Saiffer Naposledy online: 13.3.2023 18:54mecenáš
- Podľa mňa sú 2 druhy zvrlhosti.
Saiffer mecenáš11.8.2008 20:53Batman: Arkham - Pochmurný dům v pochmurném světě
1. Zvrhlosť typu seriálu Dexter, alebo povahy Jokera v nových Batmanoch, či v komikse Arkham Asylum. Zvrlhosť, ktorá síce je šialená (zabiť človeka, nechať rozhodovať o smrti) ale v danom momente chladná, rozvážna, ľahko chápajúca a logická. Tú mám rád (a podľa úspešnosti seriálu a filmov asi nie som sám).
2. Ale potom existuje zvrhlosť iného typu. Je to skôr súhra dojmov, pocitov, obrazov, útržkov a zábleskov bez zmyslu, päty, hlavy a poriadku. A tú nenávidím. Vtedy mám pocit ako by som sa ocitol v hlave mäsového vraha bez špetky rozumu. Bez kontroli. Blech.
---
Vždy, keď boli vyslovené myšlienky v Arkham Asylum, stálo to za to. Ale keď sa prešlo do sveta Dave-a Mckeana a jeho vesmíru farieb a vnemov... bola to nuda.
---
Technické spracovanie ale spravila Crew nekompromisne. To sa musí nechať. - Tak až teraz som pochopil Pavlovského opisy Batmana: Rok jedna. Že je to temný, starý, dobrý, pôvodný a Batmana reštartujúci príbeh. A ja som si hovoril: Ako? Ako sa môže Batman reštartnúť v tak tenučkej knihe. V podstate na pár stranách... No to som zvedavý...
Saiffer mecenáš10.8.2008 16:29Batman: Rok jedna
Dnes som si ho prečítal...
Konečne má po dvoch Nolanových filmoch a jednom komikse Batman dušu.
Toto mi chýbalo celé tie roky, keď som Batmana v skrytu duše obdivoval, ale "niečo bolo zle". Niečo tam nebolo. Duša, motív, dôvod, atmosféra. Teraz už ju má. Už je všetko v poriadku.
A Gordon je sekáč. - Keď tento komiks niekde niekto zhodnotil "proste Simpsonovci", povedal som si v duchu, že taký opis si teda môže niekam strčiť, kedže mi nič o tom komikse nepovie. Lenže po dočítaní mám chuť tiež napísať "proste Simpsonovci". Nie je to "must have" titul. Takisto ani brak. Je to proste len dobré.
Saiffer mecenáš7.4.2008 12:41Simpsonovi: Komiksové extrabuřty
- Príbeh sa zamotáva, postavy sú zaujímavé, kresba skvelá. Len potom sa príbeh len ďalej zamotáva a postáv pribúda. A žiadne rozlúštenie v dohľadne. Čiže musím počkať na druhú knihu, čo sa z toho vykľuje :/ Inak teda nadpriemer.
Saiffer mecenáš7.4.2008 12:38100 nábojů #01: První výstřel, poslední šance
- Hlášky, drsný sympaťák Tommy, jeho kamoši, "jeho holka" Tiegelová :D proste parádne postavy, postavené na parádnych hláškach. Príbeh fičí 350kou po dialnici a stále zrýchluje. Ennisova najlepšia seria pokračuje a ruluje.
Saiffer mecenáš3.1.2008 20:23Hitman #03: Zabijácké eso
- Z Preachera sa definitívne stala séria, ktorá nemá chybu. Ennis s Dillonom do nás futrujú hlášky, akčné scény, erotiku, zhovadilosť, hlášky, zaujimavý, dostatočne zamotaný príbeh... a hlášky :) Toto sa môže stať len dobrej komiksovej rade. Nejde už ani o to, čo sa aktuálne práve deje. Samotné postavy sú proste tak živé, že chcem vedieť, čo s nimi bude ďalej. Kvalita po dvoch knihách namiesto úpadku zdvihla laťku o stupeň vyššie. Poklona.
Saiffer mecenáš3.1.2008 19:01Preacher/Kazatel #03: Lovci
- Kresba je pekná. 8-stranový čisto textový úvod na začiatku je skvelý (ako základný rešerš celého príbehu Warcraftu). Najväčší problém tohto booku je v podaní príbehu. Bolo nehorazne naivné. Rozhovory hrôza. Ale inak to rozbieha vcelku obstojný príbeh a už sa teším na ďalšiu časť. Hlavne ma teší, že sa dej obšmieta okolo podstatných udalostí sveta Warcraft.
Saiffer mecenáš21.12.2007 12:48Warcraft - Sluneční studna #01: Dračí lov
- Dobré, vtipné, krátke, vypointované, ku koncu divné (až som nechápal) ale odlahčené a infantilne krásne. Lewis Trondheim zas boduje i keď nie až tak silno, ako u "Země tří úsměvů & Apokalyptických příběhov" alebo pri "Jen čtvrt vteřiny na život ". Ak čakáte jeho štýl, dostanete to čo chcete. ...a najlepší je chrobáčik čo vylieza z pod chladničky, aby ukradol muške botičku :D
Saiffer mecenáš21.12.2007 12:43Moucha
- A dal by som aj menej ako 60, ale beriem do úvahy aj technické spracovanie a to Crewáci spravili perfektne.
Saiffer mecenáš21.12.2007 12:31Spider-Man: Utrpení
- Malo to dobrú pointu, pár dobrých myšlienok a asi dva dobré ftípky. Inak ništ. Peter sa mi niekedy nezdá ako Peter, celé je to nejaké také fádne, nudné... ku koncu už to chytá trochu atmosféry, ale prvé 3/4 booku sa o to autor len snaží. Kresba je vcelku dobrá (i keď to nie je zrovna štýl, čo mám rád), coloring už horší. Dlho som rozmýšlal či to kúpiť... a teraz to nepokladám za vyhodené peniaze len kvôli tomu, že som si doplnil ďalšiu z tých vcelku podstatných častí Spidey-ho života. No stačilo by, ak by som si to požičal od niekoho iného.
Saiffer mecenáš21.12.2007 12:28Spider-Man: Utrpení
- Usagi je tvrďas!!! (keď ho idú zabiť nájomní zabijáci). Usagi je tááák milýýý (keď ho nasledujú jašteričky). Usagi má dobrých spojencov (Teeeenage Mu-tant Nin-ja tuuurtles na na na na ... na na naaa na :)). A Usagi mal dobrého učitela. Usagi rulez.
Saiffer mecenáš2.8.2007 12:46Usagi Yojimbo #08: Stíny smrti
- Nerozumiem ako a čím, ale Usagi ma proste bere. Je to čiernobiele, boje sú až príliš rýchle a celé je to vcelku infantilné, ale niečo tomu dáva punc hrdého života, tvrdej doby, hrdinskej odhodlanosti a vôbec - je to zábavne. Navyše sa tu stretneme s prvou žienkou, ktorá sa možno ešte v ďalších častiach objaví. Napodobne s lovcom odmien. A celkovo sa pekne rozuzluje celá Usagiho história, čo dodáva Usagimu potrebné životné pozadie.
Saiffer mecenáš2.8.2007 12:40Usagi Yojimbo #01: Ronin
- Aj po druhý krát. BOMBA! Teraz by som tomu dal aj 95%. Tie hlášky proste stoja za to :D
Saiffer mecenáš18.6.2007 00:34Preacher/Kazatel #01: Jako pára nad Texasem
- Hrátky s MJ ma až tak nebrali. Za to, čo predvádza Straczynski so Spideyho základmi, ktorých sa (pokiaľ viem) desaťročia nik ani nedotkol - to je jednoducho neskutočné!!! A všetko do seba napriek tomu pasuje. Navyše sú dialogy majstrovsky napísané a nespadajú do klišé. Vtip srší jedna radosť. Pecka!
Saiffer mecenáš11.5.2007 13:59The Amazing Spider-Man #03: Dokud hvězdy nezhasnou
- Po roku a pol to čítam znova (pretože som si kúpil 3. book) a teraz (aj keď protivník, resp. celobookový príbeh nie je zrovna bomba) mám pocit, že pri minulom okomentovaní som zabudol na podstatnú vec. Straczynsky si dovolil napísať rozhovor, ktorého sa Spidey celý život bál. A urobil ho naozaj Amazing :) Teraz by som tomu dal 87%
Saiffer mecenáš11.5.2007 13:55The Amazing Spider-Man #02: Odhalení
- Tak a po roku a pol od posledne, som si to prečítal už po tretíkrát a zas 100%. Toto je Spidey ako má byť - hlášky - stále silnejší protivník - a ešte navrch sa jeho základy otriasajú pod Straczyneského scénarom. Skvost.
Saiffer mecenáš11.5.2007 13:51The Amazing Spider-Man #01: Návrat
- Ale prečo sú miesta na nadávky len vynechané a nie sú tam klasické "vulgárne znaky"? Alebo celoplošný otáznik rímskeho tábora v bubline chýba. Egmont to asi fakt vydáva jak na bežiacom páse a potom sa na takéto veci zabudne.
Saiffer mecenáš4.5.2007 17:33Asterixova dobrodružství #29: Růže a meč
- Fakt... zatiaľ najlepší Uderzov diel. Návrat kvality.
Saiffer mecenáš4.5.2007 17:29Asterixova dobrodružství #29: Růže a meč
- Noo tak toto už bol o dosť lepší diel ako posledné dva.
Saiffer mecenáš4.5.2007 17:28Asterixova dobrodružství #28: Asterix a Rahazáda
- Lepší ako Asterix 26. DEmnoG to vystihol. Vcelku fajná časť.
Saiffer mecenáš2.5.2007 16:54Asterixova dobrodružství #27: Asterixův syn
- No nejako mi to niekedy nesedelo. Zas som si pár krát musel povedať, že "to by Asterix neurobil". Nejak ma to nechytilo. Na druhú stranu je to určite lepšie ako najnovší Asterix 33.
Saiffer mecenáš2.5.2007 16:51Asterixova dobrodružství #26: Asterixova odyssea
- Škoda, že je tam Sandmana a Smrti tak pomálu. Stále to je svet plný tajomstiev a zvláštnych dejstiev, ale v prvej knihe mi vyhovovalo, že veční boli "skoro stále na obrazovke". Tu už sú len taký doťukávači príbehu. Stále to však človeka núti čítať :) Zaujimavý je vložený pôvodný Gaimanov scénar k prvému príbehu, ktorý je výtvarníkovy napísaný formou listu.
Saiffer mecenáš19.4.2007 18:23Sandman #03: Krajina snů
- Sandman stále otvára nové svety a ukazuje pravidla, ktoré v nich fungujú, či by v nich aspoň mali. V tom je neprekonateľný. Na druhú stranu hlavná dejová línia mi prišla až tak zvrhlá a zvrátená, že som sa pri čítaní už vôbec necítil tak príjemne ako pri prvej Sandmanovej zbierke. Všetky filozofické myšlienky ma dostali a kresba tomu napomáha, ale z hlavnej dejovej línie mi ešte teraz behajú zimomriavky po chrbte. Celý čas však chcete vedieť ako to skončí!
Saiffer mecenáš19.4.2007 18:14Sandman #02: Domeček pro panenky
- Po roku a pol som si Sandmana zase zobral do ruky a stále ostáva skvelým komiksovým pôžitkom, ku ktorému sa oplatí vratiť. Odporúčam pri jeho čítaní počúvať Radiohead. Ideálne - zasnený a pokojný album OK Computer.
Saiffer mecenáš15.4.2007 01:49Sandman #01: Preludia a nokturna
- Prekrásny príbeh. Neopakovateľné vnímanie sveta. Dokonalá práca s plochou. Thompson vie navodiť emóciu situácie tak skratkovitým a geniálnym vizuálnym stvárnením, až rozum ostáva stáť a oči šprintujú po strane :) Kniha je ešte k tomu vyšperkovaná krásnymi doskami a väzbou. A hlavne ...tá Raina.
Saiffer mecenáš28.12.2006 13:18Pod dekou
- *zajatý = zaujatý :) ...a ešte by som dodal, že za tie slovné saltá čo predvádza Kopřiva pri hodnotení scenárov by mal dostať cenu :)
Saiffer mecenáš26.12.2006 01:24CREW² #18
- Opice a zajíc bohužial nie je moja šálka humorného kakaa (podobne ako Red Meat). Lobo tiež nič moc (pomaly už tradične... brr). Trollovia sú príjemná zábava podobne ako Happy Tree Friends (hlavne posledný strip :). Ochutnávkou Hellblazera som vlastne len získal lepší pojem o kresbe, kúpim si ho tak či tak. Čiže vlastne jediný komiks, ktorý sa mi páčil niečim viac je Na schodech aj keď som ho z 80tich % nepochopil :) Mno, človek si povie, že dosť (pod)priemerná CREW. Lenže to by tam museli byť LEN komiksy. Takže, to čo u mňa stratila na komiksoch si klokanými skokmi nahradila na tradične skvelom úvodníku, tentokrát ešte viac neprekonateľnej tiráži, dokonca aj strip v dopisoch bol asi najlepší doposiaľ. Dopisy takisto fajné. Reportáž z ComicSalonu, novinky z ameriky, scénaristická súťaž... už neviem koľko rôznych výrazov použiť na to, že CREW celá srší vtipom a takou tou príjemnou atmosférou keď človek vidí, že sa s tým tvorcovia hrajkajú :) asi som zajatý ale mne to neva :) 80.
Saiffer mecenáš26.12.2006 01:22CREW² #18
- Humor mi absolútne sadol. Kresba je groteskne dynamická a tá gradácia si zaslúži cenu. Takýchto vecí keby bolo viac... 2% dávam dole len za malé sklamanie ohľadom obálky, ktorá je vcelku pekná, ale na originál nemá (aj keď bolo vysvetlené, že počeštenie bolo v podstate technicky nemožné) a zároveň sa mi nepáčila ani úprava vnútorných strán obálky. Ale komiks samotný je 100ka jak bejk. Buď to, že je text mimo bublín (pod obrázkami), alebo Baker-ovská vymazlená mimika dáva komiksu oveľa lepší "zvuk" a oveľa presnejšie som vďaka ním vnímal aké zvuky v pozadí hrajú a akým tónom sa postavy rozprávajú. Pre mňa je toto skvost, n1 a pecka... snaď chápete, čo chcem povedať :)
Saiffer mecenáš26.12.2006 00:41O půlnoci zemřu
- Prijemné zakončenie série.
Saiffer mecenáš18.12.2006 13:48Trollí války #04: Okultní oheň
- V pohode zábavička.
Saiffer mecenáš17.12.2006 18:15Trollí války #03: Čas létajících petaurů
- Príjemné čítanie, ale už ma to nechytilo tak ako prvý krát.
Saiffer mecenáš17.12.2006 15:48Trollí války #02: Skalp plešatce
- Raz Pavlovský niekde napísal, že v naších končinách je dosť problém presadiť sa komiksu, ktorý v podstate len predstaví postavy a potom už len dlhodobo žije ich životom. Ľudia vraj chcú stále nové série komiksov. Ťažšie sa presadzujú ustálené rady. Ja som ešte nedávno patril do tejto skupiny. Avšak Usagi na moje veľké počudovanie vo mne zmenil názor. Celý čas (už od prvej knihy) popisuje putovanie samuraja a človek by povedal, že sa to "okuká" veľmi rýchlo. Avšak akási pomalá až poetická dynamika rozprávania vás pripúta a dokáže vás vcítiť do duše postáv. Človeku sa hrnie na jazyk, že je to len obyčajný komiks. Áno, je. Ale čítať ho je skutočne pútavé.
Saiffer mecenáš3.12.2006 18:24Usagi Yojimbo #10: Mezi životem a smrtí
- Sympaťák s hlasom božím, setsakramentsky sexi bývalka a najsalamistickejší parťák si to namierili priamo stredom inteligentného príbehu, priestrelaného hláškami a asi najkvalitnejším prekladom vôbec (respect to Kopřiva).
Saiffer mecenáš22.10.2006 13:24Preacher/Kazatel #01: Jako pára nad Texasem
- Mám rád, keď sa akcia strieda s vtipom. Ešte lepšie je, ak uveríte, že hlavný hrdina existuje. Napríklad tým, že má vlastný postoj, byt, kamošov, problémy, obľúbenú činnosť, holku a hlavne psychiku. Ak sa s ním ešte k tomu stotožníte, ste už len krôčik od stavu, kedy čakáte na každý ďalší komiks obsahujúci minimálne jeho cameo ak nie rovno celý príbeh. Kedysi sa mi to stalo so Spider-manom. Neskôr s Lobom. Teraz si svoje miesto vyhláškoval Hitman.
Saiffer mecenáš20.10.2006 23:43Hitman #01
- Čím dalej tým viac sa mi to začína páčiť. Je síce cítiť, že Spidey sa nechová celkom ako Spidey, ale hlavne že pomohol :) Väčšina tu píše, že sú prepunisherovaný - tak to ja som sa práve navnadil. Kvalitna rubačka :)
Saiffer mecenáš17.10.2006 17:26Punisher III.
- Punisher dostáva na budku. Začína sa mi to páčiť. Rýchle, akčné, a lepšie ako minule. No Hitman je stále voľba č. 1.
Saiffer mecenáš16.10.2006 14:15Punisher II.
- Teraz som to čítal druhý raz, ale môj názor sa nezmenil. Je to dobrá akcia, uvarená v krvi so špetkou humoru navrchu. Ale Hitman ma niečo viac.
Saiffer mecenáš15.10.2006 21:17Punisher I.
- Nájdete tu zmysel života, čo viac si priať?
Saiffer mecenáš8.10.2006 23:12Země tří úsměvů & Apokalyptické příběhy
- Super akčnárna!!!
Saiffer mecenáš8.10.2006 23:10Hitman #02: Místní hrdinové
- Pomalý začiatok sa radikálne rozbehne do smash and slash výpravy (i keď tam veľmi toho smash ani slash nebude) plnej vtipov, narážok a urážok na elfov :) Alan Moore mi v niektorých knihách nesadol svojím štýlom rozprávania, no tu keď sa rozbehne, ruluje. Veľkým plus sú "len tak by the way" odkazy na Batmana, Transformers, Lochness, Wacky Races, South Park, Matrix, StarWars, Stopařova průvodce, Mleko a sejra, kocura Felixa, Ninja Turtles, Spider-mana a mrte ďalších... ...a na jednom okienku sa Smax zasmeje ;)
Saiffer mecenáš3.10.2006 12:01Smax
- Ešte dodám, že nie som "odrostlý čtenář JLA" a humor fungoval. To takisto pričítam k dobrému hodnoteniu. Nepoznal som nikoho okrem Batmana a vôbec to nevadilo. Nehovorím, že som sa pri čítaní zrovna trhal smiechom. Je to proste len dobry oddychovy humor a asi najviac ma potešilo, že je iný od dosiaľ vydaných. Grimasi tvoria neuveritelnú časť vtipu. Musím vzdať hold za preklad Michaelu Broncovi, pretože to musel nacpať presne do tých okienok tak, aby to fungovalo s výrazom v tvári. Funguje to na 100%.
Saiffer mecenáš24.9.2006 14:34Dříve známí jako Liga Spravedlnosti
- Keby som mal hodnotiť, len podľa bezchybného technického spracovania (+ pocitu, že to Tejnických, Bronca a Gotfrida fakt bavilo), perfektnej kresby, pre mňa totálne novému geniálnemu spracovaniu ksichtov a skvelých hlášok, dal by som tomu 85%. Lenže ono to celé dokopy fakt funguje ako sitcom!!! V živote som niečo také nevidel fungovať mimo telky (ak nerátam prednášky Pavlovského, Kopřivy a Karla "dám si cígu a hned se vrátim" Petříka). A za to prihadzujem 5% narvch a dorovnávam 1% za galériu obálok, životopisy, vyladenú obálku a L-rona.
Saiffer mecenáš24.9.2006 14:16Dříve známí jako Liga Spravedlnosti
- Kukám, že som tú recenziu napísal jak v škôlke. No nič. Btw ClimbVibe dobre vystihol, že tie charaktery sú v rámci žánru uveritelné. To je myslím jedným z najväčších kladov Nitra. (potešil aj skrytý význam samotného názvu komiksu).
Saiffer mecenáš21.9.2006 19:07Nitro těžkne glycerínem
- Keď som Nitro jedno ráno začal čítať, mal som nejakú zlú náladu a prvých 10 strán sa mi zdalo nudných a prestal som ho čítať. O pár hodín neskôr ma to začalo hlodať, mal som aj lepšiu náladu, tak som to začal čítať znova. Zrazu som si všimol vtípky, narážky a detaily v príbehu, ktoré som predtým nevidel. Zrazu som začal hltať stránku po stránke a môžem len chváliť. Kvalita je bez nadsázky svetová (teraz sa už nečudujem, prečo to išlo aj do zahraničia) a v pohode vydrží aj porovnanie s Ennisovým Punisherom a je podľa mňa aj lepšie. Fakt pecka (a dobré kozy ;).
Saiffer mecenáš21.9.2006 19:02Nitro těžkne glycerínem
- # Red Meat - nuda # Trollí války mám jednoducho rád a tieto ma v tom len utvrdili # Dobrá trefa - tu som si v polovici hovoril, že to je dosť o ničom, nakoniec však prišla skvelá pointa obracajúca celý dej naruby # Princip nepravděpodobnosti mi pripomenul Sinistra a Dextra, inak teda Gruřiva rulez # ochutnávka Dříve známí jako Liga Spravedlivých ma teda veľmi nenadchla, ale spolu s CREWou som si ju kúpil (takže som čítal ochutnávku presne po funuse :) # Alana Moora som sa v poslednej dobe trochu prejedol, Müšlenky a ich pointa mi však zas dokázala, že kto umí ten umí. Čož znamená že táto CREW sa fakt vydarila + nový krvavý háv (naozaj pekné je hlavne zahlavie a zápätie) + skvelý článok o CRWECONe a Mučírna Nemce :) + tiráž + ďalšie články + fotka nahého (asi dosť divného) týpka na CREWách = to proste treba vidieť
Saiffer mecenáš15.9.2006 17:13CREW² #17
- (viz. prvý diel)
Saiffer mecenáš7.9.2006 16:43Comicsové legendy #07 - Batman: Temný rytíř, temné město #03
- (viz. prvý diel)
Saiffer mecenáš7.9.2006 16:43Comicsové legendy #06 - Batman: Temný rytíř, temné město #02
- Aj keď bol scénar dobrý, nejak som sa nevedel dostať do tej atmosféry, akú autor (podľa mňa) zamýšlal. Možno ten otrasný coloring, možno tie návraty do 18. storočia (nemám rád tú dobu). Ale inak vcelku dobrý Batman, scénar to zachraňuje.
Saiffer mecenáš7.9.2006 16:40Comicsové legendy #05 - Batman: Temný rytíř, temné město #01
- To lepšie z komiksových legiend (spolu s Wolviem a X-men). Prvé dvoje Spideyho legendy ma nejak nebavili. Tretie som nečítal, ale štvrtú knihu beriem ako návrat (alebo vznik?) hláškujúceho Spideyho a asi ešte hláškujúcejšieho Stan Leeho :) A mám rád keď je stavaný do situácie, kde musí bojovať ešte aj s kolegom a nemôže mu celú situáciu len tak vysvetliť. Vcelku mi sadla hlavne tá radosť tvorcov z roboty. Je to pohodové a odľahčené. + JE TU ODHALENIE AKO FUNGUJE SPIDEYHO VYSTRELOVAČ PAVUČÍN!!! (hodnotenie dávam v rámci možnosti comicsových legiend, nemyslím si, že také Batman - Ticho I. je lepší len o 5% ;)
Saiffer mecenáš7.9.2006 14:10Comicsové legendy #11: Spider-Man #04
- O Hellblazerovi toho moc neviem, ale nikdy som nemal pocit, že by sa niečoho bál. To bola pre mňa prekvápko číslo jedna. Potom som sa raz zarazil, že komu to vlastne kecá a zistil som, že mne čitateľovy :) Tiež haluz. Namiesto Cacodemonov si vyvolal skôr Cock-a-demona, ale to už je Ennis. Vcelku v pohode book, ale niečo "viac" tomu chýbalo. Jo... a "Vy jste se snad posral v kině" je podľa mňa pecka ;)
Saiffer mecenáš7.9.2006 12:17John Constantine, Hellblazer: Syn člověka
Saiffer mecenáš21.12.2022 14:45Zaklínač #01: Skleněný dům
Saiffer mecenáš13.2.2022 03:08Warhammer 40,000: Marneus Calgar
Saiffer mecenáš28.12.2021 12:10Venom #01: Rex
Saiffer mecenáš10.10.2019 23:57Živí mrtví #22: Nový začátek
Saiffer mecenáš10.10.2019 23:57Živí mrtví #21: Totální válka - část druhá
Saiffer mecenáš10.10.2019 23:57Živí mrtví #20: Totální válka - část první
Saiffer mecenáš10.10.2019 23:57Živí mrtví #19: Válečné bubny zní
Saiffer mecenáš10.10.2019 23:57Živí mrtví #18: Co přijde pak
Saiffer mecenáš10.10.2019 23:57Živí mrtví #17: Důvod se bát
Saiffer mecenáš10.10.2019 23:57Živí mrtví #16: Ten velký svět
Saiffer mecenáš10.10.2019 23:57Živí mrtví #15: Kým chceme být
Saiffer mecenáš10.10.2019 23:56Živí mrtví #14: Není úniku
Saiffer mecenáš10.10.2019 23:56Živí mrtví #13: Těžká cesta zpět
Saiffer mecenáš10.10.2019 23:56Živí mrtví #12: Život mezi nimi
Saiffer mecenáš10.10.2019 23:56Živí mrtví #11: Střez se lovců
Saiffer mecenáš10.10.2019 23:56Živí mrtví #10: Čím se stáváme
Saiffer mecenáš10.10.2019 23:56Živí mrtví #09: Smutek nás pozůstalých
Saiffer mecenáš10.10.2019 23:56Živí mrtví #08: Zrozeni k utrpení
Saiffer mecenáš10.10.2019 23:56Živí mrtví #07: Ticho před bouří
Saiffer mecenáš10.10.2019 23:56Živí mrtví #06: Život plný utrpení
Saiffer mecenáš10.10.2019 23:56Živí mrtví #05: Nejlepší obrana
Saiffer mecenáš10.10.2019 23:56Živí mrtví #04: Touha je slepá
Saiffer mecenáš19.3.2018 21:05Deadpool #01: Mrtví prezidenti
Saiffer mecenáš28.3.2016 14:18Deadpool: Drákulova výzva
Saiffer mecenáš20.2.2014 09:21Ultimátní komiksový komplet #041: Zombie z Marvelu
Saiffer mecenáš28.11.2013 21:46Liga spravedlnosti #01: Počátek (paperback)
Saiffer mecenáš8.11.2013 15:29Gantz #01
Saiffer mecenáš7.11.2013 20:49Death Note - Zápisník smrti #08
Saiffer mecenáš3.11.2013 11:45Death Note - Zápisník smrti #07
Saiffer mecenáš2.11.2013 01:02Death Note - Zápisník smrti #06
Saiffer mecenáš27.10.2013 02:40Morbus Gravis
Saiffer mecenáš4.10.2013 01:12Hitman #03: Zabijácké eso
Saiffer mecenáš30.9.2013 01:30Death Note - Zápisník smrti #05
Saiffer mecenáš26.9.2013 23:44Hitman #02: Místní hrdinové
Saiffer mecenáš26.9.2013 14:13Hitman #01
Saiffer mecenáš24.9.2013 23:03Death Note - Zápisník smrti #04
Saiffer mecenáš21.9.2013 13:49Death Note - Zápisník smrti #03
Saiffer mecenáš21.9.2013 13:45Death Note - Zápisník smrti #02
Saiffer mecenáš20.9.2013 23:44Death Note - Zápisník smrti #01
Saiffer mecenáš1.9.2013 22:30JLA: Liga spravedlnosti #1
Saiffer mecenáš5.8.2013 09:50Drsná škola
Saiffer mecenáš3.8.2013 10:10Ultimátní komiksový komplet #036: Astonishing X-Men: Nadaní
Saiffer mecenáš6.1.2013 17:32Kůstek #03: Čas zabíjet draky
Saiffer mecenáš6.1.2013 02:24Kůstek #02: Oči bouře
Saiffer mecenáš5.1.2013 16:11Kůstek #01: Útěk z Kůstkova
Saiffer mecenáš3.1.2013 22:30Superman: Pro zítřek #2
Saiffer mecenáš3.1.2013 21:03Život mi pije krev
Saiffer mecenáš3.1.2013 21:02John Constantine, Hellblazer: Syn člověka
Saiffer mecenáš3.1.2013 20:59Batman: Arkham - Pochmurný dům v pochmurném světě
Saiffer mecenáš3.1.2013 20:59Warcraft - Sluneční studna #01: Dračí lov
- ...a ešte musím dodať, že tiež som rozmýšľal či do toho vôbec ísť a prvýkrát v živote som sa dal ovplivniť komentármi a hodnoteniami na comicsdb (ostatné komiksy by som kúpil aj bez toho). Prvýkrát ovplivený a taká trefa :)
Saiffer mecenáš19.1.2006 17:45Donžon - Zenit #01: Kačerovo srdce
- to Slaine: Do tohto choď na 100%. Jednoducho komiks robený s takou ľahkosťou, vtipom (či už scénaristickým alebo kresliarskym) v každom okienku... to som ešte nevidel. Ten humor je proste neprekonatelný. Zaradil by som ho niekam medzi Simpsonovcov, Uvolnete se prosím a Pavlovského hlody :) Kresba k tomu sadne dokonale... a inak musím povedať, že Lewis Trondheim sa po "Jen čtvrt vteřiny na život" a "Donžonovi" stal mojím naj autorom (vedla Gaimana a Straczynského).
Saiffer mecenáš19.1.2006 17:42Donžon - Zenit #01: Kačerovo srdce
- Ok toto ozaj nemá zmysel. Končím.
Saiffer mecenáš2.11.2005 13:12Wolverine a Hulk
- to Zack: Pozri, tu kontroverznú narážku so Slovákmi a zmyslom pre humor si si mohol odpustiť, pretože sem by sa (aspoň pokiaľ ja viem) mali písať názory na komiks a nie na slovenský humor. A už by sa mohlo skončiť toto nezmyselné hádanie sa, lebo to sem nepatrí, nehovoriac o tom, že sme šecia na jednej komiksovej lodi tak vo co go.
Saiffer mecenáš1.11.2005 15:24Wolverine a Hulk
- to zajo: Presne toto som mal chuť napísať tu už pár dní, ale dúfal som, že keď to neurobím snaď táto ničneriešiaca hádka skončí skôr. Tiež ma to zovšeobecnenie naštvalo.
Saiffer mecenáš25.10.2005 16:30Wolverine a Hulk
- Králíčkovy sebevraždy (Andy Riley)
Saiffer mecenáš12.7.2010 21:33* Připomínky a návrhy
http://www.kosmas.cz/detail.asp?cislo=144326 - To radenie v zbierkach podľa "počtu komiksov" je ideálne :) už som o to chcel to tu chcel napísať a zrazu som zistil, že je to už spravené :)
Saiffer mecenáš3.1.2008 22:36* Připomínky a návrhy
- Oukej, takto druhý deň nového roku som sem zabludil (po pár mesiacoch) a musím povedať, že som nečakal také super zmeny! Možnosť spraviť si svoju zbierku, zapísať si svoje objekty túžby (komiksy uchyláci) a k tomu všetkému si pekne pridať svoju fotečku - tak to áno! Zdvíham prst hore až prerážam strop.
Saiffer mecenáš3.1.2008 22:34Pindárna
- Ten posledný je na motívy všetkych doskových AD&D hier a je to tiež šupa!
Saiffer mecenáš3.1.2008 22:27Stripy, jouky, fejky :)
- meno originál: Order of the Stick
Saiffer mecenáš3.1.2008 22:26Stripy, jouky, fejky :)
meno preložené do češtiny: Hůlkový řád
adresa preloženého do češtiny: http://www.oots.cz/main.php?view=22&item=1&auth= - Ďalší skvelý komiks, tentokrát s menej patetickým a skôr láskavým a dumb humorom na motívy MMORPG PC hry World of Warcraft
Saiffer mecenáš3.1.2008 22:24Stripy, jouky, fejky :)
meno: Shakes & Fidget
adresa na originál v nemčine: http://www.shakes-and-fidget.com/index_saf.php?area=comics
adresa na preložený do češtiny: http://wowfansite.clanweb.cz/heroes.php - Skvelý komiks na motívy MMORPG PC hry World of Warcraft
Saiffer mecenáš3.1.2008 22:22Stripy, jouky, fejky :)
meno: Looking for Group
adresa: http://www.lfgcomic.com/page/1 - doterná poznámka: Pri Punisherovi III. nie je napísané v poznámke, že original vyšiel v The Punisher (Marvel Knights 2001 series) issues 1-6 ... k Punisherovi I a II. také poznámky sú...
Saiffer mecenáš15.10.2006 01:06Pindárna
- Neviem, či to mám písať sem, ale v článku o John Doe-ovi na stránke Zkratu je zlý odkaz na záznam na comicsdb.
Saiffer mecenáš24.2.2006 23:47Pindárna
- teda na comicsdb hlavnej stranke samozrejme...
Saiffer mecenáš13.2.2006 22:32Pindárna
- minibug: comiczcon na hlavnej stránke ma bad link..
Saiffer mecenáš13.2.2006 22:31Pindárna
- to Zack: No predtým, než som napísal ten môj nápadík, som to práve s Asterixom skúšal a vyhodilo mi to aj iné veci, ale ak sa bude vyhladávanie prerábať, tak super. Napríklad doteraz som nepochopil, prečo sa mi pri vyhľadávaní slovíčka "donzon" alebo "donžon" nevyhodí žiaden záznam. A s tou grafikou súhlasim s andrem. V jednoduchosti a prehladnosti je krása. Nechať tak.
Saiffer mecenáš28.12.2005 13:11Pindárna
- A zaujímavé by bolo, keby sa pri každom titule pod obvyklými informíciami vypísali aj tituly jemu príbuzné (napr. ak som na Asterixovi, tak pod všetkými info a komentármi by boli ešte navyše odkazy na ďaľšie diely Asterixa aj s hodnoteniami - aby človek videl, ako je ohodnotená celá séria)
Saiffer mecenáš27.12.2005 21:35Pindárna
- Týýý brďo, vy mi čítate myšlienky. Presne toto ma včera napadlo. Ozaj by sa hodil taký filter na vlastné príspevky. A super by bolo, keby sa to dalo urobiť s kohokoľvek príspevkami.
Saiffer mecenáš27.12.2005 01:35Pindárna
- to andre: No. Zas netreba to preháňať, že ano :)
Saiffer mecenáš10.12.2005 14:11Pindárna
- No po tomto vašom dialógu by som Hellboya kúpil aj svojmu päťročnému synovi :) (keby som teda nejakého mal)
Saiffer mecenáš7.12.2005 23:49Pindárna
- Slaine: Mno to sis všimol správne. Neviem. Akože zatiaľ sa mi páčil len jeden Hellboy a to ten úplne v prvej CREWi a aj to len kvôli pár ftípkom. Nejak ma tá mytologia nebere. Možno dakedy skúsim kúpiť jeden book, ale zatím ma to neťahá. Inak sa už teším jak mi dojdu komiksíky .. to budú vánoce :)))) ...a btw šťastného komiksového mikuláša šetkým ;)
Saiffer mecenáš6.12.2005 18:01Pindárna
- to Slaine: Neuvedomil som si, že to budeš čítať aj ty ;) Ale nie. V každom prípade musíš uznať, že tá cena je dosť vysoká. Ja sa tiež držím toho, že sa pokúšam skúsit almost-all žánre a hlavne neprísť o KLASIKY a aj preto som sa ohľadom Slaine-a pýtal. Problem, je že sú to tri diely a teraz vychádza toľko komiksov... Je to trochu paradox. Už toho vychádza také množstvo, že to nestíham kupovať a vlastne by mi nevadilo trochu pribrzdiť. Ale zas, ak to pomôže komiks. povedomiu bol by som ozaj rád. Predsalen o komiksoch som zatiaľ kecal len tu na auditkách. Na živo snaď vôbec (predsalen comics-salon bol moje prvé life stretnutie s ľudmi z branže). Dúfam len, že sa to kvantum komiksov, ktoré vyšli tento rok a ktoré majú výjsť nabudúci, neobráti proti samotným vydavateľom. A hlavne dúfam, že budúci rok zarobím viac ako tento :)))
Saiffer mecenáš5.12.2005 00:48Pindárna
- to DEmnoG: Mno jo. Tak tomu hovorím odpoveď priamo pre mňa :) A vzhľadom na to, že anglické verzie nekupujem (preboha, potom by som ich musel zkompletizovať a to už by sa moja peňaženka úplne rozkompletizovala), tak si to Rohatého nekúpim. Tiež sa mi zdá tá cena prehnaná. Ešte k tomu Slaine a Bisley nie sú zrovna moji obľúbenci. Jo a chcelo by to asi trochu reklamy na comicsbd. V Crewi už je, ale trebalo by aj na stránkach... asi to hodím aj na svoju aj na Lobotomiu - nemáte náhodou nejaký svoj banner?
Saiffer mecenáš4.12.2005 21:43Pindárna
- to DEmnoG: to "A máš" si nevšímaj :)
Saiffer mecenáš2.12.2005 22:34Pindárna
- # to DEmnoG: Poznám lepšie, to hej, ale pýtam sa, lebo bych nerád prišiel o niečo fajné. A máš
Saiffer mecenáš2.12.2005 22:33Pindárna
# to Zack: Aj som si myslel, že Visa Electron bude taká micro-light-shit verzia normálnej Visa karty. A tiež som nikdy nepochopil tie čakacie doby. V každom prípade už ma chytá tyk si niečo objednať from cudzina.
# a ešte k tej téme, že čo máme rozčítané... (i keď to nie je komiks) tak práve včera som začal opäť čítať "Zabíjení" od Kopřivu a trhám sa jak bejk :) - to Zack: Tak zas až tak si v angličtine neverím. A druhá vec je, že nemám žiadne skúsenosti s nákupom z iného štátu. Vedel by mi niekto povedať, akú kartu na to vlastne potrebujem (ja mám k obyčajnému študentskému účtu Visa Electron, ale to asi nestačí) a koľko taká najlacnejšia stojí? Díky
Saiffer mecenáš2.12.2005 00:45Pindárna
- Slaine: Dík za rozbor :) Je pravda, že Bisleyho dosť nemusím (a čudujem sa, že si to pamätáš), ale je aj pravda, že v modrej Crewi som si rád pozrel Slainovo brutálne zGIGANTENIE popri tom jak mu oči vyleteli cez pol strany a ruku mal pri nohe :) Žiadna sekera neostala suchá :) Ale to, že je to už uzavretý príbeh ma láka... tie zmrvené farby ma zas odstračujú... je to ozaj tak hrozné ako tu viacerí píšete? Asi si to budem musieť mrknúť priamo v obchode.. a dúfať, že to nebudú mať zabalené
Saiffer mecenáš2.12.2005 00:42Pindárna
- Tak sa zapojím do diskusie, už len kvôli zachovaniu bytia tohto auditka :) V každom prípade sa nikto čudovať nebude, že mám rozčítaného Jimmiho Corrigana a nie a nie sa dostať na koniec. Okrem toho "musím" dočítať Sandmana č. 2 na čo sa teším asi najviac. Inak Slaine, to je ten Smax naozaj tak nudný? Pavlovský myslím niekde písal, že je to mrte fantasy sranda. A jaký je ten Rohatý búh. Oplatí sa ho kúpiť, ak nemám ešte ani prvú čast? A tá tretia časť uzatvára príbeh, alebo je to otvorené, len už to nikto vydať nechce?
Saiffer mecenáš30.11.2005 19:18Pindárna
- Táák konečne som si to prečítal. V podstate súhlasím so všetkým, ale pobavilo ma ako Andre dal ako príklad mamičku, ktorá nakupuje komiksy synáčkovi. Keby mu tak kúpila novú Crew (vzhľadom na Dredda a Bivoja) :)))
Saiffer mecenáš5.10.2005 19:50Pindárna
- Mne keď sa niečo nechce čítať, tak si to vytlačím. Tak sa to číta oveľa príjemnejšie. Ale zase tlačiť si auditko...? Heh to už je aj mňa moc.
Saiffer mecenáš2.10.2005 20:51Pindárna
- Ticho 2 vyšlo už 30.6. a ešte to tu nie je. Ts Ts. :))) nie že by som nemal čo robiť... asi si idem prečítať tie MdS-ove komentáre.
Saiffer mecenáš3.7.2005 11:10Pindárna
- Jak milá rodinná atmosféra :)
Saiffer mecenáš8.6.2005 15:32Pindárna
- Môže mi niekto vysvetliť, čo je to číslo vedľa môjho mena, keď som pihlásený. Počet komentárov, ktorými som zatiaľ prispel, alebo čo?).
Saiffer mecenáš27.12.2004 20:29Pindárna
- Hmm ... už tu skoro každý má svojho psychológa alebo psychloložku... už sa tu rozoberajú same psychopoložky a za chvíľu príde na rad možno aj psychosúložka... Inak veselé vianoce... a keď už budete jromadne zasielať ten Zackov psychopaskvil tak prosím jeden odošlite aj mne...
Saiffer mecenáš25.12.2004 17:07Pindárna
- ...prehladným...
Saiffer mecenáš11.12.2004 18:00Pindárna
- inak... táto stránka COMICS db je perfektná... aj jednoduchým ale veľmi prehladním a pekným designom... aj databázovo... number 1
Saiffer mecenáš11.12.2004 18:00Pindárna
- 2 Ogre: Pozri, mne nejde o čakanie. Aj tak väčšinou čítam komiksy oveľa neskôr ako ich kúpim. Ale tá absolutne žiadna záruka, že mi za tie peniaze niečo dôjde a bude to v 100% stave ma proste nepustí. A keď už by som si to u teba objednával, tak aspon tak za 5000Sk aby som to mal naraz a lacnejšie ešte viac. A to už je pekná pálka (pre študenta). Inak je šlachetné čo robiš a fandím ti f tom.
Saiffer mecenáš9.12.2004 22:12Pindárna
- 2 Ogre: Ak by si posielal tie komiksy na dobierku, tak by som neváhal a kúpil ich cez teba. Ale nemienim ti najprv poslať 3000-5000 Sk a DÚFAŤ že mi prídu. To musíš pochopiť.
Saiffer mecenáš8.12.2004 19:44Pindárna
- No v Bratislave je len jeden obchod s českými komiksami (brloh) a ten ho nemá a informovali ma tam asi takto: "Asterix 22 je vypredaný, dotlač nebude. Treba si počkať až to nevýjde v tej verzii 4v1." Takže to vyzerá tak, že na skladoch u vás (v ČR) ho už asi nemajú.
Saiffer mecenáš7.12.2004 17:54Pindárna
- to all: vidím, že vyšiel Asterix 1. A ja som si myslel, že bude vychádzať už len v reedíciách po štyri. Tak ako to je? Výjdu postupne zase všetky diely, alebo tak vyšiel len tento prvý (ide mi o to, že zo všetkých dielov mi chýba iba 22jka a nikde ju nemôžem zohnať... a kupovať si kvôli tomu štvor-pack 20+21+22+23 sa mi zdá po prvé drahé a po druhé... by sa to zle vynímalo v zbierke :)).
Saiffer mecenáš7.12.2004 16:27Pindárna