PKD Naposledy online: 17.4.2024 19:19
- Pro mě,jakožto milovníka série Silent Hill,jasná volba. Díky tomuto booku,jsem objevil šíleného Bena Templesmithe. :-)
PKD8.11.2017 16:40Silent Hill: V nitru hynoucí
- Neskutečný nářez. Na eňu něňu menu,hned tak nezapomenete!
PKD7.11.2017 23:29Dříve známí jako Liga Spravedlnosti
- Tak to jsem tedy nečekal. Fakt ne. Tak jsem neslzel smíchy od dob,Dříve známí jako...JL.
PKD7.11.2017 23:26Ultimátní komiksový komplet #030: She-Hulk: Svobodná, úspěšná, zelená
- Stejné jako u Darkness. Pápápá vazbo.
PKD7.11.2017 20:37Tomb Raider: Legenda o Medusině masce
- Supr. Až na ten problém,který tu nebudu ventilovat,páč bych se musel kur...nas...
PKD7.11.2017 20:34Darkness
- Nemám slov k popsání toho,jaký to byl hluboký zážitek. Stejně jako u Království Tvé. Část s mutatskou holčičkou Maggie a Gwen, pokaždé tak silně ořvul,že tuto knihu tak trochu,nenávidím. Ale přesto jsem to již několikrát udělal. Mistrovský klenot,jež se hravě vyrovná,takovým flákům,jako Millerův Dark Knight či již zmíněné,Království Tvé. A jako z pohledu DCčkáře to vidím takto-kdo to s Marvelem myslí vážně a nemá tento skvost,je idiot.
PKD7.11.2017 20:30Zázraky - Marvels
- Stejně perfekto jako 1,ale nakopal bych knihárnu doprdele! za tu mizernou ´´vazbu´´ u které se evidentně kurevsky šetřilo lepidlem. To ovšem není nic proti tomu slavnému vydání Darkness od zas.calibre.
PKD7.11.2017 20:19Vycházející hvězdy #02: Síla
- Geniální!!! A naprosto jasná inspirace autorů Heroes.
PKD7.11.2017 20:16Vycházející hvězdy #01: Zrozeni z ohně
- Na zabijácké duo,Prd a Zmrd se prostě nedá zapomenout. Stejně tak na plakát hledaných,kde jsou: Prasák,Pinďour a Vyšpulín. Nevím,zde se urazit,že mi někdo šáhl na dětskou klasiku,ale je to genitální,gurva!:-)
PKD7.11.2017 19:38Comicsové legendy #01 - Lobo: Bullíkův případ #01
- Nejlepší hláška-Logan:,,dobře,jdu toho s váma,prófo. Je to lepší,jak tlouct špačky na základně Alpha´´.:-)))
PKD7.11.2017 19:34Comicsové legendy #06: X-Men #01
- Absolutně a bez debat,nejlepší Batmanův story všech dob!!! Hodně pochybuji,že to někdo,někde,nějak,překoná.
PKD7.11.2017 19:28Batman: Návrat Temného Rytíře
- Mooreův story je klasika,to víme všichni. Ale Brubakerův, je totální atomovka!!!
PKD7.11.2017 19:26Batman: Kameňák a další příběhy
- Atmosféra hustá tak,že by se dala krájet! Takovýk booků fakt moc není.
PKD7.11.2017 19:24Batman: Arkham - Pochmurný dům v pochmurném světě
- Scénář ok. Ale Romita jr. ROZHODNĚ!!! není a nikdy! nebude Romita sr. Otřesný čmáral. A ty jeho hranatý hlavy,mě ještě dnes,straší ve snech. I toto byl důvod,proč sjem před lety ty první 3 booky,prodal.
PKD7.11.2017 19:22The Amazing Spider-Man #02: Odhalení
- Napoprvé,nic moc. napodruhé,nic moc. Pak pauza,a lup ho! Okamžité prozření a plný počet. Satanžel je to od BBartu,takže čus 2 kniho,která je ještě větší Mooreův nářez,než toto.
PKD7.11.2017 19:16WildC.A.T.s – Návrat domů
- Nezbytnost.Hl.kvůli Galaxii/BSG Galactice:))) a mistrovské Vzpouře Mozků. Ovšem jen pro pamětníky.
PKD7.11.2017 19:13Velká kniha komiksů #1
- Vlastním originál všech prozatimních tj.3 knih.
PKD7.11.2017 19:09Superman: Země jedna #1
- Naprosto bezchybné! Ostatně,duo Johns/Frank ještě nikdy nezklamalo. Ovšem,pro chudáky,co znají jen Vertigo a čtou zásadně rádoby drsný comicsy a jsou drsní chlapáci,to je samozřejmě nuda. Toto je totiž book pro inteligentní lidi.
PKD7.11.2017 19:07Superman: Utajený počátek
- Naprosto otřesná a hnusná kresba. Ovšem,geniální scénář. Naštěstí. Vydáno v době,nadcházejícího Man of Steel do kin,tudíž,skvělé načasování.
PKD7.11.2017 19:04Superman: Poslední syn
- Perfektní! Měl jsem obavy,že mi Mooreův Superman přijde trochu směšný,ale opak byl pravdou. A hostování Kary,jako vždy,potěšilo.
PKD7.11.2017 19:01Superman: Co se stalo s Mužem zítřka?
- Tuto cz verzi nemám. Nechce se mi podporovat zodějnu typu,vydáme vám jen 9dílnou sérii ve 2! knihách. Tuto sérii,jako pravý comicsový sběratel a angličtinář,mám tudíž samozřejmě,v sešitech.
PKD7.11.2017 18:59Superman Nespoutaný #01 (paperback)
- Pro blázny,kteří beznadějně propadli ST ale hl.TOSce,povinost!!!
PKD7.11.2017 18:52Star Trek Omnibus: Původní série
- Ne,tak dávno,zesnulý Darwyn Cooke,byl přirozený génius,neboť nikdo neuměl nakreslit ale hl.napsat v 21.st.příběh,který jakoby vypadl ze 40,50tých let. Dodnes mě vto ohromuje. Silk Spectre taky dobrý,ale na 1.story to nemá.
PKD7.11.2017 18:50Před strážci: Minutemani / Hedvábný přízrak (paperback)
- Střídání kreslířů zde i v jiných comicsech,je vždy (tedy i zde),iritující. Scénář průměr. Na 4 hv.to dotrahuje jen díky Jimu lee,to je jasný.
PKD7.11.2017 18:45Liga spravedlnosti #02: Zrození zla (paperback)
- Nejslabší book od jinak skvělého Geoffa Johnse.
PKD7.11.2017 18:43Liga spravedlnosti #01: Počátek (paperback)
- Jeden z nejúžasnějších,nejemotivnějších,nejpropracovanějších atd......comisů všech dob!!!
PKD7.11.2017 18:41Království tvé
- Bezchybné! Co dodat?
PKD7.11.2017 18:35Batman: Ticho I
- Vtipné a bezchybné,klasická kresba alá Curt Swan. Moje Kara a Lobo,naprosto vedou! :-)
PKD7.11.2017 18:30DC komiksový komplet #021: The Brave and the Bold: Vládci štěstí
- Excelentní dílo! Mám to v originále už 7 let a tohle cz vyd.rozhodně (jak jsem se dost obával),nezklamalo. Megalomansky narvaná sága,která přesto (dík Wolfmanově genialitě),drží pohromadě. Pro znalce a fanoušky hl.DC,absolutní! povinnost! Pro mě obzvláště osobní,neb tam umírá má nejoblíbenější postava v dějinách DC,Kara.
PKD7.11.2017 18:27DC komiksový komplet (speciál) #01: Krize na nekonečnu Zemí
- Paráda. Marvel to vzal opravdu od podlahy!
PKD7.11.2017 18:16Star Wars Magazín 2015/07
PKD17.4. 19:18Batman: V žáru smrti
PKD24.1. 18:16Providence Omnibus
PKD10.12.2023 19:38Batman: Vánoce
PKD4.11.2023 20:25Joker #02
PKD4.11.2023 16:25Batman: Návrat Temného Rytíře (3. vydání)
PKD4.11.2023 16:22Zázraky
PKD4.11.2023 16:17Marvel Origins #004: Hulk 1 (1962) (testovací)
PKD4.11.2023 15:32Batman / Soudce Dredd
PKD11.10.2023 14:16V horách šílenství H. P. Lovecrafta #02
PKD4.10.2023 18:35Zámek
PKD10.7.2023 12:01Velká kniha komiksů Jana Štěpánka
PKD10.7.2023 11:59Joker #01
PKD10.7.2023 11:56V horách šílenství H. P. Lovecrafta #01
PKD10.7.2023 11:55Jáma a kyvadlo
PKD26.6.2023 10:33Pošťák
PKD3.3.2023 20:57Batman: Zatracení
PKD2.12.2022 21:45Superman: V každé roční době
PKD31.10.2022 19:03Liga spravedlnosti #07: Válka s Darkseidem I
PKD12.9.2022 20:12Temná věž - Pistolník #06: Poslední výstřely
PKD7.9.2022 12:42Temná věž - Pistolník #04: Dostavníková stanice
PKD7.9.2022 12:34Liga spravedlnosti #06: Liga nespravedlnosti
PKD7.9.2022 12:19Frankenstein
PKD30.11.2021 20:40Temná věž - Pistolník #05: Muž v černém
PKD16.11.2021 19:08Star Wars: Popel Jedhy, Vzpoura na Mon Cale
PKD2.7.2021 12:59Hodiny posledního soudu #02 (paperback)
PKD30.6.2021 18:57Star Wars: Moře v plamenech, Pevnost Vader
PKD30.6.2021 18:49Star Wars: Vyvolený, Světlo pohasíná
PKD15.12.2020 10:50RUR
PKD19.11.2020 09:04Rychlé šípy (4. kompletní vydání)
PKD4.10.2020 10:52Hodiny posledního soudu #01 (paperback)
PKD4.10.2020 09:45Temná věž - Pistolník #03: Bitva v Tullu
PKD31.7.2020 21:30Maus (souborné vydání)
PKD20.6.2020 11:07Liga spravedlnosti #05: Věční hrdinové (paperback)
PKD16.6.2020 09:25A zrodí se hvězdy...
PKD18.5.2020 10:05Temná věž - Pistolník #02: Sestřičky z Elurie
PKD18.5.2020 09:43Marvel 1602
PKD29.4.2020 20:57Komiksový výběr Spider-Man #001: Úhel pohledu
PKD2.2.2020 16:16Providence
PKD29.1.2020 19:21Joker
PKD26.12.2019 15:26Cromwell Stone
PKD17.12.2019 15:34Star Wars: Aphra, Citadela hrůzy
PKD14.12.2019 19:20Star Wars: Válka na Shu-Torunu, Konec her
PKD12.12.2019 11:08TGM - Komiksový příběh
PKD28.11.2019 18:26Temná věž - Pistolník #01: Cesta začíná
PKD4.11.2019 10:22Věčné zlo (paperback)
PKD24.10.2019 19:12Liga spravedlnosti: Válka velké trojky (paperback)
PKD24.10.2019 18:39Batman: Země jedna
PKD13.10.2019 18:05Znovuzrození hrdinů DC: Batman / Flash: Odznak (Batman)
PKD27.9.2019 15:04DC komiksový komplet #072: Flashpoint
PKD11.7.2019 10:22Superman: Mír na Zemi
- james89... p.s.ja tez neveda, zda do toho jiti, ale sel jsem a nelituji toho. Ale jak rikam, pokud nejsi velky fanda Capka, potazmo R. U. R., tak radeji ne. Co se tyce Krakatitu (ze je z 2009 jsem neveda,ja mam jedinou verzi, kterou znam a ta je z 2018) od Stepanka, jak mam v komentu, uz to tam flakal, ale porad je to vazna a dospela kresba. To jo.
PKD21.12.2020 10:07RUR
- james89... Jak jsem to psal v komentu. Tudiz, v podstate s tebou souhlasim. Vyhodu maji ti, kteri to uz davno maji nekolikrate prectene, takze se do toho vnori a ta kresba jim pak toliko neva. Ale je fakt, ze ten vizual je nevhodny a detinsky. Ale svou atmosku to ma a citim z toho original, takze ok. A hl., nemame zatim na vyber. Pokud by jich bylo vicero, myslis ze by nekdo po tomto vzdechl? Me tak napada, ze u comicsu s TGM, by si tohle nedovolili. Nebo u Karla IV. Tady se holt u nas na klasiky vzdy kaslalo a pak to takto dopada. Mame tady spoustu vybornych kresliru a dostane to zrovna ona. Nechapu. Taky by me ze srandy zajimalo, jakou castkou to slavne ministerstvo "kultury" vlastne prispelo.
PKD21.12.2020 10:01RUR
- Jen by mě zajímalo, proč ze všech lidí, to dostala zrovna ona. Jen tak na okraj.
PKD15.12.2020 11:21RUR
- Fimi... O tom jsem nikdy, nikde neslysel. 😂
PKD1.10.2020 17:11DC komiksový komplet #097: Páni času: Na konci času
- Dalamar... Me tez. Vubec nechapu, ze jsem to pred 5 lety, nezaregistroval. :) No, uz to mam a to jest, hl. 😁
PKD4.8.2020 20:45A zrodí se hvězdy...
- A sakra...teď to schytáme. A do ředitelny! :)))
PKD4.8.2020 14:29A zrodí se hvězdy...
- Fimi a ostatní...máte tohle? Sice to tak ouplně nesouvisí s comicsy, ale je to opravdu povinnost pro každého, kdo to se SF žánrem myslí vážně;-)
PKD4.8.2020 11:32A zrodí se hvězdy...
http://www.fantasyobchod.cz/kronika-scifi , už jen ten obal, stojí evidentně za to. Ten žeru.:) - Fimi...tohlencto mi něco říká. Mám dojem, že z toho byla 4str. ukázka v jednom sešitu Kary.;-)
PKD4.8.2020 11:28A zrodí se hvězdy...
- Fimi...p.s. do JL se pouštěti ani nehodlám. Mě bohatě stačí ten předimenzovaný zmatek v DC, co je. Jsem rád, že se aspoň trochu orientuji v Doomsday clock universe a nemám už sílu, si do toho přidávati ještě současnou Ligu. Sorry. :(
PKD2.8.2020 11:40A zrodí se hvězdy...
- Fimi...jo, na tohle jsem málem zapoměl. Tohle musím míti, ale jen kvůli Kaře, která se směje. Tato série je totiž i jasně navázaná na její řadu (u které mám už skluz tuším 6 čísel,a to už asi nedoženu, páč jestli se mi tam kdovíkdy, objeví v sáčku 10 sešitů za 1100,- tak na to nemám, kvůli těm zkurveným číňanům!), takže já mám víceméně...jasno.
PKD2.8.2020 11:38A zrodí se hvězdy...
- SSP...neboj, mě to určitě vysvětlovati nemusíš. Všechny ty věci mám/znám a navíc, jsem již Doomsday Clock četl, takže jasně vím, do čeho jdu. Díky za návod, ale já ho nepotřebuji.;-) Jak jsem Fimimu, vysvětlil, to bylo spíše z lehce unavené a ne-zle míněné ironie/legrace, na uvolnění atmošky. Tož tak-;-) Peace.:)
PKD2.8.2020 09:40A zrodí se hvězdy...
- Fimi...tak víš, že věci okolo metalu (ne tam toho, haha) do určité míry znám. Takže ok. To spíše bylo napůl z legrace a unavy po tom cachtání v aquaparku.;-)
PKD2.8.2020 09:36A zrodí se hvězdy...
- Fimi... Takze se da rici, ze vlastne bez dalsich x booku+x dalsich booku, z JL od Snydera(haha! squelly paradox) nic nebudeme miti, pokud nekoupime nekolik booku, ktere vysvetli JL, ktera vysvetluje D.Clock, jsme mimo. Fakt supr reklama. :))))))))) Sorry, nic proti.
PKD1.8.2020 20:34A zrodí se hvězdy...
- Tak ja beru vse u Watchmen az ten ubohy debilni a naprosto priserny W apendix. Jediny tv s., kteremu jsem dal na csfd odpad. A to uz je co rici. Vysvetlovati to nebudu, vse jest v mem komentu. Co se tyce Dumsdej klok, chapu to tak, ze jsi to necetl? Pac ja ano, a proto na to tak cekam. Nejdu na slepo. :-) P. S. Uprimne? Jsem rad, ze W prequely jsou. Ale, pokud by neznikly, nic by se nestalo, jestli mi rozumis.
PKD1.8.2020 20:28A zrodí se hvězdy...
- Spike... Presne! Nedovedu si predstaviti, jak se asi citili ti, co to kupovali v sesitech. I kdyz.... vlastne, ano. Ja kdyz bral/beru sesity Kary a je tam naky pribeh na 5 a vice cisel, a ted mas 3mesicni pauzy, to je zurivost az do stropu. :) Cest vsem, kteri RS sesitivky vydrzeli az do konce a nevyvrazdili vse, v okoli 20 km. :))
PKD31.7.2020 20:39A zrodí se hvězdy...
- Spike... No, snad ani nevysel. :) Ja Dumsdej klok cekam, pac me hodne zaujal, i kdyz jsem rozpolcen, co se tyce toho propojeni s DCU. Nedivim se Mooreovi, ze je nasran, ze nevlastni prava.
PKD31.7.2020 20:35A zrodí se hvězdy...
- Spike...no, to mi povídej. Já sledoval ten digitál a pak ty pauzy byly snad i 3 měsice a tak. Ovšem, proti RS, kde se to protáhlo skoro na 6let! je to čajíček, checht.;-) Tak já se přiznám, že Před Wočmánky:) mám PB. Takže mi to s Moorem, neladí, heh. Ale zase takové faux pas, to není.;-) Ale jinak mám Mooreovky všechny v HC. Včetně té 3kg Providence. Ovšem, to jsem ještě netušil, že příjde má 1. kolosálka, která všechny ty comicsové tlustospisy, zadupala do země, checht II. ;-)
PKD31.7.2020 15:42A zrodí se hvězdy...
- Spike...p.s., já si to hned neuvědomil, ale i v orig. to vyšlo na dvě knihy. Jak psal správně SSP.
PKD31.7.2020 15:24A zrodí se hvězdy...
- To já se ještě rozhodnu s tou vazbou. BBart má kvalitní PB. Ne jako crew, kde se mi většina věcí, rozpadla. Včetně 2.booku RS.
PKD31.7.2020 15:23A zrodí se hvězdy...
- SlouzimStaram Psum...ale jistě to časem v celku bude. Tak jsem to myslel. S tím překladem mě to překvapilo též. když Janiš dělal i ty prequely. Stejně by to bylo nej ve tvrdé vazbě a v celku. Třeba na to dojde někdy i u nás.
PKD31.7.2020 14:15A zrodí se hvězdy...
- Spike...a to ještě několikráte posunuli ten book 1. Teď je to snad zatím září. Krucinál! Je to přece celek o 12 kap. Watchmen si nedovolili rozseknouti na 2 části, kvůli pověsti. Toto je ale regulérní pokr. No, co naděláme.:( Pokud bych záměrně nečekal na cz. vyd., tak bych měl deluxe či co v celku, již dávno.
PKD31.7.2020 11:48A zrodí se hvězdy...
- Spike... Jo a ta Kara ze Smallville (a pryc s falesnou skromnosti) jest v podstate, dokonala. Perfektni volba a charakter tez zachovali, jak byl v te dobe v comicsech, ktere jsem samoz. odbiral. Skoda, ze Smallville byl zal. na tom, ze superhrdinove vetsinou, nemaji jejich comicsove outfity, pac Laura by vypadala v kostymu doslova... Super! Achjo. :(
PKD30.7.2020 18:39A zrodí se hvězdy...
- Spike... Coze??? Doomsday clock cz book 2 rok po 1.??? Si delaji prdel ne??? Ja vedel, ze to nepujde lehce. Gurwa!
PKD30.7.2020 18:33A zrodí se hvězdy...
- To jsem moc rad. A hl., ze jsi si ten elaborat precetl. Heh, chvili jsem mel nutkani, na zaver pripojiti neco podobneho, jako ty u komentu k RS. :-))) Nak, se mi to rozrostlo. :)
PKD30.7.2020 18:30A zrodí se hvězdy...
- Spike....tak to nebylo vyloženě rozvášnění, ale jistá stavidla to spustilo. To ano. ;-)
PKD30.7.2020 11:56A zrodí se hvězdy...
- Fimi....asi jako kolosálka o 1008str. hehe. Dosti těžko, z praktického hlediska. Aby to člověk tahal na dvoukoláku.;-))) No, já už 1 book Blackest Night mám. Tam je ta zákl. sága o 8 sešitech+ bonusy+nultý prequel. http://www.megaknihy.cz/20147614-blackest-night.html?search_pos=1
PKD29.7.2020 11:46A zrodí se hvězdy...
- Fimi...na pandovi mají toto: tedy v souč. ne, ale víš jak...http://www.megaknihy.cz/komiksy/375941-blackest-night-omnibus.html
PKD29.7.2020 11:36A zrodí se hvězdy...
- Spike....jak je to možné? No, pokud bych ti to měl vysvětliti, tak by to bylo dlouhé, jako tvůj komentář k RS. Beze srandy. Stručně, chová se jako blbá kráva. Je to zasr. bruneta (pro mě vzheld zvláště ženských superhrdinek) jest velmi důl. stejně jako charakter. A suma sumárum, NENÍ to Kara, tak jak ji znám a ty s DCKK. Asi tak. Tak jasně, že se modernizují, ale Kara ten 1. mám fakt achich-ouvej.;-) Ty další 2 (2004 a 2011) jsou parádní. Na základě čeho je moje srdcovka? No, dnes už tak silně jako před rebirthem ne:( ale pořád k ní mám pochopitelně vážný vztah, haha, to zní jako seznamka.;-) Čéče, já nad tím dumám již 15 let, a počátky historie mého posednutí Karou, jsou v mlhavém dávnověku, abych byl správně dramatický. Ne, když si teď vybavím jednu z verzí, tak to bylo (ty počátky) ve chvíli, kdy mě ségra na konci 90tek, informovala, že viděla (nova a její so-ne DC animáky) v Supermanovi TAS, nějakou holku, jak má na hrudi ´´S´´. A že věděla, že mě to zaujme. Ech, pokud by tak opravdu věděla, v co to vybobtná o zhruba 7,8 let později.;-) A pak jsem narazil (tehdy ještě z chatrnou zásobou angl.) na nultý sešit ,který navazuje o několik týdnnů později, na onen S/B S DCKK book. Páč když jest tento book sequelem S/B public enemies, tak book (já sešity) Power jest zase přímým sequelem k S_B Supergirl.;-) Churchillova kresba s pavučinově jemnou (to já miluju) linkou dík inkerovi, Loebův bezchybný (pro mě) scénář, spousta narážek na Donnerova Supermana, hostovačky JSA, JLA, Teen Titans, Outsiders aj. včetně perfektních scén mezi Karou a Batmanem v nultém čísle, kde kde se rozohodne, že aby bratranci a jemu ulehčila, to jejich koukání přes rameno, tak bude tu noc, strážiti Gotham.;-) A pak následuje pěkná bitka v bance, kterou zrovna vylupují Poison Ivy s Harley Q. a kde překvapená Pamela I. zjistí, že rtěnka ze syntetického kryptonitu (viz. Batman Hush, comics, ne ta anim.shitovka) moc nefunguje na Supermanovu sestřenici. Dosti bolestivým způsobem.;-) A proč tedy ta srdcovka? Když to HODNĚ zjednoduším, tak je to asi proto, že je to ženský/dívčí protějšek (v té nejznámnější inkarnaci, pochopitelně po její smrti byly i jiné Supergirl ale ne z Kryptonu) nejslavnější c.postavy vůbec a že díky Loebovi a jeho následovníkům, se z ní stala samostatná osoba (ne jako ta CW pizda, co se každého ptá, snad i jestli si může dojíti na wc či co), která ale vždy bude míti nad sebou...Supermanův stín, nebo tak. Některým verzím to vadilo a proto docházelo k častým hádkám (paráda) některým (rebirth/DCU) už ne, páč si někdy až moc lezou do zadku, jak jsou navzájem squellý, přitom rebirth Superman není bratrance new52/rebirth/DCU Kary, ech. Přitom je rebirthová Kara new52, která se s ničím a s nikým nemazlila a svému bratranci, který na konci new52 dopadl dosti fatálně, zlomila hned při 1.setkání čelist a omlátila ho o čínskou zeď. Hahaha!! To jsem uchcával blahem. Z poťouchlých důvodů, pochopitelně. Páč vždy budu nadržovati jí, než jemu. Njn. když jednoho dnes držíš v náručí mimino a pak o 35let později se probereš na Sibiři, kam jsi dopadl po 5 letech obíhání kolem našeho slunce, z důvodů které jsou snad jasné, a o několik dní později při útěku z tajné vesmírné výzkumné základny, narazíš na chlápka, který nosí na hrudi rodový znak tvé rodiny a tvrdí lámanou (ano, lámanou) kryptonštinou, že je Kal-El, a že Krypton vybuchl, tak to jednoho nas....hehehehe.;-) P.s. stejně se mi to rozuteklo, jak vidíš.:) Jak dojde na Karu, jsem k nezastavení.
PKD29.7.2020 10:37A zrodí se hvězdy...
- Spike...Tak jako šílenec co má doslova vše se Supergirl;-)krom toho vysoce sračkoidního tv s., je pro mě pochopitelně S/B Supergirl, jeden z nejzásadnějších booků vůbec a i když mám PB origo už 14 let, tak jsem zajásal, že budu míti cz verzi a ještě k tomu, ve tvrdé vazbě. Sice tam citlivě chybí ta str. s kryptonskou abecedou, která jest v orig.PB, takže si lidé asi moc nepočtou ty jisté bubliny;-) ale i tak. Sice ten její retro origin je zřejmě vymyšlen v hospodě za 5min. ale i tak. To mě vždycky poněkud mrzelo, že má nejoblíbenější DC postava a vůbec, má tak vysoce stupidní pův. origin, že to snad ani nejde.:( No, já ho nevymyslel, heh. Stejně jako DCKK zaválelo s tím Brainiacem od Johnse, který mám zase v sešitech. A já, na rozdíl od spousty lidí, mám komplet tu mega ságu, která z toho vzešla, New Krypton...World against S...Last stand of New Krypton...War of the Supermen. Vše v sešitech;-) Pak ale přestalo válet. Infinite Crisis 1500str.? Vždyť to má tak 250.;-) To tam asi budou všechny ty sešity, které mají nahoře Infinite Crisis crossover. Jám mám tak 5. Tak to je další tip na kolosálku, ne?;-) Já bych zase bral tu bichli Blackest Night, páč jestli Johns někdy v něčem exceloval, tak je to rozhodně GL. Rok jedna od Millera mě nějak nenadchnul, ale animák se mi líbí.;-)
PKD28.7.2020 18:38A zrodí se hvězdy...
- Spike...jo Krize. Tam mi zabili Karu. I když to jsem věděl ještě před tím, než jsem si pořídil originál. To mě taky neskutečně se.., že se DCKK vykašlalo na ty další 2 Krize. Zvláště Infinite Crisis je hodně dobrá a oni tenkráte slibovali (ještě to mám schované ten karton od 1.Krize), že u té Infinite do toho booku dají i ty 3 supr sešity (které naštěstí mám) a které squelle doplňují ten zákl. book. A tak jsem přestal čekati, a před půl rokem, jsem si objednal tu Morrisonovu Final Crisis. Jinak, mě zase více dostávají RS než Krajina p.stínů. Ten jeho Pavouk, mě přestal nějak baviti už po 2 knihách. Já mám nejraději 60-70tky. ;-) P.s. mě se nezdá, že by DKR nějak stárnul, ale vím jak to myslíš.
PKD28.7.2020 17:12A zrodí se hvězdy...
- Spike...ano, je to tak. Co je dokonalé? Pro mě je např. dokonalý Dark Knight returns od Millera, ale např. pro Fimiho a jistě mnoho jiných to není nic extra, no. Nebo Watchmen. RS nejsou jistě dokonalé, ale Straczynski prostě umí (viz. Babylon 5) a to mi nikdo nevymluví. Hehe, to se rýmuje.;-) Na mě RS vždy působily silně emocionálně a na to já u comicsů zvláště...dost slyším. Např. Marvels, kde u jistých částí řvu jak malej harant.;-))) Nebo Kingdom Come. Když to se mnou nepohne a je to gut zábava, fajn...klasický mainstream. Ale RS apod. jsou u mě tímto automaticky o úroveň výše. Páč mají přidanou hodnotu. Mě se právě líbilo, že jsi se tak brutálně rozepsal a přitom to zase zbytečně neadoruješ. I když jest fakt ten, že dlouhé komenty mohou býti jak negativní, tak positivní.
PKD28.7.2020 12:36A zrodí se hvězdy...
- Spike...tak reverzní psychologie na mě moc neplatí. Mě spíše zaujala ta nehorázná délka, páč to tady u RS nikdo nemá. Byť přiznám, že ten dodatek na konci byl dobrá reklama, checht.;-)))) Tak mě by stačil komplet Straczynski. Ale zase dává smysl, že když to vydati komplet, tak se vším, co k tomu patří. To jo. Navrch, jde vlastně o cz verzi RS kompendium, tak by bylo poněkud nesmyslné, to vydati poloviční, čímž by se tím pádem nesplnila verze orig. kompendia.;-)
PKD28.7.2020 09:35A zrodí se hvězdy...
- M_H...tak já to už mám (soudě dle komentu) přečtené dávno, a když počítám, ty první 2 booky od crew, tak hodně dávno.;-) V dohledné době mám v úmyslu se pustiti do Bright 1.
PKD27.7.2020 09:42A zrodí se hvězdy...
- To M_H...už jsme 4. ;-) Já si to celé přečetl, páč mě zaujal ten dodatek, že to stejně nebude nikdo čísti. To mě občas zaujme.
PKD26.7.2020 17:54A zrodí se hvězdy...
- P.s. ´´chyba´´ je možná akorát ta, že tam je opět Barva z Kosmu, která je už od Krieka. Byť tahle verze jest o dost starší. Raději bych bral všechny povídky, které ještě v comics. podobě nemám. Ale zase to bude nový pohled, páč ten vizuál vypadá dosti hororově a čb k HPL prostě sedí.
PKD28.6.2020 10:41Mýtus Cthulhu
- Tak, že se to stalo u Providence, tak to nezn., že to bude všude.;-) Mám několik argo comicsů a jsou ok. Na 2.str., proč si to neprolistovati (když je možnost) a zkontrolovati si to osobně.;-)
PKD28.6.2020 10:35Mýtus Cthulhu
- Už je to tady!!!!!!!!! Jo!!!!
PKD27.6.2020 11:20Mýtus Cthulhu
- Spike: asi tak.;-)
PKD20.6.2020 10:59A zrodí se hvězdy...
- Toe:v poho dnes v krame zakoupeno. Je fakt, ze vetsinou nejsem tak sileny, okolo noveho cz booku. 😁
PKD19.6.2020 20:30Liga spravedlnosti #05: Věční hrdinové (paperback)
- P.s. tak teď nevím vůbec nic. BBart tvrdí dnešek, tady to samé a žádné knihkupectví v Brně, včetně komiksového krámu, to evidetně nemá. Ohlašují to až za 2 dny. Ech.
PKD17.6.2020 14:28Liga spravedlnosti #05: Věční hrdinové (paperback)
- Milo_Harwey: Díky. Pro mě taky ne. Na čsfd též nehodnotím film, či seriál, který jsem ani nedokoukal. Příjde mi to zkrátka, nesmyslné a neefektivní. Někomu holt, ne. Max. tak prdnu něco na diskusi k tomu. Nebo když jsem opravdu zhnusen, tak ani ten odpad nedám, páč mi to prostě za to nestojí. Jasně, že nemůžou míti všichni positivní pohled. Já jen mám už té vší (myšleno všeobecně) negace za ty roky až po krk (navrch mě vždycky popíchne, když se více, jak 1 člověk staví proti něčemu, co osobně mám hodně rád, což ostatně známe snad všichni;), takže mi to pochopitelně vadí, ale nic s tím nenadělám.:( A ano, reagoval jsem na tebe, páč jsi mě (sice obecně, ale i tak:) zmínil, což mě samoz. upoutalo.;-) Taky mám rozečteny Bratry Karamazovy, ale nehodnotím to, páč jsem v pol. 1.knihy.;-) Samoz. je to trochu jiná situace, páč II. já vím, že to přečtu celé.;-) Není to můj 1 a ani posl. Dostojevskij.;-) P.s. já jsem prostě odvařen, že to mám komplet a ještě v takové podobě. Takovéto kousky (no, spíše kusy) si nepořizuji každý den, heh.;-) Sice se obávám, aby mi to (až se s tím budu tahati k nám do Mocnáře) neprotrhlo dno báglu, ale to už je můj problém. Hehe. P.p.s prostě a absolutně nesouhlasím a nikdy jsem ani nesouhlasil s názorem, že když znám z něčeho pol. či nějakou část díla, že má pak takovéto neúplné hodnocení, vůbec nějakou cenu/váhu. Ale máme koneckonců tu demokracii, tož tak. Taky mám doma Providence a nikdy bych toho nelitoval. I přes ten jistý problém.;-) A to jsem prosím zrovna do této bichle, šel naslepo. Byť je to Moore a HPL, tak jsem se stejně napevno rozhodl (v den vydání, pak jsem to šel po čase vyměniti:) až po zkouknutí, jaká jest kresba.;-) Která, jak jsem na netu zjistil se líbí málokomu, což já prostě nepochopím, páč III. mě příjde dokonalá/propracovaná. Hihi, v jistých intimních oblastech až moc, checht.
PKD17.6.2020 13:42A zrodí se hvězdy...
- Oba dva...díky.;-) No, už to dnes vyšlo, takže jest po všem.;-)
PKD17.6.2020 11:42Liga spravedlnosti #05: Věční hrdinové (paperback)
- Milo_Harwey: ano hodil. A nestydím se za to.;-) Na něco takového jsem čekal velmi dlouho. Vlastně jsem to už ani nečekal. Jako 3.s. Twin Peaks.:)Proto jsem Fimimu (já ho samoz. na čsfd znám jinak, heh) několikráte poděkoval za ten odkaz, páč jinak bych se to asi nedověděl a stále zuřil, že to nikdy nebudu míti celé a v cz. Do originálu jsem nešel, páč je to PB, a lepené bichle nad 400str. jsou obecně, knihařská šílenost (pokud to není DC), která když to neuděláte na 1000% pořádně (viz.všechny omnibusy od IDW, po 1.čtení, šup a většina stránek vám poletuje po zemi, ti to snad lepí slinami a ne pořádným knihařským lepidlem), tak se vám to rozpadne, ať chcete, nebo ne. Ve smyslu, konečně míti kompletní Raising Stars, ze kterých jsem byl paf už v době 1.neúplného vydání. Takže jsem jasně věděl, do čeho a proč jdu.;-) Já si ani finančně nikdy nemohl (a ani nebudu moci) dovoliti takto riskovat a dáti 3 litry za něco, co jsem nikdy předtím nečetl, tudíž jdu na slepo. To nikdy. Do 5kila ano. Dál už musím prostě míti minimálně 120% jistotu, že to bude pro mě. Tož tak. A toto jest moje velmi reálně, jediná kolosálka vůbec, takže určitě nejsem nějaký tajný agent, co podporuje CC a vychvaluje to tady. Já jsem vždy sám za sebe. A když je to pro mě bomba, tak nebudu dávati 1hvězdu, ne? Já osobně jsem CC a ty jejich zmenšené booky a na můj vkus, předražené, nikdy moc nemusel. Byť krom R.S. mám doma několik malých (ve srovnání s kolosálkou) booků, např. Silent Hill apod.
PKD17.6.2020 11:37A zrodí se hvězdy...
- Proč nenapíší aspoň přibližné datum? I když...1 zdroj tvrdí 19.6. 2.zase 24.6. Takže prase se v tom vyzná.
PKD8.6.2020 09:11Liga spravedlnosti #05: Věční hrdinové (paperback)
- Zajimalo by me, proc to neprekladal, Mooreuv dvorni prekladatel, Viktor Janis. 😉
PKD8.3.2020 18:19Providence
- deefha... ;-))))))) Smích, zaručen.
PKD15.8.2020 09:39Stripy, jouky, fejky :)
- Karlito,seneke a SSP...jo. je to tak, nějak. Souhlasím.;-)
PKD14.8.2020 12:24Sběratelský klub
- Zack...právě. Zrovna on nepotřebuje každý blbý dolar k životu, páč jich má dosti. U něj nevěřím, že jde o prachy, jak si tady někteří myslí. Ne. Opravdu ne vždy jde o prachy. Věřte tomu nebo ne. A ano, mě též dává ta tebou uvedená varianta, největší smysl. Tuším, že byla zmíněna i na té wikipedii. Zkrátka, já se domnívám, že on není zrovna právnický kouzelník, takže něco někde podepsal, a pak toho mírně řečeno, litoval. Pochybuji, že je to nenasytný polykač peněz, když je to prý praktikující mág, anarchista, šílenec (ostatně, kdo v tomto podivném světě může říci, že je tzv. ´´normální´´, že?) a navíc vypadá jako démonický bratr/dvojče Ivo Pešáka.;-)
PKD13.8.2020 10:01Sběratelský klub
- Milo_Harwey...na wikipedii je to taky dosti obšírně popsáno. Jednou jsem si to celé přečetl.;-)
PKD11.8.2020 10:30Sběratelský klub
- Darth Raelchi...nechám se překvapiti.;-) Kéž by se vám např. povedlo vydati některé věci, co mi na cz trhu chybí. Ale to už je opravdu inidviduální a ne pro každého tak významné.
PKD29.7.2020 11:25Pindárna
- Darth Raelchi....a kdo rozhodne, které tituly jsou ty významné? Jen se ptám. To je totiž velmi relativní pojem. Pro někoho jsou významní Watchmen, pro někoho zase Čtyřlístek, míněno bez ironie.
PKD29.7.2020 10:42Pindárna
- seneke... ;-))))))
PKD28.7.2020 18:51Pindárna
- jayjay86: tak tohle náhodou znám a mám to přesně v tomhle originálním sešitu-DC comics presents:Superman and Supergirl/Warworld! Prosinec 1980. Je to zadní strana.:)
PKD29.8.2018 13:00Pindárna