TRON Legacy: Grafická novela
Egmont ČR (Albatros Media a.s.)1. vydáníprosinec 2010
2.9
...
Proniknout do Gridu je snadné, ovšem dostat se zase ven je mnohem složitější! Kevin Flynn, otec malého Sama, slavný programátor a ředitel obří firmy zabývající se informačními technologiemi, nečekaně zmizí. Když Sam Flynn po letech dospěje, obdrží záhadnou zprávu týkající se jeho nezvěstného otce. Odjede do staré opuštěné videoherny a odtamtud je katapultován do fascinující, ale i smrtelně nebezpečné virtuální reality Gridu. Zde ho čeká neobvyklé dobrodružství. V sázce je osud virtuálního světa... ale i osud toho našeho!

Scénář
Stefano Ambrosio
Art
Paolo Mottura
Obálka
Paolo Mottura
Překlad
Barbora Margitová
CdbID
3963
Žánry
sci-fi
ISBN/ISSN
978-80-252-1692-7
Vazba
šitá v tvrdých deskách
Formát
215 x 290 mm
Tisk
barevný
Stran
80
Původní cena
259 Kč
Originál
TRON Legacy: Graphic Novel ()
„Z druhé strany obrazovky se všechno zdá tak snadné,“ říká programátor a průkopník digitalizace Kevin Flynn předtím, než se ztratí ve svém virtuálním světě. Jeho syn Sam se ho po letech vydá hledat. Přestože scénárista Stefano Ambrosio není původním stvořitelem Gridu - světa, kterému vládnou počítačové programy a avataři, a kde se bojuje pomocí her - snaží se společně s výtvarníkem Paolem Matturem využít všech možností, které mu toto fantastické prostředí nabízí. Daří se mu to bohužel jen z poloviny. Příběh, mířící svým pojetím a zaměřením do řad dospívající mládeže, je místy značně kostrbatý, přechody násilné, scény nedotažené a vyprávění jako celek působí značně humpolácky a nevyváženě. Nejhorší je, že i přes tu spoustu akce, řítící se na vás z každé stránky, to vlastně nikam nesměřuje. A tuhle prázdnotu bohužel nevyplní ani Paolo Mattura, který sice má vyzrálý cit pro techniku a futuristické scenérie, ale s faceliftem zápasí, jak je komiks dlouhý. V konečném sčítání pak oba autoři prohrávají na body, přestože pár pěkných momentů tu člověk objeví.