Komiksy čtu od svého dětství až do zhruba roku 2010 pouze pasivně (čtyřlístky, rychlé šípy, disney pak CREW, Lobo, Sin City, apod). Od roku 2010 přecházím na aktivnější a mnohem častější styl čtení. Začínám budovat sbírku.

Na označování si každého CZ komiksu kašlu. Napřed jsem to chtěl aktivně vše vyplnit, ale asi po hodině práce jsem si řekl ,,Co to tady a především PROČ teď vlastně dělám? Aby mi nějaký culíkatý děda v brýlích napsal později mail, že mám fakt hustou sbírku?(což bych věděl i bez něj) Tak to si jdu raději něco z toho přečíst :-)" a v posledním záblesku zdravého rozumu jsem vše odoznačil a nechal to být.
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš7.6.2017 16:47Nejmocnější hrdinové Marvelu #020: Punisher
    Miloval jsem komiksy s Punisherem ještě než to bylo v módě, miluju je i dál. První serie Punishera hezky pohromadě + 1st app, no prostě krása!
  • jayjay86
    Totální hovénko tato kniha :-) Resp. tento příběh, ale budu to hodnotit dohromady, i když první kniha možná o hvězdičku lepší, u druhé jsem se už neskutečně přemáhal to celé dočíst. Záporáci jsou fajn, kresba je fajn, batman a celej příběh je však totální provar. Věřím, že pro fanoušky netopýřího šaška dobrý, ale pro čtenáře odjinud je to vážně hrůza.. Retro příběh byl asi zajímavější(resp. stejně zajímavej, ale ne zbytečně nataženej do x seSHITů) než celé Ticho ;-)

  • jayjay86
    Totální hovénko tato kniha :-) Resp. tento příběh, ale budu to hodnotit dohromady, i když první kniha možná o hvězdičku lepší, u druhé jsem se už neskutečně přemáhal to celé dočíst. Záporáci jsou fajn, kresba je fajn, batman a celej příběh je však totální provar. Věřím, že pro fanoušky netopýřího šaška dobrý, ale pro čtenáře odjinud je to vážně hrůza, děs a utrpení. O 1st app Batmana se raději bavit ani nebudeme.. :-)
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš5.3.2017 07:41Nejmocnější hrdinové Marvelu #004: Hawkeye
    Ve stylu dalšího retra, nicméně nečekaně zábavné, vtipné a odsejpající. Škoda, že má hlavní příběh pouze 4 sešity, zasloužil by více. Bylo to velice příjemné překvapení a min. hlavní mini serii obsaženou v této knize DOPORUČUJI!
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš20.10.2016 20:31Mister No #04: Kde je Carlos Gomez
    Další pokračování naprosto úžasných dobrodružství Mistra NO. Fakt škoda téhle serie, také bych s nadšením kupoval dál :-( Tak snad, jednou někdo někdy bude pokračovat ve vydávání Bonelli comics u nás..
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš29.9.2016 09:23Avengers: Do boje!
    u čtení jsem se docela i bavil, ale znova už bych do toho nešel...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš27.9.2016 22:12Superman: Co se stalo s Mužem zítřka?
    NE! Tenhle superhrdina prostě NE! ! ! A na to jaká má být Alan Moore jakože kapacita, tohle byla prostě čistokrevná sračka. Ale kresba je hezká...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš27.9.2016 22:08Darkness
    Ale jo, nebylo to špatný. Takže objednám i Kurva Velkou Verzi!. Garth Ennis se nezapře. Jen nad tou kresbou mi krvácí srdce, nu což...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš24.9.2016 08:36Duchové mrtvých
    po dlouhé době, pro mě úplně úžasnej nesuperhrdinskej komiks. DOPORUČUJI!
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš8.9.2016 20:03Nejmocnější hrdinové Marvelu #001: Avengers
    na to jak všichni nadávají, kolik mají staré komiksy textů, tak tohle to bylo teprve něco. :-) , nicméně u těch starých textů jsem se bavil mnohem víc, než u tohodle...
  • jayjay86
    Rád bych pokračování děje.. :-)
  • jayjay86
    taková oddechovka od klasické Amazing serie. Příběhy jsou nenáročné a rychle odsejpají bez zásadních změn do Spideyho vesmíru. Dal bych tak 60%, ale na 4tou hvězdu to vytahuje fakt, že je v této knize celej jeden ročník + a to především, objevuje se zde množství postav, které v čechách zatím moc prostoru na představování se neměli (Man-Thing, Captain Britain, Iron Fist,Ms Marvel...).Nicméně nároční čtenáři touto knihou jistě pohrdnou..
    to cyboy: nechceš kontaktovat vydavatele, že bys měl zájem o post korektury.? :-) Já svým okem čtení si všiml sotva jedné chyby. A nvm, už je skoro svítání mi přijde jako česká věta, jasně, dá se to říct i způsoby, které jsi uvedl, ale mě přijde i původní úplně v poho..
    Spíš mi vadí použitej font písma + zkažený číslo z boku knihy. Vůbec to nepůsobí jako pěst na oko v knihovně..
  • jayjay86
    jako vždy absolutní skvost.. :-* Nuceně jsem si tuto knihu dávkoval, jinak by to bylo zhltnuto na jedno posezení. Úžasná kresba, skvělé příběhy a několik opravdu zásadních událostí týkajících se vesmíru MARVEL. DOPORUČUJI!
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš7.6.2016 12:20Dříve známí jako Liga Spravedlnosti
    Tohle bylo fakt žůžo. Nebýt pitomýho konce a nuceného závěrečného přidání ,,áčkových,, hrdinů ze světa DC, bylo by to na pět hvězd. Takhle to vyznělo vcelku kýčovitě a suše, jak kdyby celá kniha nebyla právě díky absenci těchto postav krásná a vcelku originální. Ale jinak jsem se až k začátku posledního sešitu fakt bavil a dost jsem se u toho nasmál (lidé v autobuse už si pomalu ťukali na čelo ze mě). Klidně bych si dal pokračování, neříkám že ne, solidní prča...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš29.5.2016 21:20Jirka #01
    !turbo sračka!. A přesto to měli až ve 3tí trafice(v předchozích vyprodáno, paní trafikantka říkala, že její 10ti letý syn to vyloženě vyžadoval!). Připomíná mi to hezky poslední díl SoutParku, kde na lidi útočí reklamy a běžný občan už nepozná klasický obsah od reklamy. Rodič, co podaruje svou ratolest tímto výplachem mozků se může spolehnout, že do druhého dne má děcko přilepené na monitoru u youtube, projíždí jednoho šaška za druhým, lajkuje a dělá podobné ,,nezbytnosti,, viz.manuál na vytvoření dementů v prvním příběhu tohoto komiksu.. Kresba pitomá, dialogy(příběhy :-) ) ještě víc a pokud to teda má být jakože pro ty nejmenší nevím co dělá na hyperdrsné fotce týpek se vztyčeným prostředníkem.. Odpad..
    A přesto věřím, že tento komiks má jeden z nejlepších prodejů v této zemi.. :-(
  • jayjay86
    Tak už nám v CZ chybí ,,jen,, čísla 2 - 43 + nějaké annuálky a může člověk začít číst Spideyho dobrodružství krásně od počátků až někam pěkně daleko. Už se těším, až to všechno nechám jednoho dne hezky svázat do sebe. ČB Netpejra, do toho kusy z UKKček, SemicSlovarty a snad jednou, jednou! se povede mít v rukou kompletní CZ run Amazing S-M(nebo aspoň do nějakého 300tého čísla :-)..
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš21.5.2016 13:32Comicsové legendy #18: Spider-Man #06
    Asi každej už ví, zda-li se mu styl Stana Leeho líbí, nebo ne. + milovníci starých klasik toto určitě ocení. Příjemně se to čte, kresby jsou srozumitelné a jednoduché, děj nenáročný, ale přitom ne nudný - za mě dávám plný počet bodů, vážně mě tyto knihy bavily, přestože jsem je používal jen jako výplně mezi čtením jiných titulů, či cestě autobusem. Ale ČB verze této knihy od Netopejra tomu zase hvězdičku ubírá, bohužel...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš21.5.2016 13:31Comicsové legendy #14: Spider-Man #05
    Asi každej už ví, zda-li se mu styl Stana Leeho líbí, nebo ne. + milovníci starých klasik toto určitě ocení. Příjemně se to čte, kresby jsou srozumitelné a jednoduché, děj nenáročný, ale přitom ne nudný - za mě dávám plný počet bodů, vážně mě tyto knihy bavily, přestože jsem je používal jen jako výplně mezi čtením jiných titulů, či cestě autobusem. Ale ČB verze této knihy od Netopejra tomu zase hvězdičku ubírá, bohužel...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš21.5.2016 13:31Comicsové legendy #11: Spider-Man #04
    Asi každej už ví, zda-li se mu styl Stana Leeho líbí, nebo ne. + milovníci starých klasik toto určitě ocení. Příjemně se to čte, kresby jsou srozumitelné a jednoduché, děj nenáročný, ale přitom ne nudný - za mě dávám plný počet bodů, vážně mě tyto knihy bavily, přestože jsem je používal jen jako výplně mezi čtením jiných titulů, či cestě autobusem. Ale ČB verze této knihy od Netopejra tomu zase hvězdičku ubírá, bohužel...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš21.5.2016 13:31Comicsové legendy #08: Spider-Man #03
    Asi každej už ví, zda-li se mu styl Stana Leeho líbí, nebo ne. + milovníci starých klasik toto určitě ocení. Příjemně se to čte, kresby jsou srozumitelné a jednoduché, děj nenáročný, ale přitom ne nudný - za mě dávám plný počet bodů, vážně mě tyto knihy bavily, přestože jsem je používal jen jako výplně mezi čtením jiných titulů, či cestě autobusem. Ale ČB verze této knihy od Netopejra tomu zase hvězdičku ubírá, bohužel...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš21.5.2016 13:31Comicsové legendy #04: Spider-Man #02
    Asi každej už ví, zda-li se mu styl Stana Leeho líbí, nebo ne. + milovníci starých klasik toto určitě ocení. Příjemně se to čte, kresby jsou srozumitelné a jednoduché, děj nenáročný, ale přitom ne nudný - za mě dávám plný počet bodů, vážně mě tyto knihy bavily, přestože jsem je používal jen jako výplně mezi čtením jiných titulů, či cestě autobusem. Ale ČB verze této knihy od Netopejra tomu zase hvězdičku ubírá, bohužel...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš21.5.2016 13:30Comicsové legendy #02: Spider-Man #01
    Asi každej už ví, zda-li se mu styl Stana Leeho líbí, nebo ne. + milovníci starých klasik toto určitě ocení. Příjemně se to čte, kresby jsou srozumitelné a jednoduché, děj nenáročný, ale přitom ne nudný - za mě dávám plný počet bodů, vážně mě tyto knihy bavily, přestože jsem je používal jen jako výplně mezi čtením jiných titulů, či cestě autobusem. Ale ČB verze této knihy od Netopejra tomu zase hvězdičku ubírá, bohužel...
  • jayjay86
  • jayjay86
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš5.4.2016 13:53Superman: Utajený počátek
    faking homokládní nuda ! Pro milovníky této postavy asi vcelku průměrná kniha. Ale pro nějaká ,,Enissáky,, je toto totální komerční splaška bez hlavy, paty a hlavně zábavy! Víc buzíčkovskej výraz už Clark Kent mít ani nemůže, když tam někde nevinně postává s kufríčkem v ruce a uculuje se po všech kolem. No četl jsem asi před rokem a jsem rád, že jsem se toho úspěšně zbavil a pro mě úplná ztráta času.. Jednoduché, ano je to velice jednoduché...
  • jayjay86
    Nevím, zda-li se mi víc hnusil nudnej a nezajímavej děj a nebo ta naprosto nechutná kresba. Ale aspoň nesrovnatelně lepší provedení, než od nakladatelství CREW..!
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš2.4.2016 11:58New X-Men #01: G jako genocida
    Nevím, zda-li se mi víc hnusil nudnej a nezajímavej děj a nebo ta naprosto nechutná kresba. Další hvězdu dolu za klasicky nekvalitní lepení z nakladatelství CREW, kdy se kniha rozpadá ještě před samotným dočtením. Škoda peněz vůbec takové knihy kupovat...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš22.3.2016 15:58Punisher MAX #02: Irská kuchyně
    Super.! V podstatě, jako vždy. Na Ennisovo příbězích mě vždycky položí do kolen poslední stránka(y), na které napíše něco, co mě donutí nad celým komiksem ještě pár hodin po přečtení přemýšlet. Viz.třeba i Fury - Bůh Ochraňuj Válku
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš20.3.2016 01:55Nathan Never #03: Flashpoint
    Při čtení posledních 20stránek jsem měl za krkem husí kůži. Tohle je vážně kvalitní komiks. DOPORUČUJI!
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš19.3.2016 20:54Tajné války superhrdinů Marvelu
    viz Kibr . Prostě totální modla všeho. Pro mě nejlepší crossover/event všech dob!.!.!!!
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš14.3.2016 21:43Mister No #03: Chino
    Já nevím, já prostě nemůžu najít nic, co bych tomuto komiksu mohl vytknout. Já fakt nevim. Při čtení se duchem vracím někam do dětských let, kdy jsem ještě miloval dobrodružství, vyrážení někam ven, lezení po skalách, vyrábění (okamžitě) potopitelných vorů z klacků místo klád, stanování u ohně pod širákem a podobných aktivit, ze kterých si můj dětský mozek vytvářel neskutečná dobrodružství jenž jsem údajně prožíval. Za to těmto knihám vážně děkuju, prtže je velice příjemné se takto ohlédnout, pokud má člověk za čím.
    K samotnému komiksu - kresba jednoduchá ale super. Postavy jsou postavy, nikde žádné neforemné výčnělky uprostřed hlav či těl, nikde se ani nepozastavíte nad tím, na co se vlastně díváte. Mě se líbila velice. Příběh odsejpá naprosto šíleným tempem, asi bych potřeboval alespoň 500stránek, abych to nezhltal najednou. No a samotnej Mister No? Někdy na mě působí jak ze starejch Bondovek, jindy zase se všímsivědoucírady MacGyver, či větrem ošlehanej Clint Eastwood. Já nevím.
    Asi by si na tento komiks měl udělat každý názor sám, ale rozhodně LIDI BĚŽTE A KUPTE SI HO! ať si můžete ten názor udělat. Za těch pár korun, co se dneska prodává to rozhodně stojí a já tuto serii zařazuju na čestné místo ve své sbírce před mnoho např. UKK komiksů, které jsem přečetl spíše z povinnosti, než čiré radosti, jako to bylo v případě Mistra No.
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš14.3.2016 21:41Mister No #02: Živý terč
    Já nevím, já prostě nemůžu najít nic, co bych tomuto komiksu mohl vytknout. Já fakt nevim. Při čtení se duchem vracím někam do dětských let, kdy jsem ještě miloval dobrodružství, vyrážení někam ven, lezení po skalách, vyrábění (okamžitě) potopitelných vorů z klacků místo klád, stanování u ohně pod širákem a podobných aktivit, ze kterých si můj dětský mozek vytvářel neskutečná dobrodružství, jenž jsem údajně prožíval. Za to těmto knihám vážně děkuju, prtže je velice příjemné se takto ohlédnout, pokud má člověk za čím.
    K samotnému komiksu - kresba jednoduchá ale super. Postavy jsou postavy, nikde žádné neforemné výčnělky uprostřed hlav či těl, nikde se ani nepozastavíte nad tím, na co se vlastně díváte. Mě se líbila velice. Příběh odsejpá naprosto šíleným tempem, asi bych potřeboval alespoň 500stránek, abych to nezhltal najednou. No a samotnej Mister No? Někdy na mě působí jak ze starejch Bondovek, jindy zase se všímsivědoucírady MacGyver, či větrem ošlehanej Clint Eastwood. Já nevím.
    Asi by si na tento komiks měl udělat každý názor sám, ale rozhodně LIDI BĚŽTE A KUPTE SI HO! ať si můžete ten názor udělat. Za těch pár korun, co se dneska prodává to rozhodně stojí a já tuto serii zařazuju na čestné místo ve své sbírce před mnoho např. UKK komiksů, které jsem přečetl spíše z povinnosti, než čiré radosti, jako to bylo v případě Mistra No.
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš10.3.2016 11:52Záhadný Spider-Man #28
    :-) myslím, že tato obálka by si zasloužila čestné místo v top ten covers! :-) :-)
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš10.3.2016 00:50Fotograf
    Krásný český komiks. Takhle už se to dneska moc nedělá. To je samej tablet, palec, myš a vlastně štětec, či tužku už ty dnešní ,pseudosamozvanímalíři, ani neudrží. Já však držím palce do další tvorby. Přestože je příběh jakože ,,freestyle,, a vcelku krátký, rozhodně není nijak předvídatelný a krásně odsejpá až do finálního hlavního zvratu. Všem DOPORUČUJI užít si toto dílo.!.(všem 100lidem.:-) ).
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš6.3.2016 18:12Basket Flora I. - Šéf přichází
    tohle vážně ne. Nicméně, jednou jsem se i pousmál, takže nehodnotím úplně nejhůře.. :)
  • jayjay86
    Totální skvost a pro mě rozhodopádně to nej co jsem letos přečetl! Chystám se to dát bezodkladně ještě jednou, protože tohle je vážně super a u čtení některých myšlenek a postřehů mi naskakovala husí kůže. Starlin tam dokázal propašovat tolik k zamyšlenísenutících témat až je to na tu dobu absolutně neskutečné a pro mě díky tomu to je velice nadčasové dílo. Také souhlasím, že je to mnohem čtivější než styl Stana Leeho. Kresba též naprosto dokonalá, takhle krásně už se s tím dneska bohužel nikdo nepiplá :( - to mě překvapilo, že to sepsal i nakreslil jeden a ten samej člověk( a narozdíl od např. takového F.Millera velice povedeně ). Věřím tomu, že mnoho lidí toto bavit nebude, ale pro mě to obsahuje absolutně vše, co má pravý superhrdinský komiks obsahovat. Čtení a prohlížení kreseb byl pro mě vyloženě po dlouhé době zážitek a já Mar-vella můžu jedině DOPORUČIT...

  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš7.2.2016 20:32Dechberoucí Zázrak #02: Golem ničitel
    Horší už to snad ani bejt nemůže, jinak viz: choze. Moje řeč. S tím, že výraz klišé je ještě hodně slabé slovo.
  • jayjay86
    for baatcha: Proč se těšíš na ,,crwáckého,, Venoma, když :,,je jasně vidět, jak nudná celá ultimátní série byla,, ? To snad není součást Ultimate Spider-Man nebo co už? :)
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš9.1.2016 18:12CREW² #30
    Začátkem první barevné strany, začíná asi ta nejlepší CREW, co jsem kdy četl..!.DOPORUČUJU!
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš22.12.2015 17:14Witchblade Kompendium #01
    No tak konečně to dorazilo domů, asi jak poslednímu ze všech předplatitelů.. Hodnocení teprve přijde, ale už teď mě docela pobavilo klasické CC chvástání o jedinečné alternativní dosud nepublikované obálce, která je vlastně absolutně stejná, jako všude jinde ve světě Witchblade Compendium, jen má navíc šedivé,zbytečné pozadí.. Tady na obrázku koukám, že máte zelený pruh, na mou knihu už zbyla asi jen a pouze šedá.. :-).. No uvidíme po přečtení, zda-li budu zvažovat nákup dalších 6ti knih, nebo kolik že jich to maj naplánováno...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš20.12.2015 20:01Mimoni #02: Příšerná panika
    O něco zábavnější než jednička..
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš12.12.2015 10:16Dechberoucí Zázrak #01: Magický počátek
    Hodně, hodně zkráceně. . :-) Komiks přesně odpovídá představě o počinu z rukou šéfreportéra Blesku či Prásku(jak hrdě uvádí na předposlední straně!). Kvalita komiksu je jakž takž dobrá, celé to ale stahuje dolů příšerná, komerční, nejspíš nějaká záchodová rychlovka - kresba. O tom, že na jednom záběru hrdina vypadá jako 14ti letej, na jiném zase stejně starej, jako jeho zhruba 9ti letej sourozenec ani nemluvě.. Prostě kendel. Škoda, příběh docela uchází (i když mnoho hlášek se opravdu do komiksů nehodí, působí trapně a opravdu více by zapadly na titulní stranu nějakého toho novinového *****)..Celkově bych si tento komiks představil spíše v nějakém Blesku, Bravu, ABC, apod. Dal bych průměr, ale kvůli kresbě bohužel jen 2hvězdy.
    Koupím ještě jedno číslo a tím asi pohřbím tento další klasicky česky nepovedený projekt :( ..
    A ještě by mě zajímala cílová skupina. tipl bych tak 8 - 10let, hlavně kvůli opravdu dětinsky a směšně působícímu hrdinovi, dialogům o zabaveným kapesným,apod.. Ale když pak narazím na slova, jako idiot, hajzl apod viděl bych to spíš na teenage. Ruku na srdce, vytáhnout v prváku z pod lavice něco takového tak asi po zbytek školního roku chodím se zaříznutýma trenkama až k ramenům..Ale svýmu rádoby nezkaženému děcku ve druhé třídě bych to do roky také nedal..
    A něco málo k Zázraku: e.ehm! Víc neoriginálněji už vypadat asi nemohl. Budiž. Víc neoriginálnější vlastnosti, jako létání, nějaká telekinetická magie či co a náznak jakože asi i super-síly? ach jo. Ukažte mi jediného komiksáka, kterého by dokázal takový výpis schopností hrdiny v dnešní době ještě oslovit. ..
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš30.11.2015 09:30Ocelová křídla
    Nerad bych tu sepsal delší hodnocení, než je samotný obsah komiksu, takže to zestručním. Kresba průměr, děj podprůměr, uspokojení z knihy zhruba nulové. Někdy bubliny navazují tak skvěle, že jsem kolikrát otočil stránku zpět a zkoumal jsem, jestli jsem omylem neotočil dvě na jednou. Asi nějaký fanouškovský projekt, jinak fuckt nvm. Doporučuji, jako skvělou ,záchodovou, četbu zvládnutelnou i na jedno posezení, lidem, co pečlivě vybírají, za jaký komiks utratí své těžce oddřený peníze toto rozhodně NEDOPORUČUJI, ale viděl jsem horší už...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš30.11.2015 09:22Želvy Ninja: Menu číslo #02
    Želvy Ninja pořád skvělé, nicméně nemůžou se všechny díly vést na vlně nostalgie a zase nějak extra převratné, či dech beroucí scény jsem v této knize také nenalezl. Ale ani žádné mínusy. Proto hodnotím 4mi a všem rozhodně tuto ,bokovku, DOPORUČUJI! .
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš19.11.2015 14:38Punisher IV.
    to jsem se zas nasmál. Ať už je Dillon jakýkoliv, když nakreslí nicneříkajícícho Franka, jak nahodí poker face třeba ve stylu ,,zabil jsem stovku chlápků,, a na druhé straně, či okně to Ennis sundá nějakou suchou hláškou, jdu vždycky do kolen. (nejen) Punisher sédl této dvojci víc, jak skvěle. Já prostě nemám co vytknout, oproti MAX verzi jsem se rozhodně více nasmál a to i z velké části díky práci právě S.Dillona. plus mi ,infiltrace, jiných MARVELovských hrdinů vůbec nevadila. Přítelkyni to ale nebavilo, asi to nechápe :-),prej je to jen samý střílení a hrozná kresba,takže asi to není pro každého.?nevim. za mě DOPORUČUJI!

    Kachničky, kachničky.. Musí to bejt !
  • jayjay86
    Na tohle ,oldschoolové, dílo jsem se v prvních UKK hodně těšil. Tam mi docela ta klasická díla chyběla, takže toto byl příjemný návrat trošku zpět. Mladej Romita na kresbě, což dává asi jasnou představu o povedeném grafickém zpracování této knihy. Děj je svižný, místy překvapivý, místy napínavý, místy akční a ke konci knihy (alespoň na tehdejší poměry mainstreamu) docela už dark a psycho :-), nebo alespoň Tony se stává pěkným psychoušem.. Opět je nám připomenut Iron Manovo zrod a hned v úvodu narazíme na (mnou stále nepochopenou postavu) Namora Sub-Marinera! + letící tank :-).. Tuto knihu DOPORUČUJI !
  • jayjay86
    Upřímně, po přečtení komentářů a hodnocení z několika českých (rádoby) profi znaleckých webů se mi ani tuto knihu číst vůbec nechtělo. Jaký to omyl!

    Asi jeden z nejzajímavějších, akcí nejnabitějších a (nejen) díky Jasperovi Sitwellovi (kterej nám opět ve filmovém studiu nějak ztmavl) pro mě i nejzábavnějších příběhů Iron Mana. Kresba precizní, bezchybná a velice pěkná. Příběh příjemně odsejpá a to bez obrovského množství bublin a dialogů, jak bývalo v té době zvykem.

    Ohledně souzení starých komiksových děl, jsem tu měl sepsanou asi stořádkové pojednání, ale pak říkám, stejně to nikdo číst nebude a i kdyby, nikdo svůj názor nezmění..
    takže hodně stručně co by si měli lidé sakra (ale už!) uvědomit při hodnocení :-) :
    1. Comics Code Authority před rokem 1971 !!!! (kdo neví: http://en.wikipedia.org/wiki/Comics_Code_Authority)
    2. Komiksy pro děti !!! ( já nevím, kupte si Kačera Donalda a začněte nadávat, jak to působí dětinsky, naivně, úsměvně, bez složitých dějových zápletek, atd.)

    Dokud nezohledníte tyto dvě věci, je to jako když si sednu do Porsche 911 z roku 1967 a začnu bzučet, jak nemá přehrávač na USB, jaktože nemá couvací senzory, kde mám sakra zabudovaný panel s navigací, apod. (Jo a POZOR! mám na mysli ještě dětskou verzi Porsche, prtže tento komiks určitě nebyl prvotně cílený pro dospělácké věkové skupiny, že jo?. Takže nějaké Porsche s medvídkovým čalouněním, plyšovým obrovským volantem a azurově/narůžovělým nástřikem :-) ) Místo abych ocenil, jak je to skvělé auto, jaké má skvělé jízdní vlastnosti i po tolika letech a jak i dneska se neztratí. Narozdíl třeba od Trabanta, což může být příklad jiných komiksů té doby. Tento Iron Man je prostě Porsche své doby a já s čistým svědomím mohu jedině DOPORUČIT! - k této knize se po letech jistě rád vrátím..
  • jayjay86
    Tohle bylo velice moc hezké a povedené dílo.! Škoda, že se mi to nedostalo všechno do ruky v chronologickém sledu: Brubaker, Občanská Válka, Smrt a opět zpět k Brubakerovi, nýbrž na přeskáčku odstartovanou omnibusy, ale to není chybou této knihy :-) Kresby pěkné! a příběhy mě také bavily. Vlastně to byl jeden z těch komiksů, které dočtu a ještě dobrých patnáct minut přemýšlím o odkazu a pocitu jenž ve mě zanechal. + finální epické rozloučení na severním pólu(tak nostalgicky a strategicky zvoleném bodě) to se mnou jednoduše řečeno vážně pohnulo.!.!! Musím přiznat, že pokud autoři správně použijí a zachytí scénu, kdy P.P. smutní a vzpomíná na onen osudový okamžik s Gwen S., tak to mě vždycky trochu dojme a pokud se nepletu i v této knize je povedeně zachycená menší narážka, to jen jako perlička. Další body dávám originálnímu pojmenování a zároveň charakterizování jednotlivých kapitol/sešitů. Rozhodně DOPORUČUJI !!!
  • jayjay86
    :) :) ..e.ehm. Ok tak jinak. Kresba je pěkná, opravdu pěkná. Děj je....prostě tam nějaký minimální(a pěkně stupidní)je a knihu jsem přečetl asi do 30minut komplet(a to jsem opravdu pomalu čtoucí, vychutnávající si každou bublinu čtenář). A to především kvůli prohlížení si opravdu hezkých kreseb. Jako komiksové čtení na zpříjemnění večera rozhodně NEDOPORUČUJI, při čekání na autobus někde na zastávce dejme tomu, na ranní záchod též ne z důvodu možného navodění zácpy při vzpomínkách na Brubakerovo mistrovskou verzi Capovo smrti vs toto...

    Ještě doplním: za mě jedna z nejzbytečnějších CZ mutací MARVELu v historii české komiksové scény vůbec....
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš8.11.2015 10:18Ultimátní komiksový komplet #004: Wolverine
    Klasická literatura. Po přečtení prvních(desítek) čísel X-Menů(mám na mysli moderních, počínajících Giant-Size no.1) je toto příjemné pokračování a navazování děje ohledně postavy Wolverine (první app Mariko X-Men č.118). Frank Miller na kresbě je jistě jeden z tehdejších vrcholů co mohla scéna nabídnout a do této knihy skvěle pasuje. Děj tak nějak průměrný, možná lehce nad s přihlédnutím na tehdejší zvyky, nicméně pokud Vás bavili X-Meni, jedná se o skoro toho samého ,ducha,. Jen škoda, že se je to pouze 4dílná miniserie.. :-( . Ale rozhodně DOPORUČUJI!
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš14.8.2016 08:19NOE #03: Čtyřicet dní a čtyřicet nocí
    V LK za 49Kč, ale jako on není poslední díl? Tak to to měli ty chajzlové rovnou rozdávat zadarmo a nebo poslat celé do sběru! S takovým přístupem ke čtenářům, co si knihy za 249Kč kupovali dobře jim v MF tak a snad na tom pořádně prodělali.!!. Zrůdy! :-)... Nebudu ani ty 3knihy číst, jako proč, když se nedozvím konec? Pustil jsem si film a držim hubu....Hodnotit NELZE.
  • jayjay86
    to cyboy: takhle ne, ale řekl bych klidně: ,,Provozuje běhání,, . Stejně jako bych řekl ,,Blíží se stmívání,, .A i tak se dá říc ,,On běhá,, nebo ,,Brzo se setmí,,.. Ale vše mi přijde česky správné..
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš30.5.2016 09:30Jirka #01
    to willis: no to jsem si ani nevšiml, že toho vydal 50tis ks. k tomu snad ani není co dodávat.. :(
  • jayjay86
    BTW POZOR SPRÁVCI POZOR ! ! ! V této knize jsou čísla 44 - 50 , nikoliv 43 - 50...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš22.3.2016 15:52Arrow #01 (komiksová verze obálky)
    a nebo sakra už konečně Bandy?!
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš13.3.2016 19:21Witchblade Kompendium #01
    :( :( tato kniha je nejspíš vyrobena z pijáku. Ano, měl jsem asi zvýšenou vlhkost ve vzduchu ve své knihovně(také jsem celý weekend poctivě stěhoval), ale měl jsem v ní knihy i mnoho let a ani s jednou se nestalo to, co tady s tou po já nvm 3měsících? Ach jo, přitom tolik peněz stála a teď mám takový nervy, když se na ní podívám, že bych jí nejraději hodil do kamen. Měl jsem tam stovky knih a s žádnou ani sebemenší problém a z této knihy mám stránky jak vlny na moři :( ,to mě teda po celoweekendový práci pěkně dožralo teď takové zjištění.. .
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš10.3.2016 12:55Fotograf
    kazumaki: :-) ale houby. Vyjádři se. Jen mi přijde tvůj názor(kord po shlédnutí tvé vlastní tvorby obsahující právě ty chyby, které zde vytýkáš jiným) jakože spíš kompromitující, než objektivní. Toť vše.
    Jinak mě je duchem stále 13let, takže o vyzrálosti v mém případě jistě řeč není, spíše kalim poklidnou vodu českého culíku.. :-)
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš10.3.2016 09:29Fotograf
    to kazumaki: no ono dítě běžící dzungli s lebkou sve mrtve matky v podpaždí, aby si jí pak mohlo vyskladat na zbyle ostatky kostí, které má hned vedle svého spacáku a mohlo tak v klidu usnout - to je rozhodně mnohem uvěřitelnější storka, než tento vcelku klasický výjev ze života psychopata. :-) .O kvalitě kresby bych též raději pomlčel. Jako chápu závist ke konkurenci, ale ............
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš2.2.2016 22:35Batman #08
    V udavačství jsme byli vždycky vynikající národ... Ale díkes to:Ter za informace.
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš15.12.2015 20:50Nejmocnější hrdinové Marvelu #004: Hawkeye
    Já myslím, že nevyjde... nebo ne alespoň v r.2016,ani 2017.. Můj názor.
  • jayjay86
    bohužel, nečetl jsem. údajně to snad měli vydat ComicsCentrum.Stalo se tak,nestalo?vypadá to ale hodně nabušeně, to uznávám! :) a i to stáří je hodně úctyhodné http://www.biggboss.cz/news/1090 . měl jsem spíš ale na mysli něco z té ,starší, mainstreamové scény tedy ;-)
  • jayjay86
    to Azalin: oceňuju, že i tak si někdo můj koment vůbec přečetl. :-) , nicméně(a nemyslím to vůbec nijak ,,prudícně,,) mohu požádat tedy o nějaké příklady komiksů před r.1970, které podle Vás,,nezatuchly,,? Ne, fakt mě zajímá každý názor, ať vím, jak tyto komiksy vnímají i jiní čtenáři, než já..díkes
  • jayjay86
    to Gustik5: Děkuju za vysvětlení, mohu garantovat, že za celý život jsem se s takovýmto významem toho slova ještě nesetkal. ;-)hned zas o něco moudřejší a souhlasím, že rozhodně použití slova bylo tedy správné..
  • jayjay86
    to oru: moje verze se zdá v sešitě 135kompletní. strany 1 - 10 tu jsou. Oproti tomu číslo 134 mám strany číslované jako: 1-9 a pak až stranu 20!. Nicméně řekl bych, že tak je to asi správně? Nebo?
  • jayjay86
    Jen se chci zeptat.?, jsem jediný koho ta kniha stála v trafice 219Kč, nebo je opět zase zlevnily?

    Díky...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš8.9.2015 10:38Lobo: Sedm zbytečných a další příběhy
    to Kapis: myslím, že ,vejškrabci, byly ty malý voprsklý děcka z filmu ,Město Bohů, ,ale nejsem si teď jistej :-)) pěkní grázlíkové..
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš8.9.2015 10:23Lobo: Sedm zbytečných a další příběhy
    Lobo´s back --> Lobo se (z)vrací. To je dobrý příklad už :-) .. To právě zase štve mě, ten volný překlad. Jako jo, ne vše jde hezky a jednostranně přeložit, ale vytvářet si úplně vlastní hlášky do bublin, to je dle mého prznění původního díla a tak to být prostě nemá. Je hezké napsat, že to tomu přidává úspěch, ale není to potom vlastně už překládání, nýbrž předělávání původního komiksu? Pak by se mělo uvádět místo přeložil-předělal...Gawd contract --> Kontrakt na Boga? .atd..
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš27.7.2015 17:35Blacksad (pevná vazba)
    kapis: Pravda zní ze slov tvých. Jak však uvádím, želvy jsou moje dětská srdcovka. A jsou to zmutované želvy ve světě lidí. Ne svět, kde žijou JEN zvířata jakože lidi a s lidskými vlastnostmi. Proti zmutovaným tvorům nic nenamítám...
  • jayjay86
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš2.4.2016Koupím
    Koupím Hellboy a Ztracená Armáda knihu.

    Díky za nabídky na : nejen.komiks@email.cz
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš25.3.2016Prodám
    Prodej celé sbírky Komet od 1Kč tento weekend : http://aukro.cz/listing/user/listing.php?id=11912&us_id=39608148
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš18.3.2016Koupím
    Koupím Hellboy a Ztracená Armáda knihu.

    Díky za nabídky na : nejen.komiks@email.cz
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš17.12.2015Koupím
    Sháním, nabídněte si Vaší cenu ! ,možná i po kusech.. Aargh! 1 - 3 .Díky

    nejen.komiks@email.cz
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš5.12.2015Prodám
    http://aukro.cz/listing/user/listing.php?us_id=40403899&id=8465&offerTypeAuction=2

    Hromady komiksů, vše od 35Kč. Tak třeba tam něco najdete. ;-)
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš12.11.2015Koupím
    KOUPÍM Arnal a dva dračí zuby & jiné příběhy, nabídněte cenu..

    http://comicsdb.cz/comics.php?id=219
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš12.11.2015Koupím
    KOUPÍM knihu BORGIA, nabídněte cenu..

    NABÍZIM: Comicsové Legendy Spider-Man 1-6komplet, prodej nebo výměna. např. za Omnibus DD,Cap.Am. Nebo Bažináč,Punisher,Hitman,Borgia,atd..

    SHÁNÍM: Zámek A Klíč 1-3, popř. pouze knihu číslo 2 !

    Koupím jakékoliv SK mutace Fantoma, popř. pár CZ, co mi ještě schází.

    koupím UKK č 36. X-Men Nadaní z původní testovací serie!!!!, nebo-li s rozměrem o cca 5mm menším než klasické UKK. Osobní předání praha, litomyšl, nebo fotka s pravítkem aby byl jasně vidět rozměr :-) Díky

    Koupím PUNISHER kills the Marvel Universe - Skull variantu (možná i nějaké další, ale pár už jich tu mám) .. Nabízím 500,-

    Nabízím na výměnu UKK za NE-UKK - veškeré knihy co vyšly povětšinou od crew. Např. Ghostrider, nějaký spider-mani,tajná válka,x-men, atd atp... UKK jsou všechny ve velmi pěkných stavech. piště na mail: nejen.komiks@email.cz . Popř. Vám mohu nabídnout ukk na výměnu i za jiné knihy pokud máte zájem..

    pokud by měl někdo zájem mám v luxusních stavech 9.2 a výš +-cca 50ks starších Glory..

    shanim:
    Knihovnička Komety #2: Příhody lišáka Vuka/Kniha džungle
    Knihovnička Komety #3: Dobrý voják Švejk
    Návraty Komety: Český komiks 89>09
    Magazín Komety: Cesta kolem světa za 80 dní-
    Kometa #36

    +trochu odjinud:

    KOUPÍM Spider-Manovské Karty Moci z kolekce Hrdinové A Zločinci. Pokud máte nějaké doma, kontaktujte mne prosím na: nejen.komiks@email.cz

    prosím piště na : nejen.komiks@email.cz
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš10.9.2015Koupím
    Dobrý den,

    sháním:

    Knihovnička Komety #2: Příhody lišáka Vuka/Kniha džungle-http://comicsdb.cz/comics.php?id=350
    Knihovnička Komety #3: Dobrý voják Švejk-http://comicsdb.cz/comics.php?id=1394
    Návraty Komety: Český komiks 89>09-http://comicsdb.cz/comics.php?id=3390
    Magazín Komety: Cesta kolem světa za 80 dní-http://comicsdb.cz/comics.php?id=345
    Kometa #36-http://comicsdb.cz/comics.php?id=287

    prosím piště na : nejen.komiks@email.cz
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš13.7.2015Koupím
    :-) 77mej ročník a už v důchodu? Závidím...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš6.7.2015Prodám
    Zdravím,

    pokud by měl někdo zájem mám v luxusních stavech 9.2 a výš +-kompletní sbírku Loba. Komplet Lobo vol.01, Lobo vol.02 a mnoho speciálů, ročenek, hostovaček apod.. Celkem něco přes sto sešitovek. Jen za solidní cenu, mnoho čísel z druhé serie na ebay už ani neseženete a pokud ano, některá třeba i za 30USD/ks apod...

    email: nejen.komiks@email.cz
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš24.6.2015Koupím
    Dobrý den,

    koupím Preacher : 3 Lovci.
    vetřelci omnibus: kniha 1

    nejen.komiks@email.cz

  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš21.5.2015Koupím
    Dobrý den,
    sháním některá vydání novin: Svět komiksů
    a dále knihu Darkness a nebo Serpieri z vydavatelství Calibre.

    Prosím piště na: nejen.komiks@email.cz
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš2.4.2015Koupím
    Ahoj sháním jakékoliv vydání FANTOMA + Kolekce komiksových hrdinů: Úžasný Spider-Man. Děkuji nejen.komiks@email.cz
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš17.3.2015Koupím
    Dobrý den,
    sháním komiksové noviny : Svět komiksů , kdyby jste nějaké měli ozvěte se prosím na email: nejen.komiks@email.cz
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš17.3.2015Prodám
    Dobrý den,
    prodám komiksy kompletní příběh:
    CZ Lobo - Soukromé očko (1 kniha) + k tomu v originálu US comics Lobo vol.2 #14.15.16.17.18 - P.I. (6 sešitů)
    kniha i sešity jednou čtené - perfektní, jako nové - CENA komplet: 750,-
    popř. ještě:
    CZ Lobo - Univerzální gladiátoři (1 kniha) + k tomu v originálu US comics Lobo - Unamerican gladiators #1.2.3.4 (4 sešity)
    kniha i sešity jednou čtené - perfektní, jako nové - CENA komplet: 600,-
    doplňte svou sbírku o české i originální nepřeložené US komiksy k tomu.
    nejen.komiks@email.cz
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš2.3.2015Prodám
    Dobrý večer,
    koupím tyto UKK komiksy:
    33/32 Spiderman Smutek
    34/19 NewXmen Imperium
    35/32 Klan M
    36/ Wolverine Zrození
    39/ Občanská válka
    42/ Padlý syn - Smrt Cap.Am.
    46/ 1602
    prosím ozvěte se mi i jednotlivě po kusech, .Děkuji

    marekberan@email.cz
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš24.2.2015Koupím
    Dobrý večer,
    koupím tyto UKK komiksy:
    33/32 Spiderman Smutek
    34/19 NewXmen Imperium
    35/32 Klan M
    36/ Wolverine Zrození
    39/ Občanská válka
    42/ Padlý syn - Smrt Cap.Am.
    46/ 1602
    prosím ozvěte se mi i jednotlivě po kusech, .Děkuji

    marekberan@email.cz
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš21.2.2015Prodám
    Dobrý večer,
    koupím tyto UKK komiksy:
    33/32 Spiderman Smutek
    34/19 NewXmen Imperium
    35/32 Klan M
    36/ Wolverine Zrození
    39/ Občanská válka
    42/ Padlý syn - Smrt Cap.Am.
    46/ 1602
    prosím ozvěte se mi i jednotlivě po kusech, .Děkuji

    marekberan@email.cz
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš1.9.2016 17:25Pindárna
    to willis: Mě se zase líbila Válka S Mloky :-), jsem čekal nějaké bouřlivé reakce, jestli nějak nerozvířím poklidné vody tímto označením :)..
    baatcha: jj, to se také počítá. Mám na mysli právě tyhle ,,komerční,, komiksy, jestli ještě nějaké nevydali...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš1.9.2016 13:29Pindárna
    Ahoj lidé, nevíte prosím náhodou jaká všechna ABCíčka vyšla, jako komiksový speciál? A nemyslím ty staré hrůzy, ale bavím se teď o těch novějších vydáních s názvem: ABC+plus Komiksový speciál. Mám zde 2x Spider-Man a 2x X-Meny, kolem roku 2012. Vyšlo ještě i něco? Děkuji za případnou odpověď všem.. :)

  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš26.8.2016 12:40* Připomínky a návrhy
    SUPER , tak to jsou super zprávy. Konečně jsem se toho NHM dočkal. Bezva! -)
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš5.7.2016 21:07Filmový a hudební klub
    tak ve finále musím teda Superman vs Batman relativně i pochválit. 3hodiny bych sice sestříhal do 40minut, ale konečně někdo použil normální konec - po všech těch tunách slaďáků a happyendů. Škoda, že to nepřevedli i do komiksové praxe a nezbavili nás toho obšousta už navždy .. :-)
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš19.6.2016 11:25* Připomínky a návrhy
    chybí Jirka #02 :-) . A je to asi první komiks ever(hned tedy po čtyřlístku), co se kdy dostal i do prodejny Konzumu v naší obci!! Ostatní nakladatelé styďte se, :-) :-)
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš13.6.2016 15:57Srazy, cony, festivaly
    také bych klidně hlasoval za přesunutí do větších prostor už...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš7.6.2016 21:32Filmový a hudební klub
    nejedná se zrovna o komiksový titul, ale prtže mi tu někdo v minulosti doporučil výborný : American Crime Story: People vs O.J.Simpson, rád bych všem, co ještě neviděli doporučil seriál podle předlohy Stephena Kinga : 11.22.63 . Včera jsem dokoukal a je to vážně peckovej počin, dle názvu vám už asi dojde o co se bude jednat, takže jen doplním, že se hlavní hrdina vrací časem, aby v tento den zabránil onomu atentátu. Povede se mu to? A podaří se mu změnit svět? A jak?... Těch cca 7hodin za to shlédnutí vážně stojí..
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš3.6.2016 09:21* Připomínky a návrhy
    jo aha, tys reagoval na to, že: ,,i když to všichni ohodnotí jednou hvězdou bude to 25%,, a ono by to přitom bylo 20%. No sláva, už mi to došlo. Smekám o mocný matematický mágu za tuto lekci procitnutí pro mě zdarma ;-).
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš3.6.2016 09:02* Připomínky a návrhy
    to Zack.: pořád nechápu, co tím myslíš. Vidím zde údaj hodnocení 25% a o tom je řeč.. Tvoje narážky o dělení a počítání fakt nechápu.
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš2.6.2016 22:24* Připomínky a návrhy
    to zack: :-) mám ti nasdílet fotku s komiksem v náručí? :-)A o co že ses vlastně vsadil? Jinak ano, 25% tam vidim, nerozumim tomu otazníku. And seneke: YES, tak kdo by nežárlil na takový prodeje .. ale vzhledem k věku by to bylo spíš naopak s těma bábovičkama..
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš2.6.2016 11:46* Připomínky a návrhy
    napadlo mě po vzoru csfd přidat ještě hodnocení ODPAD!(či 0 z 5), prtže takto i když bude nějaký komiks ohodnocen všema lidma pouhou jednou hvězdou, stále má vceku solidních 25% . :-) A to si myslím, že je (např.:-) )na JIRKU pořád vysoké číslo..
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš1.6.2016 07:59Pindárna
    k tématu: Jirka: Ještě bych vás rád obohatil o menší zjištění. Včera jsem se rozhodl, že projedu ona videa českých youtuberů, abych přece jen nepatřil jen k pindalům, co vlastně ani ,,neví o čem mluví,, a hrůza. Videa se dělí na 2kategorie - herní a ostatní. V ostatních najdeme kecy o tom, co měl daný youtuber k večeři, jak si správně namalovat řasy, či ohodnocení nějakého filmu apod. popř ještě tzv ,,open box,, videa, ve kterých sponzoři většinou zasílají youtuberům např. drahou elektroniku či podobně a youtuber za pár keců o tom výrobku na kameru, u kterých onen výrobek vybaluje z krabice, či sestavuje, si může onen produkt zanechat. A nebo si jen byla ona youtuberka udělat v Pařížské ulici lepčí den a musí se svým odběratelům pochlubit, co si donesla domů. OK +- dejme tomu - lidi a doba jsou dementní, staří sledují Ulici, mladí nahrávaj ,,Ulici,, a pouštěj to svým vrstevníkům. ALE POZOR NA PRVNÍ KATEGORII - tzv. HERNÍ !!! Toto jsou videa, kde dřepí nějakej vykydlej nemakačenka u monitoru a paří hry jednu za druhou a rádoby vtipně to komentuje. Budiž. Jenomže tím jak to paří a sdíllí, tak je napojenej na nějakej program a skrz něj mu vaše ratolesti posílají ze svého kapesného skutečné peníze jako podporu k tomu jeho dementnímu žvanění! ! ! A to jako vážně. Přijde vám to ujeté? Proč by někdo, kdo nikdy nic ještě nevydělal posílal např.100Kč nějakýmu tlustýmu trotlovi? Já nevím, nechápu to, ale je to tak, takže lidi, dejte si pozor, aby díky vašim dítkům se z vás nestali nedobrovolní sponzoři těchto Jirků, FattyArmy a podobných nepovedených exemplářů.. Za dvě hoďky hraní jim lidi naposílají přes tisícovku, dle oblíbenosti = naprosté vyvrcholení demence. A to jen proto, aby vás například v tomto herním videu zmínili v lepším případě jménem(v horším ani nepoděkují, jen to tam uvidíš na monitoru, jak jim naskočili peníze), či aby viz. komiks Jirka první kapitola, když pak jako správný klon jedeš na to jejich setkání, abys mu mohl říct ,,Víš jak ti každý den posílám 75Kč?, Tak můžu si teď s tebou za to udělat fotku a sdílet jí na FB?,, a pak, s takovou fotkou jsi dle dnešních měřítek teprve ten pravý KRÁL! :-)..
    PS: Jirka má videí něco přes 700,
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš30.5.2016 19:34Pindárna
    to seneke. Já mu dávám o rok víc. To ho snad pak přestane bavit a přejde k něčemu jinému. Ale jen do konce roku už má teď navybíráno na předplatných hafo, takže myslím, že to tu bude 100% ještě v roce příštím... :-)
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš27.5.2016 20:49Pindárna
    to DemnoG: raději sibiřského asociála, co dokáže sekat dřevo a postarat se o sebe, než homo/transexuála co dokáže leda zapnout PC a když vypadne proud začne pomalu doma v paneláku umírat a rozkládat se :-) ;-) ...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš26.5.2016 11:26Pindárna
    bože, zatrhněte to někdo! :-)
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš21.5.2016 14:09Filmový a hudební klub
    Ruská komikso-kinematografická scéna nemůže zůstavat pozadu za amíky navěky ! ! ! :-)

    http://kultura.zpravy.idnes.cz/sovetsti-avengers-0nk-/filmvideo.aspx?c=A160520_133503_filmvideo_ts
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš15.5.2016 09:51* Připomínky a návrhy
    to ClimbVibe. No jo, to máš asi nejspíš pravdu :-),
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš13.5.2016 10:50* Připomínky a návrhy
    to invape: je mi z toho na blití.. Jako jo, komiks se už dlouuuho používá ke komerčním účelům, ale že lidé koupí komiks od takovýhleho ...... než něco kvalitního od Marvela, či DC, to mi přijde prostě jako hodně slabě řečeno hloupost(ovečky) a trend dnešní doby - sledovat a být posedlý cizími životy... A úplně nejhůř udělají rodiče, co něco takovýho donesou domů svým dětem, aby v nich podporovali další čumějící a klikající opice bez vlastního názoru(co neřekne jejich oblíbený youtube blogger,jako by nebylo).. Nevim no, možná kdybych byl ročník 2000a vejš asi bych byl taky takovým blbem, ale jsem velice rád, že mě toto minulo a dokážu přežít i bez zapnutého PC a funkční WiFi sítě...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš2.5.2016 16:40* Připomínky a návrhy
    oprava
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš15.4.2016 10:32Srazy, cony, festivaly
    Já nevím, ale pořád nějak v těch Seriích nevidím Ultimátní Komiksový Komplet nikde. Jsem slepej? Už jsem to kvůli tomu 2x zresetoval, prtže na fb se psalo, že je to už doplněný, ale stále nic..
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš5.4.2016 14:08Pindárna
    PS.pokud někdo této služby využijete, neváhejte a pochlubte se pak zde. Jsem docela zvědavej s čím vším(pokud vůbec)lidé přijdou...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš5.4.2016 14:01Pindárna
    Ahojíky, hoj všem :-). Po dlouhé době nepřináším žádné prudění do ničeho, či nikoho. Naopak vás chci všechny informovat o službě, kterou limitovaně do konce dubna jen!provozuje(za tuto cenu) Happy Foto a sice vytvoření 52stránkové lepené knihy v HC s vlastními obrázky. Jen za 299Kč. Já osobně tam zasílám 50mnou nejoblíbenějších komiksových obálek. Někdo si může nechat takto vytvořit knihu s malbami od jeho oblíbeného kreslíře, někdo si může takto nechat v HC vytisknout jeho oblíbenej komiks/sešit, enbo si jen udělat book maleb jeho oblíbeného komiksového hrdiny. No možností je dost, tak možná toto někoho osloví a nadchne.. http://www.happyfoto.cz/fotokniha/fotokniha-pevna-lepena-vazba.html#a4
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš23.3.2016 08:49Stripy, jouky, fejky :)
    kaluž: souhlasím, je to někdy pěknej opruz. :) na mycomicsshop je spoleh, ale mě povětšinou odradí cenou a raději si komiks koupím jinde s rizikem. Jak kdy, jak u čeho, jak od koho - ale někdy už jsem tam v minulosti nakupoval, líbí se mi, že na folii máš vždy identifikace toho, kdo to hodnotil, což pak musí usnadňovat případnou reklamaci. Každopádně, díky za diskuzi, je fajn posdílet své zkušenosti i s jinými lidmi, když ve svém okolí žádné komiksově založené nemám :)
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš22.3.2016 21:22Pindárna
    toe: jasně, nepopírám. :-) rozhodně si za ním ale stojím a nikdo mi nenamluví, že nevědět co byl zlatý, či stříbrný věk komiksů je ze strany prodejce komiksů totální přešlap.. Ale co člověk, to názor, někomu třeba takový prodejce vyhovuje, já osobně tam nakupuji jen podhonocené tituly.
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš22.3.2016 13:05Stripy, jouky, fejky :)
    toe: nne, :-) , tam makají lidé, za kterými když jsem přišel a zeptal se, jestli mají folie na sešity ze zlatého, nebo stříbrného věku, tak na mě koukali, jak z jiné planety o čem to mluvím.. Nic proti nim - klasičtí zaměstnanci bez zájmu, čekající na 14tý den v měsíci. A nepřesvědčují mě o opaku ani ty dvě dívčiny z CP, co dělají ty videoblogy, ve kterých vlastně jen popisují tu či onu vyšlou publikaci v čechách. Názor si přeci dokáže udělat každý sám, mě zajímaj věci, o kterých jsem třeba nikdy neslyšel, novinky ze zahraničí, apod... Proto jsem velkým obdivovatelem Lennyho, to je úplně jiná liga informovanosti! :)
    celkově mi přijde CP zaměřením spíš na vše kolem komiksů, než komiksy samotné. Nebo resp.zájem a okruh znalostí pracovního personálu - že toho spíš vědí více o postavičkách, hrníčcích, či tričkách apod, než konkrétní US sešitovce, autorech, ilustrátorech,(s výjimkou toho, co znají z čech) ... ALE, třeba je to jen můj špatný dojem toto celé. ..

    a něco pro odlehčení, když tu někdo nakousl ten Čtyřlístek :) : http://promuze.blesk.cz/clanek/pro-muze-viral/368006/kam-se-hrabe-paserak-sexu-do-ctyrlistku-detske-knizky-od-velkych-uchylaku.html
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš22.3.2016 02:34Stripy, jouky, fejky :)
    kaluž: + ještě doplním, jak říkáš, rozhodně by bylo minimálně fér nafotit tyto komiksy do nabídky, jakože každý roh, vnitřek, okolí spon, zadní stránku, apod. Takhle to můžeš doma rozbalit a zjistit spousty vad, které cenu snižují o brutální desítky dolarů až právě na oněch 10-15babek. Např.zde číslo 114 za 5dolarů :): http://www.ebay.com/itm/Avengers-114-1963-1st-Series-Night-of-the-Swordsman-1973-Marvel-Comics-/262332074263?hash=item3d1435c917:g:FSsAAOSwAuNW5Ew9
    číslo 111 za 7$: http://www.ebay.com/itm/AVENGERS-111-1973-GD-VG-WITH-TWO-BESIDE-THEM-/311559354269?hash=item488a62779d:g:s2oAAOSwP~tW2KpO
    číslo 99 za 9$: http://www.ebay.com/itm/AVENGERS-99-VG-1972-It-Has-Been-Written-Whom-the-Gods-Would-Destroy-/330776111563?hash=item4d03cae9cb:m:mAnwxUsXQjdgUHnqaWjzWuw
    apod. Ono koupit si 3komiksy za 13táců, doma to rozbalit a zjistit že na ebay bys je pořešil do litra, to je docela na to, hodit si lano už v nervech :)
    Jasně, některá čísla se třeba v tuto chvíli přesně nedaj sehnat za takové ceny, ale to je jen otázkou času... To známe i u nás např zde:
    http://archiv.aukro.cz/crew-c-4--i3687548371 versus http://archiv.aukro.cz/crew-c-4--i4465460092 . A to je stále ten samý rok. No a dokonce se prodala i za jen: http://archiv.aukro.cz/cz-komiks-crew-4-1997-slanie-sandman-batman-ap--i5841280180
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš22.3.2016 02:13Stripy, jouky, fejky :)
    to kaluž: jednoduše, :) otevřel jsem si Overstreet Comic Book - Price Guide a v tý máš oficiální ceny VŠECH komiksů co kdy vyšli(USA).. To, co vidíme na aukru, jsou tipuju stav maximálně! 2.0 GD, nejspíš ani to ne.. Overstreet má velice , !!VELICE!! přísný hodnocení a to čemu my tu říkáme dobrý(u takto starých komiksů), je většinou někde u indexu 1.0, pokud vůbec(to jako fakt).. Už to, že stav dobrý(GD)je bodován pouhými 2.0 z 10 - to dost naznačuje o jak striktní hodnocení se jedná .Mohu klidně pořídit scan stránky s těmito Avengers a prdnout to sem ať vidíte... Osobně pokud kupuju něco jakože takhle dražšího, vždy si napřed porovnám cenu s touto knihou, oni to samozřejmě zkoušejí i v zahraničí prodávat nad cenou. :-) . A právě, když už něco takového koupit v čechách za takovej balík, tak jedině v CGC, kde máš jistotu, že ti to zkoukli a stav určili opravdový profesionálové. Taky už mi dorazili komiksy nahodnocené jako dobré, či velmi pěkné a přitom ... no škoda mluvit vůbec.
    Tady je kdyžtak přesný popis určování stavu: http://comicspriceguide.com/comic-book-grading
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš21.3.2016 14:48Stripy, jouky, fejky :)
    to baatcha: no tak zrovna v comicspointu maji tato cisla taky už vcelku drahá. 699Kč,899Kč,apod. Ale ještě dejme tomu-musí zaplatit zaměstnance, prodejnu + to naceňují neznalci. Ale aspoň to nepodporují nesmyslnýma hláškama, aby zmátli své zákazníky. Cena by měla být v rozmezí 10 - 15$. Frajer tam dal cenu 2x - 3x vyšší, než by byla cena těchto komiksů v CGC a ještě k tomu s hodnocením 9,2+ ,což je stav, ve kterým ten komiks ani povětšinou nekoupíš v době vydání! - pokud ho kupuješ v trafice. To možná, kdybys čekal před tiskárnou, než to dostanou do rukou kdejaký přepravci,skladníci,apod...
    to kapis: njn, saudek, z něho budou někteří lidé profitovat až do konce jejich bídných životů.. :)
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš20.3.2016 00:29Stripy, jouky, fejky :)
    já si prostě nedám pokoj.:-) !sledujte: http://aukro.cz/listing/user/listing.php?id=8263&us_id=9273633
    .. 4.5táců za neCGČkovanej komiks a ještě s přidanou namotávačskou hláškou: ,,Tyto starší tradiční komiksy se kupují nejen ke čtení, ale hlavně ke sběratelským účelům, vzhledem ke stáří se jich nedochovává tolik a postupně nabírají na ceně, viz například http://www.hollywoodreporter.com/heat-vision/rare-avengers-x-men-first-355029.,, Jako, kdo na to skočí a nedejbože si to koupí za tuhle paletu, fakt toho člověka lituju...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš15.3.2016 13:03* Připomínky a návrhy
    věřím v Zackovu nesmrtelnost a superschopnost zvládnout to ještě v tomto životě! :-) !
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš13.3.2016 19:29* Připomínky a návrhy
    to zack: super, -;) díky za zpětnou reakci. Kapis: Tagy jsou náhodou super, usnadňujou práci s hledáním a v celkové orientaci, to budeš pak milovat ještě víc -:)
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš12.3.2016 14:38Sběratelský klub
    to Draco: lituji, ale za tuto kartičku dostanete pouze...VŠECHNO CO MÁM, všechno, ná, berte! :). Ty Simpsonovi tam jsou nastříhaný skvěle..
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš12.3.2016 14:28* Připomínky a návrhy
    + mám ještě ,uchylku, na chronologickou posloupnost, jak vycházeli originály(logicky pro čtenáře nejlepší styl čtení), ale to tu nejspíš nezrealizuje nikdy nikdo. Aby např. napsal Avengers a šup první kniha UKK Počátky, další kniha já teď nevím UKK Zrození Ultrona, apod. Nebo Iron Man - první kniha UKK Počátky, další UKK Tragedie a Trumf, další UKK Démon V Lahvi, atd, apod.. Jinak si to začínám tvořit doma papírově, ale to je o ničem + se tam docela naprd pak něco dodatečně vloží, když někdo vydá po x letech titul jenž patří někam mezi ty co už vyšli.. A samozřejmě všech komiksů - ne jen UKK, ale ty to většinou brali od nejstarších, proto jsou v tomto příkladě uvedeny pouze ty...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš12.3.2016 14:18* Připomínky a návrhy
    Napadl mě návrh :-) : , když sem člověk napíše jméno nějakého hrdiny, aby mu vyjeli všechny komiksy(z této databáze, of course), ve kterých se tento hrdina objevil. Např.když napíši Lobo, vyjedou mi tam Čtyřlístky, Kačeři, Večerníček a kdovíco ještě, tak jestli by se u každého komiksu nedali zavést např. nějaké tagy hrdinů, kteří se v něm vyskytují, aby když to člověk pak napíše, tak mu vyjeli jednak všechny a druhak opravdu pouze komiksy, kde se onen hrdina vyskytuje, ne kde se jeho jméno poskládalo např ze slabik či já netuším na jakým principu funguje ten vyhledávač teď, nebo že se tam objevuje stejný autor tak šup hned mi to vyjede mezi tím. Jo, abych hned na první pohled věděl, ano Lobo v čechách vyšel ve 30ti publikacích a třeba si celý seznam hned poslal do tiskárny. Na zahraničních webech to tak mívají, tak nvm, je to jen takový nápad no...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš11.3.2016 01:33Filmový a hudební klub
    tak snad....

    http://www.youtube.com/watch?v=m5_A0Wx0jU4
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš10.3.2016 13:12Sběratelský klub
    věnováno pár sběratelům, co si ze sebe dokáží udělat prdel a zároveň se vidí v reálným světle. (zhruba 1 ze 100, takže se tu hromadně neurážejte pánové prosím). Koneckonců Wladimíra 518 můžeme najít i zde na webu: http://comicsdb.cz/autor.php?id=199 , takže to není tak úplně ,,zvenčí,, zase...

    http://www.youtube.com/watch?v=6hUJwayOTWM
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš7.3.2016 21:44* Připomínky a návrhy
    to toe: klidně bych zaslal, ale vidím, že blackJag už to má pod palcem :-)
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš7.3.2016 11:52Pindárna
    to:zack ,toto by mohl být ten link kdyžtak: http://www.comixzone.cz/view/1890-comics-centrum-v-comics-night/#content
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš6.3.2016 18:38* Připomínky a návrhy
    Zdravím,
    chybí zde letošní tuzemský komiks: FOTOGRAF
    od autora: Murin Wolf.


  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš4.3.2016 22:16Pindárna
    no očekával jsem spíše názory ohledně toho tématu - smutek, nadšení, vztek, modlitby. Koukám, že ale se lidé raději zaměřují na vkládání rádoby vtipnejch a trefnejch poznámek na mě, takže už otevírání témat prdím. :-) Já mám želvy rád, že nevycházej mě mrzí, vtipné mi ale (když už jsi to nakousl) přijde naslibovat hory doly a přitom to nemít pojištěné, potvrzené, 100%tní... Každopádně za mě držím palce ať se stihnou do dalšího filmu - jak zní současný plán..
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš4.3.2016 15:21Pindárna
    nespavec: ano očekával jsem, že v tom budou komplikace a v tuzemsku slíbená periodika jistě po celých 10let nevydrží, takže děkuji za pochvalu. :-) .právě, že by mě strašně překvapil opak - ať už je tedy důvod nevydání jakýkoliv...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš4.3.2016 10:00Pindárna
    Tak co lidi? Želvy Ninja zdá se, že přerušili (naprosto neočekávaně :-) )svojí pravidelnou čtvrtletní šňůru... :( :)
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš4.3.2016 09:57* Připomínky a návrhy
    Přijde mi, že někdo z dobré vůle strávil miliardy hodin nad tvorbou těchto stránek. Pokud to chcete ocenit, oceňte - nedožadujte se však veřejného plácání po bedrech stejně jako ho nezýskává autor(ři) těchto stránek. :) Nebo nechápu, co se tu snažíte poslední dny dohledat. Čtěte raději komiksy, o tom to tu přeci je.. :-)
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš26.2.2016 19:13Stripy, jouky, fejky :)
    to sleepless: .. :-) :-)..ok, věř.
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš25.2.2016 20:04Stripy, jouky, fejky :)
    joke/fejk. Posuďte sami. http://aukro.cz/plakaty-filmove-hudebni-divadelni-vystavni-sbirka-i6007215129.html :-) :-) :-) Trochu i výstavní cena, řekl bych že onen prodejce se do práce moc nehoní. Stačí fixa, pár plakátů a je vyděláno.. :)
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš19.2.2016 11:33Sběratelský klub
    to zack: No když třímám v rukou Overstreet Comic Book Price Guide se svými 1200stránkami drobným ,bible, písmem a vidím obrázky zhruba 150ti lidí, co tuto knihu stvořili, pojímá mě při čtení toho komentu pouze úsměv :) Myslím, že je to totálně pasé něco alespoň zdaleka obdobného tu zpracovat. Navíc tu nemáme ani jeden shop s licencí na zasílání na CGC zatavení a ohodnocení stavu, takže odhady stavu komiksů jsou jen v rukou ,,profeisonálních,, prodejců, takže i v tomto vcelku zaostáváme. Zatímco v zahraničí hejbe s cenou komiksu jeho stav, tady především jen a pouze ten komiks jako takový-pokud už to není vyloženě salát... Takže asi ano, dal by se tu vytvořit nějaký seznam vydaných komiksů u nás a u toho vyplivnout nějakou přibližnou cenu, ale myslím si že bud to udělat pořádně(v praxi téměř neproveditelné :-) ) a nebo je to jen zbytečné ztracení času. .. nějaký názor na toto?díky..)) . A nebo i tady na comicsdb.cz jsem si u nějakých titulů všiml, že se tam udává sběratelská cena, tak možná toto trochu kvalitněji rozvinout..?
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš19.2.2016 11:20Filmový a hudební klub
    Hulk vs Ant-Man vs Coca-Cola.. :)

    http://www.youtube.com/watch?v=OlZqBR3yTiw
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš13.2.2016 18:45Pindárna
    kaluž:díky za tip, pustil jsem se do stahovani uz. . Mám známého, který se vyžívá v pročítání právě všech těch starých inzercí, co se dají v komiksech najít...)
    :)a to jo, zvolením barev to jsou jasný Rychlý Šípy.
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš11.2.2016 21:19Pindárna
    ahoj lidé, o toto se musím podělit, prtže v dětském komiksu by jste O.J.Simpsona už nějaký pátek hledali rozhodně zbytečně! Toto jsem nalezl na vnitřní obálce z roku 79. ! :-)

  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš9.2.2016 19:45Sběratelský klub
    to: Draco. Já bych asi řekl, že jak pro koho. Pro někoho téměř žádnou(mě), někdo by ti za to utrhnul ruce. Žádná oficiální cena není, přeci jen žádnýho : Overstreet Comic Book Price Guide se tu nikdy nedočkáme, takže to bude vždy jen otázkou poptávky.
Sbírka z comicsů na CDB
Četl/a: 0
Mám: 1 (cca 0 Kč)
Chci: 2 (cca 624 Kč)
Sháním: 3 (cca 1023 Kč)
Nabízím: 0
Osobní: 0
Sbírka mimo CDB
Četl/a: 0
Mám: 0
Chci: 0
Sháním: 0
Nabízím: 0
Osobní: 0