Život v Číně #01: Za časů otcových
Houbař mecenáš26.8.2014 01:08Garfield #02: Garfield v plné parádě
Houbař mecenáš26.8.2014 01:07Garfield #05: Garfield o dvou chodech
Houbař mecenáš26.8.2014 01:06Dobrodružství Luthera Arkwrighta
Houbař mecenáš26.8.2014 01:06Dilbert #03: Hádej, kdo je chytřejší než ty
Houbař mecenáš26.8.2014 01:06Dilbert #02: Přineste mi hlavu poslíčka Willyho!
Houbař mecenáš26.8.2014 01:05Dilbert #01: Jak vydrhnout velrybě stoličku
Houbař mecenáš26.8.2014 01:05Arzach (paperback)
Houbař mecenáš25.8.2014 22:24Donžon - Zenit #04: Dračí čáry, kouzel spáry
Houbař mecenáš14.8.2014 23:50Donžon - Zenit #03: Princezna barbarů
Houbař mecenáš14.8.2014 13:41Zámek a klíč #01: Vítejte v Lovecraftu (paperback)
Houbař mecenáš14.8.2014 13:30Gantz #04
Houbař mecenáš13.8.2014 19:15Sex není zadarmo
Houbař mecenáš13.5.2014 11:55Gantz #03
Houbař mecenáš11.5.2014 16:33Gantz #02
Houbař mecenáš9.5.2014 23:36Vesmírný Usagi
Houbař mecenáš9.5.2014 00:47Lucifer #01: Ďábel vchází do dveří
Houbař mecenáš1.5.2014 23:36Dilbert #05: Namakaný od klikání myší
Houbař mecenáš22.4.2014 01:09Dilbert #04: Na to, abyste přežili, nemáte dost pod čepicí
Houbař mecenáš21.4.2014 17:53Gantz #01
Houbař mecenáš14.4.2014 12:04Usagi Yojimbo #17: Souboj v Kitanoji
Houbař mecenáš18.3.2014 13:25Pupíky #05: Ďábelský pár
Houbař mecenáš15.3.2014 18:49Usagi Yojimbo #16: Bezměsíčná noc
Houbař mecenáš13.3.2014 23:55Usagi Yojimbo #15: Ostří trav II - Pouť do svatyně Atsuta
Houbař mecenáš9.3.2014 13:02Pupíky #04: Souboj krásek
Houbař mecenáš9.3.2014 13:02Pupíky #03: Pouta přátelství
Houbař mecenáš9.3.2014 13:01Pupíky #02: Nad ošklivkami zataženo
Houbař mecenáš9.3.2014 13:01Pupíky #01: Nejseš nějaká namyšlená?
Houbař mecenáš3.2.2016 11:20Stripy, jouky, fejky :)
- Toe: Brňáci mají ještě pravidelný srazy
Houbař mecenáš7.9.2015 14:31* Připomínky a návrhy
- GWB: Ani jeden :) V rámci zdravého rozumu, jsem si od Ježíška přál radši pánev :)
Houbař mecenáš26.12.2014 02:14Pindárna
- Andre: nic ti nepomůže. Podle mě je to čistě o náhodě, jak zrovna stíhají a jaké mají instrukce. Jednu dobu nebyl problém cokoliv dostat z Číny bez cla/dph. Pak prý dostali nové instrukce a začali kontrolovat každou ptákovinu i když byla pod 25 éček - jestli náhodou cena na tom balíku nekecá.
Houbař mecenáš17.12.2014 09:34Pindárna
- Jsem si tehdá koupil všechny omnibusy najednou někde z netu. Pak jsem domů táhnul tak patnáctikilový balík :)
Houbař mecenáš11.11.2014 15:36Slevy, výprodeje, bazary
- Flash: co bylo kdysi v crewnim podcastu, tak nektere omnibusy zlevnily, ale ze nechteji zlevnovat ty zbyle. Od te doby jsem nic dalsiho neslysel.
Houbař mecenáš22.10.2014 14:00Pindárna
- Zrovna mi dosel newsletter z comicscentra, ze vyjde Vrana: Mrtva doba. Nevite co to ma byt? Pokracovani jednicky, uplny spinoff jako Soumrak bohu?
Houbař mecenáš22.10.2014 12:53Pindárna
- Ne, že bych do toho chtěl moc vrtat, ale ještě tady není to nové Kuře. Nechce se mi na to pořád myslet.
Houbař mecenáš13.5.2014 12:12* Připomínky a návrhy
edit: blackJag - jestli myslíš i tyhle ptákoviny, tak pardón za uhánění :) - Willis: ja mám taky něco jako 2. dotisk, 3. vydání, 2007 (ISBN jsem tu nenašel). Vypadá to, že na každého sběratele připadá jiný výtisk :)
Houbař mecenáš23.3.2014 13:24* Připomínky a návrhy
- Nenašel jsem tady nové Kuře
Houbař mecenáš22.3.2014 15:02* Připomínky a návrhy
- Jsem si to koupil jakože český comics za pár kaček. Občas koupim něco naprosto po haluzi. :)
Houbař mecenáš13.2.2014 23:44* Připomínky a návrhy
- Nenašel jsem "Mezi modlou a křížem" třeba http://www.juda.cz/shop/?184,mezi-modlou-a-k%F8%ED%8Eem
Houbař mecenáš12.2.2014 18:54* Připomínky a návrhy
- No, ne že bych z Invapovy knihovny zklamanej, ale vzhledem k těm šíleným miliónům kusů, kterých má, jsem čekal něco jako tohle. Ale samozřejmě je to krásné. Až budu velký, chci to mít jako Invape :)
Houbař mecenáš21.1.2014 13:01Sběratelský klub
- Mám takový filozofický dotaz. Jak si setřídit knihovničku? Sice toho zdaleka nemám tolik, jako zde zmiňovaný Invape, ale už mi dochází nápady. Žádný systém podle mě nedává smysl. Na jedné straně maám serie (Sin City, Usagi, ...) tam je to ještě fajn. Pak jsem měl černé přebaly, ať to esteticky sedí. Batman byl třeba pořád černý, ale jak jsem si koupil Batman a Syn, tak ten tou svou bílo-šedo-černou vůbec nezapadá. Jak to řešíte vy? Nebo na to dlabete a máte v knihovně zubatou siluetu?
Houbař mecenáš15.1.2014 10:38Pindárna
- DEmnoG: tak jsem se ptal na tu chalupu na leto a nevyjde to - uz je to moc lidi :/
Houbař mecenáš20.6.2009 17:28Srazy, cony, festivaly
Houbař mecenáš8.1.2009 23:12Stripy, jouky, fejky :)
- Tak jsem se konečně dostal k tomu, že jsem prohledal sklep u rodičů. Vyhrabal jsem nějaké comicsy mého mládí a "pobrečel" jsem si. Dokonce jsem si myslel, že tam mám pár věcí, které nikdo nemá. No, měl jsem pravdu jen z části:
Houbař mecenáš3.1.2009 02:45Sběratelský klub
1) Tobi - sešitová učebnice angličtiny (němčina se mi nedochovala) - mám tři díly. Cca polovina je "příběh" a polovina slovíčka apod. Až se dostanu ke scanneru, pošlu víc informací
2) Bugs Bunny nějakej. Ale nedochovala se mi obálka, takže nevím, ale podle názvů příběhů jsem to číslo nenašel.
A našel jsem tam i nějaké věci, které nemá ani AZTeck :p (nějací králíci a tak) - Anděl jsem trochu prochodil a vidim tam dalšího adepta - Jamajka (nebo jak se to tam jmenuje). Postřižinské pivo, undergroundové prostředí (nedá se říct, že by to byla špína, ale nic pro slečinky, pánové) a lahodná medovina. Hladovci se ale musí najíst předem. Z teplých jídel tam mají akorát tousty.
Houbař mecenáš15.12.2008 10:43Srazy, cony, festivaly
- DEmnoG: Toxický mstitel je klasika klasik. Ona ostatně celá produkce od Tromy je "klasika" :) Od nich doporučuju třeba fajnsmejkrovský "Kanibal! Muzikál!" na kterém se mj. podíleli i staří známí ze South parku (Trey Parker, Matt Stone). Co jsem tak viděl, tak v levných edicích vyšly již zmíněný Toxický mstitel a Toxické děti.
Houbař mecenáš7.7.2008 09:30Filmový a hudební klub
- andre: ze se ti s tim chce delat. Budes peclive vybirat tri dny a pak ti zkazim vysledek tim, ze prijde takovy ignorant jako ja a naflaka tam ty tri booky, co z lonske nadilky cetl. A tvoje pecliva priprava je v haji :p
Houbař mecenáš26.3.2008 16:39* Připomínky a návrhy
Houbař mecenáš6.2.2008 14:19Stripy, jouky, fejky :)
- Andre: Do zahranicnich moc nepujdu, akorat to zombie vs robots, we3 a spousta dalsiho. Z mapovani angloamericke sceny bych se pri tech sto titulech mesicne zblaznil..
Houbař mecenáš15.1.2008 14:51Sběratelský klub
A pokud by jsi chtel Dylan Dog #2 a jeste nejaky, rekni, mozna bych to mohl sehnat
A Vranu mam jedinou -druhou. - Diky, je to 1:1 :)
Houbař mecenáš15.1.2008 14:23Sběratelský klub
U sin city se snazim dat dohromady prvni vydani ( jsou rozdilna), mno a u sandmana .. kdyz si davam dohromady sbirku, mohl bych to mit ze stejne serie .. ach jo, to jsou dilemata :) - Ma smysl si kupovat 1. vydani preludia a nocturna, kdyz je o neco drazsi nez 2.? vaham, vaham
Houbař mecenáš15.1.2008 13:48Sběratelský klub
- Toe: a schovej pro me jeden bubble gun, vypada to zajimave
Houbař mecenáš11.1.2008 10:40Srazy, cony, festivaly
- Kapis: To jsme na tom stejne. Akorat ja jednicku mam a do me (v budoucnu) kompletni sbirky mi chybi ctyrka. :/
Houbař mecenáš10.1.2008 08:46Sběratelský klub
Houbař mecenáš9.1.2008 16:03Stripy, jouky, fejky :)
- Toe: Mno, jsem ted v Brne, takze se mnou pocitej. A jestli se sleze dost lidi, tak vyhlas zavazny termin, at si muzu zrusit bubnovani.
Houbař mecenáš9.1.2008 12:52Pindárna
- Zack: mas nejake icq nebo jabber? chtel bych se na neco zeptat a nespamovat diskuzi. Moje najdes v profilu.
Houbař mecenáš7.1.2008 13:43* Připomínky a návrhy
- Zack: a mas nejakou dalsi bezperdmetnou praci?
Houbař mecenáš7.1.2008 12:53* Připomínky a návrhy
- Tak ti posilam mail :) Nebo ti ten seznam linku na recenze postnu do fora, aby uzivatele vedeli, kolik toho je :)
Houbař mecenáš7.1.2008 11:21* Připomínky a návrhy
Mel by, jo. - Zack: je tvuj email v profilu platny? Jestli ne, mrkni, jestli ano mrkni dvakrat.
Houbař mecenáš7.1.2008 11:09* Připomínky a návrhy
A je tu nekde zpusob, jak si vylistovat seznam zaregistrovanych uzivatelu?
- Doted me to vubec nenapadlo .. jsou i na slovensku nejaka comicsova vydavatelstvi? A jestli ano jsou obsazeny i tady, nebo tu jsme CZ only?
Houbař mecenáš6.1.2008 01:54Pindárna
A pockejte na me s linkama na recenze, ted o vikendu to delat nemuzu, protoze mam rozdelany seznam na disku v praci - Zack: no, casem je prestane bavit platit za domenu, takze zmiziiiii. To pak zbude akorat nejaky archiv googlu :)
Houbař mecenáš4.1.2008 15:54* Připomínky a návrhy
Valim bubnovat, pokracovani hledani a copy&pasteovani zitra. - No, ja mam za sebou comics.cz, trochu fantasyplanet.cz plus neco malo navic. A je toho dost. Slaine muze stale vyrubat komiks.cz :)
Houbař mecenáš4.1.2008 15:41* Připomínky a návrhy
Kazdopadne vypada to ze comics.cz uz je nejakou dobu neaktivni, tak byste se mohli domluvit o prebrani clanku driv, nez ta stranka propadne skvirou v dejinach. - Zacku, nemam te rad. Tech recenzi je jak sra... :)
Houbař mecenáš4.1.2008 14:00* Připomínky a návrhy
- Mno, s tim zfilmovanim jsem si docela nabehl.
Houbař mecenáš4.1.2008 10:40* Připomínky a návrhy
Nerozlisuju, co je oficialne s licenci, nebo jestli to udelali nadrzo bez ni, u Batmana je toho spousta a hlavne: K cemu to zaradit? .. alternativni planety nebo ne, udelejte si jak chcete :)
Neco u nas jako vlastni rada/book nevyslo (Hulk), takze to ignoruju. Kdyby nekdo chtel vsechno, tak uz je lepcejsi prelozit par stran ve wikipedii. - Jo, a u tech serii, by se mohlo dat prumerne hodnoci vsech dilu uvnitr -proste jak si stoji serie jako takova
Houbař mecenáš4.1.2008 09:49* Připomínky a návrhy
- Zack: tak ti tady holt < ? phpneco nefunguje, no :)
Houbař mecenáš4.1.2008 09:47* Připomínky a návrhy
a nechces mi dat editacni prava? stale v praci nic na praci, tak bych mohl prispet pro komunitu praci (reknes mi, jak to zamyslis se seriema, pripadne pokud budes davat ty externi linky k publikacim, tak bych mohl nahazet z csfd zfilmovane veci apod.) - Jenom na vysvetlenou: Mafalda je male devcatko, tusim z Argentiny a je politicky satiricka. Predesly strip je z obdobi valky ve Vietnamu.
Houbař mecenáš3.1.2008 14:49Stripy, jouky, fejky :)
Houbař mecenáš3.1.2008 14:47Stripy, jouky, fejky :)
- Tak schvalne
Houbař mecenáš3.1.2008 14:27* Připomínky a návrhy
Houbař mecenáš3.1.2008 14:10Stripy, jouky, fejky :)
- andre: dik za tip, casu mam dost - jsem v praci :) Dnes je tu h...o co delat, stejne jako vcera, tak ze se divam a nachazim spoustu zajimavych veci
Houbař mecenáš3.1.2008 13:58Čtenářský koutek
Zack: posloucham metal. U comicsu ale vyhraneny vkus nemam. Ale stejne jako u hudby se da poslechnot nejakou hodne vydarenou vec z klasiky ci dance, tak i tady se da doporucit neco opravdu dobreho z ruznych zanru. McKean je super a Arkham Asylum jsem si koupil jenom kvuli nemu, ale u scenaristu je to rozdilne, treba Azzarello: Hellblazer je narez, ale superman .. no .. rozporuplne. Kazdopadne oblibence mam: Straczynskiho
A kdy das navod jak vkladat obrazky? Jeden vyborny strip o drop table bych nasel. Btw. php scripty jsem ti sem jeste nezkousel davat, co kdyby .. :) - V tom je ten problem co chci. Jak mam vedet co chci kdyz nevim co je? Ceskou nabidku mam jaks taks zmapovanou, ale co se tyce mezinarodni .. taky vychazi stovky titulu mesicne.. Navic, jeste kdyz se na auditku mihne neco "uzasneho" stejne to s mou pameti zapomenu. A dlouho comics fan nejsem -zacalo to nahodne kdyz jsem si tak ze srandy koupil na poukazku v Bontonlandu Lobo vs. Maska :) Ale podivam se do Crwi co mam, tam obcas byvaji zajimave tituly.
Houbař mecenáš3.1.2008 11:20Čtenářský koutek
Podivam se urcite po nejake manze (manga, sklonovani je naprd), zombies vs. robots jsem nekde driv pochytil i diky zajimave kresbe, tak se mi to tak jako jedine vynorilo. O Civil war znam akorat nazev a jinak o tom nevim ani "mekke ef" a prislo mi podle nazvu, ze tam bude asi krev a mrtvoly :) . Muj vkus je vsestranny (mainstreamovy) uchrochtavam si u Loba, stejne jako se zapalim do Watchmenu. I "nemy" Exit se mi docela libil. Ale nejak z principu neholduju Proflaklym XYZmenum, i kdyz Batman: navrat prestarleho rytire byl super.
Za ty penize si, pocitam, budu moct koupit cca sest booku, tak se holt ptam :)
- Toe: jj, tam uz jsem zabrousil, ale zase jsem odbrousil, protoze jsem tam nenasel hodnoceni (zkousel jsem napr. Lobo: last Czarnian). Proste si delam vylet a i kdyz bych si mohl spoustu veci objednat pres net, tak si chci zajit do knihkupectvi a utracet :)
Houbař mecenáš3.1.2008 10:55Čtenářský koutek
Co treba Civil war? Chci si toho koupit povicero, cca na nase 3 tisice. Vim, ze pan Pavlovsky rekne, ze to je dobre, ale vydavat se to nebude, protoze .. Ale kdo si to ma vsechno pamatovat? :) Tak neco takoveho. - Existuji nejake stranky v anglictine, ktere jsou jako tyto? Vcetne hodnoceni uzivatelu -nenasel jsem takove.
Houbař mecenáš3.1.2008 10:04Čtenářský koutek
- Za nedlouho jedu do Londyna. Muzete mi doporucit nejake prelomove/zajimave dilo (treba se zombies), ktere u nas nevyslo a nejspis ani nevyjde? Dik.
Houbař mecenáš3.1.2008 09:49Čtenářský koutek
- No, kdyz se vam tu sejde pet lidi, kteri prispeji, mate vydelano na <i>hosting</i> :) Dalsich pet, a muzete si zajit na pivo, pri dalsich peti si k tomu dat panaka, dalsich pet a mate i jidlo .. Nezni to lakave? A pokud byste to chteli danit, tak se na to vyprdnete rovnou.
Houbař mecenáš2.1.2008 15:22* Připomínky a návrhy
<hr>
Btw. za chvilku jedu do Londyna, nemohli byste mi doporucit par prelomovych comicsu, ktere u nas vydany nebyly a vydany pravdepodobne ani nebudou? - Zapomnel jsem jeste napsat, ze byste mohli vytvorit vyhledavaci engine do mozilly. A nejaky čudlíkátor na presouvani ze sbirky "Chci" do sbirky "Mam" futruju si do "Chci" svuj seznam prani.
Houbař mecenáš2.1.2008 14:59* Připomínky a návrhy
Jo, a Zacku, neprodal bys Ctyrlistek #666? :)