Komiksy čtu od svého dětství až do zhruba roku 2010 pouze pasivně (čtyřlístky, rychlé šípy, disney pak CREW, Lobo, Sin City, apod). Od roku 2010 přecházím na aktivnější a mnohem častější styl čtení. Začínám budovat sbírku.

Na označování si každého CZ komiksu kašlu. Napřed jsem to chtěl aktivně vše vyplnit, ale asi po hodině práce jsem si řekl ,,Co to tady a především PROČ teď vlastně dělám? Aby mi nějaký culíkatý děda v brýlích napsal později mail, že mám fakt hustou sbírku?(což bych věděl i bez něj) Tak to si jdu raději něco z toho přečíst :-)" a v posledním záblesku zdravého rozumu jsem vše odoznačil a nechal to být.
  • jayjay86
    :-) :-) fuckt nuda.
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš4.11.2015 22:52Nejmocnější hrdinové Marvelu #001: Avengers
    Doufám, že tahle serie klapne. Nevím, jakou bude mít finální podobu, ale pokud to bude ta samá, co je uvedena na wiki, rozhodně se je na co těšit. Takhle z fleku ještě zamyšlení se nad brilantním plánem Hachette, jak ze čtenářů vytřískat během cca 6ti?max let zhruba 45.000Kč z každého. Co deset lidí skoro půl miliónu. A to mnoho vlastníků ani nejsou žádní zarytí komiksový fandové, takže prodejnost též nebude nejhorší bych řekl...
  • jayjay86
    Bohužel, pro mě první tříhvězdovej Ennis. A to né proto, že by se dalo knize nějak extra co vytýkat, ale spíš proto, že stejně tak na ní nebylo nic extra zajímavého a znovu jí budu pročítat, jen abych si připomněl děj, pokud vyjde nějaké pokračování, jak to bylo s GhostRiderem dál. Příběh, vyprávění i konfrontace jsou průměrně dobré a celé to vyzdvihuje tedy především kresba. Cesta Slz mě bavila víc, tady se mi líbil nejvíce asi konec, Řiťokuk a bublina ,,BAF,, :-)...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš27.10.2015 13:32Ghost Rider: Cesta do zatracení
    Bohužel, pro mě první tříhvězdovej Ennis. A to né proto, že by se dalo knize nějak extra co vytýkat, ale spíš proto, že stejně tak na ní nebylo nic extra zajímavého a znovu jí budu pročítat, jen abych si připomněl děj, pokud vyjde nějaké pokračování, jak to bylo s GhostRiderem dál. Příběh, vyprávění i konfrontace jsou průměrně dobré a celé to vyzdvihuje tedy především kresba. Cesta Slz mě bavila víc, tady se mi líbil nejvíce asi konec, Řiťokuk a bublina ,,BAF,, :-) ...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš12.10.2015 14:18Ghost Rider: Cesta slz
    Hodně dobré čtení . Tohle se mi fakt líbilo. Ennis trochu jinak, nicméně stále - co věta, to perla. A kresby, to je umělecké dílo samo o sobě. Je vidět, že některá okna byly pouze rychlovky, ale když se malíř zaměřil na nějaký detail, tak tyto malby jsou prací opravdového perfekcionisty. I příběh mě hodně bavil, opravdu výborný Ghost Rider.
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš26.9.2015 09:43Gantz #01
    Mě to docela zabavilo. Člověk musí zkusit a pozná, zda je to jeho styl nebo ne,. Já DOPORUČUJI..
  • jayjay86
    Jinak ke knize. Strašně mě baví a obdivuji původní obálky, kterých je tu až do sytosti, Nick Fury je prostě mazák a škoda, že ho v knize jinak nenajdeme. K samotnému obsahu. Je to 16sešitů, neboli 16nekonečných měsíců, kdy se vám po 10ti stránkách pomalu odkrývá propletené, geniální a neuvěřitelné dobrodružství Dr.Strange. Nikdo z CZ fanoušků si to nemůže umět ani představit, když jsme zvyklý vše dostávat alespoň v několika sešitových svázaných knihách, jaký to byl pocit jednou za měsíc najít ve své trafice takovýto klenot. Stejně jako málokdo pochopí genialitu rozkouskování příběhu, když dnes už je to zcela běžný jev(ale jak uvádí ve předu knihy, toto byl první případ, kdy se takto děj roztáhl do tolika sešitů na pokračování!). Stan Lee a Steve Ditko, to mluví za vše ostatní. Někdo má Stanův hodně upovídaný a vypravěčský styl rád(viz Am.Spider-Man), někdo jen otevře komiks a zas ho raději zavírá, když vidí množství bublin a textů, jež by musel zdolat. Já ho rád mám! A to velmi... Poslední detail ohledně(překvapivě) překladu: číslo 143 str 8 obr 3: .. pak dojde k něčemu, co nemá v magických ANÁLECH obdoby .. . Opravdu netuším, co bylo myšleno magickými anály, ani jak zněl originál, ale jedná se o dětské komiksy, myslím, že takové slovo se v nich neobjevovalo.... Shrnutí: pro ,moderní, čtenáře komiksů to asi nebude, ale pro znalce a labužníky mistrovské komiksové práce povinnost.
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš8.9.2015 10:36Lobo: Sedm zbytečných a další příběhy
    Nicméně, abych tu jen ,nehejtoval, překlad. Je fajn, že celá druhá serie tu vychází od prvního čísla( první řada vyšla komplet, jako Poslední Czarnian), Lobo je krutej, jako vždycky a jedná se (alespoň dle mého) o zlatou eru Loba, neboli kresby ještě před jeho ,moderním, odfláklým a totálně odporným vzhledem, postrádajícím vše, co dělalo Loba Lobem. Škoda, že se opět neobjevila obálka čísla 09 :-). A ještě mezi číslem 09 a 10 je číslo 0, které v této knize bohužel nenajdete. Ano objevilo se v CRWi číslo 03, každopádně to v této CZ řadě bohužel chybí..
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš7.9.2015 10:01Velká kniha Barta Simpsona
    Plus a zároveň mínus je, že se jedná ,pouze, o již vydané a stále ještě sehnatelné první 4čísla Barta Simspona. Ty se dají koupit max za 156Kč v krásných sešitovkách, tato kniha stojí 249Kč. Moc jsem nepobral její přesný účel, když na trhu jsou spousty vyprodaných a žádanějších titulů, ale zase pro někoho je možná příjemné mít všechny 4 pohromadě. Nicméně i tak bych preferoval, nechat si svázat celý ročník najednou v knihařství (na což mi jistě někdo bude chtít odpovědět, že toto je kompletní první ročník :-), tak dobře měl jsem na mysli třeba první + druhý ročník dohromady a pak každý už zvlášť po 12ti číslech)...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš6.9.2015 17:19Lobo: Sedm zbytečných a další příběhy
    nevim, začínám být nějak víc a víc háklivej na nesmyslný, či úplně pitomý/rádoby vtipný překlady. Místo: ,,Somekinda rapguy,, číst ,,Pan Řiťmus,,. slangovej výraz: ,,A to the K, Man,, přeložit jako: ,,Jo, osobně,, , jako sorry, ale fakt mě to za ty prachy pěkně štve!. škoda , že se tomuto tématu nevěnuje nějaký seznam, či kategorie nějakých webovek o komiksech. Myslím, že by se toho našly mraky a že nejsem jedinej komu to vadí...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš11.8.2015 14:48Preacher/Kazatel #03: Lovci
    Pro mě zatím nejslabší díl a to bez ohledu na to, že se dá sehnat už jenom za vícenásobek původní ceny. :-/ . Gomorští mě příliš nenadchli, ale bod navíc pro str.81vpravo hore a týpka s izolepu v ruce a podtrhující komentář Herr Starra:-) :-D, Nicméně, knihu jsem rozbalil úplně novou a fakt mě sere, že to lepení po necelých 10ti letech je prostě špatné a uvolněné, kdybych rozevíral knihu úplně, asi tak po pěti stránkách by začly úplně vypadávat. A tak je to s většinou těchto paperback knih :-(,musí na ně člověk hrozně opatrně jinak po 10ti přečteních prostě salát..
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš9.8.2015 22:27Fury: Mírotvůrce
    Něco mezi třema a čtyřma hvězdama, ale chci trochu zvednout hodnocení :-) Já moc válečné příběhy topící se v armádním slangu nemusím, ale když jsem se do toho začetl bylo to v pohodě a za několik let si to jistě přečtu znovu. + oceňuju objasnění toho, jak vlastně Fury přišel o oko !, což spatřuji důležitou informací ve světě Marvelu..
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš9.8.2015 17:23Preacher/Kazatel #02: Až do konce světa
    Vcelku povedená rodinná historka, dalo by se říct. Těžko říc, kam na to Ennis chodí, zda-li ho jako malého nezavírali třeba do rakve :-). Je to pecka. Už jsem na konci 3tí knihy a prozatím se mi tato líbila nejvíce!.!!..Dala by se přečíst i pouze jen jako samotná kniha i, ale kdo by se nechal okrást o to vše před a hlavně po ní?..
  • jayjay86
    souhlasím s brkowyczem. ... Pohledem dnešního čtenáře se můžou hodnotit max.tak dnešní aktuální komiksy. Vše starší už je vždy zakaleno odstupem let, politickým či světovým děním, technologickým vývojem lidstva atd atp. A stejně tak s P.G.. I v komiksech z 90tých let se dají najít některé ,archaismy, , které dnešní( já nvm cca 12letý)čtenář může už znát jedině tak z internetu nebo muzea... :-)
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš27.7.2015 17:24Parchanti #2: Zdvojnásobení sázek (paperback)
    Moc dobré pokračování jedničky. Asi založím nakladatelství jen proto, abych mohl dodělat zbytek... :-)
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš27.7.2015 16:17Preacher/Kazatel #01: Jako pára nad Texasem
    Jak by zahlásil Cassidy: ,,Kurevsky boží!!!", kdo nečetl, jako by nežil. Což platí o většině tvorby týpka jménem Garth Ennis.
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš27.7.2015 13:07CREW² #20
    Zdá se, že jsem jedinej, komu se Blacksad absolutně nelíbí, ale nechápu, jak můžou zvířata vystupující, jako lidé takto bodovat u českých čtenářů. Já jen vidím ty kresby a chce se mi zvracet. Nejraději bych tam poslal Franka Castle ať to rozstřílí na sračky a udělá si z tý ZOO rohožky..Hodnotit nebudu...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš27.7.2015 13:07CREW² #15
    Zdá se, že jsem jedinej, komu se Blacksad absolutně nelíbí, ale nechápu, jak můžou zvířata vystupující, jako lidé takto bodovat u českých čtenářů. Já jen vidím ty kresby a chce se mi zvracet. Nejraději bych tam poslal Franka Castle ať to rozstřílí na sračky a udělá si z tý ZOO rohožky..Hodnotit nebudu...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš27.7.2015 13:07CREW² #14
    Zdá se, že jsem jedinej, komu se Blacksad absolutně nelíbí, ale nechápu, jak můžou zvířata vystupující, jako lidé takto bodovat u českých čtenářů. Já jen vidím ty kresby a chce se mi zvracet. Nejraději bych tam poslal Franka Castle ať to rozstřílí na sračky a udělá si z tý ZOO rohožky..Hodnotit nebudu...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš27.7.2015 13:06CREW² #09
    Zdá se, že jsem jedinej, komu se Blacksad absolutně nelíbí, ale nechápu, jak můžou zvířata vystupující, jako lidé takto bodovat u českých čtenářů. Já jen vidím ty kresby a chce se mi zvracet. Nejraději bych tam poslal Franka Castle ať to rozstřílí na sračky a udělá si z tý ZOO rohožky..Hodnotit nebudu...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš27.7.2015 13:06CREW² #08
    Zdá se, že jsem jedinej, komu se Blacksad absolutně nelíbí, ale nechápu, jak můžou zvířata vystupující, jako lidé takto bodovat u českých čtenářů. Já jen vidím ty kresby a chce se mi zvracet. Nejraději bych tam poslal Franka Castle ať to rozstřílí na sračky a udělá si z tý ZOO rohožky..Hodnotit nebudu...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš27.7.2015 13:06Blacksad (paperback)
    Zdá se, že jsem jedinej, komu se Blacksad absolutně nelíbí, ale nechápu, jak můžou zvířata vystupující, jako lidé takto bodovat u českých čtenářů. Já jen vidím ty kresby a chce se mi zvracet. Nejraději bych tam poslal Franka Castle ať to rozstřílí na sračky a udělá si z tý ZOO rohožky..Hodnotit nebudu...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš27.7.2015 13:06CREW² #21
    Zdá se, že jsem jedinej, komu se Blacksad absolutně nelíbí, ale nechápu, jak můžou zvířata vystupující, jako lidé takto bodovat u českých čtenářů. Já jen vidím ty kresby a chce se mi zvracet. Nejraději bych tam poslal Franka Castle ať to rozstřílí na sračky a udělá si z tý ZOO rohožky..Hodnotit nebudu...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš27.7.2015 13:05Blacksad (pevná vazba)
    Zdá se, že jsem jedinej, komu se Blacksad absolutně nelíbí, ale nechápu, jak můžou zvířata vystupující, jako lidé takto bodovat u českých čtenářů. Já jen vidím ty kresby a chce se mi zvracet. Nejraději bych tam poslal Franka Castle ať to rozstřílí na sračky a udělá si z tý ZOO rohožky..Hodnotit nebudu...
  • jayjay86
    Ok, už mám dočteno a spotřeboval jsem celé balení ubrousků na utírání. Nekonečný komiksový orgasmus...
  • jayjay86
    Je to skvěle zpracovaná kniha pro ty, co Panthera vůbec neznají. Je to dobře provedený origin a seznámení s postavou a Wakandou pro dnešní generace čtenářů. Přece jen mladí čtenáři už mají ho*no potuchy o nějaké rasové diskriminaci ne*rů v USA během minulého století a tudíž by asi těžko chápali jak moc, byla postava přelomová, takže původní koncept by už tolik nefungoval, jako kdysi. Nicméně tato předělávka je víc jak postačující a má něco do sebe. Autor vytahuje nejen politická témata, které asi nejsou pro každého, ale podle mě to do této knihy skvěle zapadá. Na kresbě mladej Romita, takže záruka spokojenosti...

    Co mě ale sere! jsou idiotské nápady překladatelů a pokusy o přeložení jmen postav. Co to jako má být? : Dráp, Černý Rytíř? OMG. No more please. Nerad bych se dočkal Úžasného Pavoučíhomuže, Rosomáka, nebo Neporazitelného Ocelovéhomuže. Trochu mi to připomíná ČSR komiksy od Semicu, kde se objevoval Dýka a Plášť :-) No prostě hrůza - redakce Jiřího Pavlovského to zes*ala, jak jen mohla...

    A co mě trochu ještě překvapuje, je postava The Claw/a(Dráp) (kterou i ti největší neznalci znají ze Secret Wars 1). Kam se poděl šílený a samozvaný Pán Zvuku?

    A jako dodatek silný výňatek k zamyšlení na účet USA (ale platí o celém světě), jako ukázka atmosféry tohoto komiksu: ,,...a přiznají tak svou spoluvinu? To si nemyslím. Kdyby jim záleželo na zdraví svých lidí, neprodávali by jim cigarety! "
  • jayjay86
    Skvělé, geniální, dechberoucí, poutavé. Chci víc Dr. Strange tohle mi nestačí.. :-) Stejně jak Black Panther naprosto parádní počin. Přečetl jsem rychle a jak píše hlavní boss panini, škoda jen, že tato kniha není delší..
  • jayjay86
    ještě jsem tento skvost v rukou nedržel, ale stačí mi vidět, co je v něm za příběhy a můžu říct 100x hurá! Nechápu, že moderní čtenáři nemají absolutně žádný zájem o klasiku a nosné pilíře všeho, co dnes čtou a mají rádi. Příběhy znám z originálu a hrozně jsem si přál, aby je někdo přeložil a vydal i v CZ jazyce. Pokud někdo bude hodnotit pod 3hvězdy, měl by se zamyslet, zda-li je opravdovým milovníkem komiksů, nebo nějakým módním pózerem co čte komiksy, prtže jsou zrovna in, neboť tohle je prostě klenot ve špíně dnešních komerčních sraček a navzájem se vykradených realit napříč nakladatelstvími.. Ditko, Kirby, The Man Lee to jsou jména, na která by pravý komiksový fanoušci neměli nikdy zapomenout, nebo dát dopustit....
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš23.7.2015 12:46Mimoni #01: Banán
    Aneb další příběh o tom, jak z něčeho ždímat peníze na všech frontách, tudíž se tyhle komerčně vytvoření žluťáci dočkaly i ,,komiksu,, . ,,Komiksu,, proto, že větší komiks je už i Garfield, v tomto sešitu nejsou žádné dialogy, tudíž ani žádné bubliny - což naleznete v každém komiksu, takže je to spíš taková obrázková kniha... Ano, vhodné jistě pro ty nejmenší, ale mnohem líp uděláte pořízením Duck Tales, nebo čímkoliv trochu víc rozvíjejícím dětskou mysl, než je tato nicneříkající ptákovina..
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš9.7.2015 13:08CREW² #47
    Gaiman průměr, Chew super - to mě fakt bavilo, Blacksad pro mě úplnej nesmysl a škoda stran
  • jayjay86
    A abych doplnil, koho to fakt chytlo, nechť si přečte alternativní konec v první řadě What If? čísle 27 s názvem : What If Phoenix had not died?
  • jayjay86
    Tohle je prostě neuvěřitelně geniální dílo (kompletní příběh všechny sešity). Nemůžu si pomoc, ale miluju starý Marvelovky, toto sic tak staré není, ale skvělý to je úplně stejně. Příběh, dialogy, KRESBY, napětí, prostě vše!! Myslím, že komentáře typu zastaralé či úsměvné jsou absolutně zcestné. Člověk to musí hodnotit tak, jak by to hodnotil v den, kdy tyto komiksy vycházely. Nebo jako umíte si představit recenzi na Škodu 105, nebo Nokii 5110 z roku 2015? Asi žádná sláva by to nebyla a slova jako úsměvné by byla hodně slabá.. Tento komiks i po tolika letech je na tom pořád líp než ta zmiňovaná nokia po znatelně kratší době. DOPORUČUJI všem tento komplet.
  • jayjay86
    Tohle je prostě neuvěřitelně geniální dílo (kompletní příběh všechny sešity). Nemůžu si pomoc, ale miluju starý Marvelovky, toto sic tak staré není, ale skvělý to je úplně stejně. Příběh, dialogy, KRESBY, napětí, prostě vše!! Myslím, že komentáře typu zastaralé či úsměvné jsou absolutně zcestné. Člověk to musí hodnotit tak, jak by to hodnotil v den, kdy tyto komiksy vycházely. Nebo jako umíte si představit recenzi na Škodu 105, nebo Nokii 5110 z roku 2015? Asi žádná sláva by to nebyla a slova jako úsměvné by byla hodně slabá.. Tento komiks i po tolika letech je na tom pořád líp než ta zmiňovaná nokia po znatelně kratší době.. DOPORUČUJI všem tento komplet.
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš7.7.2015 11:25Comicsové legendy #16: X-Men #03
    Tohle je prostě neuvěřitelně geniální dílo (kompletní příběh všechny sešity). Nemůžu si pomoc, ale miluju starý Marvelovky, toto sic tak staré není, ale skvělý to je úplně stejně. Příběh, dialogy, KRESBY, napětí, prostě vše!! Myslím, že komentáře typu zastaralé či úsměvné jsou absolutně zcestné. Člověk to musí hodnotit tak, jak by to hodnotil v den, kdy tyto komiksy vycházely. Nebo jako umíte si představit recenzi na Škodu 105, nebo Nokii 5110 z roku 2015? Asi žádná sláva by to nebyla a slova jako úsměvné by byla hodně slabá.. Tento komiks i po tolika letech je na tom pořád líp než ta zmiňovaná nokia po znatelně kratší době.. Jediný, proč nedávám u této konkrétní knihy 5hvězd je vina Netopejra a černobílého tisku (nebo resp. škudlících zákazníku,. co by barevnou knihu nezaplatili).. DOPORUČUJI všem tento komplet.
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš7.7.2015 11:25Comicsové legendy #06: X-Men #01
    Tohle je prostě neuvěřitelně geniální dílo (kompletní příběh všechny sešity). Nemůžu si pomoc, ale miluju starý Marvelovky, toto sic tak staré není, ale skvělý to je úplně stejně. Příběh, dialogy, KRESBY, napětí, prostě vše!! Myslím, že komentáře typu zastaralé či úsměvné jsou absolutně zcestné. Člověk to musí hodnotit tak, jak by to hodnotil v den, kdy tyto komiksy vycházely. Nebo jako umíte si představit recenzi na Škodu 105, nebo Nokii 5110 z roku 2015? Asi žádná sláva by to nebyla a slova jako úsměvné by byla hodně slabá.. Tento komiks i po tolika letech je na tom pořád líp než ta zmiňovaná nokia po znatelně kratší době.. Jediný, proč nedávám u této konkrétní knihy 5hvězd je vina Netopejra a černobílého tisku (nebo resp. škudlících zákazníku,. co by barevnou knihu nezaplatili).. DOPORUČUJI všem tento komplet.
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš7.7.2015 11:24Comicsové legendy #12: X-Men #02
    Tohle je prostě neuvěřitelně geniální dílo (kompletní příběh všechny sešity). Nemůžu si pomoc, ale miluju starý Marvelovky, toto sic tak staré není, ale skvělý to je úplně stejně. Příběh, dialogy, KRESBY, napětí, prostě vše!! Myslím, že komentáře typu zastaralé či úsměvné jsou absolutně zcestné. Člověk to musí hodnotit tak, jak by to hodnotil v den, kdy tyto komiksy vycházely. Nebo jako umíte si představit recenzi na Škodu 105, nebo Nokii 5110 z roku 2015? Asi žádná sláva by to nebyla a slova jako úsměvné by byla hodně slabá.. Tento komiks i po tolika letech je na tom pořád líp než ta zmiňovaná nokia po znatelně kratší době.. Jediný, proč nedávám u této konkrétní knihy 5hvězd je vina Netopejra a černobílého tisku (nebo resp. škudlících zákazníku,. co by barevnou knihu nezaplatili).. DOPORUČUJI všem tento komplet.
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš7.7.2015 11:23Comicsové legendy #22: X-Men #04
    Tohle je prostě neuvěřitelně geniální dílo (kompletní příběh všechny sešity). Nemůžu si pomoc, ale miluju starý Marvelovky, toto sic tak staré není, ale skvělý to je úplně stejně. Příběh, dialogy, KRESBY, napětí, prostě vše!! Myslím, že komentáře typu zastaralé či úsměvné jsou absolutně zcestné. Člověk to musí hodnotit tak, jak by to hodnotil v den, kdy tyto komiksy vycházely. Nebo jako umíte si představit recenzi na Škodu 105, nebo Nokii 5110 z roku 2015? Asi žádná sláva by to nebyla a slova jako úsměvné by byla hodně slabá.. Tento komiks i po tolika letech je na tom pořád líp než ta zmiňovaná nokia po znatelně kratší době.. Jediný, proč nedávám u této konkrétní knihy 5hvězd je vina Netopejra a černobílého tisku (nebo resp. škudlících zákazníku,. co by barevnou knihu nezaplatili).. DOPORUČUJI všem tento komplet.
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš3.7.2015 00:02Parchanti #1: Vsaďte si (paperback)
    Dlouho mi to leželo v knihovně, než jsem to naráz celý přečetl a můžu říc, že za mě skvělý. Už du na dvojku a štve mě , že dalších pokračování se nejspíš už nedočkám.. Všude se dá tato kniha koupit už za pár korun, přitom je to fakt skvělá akčňárna pohrávající si s fakty o zkorumpované společnosti. Nechybí vtipný, předvídatelný, či drsný hlášky. DOPORUČUJI
  • jayjay86
    Jako dítě jsem přečetl všechny komiksy, co se tu tenkrát o Želvách vydávali. Zbožňoval jsem to. Kreslil jsem je ve školce, lepil doma plakáty, no prostě jsem to žral dost. Postupem let a různých filmů, co jsem se Želvami viděl, se z mého nadšení stával spíše větší a větší odpor k nim. Abych to zkrátil. Toto je naprostá pecka, běžnou knihu čtu i několik hodin, toto jsem zmáknul na posezení a už se nemůžu dočkat dalšího vydání.! Kresba pro mě ze začátku trochu až dětská/amatérská, ale ten našlapanej děj mi tento dojem potlačil někam do ústraní a nikterak nenarušil celkový dojem z komiksu . Pokud jste četli Želvy jako malý, nebo nejste věku 10 a míň, DOPORUČUJI !!!
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš14.8.2016 08:19NOE #03: Čtyřicet dní a čtyřicet nocí
    V LK za 49Kč, ale jako on není poslední díl? Tak to to měli ty chajzlové rovnou rozdávat zadarmo a nebo poslat celé do sběru! S takovým přístupem ke čtenářům, co si knihy za 249Kč kupovali dobře jim v MF tak a snad na tom pořádně prodělali.!!. Zrůdy! :-)... Nebudu ani ty 3knihy číst, jako proč, když se nedozvím konec? Pustil jsem si film a držim hubu....Hodnotit NELZE.
  • jayjay86
    to cyboy: takhle ne, ale řekl bych klidně: ,,Provozuje běhání,, . Stejně jako bych řekl ,,Blíží se stmívání,, .A i tak se dá říc ,,On běhá,, nebo ,,Brzo se setmí,,.. Ale vše mi přijde česky správné..
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš30.5.2016 09:30Jirka #01
    to willis: no to jsem si ani nevšiml, že toho vydal 50tis ks. k tomu snad ani není co dodávat.. :(
  • jayjay86
    BTW POZOR SPRÁVCI POZOR ! ! ! V této knize jsou čísla 44 - 50 , nikoliv 43 - 50...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš22.3.2016 15:52Arrow #01 (komiksová verze obálky)
    a nebo sakra už konečně Bandy?!
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš13.3.2016 19:21Witchblade Kompendium #01
    :( :( tato kniha je nejspíš vyrobena z pijáku. Ano, měl jsem asi zvýšenou vlhkost ve vzduchu ve své knihovně(také jsem celý weekend poctivě stěhoval), ale měl jsem v ní knihy i mnoho let a ani s jednou se nestalo to, co tady s tou po já nvm 3měsících? Ach jo, přitom tolik peněz stála a teď mám takový nervy, když se na ní podívám, že bych jí nejraději hodil do kamen. Měl jsem tam stovky knih a s žádnou ani sebemenší problém a z této knihy mám stránky jak vlny na moři :( ,to mě teda po celoweekendový práci pěkně dožralo teď takové zjištění.. .
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš10.3.2016 12:55Fotograf
    kazumaki: :-) ale houby. Vyjádři se. Jen mi přijde tvůj názor(kord po shlédnutí tvé vlastní tvorby obsahující právě ty chyby, které zde vytýkáš jiným) jakože spíš kompromitující, než objektivní. Toť vše.
    Jinak mě je duchem stále 13let, takže o vyzrálosti v mém případě jistě řeč není, spíše kalim poklidnou vodu českého culíku.. :-)
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš10.3.2016 09:29Fotograf
    to kazumaki: no ono dítě běžící dzungli s lebkou sve mrtve matky v podpaždí, aby si jí pak mohlo vyskladat na zbyle ostatky kostí, které má hned vedle svého spacáku a mohlo tak v klidu usnout - to je rozhodně mnohem uvěřitelnější storka, než tento vcelku klasický výjev ze života psychopata. :-) .O kvalitě kresby bych též raději pomlčel. Jako chápu závist ke konkurenci, ale ............
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš2.2.2016 22:35Batman #08
    V udavačství jsme byli vždycky vynikající národ... Ale díkes to:Ter za informace.
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš15.12.2015 20:50Nejmocnější hrdinové Marvelu #004: Hawkeye
    Já myslím, že nevyjde... nebo ne alespoň v r.2016,ani 2017.. Můj názor.
  • jayjay86
    bohužel, nečetl jsem. údajně to snad měli vydat ComicsCentrum.Stalo se tak,nestalo?vypadá to ale hodně nabušeně, to uznávám! :) a i to stáří je hodně úctyhodné http://www.biggboss.cz/news/1090 . měl jsem spíš ale na mysli něco z té ,starší, mainstreamové scény tedy ;-)
  • jayjay86
    to Azalin: oceňuju, že i tak si někdo můj koment vůbec přečetl. :-) , nicméně(a nemyslím to vůbec nijak ,,prudícně,,) mohu požádat tedy o nějaké příklady komiksů před r.1970, které podle Vás,,nezatuchly,,? Ne, fakt mě zajímá každý názor, ať vím, jak tyto komiksy vnímají i jiní čtenáři, než já..díkes
  • jayjay86
    to Gustik5: Děkuju za vysvětlení, mohu garantovat, že za celý život jsem se s takovýmto významem toho slova ještě nesetkal. ;-)hned zas o něco moudřejší a souhlasím, že rozhodně použití slova bylo tedy správné..
  • jayjay86
    to oru: moje verze se zdá v sešitě 135kompletní. strany 1 - 10 tu jsou. Oproti tomu číslo 134 mám strany číslované jako: 1-9 a pak až stranu 20!. Nicméně řekl bych, že tak je to asi správně? Nebo?
  • jayjay86
    Jen se chci zeptat.?, jsem jediný koho ta kniha stála v trafice 219Kč, nebo je opět zase zlevnily?

    Díky...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš8.9.2015 10:38Lobo: Sedm zbytečných a další příběhy
    to Kapis: myslím, že ,vejškrabci, byly ty malý voprsklý děcka z filmu ,Město Bohů, ,ale nejsem si teď jistej :-)) pěkní grázlíkové..
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš8.9.2015 10:23Lobo: Sedm zbytečných a další příběhy
    Lobo´s back --> Lobo se (z)vrací. To je dobrý příklad už :-) .. To právě zase štve mě, ten volný překlad. Jako jo, ne vše jde hezky a jednostranně přeložit, ale vytvářet si úplně vlastní hlášky do bublin, to je dle mého prznění původního díla a tak to být prostě nemá. Je hezké napsat, že to tomu přidává úspěch, ale není to potom vlastně už překládání, nýbrž předělávání původního komiksu? Pak by se mělo uvádět místo přeložil-předělal...Gawd contract --> Kontrakt na Boga? .atd..
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš27.7.2015 17:35Blacksad (pevná vazba)
    kapis: Pravda zní ze slov tvých. Jak však uvádím, želvy jsou moje dětská srdcovka. A jsou to zmutované želvy ve světě lidí. Ne svět, kde žijou JEN zvířata jakože lidi a s lidskými vlastnostmi. Proti zmutovaným tvorům nic nenamítám...
  • jayjay86
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš2.4.2016Koupím
    Koupím Hellboy a Ztracená Armáda knihu.

    Díky za nabídky na : nejen.komiks@email.cz
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš25.3.2016Prodám
    Prodej celé sbírky Komet od 1Kč tento weekend : http://aukro.cz/listing/user/listing.php?id=11912&us_id=39608148
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš18.3.2016Koupím
    Koupím Hellboy a Ztracená Armáda knihu.

    Díky za nabídky na : nejen.komiks@email.cz
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš17.12.2015Koupím
    Sháním, nabídněte si Vaší cenu ! ,možná i po kusech.. Aargh! 1 - 3 .Díky

    nejen.komiks@email.cz
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš5.12.2015Prodám
    http://aukro.cz/listing/user/listing.php?us_id=40403899&id=8465&offerTypeAuction=2

    Hromady komiksů, vše od 35Kč. Tak třeba tam něco najdete. ;-)
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš12.11.2015Koupím
    KOUPÍM Arnal a dva dračí zuby & jiné příběhy, nabídněte cenu..

    http://comicsdb.cz/comics.php?id=219
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš12.11.2015Koupím
    KOUPÍM knihu BORGIA, nabídněte cenu..

    NABÍZIM: Comicsové Legendy Spider-Man 1-6komplet, prodej nebo výměna. např. za Omnibus DD,Cap.Am. Nebo Bažináč,Punisher,Hitman,Borgia,atd..

    SHÁNÍM: Zámek A Klíč 1-3, popř. pouze knihu číslo 2 !

    Koupím jakékoliv SK mutace Fantoma, popř. pár CZ, co mi ještě schází.

    koupím UKK č 36. X-Men Nadaní z původní testovací serie!!!!, nebo-li s rozměrem o cca 5mm menším než klasické UKK. Osobní předání praha, litomyšl, nebo fotka s pravítkem aby byl jasně vidět rozměr :-) Díky

    Koupím PUNISHER kills the Marvel Universe - Skull variantu (možná i nějaké další, ale pár už jich tu mám) .. Nabízím 500,-

    Nabízím na výměnu UKK za NE-UKK - veškeré knihy co vyšly povětšinou od crew. Např. Ghostrider, nějaký spider-mani,tajná válka,x-men, atd atp... UKK jsou všechny ve velmi pěkných stavech. piště na mail: nejen.komiks@email.cz . Popř. Vám mohu nabídnout ukk na výměnu i za jiné knihy pokud máte zájem..

    pokud by měl někdo zájem mám v luxusních stavech 9.2 a výš +-cca 50ks starších Glory..

    shanim:
    Knihovnička Komety #2: Příhody lišáka Vuka/Kniha džungle
    Knihovnička Komety #3: Dobrý voják Švejk
    Návraty Komety: Český komiks 89>09
    Magazín Komety: Cesta kolem světa za 80 dní-
    Kometa #36

    +trochu odjinud:

    KOUPÍM Spider-Manovské Karty Moci z kolekce Hrdinové A Zločinci. Pokud máte nějaké doma, kontaktujte mne prosím na: nejen.komiks@email.cz

    prosím piště na : nejen.komiks@email.cz
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš10.9.2015Koupím
    Dobrý den,

    sháním:

    Knihovnička Komety #2: Příhody lišáka Vuka/Kniha džungle-http://comicsdb.cz/comics.php?id=350
    Knihovnička Komety #3: Dobrý voják Švejk-http://comicsdb.cz/comics.php?id=1394
    Návraty Komety: Český komiks 89>09-http://comicsdb.cz/comics.php?id=3390
    Magazín Komety: Cesta kolem světa za 80 dní-http://comicsdb.cz/comics.php?id=345
    Kometa #36-http://comicsdb.cz/comics.php?id=287

    prosím piště na : nejen.komiks@email.cz
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš13.7.2015Koupím
    :-) 77mej ročník a už v důchodu? Závidím...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš6.7.2015Prodám
    Zdravím,

    pokud by měl někdo zájem mám v luxusních stavech 9.2 a výš +-kompletní sbírku Loba. Komplet Lobo vol.01, Lobo vol.02 a mnoho speciálů, ročenek, hostovaček apod.. Celkem něco přes sto sešitovek. Jen za solidní cenu, mnoho čísel z druhé serie na ebay už ani neseženete a pokud ano, některá třeba i za 30USD/ks apod...

    email: nejen.komiks@email.cz
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš24.6.2015Koupím
    Dobrý den,

    koupím Preacher : 3 Lovci.
    vetřelci omnibus: kniha 1

    nejen.komiks@email.cz

  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš21.5.2015Koupím
    Dobrý den,
    sháním některá vydání novin: Svět komiksů
    a dále knihu Darkness a nebo Serpieri z vydavatelství Calibre.

    Prosím piště na: nejen.komiks@email.cz
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš2.4.2015Koupím
    Ahoj sháním jakékoliv vydání FANTOMA + Kolekce komiksových hrdinů: Úžasný Spider-Man. Děkuji nejen.komiks@email.cz
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš17.3.2015Koupím
    Dobrý den,
    sháním komiksové noviny : Svět komiksů , kdyby jste nějaké měli ozvěte se prosím na email: nejen.komiks@email.cz
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš17.3.2015Prodám
    Dobrý den,
    prodám komiksy kompletní příběh:
    CZ Lobo - Soukromé očko (1 kniha) + k tomu v originálu US comics Lobo vol.2 #14.15.16.17.18 - P.I. (6 sešitů)
    kniha i sešity jednou čtené - perfektní, jako nové - CENA komplet: 750,-
    popř. ještě:
    CZ Lobo - Univerzální gladiátoři (1 kniha) + k tomu v originálu US comics Lobo - Unamerican gladiators #1.2.3.4 (4 sešity)
    kniha i sešity jednou čtené - perfektní, jako nové - CENA komplet: 600,-
    doplňte svou sbírku o české i originální nepřeložené US komiksy k tomu.
    nejen.komiks@email.cz
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš2.3.2015Prodám
    Dobrý večer,
    koupím tyto UKK komiksy:
    33/32 Spiderman Smutek
    34/19 NewXmen Imperium
    35/32 Klan M
    36/ Wolverine Zrození
    39/ Občanská válka
    42/ Padlý syn - Smrt Cap.Am.
    46/ 1602
    prosím ozvěte se mi i jednotlivě po kusech, .Děkuji

    marekberan@email.cz
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš24.2.2015Koupím
    Dobrý večer,
    koupím tyto UKK komiksy:
    33/32 Spiderman Smutek
    34/19 NewXmen Imperium
    35/32 Klan M
    36/ Wolverine Zrození
    39/ Občanská válka
    42/ Padlý syn - Smrt Cap.Am.
    46/ 1602
    prosím ozvěte se mi i jednotlivě po kusech, .Děkuji

    marekberan@email.cz
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš21.2.2015Prodám
    Dobrý večer,
    koupím tyto UKK komiksy:
    33/32 Spiderman Smutek
    34/19 NewXmen Imperium
    35/32 Klan M
    36/ Wolverine Zrození
    39/ Občanská válka
    42/ Padlý syn - Smrt Cap.Am.
    46/ 1602
    prosím ozvěte se mi i jednotlivě po kusech, .Děkuji

    marekberan@email.cz
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš1.9.2016 17:25Pindárna
    to willis: Mě se zase líbila Válka S Mloky :-), jsem čekal nějaké bouřlivé reakce, jestli nějak nerozvířím poklidné vody tímto označením :)..
    baatcha: jj, to se také počítá. Mám na mysli právě tyhle ,,komerční,, komiksy, jestli ještě nějaké nevydali...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš1.9.2016 13:29Pindárna
    Ahoj lidé, nevíte prosím náhodou jaká všechna ABCíčka vyšla, jako komiksový speciál? A nemyslím ty staré hrůzy, ale bavím se teď o těch novějších vydáních s názvem: ABC+plus Komiksový speciál. Mám zde 2x Spider-Man a 2x X-Meny, kolem roku 2012. Vyšlo ještě i něco? Děkuji za případnou odpověď všem.. :)

  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš26.8.2016 12:40* Připomínky a návrhy
    SUPER , tak to jsou super zprávy. Konečně jsem se toho NHM dočkal. Bezva! -)
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš5.7.2016 21:07Filmový a hudební klub
    tak ve finále musím teda Superman vs Batman relativně i pochválit. 3hodiny bych sice sestříhal do 40minut, ale konečně někdo použil normální konec - po všech těch tunách slaďáků a happyendů. Škoda, že to nepřevedli i do komiksové praxe a nezbavili nás toho obšousta už navždy .. :-)
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš19.6.2016 11:25* Připomínky a návrhy
    chybí Jirka #02 :-) . A je to asi první komiks ever(hned tedy po čtyřlístku), co se kdy dostal i do prodejny Konzumu v naší obci!! Ostatní nakladatelé styďte se, :-) :-)
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš13.6.2016 15:57Srazy, cony, festivaly
    také bych klidně hlasoval za přesunutí do větších prostor už...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš7.6.2016 21:32Filmový a hudební klub
    nejedná se zrovna o komiksový titul, ale prtže mi tu někdo v minulosti doporučil výborný : American Crime Story: People vs O.J.Simpson, rád bych všem, co ještě neviděli doporučil seriál podle předlohy Stephena Kinga : 11.22.63 . Včera jsem dokoukal a je to vážně peckovej počin, dle názvu vám už asi dojde o co se bude jednat, takže jen doplním, že se hlavní hrdina vrací časem, aby v tento den zabránil onomu atentátu. Povede se mu to? A podaří se mu změnit svět? A jak?... Těch cca 7hodin za to shlédnutí vážně stojí..
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš3.6.2016 09:21* Připomínky a návrhy
    jo aha, tys reagoval na to, že: ,,i když to všichni ohodnotí jednou hvězdou bude to 25%,, a ono by to přitom bylo 20%. No sláva, už mi to došlo. Smekám o mocný matematický mágu za tuto lekci procitnutí pro mě zdarma ;-).
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš3.6.2016 09:02* Připomínky a návrhy
    to Zack.: pořád nechápu, co tím myslíš. Vidím zde údaj hodnocení 25% a o tom je řeč.. Tvoje narážky o dělení a počítání fakt nechápu.
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš2.6.2016 22:24* Připomínky a návrhy
    to zack: :-) mám ti nasdílet fotku s komiksem v náručí? :-)A o co že ses vlastně vsadil? Jinak ano, 25% tam vidim, nerozumim tomu otazníku. And seneke: YES, tak kdo by nežárlil na takový prodeje .. ale vzhledem k věku by to bylo spíš naopak s těma bábovičkama..
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš2.6.2016 11:46* Připomínky a návrhy
    napadlo mě po vzoru csfd přidat ještě hodnocení ODPAD!(či 0 z 5), prtže takto i když bude nějaký komiks ohodnocen všema lidma pouhou jednou hvězdou, stále má vceku solidních 25% . :-) A to si myslím, že je (např.:-) )na JIRKU pořád vysoké číslo..
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš1.6.2016 07:59Pindárna
    k tématu: Jirka: Ještě bych vás rád obohatil o menší zjištění. Včera jsem se rozhodl, že projedu ona videa českých youtuberů, abych přece jen nepatřil jen k pindalům, co vlastně ani ,,neví o čem mluví,, a hrůza. Videa se dělí na 2kategorie - herní a ostatní. V ostatních najdeme kecy o tom, co měl daný youtuber k večeři, jak si správně namalovat řasy, či ohodnocení nějakého filmu apod. popř ještě tzv ,,open box,, videa, ve kterých sponzoři většinou zasílají youtuberům např. drahou elektroniku či podobně a youtuber za pár keců o tom výrobku na kameru, u kterých onen výrobek vybaluje z krabice, či sestavuje, si může onen produkt zanechat. A nebo si jen byla ona youtuberka udělat v Pařížské ulici lepčí den a musí se svým odběratelům pochlubit, co si donesla domů. OK +- dejme tomu - lidi a doba jsou dementní, staří sledují Ulici, mladí nahrávaj ,,Ulici,, a pouštěj to svým vrstevníkům. ALE POZOR NA PRVNÍ KATEGORII - tzv. HERNÍ !!! Toto jsou videa, kde dřepí nějakej vykydlej nemakačenka u monitoru a paří hry jednu za druhou a rádoby vtipně to komentuje. Budiž. Jenomže tím jak to paří a sdíllí, tak je napojenej na nějakej program a skrz něj mu vaše ratolesti posílají ze svého kapesného skutečné peníze jako podporu k tomu jeho dementnímu žvanění! ! ! A to jako vážně. Přijde vám to ujeté? Proč by někdo, kdo nikdy nic ještě nevydělal posílal např.100Kč nějakýmu tlustýmu trotlovi? Já nevím, nechápu to, ale je to tak, takže lidi, dejte si pozor, aby díky vašim dítkům se z vás nestali nedobrovolní sponzoři těchto Jirků, FattyArmy a podobných nepovedených exemplářů.. Za dvě hoďky hraní jim lidi naposílají přes tisícovku, dle oblíbenosti = naprosté vyvrcholení demence. A to jen proto, aby vás například v tomto herním videu zmínili v lepším případě jménem(v horším ani nepoděkují, jen to tam uvidíš na monitoru, jak jim naskočili peníze), či aby viz. komiks Jirka první kapitola, když pak jako správný klon jedeš na to jejich setkání, abys mu mohl říct ,,Víš jak ti každý den posílám 75Kč?, Tak můžu si teď s tebou za to udělat fotku a sdílet jí na FB?,, a pak, s takovou fotkou jsi dle dnešních měřítek teprve ten pravý KRÁL! :-)..
    PS: Jirka má videí něco přes 700,
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš30.5.2016 19:34Pindárna
    to seneke. Já mu dávám o rok víc. To ho snad pak přestane bavit a přejde k něčemu jinému. Ale jen do konce roku už má teď navybíráno na předplatných hafo, takže myslím, že to tu bude 100% ještě v roce příštím... :-)
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš27.5.2016 20:49Pindárna
    to DemnoG: raději sibiřského asociála, co dokáže sekat dřevo a postarat se o sebe, než homo/transexuála co dokáže leda zapnout PC a když vypadne proud začne pomalu doma v paneláku umírat a rozkládat se :-) ;-) ...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš26.5.2016 11:26Pindárna
    bože, zatrhněte to někdo! :-)
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš21.5.2016 14:09Filmový a hudební klub
    Ruská komikso-kinematografická scéna nemůže zůstavat pozadu za amíky navěky ! ! ! :-)

    http://kultura.zpravy.idnes.cz/sovetsti-avengers-0nk-/filmvideo.aspx?c=A160520_133503_filmvideo_ts
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš15.5.2016 09:51* Připomínky a návrhy
    to ClimbVibe. No jo, to máš asi nejspíš pravdu :-),
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš13.5.2016 10:50* Připomínky a návrhy
    to invape: je mi z toho na blití.. Jako jo, komiks se už dlouuuho používá ke komerčním účelům, ale že lidé koupí komiks od takovýhleho ...... než něco kvalitního od Marvela, či DC, to mi přijde prostě jako hodně slabě řečeno hloupost(ovečky) a trend dnešní doby - sledovat a být posedlý cizími životy... A úplně nejhůř udělají rodiče, co něco takovýho donesou domů svým dětem, aby v nich podporovali další čumějící a klikající opice bez vlastního názoru(co neřekne jejich oblíbený youtube blogger,jako by nebylo).. Nevim no, možná kdybych byl ročník 2000a vejš asi bych byl taky takovým blbem, ale jsem velice rád, že mě toto minulo a dokážu přežít i bez zapnutého PC a funkční WiFi sítě...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš2.5.2016 16:40* Připomínky a návrhy
    oprava
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš15.4.2016 10:32Srazy, cony, festivaly
    Já nevím, ale pořád nějak v těch Seriích nevidím Ultimátní Komiksový Komplet nikde. Jsem slepej? Už jsem to kvůli tomu 2x zresetoval, prtže na fb se psalo, že je to už doplněný, ale stále nic..
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš5.4.2016 14:08Pindárna
    PS.pokud někdo této služby využijete, neváhejte a pochlubte se pak zde. Jsem docela zvědavej s čím vším(pokud vůbec)lidé přijdou...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš5.4.2016 14:01Pindárna
    Ahojíky, hoj všem :-). Po dlouhé době nepřináším žádné prudění do ničeho, či nikoho. Naopak vás chci všechny informovat o službě, kterou limitovaně do konce dubna jen!provozuje(za tuto cenu) Happy Foto a sice vytvoření 52stránkové lepené knihy v HC s vlastními obrázky. Jen za 299Kč. Já osobně tam zasílám 50mnou nejoblíbenějších komiksových obálek. Někdo si může nechat takto vytvořit knihu s malbami od jeho oblíbeného kreslíře, někdo si může takto nechat v HC vytisknout jeho oblíbenej komiks/sešit, enbo si jen udělat book maleb jeho oblíbeného komiksového hrdiny. No možností je dost, tak možná toto někoho osloví a nadchne.. http://www.happyfoto.cz/fotokniha/fotokniha-pevna-lepena-vazba.html#a4
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš23.3.2016 08:49Stripy, jouky, fejky :)
    kaluž: souhlasím, je to někdy pěknej opruz. :) na mycomicsshop je spoleh, ale mě povětšinou odradí cenou a raději si komiks koupím jinde s rizikem. Jak kdy, jak u čeho, jak od koho - ale někdy už jsem tam v minulosti nakupoval, líbí se mi, že na folii máš vždy identifikace toho, kdo to hodnotil, což pak musí usnadňovat případnou reklamaci. Každopádně, díky za diskuzi, je fajn posdílet své zkušenosti i s jinými lidmi, když ve svém okolí žádné komiksově založené nemám :)
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš22.3.2016 21:22Pindárna
    toe: jasně, nepopírám. :-) rozhodně si za ním ale stojím a nikdo mi nenamluví, že nevědět co byl zlatý, či stříbrný věk komiksů je ze strany prodejce komiksů totální přešlap.. Ale co člověk, to názor, někomu třeba takový prodejce vyhovuje, já osobně tam nakupuji jen podhonocené tituly.
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš22.3.2016 13:05Stripy, jouky, fejky :)
    toe: nne, :-) , tam makají lidé, za kterými když jsem přišel a zeptal se, jestli mají folie na sešity ze zlatého, nebo stříbrného věku, tak na mě koukali, jak z jiné planety o čem to mluvím.. Nic proti nim - klasičtí zaměstnanci bez zájmu, čekající na 14tý den v měsíci. A nepřesvědčují mě o opaku ani ty dvě dívčiny z CP, co dělají ty videoblogy, ve kterých vlastně jen popisují tu či onu vyšlou publikaci v čechách. Názor si přeci dokáže udělat každý sám, mě zajímaj věci, o kterých jsem třeba nikdy neslyšel, novinky ze zahraničí, apod... Proto jsem velkým obdivovatelem Lennyho, to je úplně jiná liga informovanosti! :)
    celkově mi přijde CP zaměřením spíš na vše kolem komiksů, než komiksy samotné. Nebo resp.zájem a okruh znalostí pracovního personálu - že toho spíš vědí více o postavičkách, hrníčcích, či tričkách apod, než konkrétní US sešitovce, autorech, ilustrátorech,(s výjimkou toho, co znají z čech) ... ALE, třeba je to jen můj špatný dojem toto celé. ..

    a něco pro odlehčení, když tu někdo nakousl ten Čtyřlístek :) : http://promuze.blesk.cz/clanek/pro-muze-viral/368006/kam-se-hrabe-paserak-sexu-do-ctyrlistku-detske-knizky-od-velkych-uchylaku.html
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš22.3.2016 02:34Stripy, jouky, fejky :)
    kaluž: + ještě doplním, jak říkáš, rozhodně by bylo minimálně fér nafotit tyto komiksy do nabídky, jakože každý roh, vnitřek, okolí spon, zadní stránku, apod. Takhle to můžeš doma rozbalit a zjistit spousty vad, které cenu snižují o brutální desítky dolarů až právě na oněch 10-15babek. Např.zde číslo 114 za 5dolarů :): http://www.ebay.com/itm/Avengers-114-1963-1st-Series-Night-of-the-Swordsman-1973-Marvel-Comics-/262332074263?hash=item3d1435c917:g:FSsAAOSwAuNW5Ew9
    číslo 111 za 7$: http://www.ebay.com/itm/AVENGERS-111-1973-GD-VG-WITH-TWO-BESIDE-THEM-/311559354269?hash=item488a62779d:g:s2oAAOSwP~tW2KpO
    číslo 99 za 9$: http://www.ebay.com/itm/AVENGERS-99-VG-1972-It-Has-Been-Written-Whom-the-Gods-Would-Destroy-/330776111563?hash=item4d03cae9cb:m:mAnwxUsXQjdgUHnqaWjzWuw
    apod. Ono koupit si 3komiksy za 13táců, doma to rozbalit a zjistit že na ebay bys je pořešil do litra, to je docela na to, hodit si lano už v nervech :)
    Jasně, některá čísla se třeba v tuto chvíli přesně nedaj sehnat za takové ceny, ale to je jen otázkou času... To známe i u nás např zde:
    http://archiv.aukro.cz/crew-c-4--i3687548371 versus http://archiv.aukro.cz/crew-c-4--i4465460092 . A to je stále ten samý rok. No a dokonce se prodala i za jen: http://archiv.aukro.cz/cz-komiks-crew-4-1997-slanie-sandman-batman-ap--i5841280180
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš22.3.2016 02:13Stripy, jouky, fejky :)
    to kaluž: jednoduše, :) otevřel jsem si Overstreet Comic Book - Price Guide a v tý máš oficiální ceny VŠECH komiksů co kdy vyšli(USA).. To, co vidíme na aukru, jsou tipuju stav maximálně! 2.0 GD, nejspíš ani to ne.. Overstreet má velice , !!VELICE!! přísný hodnocení a to čemu my tu říkáme dobrý(u takto starých komiksů), je většinou někde u indexu 1.0, pokud vůbec(to jako fakt).. Už to, že stav dobrý(GD)je bodován pouhými 2.0 z 10 - to dost naznačuje o jak striktní hodnocení se jedná .Mohu klidně pořídit scan stránky s těmito Avengers a prdnout to sem ať vidíte... Osobně pokud kupuju něco jakože takhle dražšího, vždy si napřed porovnám cenu s touto knihou, oni to samozřejmě zkoušejí i v zahraničí prodávat nad cenou. :-) . A právě, když už něco takového koupit v čechách za takovej balík, tak jedině v CGC, kde máš jistotu, že ti to zkoukli a stav určili opravdový profesionálové. Taky už mi dorazili komiksy nahodnocené jako dobré, či velmi pěkné a přitom ... no škoda mluvit vůbec.
    Tady je kdyžtak přesný popis určování stavu: http://comicspriceguide.com/comic-book-grading
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš21.3.2016 14:48Stripy, jouky, fejky :)
    to baatcha: no tak zrovna v comicspointu maji tato cisla taky už vcelku drahá. 699Kč,899Kč,apod. Ale ještě dejme tomu-musí zaplatit zaměstnance, prodejnu + to naceňují neznalci. Ale aspoň to nepodporují nesmyslnýma hláškama, aby zmátli své zákazníky. Cena by měla být v rozmezí 10 - 15$. Frajer tam dal cenu 2x - 3x vyšší, než by byla cena těchto komiksů v CGC a ještě k tomu s hodnocením 9,2+ ,což je stav, ve kterým ten komiks ani povětšinou nekoupíš v době vydání! - pokud ho kupuješ v trafice. To možná, kdybys čekal před tiskárnou, než to dostanou do rukou kdejaký přepravci,skladníci,apod...
    to kapis: njn, saudek, z něho budou někteří lidé profitovat až do konce jejich bídných životů.. :)
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš20.3.2016 00:29Stripy, jouky, fejky :)
    já si prostě nedám pokoj.:-) !sledujte: http://aukro.cz/listing/user/listing.php?id=8263&us_id=9273633
    .. 4.5táců za neCGČkovanej komiks a ještě s přidanou namotávačskou hláškou: ,,Tyto starší tradiční komiksy se kupují nejen ke čtení, ale hlavně ke sběratelským účelům, vzhledem ke stáří se jich nedochovává tolik a postupně nabírají na ceně, viz například http://www.hollywoodreporter.com/heat-vision/rare-avengers-x-men-first-355029.,, Jako, kdo na to skočí a nedejbože si to koupí za tuhle paletu, fakt toho člověka lituju...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš15.3.2016 13:03* Připomínky a návrhy
    věřím v Zackovu nesmrtelnost a superschopnost zvládnout to ještě v tomto životě! :-) !
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš13.3.2016 19:29* Připomínky a návrhy
    to zack: super, -;) díky za zpětnou reakci. Kapis: Tagy jsou náhodou super, usnadňujou práci s hledáním a v celkové orientaci, to budeš pak milovat ještě víc -:)
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš12.3.2016 14:38Sběratelský klub
    to Draco: lituji, ale za tuto kartičku dostanete pouze...VŠECHNO CO MÁM, všechno, ná, berte! :). Ty Simpsonovi tam jsou nastříhaný skvěle..
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš12.3.2016 14:28* Připomínky a návrhy
    + mám ještě ,uchylku, na chronologickou posloupnost, jak vycházeli originály(logicky pro čtenáře nejlepší styl čtení), ale to tu nejspíš nezrealizuje nikdy nikdo. Aby např. napsal Avengers a šup první kniha UKK Počátky, další kniha já teď nevím UKK Zrození Ultrona, apod. Nebo Iron Man - první kniha UKK Počátky, další UKK Tragedie a Trumf, další UKK Démon V Lahvi, atd, apod.. Jinak si to začínám tvořit doma papírově, ale to je o ničem + se tam docela naprd pak něco dodatečně vloží, když někdo vydá po x letech titul jenž patří někam mezi ty co už vyšli.. A samozřejmě všech komiksů - ne jen UKK, ale ty to většinou brali od nejstarších, proto jsou v tomto příkladě uvedeny pouze ty...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš12.3.2016 14:18* Připomínky a návrhy
    Napadl mě návrh :-) : , když sem člověk napíše jméno nějakého hrdiny, aby mu vyjeli všechny komiksy(z této databáze, of course), ve kterých se tento hrdina objevil. Např.když napíši Lobo, vyjedou mi tam Čtyřlístky, Kačeři, Večerníček a kdovíco ještě, tak jestli by se u každého komiksu nedali zavést např. nějaké tagy hrdinů, kteří se v něm vyskytují, aby když to člověk pak napíše, tak mu vyjeli jednak všechny a druhak opravdu pouze komiksy, kde se onen hrdina vyskytuje, ne kde se jeho jméno poskládalo např ze slabik či já netuším na jakým principu funguje ten vyhledávač teď, nebo že se tam objevuje stejný autor tak šup hned mi to vyjede mezi tím. Jo, abych hned na první pohled věděl, ano Lobo v čechách vyšel ve 30ti publikacích a třeba si celý seznam hned poslal do tiskárny. Na zahraničních webech to tak mívají, tak nvm, je to jen takový nápad no...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš11.3.2016 01:33Filmový a hudební klub
    tak snad....

    http://www.youtube.com/watch?v=m5_A0Wx0jU4
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš10.3.2016 13:12Sběratelský klub
    věnováno pár sběratelům, co si ze sebe dokáží udělat prdel a zároveň se vidí v reálným světle. (zhruba 1 ze 100, takže se tu hromadně neurážejte pánové prosím). Koneckonců Wladimíra 518 můžeme najít i zde na webu: http://comicsdb.cz/autor.php?id=199 , takže to není tak úplně ,,zvenčí,, zase...

    http://www.youtube.com/watch?v=6hUJwayOTWM
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš7.3.2016 21:44* Připomínky a návrhy
    to toe: klidně bych zaslal, ale vidím, že blackJag už to má pod palcem :-)
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš7.3.2016 11:52Pindárna
    to:zack ,toto by mohl být ten link kdyžtak: http://www.comixzone.cz/view/1890-comics-centrum-v-comics-night/#content
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš6.3.2016 18:38* Připomínky a návrhy
    Zdravím,
    chybí zde letošní tuzemský komiks: FOTOGRAF
    od autora: Murin Wolf.


  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš4.3.2016 22:16Pindárna
    no očekával jsem spíše názory ohledně toho tématu - smutek, nadšení, vztek, modlitby. Koukám, že ale se lidé raději zaměřují na vkládání rádoby vtipnejch a trefnejch poznámek na mě, takže už otevírání témat prdím. :-) Já mám želvy rád, že nevycházej mě mrzí, vtipné mi ale (když už jsi to nakousl) přijde naslibovat hory doly a přitom to nemít pojištěné, potvrzené, 100%tní... Každopádně za mě držím palce ať se stihnou do dalšího filmu - jak zní současný plán..
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš4.3.2016 15:21Pindárna
    nespavec: ano očekával jsem, že v tom budou komplikace a v tuzemsku slíbená periodika jistě po celých 10let nevydrží, takže děkuji za pochvalu. :-) .právě, že by mě strašně překvapil opak - ať už je tedy důvod nevydání jakýkoliv...
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš4.3.2016 10:00Pindárna
    Tak co lidi? Želvy Ninja zdá se, že přerušili (naprosto neočekávaně :-) )svojí pravidelnou čtvrtletní šňůru... :( :)
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš4.3.2016 09:57* Připomínky a návrhy
    Přijde mi, že někdo z dobré vůle strávil miliardy hodin nad tvorbou těchto stránek. Pokud to chcete ocenit, oceňte - nedožadujte se však veřejného plácání po bedrech stejně jako ho nezýskává autor(ři) těchto stránek. :) Nebo nechápu, co se tu snažíte poslední dny dohledat. Čtěte raději komiksy, o tom to tu přeci je.. :-)
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš26.2.2016 19:13Stripy, jouky, fejky :)
    to sleepless: .. :-) :-)..ok, věř.
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš25.2.2016 20:04Stripy, jouky, fejky :)
    joke/fejk. Posuďte sami. http://aukro.cz/plakaty-filmove-hudebni-divadelni-vystavni-sbirka-i6007215129.html :-) :-) :-) Trochu i výstavní cena, řekl bych že onen prodejce se do práce moc nehoní. Stačí fixa, pár plakátů a je vyděláno.. :)
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš19.2.2016 11:33Sběratelský klub
    to zack: No když třímám v rukou Overstreet Comic Book Price Guide se svými 1200stránkami drobným ,bible, písmem a vidím obrázky zhruba 150ti lidí, co tuto knihu stvořili, pojímá mě při čtení toho komentu pouze úsměv :) Myslím, že je to totálně pasé něco alespoň zdaleka obdobného tu zpracovat. Navíc tu nemáme ani jeden shop s licencí na zasílání na CGC zatavení a ohodnocení stavu, takže odhady stavu komiksů jsou jen v rukou ,,profeisonálních,, prodejců, takže i v tomto vcelku zaostáváme. Zatímco v zahraničí hejbe s cenou komiksu jeho stav, tady především jen a pouze ten komiks jako takový-pokud už to není vyloženě salát... Takže asi ano, dal by se tu vytvořit nějaký seznam vydaných komiksů u nás a u toho vyplivnout nějakou přibližnou cenu, ale myslím si že bud to udělat pořádně(v praxi téměř neproveditelné :-) ) a nebo je to jen zbytečné ztracení času. .. nějaký názor na toto?díky..)) . A nebo i tady na comicsdb.cz jsem si u nějakých titulů všiml, že se tam udává sběratelská cena, tak možná toto trochu kvalitněji rozvinout..?
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš19.2.2016 11:20Filmový a hudební klub
    Hulk vs Ant-Man vs Coca-Cola.. :)

    http://www.youtube.com/watch?v=OlZqBR3yTiw
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš13.2.2016 18:45Pindárna
    kaluž:díky za tip, pustil jsem se do stahovani uz. . Mám známého, který se vyžívá v pročítání právě všech těch starých inzercí, co se dají v komiksech najít...)
    :)a to jo, zvolením barev to jsou jasný Rychlý Šípy.
  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš11.2.2016 21:19Pindárna
    ahoj lidé, o toto se musím podělit, prtže v dětském komiksu by jste O.J.Simpsona už nějaký pátek hledali rozhodně zbytečně! Toto jsem nalezl na vnitřní obálce z roku 79. ! :-)

  • jayjay86
    jayjay86 mecenáš9.2.2016 19:45Sběratelský klub
    to: Draco. Já bych asi řekl, že jak pro koho. Pro někoho téměř žádnou(mě), někdo by ti za to utrhnul ruce. Žádná oficiální cena není, přeci jen žádnýho : Overstreet Comic Book Price Guide se tu nikdy nedočkáme, takže to bude vždy jen otázkou poptávky.
Sbírka z comicsů na CDB
Četl/a: 0
Mám: 1 (cca 0 Kč)
Chci: 2 (cca 624 Kč)
Sháním: 3 (cca 1023 Kč)
Nabízím: 0
Osobní: 0
Sbírka mimo CDB
Četl/a: 0
Mám: 0
Chci: 0
Sháním: 0
Nabízím: 0
Osobní: 0