matrosh

matrosh komentáře
naposledy online 20.1.2015 17:01Matrosh81@yahoo.com

opravdu příjemné překvapení a to ve všech směrech. scénař i kresba jsou výborné a náboženský přesah vůbec nevadí, dokonce spíš posiluje sílu díla. plus citace buriana, 2001: vesmírné odysei nebo variace na poslední večeři leonarda da vinciho. jedním slovem výborné a scénaristicky silnější než výprava za ptákem času.
dokonalá kresba, která mě strhla do fascinujícího světa. příběh musím dát ješte jednou, protože se mi úplně pod kůži nedostal, ale myslím, že na tom budu stejně jako v případě kůstka. jednou to přečíst opravdu nestačí.
naprosta bomba, která mě uplně okouzlila a řadím do své osobní top 5. tohle jsem opravdu nečekal, detektivní příběh míchající prvky christiové a chandlera zasazen do komunitý pohádkových bytostí žijích v dnešním new yorku ma neskutečnej říz a vybíra si to nejlepší s tak neskutečných věci jako jsou dva zmiňovaný autoři detektivek, shreka, pána prstenů (hlavně pokud jde o tu retrospektivu) a výborné dialogy a la warren ellis nebo alan moore (osobně nejvíc mě dostal pinocchio). a ačkoliv tady zminuju různé vlivy, willingham je nekopíruje ale přetvořuje v nový čistě postmoderní celek podobně jako Nail Gaiman, ale díky bohu narozdíl od něj, není emo. :P
jasný comics roku. krutý, sarkastický, inteligentní a velice působivý.
konečne vyšlo pokračovaní. jiank taky jsem pro změnu kreslíře. Tony Moore byl sice daleko lepší kreslíř než je Adlard, ale na druhou stranu adlardova kresba se k příběhu oparvdu hodí daleko víc než ta mooreova. pokud jde o příběh paráda. hodně nových postav a hodně zvratu jen tak dál a rychle vydat další book, než na to lidi zapomenou.
Druhý díl parchantů vůbec nepolevuje a je vidět že Diggle to ma dobře promyšleno. Postavy oproti prvnímu dílu získali větší hloubku a jejich motivace jsou daleko hlubší. Celé směrovaní příběhu navíc slibuje být plné zajímavých zvratů.

Druhý díl parchantů vůbec nepolevuje a je vidět že Diggle to ma dobře promyšleno. Postavy oproti prvnímu dílu získali větší hloubku a jejich motivace jsou daleko hlubší. Celé směrovaní příběhu navíc slibuje být plné zajímavých zvratů.
První kniha má velice sympatickou formu povídkové knihy bez časové návaznosti a vyloženě vyzobává příběhy z Hexova světa z různých časových období. Kromě pár sympatických slečen a několika nevinných dětí tady na klasické klaďase nebo záporaky nenarazíte a náš lovec hlav s nimi podle toho taky jedná. Jednotlivé příběhy se opravdu dobře čtou a i když jsou někdy, v rámci žánru, lehce předvídatelné, mají dobrou pointu a neobvyklou dávku inteligentního černého humoru. Největší přínosem je ale kresba brazilce Luka Rosse. Velice detailní kresba plná jemných linek tento komiks vyzdvihuje o několik tříd víš a to co by se dalo vytknout scénáři, kresba úplně vynahrazuje.
První kniha má velice sympatickou formu povídkové knihy bez časové návaznosti a vyloženě vyzobává příběhy z Hexova světa z různých časových období. Kromě pár sympatických slečen a několika nevinných dětí tady na klasické klaďase nebo záporaky nenarazíte a náš lovec hlav s nimi podle toho taky jedná. Jednotlivé příběhy se opravdu dobře čtou a i když jsou někdy, v rámci žánru, lehce předvídatelné, mají dobrou pointu a neobvyklou dávku inteligentního černého humoru. Největší přínosem je ale kresba brazilce Luka Rosse. Velice detailní kresba plná jemných linek tento komiks vyzdvihuje o několik tříd víš a to co by se dalo vytknout scénáři, kresba úplně vynahrazuje.
takže nejdřív hodnocení pro star wars geeky: zásadní zaležitost
ted pro nás normální komiksové čtenáře: kniha obsahuje pouze tři příběhy, které se všechny točí kolem zločinecké organizace černé slunce. filmové postavy jsou hlavní pouze v prvním z nich, ve stínech impéria. v ostaních se objeví pouze jako vedlejší postavy, ale není to špatně. jsou to klasické 80. příběhy, ale naštestí se tady celkem šetří s vysvětlovačkami, takže člověk nemá pocit, že čte pořád to stejné dookola, což je velké plus. příběhy mají celkem dobrý spád i tempo, ale hlavní kouzlo spočívá hlavne v tom, jak je svět star warsu pestrý a široký, což mě vede hlavně k hodnocení kreseb. ty jsou podle mě výborné a kluci dtp (asi ti z usa) odvedli na remastru původních sešitů kus práce. pokud si někdo ujíždí na eighties kresbě, tady se opravdu nabaží. osobně je tohle můj první omnibus a musím říct, že mě přesvědčil abych se pustil i do vetřelcu (které mam v sešitovém originálu, ale v těch omnibusech je ta kresba o moc hezčí) a jonese si rozhodně nenechám ujít.
tady není o čem debatovat. těm kterým ješte nedošlo, že spider je ve všem nejlepší, těm to nedojde nikdy a zaslouží si aby se jejich druh už nikdy nerozmnožoval. a ti, kteří to ví, žádné hodnocení nepotřebují. :P
tady si nemám na co stěžovat. všechny komiksy i rubriky byli skvělé a celé jsem to přečetl na jeden zátah. paráda!
toto je jedna z nejlepších komiksových serii, která se k nám dostala. brian K. Vaughan je genius, který umí pracovat s emocemi a neustále udržovat čtenářovu pozornost. příběh je čím dál tím víc komplexnější a neopakuje se.
nonstop akční jízda s velice součásnou a moderní kresbou, která nám ani na chvíli nedá možnost se nadechnout a nezadržitelne se žene vpřed. pokud máte rádi nabušenou akci, prošpikovanou drsnými hláškami, v tom nej cool stylu, není co řešit. tento komiks je přesně takový.
tato kniha mi taky moc nesedla, kresba je rozhodně zajímavá, ale příběh nic moc, taková normálka u x-menu, v porovnání s nasledující germ free generation fakt slabota, tam už je třeba kresba dvakrát tak dobrá a aj příběh a to nemluvím o ultimate x-men (tuhle serii by uvítal radši, protože je fakt našláplá)
tuhle knihu jsem musel dát ještě jednou, abych ji mohl víc pobrat. Není to právě typická komiksová záležitost a mezi komiksy, které se většinou upínají na superhrdiny v supertesném latexu, nebo na sci-fi žánr, působí trochu neadekvátně. Příběh je zasazen do 30. let v americe, vystupují v něm skutečné historické osobnosti a i některé události, které jsou v knize zobrazeny, se skutečně odehráli. Před autorem, který se rozhodl zasadit svůj příběh o vztahu mezi otcem a synem do realistického prostředí, stál těžký úkol, který zvládl na výbornou. Postavy mají opravdu propracovanou psychologii a hloubku a jsou věrohodně zasazeny do reality, místy dokonce až tak, že si nejsem jistý nakolik je ten příběh fiktivní a nakolik pravdivý, protože gangster Looney prý opravdu existoval a i jeho zrazený voják. Pokud jde o kresbu je skoro dokonalá. Rayner má neuvěřitelnou schopnost vykreslovat mimiku postav a je silný hlavně v detailech tváří a velkých obrazech, jako jsou výjevy z ulic, které mě doslova vtáhli do jiného času. Kresba je opravdu výborná. Jediná věc s kterou jsem měl drobný problém je mírna statičnost v akčních scénách, ale je to proto, že rayner moc nepoužívá v kresbách naznačovaní pohybu (jinak běžná barlička komerční produkce), ale když si na to člověk zvykne, teměř to nevnímá. pokud jde o samotnou akci, vliv filmové tvorby Johna Woo (Hard boiled, Bullet in the head) je víc než zřejmí a zmiňuje se o ní i sám autor v úvodu. Pokud jde o film, ktery podle tohoto komiksu vznikl, je to docela rozdíl a komiks mu docela dává na frak, protože příběh funguje v obou obdobně, ale ta akce se nedá srovnat a po této stránce film sahá předloze sotva po kotníky.
Smečka z Bagdádu je pro mě jedno z těch malých mistrovských děl v komiksu, který by měl být povině přidělen i těm hňupům co nad komiksem ohrňují nos aby konečně i v zemi čtyřlístku pochopili, že komiks má navíc než jen bavit předškolní drobotinu. Je to dospělé dílo, které vás přinutí zamyslet se nad světem i nad sebou samým.
Smečka z Bagdádu je pro mě jedno z těch malých mistrovských děl v komiksu, který by měl být povině přidělen i těm hňupům co nad komiksem ohrňují nos aby konečně i v zemi čtyřlístku pochopili, že komiks má navíc než jen bavit předškolní drobotinu. Je to dospělé dílo, které vás přinutí zamyslet se nad světem i nad sebou samým.
Hellboy se nám vrátil v plné paradě a dle mého mínění, kvalitou převyšuje předchozí díl, který byl mírným odklonem od celé serie a místy mi připomínal Gaimanovu tvorbu. Pražský upír je sbírka povídek, která v ničem nezaostáva za Spoutanou rakví a Pravou rukou zkázy. Mikem kreslené příběhy jsou standartne výborné a není jim prakticky co vytknout. Osobně nejvíc mě z jeho práce potešil ghúl, který využíva verše podobným stylem jako byl úvod v červovi dobyvatelovi, a dále Experiment dr. Karpa o strašidelném domě, který má výbornou atmosféru. Opravdu hodně pozitivně mě překvapil titulní Pražský upír nakreslený russellem. Není tak temný ale je opravdu hodně zábavný. Corbenem dělana Makoma je možná náročnější, ale když jsem ji přečetl podruhe začal jsem tu kresbu žrát. celkově za sto. další díl prosím...a rychle
2 choze :D lol, když jsem mrkl v praci na ten komentař tak jsem se začal tak smát, že mě měli všichni za postiženého :D
už at je další díl :)
Y mě dostalo už svým prvním dílem a to hlavně neobvyklou střihovou skladbou, která neskutečně dynamizovala děj, tenhle díl už tak zběsilej není a vím že to ani nejde. pořád je to dobrý komiks s nadupaným dejěm. Normálně bych dal 95, ale strhávam 10 za opravdu příšerný a krkolomný překlad a chyby, nechápu jak je to možné když to dělal ten stejný člověk a první díl byl přeložený skvěle?!
naprostí suhlas s keramom :D ak tato séria skončí skor ako umrieme tak tý čo si nekupia tento prví book budu skákat z okien, že to nemaju celé, ja osobně som u 55 dielu vážený a fakt to stojí za to !!! :) inak díky kerame skvelá práca
nadherné vydání
pro me je to jasná stovka. nejenom že je to opravdu dobrá zabáva, ale navíc je to fakt síla a lze to chápat také jako ostrou satiru na současnou lidskou společnost. pro mě trefa do černého nemužu se dočkat druhé knižky, která je ještě lepší
v komiksu je to jako inteligetní biják za 200 milionů dolarů
musim nedřív říct, že gaimana moc nemusím, dle mého názoru hodně často výkráda a je typickým postmoderním autorem, který dokáže skloubit provařené postupy a dodáva jim opravdu velice lehky nádech vlastní originality. ale coralina jako pohádka docela ušla ( i když je to v podstatě alenka v ríši divů skloubená s horrorovými prvky, které stejným způsobem využíva Stephen King ve svých knihách) knihu jsem nečetl, ale u Gaimana mi to příde jedno protože třeba právě zpomínaný neverwhere se stal knihou, až po uvedení tv seriálu, a autor není pevně svázan se žadným konkretním mediem, ale spíš je prolíná navzájem
parodie na noir mohla být trochu výraznější ale jinak dobré čtení
podle mě je to doslovná kopie punishera, ale to nic nemení na tom, že jsem se u toho dobře pobavil
musím říct, že v porovnání ze všemi staršímy věcmi t.j. převažně comicsové legendy - je tento komiks opravdu vynikající. Chandlerovská atmosféra drsné školy, hlášky i příběh, který je hodně zajímavej a nezůstáva na povrchu jako třeba u Wolverina.
Lucifer a Gangland jsou vynikající, ostatní komiksy jsou nadprůměrné a všechno ostatní čtu vždy s potešením, takže paráda.
kresba je parádní ale je to opravdu naivní čteníčko pro desetileté holky ujíždějící na gotice, pobavil jsem se ale nevím jestli to byl tvůrčí záměr
první příběh zaujmě hlavně kresbou, ale začína tady hlavně nejlepší story vůbec souboj s juggernautem
můj uplně první ulovek, tenkrát jsem z toho byl fakt na větvi
tohle číslo jsem sehnal až zpětně a opravdu hodně mě zklamalo, opravdu o ničem, zajímavý je pouze starý spidey z roku 63
kresba je parádní
prostě průměr, docela vtipné a trhlé pro děti ujde
V době kdy to vyšlo se mě to opravdu líbilo
přišlo mi, že tento překlad je lepší, než v knize
docela náročná záležitost, která není pro všechny
válka s mloky, Benson a černý vítr
Křižáci a Mr.Sweet
hlavně výkupné za rudého náčelníka a bezhlavý jezdec Štěpánka fakt můžu
až na plamínek v podlesí docela dobré
nejlepší dlouhý příběh (zatim), ostrov je totiž taky skvělej
nejlepší krátké příběhy
ubíram procento za byrnovi komentáře děje (mingola to nedělá - díky bohu), vkládané do ust hellboyovi, jinak nemám co dodat
scénář mě moc nevzal, ale kresba je dechberoucí a hlášky taky ušli
první příběh o ničem a ale varianta na ramba utěk se mi líbila