• willis
    willis13.7.2009 14:14Lucifer #02: Děti a monstra
    Trochu se to komplikuje, víc postav (některé stvořené zřejmě jen proto, aby byly po pár stránkách efektně zlikvidovány) a nejasné úmysly hlavního hrdiny. Občas jsem se skoro ztrácel. Nejvíc mě rozčilovalo neustále přeskakování v několika dějových liniích. Jinak Lucifer dobře doplňuje Gaimanův svět.
  • willis
    Pro fanoušky Punishera povinnost, pro ostatní důvod začít a možná i skončit u tohohle booku. Čtyři povídky dávají jasný obraz o psychickém profilu "hrdiny":.) Mimochodem 6 knížek za 5 let, to dělá z Punishera nejčastěji vydávanou postavu v našich krajích.
  • willis
    Tak jsem dokompletoval všechny NN v češtině a je docela škoda, že to přestalo vycházet. Člověk ví do čeho jde, jednoduchý příběhy, občas snaha o hlášku, slušná kresba. Dobrý na ukrácení dlouhý chvíle, netřeba nad dějem nějak přemýšlet a navíc tyhle řady mají ideální poměr cena / počet stran.
  • willis
    willis29.6.2009 13:43Predátor Omnibus 1
    Filmovou jedničku mám v top 10 a i dvojku s D.Gloverem nijak nazatracuju, naopak ji považuju za silně nedoceněný film. První stránky komiksu v podstatě navazují na původní film a začátek s vyřizováním účtů mezi narkokartely je podobný se začátkem druhého filmu. Pak se děj odkloní a na prvních 300 stranách sledujeme 3 poměrně dlouhé série kde je hlavním hrdinou bratr Dutche (ve filmu božský A.S. :), který při pátrání po bratrovi, neustále naráží na vesmírné lovce. Dominuje akce, ve třetí sérii se přidává i celkem vtipné hlášky, jinak solidní akčně-militaristický standard. Za vrcholy považuji 2 komiksové one-shoty které následují a jak dějem tak kresbou vybočují a predátoři jsou zde konečně podáni jako lovci s úctou k protivníkovi. V těch ostatních dílech to vypadá, že berou skoro každou trofej na kterou narazí. Jinak chválím a nějaká ta procenta si schovávám na další díly.


  • willis
    Platí co u jedničky chytré, zábavné a navíc téhle sérii začínám přicházet na chuť.
  • willis
    willis22.6.2009 12:10Batman: Dlouhý Halloween 2
    Kdyby se Loeb soustředil jen na boj s mafiány udělal by líp. Existuje snad nějaká DC klauzule, že v každém Batmanovi musí být alespoň v epizodních a zbytečných rolích maximum postav z Batmanovského vesmíru? Nebo je to jen Loebova úchylka (kterou dotáhl k "dokonalosti" v Tichu)? Kresba ostrá, až ke karikatuře, radost pohledět a velké plus pro tuhle sérii. Od příběhu samotného jsem ale očekával nějakou větší hloubku, nějak jsem se nemohl dostat do té správné nálady, větší napětí jsem zažíval při četbě xxx comixů :)).
  • willis
    willis22.6.2009 12:09Batman: Dlouhý Halloween 1
    Kdyby se Loeb soustředil jen na boj s mafiány udělal by líp. Existuje snad nějaká DC klauzule, že v každém Batmanovi musí být alespoň v epizodních a zbytečných rolích maximum postav z Batmanovského vesmíru? Nebo je to jen Loebova úchylka (kterou dotáhl k "dokonalosti" v Tichu)? Kresba ostrá, až ke karikatuře, radost pohledět a velké plus pro tuhle sérii. Od příběhu samotného jsem ale očekával nějakou větší hloubku, nějak jsem se nemohl dostat do té správné nálady, větší napětí jsem zažíval při četbě xxx comixů :))
  • willis
    willis19.6.2009 10:22Usagi Yojimbo #06: Kruhy
    Některý díl prostě sedne víc než jiný a tohle je ten lepší případ. Společně se Samurajem řadím Kruhy zatím na vrchol téhle série.
  • willis
    Platí tady to co pro všechny komiksy z téhle edice. Stále stejná kresba, každá postava musí mít velký nos. V příběhu celkem není čím překvapit, ale pro děti jako první seznámení z předlohou ucházející.
  • willis
    willis29.5.2009 11:16Šíbr
    Vše podstatné k válce v Jugoslávii Sacco zpracoval v Bezpečné zóně Goražde, tohle je jen takový (neříkám, že zbytečný) dovětek.
  • willis
    willis27.5.2009 09:19Batman: Deset nocí KGBeasta
    Souhlasím s tím, že tohle je o třídu výš než to co vychází v komiksových legendách. Dospělejší, žádné infantilnosti, atmosféra, spousta mrtvých. I KGBeast je konečně důstojný soupeř pro Batmana. Jinak těch chybějících kontur jsem si taky všimnul. Občas jakoby někdo vygumoval postavám kus pusy. A taky mě pobavila stránka 39 vpravo dole, kde to vypadá že si Robin nejen zapomněl vzít do akce spodní prádlo, ale že si zapomněl i oholit tváře. :) Kdyby to bylo v barvě, ještě bych nějaké to procento přihodil.
  • willis
    willis23.5.2009 10:31Cour a Courek
    Kdysi jsem čítal ve Sluníčku. Tohle vydání má navíc úctyhodné rozměry výška 33,6 cm, takže si můžete Borna detailně prostudovat.:) .. na velikosti tady záleží :)). Pěkná knížka.
  • willis
    Já už jsem k prvnímu dílu Soumraku napsal, že je nějaký temnější a vážnější. Smršť vtipů která byla v prvních 3 dílech Zenithu se tady nekoná. Některé brutální scénky, které v prvních dílech byly legrační, jsou tady drsnější. Myslím si, že Tronheim má, co se týče kresby, přeci jenom větší cit pro vtip a nadsázku než Sfar. Nicméně je stále co objevovat a natěšení na další díly ze mě ještě nevyprchalo. :))
  • willis
    Teda, né že by mě to nebavilo, ale u tohohle booku mám pocit jakoby Ennis celou sérii zbytečně natahoval (zřejmě dle dobré prodejnosti) a vyplňoval místo vatou. Celý podstatný děj mohl spláchnout tak ve třech sešitech. Podobný pocit jsem zažíval u Prison Breaku, kde se celá série díky téhle vatě postupně propadala až do odpadu.
  • willis
    willis15.5.2009 09:59Letní blondýnka
    Námětem i výběrem hrdinů podobné povídky. Takové krátké náhledy do života mladých lidí. Autor umí "vtáhnout" a utvořit náladu, každou povídku jsem četl se zvědavostí jak to dopadne..... ale pointa nikde. Vlastně žádná povídka není nějak dokončená, jsou to spíš jen takové výřezy z určitého období života. Kresba, hlavně postavy a obličeje, mně připomínala Burnse, ale po tenhle typ vyprávění je dostačující.
  • willis
    willis15.5.2009 09:39Fury: Bůh ochraňuj válku
    Tak určitě by se našly komiksy, které bych si koupil radši. Tenhle příběh je prostě jen další z řady "klasických" Ennisovek, autor stále opakuje svou šablonu. Ona přeci jenom ta zábavnost díky opakování námětů klesá a celkově je pak díky tomu scénář předvídatelný, Hodně mně to připomínalo čtvrtou knihu Punishera, takže do knihovny můžete Furyho zařadit hned vedle.
  • willis
    Absurdní země, tam se asi na stáž nejezdí za odměnu tam musel Delisle jet snad dobrovolně :). Jinak napsáno s lehkým nadhledem, původně jsem se obával nějaké agitky. Po přečtení se ale řadím taky k těm, co jsou tímhle kouskem potěšeni.
    U tohohle typu komiksu to sice není tak důležité, ale tisk je nějaký vybledlý, co jsem viděl ukázky na netu tak by to mělo mít víc kontrastu.... a koukám, že autor napsal více komiksů o svých zážitcích v podobně exotických zemích.
  • willis
    willis29.4.2009 11:08Eymerikův hněv
    Příběh kvalitní, uplácaný z těch správných přísad tajemna a temna. Eymerik patří k tomu typu hrdinů, kteří za svou drsnou slupkou skrývají city :) Pravda, občas tempo vyprávění trochu zakolísá a některé pasáže nejsou tak záživné, občas až ukecané a měl jsem několikrát problém s orientací ve vedlejších postavách. Jinak ale kresba je pěkná - příroda, města, stavby, ale obličeje jak mužů tak žen vypadají nepřirozeně (tak nějak poloamatérsky). Obálka asi taky moc čtenářů nepřiláká, tou by se ale případný zájemce neměl nechat odradit.
  • willis
    willis23.4.2009 12:49Temné metro #02
    Další čtyři hororové příběhy. Zápletky podobné jako v prvním dílu. Žádná větší překvapení, mainstreamový horor určený pro teengery, kteří jsou hrdiny i obětmi v příbězích. Přes velký počet stran se komiks rychle čte (prohlíží), nuda nehrozí. Škoda je, že nějak nefuguje ta správná hororová atmosféra, která by se dala s prostředí undergroundu vytěžit. Že by čtenář při čtení něco cítil (pokud tedy nečte zrovna na toaletě), to asi nehrozí. Jak scénáře tak kresba jsou prostě řemeslo, bohužel nic víc.
  • willis
    willis23.3.2009 13:52Méďa, Žluk & Kundovous
    Tohle mně celkem bavilo. Pointa příběhů sice dochází asi jenom autorovi, ale ve spojení s křížovkama vcelku zajímavý počin a těch 24 stran je tak akorát. :)
  • willis
    willis23.3.2009 13:42Kakalíkovy komiksy
    Underground je underground, prostě jsou to komiksy který autor pravděpodobně smolil někde pod lavicí v nudných hodinách na střední škole, dával je číst spolužákům o přestávce, následně ti ho plácali po zádech s tím jaký je to vtipný chlapík.
  • willis
    willis18.3.2009 14:20Ruddy / O kutilce
    Ruddy - závody na koloběžkách, vtipný. Pravda Saudek z toho občas kouká, ale scénář je lepší než většina toho co kdy KS maloval. Jinak ty šmouhy jak si tady stěžoval W. to je součást coloringu.
    Kutilka - 18 stránkový"rytířský" příběh o hledání vzácné žáby, drakovi a princezně. Trochu nedotažené, ale ne zas tak špatné jen ve srovnání s Ruddym o stupeň horší.
  • willis
    Je to palba. Snaha o gag snad v každém druhém okýnku. Při takové kandenci je jasné, že spousta výstřelů jde mimo, ale při takové hustotě se občas trefit prostě musí.
  • willis
    willis10.3.2009 13:48Red Meat #01
    V novém překladu nevidím problém, opět jsem se pobavil a těším se na další knížky......
  • willis
    Pro tenhle přepis platí to samé co pro Cestu do středu Země. Scénář se celkem úspěšně vyhýbá infantilním gagům, kresba je spíš pro děti, hlavně díky karikovaným postavám.
  • willis
    willis3.3.2009 14:37Gipsy #04: Oči černé
    Akční komiks, akční kresba, občas drsný a občas vtipný hlášky. Sem tam nějaká ta nahotinka, aby se neřeklo, pěsti, střílečky. Je tam všechno jako ve filmech ze starých dobrých osumdesátek.
  • willis
    Tohle je první díl zamýšlené edice Podivuhodné cesty, ve které měly následovat další přepisy Verneových děl. Bohužel k dalším dílům se už autoři nedostali. Bohužel, protože tenhle díl není špatný. Kresba i barvy se snaží navázat na původní ilustrace (celkem obstojně ), scénář se drží bez problémů předlohy. Žádné dechberoucí scény, ale je to zatím nejlepší česká zkomiksovaná Verneovka.
  • willis
    willis27.2.2009 11:06Ztracené dívky
    Pro jistotu jsem si před čtením komiksu prolít všechny tři původní knížky. Určitě není nutné znát předlohy podrobně, pravda ne všechny odkazy vám pak dojdou (třeba jsem netušil to, že už samotný název vychází z Petr Pana od chlapců co si říkali Lost Boys), ale celkem stačí znát kostru příběhů, aby vám došlo co chtěl básník říct. Moore si tak konečně mohl udělal radost, sexuální narážky se najdou skoro v každém jeho díle a tady si to konečně užil. Můžu říct, že jsem se dobře bavil, párkrát se i nahlas zasmál (kap. Hook zobrazený jako pedofilní voyeur). Snad se to dá brát i jako parodie. Kresba k autorově záměru perfektně sedne, zpracování, tisk, všechno luxus.


  • willis
    Alenka v říši divů je knížka, která má bez obrázků tak 70-80 stránek, takže do 48 stránek komiksu se vejde víceméně všechno. Ovšem když se ztratí slovní hříčky, humor i básničky, tak se ztratí i velká část kouzla kterou knížka má. Kresba je dobrá, ale podobu Alenky mám v hlavě zafixovanou s ilustrací Johna Tenniela.
  • willis
    Abych něco napsal, tak souhlasím s komentářem dole s tou výhradou, že rozostřenou jsem měl jenom stránku 87......, takže v tisku se stala zřejmě chyba...
  • willis
    willis20.2.2009 11:18Hory mají oči: Počátek
    Dobrý, sice jednoduchý ale úderný... Nejsem přiznivec slasherů typu Texaský masakr, v hororu mám raději něco jako tajemnou atmosféru než nesmyslné vyvražďování degenerovanými kanibaly. Tady se ale scénář, který je napsán z pohledu mutantů, naštěstí přidržel především motivu zrodu kolonie a pomsty. Potěší slušná kresba i narážka na první film (jestli jsem to teda dobře všechno pochopil). Hororová oddychovka, žádná bomba, ale tu od toho snad ani nikdo nečeká
  • willis
    Dobře zpracované "ožehavé" téma bez zbytečných citových výlevů nebo vydíraček. Talbot umí .....
  • willis
    willis4.2.2009 09:21Tajná válka
    Příběh mohl být tak o 2 sešity delší, pět sešitů mně přišlo docela málo. Samotná akce v Latveře je spláchnutá na několika stránkách. Zasloužilo by se trochu víc se o té akce rozepsat. Jinak "výpravné "vydání je moc pěkné, spousta příloh taky supr a tisk se povedl, takže kromě výše zmíněného není moc co vytýkat.
  • willis
    willis28.1.2009 14:37Lobo: Soukromý očko
    "A mozky se rozlezou."Občas výborná hláška, jinak klasika. Pro mě jsou ty dvouletý intervaly ve vydávání jeho eskapád tak akorát. Propláchnout hlavu a jedeme dál.
  • willis
    Gaiman je vypravěč příběhů s fantazií jakých není mnoho (napadá mě snad ještě Clive Barker). Dá se číst stále dokola a pokaždé to zafunguje.
  • willis
    Líbilo se mně o něco víc než minulý díl, ale všechny knížky s králíkem jsou kvalitou někde +- někde na stejné úrovni.
  • willis
    willis22.1.2009 10:14Plinlimon #02: Dopis
    Tady se rozehrává nějaký delší příběh, který měl pokračovat v anoncovaném třetím dílu "Merlinův kotlík", který ale asi skončil někde v autorově šuplíku. Platí to co u jedničky. Snaha o humor vyvolá maximálně tak nepatrný úšklebek. Jde to, ale dře to.
  • willis
    willis22.1.2009 10:09Plinlimon #01: Toledská lóže
    Slušná kresba, občas snaha o grotesku, ale ne tak dobré jako třeba Čolák o Doláč. Komiks o jakémsi alchymystovi, který je tak geniální až je tak trochu mimo. Celkem ucházející, ale originalitu v tom nehledejte.
  • willis
    willis8.1.2009 09:05Doba ledová
    Přestože je komiks patrně dělaný na zakázku tak je námět docela originální, i když se děj po čase trochu zvrtne až někam do metafyzična. Beru to jako takovou pozvánku do Louvru. Líbilo se mně i barevné ladění a vůbec celkově je to moc pěkná knížka.
  • willis
    willis7.1.2009 13:41Jak rozumět komiksu
    Po přečtení McClouda se asi budu na komiks dívát trochu jinak a víc si všímat věcí které jsem předtím neregistroval. Jinak výborný rozbor - čtivý, vtipný, srozumitelný i pro laiky.
  • willis
    willis6.1.2009 12:06Torpedo: Sebrané spisy #01
    Potvrzuju to co tady už napsali předchozí "komentátoři", a to, že když se to čte vcelku, tak je to lepší než se zdálo z příběhů v Crwi.
  • willis
    willis29.12.2008 10:07Ghost Rider: Cesta do zatracení
    Scénář je takový Ennisův copyright - Nebe proti Peklu, obě mocnosti hrajou nějaké své nečisté hry, při kterých na lidech moc nesejde, všichni jsou hajzlové + pár typicky divnejch postaviček. Samotný Ghost Rider jakoby ani nebyl hlavní postavou, jakoby ho tam Ennis strkal jenom protože musel když už se to jmenuje GR, ne? Styl kresby i počítačové úpravy mně připadaly zajímavý, protože nic podobného tady snad ještě nevyšlo, takže je to alespoň pro mě nový a ještě neokoukaný. Jinak je to samozřejmě mainstream, nic zásadního. Nesmíte mít na tenhle komiks přehnaně velké nároky pak je to ok a za prohlídnutí obrázků rozhodně stojí.
  • willis
    willis19.12.2008 09:55Gorazdův posel
    Příběh z 9. století. Kresba docela pěkná i obličeje se daří :), nevím ale proč autor použil asi jenom 4 barvy, celkeově je to dost studený (tak jako obálka vypadá celý komiks). Příběh je trochu rozháraný, na 16 stranách (součástí komiksu je jak titulní tak i poslední strana sešitu) se toho moc rozehrát nedá. Solidní, ale podobných věcí tady vyšlo v té době víc.
  • willis
    willis18.12.2008 10:25Život je prostý
    Taková docela milá jednohubka. Jednoduchá (prostá?) kresba i příběhy. Ty jsou sice většinou bez nějaké výrazné pointy, ale vlastně i nedomyšlený konec je určitým druhem pointy, ne? (teď jsem možná napsal nesmysl) Jinak nejvíc mně dostal Přívoz (tak ten zrovna tu pointu má) :).
  • willis
    Není to určitě pro každého ale kdo má rád dvojku Baban x Mašek a jejich předchozí dílka tak neudělá chybu. "Nálada" z těchto komiksů se přelila i do kraťasů, takže komu sedí jejich druh humoru tak se bude bavit. Ostatní raději ruce pryč.:)
  • willis
    Tenhle díl je o něco temnější než předchozí díly, no jo Soumrak. Humoru je méně a je černější než v Zenithu.
  • willis
    Tak,tak. Nová řada, nový kreslíř, jiný čas. Jinak starý starý dobrý Donžon. Pro mě je tohle v současnosti nejoblíbenější série, takže hodnotím skoro nekriticky :). Go Argo Go!!!
  • willis
    willis11.12.2008 09:29Batman #04
    O co jde?: Batman se střetává s Černým pavoukem maskovaným černým hrdinou který se mstí dealerům drog za to, že jejich vinou zemřela jeho manželka a dítě. Jeho forma odplaty je však na Batmana až příliš radikální, takže se pavouk dostává do sporu se samotným Temným rytířem.
    No v téhle sérii od Unicornu tenhle příběh patří k těm lepším. Námět podobný jako u blaxploitation filmů ze 70 let :). Teda aspoň jsem si při čtení neříkal, jaká je to hrozná kravina. Jinak zbytek Unicornovská "kvalitka".
  • willis
    willis9.12.2008 09:29Neuvěřitelná setkání
    T. Rotrekl byl můj oblíbený sci-fi ilustrátor. Knížky od S. Lema nebo F. Běhounka z padesátých let 20 st. jsem sháněl především kvůli jeho ilustracím. Sci-fi scénář dost tradiční, překvapí kvalitní tisk na lesklém papíru. Rotrekl byl vždycky dobrý v malování techniky, takže rakety, stroje, najdeme tady i průřezy budovami, to je moc pěkné, postavy a zvlášť obličeje tam je to o něco slabší. Příběh je ukončený, možné pokračování se nevylučovalo, ale k tomu už bohužel nedošlo.
  • willis
    willis8.12.2008 10:13Kometka #1: Dobyvatel
    Cesta do "Indie" portugalské námořní výpravy v 15 st. Na 16 stránkách se toho moc rozehrát nedá takže zbydou obligátní kurděje, vzpoura a protažení pod kýlem. Narozdíl od Kometky č. 2 teda nic moc.
  • willis
    willis13.2.2024Prodám

    ÚPVO 1-17 kompletní série (výborný stav, vše hardback od comicscentra) 3600,-

    willis@email.cz
Sbírka z comicsů na CDB
Četl/a: 0
Mám: 2146 (cca 512761 Kč)
Chci: 93 (cca 15251 Kč)
Sháním: 2 (cca 1490 Kč)
Nabízím: 8 (cca 1555 Kč)
Osobní: 0
Sbírka mimo CDB
Četl/a: 0
Mám: 0
Chci: 0
Sháním: 0
Nabízím: 0
Osobní: 0