Proniknout do Gridu je snadné, ovšem dostat se zase ven je mnohem složitější! Kevin Flynn, otec malého Sama, slavný programátor a ředitel obří firmy zabývající se informačními technologiemi, nečekaně zmizí. Když Sam Flynn po letech dospěje, obdrží záhadnou zprávu týkající se jeho nezvěstného otce. Odjede do staré opuštěné videoherny a odtamtud je katapultován do fascinující, ale i smrtelně nebezpečné virtuální reality Gridu. Zde ho čeká neobvyklé dobrodružství. V sázce je osud virtuálního světa... ale i osud toho našeho!

Scénář
Stefano Ambrosio
Art
Paolo Mottura
Obálka
Paolo Mottura
Překlad
Barbora Margitová
Žánry
sci-fi
ISBN/ISSN
978-80-252-1692-7 (Egmont ČR (Albatros Media a.s.))
Vazba
šitá v tvrdých deskách
Formát
215 x 290 mm
Tisk
barevný
Stran
80
Cena
259 Kč
Originál
TRON Legacy: Graphic Novel ()
  • ludek.n
    ludek.n16.6.2023 08:32TRON Legacy: Grafická novela
    „Z druhé strany obrazovky se všechno zdá tak snadné,“ říká programátor a průkopník digitalizace Kevin Flynn předtím, než se ztratí ve svém virtuálním světě. Jeho syn Sam se ho po letech vydá hledat. Přestože scénárista Stefano Ambrosio není původním stvořitelem Gridu - světa, kterému vládnou počítačové programy a avataři, a kde se bojuje pomocí her - snaží se společně s výtvarníkem Paolem Matturem využít všech možností, které mu toto fantastické prostředí nabízí. Daří se mu to bohužel jen z poloviny. Příběh, mířící svým pojetím a zaměřením do řad dospívající mládeže, je místy značně kostrbatý, přechody násilné, scény nedotažené a vyprávění jako celek působí značně humpolácky a nevyváženě. Nejhorší je, že i přes tu spoustu akce, řítící se na vás z každé stránky, to vlastně nikam nesměřuje. A tuhle prázdnotu bohužel nevyplní ani Paolo Mattura, který sice má vyzrálý cit pro techniku a futuristické scenérie, ale s faceliftem zápasí, jak je komiks dlouhý. V konečném sčítání pak oba autoři prohrávají na body, přestože pár pěkných momentů tu člověk objeví.
181