• DEmnoG
    DEmnoG mecenáš21.6.2011 01:16Malý upírek 2
    Hura, hura, to mam ale radost! Jeste by Cooboo mohlo prevzit Donzon:).

  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš20.6.2011 00:49Crying Freeman - Plačící drak #01
    Manga me tez zanechava chladnym, ale Crying Freeman ma v mem srdci sve misto uz vice nez deset let, kdy jsem v casopise Score byla par let dvoustranka o comicsu, o kterou se starali dnes uz zapomenuti panove Pavlovsky a Kopriva. Buh vi, kde je jim konec:). Minuly rok jsem se konecne rozhoupal a v anglictine koupil vsech 5 booku a co se nestane, tento rok zacne Crew Crying Freemana necekane vydavat.

    Crying Freeman ma vse, co dnes u vetsiny comicsu postradam. Ma hloubku i lehkost, jednoduchy v dejove lince, slozity (mozna jen pro Evropana) ve vztazich. Bavi me. Scenar bych prirovnal k asijskemu Kmotrovy (vice krve, vice sexu, mene svinaren v "rodine") , kresba je vymazlena perovka se skvelou "kamerou".

    Prvnimu dilu davam 75% + 20% crwakum za odvahu a obet, kdyz si museli ritualne v Tokiu uriznout bradavku, aby japoncum dokazali, ze jsou Crying Freemana hodni vydavat. Nemluve o nasledujicim gangbangu... kdo z nic delal holku veru nechci vedet:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš9.6.2011 19:25Green Lantern: Tajemství původu
    Nevim, nevim, 176 stran ma tato kniha a pritom by bohate stacil jeden sesit na "zrod" a potom by se uz mohl rozjet nejaky ten pribeh. Natahovane jak makaron. Uprimne jsem se nudil, scenar se da rici 5-6 vetami, kresba prumer. Kdybych Green Lanterna minul, tak jedine dobre, alespon bych po vecerech cetl neco kvalitnejsiho.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš17.4.2011 22:01Daredevil: Muž beze strachu #01
    Prvni pribeh me nadchnul, na to, jak je nosna myslenka jednoducha je vytecne vypraven a Mackovu praci s panely a styl proste musim obdivovat. Z meho pohledu takovy jemnejsi Kieth. Zasah do cerneho.

    Druhy pribeh mi hodne pripominal 100 kulek nebo starsi Batmany od Loeba, ale chybi mi par informaci, jak uz byva u techto hrdinu s plastenkami zvykem. Treba proc je Kingpin slepy a kdybych nevedel neco malo o Elektre, tak me lehce mate, ze umrela Mattovi v naruci a i presto je ziva. Holt Elektra lives again:). Na druhou stranu prijemna gangsterka, takze jsem spokojen a Maleeva mam rad uz hodne let. Vlastne muj prvni US book byla prave jim kreslena "The Crow: Flesh & Blood".

    Treti pribeh je pro me nejslabsi, tema tajne identity superhrdinu vs. spolecnost me proste nebavi, a jeste mene me bavi, kdyz je podano jako soudni proces, kdy v podstate Murdock haji sam sebe. Mozna i nejaky dil "Jaka a Tlustocha" je zabavnejsi:). Ale mozna je opet problem v tom, ze Daredevila nemam tak zaziteho, protoze egocentricke/despoticke vylevy Batmana mi prijdou zabavne.

    Inu peknej book, hezky zpracovano, jen me stve, ze kdyz je celostrankovy tisk (neb se tiskne i cerna na okrajich), tak se mi casto stava, ze jsou stranky u hrbetu k sobe nepekne slepeny. A to neni tento Omnibus prvnim, kdy k teto chybce pri suseni doslo:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš25.1.2011 22:45Red Meat #02
    To je fakt... a o blaho rybicek a velbloudu nam preci jde predevsim.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš25.1.2011 13:36Red Meat #02
    Moudro pravi, ze latexovou uterkou se neutres... proto je latex mimojine tak vyhledavany pri sexualnich hratkach, neb telesne i jine tekutiny se z nej daji snadno smyt:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš10.12.2010 01:53Výprava za ptákem času (pevná vazba)
    Na to, ze ma book 224 stranek je to poradne hutne ctivo, cekal jsem, ze napoprve zvladnu Vypravu (snazim se vyhnout slovu Ptaka) za jeden vecer a nakonec jsem ji docetl az ted. A jsem spokojeny, uchvaceny ne, jako po precteni druheho dilu Luthera, ale spokojeny... moc.

    Prvni a druhy dil me popravde az tak nebavil, prislo mi to podobne jako Trolli valky, cili humorna fantasy. A me moc fantasy nebere. Ale porad dobry nadprumer, ve tretim a ctvrtem dile, kde se mimochodem vyrazne zlepsi coloring, zacne scenar byt temnejsi, lidstejsi a to uz jsem se zacal spokojene sklebit, ze jsem se na Vypravu tesil popravu. A to je co rici, kdyz se na neco tesim, tak jsem obvykle zklaman. Scenar hezky funguje, zapada do sebe a ma takovou, hmmm, evropskou prichut. To stejne jsem uz zazil u par Thorgalu... Jak to vysvetlit? Hmm, asi takhle, mohla by to by obycejna cesta z mista A na misto B, sem tam nejaky to sekani, forek, lehounce eroticna, na zaver ziskani nejake te kraviny (proste Conan), ale ono to tak neni, je tam proste "neco" moudreho, k zamysleni a jsem moc rad, ze to tam je (porad se bavim o Vyprave, ne o Ptaku vy holomci).

    Mam rad evropskou kresbu vice nez kresby od Alexe Rosse nebo Jima Lee, takze kresba je podle me vytecna.

    Grafici si museli pri nalivani texti do bublin uzit ohromne legrace (stridaji se tri fonty, ktere pocitam nekdo musel udelat, pokud je Crew dostala, tak alespon pocestit) a pocitam, ze prokleli osazenctvo Crwe do pateho kolene. Zpracovani se mi moc libi a jsem uspokojen. A uz ted se tesim na Incal.

    to Kapis: jsem sice stary, ale jeste nejsem senilni, takze nezapominam a savych trenek se znakem batmana na pohlavi nezacinam takove bichle cisti! Ale diky, ze jsi mi je pripomel, clovek nikdy nevi, kdy ho senilita, ta stara svine, majzne pres palici.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš27.11.2010 11:44Maska Omnibus 1
    Stejne jako Erik jsem o Masce kdysi davno cetl ve Score, cili jsem mel predstavu, co me ceka a nebyl jsem zklaman. Zaroven jsem docenil format Omnibusu, pac mam vsechny dily hezky pohromade.

    Potesil me kresebni "vyvoj" pana Mahnkeho, v prnim dile je kresba nic moc, sileny coloring, ale uz takhle brzy je videt vyborne zvladnuty cit pro komiku. Nu a od druheho dilu uz to jede:). Kdyby byl Mahnke jeste o neco vetsi magor a vykresloval se s kazdym sroubkem vypadala by jeho kresba jako od Darrowa. Neodpustim si, panel v zaver druheho dilu, kde ma Masku Ipkissova byvala pritelkyne a bezi s juchajici plamenometem, povazuji za nejnadhernejsi komicky panel, co jsem kdy videl.

    Scenar neni spatny, obcas je to takovy Lobo (obzvlast, kdyz si Masku vezme v tretim dile "rocker"), nic zazracne komplikovaneho, ale neurazi, pravdou je, ze jsem nic hluboce k zamysleni ani necekal. Ale kdybych mel nutkani si jooo zafilozovat, tak takovou Masku kazdy znas obcas nosi, ani o tom nevi:). Nejlepe na me pusobi druhy dil, treti dil je nejslabsi, aneb predavani pohlavni choroby mezi kamarady, ale coz, jde o gagy. Scenar je proste postaveny na tom, aby Maska mela pripravenou scenu na absurdni masakr. Hlasky dobre a dokonce si pan Jiri poradil s prenesenim vtipu do ceskeho prostredi (Posta pro tebe, Kaja Gottu).

    Mrzi me, ze deus ex machina Walter nebylo venovano vice prostoru, rad bych vedel, jak se tenhle tuhon zrodil. Cekal jsem, ze je to tez Maska, ale zaver tretiho dilu me vyvedl z omylu a zaroven pobavil.

    Takze spokojenost, az budu mit za par let volnou chvilku, tak ciste pro zababu se k Masce vratim... nebo ona ke mne:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš12.11.2010 02:06Neobyčejná dobrodružství Adély Blanc-Sec
    Naramne jsem se bavil, skoro tak dobre, jako u Tintina, ktereho autor obdivoval (a taky mel proc). Podle textu v knize se zda, ze Adela je v Francii brana jako kultuvni comics a co se tyce me, tak se nedivim. Pravda, je to takovy "rodokaps", ale nebere se vubec vazne. Tardi na ctenare pratelsky pomrkava (treba dva panely, kdy vedatori ozivuji Pithecanthropuse ala Frankestein jsou v kriticky okamzik na paneul nakresleny blesky na obloze, jeden z vazenych vedatoru se podivi, jak je mozne, ze v zime, kdy je vsude snih je boure a Adela na to odveti "pro vetsi dramaticky efekt"¨, nemluve o ozivacim pristroji, ktery ma misto tradicniho kovoveho poklopu ci tela napojeneho na elektrody ma proste vepredu obycejne dvere od bytu), ze si z zanru dela legraci. A to beru.

    Samosebou humor, nechybi (pres dva dily se objevuji zamestanci prirodovedneho muzea, kteri neustale ozivuji prehistoricka monstra a ktere jim neustale strili nesikovny komisar). Na konci druheho dilu jsem se uz pochechtaval nahlas, komedie jak se slusi a patri.

    Kresba je vytecna, je to verne nakreslena Pariz, duraz na detail a dobovost a je setsakra videt, ze Tardi tohle ma v pazi. Navic je podle me je vyborna a je mi blizsi, nez Hergeho dokonaly minimalismu. Vubec bych se nestydel, kdybych mel jednu stranku na stene.

    Dal bych i vice, ale prvni dil je slabota (neco jako podprumerne Stopy Hruzy), ale ctenas se v nem seznami s postavami a s dalsimi dily se snad i Tardi vyjasni,co vlastne s slecnou Adelou bude delat:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš31.10.2010 18:26Kůstek #01: Útěk z Kůstkova
    Vytecne, mam uz nejaky patek zminovany Bone: One volume edition, takze jsem se na ceske vydani moc tesil. Kustek je vyborny, i kdyz se na prvni pohled tvari jako detsky comics, tak tomu tak neni.

    Takze kupovat, at vyjdou dalsi dily. Moc dobrej rok, Calvin a Hobbes a Kustek, dobra prace Crwaci. A kdyby dalsi dily vychazeli v tomhle formatu (dva dily v jednom). tak bych se vubec nezlobil.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš16.10.2010 16:30Lips Tullian
    Mam uz tez doma na stolecku, zatim jsem jen rozbalil a prolistoval a uznavam, ze je to krasnej, poctivej kus prace. A uz treti comics, ktery se mi nevejde do Expeditu (prvni byl Luther, potom Thomas Ott a ted Lips). Klidne bych za nej dal i litr:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš12.10.2010 22:32Svět podle Snoopyho
    Moje rec, na to, jak me Snoopy nepresvedcil v deniku, tak takhle pohromade me prijemne a mile prekvapil a pobavil. Calvin a Hobbs me chytnul vice, ale Garfielda s prehledem prevalcoval.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš4.8.2010 01:31Malý upírek
    Nadherne jsem se bavil, Upirek ma smrnc, ma vtip, nadherne nakreslene a obcas mile naivni a obcas je tam takove lidske moudro. Sfar je zajimavy autor, jeho veci se mi proste zamlouvaji, at uz jsou o cemkoliv, jak to sakra dela?

    Jedine, co me odpuzovala je obalka a cervenej hrbet, prijde mi to tak nejak, hmmm, nekompaktni, surove.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš27.1.2010 00:35Dříve známí jako Liga Spravedlnosti
    Po skoro 4rech letech jsem se zadival do knihovnicky a rekl si, ze si neco starsiho prectu a ma volba, nevim proc, padla na Drive znami. A je znat, ze jsem ty 4roky nelenil, peclive cetl spousty komiksu a odmenou mi bylo, ze jsem se u toho komiksu konecne vyborne bavil. A mam pocit, ze za dalsi 4 roky, pokud neumru, se pobavim jeste vice.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš11.1.2010 21:32CREW² #26
    U me jednoznace v teto Crwi vede Sinister a Dexter a prave proto, ze cely comics je nakreslen pouze z jednoho pohledu a i presto funguje, hlasky jsou vyborny a scenar drzi. Jsem rad, ze se chlapci vratitli do ceske kotliny. Slaine zaujme kresbou a mystikou, spokojenost, ostatni comicsy povazuji za prumerne, ale nijak nenuduly me, s chuti jsem si je precetl. Jsem s naplni Crwe ala 2000AD spokojeny.

    Co se tyce aktualit, tak to musim souhlasit s Draco, aktuality jsou tak aktualni, ze je az z podivem, ze to nejsou nascanovane kamene desticky s klinovym pisem a pod carou s prekladem. A jeste jedna vec, nesli by ty stranky s textem zalomit vkusneji? Ty titulky, ktery obteka text nevypadaji vubec dobre, rozhozeni obrazku by taky mohlo byti udelano lepe, nemluve o typografii.

    Redakcni stripy se povedly.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš8.1.2010 01:43130 #01: Odysea
    Ja jsem Odyseou prijemne prekvapen. Musim rict, ze Nikkarin ma velmi dobry cit pro film, respektive i bezeslov umi nakreslit par panelu a cloveku je jasne, kam a jak rychle se hlavni hrdina pohybuje + dobra perspektiva. Dalsi veci je obcas neuveritelne pracne propracovany pozadi, jen ta lidska anatomie trosku leti nekam jinam (zensky prsa vypadaji opravdu divne), ale to me nijak neurazi. Jsem rad, ze po delsi dobe v posti vyrazi Bo vousy, pred tim na me pusobil trosku nelidsky, takova smes igracka a hracky na klicek. Zamlouva se mi prace s textem, treba kdyz na zastavce Bo neposloucha zvasty dedka, ktery cte z novin (vyborne vymysleny titulky mimochodem), tak je bublina schovana za hlavou hlavniho hrdiny nebo kdyz nekdo mluvi rychle, tak jsou pismena blizko u sebe.

    Scenar pusobi dobre, puvodnich par epizod se nakonec svaze dohromady, takze jsem zvedavy, co zatim je. Pokud bych mel vytahnout jeden, tak velmi se mi libil oneshot "lampa".

    Cili ja jsem se velmi pobavil, precetl dvakrat, dalsi dily pokud vim budou, takze sem s nimy. Jo a Volemana a Kooka jsem si vsiml. Slovo na zaver? Tak KŇCH nebo Tanán, vyberte si.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš8.1.2010 01:25Muriel a oranžová smrt
    Je zazrak, ze Muriel a oranzova smrt skutecne vysla, pred 2ma mesici bych nevsadil ani korunu, ze bude na vanocnim trhu. A tohle zazracne zjeveni, kam se na hrabe Lazar, se vyrazne odrazi na mem hodnoceni. BTW co jsem videl v Luxuru, tak je to snad prvni comics, ktery byl hned u vstupu mezi "novinkami. Chapete? Mezi beletrii a na vanoce.

    Nerekl bych, ze se jedna o 40let stary comics, nebylo potreba k nemu pristupovat retrospektivne a veru me mrzi, ze Saudek zil zrovna v tak kretensky dobe a nemel moznost svoje prace prezentovat na zapade. Kdyz se clovek podiva co v 60-70letech vychazelo v USA, eech, se schopnym managerem z nej mohla byt comicsova ikona, nu, darmo mluvit.

    Muriel jsem si precetl uz dvakrat, a to jen diky kresbe, "kamere" a "blbustkam" pane Saudka, kterych je v kazdym panelu neuveritelne mnozstvi. Clovek je po par strankach zahlcen, staci otevrit kteroukoliv dvoustranku a uz se na nej vali spousty narazek nebo odkazu. Druhou veci je to, jak kresli zensky, jsou to skutecne sexy baby. Ne, ze bych mel erekci, na to jsem uz dost starej, aby me nejaky obrazky vzrusily, ale nemohu jinak a tuhle kreslirskou schopnost musim zminit, kdyz nikdo v predchozich komentech nemel odvahu. A nerekl bych, ze je to telem (dlouhy nohy, uzkej pas, poradnej zadek a samosebou obri prsa), ale spis vyrazem nebo pozou.

    Abych byl malinko kriticky, tak bez Sadukovi kresby by u me scenar neprorazil.

    Nepobral jsem stranky, na kterych je jen scenar, asi se jedna o puvodni, jeste nedopracovany material, protoze po par stranach je minimalne pulka nakreslena a co se tyka kontinuity, tak by mi ani nevadilo, kdyby tam nebyly. Takto me spis rusily, pac comics funguje i bez nich.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš28.12.2009 14:22Transmetropolitan #01: Zpátky v ulicích
    Jeste dodam, ze posledni dil o vire povazuji za nejlepsiho z teto knihy. Reaguji na text brkowycze:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš27.12.2009 16:13Transmetropolitan #01: Zpátky v ulicích
    Vytecne, jsem tuze rad, ze Transmetropolitan vysel v cestine, tenhle hlaskujici, vsechny nasirajici hledac pravdy me proste bavi. Je zabavnej, vtipnej, inteligenci, nadhledem a agresivitou prevalcuje kohokoliv, kdo mele kraviny. Jo-o, kdyby takovej zurnalista skutecne existoval, mozna by nam vsem bylo lip. Co mi je na tomhle comicsu asi nejsympatictejsi je muj dojem, ze se nejedna o comics s cilem "pojdme vydelat nejaky ty prachy", ale je to takova pane Ellisova srdcovka, kterou nam chce zdelit, jak ten nas svet stoji za hovno.

    Roberstsona mam desne rad, pevna linka, detailni, vybornej cit pro mimiku, skladani panelu, zabery, neni co vytknout, pouze chvalit, desne sikovnej chlapik.

    Abych neopomel prekladatela - dobre prace.

    Sakumprdum pro me jasnej adept do Fabuly Rasa.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš27.12.2009 15:47Lucky Boy
    Jsem spokojeny, te hodiny, kterou jsem Lucky Boye cetl nelituji. Kresba je dobra, scenar hezky vodsejpa, semotamo se zahlaskuje a prekvapilo me, ze Stastnej Jim neni hlavni postavou, ale jen takovym pojitkem v scenari. Jen mam vyhrady k bublinam v panelech, obcas jsou umisteni nelogicky a clovek je necte chronologicky.

    Neodpustim si noticku k "ostravstine", kterou se v comicsu hovori. No, nebejt toho, ze jsem se parkrat bavil s Kapisem, tak nekterejm obratum nerozumim a mozna diky tomu mi i ta spousta vulgarit v textu prisla uveritelna, pac on takhle Kapis mluvi. Jen mi nejak porad chybelo "moré piča":)

    Jako prvotina dobre.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš31.8.2009 23:08Donžon - Zenit #05 - Svatba s překážkami
    to Kapis: ja se ted obavam si dalsi Donzon koupit... uz jsem se desne dlouho nemrskal, nehladovel a neziznil. Naposledy to bylo, kdyz umrel Mot, budiz mu zeme lehka, a ja zacal se sebetriznenim, aby se buh smiloval nad Donzonem a prevzal ho jiny vydavatel. Coz tenkrat zafungovalo. A kdyz si ted tohle koupim, ta je skoro jiste, ze skoncim jako ty. Precist a mrskat nebo vydrzet a zapomenout? Kam se hrane Sofie se svoji volbou sakra.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš31.8.2009 22:51Punisher MAX #01: Na začátku
    Osvezujici comicsova serie, pokud je clovek pripraven a ma naladu na prehrsli zbytecnych vulgarit, i kdyz proti novejsim Boys se Ennis jeste drzi na uzde, prehrsli nasili a typicke Ennisovy mrskacske pranyre, cili byrokracie, ulizanost a samosebou nekolik prapodivny postav z opravdu deformovanym pohledem na zivot. Tohle je proste comics, ve kterym si nenajdete postavu, u ktere si reknete "jak uslechtile myslenky, jak uslechtile chovani".

    Mirek Dusin by pri cetbe Punishera z rady Max chvili zvracel a pote by se pomalu odplazil do jedne hezke, vypolstrovane cely v Arkhamu. Coz by nebylo na skodu, pac potom by treba mohl byt nejaky crossover s Batmanem. Znate to, kdyz je nekdo az moc hodny, tak se dostava velmi nebezpecne k hranici stat se velmi zlym.

    Proti rade Marvels Knights je tohle Punisher, ktery se mi zamlouva - tvrdy, nesmlouvavy, nikoho nepotrebujici stroj na zabijeni, totalne chladny, bez emoci. A takovymu "cloveku" se tezko dostanete na kobylku. I kdyz, jak se dozvime v dalsich dilech, kazdy ma svoji Achillovu patu.

    Doporucuji pred ctenim dve veci:

    1) mit chut na lehci comics, u ktereho cekate drsnejsi zabavu. To znamena, ze kdyz v panelu uvidite divku, ktere ma cerstve prostrelene rameno, tak misto bezneho nadavani prohlasi: "jezisi kriste, jsem z toho uplne vlhka", tak si reknete "tak fajn, vcelku dobra, neotrela hlaska".

    2) vzit na vedomi ze vazne neni dobre cist od Ennise vic comicsovych serii za sebou, radeji rozdelit a prokladat, jinak si clovek lehce vsimne stejnych temat a schemat. Shodou okolnosti jsem nedavno cetl Furyho a podobnost je videt az moc.

    Na zaver: jen se nedelejte, nemuzeme preci porad cist hlubokomyslne comicsy, ktere nase dusevno pusunout dal a predaji nam trosku toho zivotniho moudra, jednou za cas prijde cas na zabavu. A v tu chvili je dobre sahnout po Punisherovy, nebudete zklamani.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš31.8.2009 22:00Che: Životopisný komiks
    Ehm... cernobila zalezitost, Che je pan hodny, ktery dela veci spravne, jeho spatna rozhodnuti jsou v poradku, protoze dokaze uznat svoji chybu, Castro a jeho brat Raul jsou potlaceni do pozadi. USA potazmo jejich prodlouzena ruka v latinske americe CIA se chovaji neeticky, kubanska revolucni armada jsou hodni panove, kteri i za jidlo, ktere chteji od rolniku za kazdych okolnosti plati penezi. I kdyz nevim, nevim, k cemu je takovymu rolnikovi, ktery zije kdesi v horach penize, kdyz do mesta chodi jednou rocne na trh, ale uznavam, ze lepsi nez dratem do voka. Ehm, tak tahle to ve valce nechodi, vime? Mozna semotamo, ale v globalu ne. Na obou stranach se pachaji obdobna zverstva, zalezi na vitezne strane, ktera pise dejiny.

    Nedokazu posoudit, jak moc je tenhle comics drzi faktu nebo nakolik predstavuje jen ty svetle/vitezne okamziky (mysleno jak moc je autoru pohled pokriveny, aby Che byl pan hodny), protoze muj zajem o historii konci II. svetovou valkou... zatim:).

    Co se tyce kresby, tak Rodriquez ma problem s obliceji. Nevim cim to, ale dela je priserne plochy a nejak neumi pracovat s perspektivou. Je mi lito, ale oblicej kazde divky, kterou si Che vezme a pote opusti kvuli jine, btw v comicsu podano tak, ze jeho predchozi vyvolena bere rozvod/rozchod s naprostym pochopenim a vubec na Guevaru nerve, ze je debil a at si teda jde sukat tu mladsi vojandu, vypada proste jako konsky xicht s velmi podivnym nosem.

    Co je zajimave, tak jedna "osklivost" v tohmle cernobilem svete je preci jen jedne jeho zene uznana, a to kdyz ji Che nedoporuci jezdit jeho autem, protoze "je majetkem kubanskeho lidu", na coz ona nehledi a jezdi s nim na nakupy. Jak odporne! Ale mozna je tohle mineno jako autorova berlicka jak ji v ctenarovych ocich ocernit, a proto se o par stran dale zas tal nedivi, ze Che ma dalsi zenskou v pelechu a stouhle "cernou ovci" se rozvadi.

    Co me dostava je podani hlubokomyslnych, filozofickych myslenek, ktery Che ze sebe z patra vyblije, kdyz se prochazi po ulici a jsou jak vystrizene z nejakeho pamfletu. Na tenhle vyron je ctenar pripraven par predchozimi panely a nejednou "prrrrrddd", pohled ctenari, tohle je Guevarova myslenka, zamysli si se bij hlavou o zem.

    Mozna nejaky nadsenec, ktery si rika, kdo je ten Guevara vlasne zac a proc je na kazdym druhym tricku je tohla dobra publikace na ziskani informaci, ale je nutne brat s nadhledem a cist mezi radky. Hmmm a mozna wikipedie bude v tomhle pripade lepsi informacni zdroj.

    Jo a nevim, jak ostatim, ale mne z tohodle comicsu, i kdyz to tak asi neni mineno, vyznelo, ze kubansky lid se mel lip pred Castrem.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš17.8.2009 23:55Lucifer #02: Děti a monstra
    Mozna se ted dopustim svatokradeze, ale pocinaje timto bookem me zacina Lucifer bavit vice nez Sandman. Uznavam, ze Sandmana uz mam docteneho do konce, takze neco noveho na me pusobi silneji, je mozne, ze casem svuj nazor prehodnotim, ale ted je to to takto.

    Careyova fantasie proste uderila u me do tech spravnych strun a ja jsem nadmiru spokojeny a ocekavam dalsi dily. Kresebne je mi Gross desne sympatickej, pan detailista s pevnou linkou, na druhou stranu ani Ormston se svoji syrovejsi kresbou mne neurazil. Ja bych mozna kresbu i vychvalil vice, ale kdyz on je to tak kvalitni scenar, ze kresba pro me neni zas tak podstatna.

    Kniha v pevne vazbe, papir dobrej, tisk nemam vyhrad, ale co mi opet chybi je platene zalozky uvnitr knihy.

    K ceske mutaci, ani za mak se mi nelibi barevnost a font na hrbetu obou knih. S tim souvisi nazvy kapitol, se kteryma si Netopejr taky mohl vyhrat, ne pres originalni anglicky text hodit obdelnicek s cca 20% krytim, navic CZ text ve stejne hnusnym fontu, jako je na hrbete. Dyk snad nejsme na konci 90let a tohle zamrzi. Stejne tak kdyz je v textu "deti", tak to automaticky neznamena, ze na to pouziju font "Kids".
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš17.8.2009 23:15Conan
    Poslednich par kusu meli v Minotauru, na coz me mile upozornil Kapis a za to mam muj dik.

    Ta kresba... ta kresba... tak kresba... pane boze ta kresba... tak je tak promakana, vytecna a nadherna, ze jsem si musel chte nechte vymenit trenky. Jeste ze tohle Barlow, bud mu zeme lehka, vydal v A4 formatu. Uzasne, jak Buscema umi kreslit, to snad je i hrich placat takovej talent na Conana, pac jeho pribehy jsou pro me nudne a nezajimave. Ale i tak... TA KRESBA.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš17.8.2009 22:57Američan čínského původu
    ... a mozna ma i vliv, ze kdyz jsem byl maly kluk a nosil jsem sip a luk, tak v telce davali kung-fu serial Opici Kral, ktery jsem mel fakt rad:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš17.8.2009 22:54Američan čínského původu
    Priznam se, ze tenhle comics jsem si jeste koupil za plnou cenu, jen mi uz nejaky patek lezi v knihovnice a dokonce jsem jej nominoval do Fabuly Rasa:).

    Je to velmi ctiva, zabavna, mila a vtipna knizecka s bajecnou hravou kresbou, ktera me neskutecne potesila a predala pozitvni naboj.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš17.8.2009 22:43La Perdida
    Vyborny pocin. I kdyz vsem temhle radoby realistickym comicsum neverim a vyhybam se jim jako cert krizi, tak protoze si holt porad kupuji vse co vyjde, tak jsem ke mne dostala i La Perdida a konecne si muzu rici, ze se mi podarilo najit jehlu v kupce sena.

    Svym stylem, i kdyz ne casovym rozpetim, mi tenhle comics pripomel Pod Dekou, kresebne jsou si take podobni, i kdyz kresba Thomsona mi prijde napaditejsi.

    Dobre napsany pribeh o naivni divce, ktera chce lepsi a zajimavejsi zivot a proto vyrazi do Mexika za svym pichacem, jehoz rodina ma v Mexico City byt. Nevadi ji, ze spanelsky nehovori a ceka, ze "zapadne" mezi Mexicany. To se ji prirozene nedari, protoze pro ostatni je jen "bohata americanka, ktera vyrustala v luxusu" a je vice ci mene vyuzivana k prospechu ostatnich. Sama si takove zachazeni nechava libit, protoze neni schopna svoji cenu pro ostatni zvysit. Je zajimave sledovat, jak se z housenky stava kokon a nakonec motyl, tedy z naivni a prihlouple husy zena.

    Pro me velmi silny pribeh, ktery se mi dokazal dostat pod kuzi a zapusobit na me, doporucuji na destive dny na chate. A jestli nekdy budu mit dceru, ktera bude mit podobne vyletnicke touhy, tak tohle si pred tim precte:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš17.8.2009 22:17Koralína (pevná vazba)
    Ano, je to strasidelna pohadka, ano je to strasidelana pohadka spis pro mensi deti, ale kdo z nas neni v dusi alespon trochu ditetem i v dospelosti? I presto je vyborne nakreslena, vyborne colorovana, vyborna prace s panely, vyborne zvladnuta mimika a co jsem ocenil skvela prace s fontem. Takhle by mel dobry comics vypadat a koukat na jednotlive strany je pastva pro kukadla. Co mne trosku mrzi je zpracovani obalky, ktera mi prijde zbytecne nevyrazna.

    Pokud srovnam puvodni knihu ci film, tak jako nejzajimavejsi a tedy nejzabavenejsi je pro me prave zpracovani comicsove.

    U luxusnejsi varianty od CC jsem mimo tuhe vazby ocenil i prebal, ale co mi opet schazi jsou bonusove materialy, ktere si myslim jako "narocnejsi" zakaznik, ktery zaplati za knihu 2x nasobou cenu proti brozovanemu vydani, zaslouzim:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš17.8.2009 21:58Predátor Omnibus 1
    Na zacatek je myslim dobre rici, ze nejsem nejak velky fanda Predatoru, i kdyz prvni a druhy film me neminul a jednicku radim mezi klasiku. Ale i tak jsou mi blizsi Alieni:).

    Choze uz hezky rozepsal, co se v jednotlivych pribezich deje, tak mi ubral praci. Ja jen dodam, ze v pribehu "Studena velka" Predatori pristanou na Sibiri, protoze v jejich vesmirne lodi se rozbije klimatizace, takze chte nechte museji vyrazit do blizke sovetske zakladny, kde vhodnou soucastku ziskaji a nadherne technicky implementuji do sve mimozemske techniky. Panel, ve kterem "technik" Predatoru soucastku vymenuje me rozesmal. Koukal jsem jak tele na nova vrata. V pribehu "Krvave pisky casu" jsem ocenil, ze pevnost Douaumont skutecne existovala a skutecne patrila k nelepe vybavenym pevnostem Verdenskeho pevnostniho systemu a skutecne ji Nemci ve finale az neskutecne lehce po 5mesicich tvrdych boju dobili.

    A konecne stejne jako Choze "Zkouska dospelosti" je vyborny one shot, ktery v tehle knize na me pusobi jako blesk z cisteho nebe.

    I tak pro mne tenhle Omnibus zklamanim, a i kdyz jsem ho ziskal za 1/2cenu, tak i tento finacni obnos povazuji za vyhozene penize. Myslim, ze idelani cena by byla kolem 300Kc v mekke vazbe a vyuziti tohoto Omnibusu bych videl jako zachodove ctivo.


  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš17.8.2009 21:07Grandville #01 (pevná vazba)
    Pokud se nemylim, tak tohle je prvni cizojazycny comics, ktery vysel zaroven ve svete i u nas. Dobre, dobre, blyska se na jeste lepsi casy (comicsove).

    Jinak velmi dobra oddechovka odehravajici se v prijeme alternativni historii s odchylenim vedy k pare coz me bavi (za tuhle uchylku asi muze pan Verne). Kresba je vyborna, o tom neni sporu, ale kdyz se podivam na coloring, tak i mne jsou sympatictejsi plnejsi plochy, jak je treba zpracovano Srce Imperia. Na scenari je videt, ze jeho konec je az detsky naivni. Ja bych jezevce radeji videl, jak se pekne koupe v poradnym marastu, coz znamena, ze jeho konani bylo zbytecne a bude se nekdy v budoucnu muset snazit mnohem vice.

    Co mne bere jsou detaily at uz ruznych strojecku na paru, architektury, obrazu a i treba to, ze v pokoji vidime na stole tezitko, ktere vypada jako socha Kleopatry a par desitek stranek dal je tezitko pouzito jako tupy nastroj na uder do hlavy. Takovy detaily me proste tesi...

    Jako moji prechodci si povzdechnu, ze kdyz uz teda tuha vazba, tak by na nejaky jednobarevce mohlo byt vytisknuto par archu, ktere by se do bloku prihodily, at mam pocit, ze jsem dostal neco uzasneho, navic kdyz mas CC tak dobre vztahy s Talbotem, ze. Dale bych chtel prebal:).

    Zarevem dodam, ze kdyby se z Grandville stala pravidelna serie, tak bych se vubec nezlobil.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš17.6.2009 10:31Batman: Dlouhý Halloween 1
    to v2: Tim Sale a "odflaknuta kresba"? WTF? Jako jasne, u Long Halloween neni jeste tak vykreslenej, jako treba u When in Rome, ale "odflaknuta kresba". Koukam... ci kresba podle tebe neni "minimalisticka/odflaknuta"?
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš10.6.2009 16:07Koralína (paperback)
    to brkowycz: co rikas na Neverwhere jsem si uz nasel, hodnotil jsi:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš10.6.2009 12:45Koralína (paperback)
    to brkowycz: varovani na konci tveho prispevku se mi vubec nezamlouva. Koralinu necetl, takze nemuzes soudit a malinko se obavam, ze by se mohl najit nekdo, kdo by bral to co pises vazne. To ze se ti kresba nebo ztvarneni nelibi je jedna vec, ale napsat "Pokud jste četli knihu, nebo viděli film, varuju vás. Jestli byl nějakej čtenář Gaimana zhrozen comicsovým přepracováním, tak ať se rovnou Koralíně zdálky vyhýbá." je mimo.

    Koralinu jsem videl jen na Crweconu, kde si ji koupil Slaine a byl ten kluk tak hodnej, ze mi ji na prohlidnuti pujcil a musim rict, ze Russellova kresba se mi sedne. Hodne mi pripomina Talbota = propracovana, detailni kresba. Co se tyce scenare, tak posuzovat nebudu, dokud neprectu.

    Jo, jen pro jistotu, knihu jsem cetl.

    Btw co rikas na Neverwhere?
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš22.5.2008 12:33Mýty #01: Legendy v exilu
    to Jokerka: AMEN... a diky za upravu, vystihla jsi to presne:). Nechces zacit psat nejaky pohadky? Neco ve stylu "Pohadky teticky Jokerky":).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš22.5.2008 10:18Mýty #01: Legendy v exilu
    to Jokerka: Modrovouse jsem take neznal, takze diky za pohadku... a rovnou rikam, ze zencky jsou pekny svine. Chudak modrovous, ze radis nebyl na kluky. BTW jen me prekvapil obrat "zenu hlodalo svedomi":). Jaky svedomi kurnaa? To je prachsprosta zenska zvedavost:).
  • DEmnoG
    Hmm, hmmm... ze bych si nakonec ty comicsy od Divusu precetl:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš5.2.2008 22:05Simpsonovi: Komiksové extrabuřty
    Ale jo, stejne jako serial, nektere dily jsou dobre, nektere jsou prumerne, i tak maji vsechny Simpsonovskou atmosferu. Asi nejvic mi u me bodoval "Bob se vraci" a z tech mensich je to jednoznacne "Sberatel".
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš4.2.2008 00:39New X-Men #01: G jako genocida
    Je mozny, ze Morrison udelal s X-Meny neco naprosto uzasneho a unikatniho, z ceho si amici sedli na prdel... ja znam X-Meny pouze z CL a jednoho specialu crewniho Spider-mana, tak nemohu bohuzel adekvatne docenit jeho vykon.

    Ale beru, nejak se u nas zacit musi, a myslim, ze s touhle knihou naslapla Crew vedle, pac v uvodnim pribehu Morrison "zacatecnikum" predvede kdo je kdo, co umi a "nahodi", kam za jeho vedeni budou X-Meni smerovat. Preci jen vazeb na minulost se ale Morrison zbavit nemuze... takze pro mne byl nejzabavnejsi "Muz z cely X", ve kterem se neresi X-Meni, ale je to takovej milej one-shot, kde jsou pekne poslany na misi, ktera za a) uz z dalky pekne smrdi za b) je prospikovana peknou haldou uchylnosti za c) i presto rozviji hlavni dejovou linii. A to se mi zamlouva, pac tady je krasne videt Morrisonuv potencial.

    Kresebne je pro mne tenhle book dobry prumer a nadprumer v pripade posledniho pribehu.

    Problem vidim prave v X-Meni minulosti, cili nemam tuseni:
    1) co se stalo mezi Cyclopesem a Jean... respektive z deje vyplyne, ze Cyclops byl nejaky cas ovladan nekym(necim) jinym, a ted je z toho chudak tak na prasky, ze se Jean, podle jejich slov, pulroku nedoknul (takze usuzuji, ze ho to tak vzalo, ze se mu proste nepostavi)... fajn, ale preci jen bych chtel vedet konkretneji, o co slo
    2) jak to, ze se Jean "vraceji" schopnosti, ktere znam
    3) proc je Magneto, ktereho jsem bral za hlavniho nepritele X-Menu najednou "jen" kapem na nejakym ostrove, kde si pekne v klidku vychovava par milionu mutantu
    4) proc se Beast zmenil
    5) vice z pameti nevysosam, ale jiste by se jeste neco naslo

    Mozna by nebylo od veci, kdyby v teto knize byla uvodni stat, kde by byly udalosti na ktere se v "novem" zacatku odakzuje popsany, abych se v tom tak neplacal. Takze diky me nevedomosti davam mene, nez by si mozna X-Meni zaslouzili...




  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš31.1.2008 23:12Žid Fagin
    Mno, take patri k tem zklamanym... tohle je moje prvni setkani s Willem Eisnerem, takze jsem cekal neco dobreho, co me kdyz ne pobavi, tak alespon zaujme napadem ci myslenkou. Nu a to jsem se nedockal.

    Cili neda se uprit, ze Eisner nakreslil comics "dobove", cili jednobarevne, ala stare fotografie, a to je dobry. Dale je Eisner za ty leta bajecne vykreslen, pac jeho smysl pro karikaturu, mimiku ci gesta je vytecny. A jeho prace z panely take stoji za zminku.

    Ale to je asi tak vsechno, Olivera Twista jsem cetl nekdy v patnacti, nedavno mi dej osvezil Garamond, a jak je uz receno nize, nic zas tak objevneho jsem se nedozvedel. Druha polovina, kdy Eisner "jen" prevypravi/prekresli Olivera Twista, me vskutku znudila a dovolil bych si rici, ze autorovi proste dosel dech. Dokonec mi prijde, ze Eisnerova predmluva a proslov jsou co do vyjadreni jeho myslenky nosnejsi, nez vlastni comics, ktery jakoby by byl k jeho statim pribalen jako takovej bonus. A to je chyba, pac ja jsem si preci koupil comisc a ne par stranek pane Eisnerovych myslenek.
  • DEmnoG
    No tak preci jen nakonec Arkham v cestine vysel a navic se veru povedl. Pro grafika tohle delat musel byt fakt silena prace, ale Tejnicti, vsechna cest, se vskutku predvedli v plne sile. Abych rekl pravdu, tak ceske mutace jsem se obaval prave z duvodu vysokych naroku na DTPko a myslim, ze timto se Crew vyrovnala vprofi praci CC:).

    Nu a ke comisu, tak jako uz tradicne, z McKeana se fakt muzu posrat, ten chlapik je vskutku nechutne nadanej a schopnej, co strana, to vytvarne dilo a v tomto pripade je prave kresba tahounem comicsu, ktera vyrazne umocnuje jednodusi, ale presto dobry scenar o silenstvi, a ktery neni primarne zamereni na Batmana a obyvatele blazince, ale soubezne nahlizi do duse zakladatele Arkhamu. A vazne, pan Amadeus Arkham nebyl zrovna clovek, ktery byl dusevne zdrav. Do toho prihodte lehke zamysleni nad tim, jak moc se Batman lisi od svych archprotivniku, predevsim Jokera, a ve finale mate vzorek vytecneho comicsu s uzasnou kresbou.

    Jooo, fakt se mi Arkham Asylum libilo:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš31.1.2008 03:00Batman: Rok jedna
    Frank Miller je proste jak porodni babou tak hrobnikem Batmana. Jasny, beru, TDKR SA si mohl odpustit, ale to taky nepocitam, pro me je "posledni" Batmana TDKR a finito:).

    O Batmanovi: Rok jedna se neda rici nic jineho, nez ze je to jedinecny comics... paralela mezi "zrozenim" Batmana, ktere je chvalabohu s malou davkou nadsazky uveritelna (necekejte nic ve stylu "ha, budu Batman a budu potirat zlocin, nepreji si, aby na ulici stalo dalsi dite nad svymi mrtvymi rodici", nene, tady je nadherne zachycen vyvoj z lehce naivniho milionare Wayna v Temneho rytire) a zacatky novacka Gordona ve zkorumpovanem policejnim sboru je vyborne promyslena, a nad ocekavani, uz tak vytecny scenar boostuje. Co mirne comics deklasuje je coloring, ktery je i pres remastrovani proste poplatny sve dobe a kresba, pac ckoliv je jasny, ze Mazzucchelli kreslit umi, tak jeho kresba nedosahuje kvalit scenare, takze se malinko obavam, aby po letmem nahlednuti do knihy realii neznaly clovek nesahl radeji po vizualne pritazlivejsim Tichu...

    A Crew, mno jo, ty bonosy se vyvedly, a je jich vice, nez-li u Mrtvy nebo zivy, takze opet kvituji s povdekem:).

    Sakumprdum se da rici, ze Crew mi tesne pred Vanoci udelala radost.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš31.1.2008 01:57Mrtvý nebo živý
    Z tohodle booku mam fakt vylozene radost. Nerikam, ze je to arcidilo, ktere se zapise do analu comicsu na veky veku, je to "jen" velmi dobry mainstream s dobre postavenym scenarem, hlaskami a s necekane prokreslenym pozadim pribehu (na to, ze je o tom, jak se z pana Sracicky stane pan Tvrdak). Navic kresebne je comics vybaven veru dobre, vyborne prokresleno, slusne colorovano takze vysledna kompozice veru oku lahodi.

    Crew si dala zalezet, pac mimo dobre prace s CZ mutaci do knihy zakomponovala haldu bonusu, ktere jsem vazne ocenil. Jedine co bych vytknul je vazba, kterou bych radeji bral tvrdou, ale co nadelam... beru na vedomi, ze nekteri lide u comicsu davaji prednost mekke a konecna cena by byla vyssi, coz by treba mne nevadilo:).

    Cili se da rici, ze jsem se od zacatku do konec vytecne bavil, osvezujici, akcni, stavnate, precteno za necely dve hodiny a nekdy se k Wanted jeste vratim:).


  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš10.1.2008 14:37Dobrodružství Luthera Arkwrighta
    to erik: ba ba, pravdu dis... take jsem pouze upresnoval:)
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš10.1.2008 13:52Dobrodružství Luthera Arkwrighta
    to erik: pokud me pamet naklame, tak se mylis... Crew chtela v prni fazi koupit prava jen na prvni dil, kdezto Comics Centrum koupilo rovnou prava na celou serii:). Takze rict, ze Crew nemela zajem neni pravda, pac kdyby se prvni dil slusne prodaval, tak by jiste do druheho sli. Nicmene i ja jsem rad, ze Luthera nakonc ziskalo Comics Centrum, protoze si snim dalo poradnej kus nadstandarni prace:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš27.6.2007 11:53Garfield #21: Kilo ke kilu
    Kdepak, nesouhlasim, pro me je to porad stejne dobrej Garfield, jako na zacatku. Stale se u par stripu zasmeju, vestinu prolitnu s lehkym usmevem a par mi jich nesedne. Garfielda holt chce cist po kouskach, jinak omrzi.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš27.6.2007 11:49Velkolepý Spider-Man 2007/02
    Vida, tak kresba se zmenila na "comicsovej prumer" a zjevil se nam skorpion, cili lepsi, nez prvni dil. Jo a z meho hodnoceni je dobrejch 10% za to, ze tady neco takoveho vubec vychazi.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš27.6.2007 11:46Velkolepý Spider-Man 2007/01
    No je to pro deti... jsem rad, ze tady vychazi neco, na co se da navazat az odrostou (cili Spidermani od Crwaku), lec pro me je tohle tezkej podprumer... ani penezenka me nema sanci uplatit. A docela me prekvapilo, ze na rozjezd dali zrovinka takovou nevyraznou postavu, jako je Silver Blade.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš27.6.2007 11:41Voleman #01
    Zajimavy projekt, na ktery jsem se tesil uz od prvnich par nahozenech pribehu v Aarghu! a Voleman je dobrej. Obcas az znepokojive lidske, obcas totalne fantasmagoricke... uvidime, uvidime, copak Gruss snad v dalsich cislech prihodi.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš27.6.2007 11:13Lucky Luke: Máma Daltonová
    Olee hombre... takze opet vkusne vtipna zapletka + odpovidajici kresba = prijemne pocteni. To by me zajimalo, jak si Lucky Luke vede prodejne, pac je to takovej prijemnej mainstream, ktery malokoho urazi... prijemne vyvazeny mix ala Astrerix:). Pro lidi, kteri si ujizdi na "nevaznem" divokem zapada jasna volba.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš2.7.2020 12:08A zrodí se hvězdy...
    to Spike: Máš potvrzené dva lidi, kteří tvůj komentář k Hvězdách přečetli:). Slušný rozbor a prezentace svého názoru. Libí.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš1.7.2020 13:53A zrodí se hvězdy...
    to Milo_Harwey: Mazat příspěvky na CDB nezávisle na době šlo za předpokladu, že jsi mecenášem. Nejsme si jistý, zda Zack pravidla nezměnil. Každopádně se těším na tvé hodnocení Hvězd.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš1.7.2020 13:50A zrodí se hvězdy...
    to SlouzimStarymPsum: Tvůj názor na české nakladatele, který jsi prezentoval ve svém postu z | 23.6.2020 |, jsem zaznamenal a příjemně mne oslovil. Protože tím jsi mi naznačil, že nepracuješ s morálkou HC jádra fanoušků fotbalového klubu. Tedy "MY děláme všechno skvěle a ONI jsou sráči."

    Proti hodnocením komiksů, na české komiksové databázi, na základě přečteného komiksu v angličtině, se tvrdě vyhrazuji. Je to špatný koncept. Pomeranč je pomeranč, ale pomeranč z Kuby mi díky peckám nechutná:).

    Měl jsem tady rozdělaný příspěvek Fimiho větu po větě s mým komentářem, ale vzdal jsem to. Ty jsi se naopak hecnul. Fajn:). Fimi jede ve slušných oxymórech. NEbo je Fimi aktivním zastáncem filosofie solipsismu, ve které autor zastává stanovisko, které zároveň vyvrací. Mne dostává tvůj oxymóron "Jako levicový intelektuál taky nepředhazuju lidem, že jím jsem" a sám se bavím termínem "pasivně agresivní." Nu což, každý si najde něco:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš1.7.2020 12:54A zrodí se hvězdy...
    to Dalamar: V pořádku, upřesnění beru. Nevím, zda jsem prvním odstavcem urazil, jak píšeš, většinu diskutujících, ale jestliže můj, s nadsázkou mínění odstavec, urazil tebe, tak se ti omlouvám.

    Takže upřesňuji:
    Druhý odstavec v mém prvním vyvažovacím postu zněl:
    DEmnoG | 16.6.2020 |
    Na ComicsDB bych byl rád, kdyby byla řeč o (ne)kvalitách Hvězd a ne tohle tlachání o prdu bez fokusu na titul. Takže je jasné, že se též pustím do tlachání o prdu bez fokusu na titul a je mi z toho už teď stydno. Co se dá dělat, vesmír je třeba vyvážit:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš1.7.2020 12:47A zrodí se hvězdy...
    to Fimi: přečti si můj prosím tobě určený post (celý:))
    DEmnoG | 30.6.2020 |
    to Fimi
    Zvážil jsi možnost...

    Po přečtení a nasátí se v budoucnu vyhneme dezinterpretacím, nepochopení a oba budeme mít v základu stejné informace. Je to podstatné. Děkuji.

    Následně si prosím přečti svůj post určeny mne
    Fimi | 30.6.2020 |
    Hele nenapadlo...

    Měl bys dospět k závěru, že energie a čas tebou investovaná do tvého postu byla zbytečná.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš30.6.2020 17:46A zrodí se hvězdy...
    to SlouzimStarymPsum:
    Rád jsem posloužil starým psům. Doporučuji AZSH ohodnotit! U Fimiho bych ocenil, kdyby se skutečným čtením, kdy si spojí slova s významem, konečně začal. Myslím, že na to má.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš30.6.2020 17:44A zrodí se hvězdy...
    to Gmork:
    Jééééé, ty jsi mi kreativně změnil nick. Pobavilo. Co takový DEmagoG?

    V kontextu tvých příspěvků v této diskuzi, zhruba pěti posledních stránek auditoria Crew, které jsem si včera přečetl (to ti je hnůj) a jak tě vnímám zhruba od roku 2014, jsem dospěl k tvému hodnocení.

    Gmorku, jsi podle mých měřítek hloupý člověk. Ne, že bych tě odsuzoval, každý na světě nemůže být tak chytrý a krásný, jako já a možná SlouzimStarymPsum (tam inteligence je, krása nevím). Díky tobě budu mít vhled do světa hlupáků a ty mi dodáš vodítka, kterým komiksům nebo knihám je dobré se vyhnout.

    Tento myšlenkový konstrukt počítám nepochopíš, takže vysvětlím: Co se líbí hlupákovi se s vyšší pravděpodobností nebude líbit mne.

    Takže ti děkuji, za tvoji existenci, není zbytečná.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš30.6.2020 17:30A zrodí se hvězdy...
    to Fimi:
    Zvážil jsi možnost, že SlouzimStarymPsum, je moudrý, zkušený pán a roli děcka v této diskuzi máš ty? Nasvědčovalo by tomu tvé „to je dlouhý, to nebudu číst,“ ačkoliv si příspěvek dočteš, a odmítání vyargumentovat svůj názor v diskuzi. Je jednoduchý říci „všichni voliči XXX jsou blbečci a ovce“ mezi lidmi, kteří mají stejný názor. Výzvou je svůj názor obhájit v prostředí opačně orientovaném.

    Jestliže tě tento typ diskuze nezajímá a preferuješ možnost „XXX je debil“ v prostředí „jóóóóó, máš recht Fimi,“ tak to jsem se nesešli ve správné místnosti a ty po právu dostáváš přes prsty.
    _
    Chybně čteš, vyhodnocuješ a nevyhnutelně dospěješ k chybným výsledkům. V této, ani jiné diskuzi, nedělám oponenturu titulu A zrodí se hvězdy... ani Comics Centrum.

    Svůj první vyvažovací post v této diskuzi jsem zahájil:
    DEmnoG | 16.6.2020 |
    Na ComicsDB bych byl rád, kdyby byla řeč o (ne)kvalitách Hvězd a ne tohle tlachání o prdu bez fokusu na titul. Takže je jasné, že se též pustím do tlachání o prdu bez fokusu na titul a je mi z toho už teď stydno. Co se dá dělat, vesmír je třeba vyvážit:).

    V dalších postech záměrně nemluvím o (ne)kvalitě Hvězd. Několik let, až na pár výjimek, na CDB nehodnotím komiksy (lze snadno vyhledat přes můj profil). Zabývám se hovínkama, které jste v diskuzi u Hvězd vygenerovali. Stejně tak mne vadili komentáře o pomalém vydávání nebo zrušení sérií BBartem, stejně tak mne vadil povyk kolem Providence (Argo) a koneckonců i způsob „konstruktivní kritiky“ na červený proužek na obálce nové edice u Crew (crewní auditorium).

    Rád bych pro Comics Centrum pracoval jako PR manager, který se stará o jejich propagaci a jednou za čas nastoupí do podobné diskuze, jako je tato, kde bych prezentoval názor nakladatele. Bohužel, mám smůlu, ty zmíněné miliony mi za tohle Comics Centrum ročně nezaplatí. Mám rád lidi z Comics Centra, věřím, že oni mají rádi mne, rád jim pomohu pár infočlánky do roka nebo přednáškou, ale moje role v nakladatelství je na úrovni toulavého domácího zvířátka.

    Jinými slovy na výplatní pásce Comics Centra nejsem, na ediční plán a fungování firmy nemám žádný vliv. Takže mi, prosím, nepodsouvej morálku fotbalového fanouška, který i když Sparta bude hrát píču a šišky bude tvrdit, že tým je skvěle poskládaný, trenér je super a Sparta nevyhrává, protože je podplacený rozhodčí. Je to kravina, Sparta nehraje dobře a rozhodčí s tím nemá co dělat.

    Můj obdiv má libovolný nakladatel, který se v českých zemích pustí do vydávání knih s tím, že Comics Centrum mám echt rád. Z jejich portfolia mi sednou zhruba 2/3 komiksů, žeru jejich poly/grafický um a moc se mi líbí, že to jsou veskrze fajn lidi.
    _
    Jsi na české komiksové databázi a na hodnocení má vliv zpracování české mutace komiksu. To znamená, v jaké vyšel úpravě (menší/větší formát), překladu, poly/grafické úpravě. Je to cenná informace, která ti jako uživateli CDB předá, zda má smysl komiks v češtině koupit.

    Hodnotit na CDB komiks z cizojazyčného vydání, jako to například udělal Gmork u komiksu Jedno obyčejný léto (četl v polštině, prrrd, čtyři hvězdy) a ty níže píšeš „Až tu bb Art vydá kill or be killed, bude to por mě na pět hvězd ať to vydají v jakékoliv formě,“ je za mne chybná úvaha a nechci tato hodnocení na CDB vidět. Z toho vyplývá, že jestliže za mne nemáš lístek (v češtině jsi si knihu nekoupil a nepřečetl) tak nemáš právo komiks hodnotit. Chápu, že analogie s chlebem nezabrala, vyzkouším to jinak. Je to stejné, jako kdybys hodnotil BMW M5 z roku 2010 jako pěknou sračku, protože jsi jednou jel v BMW M5 z roku 1984 a to stálo podle tebe za hovno. Je to relevantní názor na BMW M5 z roku 2010? Ani náhodou.
    _
    Do této diskuze zasahuji, neboť si říkám, že kdybych náhodou přišel na CDB sraz, tak mne zajímá, co mne tam bude čekat. Jestliže se mi nepodaří ani tady začít s vámi diskutovat, tak mám obavy, že tématy na srazu je „jak je na hovno komiksy/ČR/EU/moje práce/moje stará/auta/hudba/filmy, docela dobrý jídlo, ale proč jsem nešli semnebotam, pivo je fajn, kdo ještě přijde.“ To není pro mne lákavé = nemá smysl ztrácet můj čas.
    _
    Závěr: Nelíbí se mi Fimi tvá chabá argumentace a tvoje neschopnost ze získaných informací vyselektovat podstatu. Na druhou stranu, jsi hezoun atletické postavy, a to mi přijde fajn. Jestliže jsi za poslední dva roky nenabral 25 kilo tuků = už nedáš v jedné sérii 15 shybů. Jestliže jsi nabral, tak OK, atletická postava je v prdeli, snad ještě zbyl hezoun.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš30.6.2020 17:25A zrodí se hvězdy...
    Pěkně, minimálně Cyboy a Darth Raelchi vzali má slova za svá a vymazali se z této hovínkové diskuze. Dobrých dvacet příspěvků z této diskuze je pryč. Toť fajn, vyvažovaní vesmíru a pasivně agresivní penetrace páně SlouzimStarymPsum přináší výsledky. S trochou snahy v diskuzi zůstanou jen příspěvky od řadových členů (nemohou editovat své posty) a mé.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš29.6.2020 20:14A zrodí se hvězdy...
    to SlouzimStarymPsum: Fimi je údajně vyoutovaný, první zářez, Gmork je na lopatkách, druhý zářez, TonyT zní jako inteligentní humanoid, třetí zářez. Dobrá práce. Neházej flintu do žita, publikum tvé jsem stále já.
    _ _
    to Fimi: Když už máš záchvěv sebereflexe a selektuješ a mažeš, co z tvých postů sem (ne)patří, tak to vem z gruntu a postupuj níže. Kontinuita půjde do břiti, ale v klidu, už teď jsou v diskuzi dvě-tři hluchá místa a hovínková podstata neztratí, i bez tvých komentářů, na intenzitě.

    K tvému příměru. Počítám, že jsi jedl chleba a máš na něj názor. Jestliže zpracování nerozhoduje, tak taková pšeničná mouka, voda, žitná mouka, droždí, jedlá sůl s jódem, kmín, kvasný ocet, dextróza je chleba. Není třeba hodnotit stav, chuť, zda je v chlebu cheddar nebo oříšky, prostě je to chleba. Na ten jasný názor máš, takže, hmmmm, tři hvězdičky do každé pekárny:)?
    _ _
    to Gmork: Takže ty do knih, které u nás vychází počítáš knihy, které nevyšly = budoucí, nejistý stav, který se ti líbí, považuješ za fakt, kterým je možné argumentovat. Když pominu tvůj faul s Karjinou půlnočních stínů v této diskuzi, tak by tě mohl vyškolil tvůj post u Čtyřka z Baker Street #01:

    Gmork | 18.10.2019 |
    Jo, trefa! Jinak druhý díl vyjde příští rok v dubnu. Je na co se těšit.

    Je 07/2020 a druhý díl Čtyřky nevyšel.

    Tvrdíš, že komiksy překládáš a edituješ. Pro koho? Vidím tě jako redakci u komiksu Sága Valty od Josefa Vybírala a štěk v Bubble Gun. Jestliže jde o Kocogel tvorbu, tak to pro tebe mám dobrou zprávu. Podle tvých parametrů jsem stejně jako ty editor, překladatel a bonusově pilot helikoptéry, kapitán vzducholodi, baleťák, kulturista, grafik, sexuální mašina, politolog, uhlobaron, pekař, a když nad tím tak uvažuji, tak král a vládce bramborových lidí. Jo a mám doma tisíce komiksů a knih a některé jsou i cizojazyčné, takže je jasný, že vím o čem mluvím.

    Konkurenci Comics Cetnrum nemá a nikdy mít nebude. SlouzimStarymPsum jasně psal, že žádná konkurence neexistuje, odlišné brandy jsou pouze zástěrka pro ovce (ke kterým, chraň mne ruka páně, nepatříš, ty jsi VLK), aby měly falešný pocit volby.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš23.6.2020 15:52A zrodí se hvězdy...
    to SlouzimStarymPsum: Tlesk-tlesk-tlesk, trefně s nadhledem pobavilo.

    to cyboy: Prosím tě, tvoji reakci jsem zaregistroval a za mne bude dobrým řešením přestat mlátit prázdnou slámu. Věz, že tvá hodnocení a tvůj názor respektuji, neboť jsi si knihu koupil, přečetl a tím pádem jsi si za mne koupil lístek a právo komiks hodnotit. Druhou věcí je, že styl tvých komentářů ke komiksům je mi milý a tvá vytrvalost, přehled a rychlost četby je úctyhodná. Na edici 21. století od Academia mrknu:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš22.6.2020 16:26A zrodí se hvězdy...
    Gmorka neberte prosím vážně. Snad alespoň něco ví o evropském komiksu, kterým dobrých sedm let zamořuje česká komiksová auditoria😊.

    Jeho prvním problémem je ze získaných informací vyselektovat podstatu. Proto píše, že Comics Centrum plánuje kolosálku Krajiny půlnočních stínů. Ne, neplánuje. Proto píše, že překlad Hvězd musel trvat měsíce. Ne, nemusel. Proto píše, že tiskárnu je potřeba zabookovat měsíce dopředu. Ne, není to potřeba.

    Jeho druhým problémem je získané informace zařadit do logické struktury. Proto v pohodě v diskuzní sekci ke komiksu "A zrodí se hvězdy..." píše co podle něj vydá nebo nevydá pan Vybíral tento rok a v jaké úpravě. Proto ve stejném vlákně píše o FB Comics Centra, srovnává česky vydané komiksy s nabídkou a cenami komiksů na polském knižním trhu a ignoruje fakt, že Poláci mají trh čtyřnásobně větší, než Česká republika. Matlá do sebe své domněnky, polopravdy, kusé informace a hněte z toho velké, smradlavé hovínko, do kterého radostně plácá😊. Styďte se pane Gmorku! Sám sebe si zafekálňujte jak chcete, ale berte prosím ohledy na společnost kolem Vás.

    Takže opět nekoncepčně vstupuji do vlákna a opět vyvažuji vesmír.

    Comics Centrum vydalo na svém FB video, ve kterém oznamují, že vzhledem k deseti týdennímu nouzovému stavu v ČR, výjimečně kolosální knihu „A zrodí se hvězdy...“ budou prodávat na svém e-shopu. Vysvětlují proč a za jakou cenu. To je rozdíl v porovnání s předchozími kolosálkami, u kterých se po uzavření objednávek kolosální kniha prodává pouze u prodejců třetích stran. Na konci zmíněného videa Václav Dort mluví o dalším vydání Krajiny půlnočních stínů, která je vyprodána (třetí vydání vyšlo v roce 2015).

    Václav Dort doslova říká:
    „Ano, rádi bychom udělali další vydání a uvidíme, v jaké bude podobě. Letos samozřejmě nikoliv, ale na příští rok s ním v podstatě počítáme, takže se můžete těšit a můžete nám i napsat, v jakém formátu by se vám líbila. Jestli ve stejném, aby se hodila k „A zrodí se hvězdy…“ nebo jestli byste dali přednost formátu malému.“

    V diskuzi pod postem od Comics Centra zazni:
    Formatove by to bylo jako jsou kolosalni knihy, Drsna skola, Darebak...

    Co z toho vyplývá (tento odstavec je doufám pouze pro Gmorka):
    1) Comics Centrum by v roce 2021 rádo vydalo čtvrté vydání Krajiny půlnočních stínů. Počítají s ním, ale není 100% řečeno „vydáme to.“
    2) Jaký bude mít případné vydání Krajiny formát je ve hvězdách.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš16.6.2020 17:04A zrodí se hvězdy...
    Píšu pro Comics Centrum infočlánky (za milióny, říkal to Walome), takže nejsem ani náhodou objektivní, byť bych si rád myslel, že ano:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš16.6.2020 16:49A zrodí se hvězdy...
    Ty brďo, přijdu si jako v čekárně u lékaře.
    Jeden dědek huláká, jak to zdravotnictví stojí v ČR za prd a že jeho dcera, která žije v Švýcarsku má lepší lékařskou péči (celoživotní stěžovatel), druhý mluví o politice a ekonomice (amatérský ekonom a politolog), třetí šeptem dodává, že tohle je plán iluminátů a nejlepším řešením je víčko sava po ránu (muž víry), čtvrtý mluví o tom, že k lékaři nechodí a ignoruje fakt, že sedí v čekárně u lékaře (to je prostě idiot), pátý závistivě sleduje těhotnou paní, které přeskočila frontu (ignorant), šestý říká, že za něj je to docela fajn systém a sedmí dřepí a trpí (to jsem já).

    Na ComicsDB bych byl rád, kdyby byla řeč o (ne)kvalitách Hvězd a ne tohle tlachání o prdu bez fokusu na titul. Takže je jasné, že se též pustím do tlachání o prdu bez fokusu na titul a je mi z toho už teď stydno. Co se dá dělat, vesmír je třeba vyvážit:).
    _ _
    Kolosální knihy od Comics Centra:
    Tvrdí Comics Centrum, že kolosální knihy jsou mistrovská komiksová díla? Ne, jsou to komiksy, které Comics Centrum chce vydat, protože se jim líbí. Jsou si jistí, že jde o titul, které si lidi koupí? Ne, proto je vydání kolosální knihy podmíněno platbou dopředu. Zaplatili lidi za Hvězdy? Ano. V čem že je problém?
    _ _
    Cenotvorba Comics Centra:
    Základem každé firmy je generovat zisk. Do střev Comics Centra nevidím a pochybuji, že někdo z Vás ano. Ze vzdáleného pohledu vidím, že jejich maximum je 40 titulů ročně, které je musí uživit. Není to moc, není to málo. Líbí se mi, že své komiksy prodávají na přímo (nejsou závislí na distribuci), libí se mi startovní slevy nových titulů a libí se mi Black Friday. A zdá se, že jim firma funguje. Takže cenotvorbu mají nastavenu dobře.
    _ _
    Portfolio Comics Centra:
    To fakt vidíte jen Tomb Raider, Svět Artefaktů a Hellboy Universe? Co Myší hlídka, Prsten Nibelungův, Rváč, Grandville, Vitr ve vrbách (není komiks, ale beletrie)? Co třeba z toho roku Bestie Burdenské, Moonshadow nebo Labyrint? I tohle Vám přijde jako zlovolný kalkul😊? Z toho co vidím, tak prostě Comics Centrum vydává, co se jim líbí a o čem si myslí, že by se mohlo čtenářům líbit.
    _ _
    Zklamání z komiksů:
    Recenzím krutě načteným lidem se zaměřením na příběh, jako Cyboy, vcelku rozumím. Kombinace načtených/zhlédnutých tisíce filmů s dobrou pamětí u uživatele vygeneruje vnímání pár scenáristických patternů, které se v odlišných kulisách opakují. Objevit něco nového a objevného je potom malý zázrak. A tak to prostě je, výjimečná díla typu Watchmen nebo Luther Arkwright prostě nevznikají každý den. Trvá to:). Takže Cyboyi, o svůj čas budeš a prostředky budeš "okrádán" čím dál tím více. Nebo můžeš vystoupit z řeky a pustit se do jiného druhu "výživy." Mne teď nadchla edice Crossover od Argo.
    _ _
    Hodnocení komiksů na ComicsDB:
    Yop, tohle je bolavá pata libovolných uživatelských databází s hodnocením. Je jedno, jakou použijete metriku (procenta/deset nebo pět hvězd), málokdo celý interval využívá. Tři hvězdy by měli být průměr = dobrý kus😊. Tady má data Zack, jak si vede ComicsDB.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš11.4.2019 01:27Mezi řádky #08: Orfeus v podsvětí
    to Fimi: Jsem krutým vládcem všehomíra, co se dá dělat. Ale vážně, nepočítal jsem s tím, že tolik lidí, kteří do Comics Centra přijdou na Hellboy Day, nebudou mít Facebook na mobilu. Pro mne je přirozené mít v mobilu maximální množství komunikačních kanálu. Jiná možnost, jak soutěž provést mne nenapadla, jestliže jsem se chtěl vyhnout všeobecnému řevu nebo házení správných odpovědí do klobouku. Jeden i druhý případ by byl časově a logisticky neúnosně dlouhý. Přednáška měla být na 15–20 minut a já jsem se dostal na 27. Velmi špatný timing z mé strany! A kdyby do toho vstoupila soutěž bez FB, tak jsme na 50 minutách. A to tam lidi vystojí důlek:).

    Ale možná by stálo za to koupit si SIM kartu a nechat lidi posílat SMSky. Co myslíš? Bylo by to schůdné řešení?
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš11.4.2019 00:03Mezi řádky #08: Orfeus v podsvětí
    to Fimi: Neměj obavy, jednoho dne se z Bažináče stane zemský elementál a tvá moc vyroste do nebes:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš10.4.2019 10:46Mezi řádky #08: Orfeus v podsvětí
    to Fimi: Inu, Cyboy je vysoce výkonný, systematický a produktivní. V porovnání s ním jsi holt pomalý stromeček:). Já jsem si zvykl na spánek 6 hodin, takže můj den má 18 hodin, ve kterých buď stavím chrám (Saint-Exupéry) nebo se bavím. Je to fajn styl, ve kterém přes den energii průběžně doplňuješ = nevymlátíš se nesmyslnou činností.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš6.3.2019 15:19Gantz #22
    to cyboy: Tlesk-tlesk. Už léta čtu na comicsdb.cz tvé komenty, protože jsi tak naboostovaný, že obvykle komiks přečteš kurva rychle a tvoje komentáře mají hlavu a patu. Jestliže jsi to nepoznal, tak tě právě balím a rád bych tě poznal!
  • DEmnoG
    to mike731: Díky, chápu.
  • DEmnoG
    V cem je problem? Moderni vzducholode se plni heliem. Mozna od dob LZ 129 Hindenburg se konstrukteri poucili a vodik jako napln nepouzivaji;).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš4.6.2018 13:51Šílená ze Sacré-Coeur
    to S4TW: Hmm, tak buď jsi klikař nebo nemáš zatím natolik načteno, abys v rámci žánru/autora šlápl vedle (baví tě skoro všechno) nebo už máš načteno tolik, že se oceňuješ jemné nuance. Tak nebo tak, máš se dobře. Já jsem ve fázi, kdy hledám v libovolném médiu i žánru skvělý příběh. Kulisy mne už nezajímají. A proto klidně vyrazím na území, na které bych běžně nevkročil. Třeba teď se prokousávám Tomb Raiderem. I tak jsem přesvědčený, že když si kdokoliv koupí a přečte libovolný komiks, tak jeho názor má váhu. I kdyby to byl náhodou masochista, tak si může tady zařvat, že třeba Batman od Snydera je přeceňovaná sračka a prdnout mu nejnižší hodnocení (jako že je a nic jiného si nezaslouží:)). Zaplatil, místo aby šel se svojí milou do kina si tu srajdu, které každý dává pět hvězd, přečetl a je zklamanej nebo nasranej.

    To Norri: To je škoda, je fajnovej. Myslím, že jsem tě nedávno viděl ve společnosti Kaluže v Bohemia Bagelu. Když jsi kolem nás prošel na toaletu, tak se podlaha baru slušně prohnula.

    to Kapis: Nu dobrá, na Respekt a Reflex kašlu, koupím ti pár akcií společnosti Bakala Philanthropy:)
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš2.6.2018 15:39Šílená ze Sacré-Coeur
    to S4TW: "Na stranu druhou se dnes a denně pozastavuji nad tím, proč si lidi vybírají ke čtení komiksy, které je evidentně nebaví, nebavily a bavit nebudou, nejspíš to věděli i před tím, než se pustili do čtení, ale mají nějakou zvrácenou potřebu v sebemrskačství..."

    Jak poznáš dopředu, že tě komiks/kniha/film/divadlo/výstava nebude bavit? Já mám lidi, kteří vyráží na objevitelské výpravy mimo jejich oblíbené žánry, rád. Snaží se vyvíjet a né dřepět obklopeni jednorožci a transformery s tím, že všechno ostatní je kravina. Sám si klidně přečtu superhrdinský komiks, který mne obvykle nezajímá, když na CDB bude mít slušné hodnocení. A když se mi nebude líbit, tak mu klidně dám jednu hvězdu. Z toho vyplývá, že patřím k lidem, které mám rád:).

    to Kapis: Jsem si říkal, že u svého hodnocení Johna Silvera jsi se skoro nemohl politicky vyjádřit, tak kudy to půjde ven. Já ti na rok z lásky předplatím Respekt a Refkex, abys měl proč řvát. A když budu v dobrém rozmaru, tak ti z ještě větší lásky nacpu svého obrptáka do kaďáku... taky proto, abys měl fakt proč řvát:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš4.5.2018 01:07Hellboy: Neuvěřitelné příběhy
    to Fimi: Erik se omlouva DC, protoze ti podle hodnoceni umeji udelat nejhorsi komiksove adaptace.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš26.4.2018 16:57Plutona
    to massilia: Tlesk-tlesk-tlesk. A samosebou základem kvalitního a zdravého života je dát si každé ráno víčko sava, alobal na palici a hlavně se nenechat očkovat:).
    to George Walker Bush: Skoro jsi to u mne ustál se ctí. Argumentuješ dobře, ale na hluchá vrata.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš18.1.2018 14:38Alois Nebel: Na trati
    to baatcha:

    Nic ve zlém, ale stejná analogie může pokračovat takto:
    Jóóó, první série M*A*S*H, to bylo něco, Lost je shit; jóóó, když jsem hrál Maniac Mansion, tak to bylo ono, Doom 2 fuck off; jóóó, Renault 5 bylo poctivě udělaný auto, ne jako ten Volkswagen Golf; jóóó, když jsem četl Little Nema, tak to byl zázračný komiks... kam se na něj hrabe Sin City; jóóó, Ray Charles to je panečku muzika, ta enegie a moudrost a ty mi cpeš Beatles, pffff; Steve Reeves je bůh, nikdo nebude nikdy lepší, ať jde Arnold to prdele.

    Tím chci říci, že nebráním Reflex, jen že čím je člověk zkušenější (rozuměj, starší), tak může více srovnávat, ale nikdy neví, na jakém levelu bylo jeho "poprvé" ve srovnání s "objektivním" hodnocením o dvacet let staršího člověka. Takže se může lehce stát, že anžto to neví, tak se vydal po cestě, která ho dovede k nasranému důchodci, který v parku krmí holuby a nadává na všechno a na všechny. A to bych byl rád, kdyby se Draco nestalo:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš18.1.2018 13:38Alois Nebel: Na trati
    to baatcha: Myslíš, že jde o objektivitu:)? Za 15 let může dnešní středoškolák tvrdit: "Reflex byl skvělý časopis a ne jako ta digitální sračka dnes. Jaké měl trefné obálky! A dal se koupit v trafice!" Z této perspektivy nutně dojdeš k názoru, že prvních deset čísel Reflexu byl ten nejúžasnější časopis pod sluncem a od té doby to s ním to jde z kopce.

    A takhle to mají někteří lidé se vším. Jóóó, první série Lost, to bylo něco, True Detective je shit; jóóó, když jsem hrál Doom 2, tak to bylo ono, Call of Duty fuck off; jóóó, Voklswagen Golf z 99 bylo poctivě udělaný auto, ne jako ty dnešní modernosti s kurvítkama; jóóó, když jsem četl Sin City v češtině... kam se na něj hrabe Criminal; jóóó, Beatles to je panečku muzika, ta enegie a moudrost a ty mi cpeš Eminema, pffff; Arnold je bůh, nikdo nebude nikdy lepší, ať jde Phil Heath to prdele.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš18.1.2018 12:52Alois Nebel: Na trati
    to Draco: A tráva byla zelenější, sníh načechranější, sluníčko žlutější a voda modřejší! Stárneš děvče, dej si pozor, aby se z tebe nestal nasraný důchodce:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš12.12.2017 10:17Batman / Želvy nindža (pevná vazba)
    to Ter: To bude tím, že neznáš souvislosti a ani tě nezajímají. Jsi takovým hloupoučkým jelítkem, který se zmůže jen na poukazování na svoji národnost, svůj jazyk, google translator a neumí věcně položit otázku. Rovnou se můžeš pustit i do toho, jak máme v ČR pojmenované měsíce v roce:).

    Až pěkně poprosíš, tak ti možná vysvětlím, proč jsou Želvy přeloženy tak jak jsou přeloženy.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš10.12.2017 11:30Batman / Želvy nindža (pevná vazba)
    to Ter: V pohodě, kup si crossover ve slovenštině:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš22.11.2017 19:29Technokněží (pevná vazba)
    Jestliže tvá sbírka na CDB odpovídá realitě, tak ber. Budeš nadšen:).
  • DEmnoG
    to petrsimcik: tak deset let a budeš tak na 15% úroku. Otázka je pouze jediná - zda tě čtení comicsové historie a vlastnictví celého setu dělá radost:). Já jsem dospěl k závěru, že mne to netěší a nebaví.
  • DEmnoG
    to cyboy: Chápu, past, kterou si sběratel sám na sebe připraví a vesel do ní vleze. Dávám si pozor nejen na komiksové série, ale třeba i na seriály. Jak jednou začnu, tak jestliže mne něco brutálně nevytočí, tak vydržím do konce, i když se z nadějného kusu stane sračinka:). Good luck, na rozdíl od pana Kapise si myslím, že komplet prodáš... jen to bude chvilku trvat:).
  • DEmnoG
    to cyboy: Tak to nečti a střel jako komplet. U mne po cca 35 prvních knihách UKK přesně z tebou citovaných důvodů skončilo a mám svatej klid:). V knihovně mi comicsy braly kvanta místa a dobrých pro mne bylo tak šest titulů.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš30.12.2016 12:42Nebeský bibendum
    to Kapis: To už před lety, ale jsem rád, že jsi si konečně všiml:). Já mám Crécyho rád, "Pan Ovocňák" i "Doba Ledová" mne bavila. Myslím, že že když bude mít navrch tvé klášterní intelektuální já, tak u Bibendum budeš spokojen vrnět. Proto příteli koukej objednat a přečíst.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš21.12.2016 17:25Plášť - edice deluxe
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš20.12.2016 19:59Plášť - edice deluxe
    Stoupni si před zrcadlo a profackuj se. Svůj komentář ke komiksu jsi začal reakcí na přechozí hodnocení a teď vykřikuješ, že do diskuze jsme se pustili my:)? Všiml jsi si, že jsi na netu? Ne? Tak vítej nekňubo. Jednoduše, nevadí mi, když má kdokoliv odlišný názor, zajímá mne, zda ho dokáže podpořit argumenty, zná souvislosti a má pro mne dost načteno. Když projde, tak má pro mne jeho hodnocení váhu. Tak jsem si tě testnul a neprošel jsi, tvá hodnocení jsou pro mne bezcenná. Jestli jsi se už dofackoval, tak se sám před sebou nestyď, dobře jsi udělal, můžeš se zálibně zahledět na figurky z Daydream Collection.

    Vidíš? Neměl jsi začít tím, že začneš dětinsky komolit můj nick, možná bych byl milejší.

    Jsem tuze zvědav, jak na tohle vydržíš nereagovat, protože jsi jasně napsal: "nebudu to tady spamovat." Good luck.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš20.12.2016 13:48Plášť - edice deluxe
    to Yuichiro: Mění, protože ty jsi v souvislosti s "The Cape 1696" napsal: "jen v tom prostě nevidím nějaký Hillův záměr, spíš kulisu k příběhu." Joe Hill "The Cape: 1969" nenapsal. Chronologicky druhá část "The Cape" je alespoň Ciaramellova adaptace Hillovi povídky:). A mne se nelíbí, když se kdokoliv vrhá do diskuzí a ví prd. Samosebou tvůj názor, že jde o naprosto boží comics ti neberu. Pro mne je zase nejlepším filmem minulého roku "SpongeBob SquarePants 2" a je bez šance, že mi to někdo vymluví.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš15.12.2016 19:57Plášť - edice deluxe
    tp Yuichiro: Četl jsi povídku Plášť? Nemluvím o comicsu, mluvím o originální povídce. Hill ke comicsu scénář nepsal, má na triku pochopitelně námět a dohled. Scénář ke comicsu napsal Ciaramella.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš13.11.2016 23:39Druuna 2 (paperback)
    to Lenny: to je normální, že ti ženský nadávají do parchanta a za dvacet minut s tebou šoustají... tohle bych panu Serpieri nevyčítal, taková je realita:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš16.9.2016 21:54Druuna 2 (paperback)
    to cyboy: sex je součástí komunikační strategie každé ženský:)
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš13.9.2016 00:32Lucifer: Světlonošova cesta
    to mttra: První díl se pochopitelně kup:). Získáš další 4 sešity, které je dobré pro pochopení Luciferova příběhu znát. Malá rada - Crew první díl prodává na svém e-shopu za sympatických 299 Kč.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš15.6.2016 16:23Mezi řádky #02: Informátor
    to Fry: To je panečku rozdíl! Když se podívám na tvá první hodnocení ještě od Frye trolla:
    Fry | OFF | 12:37:08 19.02.2011 | Crew2 #24 | *****
    Skvělý komix LUCIFER a dalši komixy.
    A taky skvěle članky.
    Je to jedna z nejlepších CREW.
    Davam 100.

    Ještě to chce trošku přitvrdit ve hvězdičkách, tvé minimu jsou tři:). Jo a začni dělat videa, jestli máš volný čas, a za pět-deset let budeš komiksovou celebritou:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš31.5.2016 00:07Temnými cestami (pevná vazba)
    Inu... vyměkli:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš18.12.2015 23:50Witchblade Kompendium #01
    to cyboy: vidis, vidis a o tom to je. Neodbyvej se, nevymlouvej se a koukej zalizt do fitka. Cas se dycinky najde, kdyz se chce, fitka maji otevreno do pulnoci a jak se rika - jediny spatny trenink je ten, ktery neprobehl:). A potom si v klidu budes moci cist sebrane spisy z Comics Centra.

    to Kapis: k cetbe pochopitelne potreba neni, ale uzasne ti pomuze k nezapomenutelnym zazitkum v soukromem zivote, prdelko:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš17.12.2015 18:27Witchblade Kompendium #01
    to cyboy: holt budeš muset začít kůlturnit své tělo v tělocvičně. S břišákami v tenzi se mi četl dobře i Conana. A na zádech je potřeba vybudovat pořádný křídla, abys knihu netahal pateří, ale svaly. Vidíš, jak pozitivně Comics Centrum působí na své čtenáře:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš14.12.2015 19:58Rudo
    to morbn: To si piš, že neprodávalo. Ale klidně může Rudo vydat slovenský vydavatel:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš7.12.2015 00:30Batman #01: Soví tribunál (pevná vazba)
    to Drekorian: A to ti rozumím a nenadchne:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš29.11.2015 16:15Teror ve jménu víry
    to kadas97: Tvuj koment bude asi na mne:). Bud mne neco bavi nebo mne to nebavi... az budes mit v posteli nadhernou zenskou, vsechno jak ma byt, a bude to prkno, na kterym se nadres, abys z toho vubec neco mel, tak si s laskou vzpomenes na vizualne mene aktraktivni baculku, ktera ti mile pohonila, pokourila a slastne vzdychala, kdyz jsi to delal zezadu. A tak to proste je i s knihami, filmy, komiksy a konekoncu i zivotem.

    Kdybys nerozklicoval analogii, tak Teror je prave ta nahderna zenska, co je v posteli prknem:).
  • DEmnoG
    to jayjay86: Trebas Little Nemo in Slumberland. A ten je uz je stoletym dedeckem:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš3.10.2015 22:09Zahrada ve zbrani a jiné příběhy
    Jsem dnes na to koukal v knihkupectvi a vypada to moc dobre... a jeste lip vypada tohle:
    http://www.kosmas.cz/knihy/210371/kral-spunt/
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš9.12.2019Koupím
    Zdar, koupil bych za 700 Kč v Praze první a druhý díl Zpráva pro Adolfa.

    Vím, že na megaknihy.cz mohou oba díly koupit nové za 1.120 Kč, ale to se mi fakt nechce dávat:). Manze jsem stále nepřišel na chuť a krutě se mi nelíbí CZ titulka.

    Takže hledám někoho z Prahy, kdo koupil, přečetl, docela se mu to líbilo, rád si v knihovně uvolní místo a za 700 Kč pošle dál.

    demnog@seznam.cz
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš6.5.2022 14:58Art
    to Zack: Velká paráda.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš26.4.2022 13:54Pindárna
    @radek: Pěkné Radku, radost číst. Cením tvůj čas, který jsi diskuzi věnoval:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš3.4.2021 14:13Sběratelský klub
    to Draco: I ty sebestředný, šupinatý, (ne)tvore! Post bys směrován na Fimiho, který by z mého pohledu nemohl s tebou žít, natož se s tebou rozejit, z prostého důvodu - nezvládl by tě. Jednoduše ty potřebuješ superinteligentní, zkušenou a krásnou gorilu s latentními sklony k homosexualitě, co se občas bez zájmu o své okolí škrábe větvičkou v zadku. Ne, že by Fimi některé parametry nesplňoval, ale u tebe je třeba full package:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš1.4.2021 19:22* Připomínky a návrhy
    to Zack: Kej, pane.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš1.4.2021 19:22Sběratelský klub
    to Draco: Vyrovnání proběhlo, ale to nic neznamená! Naprosto přesně se pamatuji "Já ti tu jedničku stejně jednou seženu." Tak do toho, mám před sebou max. 50 let!
    to Fimi: S Draco bys nechtěl ani začít žít, natož se s ní rozejít:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš31.3.2021 23:51* Připomínky a návrhy
    to Zack: Funkcionalita. Rád bych si občas uživatele zablokoval, ideálně dokonce tak, že nejen že neuvidím jejich komentáře u komiksů, ale přestanou pro mne existovat a počítat se jejich hodnocení. Máš v plánu se tím v tomto roce zabývat nebo jde prostě o to, že návštěvnost a komunita je tak nízká, že to nemá na CDB řešit:)?
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš31.3.2021 23:46Sběratelský klub
    to Draco: Mne stále zajímá první číslo Aargh!
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš5.1.2021 17:44* Připomínky a návrhy
    to Zack: Zupa, maká to jak má, díky.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš5.1.2021 16:59* Připomínky a návrhy
    to Zack: Dotaz 02 ignoruj, objeveno (User/Profil/Poslední tab).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš5.1.2021 16:53* Připomínky a návrhy
    to Zack: Mrknul jsem na novou verzi a fešné. Dva dotazy.

    User/Sbírka
    Dotaz 01: V předchozí verzi jsem si v list verzi sbírky mohl řadit komiksy podle data, kdy jsem na DB vložil. Myslím, že se pole jmenovalo "aktualizace." Využití -> zpětně jsem měl přehled, co a kdy jsem si koupil/přidal do DB. V nové verzi eliminováno?
    Dotaz 02: V předchozí verzi jsem viděl na jednom místě statistiky sbírky (počty komiksů, hodnota sbírky). V nové verzi eliminováno?
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš29.11.2019 13:33Pindárna
    to Draco: Nenech si vrtat hlavu a kup je. Dnes mi prislo sedm chybejicich Star Wars Omnibusu (ty dva, co jsou out jsem si pred lety koupil). Kniha je to prakticky neznicitelna. Kdyz budes chtit, tak je za tri-ctyri roky prodas klidne za petikilo. Disney do toho slape, brand SW supporti novymi filmy a serialy. Star Wars sve kupce mit bude. Za tech v prepoctu necelych 15 USD se o SW Omnibusech da i rici, ze je to investice.

    Jako nenarocnou rychlovku pred spanim, kdyz potrebujes snizit vykon hlavy, podle mne poslouzi. Otestovano vcera na Boba Fett.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš23.11.2019 21:31Pindárna
    to Fimi: Tak komiksy čteš teprve šest let, takže to máš první krizi. Za mne -> vyber si série, co tě oslovují a prodej u čeho víš, že to nebudeš číst podruhé. Samosebou hraje roli, zda nejde o pěkné knihy, takže ti činní potěšení je mít v knihovně. Jednoduše přestaň tak dupat na plyn a uber.

    Ad čtečky: Když jedu na dovolenou, tak si kupuji na Kindle knihy, které jsou na jedno použití. Například tebou zmíněný Kotleta. Lepší, než si zmenšovat prostor v kufru.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš23.11.2019 21:19Pindárna
    to George Walker Bush: Skoro jako Walome. Walome je bonusově bojovník proti systému. Což se projevuje tak, že zmíněný tablet od O2 na splátky neplatí, protože píchá na nenažrané korporace, zásadně si nevybírá poštu, protože ta líná kůže pošťačka mu ji nenosí a až po něm půjde svině exekutorská, která žije z neštěstí ostatních, tak ji kurva kopne do prdele. Takhle to teda říká:).

    to Hawwwran: Třeba zrovna někdo dvacet booků koupil:).

    to Zack: Takže už přečteš deset komiksů za rok:)?

    to Fimi: Přestat číst komiksy je za mne stejné, jako přestat číst zcela, přestat sledovat filmy, přestat chodit do divadla nebo si hrát. V kostce jde prostě jen o to, jak moc tě to co děláš baví. Jestliže tě komiks baví méně, dej si pauzu. To, že čteš komiksy tě přeci nedefinuje jako osobnost. S klasickými US superhrdiny jsem skončil před zhruba deseti lety, protože mne z části tebou zmíněných důvodu nebaví a nechybí mi. Komiks nejsou jen superhrdinové:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš22.11.2019 13:25Pindárna
    to Ozymandias: Jsem alergický na generalizování ve stylu "všude" a "nikde." Takže jsi se mi včera jevil jako fajn fackovací panák. Jestli ti to pomůže, tak si mne představ jako bědaratého kluka ve věku 22 let, který žije s rodiči v prdelákově (vedle Franty) v panelákovém 2+kk, svoji postýlku má v obýváku, intenzivně studuje vysokou školu života a je na pracáku. Na splátky si koupil od O2 tablet Lenovo (ten platí z dávek), na ploše má usměvavého Tomia a Václav Klaus ml. je jeho kámoš, protože na FB mu dal like na comment:). Nasraný 24/7 jede FB, novinky.cz, parlamentnilisty.cz a někdy omylem comicsdb.cz, kde se vysmívá lidem. Neber mu prosím jeho radost, nic jiného v životě nemá. Ale věří, že SPD a Trikolora v tom konečně udělají v pořádek a on budu NĚKDO!

    to Zack: Ani hovno!

    to Draco: Ten klučík vypadá jako kombinace mne a tebe. To nic nemění na tom, že jsi odrzlé děvče a budeš hořet v pekle.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš21.11.2019 15:24Pindárna
    to Ozymandias: Co pro tebe znamená "Providence skoro všude vyprodaná?" Kouknul jsi se u vás v prdelákově do knihkupectví a zjistil jsi, že Franta Providence nemá? A za kopečkem v prdelákově číslo 2 Pepa též nic:)?

    www.martinus.cz
    /www.nejlevnejsi-knihy.cz
    /www.librum.cz
    /www.seqoy.cz
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš14.9.2018 09:59Sběratelský klub
    to Draco: abys nehladověla a nečetla jen plky od Kapise, tak ti posílám dobré slovo - čokokoláček. Dobrou chuť:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš27.7.2018 12:45Pindárna
    to Kapis: A já si myslím, že každý čtyřicátník v posledních 150 letech má dojem, že za jeho školních let bylo vzdělání kvalitnější, všechno bylo jednodušší, levnější, zelenější a všichni museli víc dřít, než ti dnešní flákači. A přitom to byli stejní hovada, jako dnešní teens. Těším se, až v sedmdesáti budeme sedět v parku a shodneme se na tom, že za našich mladých let ty holky měli kozy plnější a zadky kulatější:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš17.4.2018 20:38Sběratelský klub
    to Draco: Pokračuj a budeš muset Heydricha kojit do školních let. Což povede k tomu, že své kozy budeš moci používat jako boa:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš14.4.2018 11:26* Připomínky a návrhy
    Zdar Zacku, šlo by do profilu uživatele nahodit, jak v kterém roce volil ve Fabula Rasa (jestliže volil:))?
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš20.12.2017 11:07Pindárna
    to Draco: Precti si konecne Doom Patrol.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš5.12.2017 21:47* Připomínky a návrhy
    to Zack: Chce upravit svůj příspěvek u Moby Dick (2017), asi se mu v textu nelíbí "Andělské drápy," o kterých se zmiňuje.
    to Darth Raelchi: když se staneš mecenášem ComicsDB, budeš si moci své příspěvky zpětně editovat:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš19.4.2017 21:43* Připomínky a návrhy
    to namdnas: A já jsem si jistej, že s anketou můžeš jít rovnou do (b)řiti. Tady vládne despotická ruka Zacka. A stejně tak jsem přesvědčen, že je jedno, zda má hodnocení pět/deset/sto jednotek. Podstatný je, zda lidi používají celou škálu, kterou hodnocení nabízí. Lidi jsou tady moc mírní a většina se pohybuje mezi třemi až pěti hvězdami:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš9.1.2017 20:09* Připomínky a návrhy
    to Toe: správný přístup:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš20.11.2016 13:47Stripy, jouky, fejky :)
    to Kapis: to je staz, voe.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš20.7.2016 10:16* Připomínky a návrhy
    to Kapis: přečetl jsem si první díl a sice je to hnusně kreslený, ale jinak mi to přijde fajn. Pro děti - proč ne. A líbí se mi, jak Jirka Král expanduje z youtube na papír:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš31.5.2016 00:10Pindárna
    to seneke: klidně dva-tři roky... dokud bude Jiří Král úspěšný youtuber, tak se jeho comics prodávat bude.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš29.5.2016 11:25Pindárna
    to jayjay86: Myšlenka nosná, jinak všechno špatně. Jde o bi/homo, který nikdy, a to si dobře zapamatuji, nezapíná PC, ale vždy Apple a nebydlí v podělaném paneláku, ale ve vkusném baráku na Vinohradech nebo v okolí Letné. A pozor, i tenhle týpek, když dojde na nejhorší (nefunguje net a rohlik.cz a damejidlo.cz je out), umí vylézt ven a najíst se v restauraci, kde si dá tofu sendvič s ředkvičkovým salátem a černorybízovou limonádu:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš27.5.2016 14:10Pindárna
    to Kapis: starej, dobrej generační problém. Připomínáte mi mého pradědu, kterej mi vyprávěl, že on za mlada chodil pěšky do školy šestkrát týdně, doma sekal dřevo, auto měl jen pan Továrník a po večerech si četl encyklopedii Britannica a Ottův slovník naučný. A já se z jeho pohledu flákám venku, kouřím, pokukuji po holkách, čtu kraviny a do školy jezdím autobusem a proto je logický, že svět se řítí do záhuby. Pro vaše zájmy v dětství měli vaši prarodiče stejný pochopení, jako máte vy pro své děti. Ať chcete nebo nechcete, tak technologie jsou klíčem k úspěchu:). Na sociologické studie v klidu kašlete... třebas za 30 let bude málokdo tušit, co je to klávesnice a myš a spisovný jazyk. Ze své podstaty je jazyk "jen" prostředek ke komunikaci:). Závěr je jednoduchý - koukněte se, co dělají vrstevníci vašich dětí. Do pro nás známých vzorců chovaní dnešní děti nenacpete, jestliže nechcete žít na Sibiři a vychovávat asociály.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš1.11.2015 11:12Pindárna
    to Kaluž: a proč by Sága pro někoho nemohla být nezábavnou nudou:)? Z komentáře P.G. je jasný, že pro ní byl první book ztráta času, takže jedna hvězda. Za mne OK.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš3.10.2015 22:11* Připomínky a návrhy
    Zdar, zda se, ze na DB chybi:

    Král Špunt
    http://www.kosmas.cz/knihy/210371/kral-spunt/
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš1.10.2015 21:45Pindárna
    to mike731: jestlize pokracujes strankou "Tata se vratil" tak ti par stranek chybi.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš1.10.2015 21:43Pindárna
    to mike731: po strance 48 (Kam dal Butchere) u mne nasleduje stranka 49 (Drz hubu).
  • DEmnoG
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš9.6.2015 00:40Srazy, cony, festivaly
    Jj, s Little Nemo opatrnene. Myslim, ze Argu meli data zpracovat v Comics Centru a ti ted maji plne ruce prace se svymi projekty.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš29.4.2015 22:14Pindárna
    to blackJag: jo, s filmy to vidím stejně jako ty... v podstatě se stane to stejné, co se stalo už v hudebním průmyslu. Deezer nebo Spotify s nekonečnou databází filmů.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš26.4.2015 19:56Pindárna
    Aby v tom Zack nebyl sám, tak to co dělá Hachette s UKK nepovažuji za dobrou věc:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš23.4.2015 21:29* Připomínky a návrhy
    to Zack: parada, uz to taham:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš22.3.2015 21:14* Připomínky a návrhy
    to Zack: jo a taky bych byl rád, kdyby když cokoliv hledám byly vidět i obálky comicsů, ne jen suchý text. Mluvím o tomhle:

    http://www.comicsdb.cz/search.php?searchfor=crew
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš18.3.2015 13:43Pindárna
    to DN: na vozik s cibuli kaslu, chci rakev s rotacakem (Djaaaangooo).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš11.3.2015 23:45Pindárna
    To mas recht Kapisi, ty starej hnidopichu. Sak se taky nebudu prit a rozplyvat se nad shodou podmetu s prisudkem.

    Kdybys radeji prispel necim rozumnym Zackovi k databazi:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš11.3.2015 22:05* Připomínky a návrhy
    to Zack: když si nechám vyhledat např. Millar, dostanu se na stránku:

    http://www.comicsdb.cz/search.php?searchfor=millar

    Všimni si, že nahoře mezi "comicsy" nevidím všechny comicsy, které Millarovi v češtině vyšli. Když si dole prokliknu jméno, tak tam je výčet v pořádku:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš11.3.2015 21:46* Připomínky a návrhy
    to Zack: co se týká té socializace, tak bych byl rád, kdyby byl na titulní straně vidět nejoblíbenější a nejnenáviděnější přispěvatel:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš11.3.2015 21:09Pindárna
    Za češtinářkou na druhý stupeň by si koukám mělo zajít víc lidí... aneb když se dva yntelygenti přou:). Vám to rozlousknu jo? Je to třetí pád - komu? čemu? takže "mně."
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš8.3.2015 16:20* Připomínky a návrhy
    to Fry: "admin" je pro bábovky, frajeři mají "mecenáš." Tím začni:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš8.3.2015 16:10* Připomínky a návrhy
    to Zack: ikonky místo rozbalovacích nabídek jsou na tabletu/mobilu prostě lepší:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš7.3.2015 12:55* Připomínky a návrhy
    to Zack: zdar, takhle z patra mne napadá:

    a) výraznější hlavní menu
    b) konec rollovacích nabídek
    c) po loginu bych rád významěji poznal, že jsem přihlášený
    d) udělat i mobilní verzi comicsdb.cz (není míněna aplikace, jen zmenšena verze stránek)
    e) na hlavni stránce bych rád viděl nově přidané komenty (jako to má www.crew.cz s auditoriem třebas)
    f) rád bych v pozitivní variantě označil přispěvatele, kteří mne baví a ti by se mi u comicsů řadili na první místa (abych nemusel hledat v hromadě příspěvků, co si myslí třebas Lenny) a v negativní varinatě bych rád některé přispěvatele blokoval (tedy jejich komenty vůbec neviděl:))
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš4.3.2015 11:09Sběratelský klub
    to Erik: mas recht, je to v podelanym Wisconsinu. Pardon;).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš4.3.2015 10:58Sběratelský klub
    to Toe: jsem si v Budapesti prisel jak v Praze pres petadvaceti lety. Jako kdyby se tam zastavil cas. Nu, tak alespon vidis, ze jsi o nic neprisel. Zlatej Comics Point;).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš4.3.2015 10:57Sběratelský klub
    to Erik: Svycarsko jsem projel cely, ale nemoudre jsem si nezapsal, kde co bylo. V Geneve bych urcite vyzkousel Comic Alley. Vyzkousej a hod to sem.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš3.3.2015 18:37Sběratelský klub
    Nejen že si v Budapešti příliš nehrají na funkční webovky, ale když už nějakou comicsárnu najdete, tak nijak zázračně zásobenou. Taková o kousek lepší Čáslavská. Vřele nedoporučuji:).

    Kurz žadný zázrak 1 USD = 350 forintů.
    _ _ _ _ _ _ _ _

    Trillian CMA Comics Shop
    Terez krt street 12, kousek od náměstí Oktogon, kde jezdí metro. A jo, je to to nejstarší kontinentální metro, takže stanice mají zhruba 1/3 délku než je běžné. Ale dobrý je, že vláček netáhnou koně:).

Sbírka z comicsů na CDB
Četl/a: 1124 (cca 349899 Kč)
Mám: 1513 (cca 544004 Kč)
Chci: neveřejné
Sháním: 0
Nabízím: neveřejné
Osobní: 0
Sbírka mimo CDB
Četl/a: 0
Mám: neveřejné
Chci: neveřejné
Sháním: 0
Nabízím: 0
Osobní: 0