• DEmnoG
    DEmnoG mecenáš20.8.2015 00:25Teorie rozpadu (pevná vazba)
    Pro mne zatím nejslabší MDEK. Chápu, proč vyšel, Bilal je bůh...

    http://kulturio.cz/recenze-komiks-teorie-rozpadu/
  • DEmnoG
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš7.8.2015 20:10Lucifer #07: Exodus
    Aktuálně jedna z nejlepších sérií, jaká u nás vychází:).

    http://kulturio.cz/recenze-komiks-lucifer-exodus/
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš4.8.2015 20:35Kolosální Conan
    Pro bibliofila nutnost, pro fanouška Conana též.

    http://kulturio.cz/recenze-komiks-kolosalni-conan/
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš6.5.2015 21:52Legendy o Magorovi I.
    to Velkej sef: tlesk-tlesk-tlesk
  • DEmnoG
  • DEmnoG
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš7.2.2015 10:42Kasta metabaronů (paperback)
    V kostce řečeno, výborný comics, jediný co mi nesedlo je ten sociálně všechnoláskový závěr. Ale na to si už u Jodorowského pomalu zvykám.

    Poněkud delší varianta:
    http://kulturio.cz/recenze-kasta-metabaronu/
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš2.12.2013 21:39Batman #02: Soví město (pevná vazba)
    Eeeech. Po prvním díle jsem čekal něco přelomového. Něco na úrovní TDKR nebo Year One. Ale byl by mi bývalo i stačilo něco jako Long Halloween nebo Dark Victory. Eeech. Kdyby to bývalo skončilo v půlce a rozjelo by se celosvětové spiknutí Sov/Iluminátů, tak sice budu lehounce zklamaný, ale variace na staré "Luku, jsem tvůj otec" mě teda vyloženě nasrala. Pro mě snad ještě horší, než Hush. Eeeeech.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš6.8.2013 20:05Kick-Ass 2: Nářez 2
    Nějak extra mě nebavil ani první Kick Ass, od druhého jsem nečekal o nic více, ale že to bude až tak špatný... Jediná postava, která mě alespoň trošku bavila v jedničce byla Hit-Girl. Té si ve dvojce moc neužijeme, seká latinu holka jedna čiperná. A když už začne konat, tak jen k pláči. On asi bude problém v tom, že mě nebaví, když se autor cíleně snaží hlavního hrdinu charakterově přiblížit běžnému comicsáři (opocený, obtloustlý nerd, který ve třiceti dřepí v bytě své rozvedené matky nebo náctiletý outsider), aby se s hlavním hrdinou lépe identifikoval a tedy si comics kupoval. Tohle je případ ubohého, nerozhodného otloukánka Spider-mana. Kick-Ass jde ještě dál, protože takovým nablbým hovadem může být kdokoliv:).

    Scenář je slabej, zde jsou zaznamenané dojmy při četbě: BLBEC-BANDA UBOŽÁKŮ-CO JE TOHLE ZA UBOHÝ KONSTRUKT-BLBEC-TROCHU TOHO BEZDŮVODNÉHO NASILÍ-BLBEC-TROCHU TOHO BEZDŮVODNÉHO NASILÍ-JEŠTĚ VĚTŠÍ BLBEC-BANDA UBOŽÁKŮ-BLBEC-CO JE TOHLE ZA UBOHÝ KONSTRUKT-BANDA UBOŽÁKŮ-TROCHU TOHO BEZDŮVODNÉHO NASILÍ-KRÁVA.

    Romita Jr. je flákač jako prase, ale k jeho prospěchu mu zdatně pomáhá slušnej coloring.

    Co mi vadí hodně je lettering, konkrétně ten dementní font Comic Sans. Takže u toho comicsu jsem se bavil jen u předmluvy, kterou vyvoněně přeložil Darek Šmíd.
  • DEmnoG
    Cha, tak tentokrát půjdu proti proudu. Když si Capa vezmu jako propagandistickou brožurku, která má nižší střední třídě v USA vysvětlit, jak se mají postavit k teroristickým útokům z 11.9., tak musím zatleskat. K vizuálu nemohu říci ani popel. Obálky jsou podle mě co do symboliky a zpracování na vyšší úrovni, než náborové plakáty, které vyprodukovala třetí říše nebo komunistická strana (a že to byli úžasně promakaný dílka), vlastní kresba je sama o sobě výborná (Cassaday je machr) a sem tam se najde panel s tak krásným detailem (zničení nože bílého zoufalého občana USA o capovův štít, který v okamžiku zoufalství zaútočí na rodilého občana USA se špatnou barvu pleti - pochopitelně bílý občan prozře, jakou to dělá hloupost), až mi z toho srdéčko plesalo radostí. Scénář má jeden malý problém - není černobílý, tedy USA nejsou jasná, bohabojná obět, která musí bojovat o své přežití, o teroristi nejsou mrdálisti malých dětí, kteří po nocích žerou oslí koule. A to je chyba! To malé přiznání, že USA teroristům dodává technologie a zbraně je mimo mísu. Herr Geobless by panu Rieberovi uštípl bradavky. Každá propaganda musí být založena na MY JSEM TI HODNÍ A ONI JSOU ZLO A PROTO JIM DÁME NA PRDEL! Případně se do toho ještě může zamíchat Bůh, pokud je to v souladu s programem strany.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš17.6.2013 23:02Batman #01: Soví tribunál (pevná vazba)
    Přidám se k všeobecnému nadšení. Po prvním sešitě jsem na pár dnů Batmana odložil - nezaujal - ale když jsem se k němu vrátil, tak jsem ho na jeden zátah musel dočíst do konce. A není krátké počtení. I na mě zafungoval mix mystična, politiky, detektivky a zdá se neporazitelného protivníka. Tlesk-tlesk. Kresba mě zpočátku neoslovila (ačkoliv ji nemám co vytknout a musím uznat, že je krásně detailní), ale jak začne Batmanovi téci do bat-botiček, tak i kresba začne být rozmáchlejší a volnější a to už mému oku lahodí. Především v části, ve které se Batman snaží najít cestu z bludiště jsem ocenil rozložení panelů a především mi přišlo, že jde o takové malou poklonu od Copulla k Franku Millerovi - temné panely s černou siluetou, ze které je patrný pouze jeden detail, který nám naprosto jasně řekne vše o duševním zdraví dotyčného - oční bulva. Tohle mám spojeno s kresbou Franka Millera:).

    Potěšilo mě, že obálky jsou v knize jak colorované, tak pouze v tuši. Lesklá obálka se mi u pevné vazby nezamlouvá, ale což. A příště prosím do pevné vazby plátěnou záložku, bude Vás to stát na jedné knize asi dvě koruny:).

    Nu, opatrně dávám pouze 3 hvězdy, protože si stále pamatuji, jak jsem přehodnotil první book Batman: Ticho. Uvidíme, jak se bude Soví tribunál pokračovat a jestli to pro mě nebude takové zklamání, jako zmiňované Ticho. Druhý díl by měl být venku tuším v listopadu tohoto roku. To je za pár. Těším se.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš17.6.2013 00:33CREW² #35
    Po delší době si ohodnotím i novou Crew, když se zkouší jinak a lépe.

    Myšlenka vydávat po sešítkách v Crwi dva booky a pokud se chytnou, tak jít do knižního vydání je mi sympatická. Comics si za těch 15 let, kdy vyšlo první číslo Crwe, přeci jen své místo našel a to nejlepší z US produkce u nás asi už vyšlo. Kratší kvalitní comicsy je počítám čím dál těžší najít. A začít s tématickými čísly, jako to dělá Aargh! by asi znamenalo příliš mnoho redakční práce:). Slevové kupony jsou dobrá myšlenka, jen bych ocenil, kdyby v případě knižního vydání vyšly v první knize dva US booky. První - který už budu znát z Crwe a druhý s pokračováním.

    Rex Mundi nezabodoval, ale to bude asi problém u mě, protože mi přijde nudná a nelogická i zmiňovaná "Šifra mistra Leonarda." Jak se píše níže, na těch 24 stránkách se toho moc nestalo. Zamrzelo mě, že vyšetřovatel nechce černoprdelníka pumpnout o prachy. Kresba se mi líbí, dokud nedojde na obličeje a perspektivu. Ale což, šanci Rex Mundi dám, třeba se z toho nakonec něco vyvrbí. Batman vs. Lobo je fajnový crossover, Bisley je magor jako vždycky. Že bych se u Loba vyloženě řechtal na celé kolo, tak to ne, ale co člověk čeká, tak toho se dočká. Opět pomáhá český překlad, který je báječný. Přeložit "Bác Lobáce" z "Bo to ´Bo" mi zní mile libozvučně:).

    Též bych byl rád, kdyby v Crwi přeci jen přibyly 4 stránky s publicistikou. Ačkoliv informace nebyly nikdy aktuální, tak alespoň zůstaly na papíře. A to se počítá. Na netu se objeví tuny textů, které za pár let skončí v propadlišti dějin. Takhle si na stará kolena alespoň zavzpomínám:).

    _ _ _ _ _ _

    Nu a teď k novému layoutu. Už pár let si mimo časopisu Crew nekupuji špatně udělané časopisy nebo knihy. Budu kritizovat a dám si tu práci napsat, co je špatně jen proto, abyste na layoutu zamakali. Máte v celé Crwi 4 textové stránky a jednotný layout u comicsů = 5 stran a uděláte je takhle nekvalitně?

    Na titulní stránce se mi nelíbí nevyřešený texty kolem loga Crwe. Tohle jde udělat lépe, aby to mělo alespoň nějakou logiku a řád. Nechápu, proč "Rex Mundi" nemá na titulní stránce své logo. On by si ho čtenář zapamatoval a až vydáte knížku, tak už Rex Mundi bude znát, víte? Proč text sázet? Nelíbí se mi, když se na jedné straně dvakrát opakují informace (Rex Mundi). A obálka Rex Mundi v pravém rohu je vyloženě nelogická, nikdo nepozná k čemu tam je a co to je. Červený rámeček kolem ní vypadá divně, to že je v patě tlustší ještě divněji. Stejně tak mi vadí zbytečně velký EAN a velké webovky Crwe. A ten žlutý puntík, který v hlavě stránky funguje jako rozdělovník. Proboha proč? Nikde jinde tento prvek nepoužíváte.

    Zadní strana je o poznání přehlednější, jen v takhle krátkých textech nefunguje text na plnou šíři A4 navíc vysázený Futurou. Tohle písmo lépe funguje v titulcích - Futura je moc široká = málo slov na řádku. Není kam dát rozumně obrázky a člověk je nucen do malých čtvercových nebo obdélníkových formátů, které jsou o hovně. Mimoto je tento layout pro mě nudný - 6 úzkých pruhů, no ty brďo. Jo a chyba v textu "v příštím čísle 8/2013" - příští číslo bude 36/2013. Takže na Crew neprdí jen grafik, ale i redakce.

    A jdeme dovnitř. Proč na první a druhé stránce nemáte stránkové číslice? Že by to byla jiná masterpage, takže se zapomnělo:)? Jinak řešení stránkové číslice a věčně se opakující text Crew... v patě stránky se mi též nelíbí. Když už máte nahoře ten zajímavý červený prvek (i když nevím, proč je vždy u hřbetu a ne na kraji) s vlastním číslováním (mimochodem ta linka mi zase přijde naprd, nikde jinde ji nepoužíváte, je to stejný případ jako žlutý kolečko na titulce), tak proč vše nenechat v něm? Nebo alespoň držet stránkovou číslici na stejném účaří, jako je text. Nelíbí se mi, jak jsou na první stránce comicsu typograficky řešeni autoři comicsů. Tohle jde udělat zajímavěji.

    První strana - úvodník. Jestli se nemýlím, tak používáte font Futura a Century Old Style, což je kombinace, která je slušně řečeno nešťastná. I když mám rád kombinaci lineárního písma s antikvou, tak zrovna tyhle dva fonty nefungují. Mají jinou středovou výšku:). Obsah je vyloženě odfláknut. Když pominu, že poslední řádek s Lobem ujíždí až moc doprava (nevešel se, co?), tak proboha italica se používá, pokud chceme část textu odlišit. Narvat do titulku italicu, název rubriky udělat falešnými kapitálkami (tohle je prasárna na entou), číslo stránky narvat doprostřed v boldu a popisek opět udělat v italice a nakonec bez čísla stránky vycentrovat to, co je na zadní straně obálky - čiré zoufalství. A víte proč? Protože koncept nefunguje:). Nevím, proč je v hlavě stránky nový prvek "Crew, komiks na kvadrát". Není špatný, ale když už tohle chcete, tak to práskněte v čitelnější podobě na titulku a neberte si prostor na první stránce! U obrázku by se hodil popisek, ať je jasný, že to není kresbička lidí z redakce, ale z Loba.

    K typografickým chybám v úvodníku. Když už chcete iniciálu, tak se vykašlete na kurzívu a proboha, mít celé slovo v iniciále je hovadina. Co uděláte příště, až úvodník bude začínat podstatným jménem o osmi literách? Chybí koncept! Jestliže začíná druhý odstavec na druhém řádku textu, tak se neodsazuje. Korektury textu Vám dělat nebudu.

    Tiráž je jasně oddělená od ostatního textu, ale opět je to nuda.

    Druhá strana - komiksy v tomhle čísle.
    Opět falešné kapitálky a opět špatně použité. Vysázejte to verzálkami a na falešné kapitálky se vykašlete. Rozdíl ve velikosti fontu je minimální. Opět máme podtisk "Crew", ale tentokrát vycentrovaný. Proč? To má každá stránka vypadat jinak než předešlá? S čím mě serete už pár čísel, je obtékání textu kolem vykrytých obrázků. V minulých číslech jste klidně nechali plavat tři řádky o jednom slově, kdesi na kraji stránky, ale tady je to už jako pěst na oko. Řeč je o sloupku "Rex Mundi." Nikdy se nenechává obtékat obrázek v sloupcové sazbě, jestliže nemá více než polovinu sloupce textovou. Protože potom jeden zkurvenej řádek není složen z dvou slov, kterému zarovnání do bloku práskne mezeru jak kráva. Nedá se to číst! Obecně by této stránce pomohlo, kdyby text "Rex Mundi" byl na plnou šíři sazebního obrazce a "Batman vs Lobo" a "Žebříček" by byl dole ve dvou sloupcích. Jo a žebříček prodejnosti je stejné zoufalství, jako obsah na první straně - kombinace dvou řezů, dvou fontů, dvou barev, verzálek a ještě centrované. Jezus Maria!

    _ _ _ _ _ _

    Beru, že část mých výtek je čistě záležitost vkusu a ten máme každý jiný. Ale proboha, za posledních 500 let (co si Johannes Gutenberg začal hrát s lisem na víno:)) se přeci jen přišlo s pár dobrými pravidly, které je dobré dodržovat. Když už se Vám líbí design, ok, beru, ale sjednoťte si design na všech stránkách, dávejte si pozor na typografii a začněte rozumně obtékat obrázky.

    Doporučuji se dovzdělat:
    Praktická typografie
    http://knihy.cpress.cz/prakticka-typografie.html

    Knihy a typografie
    http://www.nakladatelstvi.hostbrno.cz/cs/nakladatelstvi/ostatni/item-500
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš11.6.2013 20:15Fanouš: Tři úkoly pro Klytoru
    Nebude ani půlrok, co vyšla první knížka a už je tady další. Hohó, radost mám. Nevím, kam na to pan Černý chodí, ale je humor je vkusný, inteligentní, milý a infantilní. A to na mě krásně funguje, neboť se směji pomalu na každé stránce. Neřekl bych, že kombinace malého dítěte s chováním Sherlocka Holmese a poměrně vnadné slečny - Watsona - s děsivým jménem může fungovat, ale autor to má zdá se pevně v rukách. Takže u mě opět dobré, opět jsem spokojen, opět jsem se bavil jako dlouho ne:).

    Mrzí mě, že scany originálních stránek neměli patřičné rozlišení nebo nejsou v 100K, protože kresba je taková neostrá. Což mě zrovna u téhle krasné čisté perovky mrzí. A možná bych byl raději za užší sazební obrazec... alespoň na zadní straně obálky.

    Jo a drobný postřeh, když už předmluvu psal Vojtěch Čepelák. V obličeji mi Klytora připomíná Janu Fantovou:).
  • DEmnoG
    Jestli tohle je vrchol X-Menovskeho vesmiru, tak jsem velmi rad, ze me tlupy superhrdinu miji. Takovou snusku radoby emocemi nacpanych monologu a dialogu, o ktere se s nami hrdinove musi podelit, jsem neslysel ani v tak hvezdnem a nezapomenutelnem TV serialu, jako je "Days of our Lives" (ten se uz dohrabal na 12 000 dilu). Jasny, je to comics z roku 1980, ale co mi je po tom:)? Bavit se u tohoto comicsu mi prijde stejny, jako obdivovat fotku nahe, sedmdesatilete Elizabeth Taylor. Jako jasne, v sedesatych letech to byl kus. Pro mne plytke, nudne ctivo, kterym jsem se prokousaval ctyri dny a jsem moc rad, ze to mam za sebou. Chvalabohu, ze jsem se ke comicsu dostal az pote, co Moore a Miller trosku v tom zatuchlem svete superhrdinu, kde pan superhodny zustava superhodnym, a pokud superhodny neni, tak je to jen sen, jina dimenze nebo jeho mysl ovlada pan superzloun, ve svete ve kterem hrdinove umiraji, aby se zvedl naklad comicsu a oziva, aby se - ehmm - zvedl naklad comicsu a neustale z postav padaji moudra jak z retardovaneho krtecka na tenisovych kurtech (hodne micku do hlavy:)), trosku vyvetrali vzduch
  • DEmnoG
    Dost možná jedna z nejlepších horrorových comicsových sérií ever. Pokud se nemýlím, tak by každou chvilku měli vyjít poslední dva sešity šestého booku (Omega) a konec, zvonec, pohádky je konec. Velmi sympatické. Co už tak sympatické není, že u nás stále vyšel pouze první díl.

    Zamlouvá se mi způsob vyprávění, kde není čtenáři vše podstatné servírováno na talíři až pod jeho ctění nosánek, ale spíš se někde dozvíme na první pohled drobnost, která je nakonec podstatná. Takže pozorně číst:). Nápad s kouzelným domem s klíči ke kouzelným dveřím, s rodinou která dům vlastní a jmenují se Zámkovi má takový milý pohádkový šmrnc, který příjemně funguje s horrorovou atmosférou. A právě budování atmosféry funguje parádně. S kresbou nemám problém, ale asi bych byl raději, kdyby nebyla kolorována. Ne že by byl coloring mizernej, ale podle mě by comicsy v ČB fungoval ješte líp.

    Jo, a zajímalo by mě, kde přesně se Bóďa dozví, že do baráčku ze studní má donést zrcadlo a nůžky. Nechybí nám v českém vydání dvě stránky:)?
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš11.4.2013 20:51Drsná škola (limitovaná edice)
    Dočkali jsme se, další legenda v češtině. Sice to pár let trvalo, ale vem to čert:).

    Scénář je nenáročná sci-fárna bez promyšleného pozadí. Takže o co jde? O kresbu. Ta je prostě neuvěřitelná. Jestli znáte "Where's Wally", tak máte hrubou představu, jak vypadá JEDEN panel v Hard Boiled. Nechápu, kde Darrow najde vnitřní sílu se s tímhle u tak rozsáhlého projektu vykreslovat. Každá postavička něco děla (třebas běží nahatá na konci ulice), svět funguje (třebas malinkatý bezdomáč je přikrytý krabicí "Domino´s Pizza" a o pár panelů dál potkáváme auto s poslíčkem zmíněné pizzerie.) Na tohle se dá koukat do nekonečna. Není to pouze o tom, že Darrow kreslí rád hromady bordelu pěkně kousek po kousku. Kreslí všechno, jako kdyby člověk vnímal ostře vše co má v zorném a přitom sleduje na přehlídku severokorejské armády. A mimo to nádherný designu aut, budov, zbraní, oblečení, přístrojů. To vše vykresluje svět, ve kterém náš milý hlavní hrdina žije. A je kurva na co koukat. Možná se někde na pozadí odehrává několik dalších příběhů, kdo ví:).

    Před týdnem jsem si přečetl a především pořádně prohlédl originální vydání Hard Boiled od Dark Horse, abych mohl porovnat, co s tím Comics Centrum udělalo. Co je na první pohled jasné - české vydání má větší formát. A co se týče doostření kresby, úpravy barevnosti a dokreslení detailů, tak jsem více než spokojený. Kdyby něco podobného vyšlo už před lety v angličtině, tak bych při výběru neváhal a vzal upravenou verzi. Raději než tu neostrou, zdvojenou a rozjetou verzi, kterou vlastním. Možná se úpravou dat ztratilo něco z dobové patiny, ale já bych si tipnul, že když Darrow uviděl co vyjelo z mašiny v roce 1993, tak uronil slzu. Je mi sympatické, že CC restaurovat data asi ani nemuselo. Mohli comics vytisknut z toho, co dostali. Místo toho si asi řekli, že to trošku vylepší a nějak se jim to vylepšovaní nabalilo a najednou předělávali celý comics. V půlce práce si trhali vlasy, proč se do toho zase pouštěli:). Řekl bych, že jiný český vydavatel by se s tím tahle nesral. Za mě dobrý.

    Koupil jsem si sběratelskou edici a mám pár věcí na srdci. Za prvé se těch 100 kusů prodalo za 6 hodin. To znamená, že vydavateli se hned první den vrátilo 149 000 kč. Nad tímhle by se měli zamyslet u Crwe:). Kniha má slušivý slipcase, jednu stránku s ilustrací a VYRAŽENÝM číslem a certifikát, který je vytištěn na RUČNÍM papíře a s ražbou CC. Nad tím, jak mají certifikáty vypadat by se zase měli zamyslet u BBartu. Tohle přemýšlení nad detaily u Comics Centra žeru. Jo a plakátek. A to je vážení vše, jinak mám to stejné, jako vy.

    A hodnocení? Kdyby vyšlo tak jako v USA, tak bych dal tři hvězdičky. Za práci CC jednu přidávám.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš28.12.2012 23:25Fanouš: Továrna zkázy
    Zábavná, krásně nakreslená (Dan Černý to má v paži), útlá knížečka. Chtěl bych více stran a další díly, aby se z Fanouše stal takový český Usagi Yojimbo:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš28.12.2012 22:35Criminal #1: Každý je zločinec
    Výborný počin BBartu. Drsná detektivka staré školy, a protože nejsem v tomhle žánru kovanej, tak pro mě jsou témata nová a nemohu hulákat, že tohle jsem už někde četl:). Skvěle a dlouho jsme se bavil, kresba slušná (Phillips mi hodně připomíná Tima Sale, jen má větší fokus na detail) a řekl bych, že toho Eisnera si Criminal zaslužil. Tlesk-tlesk-tlesk.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš10.10.2012 09:52Batman a syn
    V tomto booku jsem zdá se dostal 3 kousky vetší skládačky a proto "Batman a Syn" jako book nefunguje. Celým bookem se prolína mytologie tří falešných Batmanů, smlouvy s dáblem a psychologicky neuspokojivě vykresleným synem Bruce Waynena - Damianem. Začátek prvního sešitu je lehce zmatený, evidentně ukončuje předchozí děj. Následuje setkáni se synkem, kterého Batman přijme jako svého bez jakýkoliv pochybností. Co se s tím paranoidním Batmana děje? Že by stárnul:)? Po jednom seřvání od Bruce se Damian začne chovat jako ochočené zvířátko se srdcem plným nadšení pro konání dobra. To bych blil. Následuje intermezzo ve formě podprůměrné povídky. Nechápu proč? To se jako klukům v améru nechtělo kreslit, tak to vyprdli jako text a nazdar? A následně už jedeme z kopečka, prd-mrd-Bruce se cicma-lalalí a jsem v budoucnosti, kde je zdá se Bruce tuhej a Gordon též. Co to kurva jako je?

    Kresba je těžkej mainstream, ale jak píše Killingjoke, je skvělá. Co mě hodně bavilo je kapitola druhá s bitkou v galerii:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš8.10.2012 19:24Logikomiks: Hledání absolutní pravdy
    Jen mi není jasné, proč je na straně 61 na náhrobku Rachel Russell letopočet 1842-1876. Rachel by měla být sestra Bertranda, která umřela v šesti letech.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš7.10.2012 12:39Usagi Yojimbo #18: Na cestách s Jotarem
    Jak to Sakai dělá nevím, ale zdá se, že má v hlavě nespočet japonských příběhů, na které může naroubovat Usagiho. Neuvěřitelné, osumnáctá kniha a Sakai se pořád zlepšuje. Čili mě Usagi, jako vždy, výtečně pobavil a více jsem od něj ani nečekal.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš7.10.2012 12:06Transmetropolitan #06: Někdy příště
    Pěkně se Transmetropolitan posunul. Aneb ze Spidera se proti jeho vůli stala "značka" a to se mu věru nelíbí. Nezbývá, než nasrat pár vlivných lidí a pořádně bouchnout dveřmi. Analogie s naším světem stále funguje a tahle serie prostě drží. Ke kresbě nemám co dodat, Roberts je užasný a musím říci, že první sešit tohoto boooku potěší:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš7.10.2012 11:42Logikomiks: Hledání absolutní pravdy
    Se sebezapřením jsem si Logikomiks koupil. I přes příznivé recenze v "Guardianu" jsem příliš nevěřil, že by tato knížka s hrdým podtitulem "Hledání absolutní pravdy" mohla být dobrá. A ona je:)! Srozumitelnou a zábavnou formou předloží, na čem "logika" stojí, především na životopise lorda Russela a jeho předchůdců a následovníků. Ano, i na Wittgensteina přijde řeč. A pozor, slovo "životopis" je podstatné, nečekejte populárně naučný výklad, je to příběh. Druhou věcí je filozofie, která se stejně jako matematika snaží najít základy našeho bytí. Aneb co je absolutně jisté a na čem se dá stavět. A v tomhle comicsu se nám to všechno hezky prolíná s starým, dobrým Aischylem.

    Kresba je francouzská škola - jednoduchá a hravá, najde se čas i na vtipy.

    Jen si teda nejsem jist, pro koho tenhle comics je... matfyzák bude řvát, že jsou to banality pro polointeligentní opice, běžný comisář se nechytne, páč "kde je kurva Lobo, co je to za žvásty a kdo to jako má být ten Eukleides". No, jsem si jistý, že pro mne tenhle comics je jako stvořený.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš14.8.2012 17:11Naruto #07: Správná cesta
    Jak to tady ctu, tak jsem rad, ze Naruta ignoruji:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš15.6.2012 18:05John Constantine, Hellblazer: Dobré úmysly
    Od te doby, co zase zacal cist Kaluz comicsy se ani nemusim namahat a plodit komenty. Predevcirem jsem "Dobre umysly" precetl a presne co napsal Kaluz mi bezelo hlavou. Jen musim rici, ze takhle pohromade prvni pribeh vic vynikne, nez tenkrat v Crwi.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš11.6.2012 20:01Lucifer #01: Ďábel vchází do dveří
    to Kapis: seru z tebe krev.. nez jsem tohle docetl, tak jsem malem omdlel.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš30.5.2012 15:30Batman: Ticho (Limitovaná edice)
    Da se limitovana edice vubec jeste nekde koupit:)?
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš20.5.2012 19:04Preacher/Kazatel #01: Jako pára nad Texasem
    to Fry: ani v nejmensim me nezklames, presne naopak... treba z tebe za 3-4 roky neco bude:). Jen tak dal.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš20.5.2012 19:01Avengers: Do boje!
    to Slaine: jsem zvadavy, co na Avengers reknes ty... jak vidim, ve tve knihovne uz Avengers jsou:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš20.5.2012 18:59Preacher/Kazatel #01: Jako pára nad Texasem
    to Fry: zda se, ze se ti podstatne rozsirila za ten rok slovni zasoba a dokonce maji tve hodnoceni hlavu a patu. Zacal jsi chodit na hodiny tvurciho psani nebo ti konkretne s timto postem nekdo pomahal:)?

  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš16.5.2012 21:39Avengers: Do boje!
    Comics Avengers jsem vzal do ruky po zhlednuti filmu Avengers a to byla chyba. Co se da delat, tenhle comics vychazel v roce 1998. Rychle sipy nakombinovane s Dallasem. Nekolikrat oziveni superhrdinove rezajici superpadouchy vazne a bez spetky ironie s bublinami plnymi krecovitych vykriku. Az mi to trosku pripomina Marvelovske Comicsove Legendy, ktere u nas vydava Netopejr. U poslednich dvou sesitu jsem se zacal nepatrne bavit, ale pohuzel konec ten veskrze hezky napad zabil. Asi si vytahnu z knihovny Marvels Zombies.

    Pronudil jsem se az ke konci, kde jsem se docetl v emailove korespondenci, co bude dal:). Na druhou stranu, kdyby mi bylo 10 let, tak jsem nadseny. Ultimates verze Avengers me bavila vice a kupudivu jsem se vice bavil i u Tajne valky superhrdinu Marvelu.

    Kniha je to pekna, slusna bichle, dobre vytistena. Jen me zamrzela dvoustranka s predstavenim superhrdinu, kde grafikovi zbytecne ujel druhy sloupec.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš11.5.2012 16:25Superman: Rudá hvězda
    to Ninjer: a-ha, a Swamp Thing je Swamp Thing a ne Bazinac a takovy Mr.White je Mr.White a ne pan Bily:). Nejak mi unika logika.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš11.5.2012 11:42Superman: Rudá hvězda
    to Kaluz: Nerozumim, "star" vyznamove v anglictine funguje stejne jako v "hvezda" v cestine. Kdyby Millar chtel, mohl klidne Supermana pojmenovat "Red Star" a pro americana by to bylo stejne srozumitelne, jako pro nas "Ruda hvezda".

    to Draco: jakou jsem si te vychoval, takovou te mam. Nadavas na to same jako ja. A "Superman: Syn sovetu" by mi nevadil.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš10.5.2012 10:45Superman: Rudá hvězda
    Proc "Ruda hvezda":)?
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš6.2.2012 23:29Čaromor #01: Stíny nad Prahou
    Jak jsem slibil, tak jsem ucinil a ze zvedavosti a uprimnosti/prostorekosti Trimbuona Caromora zakoupil.

    Na prvni pohled mi prijde, ze autor byl okouzlen starymi casy Excaliburu, kde v kazdem cisle byly silene detailni a ilustrovane mapicky dungeonu od Icemana a Andrewa. Na druhy pohled mam dojem, ze stejne tak byl autor okouzlen Dracim doupetem a velmi rad se staval PJ, protoze Caromor mi prijde jako podklad pro vytvoreni scenare pro DrD. Dozvime se kdo co je, kdo co umi, nejaka to pozadi, mame od zacatku cil, za kterym se grupa zene a masti haldy potvoraku vice ci mene originalnim zpusobem. Plus minus jsem se u scenare pobavil a obcas se i pousmal (treba u Kocoura v botach). A musim se priznat, ze na posledni strance jsem pocitil chvilkovou touhu precist si dalsi dil.

    Kresba, zadny zazrak, amatersky styl, ktery by me ani uz v zminovanem Excaliburu neoslnil. Az z ni pocit, jak kdyby se jednalo o prvni pokusy s tabletem, vzhledem k tomu, co ma Trimboun na svych webovkach.

    Stale plati, ze se mi nelibi obalka, nelibi se mi logo, nelibi se mi coloring, lettering a zlom textovych stranek. Skoro mam dojem, za zlom probihal pouze v Corelu, ktery byl zdarma prilozen k tabletu.

    Sakumprdum si po precteni Caromora rad vratim k Donzonu, ktery je svoji hravosti, kresbou a zpracovani proste neprekonatelny:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš19.12.2011 14:34Život mi pije krev
    to Vasek: dobre:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš20.10.2011 00:13Ibikus
    Moudre, nadherne propracovane a predevsim se povedlo knizni predlohu prenest do comicsu. Oj, kdyby tak Rabate mel rad Mistra a Marketku:). Nevzorov je odporne prizemni clovek, lidska hnida, odpad, ale takhle postava proste k udalostem VRSR patri. Na pozadi jeho zivotni pouti od jednoho pruseru k druhemu se podarilo vykreslit pocatky experimentu nazyvany komunismus.

    Kresba je skvela. Nevim proc, ale prijde mi ruska, takze se paradne hodi k predloze.

    S obalkou nemam vubec problem, naopak mi prijde lepsi, nez kdyby byla pouzita tuha vazba. Navic je sita, takze podle meho vydrzi dele, nez lecktere jine comisy v tuhe vazbe s lepenym kniznim blokem. Vubec se mi libi, jak je kniha zpracovana.

    Mote, drz se. A obcas, treba jednou za rok, neco kvalitniho jen tak pro radost vydej. Rad si koupim jeden kousek.

    Zaverem moudro, neplest si Lva Nikolajevice Tolsteho (ano, to je ten, co napsal Vojnu a mir) s Alexejem Nikolajevicem Tolstojem (ten napsal Ibikus).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš9.9.2011 12:28Ultimate Fantastic Four #01: Zrod
    Ale jo, Millar se docela slusne popral se zrodem FF a ve finale se to da, takova rychlovka pred spanim. Obcas jsem se i bavil. Kresba je vytecna, coloring take, jen s tim fontem mam problem:). U me lehounky podprumer.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš26.8.2011 02:37Death Note - Zápisník smrti #01
    Hmmm, tak i Death Note je pro me zklamani.

    Prvni kapitola me ohromne bavila, duvod, proc se zapisnik dostal do rukou smrtelnika je proste zabavny, zadne napul cekane pindy o "vyvolenem". Ale pote uz zacalo scenaristicke pero skripat a skripalo az do konce. Pravidla pouziti deniku se v uvodu nove kapitoly zacala nenapadne rozsirovat a nasledne byla demonstrativne pouzita, aby ctenar pochopil, jak denik funguje. S finalnim resume „dokonce ani puvodni majitele, smrtonosi, nevedi o zapisniku vse“ – nuda, s tim muze scenarista delat v dalsich dilech cokoliv. Detektivni metody cteneho pana Jagami a pana L mi neprijou ani skvele promyslene, ani chytre... zlatej Poirot. Misto sachove partie genialnich mozku mi spis prijde, ze se dve deti placaji v louzi a vrhaji na sebe vychytrale pohledy:). Dokazu si predstavit, ze jako hra na DSko by scenar fungoval skvele, ale na comics je to pro me malo.

    Kresba mi prijde na stejne urovni jako u Naruta, takze slusna.

    Z trojslitku manga titulu Crwe u me zabodoval jen Crying Freeman. Naruto a Death Note pro me neni:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš26.8.2011 01:44Naruto #01: Naruto Uzumaki
    I pres nenapadne naznaceni Crwe, ze tato manga miri k mladsim rocnikum jsem neodolal a zakoupil. Necekal jsem mnoho, ale ani to jsem nedostal.

    Hlavni hrdina je vylozene nesympaticky. Malej, urvanej spratek, ktery nicim extra nevynika, mimo detinskeho upozornovani na svoji existenci prihlouplym nasiranim sveho okoli. Prijde mi jako takovy ten typ, ktery kdyz neni po jeho, tak zadrzuje dech dokud se neudusi:).

    Scenar je jednoduchoucky jak jen muze byt. Primocare se dozvim kdo, co, jak a kde, odhali se "tajemstvi" puvodu Naruta, par souboju, konec prvniho dilu. Kresba je podle meho slusna, ale s mangou mam minimalni zkusenosti, takze nemohu posoudit. Kazdopadne Crying Freeman mi kresebne prijde o par trid vyse.

    Kdybych mel koupit comics diteti, tak radeji sahnu po Usagim nebo treba po Tintinovy.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš1.8.2011 11:56Mistr a Markétka
    Desive... strucny vycuc par scen z Mistra a Marketky presentovany jako defile scen, ktere nemaji pro knihou neseznameneho ctenare souvislost. Skoro se da rici, ze kazdy panel je scena z knihy, ale takhle vedle sebe poskladano proste scenar nefunguje. Bohuzel, myslenku, atmosferu a alespon nejakou dejovou linii se nepodarilo predat dale.

    Mistr a Marketka je mozna pro comics v tak malem rozsahu prilis velke sousto.

    to Vasek: s prekladem ma Wittgenstein pravdu, mam nacten tez preklad pana Dvoraka.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš8.7.2011 18:36Malý upírek 2
    Sfarrovuv svet? No, pekne vysklonovane, cestinarske srdecko zaplesa:). Tak to holt dopada, kdyz se text edituje, edituje a potom to takhle dopadne.

    "ale na me Sfaruv svet s dechberouci fantazii, kresbou, postavami proste funguje a je mi potesenim od Sfara cokoliv cist. "
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš8.7.2011 12:51Malý upírek 2
    Ano, ano, jak pise Willis:). Uz na patitulu naznaci detsky-dospely strip, jak to s tim upirkem je a ve stejnem duchu je cela kniha. Nemohu si pomoci, ale me Sfarrovuv svet s dechberoci fantazii, kresbou. postavami proste funguje a je mi potesenim od nej cokoliv cist. Obalka se mi zamlouva vice nez minule, ale i tak se mi ten cerveny hrbet s zlutym fontem nelibi.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš8.7.2011 12:39Vetřelci Omnibus 5
    Hmm, slusny... uz ctvrty book naznacil, ze konci predlouhe obdobi scenaru podle sablony "vetrelec nabehne, vetrelec vymlati, prijede grupa, dostane na prdel, jeden prezije, vetrelec dostane pres hubu". V toto Omnibusu zacali na Vetrelcich makat slusny scenaristi a kresliri a vydali se cestou "pojdme uz ty pribehy udelat uveritelne". Kresebne se mi velmi zamlouval dil "Spoust", takovy gang bang kresliru zvucnych jmen (jednu-dve stranky kresli nekdo jiny) a opravdu me potesil posledni "Stastlivec". Takze pokud mate radi Vetrelce, tak petku bez vycitek svedomi doporucuji:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš8.7.2011 12:09Preacher/Kazatel #08: A pak vypukne peklo
    Stejne jako u Lennyho, predchozi dva-tri dily jsem cetl tak nejak ze setrvacnosti, ale osmicka me opet zase nakopla. Zabavny mix takoveho cistokrevneho chlapactvi, romantiky jak krava, svinaren jako krava, dobre vygradovanych dialogu/scen (parkrat jsem vyprskl smichy). Charaktery co pred par bookama zustaly nekde zaparkovane se nenucene vratily a predevsim, veci do sebe zapadaji bez oslich mustku. Zas tak moc se nedeje s hlavni linii, ale s tim nemam problem. Bavil jsem se. Kdyz se ohlednu zpatky, tak se Ennisovi dari sve postavy udelat "uveritelne" a "zive". Dillonova kresba me ani neurazi, ani nenadchne, za to Fabryho obalky zeru.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš24.6.2011 00:33Dilbert #01: Jak vydrhnout velrybě stoličku
    Google je mocny a ma zvedavost obrovska. Borgove - Star Trek: Nova generace, Kdo je Q, rok 1989. Takze bych to videl tak, ze preklad je spravny a je to narazka na Stoparova pruvodce (rok 1979).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš23.6.2011 23:11Dilbert #01: Jak vydrhnout velrybě stoličku
    A vida, ted jsem si precetl starsi komentare a i Kapis si mysli, ze "odpor je zbytecny" je narazka na Star Trek. I kdyz, nemyslis, ze to spis bylo mineno na Stoparova pruvodce po galaxii? "Veskery odpor je zbytecny" je ultimatni odpoved Vogonu:). Pravda, netusim, jestli v roce 1988 uz po Star Trek Universe behali Borgove.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš23.6.2011 23:06Dilbert #01: Jak vydrhnout velrybě stoličku
    U me Dilbert nezabodoval. Mozna je to tim, ze nejsem klasicka managerska, kancelarska krysa, ktera pulku dne beha po poradach a druhou pulku dne pise a odpovida na nesmyslne e-maily, kdo vi. U par stripu jsem se pousmal, at uz jde o Dilbertovi cestu do Elbonie a jeji zaver, nebo kdyz se Dogbert nabije statickou elektrinou... vyrok "odpor je zbytecny" me velmi pobavil, i kdyz netusim, jestli autorem byla tato dvojsecna hlaska minena i na Borgy. Co se da delat, humor je holt osemetna vec. Vratim se nazpatek ke Calvinu a Hobbesovi, ktery mi sedne dokonale nebo k Peanuts:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš23.6.2011 22:53Chyba
    Znepokojive, to je to spravne slovo, ktere vystihuje tento comics.

    Prvnich par stranek jsem mel dojem, ze pujde o takove ceske Sin City, ale ono prdlajs. Scenar se rozvine do vyssich pater a prestava byt podstatne, kdo a proc vlasne kam jel, to je jen omitka, kterou je nahozena hlubsi myslenka. Pokud navic clovek cte v takove ty zvlastni hodiny, kdy byva jeho obrovske ego oslabeno (to znamena kolem druhe-treti hodiny rano), bude krajne hmm, kdepak mam to spravne slovo, aha, znepokojen. Scenari tedy neni co vytknout, je dobre vymyslen a promyslen.

    S cim jsem mel problem je kresba, malo detailu, prilis mnoho cernych ploch. Obcas jsem mel dojem, ze jsem u sveho oblibeneho psychiatra a ten mi mava pred oblicejem Rorschachovym testem. Na prvni pohled proste neni jasne, co je hlavnim motivem panelu. Proste chybi hloubka, plasticnost. V cem jsem se nastesti neztracel je kdo je kdo, kazda postava ma natolik specificke znaky, ze se orientuji. Druhou veci je lettering, ktery bych ani nenazval letteringem, Arial a lejeme do bublin. Povedena je obalka, ktera je vkusna, k veci a zcela spravne mi asociuje japonskou vlajku:).

    Cemu nemohu nic vytknout je technicka stranka zpracovani, papir presne podle meho vkusu, vazba, zalozky, to vse je v poradku, cena slusna.

    Takze nakonec davam mene, nez si scenar zaslouzi, protoze kresba je podle meho slabsi, ale znovu opakuji, ze me tenhle comics opravdu znepokojil a za to si ho povazuji:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš2.7.2020 12:08A zrodí se hvězdy...
    to Spike: Máš potvrzené dva lidi, kteří tvůj komentář k Hvězdách přečetli:). Slušný rozbor a prezentace svého názoru. Libí.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš1.7.2020 13:53A zrodí se hvězdy...
    to Milo_Harwey: Mazat příspěvky na CDB nezávisle na době šlo za předpokladu, že jsi mecenášem. Nejsme si jistý, zda Zack pravidla nezměnil. Každopádně se těším na tvé hodnocení Hvězd.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš1.7.2020 13:50A zrodí se hvězdy...
    to SlouzimStarymPsum: Tvůj názor na české nakladatele, který jsi prezentoval ve svém postu z | 23.6.2020 |, jsem zaznamenal a příjemně mne oslovil. Protože tím jsi mi naznačil, že nepracuješ s morálkou HC jádra fanoušků fotbalového klubu. Tedy "MY děláme všechno skvěle a ONI jsou sráči."

    Proti hodnocením komiksů, na české komiksové databázi, na základě přečteného komiksu v angličtině, se tvrdě vyhrazuji. Je to špatný koncept. Pomeranč je pomeranč, ale pomeranč z Kuby mi díky peckám nechutná:).

    Měl jsem tady rozdělaný příspěvek Fimiho větu po větě s mým komentářem, ale vzdal jsem to. Ty jsi se naopak hecnul. Fajn:). Fimi jede ve slušných oxymórech. NEbo je Fimi aktivním zastáncem filosofie solipsismu, ve které autor zastává stanovisko, které zároveň vyvrací. Mne dostává tvůj oxymóron "Jako levicový intelektuál taky nepředhazuju lidem, že jím jsem" a sám se bavím termínem "pasivně agresivní." Nu což, každý si najde něco:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš1.7.2020 12:54A zrodí se hvězdy...
    to Dalamar: V pořádku, upřesnění beru. Nevím, zda jsem prvním odstavcem urazil, jak píšeš, většinu diskutujících, ale jestliže můj, s nadsázkou mínění odstavec, urazil tebe, tak se ti omlouvám.

    Takže upřesňuji:
    Druhý odstavec v mém prvním vyvažovacím postu zněl:
    DEmnoG | 16.6.2020 |
    Na ComicsDB bych byl rád, kdyby byla řeč o (ne)kvalitách Hvězd a ne tohle tlachání o prdu bez fokusu na titul. Takže je jasné, že se též pustím do tlachání o prdu bez fokusu na titul a je mi z toho už teď stydno. Co se dá dělat, vesmír je třeba vyvážit:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš1.7.2020 12:47A zrodí se hvězdy...
    to Fimi: přečti si můj prosím tobě určený post (celý:))
    DEmnoG | 30.6.2020 |
    to Fimi
    Zvážil jsi možnost...

    Po přečtení a nasátí se v budoucnu vyhneme dezinterpretacím, nepochopení a oba budeme mít v základu stejné informace. Je to podstatné. Děkuji.

    Následně si prosím přečti svůj post určeny mne
    Fimi | 30.6.2020 |
    Hele nenapadlo...

    Měl bys dospět k závěru, že energie a čas tebou investovaná do tvého postu byla zbytečná.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš30.6.2020 17:46A zrodí se hvězdy...
    to SlouzimStarymPsum:
    Rád jsem posloužil starým psům. Doporučuji AZSH ohodnotit! U Fimiho bych ocenil, kdyby se skutečným čtením, kdy si spojí slova s významem, konečně začal. Myslím, že na to má.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš30.6.2020 17:44A zrodí se hvězdy...
    to Gmork:
    Jééééé, ty jsi mi kreativně změnil nick. Pobavilo. Co takový DEmagoG?

    V kontextu tvých příspěvků v této diskuzi, zhruba pěti posledních stránek auditoria Crew, které jsem si včera přečetl (to ti je hnůj) a jak tě vnímám zhruba od roku 2014, jsem dospěl k tvému hodnocení.

    Gmorku, jsi podle mých měřítek hloupý člověk. Ne, že bych tě odsuzoval, každý na světě nemůže být tak chytrý a krásný, jako já a možná SlouzimStarymPsum (tam inteligence je, krása nevím). Díky tobě budu mít vhled do světa hlupáků a ty mi dodáš vodítka, kterým komiksům nebo knihám je dobré se vyhnout.

    Tento myšlenkový konstrukt počítám nepochopíš, takže vysvětlím: Co se líbí hlupákovi se s vyšší pravděpodobností nebude líbit mne.

    Takže ti děkuji, za tvoji existenci, není zbytečná.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš30.6.2020 17:30A zrodí se hvězdy...
    to Fimi:
    Zvážil jsi možnost, že SlouzimStarymPsum, je moudrý, zkušený pán a roli děcka v této diskuzi máš ty? Nasvědčovalo by tomu tvé „to je dlouhý, to nebudu číst,“ ačkoliv si příspěvek dočteš, a odmítání vyargumentovat svůj názor v diskuzi. Je jednoduchý říci „všichni voliči XXX jsou blbečci a ovce“ mezi lidmi, kteří mají stejný názor. Výzvou je svůj názor obhájit v prostředí opačně orientovaném.

    Jestliže tě tento typ diskuze nezajímá a preferuješ možnost „XXX je debil“ v prostředí „jóóóóó, máš recht Fimi,“ tak to jsem se nesešli ve správné místnosti a ty po právu dostáváš přes prsty.
    _
    Chybně čteš, vyhodnocuješ a nevyhnutelně dospěješ k chybným výsledkům. V této, ani jiné diskuzi, nedělám oponenturu titulu A zrodí se hvězdy... ani Comics Centrum.

    Svůj první vyvažovací post v této diskuzi jsem zahájil:
    DEmnoG | 16.6.2020 |
    Na ComicsDB bych byl rád, kdyby byla řeč o (ne)kvalitách Hvězd a ne tohle tlachání o prdu bez fokusu na titul. Takže je jasné, že se též pustím do tlachání o prdu bez fokusu na titul a je mi z toho už teď stydno. Co se dá dělat, vesmír je třeba vyvážit:).

    V dalších postech záměrně nemluvím o (ne)kvalitě Hvězd. Několik let, až na pár výjimek, na CDB nehodnotím komiksy (lze snadno vyhledat přes můj profil). Zabývám se hovínkama, které jste v diskuzi u Hvězd vygenerovali. Stejně tak mne vadili komentáře o pomalém vydávání nebo zrušení sérií BBartem, stejně tak mne vadil povyk kolem Providence (Argo) a koneckonců i způsob „konstruktivní kritiky“ na červený proužek na obálce nové edice u Crew (crewní auditorium).

    Rád bych pro Comics Centrum pracoval jako PR manager, který se stará o jejich propagaci a jednou za čas nastoupí do podobné diskuze, jako je tato, kde bych prezentoval názor nakladatele. Bohužel, mám smůlu, ty zmíněné miliony mi za tohle Comics Centrum ročně nezaplatí. Mám rád lidi z Comics Centra, věřím, že oni mají rádi mne, rád jim pomohu pár infočlánky do roka nebo přednáškou, ale moje role v nakladatelství je na úrovni toulavého domácího zvířátka.

    Jinými slovy na výplatní pásce Comics Centra nejsem, na ediční plán a fungování firmy nemám žádný vliv. Takže mi, prosím, nepodsouvej morálku fotbalového fanouška, který i když Sparta bude hrát píču a šišky bude tvrdit, že tým je skvěle poskládaný, trenér je super a Sparta nevyhrává, protože je podplacený rozhodčí. Je to kravina, Sparta nehraje dobře a rozhodčí s tím nemá co dělat.

    Můj obdiv má libovolný nakladatel, který se v českých zemích pustí do vydávání knih s tím, že Comics Centrum mám echt rád. Z jejich portfolia mi sednou zhruba 2/3 komiksů, žeru jejich poly/grafický um a moc se mi líbí, že to jsou veskrze fajn lidi.
    _
    Jsi na české komiksové databázi a na hodnocení má vliv zpracování české mutace komiksu. To znamená, v jaké vyšel úpravě (menší/větší formát), překladu, poly/grafické úpravě. Je to cenná informace, která ti jako uživateli CDB předá, zda má smysl komiks v češtině koupit.

    Hodnotit na CDB komiks z cizojazyčného vydání, jako to například udělal Gmork u komiksu Jedno obyčejný léto (četl v polštině, prrrd, čtyři hvězdy) a ty níže píšeš „Až tu bb Art vydá kill or be killed, bude to por mě na pět hvězd ať to vydají v jakékoliv formě,“ je za mne chybná úvaha a nechci tato hodnocení na CDB vidět. Z toho vyplývá, že jestliže za mne nemáš lístek (v češtině jsi si knihu nekoupil a nepřečetl) tak nemáš právo komiks hodnotit. Chápu, že analogie s chlebem nezabrala, vyzkouším to jinak. Je to stejné, jako kdybys hodnotil BMW M5 z roku 2010 jako pěknou sračku, protože jsi jednou jel v BMW M5 z roku 1984 a to stálo podle tebe za hovno. Je to relevantní názor na BMW M5 z roku 2010? Ani náhodou.
    _
    Do této diskuze zasahuji, neboť si říkám, že kdybych náhodou přišel na CDB sraz, tak mne zajímá, co mne tam bude čekat. Jestliže se mi nepodaří ani tady začít s vámi diskutovat, tak mám obavy, že tématy na srazu je „jak je na hovno komiksy/ČR/EU/moje práce/moje stará/auta/hudba/filmy, docela dobrý jídlo, ale proč jsem nešli semnebotam, pivo je fajn, kdo ještě přijde.“ To není pro mne lákavé = nemá smysl ztrácet můj čas.
    _
    Závěr: Nelíbí se mi Fimi tvá chabá argumentace a tvoje neschopnost ze získaných informací vyselektovat podstatu. Na druhou stranu, jsi hezoun atletické postavy, a to mi přijde fajn. Jestliže jsi za poslední dva roky nenabral 25 kilo tuků = už nedáš v jedné sérii 15 shybů. Jestliže jsi nabral, tak OK, atletická postava je v prdeli, snad ještě zbyl hezoun.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš30.6.2020 17:25A zrodí se hvězdy...
    Pěkně, minimálně Cyboy a Darth Raelchi vzali má slova za svá a vymazali se z této hovínkové diskuze. Dobrých dvacet příspěvků z této diskuze je pryč. Toť fajn, vyvažovaní vesmíru a pasivně agresivní penetrace páně SlouzimStarymPsum přináší výsledky. S trochou snahy v diskuzi zůstanou jen příspěvky od řadových členů (nemohou editovat své posty) a mé.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš29.6.2020 20:14A zrodí se hvězdy...
    to SlouzimStarymPsum: Fimi je údajně vyoutovaný, první zářez, Gmork je na lopatkách, druhý zářez, TonyT zní jako inteligentní humanoid, třetí zářez. Dobrá práce. Neházej flintu do žita, publikum tvé jsem stále já.
    _ _
    to Fimi: Když už máš záchvěv sebereflexe a selektuješ a mažeš, co z tvých postů sem (ne)patří, tak to vem z gruntu a postupuj níže. Kontinuita půjde do břiti, ale v klidu, už teď jsou v diskuzi dvě-tři hluchá místa a hovínková podstata neztratí, i bez tvých komentářů, na intenzitě.

    K tvému příměru. Počítám, že jsi jedl chleba a máš na něj názor. Jestliže zpracování nerozhoduje, tak taková pšeničná mouka, voda, žitná mouka, droždí, jedlá sůl s jódem, kmín, kvasný ocet, dextróza je chleba. Není třeba hodnotit stav, chuť, zda je v chlebu cheddar nebo oříšky, prostě je to chleba. Na ten jasný názor máš, takže, hmmmm, tři hvězdičky do každé pekárny:)?
    _ _
    to Gmork: Takže ty do knih, které u nás vychází počítáš knihy, které nevyšly = budoucí, nejistý stav, který se ti líbí, považuješ za fakt, kterým je možné argumentovat. Když pominu tvůj faul s Karjinou půlnočních stínů v této diskuzi, tak by tě mohl vyškolil tvůj post u Čtyřka z Baker Street #01:

    Gmork | 18.10.2019 |
    Jo, trefa! Jinak druhý díl vyjde příští rok v dubnu. Je na co se těšit.

    Je 07/2020 a druhý díl Čtyřky nevyšel.

    Tvrdíš, že komiksy překládáš a edituješ. Pro koho? Vidím tě jako redakci u komiksu Sága Valty od Josefa Vybírala a štěk v Bubble Gun. Jestliže jde o Kocogel tvorbu, tak to pro tebe mám dobrou zprávu. Podle tvých parametrů jsem stejně jako ty editor, překladatel a bonusově pilot helikoptéry, kapitán vzducholodi, baleťák, kulturista, grafik, sexuální mašina, politolog, uhlobaron, pekař, a když nad tím tak uvažuji, tak král a vládce bramborových lidí. Jo a mám doma tisíce komiksů a knih a některé jsou i cizojazyčné, takže je jasný, že vím o čem mluvím.

    Konkurenci Comics Cetnrum nemá a nikdy mít nebude. SlouzimStarymPsum jasně psal, že žádná konkurence neexistuje, odlišné brandy jsou pouze zástěrka pro ovce (ke kterým, chraň mne ruka páně, nepatříš, ty jsi VLK), aby měly falešný pocit volby.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš23.6.2020 15:52A zrodí se hvězdy...
    to SlouzimStarymPsum: Tlesk-tlesk-tlesk, trefně s nadhledem pobavilo.

    to cyboy: Prosím tě, tvoji reakci jsem zaregistroval a za mne bude dobrým řešením přestat mlátit prázdnou slámu. Věz, že tvá hodnocení a tvůj názor respektuji, neboť jsi si knihu koupil, přečetl a tím pádem jsi si za mne koupil lístek a právo komiks hodnotit. Druhou věcí je, že styl tvých komentářů ke komiksům je mi milý a tvá vytrvalost, přehled a rychlost četby je úctyhodná. Na edici 21. století od Academia mrknu:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš22.6.2020 16:26A zrodí se hvězdy...
    Gmorka neberte prosím vážně. Snad alespoň něco ví o evropském komiksu, kterým dobrých sedm let zamořuje česká komiksová auditoria😊.

    Jeho prvním problémem je ze získaných informací vyselektovat podstatu. Proto píše, že Comics Centrum plánuje kolosálku Krajiny půlnočních stínů. Ne, neplánuje. Proto píše, že překlad Hvězd musel trvat měsíce. Ne, nemusel. Proto píše, že tiskárnu je potřeba zabookovat měsíce dopředu. Ne, není to potřeba.

    Jeho druhým problémem je získané informace zařadit do logické struktury. Proto v pohodě v diskuzní sekci ke komiksu "A zrodí se hvězdy..." píše co podle něj vydá nebo nevydá pan Vybíral tento rok a v jaké úpravě. Proto ve stejném vlákně píše o FB Comics Centra, srovnává česky vydané komiksy s nabídkou a cenami komiksů na polském knižním trhu a ignoruje fakt, že Poláci mají trh čtyřnásobně větší, než Česká republika. Matlá do sebe své domněnky, polopravdy, kusé informace a hněte z toho velké, smradlavé hovínko, do kterého radostně plácá😊. Styďte se pane Gmorku! Sám sebe si zafekálňujte jak chcete, ale berte prosím ohledy na společnost kolem Vás.

    Takže opět nekoncepčně vstupuji do vlákna a opět vyvažuji vesmír.

    Comics Centrum vydalo na svém FB video, ve kterém oznamují, že vzhledem k deseti týdennímu nouzovému stavu v ČR, výjimečně kolosální knihu „A zrodí se hvězdy...“ budou prodávat na svém e-shopu. Vysvětlují proč a za jakou cenu. To je rozdíl v porovnání s předchozími kolosálkami, u kterých se po uzavření objednávek kolosální kniha prodává pouze u prodejců třetích stran. Na konci zmíněného videa Václav Dort mluví o dalším vydání Krajiny půlnočních stínů, která je vyprodána (třetí vydání vyšlo v roce 2015).

    Václav Dort doslova říká:
    „Ano, rádi bychom udělali další vydání a uvidíme, v jaké bude podobě. Letos samozřejmě nikoliv, ale na příští rok s ním v podstatě počítáme, takže se můžete těšit a můžete nám i napsat, v jakém formátu by se vám líbila. Jestli ve stejném, aby se hodila k „A zrodí se hvězdy…“ nebo jestli byste dali přednost formátu malému.“

    V diskuzi pod postem od Comics Centra zazni:
    Formatove by to bylo jako jsou kolosalni knihy, Drsna skola, Darebak...

    Co z toho vyplývá (tento odstavec je doufám pouze pro Gmorka):
    1) Comics Centrum by v roce 2021 rádo vydalo čtvrté vydání Krajiny půlnočních stínů. Počítají s ním, ale není 100% řečeno „vydáme to.“
    2) Jaký bude mít případné vydání Krajiny formát je ve hvězdách.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš16.6.2020 17:04A zrodí se hvězdy...
    Píšu pro Comics Centrum infočlánky (za milióny, říkal to Walome), takže nejsem ani náhodou objektivní, byť bych si rád myslel, že ano:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš16.6.2020 16:49A zrodí se hvězdy...
    Ty brďo, přijdu si jako v čekárně u lékaře.
    Jeden dědek huláká, jak to zdravotnictví stojí v ČR za prd a že jeho dcera, která žije v Švýcarsku má lepší lékařskou péči (celoživotní stěžovatel), druhý mluví o politice a ekonomice (amatérský ekonom a politolog), třetí šeptem dodává, že tohle je plán iluminátů a nejlepším řešením je víčko sava po ránu (muž víry), čtvrtý mluví o tom, že k lékaři nechodí a ignoruje fakt, že sedí v čekárně u lékaře (to je prostě idiot), pátý závistivě sleduje těhotnou paní, které přeskočila frontu (ignorant), šestý říká, že za něj je to docela fajn systém a sedmí dřepí a trpí (to jsem já).

    Na ComicsDB bych byl rád, kdyby byla řeč o (ne)kvalitách Hvězd a ne tohle tlachání o prdu bez fokusu na titul. Takže je jasné, že se též pustím do tlachání o prdu bez fokusu na titul a je mi z toho už teď stydno. Co se dá dělat, vesmír je třeba vyvážit:).
    _ _
    Kolosální knihy od Comics Centra:
    Tvrdí Comics Centrum, že kolosální knihy jsou mistrovská komiksová díla? Ne, jsou to komiksy, které Comics Centrum chce vydat, protože se jim líbí. Jsou si jistí, že jde o titul, které si lidi koupí? Ne, proto je vydání kolosální knihy podmíněno platbou dopředu. Zaplatili lidi za Hvězdy? Ano. V čem že je problém?
    _ _
    Cenotvorba Comics Centra:
    Základem každé firmy je generovat zisk. Do střev Comics Centra nevidím a pochybuji, že někdo z Vás ano. Ze vzdáleného pohledu vidím, že jejich maximum je 40 titulů ročně, které je musí uživit. Není to moc, není to málo. Líbí se mi, že své komiksy prodávají na přímo (nejsou závislí na distribuci), libí se mi startovní slevy nových titulů a libí se mi Black Friday. A zdá se, že jim firma funguje. Takže cenotvorbu mají nastavenu dobře.
    _ _
    Portfolio Comics Centra:
    To fakt vidíte jen Tomb Raider, Svět Artefaktů a Hellboy Universe? Co Myší hlídka, Prsten Nibelungův, Rváč, Grandville, Vitr ve vrbách (není komiks, ale beletrie)? Co třeba z toho roku Bestie Burdenské, Moonshadow nebo Labyrint? I tohle Vám přijde jako zlovolný kalkul😊? Z toho co vidím, tak prostě Comics Centrum vydává, co se jim líbí a o čem si myslí, že by se mohlo čtenářům líbit.
    _ _
    Zklamání z komiksů:
    Recenzím krutě načteným lidem se zaměřením na příběh, jako Cyboy, vcelku rozumím. Kombinace načtených/zhlédnutých tisíce filmů s dobrou pamětí u uživatele vygeneruje vnímání pár scenáristických patternů, které se v odlišných kulisách opakují. Objevit něco nového a objevného je potom malý zázrak. A tak to prostě je, výjimečná díla typu Watchmen nebo Luther Arkwright prostě nevznikají každý den. Trvá to:). Takže Cyboyi, o svůj čas budeš a prostředky budeš "okrádán" čím dál tím více. Nebo můžeš vystoupit z řeky a pustit se do jiného druhu "výživy." Mne teď nadchla edice Crossover od Argo.
    _ _
    Hodnocení komiksů na ComicsDB:
    Yop, tohle je bolavá pata libovolných uživatelských databází s hodnocením. Je jedno, jakou použijete metriku (procenta/deset nebo pět hvězd), málokdo celý interval využívá. Tři hvězdy by měli být průměr = dobrý kus😊. Tady má data Zack, jak si vede ComicsDB.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš11.4.2019 01:27Mezi řádky #08: Orfeus v podsvětí
    to Fimi: Jsem krutým vládcem všehomíra, co se dá dělat. Ale vážně, nepočítal jsem s tím, že tolik lidí, kteří do Comics Centra přijdou na Hellboy Day, nebudou mít Facebook na mobilu. Pro mne je přirozené mít v mobilu maximální množství komunikačních kanálu. Jiná možnost, jak soutěž provést mne nenapadla, jestliže jsem se chtěl vyhnout všeobecnému řevu nebo házení správných odpovědí do klobouku. Jeden i druhý případ by byl časově a logisticky neúnosně dlouhý. Přednáška měla být na 15–20 minut a já jsem se dostal na 27. Velmi špatný timing z mé strany! A kdyby do toho vstoupila soutěž bez FB, tak jsme na 50 minutách. A to tam lidi vystojí důlek:).

    Ale možná by stálo za to koupit si SIM kartu a nechat lidi posílat SMSky. Co myslíš? Bylo by to schůdné řešení?
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš11.4.2019 00:03Mezi řádky #08: Orfeus v podsvětí
    to Fimi: Neměj obavy, jednoho dne se z Bažináče stane zemský elementál a tvá moc vyroste do nebes:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš10.4.2019 10:46Mezi řádky #08: Orfeus v podsvětí
    to Fimi: Inu, Cyboy je vysoce výkonný, systematický a produktivní. V porovnání s ním jsi holt pomalý stromeček:). Já jsem si zvykl na spánek 6 hodin, takže můj den má 18 hodin, ve kterých buď stavím chrám (Saint-Exupéry) nebo se bavím. Je to fajn styl, ve kterém přes den energii průběžně doplňuješ = nevymlátíš se nesmyslnou činností.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš6.3.2019 15:19Gantz #22
    to cyboy: Tlesk-tlesk. Už léta čtu na comicsdb.cz tvé komenty, protože jsi tak naboostovaný, že obvykle komiks přečteš kurva rychle a tvoje komentáře mají hlavu a patu. Jestliže jsi to nepoznal, tak tě právě balím a rád bych tě poznal!
  • DEmnoG
    to mike731: Díky, chápu.
  • DEmnoG
    V cem je problem? Moderni vzducholode se plni heliem. Mozna od dob LZ 129 Hindenburg se konstrukteri poucili a vodik jako napln nepouzivaji;).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš4.6.2018 13:51Šílená ze Sacré-Coeur
    to S4TW: Hmm, tak buď jsi klikař nebo nemáš zatím natolik načteno, abys v rámci žánru/autora šlápl vedle (baví tě skoro všechno) nebo už máš načteno tolik, že se oceňuješ jemné nuance. Tak nebo tak, máš se dobře. Já jsem ve fázi, kdy hledám v libovolném médiu i žánru skvělý příběh. Kulisy mne už nezajímají. A proto klidně vyrazím na území, na které bych běžně nevkročil. Třeba teď se prokousávám Tomb Raiderem. I tak jsem přesvědčený, že když si kdokoliv koupí a přečte libovolný komiks, tak jeho názor má váhu. I kdyby to byl náhodou masochista, tak si může tady zařvat, že třeba Batman od Snydera je přeceňovaná sračka a prdnout mu nejnižší hodnocení (jako že je a nic jiného si nezaslouží:)). Zaplatil, místo aby šel se svojí milou do kina si tu srajdu, které každý dává pět hvězd, přečetl a je zklamanej nebo nasranej.

    To Norri: To je škoda, je fajnovej. Myslím, že jsem tě nedávno viděl ve společnosti Kaluže v Bohemia Bagelu. Když jsi kolem nás prošel na toaletu, tak se podlaha baru slušně prohnula.

    to Kapis: Nu dobrá, na Respekt a Reflex kašlu, koupím ti pár akcií společnosti Bakala Philanthropy:)
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš2.6.2018 15:39Šílená ze Sacré-Coeur
    to S4TW: "Na stranu druhou se dnes a denně pozastavuji nad tím, proč si lidi vybírají ke čtení komiksy, které je evidentně nebaví, nebavily a bavit nebudou, nejspíš to věděli i před tím, než se pustili do čtení, ale mají nějakou zvrácenou potřebu v sebemrskačství..."

    Jak poznáš dopředu, že tě komiks/kniha/film/divadlo/výstava nebude bavit? Já mám lidi, kteří vyráží na objevitelské výpravy mimo jejich oblíbené žánry, rád. Snaží se vyvíjet a né dřepět obklopeni jednorožci a transformery s tím, že všechno ostatní je kravina. Sám si klidně přečtu superhrdinský komiks, který mne obvykle nezajímá, když na CDB bude mít slušné hodnocení. A když se mi nebude líbit, tak mu klidně dám jednu hvězdu. Z toho vyplývá, že patřím k lidem, které mám rád:).

    to Kapis: Jsem si říkal, že u svého hodnocení Johna Silvera jsi se skoro nemohl politicky vyjádřit, tak kudy to půjde ven. Já ti na rok z lásky předplatím Respekt a Refkex, abys měl proč řvát. A když budu v dobrém rozmaru, tak ti z ještě větší lásky nacpu svého obrptáka do kaďáku... taky proto, abys měl fakt proč řvát:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš4.5.2018 01:07Hellboy: Neuvěřitelné příběhy
    to Fimi: Erik se omlouva DC, protoze ti podle hodnoceni umeji udelat nejhorsi komiksove adaptace.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš26.4.2018 16:57Plutona
    to massilia: Tlesk-tlesk-tlesk. A samosebou základem kvalitního a zdravého života je dát si každé ráno víčko sava, alobal na palici a hlavně se nenechat očkovat:).
    to George Walker Bush: Skoro jsi to u mne ustál se ctí. Argumentuješ dobře, ale na hluchá vrata.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš18.1.2018 14:38Alois Nebel: Na trati
    to baatcha:

    Nic ve zlém, ale stejná analogie může pokračovat takto:
    Jóóó, první série M*A*S*H, to bylo něco, Lost je shit; jóóó, když jsem hrál Maniac Mansion, tak to bylo ono, Doom 2 fuck off; jóóó, Renault 5 bylo poctivě udělaný auto, ne jako ten Volkswagen Golf; jóóó, když jsem četl Little Nema, tak to byl zázračný komiks... kam se na něj hrabe Sin City; jóóó, Ray Charles to je panečku muzika, ta enegie a moudrost a ty mi cpeš Beatles, pffff; Steve Reeves je bůh, nikdo nebude nikdy lepší, ať jde Arnold to prdele.

    Tím chci říci, že nebráním Reflex, jen že čím je člověk zkušenější (rozuměj, starší), tak může více srovnávat, ale nikdy neví, na jakém levelu bylo jeho "poprvé" ve srovnání s "objektivním" hodnocením o dvacet let staršího člověka. Takže se může lehce stát, že anžto to neví, tak se vydal po cestě, která ho dovede k nasranému důchodci, který v parku krmí holuby a nadává na všechno a na všechny. A to bych byl rád, kdyby se Draco nestalo:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš18.1.2018 13:38Alois Nebel: Na trati
    to baatcha: Myslíš, že jde o objektivitu:)? Za 15 let může dnešní středoškolák tvrdit: "Reflex byl skvělý časopis a ne jako ta digitální sračka dnes. Jaké měl trefné obálky! A dal se koupit v trafice!" Z této perspektivy nutně dojdeš k názoru, že prvních deset čísel Reflexu byl ten nejúžasnější časopis pod sluncem a od té doby to s ním to jde z kopce.

    A takhle to mají někteří lidé se vším. Jóóó, první série Lost, to bylo něco, True Detective je shit; jóóó, když jsem hrál Doom 2, tak to bylo ono, Call of Duty fuck off; jóóó, Voklswagen Golf z 99 bylo poctivě udělaný auto, ne jako ty dnešní modernosti s kurvítkama; jóóó, když jsem četl Sin City v češtině... kam se na něj hrabe Criminal; jóóó, Beatles to je panečku muzika, ta enegie a moudrost a ty mi cpeš Eminema, pffff; Arnold je bůh, nikdo nebude nikdy lepší, ať jde Phil Heath to prdele.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš18.1.2018 12:52Alois Nebel: Na trati
    to Draco: A tráva byla zelenější, sníh načechranější, sluníčko žlutější a voda modřejší! Stárneš děvče, dej si pozor, aby se z tebe nestal nasraný důchodce:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš12.12.2017 10:17Batman / Želvy nindža (pevná vazba)
    to Ter: To bude tím, že neznáš souvislosti a ani tě nezajímají. Jsi takovým hloupoučkým jelítkem, který se zmůže jen na poukazování na svoji národnost, svůj jazyk, google translator a neumí věcně položit otázku. Rovnou se můžeš pustit i do toho, jak máme v ČR pojmenované měsíce v roce:).

    Až pěkně poprosíš, tak ti možná vysvětlím, proč jsou Želvy přeloženy tak jak jsou přeloženy.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš10.12.2017 11:30Batman / Želvy nindža (pevná vazba)
    to Ter: V pohodě, kup si crossover ve slovenštině:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš22.11.2017 19:29Technokněží (pevná vazba)
    Jestliže tvá sbírka na CDB odpovídá realitě, tak ber. Budeš nadšen:).
  • DEmnoG
    to petrsimcik: tak deset let a budeš tak na 15% úroku. Otázka je pouze jediná - zda tě čtení comicsové historie a vlastnictví celého setu dělá radost:). Já jsem dospěl k závěru, že mne to netěší a nebaví.
  • DEmnoG
    to cyboy: Chápu, past, kterou si sběratel sám na sebe připraví a vesel do ní vleze. Dávám si pozor nejen na komiksové série, ale třeba i na seriály. Jak jednou začnu, tak jestliže mne něco brutálně nevytočí, tak vydržím do konce, i když se z nadějného kusu stane sračinka:). Good luck, na rozdíl od pana Kapise si myslím, že komplet prodáš... jen to bude chvilku trvat:).
  • DEmnoG
    to cyboy: Tak to nečti a střel jako komplet. U mne po cca 35 prvních knihách UKK přesně z tebou citovaných důvodů skončilo a mám svatej klid:). V knihovně mi comicsy braly kvanta místa a dobrých pro mne bylo tak šest titulů.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš30.12.2016 12:42Nebeský bibendum
    to Kapis: To už před lety, ale jsem rád, že jsi si konečně všiml:). Já mám Crécyho rád, "Pan Ovocňák" i "Doba Ledová" mne bavila. Myslím, že že když bude mít navrch tvé klášterní intelektuální já, tak u Bibendum budeš spokojen vrnět. Proto příteli koukej objednat a přečíst.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš21.12.2016 17:25Plášť - edice deluxe
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš20.12.2016 19:59Plášť - edice deluxe
    Stoupni si před zrcadlo a profackuj se. Svůj komentář ke komiksu jsi začal reakcí na přechozí hodnocení a teď vykřikuješ, že do diskuze jsme se pustili my:)? Všiml jsi si, že jsi na netu? Ne? Tak vítej nekňubo. Jednoduše, nevadí mi, když má kdokoliv odlišný názor, zajímá mne, zda ho dokáže podpořit argumenty, zná souvislosti a má pro mne dost načteno. Když projde, tak má pro mne jeho hodnocení váhu. Tak jsem si tě testnul a neprošel jsi, tvá hodnocení jsou pro mne bezcenná. Jestli jsi se už dofackoval, tak se sám před sebou nestyď, dobře jsi udělal, můžeš se zálibně zahledět na figurky z Daydream Collection.

    Vidíš? Neměl jsi začít tím, že začneš dětinsky komolit můj nick, možná bych byl milejší.

    Jsem tuze zvědav, jak na tohle vydržíš nereagovat, protože jsi jasně napsal: "nebudu to tady spamovat." Good luck.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš20.12.2016 13:48Plášť - edice deluxe
    to Yuichiro: Mění, protože ty jsi v souvislosti s "The Cape 1696" napsal: "jen v tom prostě nevidím nějaký Hillův záměr, spíš kulisu k příběhu." Joe Hill "The Cape: 1969" nenapsal. Chronologicky druhá část "The Cape" je alespoň Ciaramellova adaptace Hillovi povídky:). A mne se nelíbí, když se kdokoliv vrhá do diskuzí a ví prd. Samosebou tvůj názor, že jde o naprosto boží comics ti neberu. Pro mne je zase nejlepším filmem minulého roku "SpongeBob SquarePants 2" a je bez šance, že mi to někdo vymluví.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš15.12.2016 19:57Plášť - edice deluxe
    tp Yuichiro: Četl jsi povídku Plášť? Nemluvím o comicsu, mluvím o originální povídce. Hill ke comicsu scénář nepsal, má na triku pochopitelně námět a dohled. Scénář ke comicsu napsal Ciaramella.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš13.11.2016 23:39Druuna 2 (paperback)
    to Lenny: to je normální, že ti ženský nadávají do parchanta a za dvacet minut s tebou šoustají... tohle bych panu Serpieri nevyčítal, taková je realita:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš16.9.2016 21:54Druuna 2 (paperback)
    to cyboy: sex je součástí komunikační strategie každé ženský:)
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš13.9.2016 00:32Lucifer: Světlonošova cesta
    to mttra: První díl se pochopitelně kup:). Získáš další 4 sešity, které je dobré pro pochopení Luciferova příběhu znát. Malá rada - Crew první díl prodává na svém e-shopu za sympatických 299 Kč.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš15.6.2016 16:23Mezi řádky #02: Informátor
    to Fry: To je panečku rozdíl! Když se podívám na tvá první hodnocení ještě od Frye trolla:
    Fry | OFF | 12:37:08 19.02.2011 | Crew2 #24 | *****
    Skvělý komix LUCIFER a dalši komixy.
    A taky skvěle članky.
    Je to jedna z nejlepších CREW.
    Davam 100.

    Ještě to chce trošku přitvrdit ve hvězdičkách, tvé minimu jsou tři:). Jo a začni dělat videa, jestli máš volný čas, a za pět-deset let budeš komiksovou celebritou:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš31.5.2016 00:07Temnými cestami (pevná vazba)
    Inu... vyměkli:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš18.12.2015 23:50Witchblade Kompendium #01
    to cyboy: vidis, vidis a o tom to je. Neodbyvej se, nevymlouvej se a koukej zalizt do fitka. Cas se dycinky najde, kdyz se chce, fitka maji otevreno do pulnoci a jak se rika - jediny spatny trenink je ten, ktery neprobehl:). A potom si v klidu budes moci cist sebrane spisy z Comics Centra.

    to Kapis: k cetbe pochopitelne potreba neni, ale uzasne ti pomuze k nezapomenutelnym zazitkum v soukromem zivote, prdelko:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš17.12.2015 18:27Witchblade Kompendium #01
    to cyboy: holt budeš muset začít kůlturnit své tělo v tělocvičně. S břišákami v tenzi se mi četl dobře i Conana. A na zádech je potřeba vybudovat pořádný křídla, abys knihu netahal pateří, ale svaly. Vidíš, jak pozitivně Comics Centrum působí na své čtenáře:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš14.12.2015 19:58Rudo
    to morbn: To si piš, že neprodávalo. Ale klidně může Rudo vydat slovenský vydavatel:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš7.12.2015 00:30Batman #01: Soví tribunál (pevná vazba)
    to Drekorian: A to ti rozumím a nenadchne:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš29.11.2015 16:15Teror ve jménu víry
    to kadas97: Tvuj koment bude asi na mne:). Bud mne neco bavi nebo mne to nebavi... az budes mit v posteli nadhernou zenskou, vsechno jak ma byt, a bude to prkno, na kterym se nadres, abys z toho vubec neco mel, tak si s laskou vzpomenes na vizualne mene aktraktivni baculku, ktera ti mile pohonila, pokourila a slastne vzdychala, kdyz jsi to delal zezadu. A tak to proste je i s knihami, filmy, komiksy a konekoncu i zivotem.

    Kdybys nerozklicoval analogii, tak Teror je prave ta nahderna zenska, co je v posteli prknem:).
  • DEmnoG
    to jayjay86: Trebas Little Nemo in Slumberland. A ten je uz je stoletym dedeckem:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš3.10.2015 22:09Zahrada ve zbrani a jiné příběhy
    Jsem dnes na to koukal v knihkupectvi a vypada to moc dobre... a jeste lip vypada tohle:
    http://www.kosmas.cz/knihy/210371/kral-spunt/
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš9.12.2019Koupím
    Zdar, koupil bych za 700 Kč v Praze první a druhý díl Zpráva pro Adolfa.

    Vím, že na megaknihy.cz mohou oba díly koupit nové za 1.120 Kč, ale to se mi fakt nechce dávat:). Manze jsem stále nepřišel na chuť a krutě se mi nelíbí CZ titulka.

    Takže hledám někoho z Prahy, kdo koupil, přečetl, docela se mu to líbilo, rád si v knihovně uvolní místo a za 700 Kč pošle dál.

    demnog@seznam.cz
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš6.5.2022 14:58Art
    to Zack: Velká paráda.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš26.4.2022 13:54Pindárna
    @radek: Pěkné Radku, radost číst. Cením tvůj čas, který jsi diskuzi věnoval:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš3.4.2021 14:13Sběratelský klub
    to Draco: I ty sebestředný, šupinatý, (ne)tvore! Post bys směrován na Fimiho, který by z mého pohledu nemohl s tebou žít, natož se s tebou rozejit, z prostého důvodu - nezvládl by tě. Jednoduše ty potřebuješ superinteligentní, zkušenou a krásnou gorilu s latentními sklony k homosexualitě, co se občas bez zájmu o své okolí škrábe větvičkou v zadku. Ne, že by Fimi některé parametry nesplňoval, ale u tebe je třeba full package:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš1.4.2021 19:22* Připomínky a návrhy
    to Zack: Kej, pane.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš1.4.2021 19:22Sběratelský klub
    to Draco: Vyrovnání proběhlo, ale to nic neznamená! Naprosto přesně se pamatuji "Já ti tu jedničku stejně jednou seženu." Tak do toho, mám před sebou max. 50 let!
    to Fimi: S Draco bys nechtěl ani začít žít, natož se s ní rozejít:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš31.3.2021 23:51* Připomínky a návrhy
    to Zack: Funkcionalita. Rád bych si občas uživatele zablokoval, ideálně dokonce tak, že nejen že neuvidím jejich komentáře u komiksů, ale přestanou pro mne existovat a počítat se jejich hodnocení. Máš v plánu se tím v tomto roce zabývat nebo jde prostě o to, že návštěvnost a komunita je tak nízká, že to nemá na CDB řešit:)?
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš31.3.2021 23:46Sběratelský klub
    to Draco: Mne stále zajímá první číslo Aargh!
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš5.1.2021 17:44* Připomínky a návrhy
    to Zack: Zupa, maká to jak má, díky.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš5.1.2021 16:59* Připomínky a návrhy
    to Zack: Dotaz 02 ignoruj, objeveno (User/Profil/Poslední tab).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš5.1.2021 16:53* Připomínky a návrhy
    to Zack: Mrknul jsem na novou verzi a fešné. Dva dotazy.

    User/Sbírka
    Dotaz 01: V předchozí verzi jsem si v list verzi sbírky mohl řadit komiksy podle data, kdy jsem na DB vložil. Myslím, že se pole jmenovalo "aktualizace." Využití -> zpětně jsem měl přehled, co a kdy jsem si koupil/přidal do DB. V nové verzi eliminováno?
    Dotaz 02: V předchozí verzi jsem viděl na jednom místě statistiky sbírky (počty komiksů, hodnota sbírky). V nové verzi eliminováno?
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš29.11.2019 13:33Pindárna
    to Draco: Nenech si vrtat hlavu a kup je. Dnes mi prislo sedm chybejicich Star Wars Omnibusu (ty dva, co jsou out jsem si pred lety koupil). Kniha je to prakticky neznicitelna. Kdyz budes chtit, tak je za tri-ctyri roky prodas klidne za petikilo. Disney do toho slape, brand SW supporti novymi filmy a serialy. Star Wars sve kupce mit bude. Za tech v prepoctu necelych 15 USD se o SW Omnibusech da i rici, ze je to investice.

    Jako nenarocnou rychlovku pred spanim, kdyz potrebujes snizit vykon hlavy, podle mne poslouzi. Otestovano vcera na Boba Fett.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš23.11.2019 21:31Pindárna
    to Fimi: Tak komiksy čteš teprve šest let, takže to máš první krizi. Za mne -> vyber si série, co tě oslovují a prodej u čeho víš, že to nebudeš číst podruhé. Samosebou hraje roli, zda nejde o pěkné knihy, takže ti činní potěšení je mít v knihovně. Jednoduše přestaň tak dupat na plyn a uber.

    Ad čtečky: Když jedu na dovolenou, tak si kupuji na Kindle knihy, které jsou na jedno použití. Například tebou zmíněný Kotleta. Lepší, než si zmenšovat prostor v kufru.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš23.11.2019 21:19Pindárna
    to George Walker Bush: Skoro jako Walome. Walome je bonusově bojovník proti systému. Což se projevuje tak, že zmíněný tablet od O2 na splátky neplatí, protože píchá na nenažrané korporace, zásadně si nevybírá poštu, protože ta líná kůže pošťačka mu ji nenosí a až po něm půjde svině exekutorská, která žije z neštěstí ostatních, tak ji kurva kopne do prdele. Takhle to teda říká:).

    to Hawwwran: Třeba zrovna někdo dvacet booků koupil:).

    to Zack: Takže už přečteš deset komiksů za rok:)?

    to Fimi: Přestat číst komiksy je za mne stejné, jako přestat číst zcela, přestat sledovat filmy, přestat chodit do divadla nebo si hrát. V kostce jde prostě jen o to, jak moc tě to co děláš baví. Jestliže tě komiks baví méně, dej si pauzu. To, že čteš komiksy tě přeci nedefinuje jako osobnost. S klasickými US superhrdiny jsem skončil před zhruba deseti lety, protože mne z části tebou zmíněných důvodu nebaví a nechybí mi. Komiks nejsou jen superhrdinové:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš22.11.2019 13:25Pindárna
    to Ozymandias: Jsem alergický na generalizování ve stylu "všude" a "nikde." Takže jsi se mi včera jevil jako fajn fackovací panák. Jestli ti to pomůže, tak si mne představ jako bědaratého kluka ve věku 22 let, který žije s rodiči v prdelákově (vedle Franty) v panelákovém 2+kk, svoji postýlku má v obýváku, intenzivně studuje vysokou školu života a je na pracáku. Na splátky si koupil od O2 tablet Lenovo (ten platí z dávek), na ploše má usměvavého Tomia a Václav Klaus ml. je jeho kámoš, protože na FB mu dal like na comment:). Nasraný 24/7 jede FB, novinky.cz, parlamentnilisty.cz a někdy omylem comicsdb.cz, kde se vysmívá lidem. Neber mu prosím jeho radost, nic jiného v životě nemá. Ale věří, že SPD a Trikolora v tom konečně udělají v pořádek a on budu NĚKDO!

    to Zack: Ani hovno!

    to Draco: Ten klučík vypadá jako kombinace mne a tebe. To nic nemění na tom, že jsi odrzlé děvče a budeš hořet v pekle.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš21.11.2019 15:24Pindárna
    to Ozymandias: Co pro tebe znamená "Providence skoro všude vyprodaná?" Kouknul jsi se u vás v prdelákově do knihkupectví a zjistil jsi, že Franta Providence nemá? A za kopečkem v prdelákově číslo 2 Pepa též nic:)?

    www.martinus.cz
    /www.nejlevnejsi-knihy.cz
    /www.librum.cz
    /www.seqoy.cz
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš14.9.2018 09:59Sběratelský klub
    to Draco: abys nehladověla a nečetla jen plky od Kapise, tak ti posílám dobré slovo - čokokoláček. Dobrou chuť:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš27.7.2018 12:45Pindárna
    to Kapis: A já si myslím, že každý čtyřicátník v posledních 150 letech má dojem, že za jeho školních let bylo vzdělání kvalitnější, všechno bylo jednodušší, levnější, zelenější a všichni museli víc dřít, než ti dnešní flákači. A přitom to byli stejní hovada, jako dnešní teens. Těším se, až v sedmdesáti budeme sedět v parku a shodneme se na tom, že za našich mladých let ty holky měli kozy plnější a zadky kulatější:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš17.4.2018 20:38Sběratelský klub
    to Draco: Pokračuj a budeš muset Heydricha kojit do školních let. Což povede k tomu, že své kozy budeš moci používat jako boa:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš14.4.2018 11:26* Připomínky a návrhy
    Zdar Zacku, šlo by do profilu uživatele nahodit, jak v kterém roce volil ve Fabula Rasa (jestliže volil:))?
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš20.12.2017 11:07Pindárna
    to Draco: Precti si konecne Doom Patrol.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš5.12.2017 21:47* Připomínky a návrhy
    to Zack: Chce upravit svůj příspěvek u Moby Dick (2017), asi se mu v textu nelíbí "Andělské drápy," o kterých se zmiňuje.
    to Darth Raelchi: když se staneš mecenášem ComicsDB, budeš si moci své příspěvky zpětně editovat:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš19.4.2017 21:43* Připomínky a návrhy
    to namdnas: A já jsem si jistej, že s anketou můžeš jít rovnou do (b)řiti. Tady vládne despotická ruka Zacka. A stejně tak jsem přesvědčen, že je jedno, zda má hodnocení pět/deset/sto jednotek. Podstatný je, zda lidi používají celou škálu, kterou hodnocení nabízí. Lidi jsou tady moc mírní a většina se pohybuje mezi třemi až pěti hvězdami:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš9.1.2017 20:09* Připomínky a návrhy
    to Toe: správný přístup:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš20.11.2016 13:47Stripy, jouky, fejky :)
    to Kapis: to je staz, voe.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš20.7.2016 10:16* Připomínky a návrhy
    to Kapis: přečetl jsem si první díl a sice je to hnusně kreslený, ale jinak mi to přijde fajn. Pro děti - proč ne. A líbí se mi, jak Jirka Král expanduje z youtube na papír:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš31.5.2016 00:10Pindárna
    to seneke: klidně dva-tři roky... dokud bude Jiří Král úspěšný youtuber, tak se jeho comics prodávat bude.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš29.5.2016 11:25Pindárna
    to jayjay86: Myšlenka nosná, jinak všechno špatně. Jde o bi/homo, který nikdy, a to si dobře zapamatuji, nezapíná PC, ale vždy Apple a nebydlí v podělaném paneláku, ale ve vkusném baráku na Vinohradech nebo v okolí Letné. A pozor, i tenhle týpek, když dojde na nejhorší (nefunguje net a rohlik.cz a damejidlo.cz je out), umí vylézt ven a najíst se v restauraci, kde si dá tofu sendvič s ředkvičkovým salátem a černorybízovou limonádu:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš27.5.2016 14:10Pindárna
    to Kapis: starej, dobrej generační problém. Připomínáte mi mého pradědu, kterej mi vyprávěl, že on za mlada chodil pěšky do školy šestkrát týdně, doma sekal dřevo, auto měl jen pan Továrník a po večerech si četl encyklopedii Britannica a Ottův slovník naučný. A já se z jeho pohledu flákám venku, kouřím, pokukuji po holkách, čtu kraviny a do školy jezdím autobusem a proto je logický, že svět se řítí do záhuby. Pro vaše zájmy v dětství měli vaši prarodiče stejný pochopení, jako máte vy pro své děti. Ať chcete nebo nechcete, tak technologie jsou klíčem k úspěchu:). Na sociologické studie v klidu kašlete... třebas za 30 let bude málokdo tušit, co je to klávesnice a myš a spisovný jazyk. Ze své podstaty je jazyk "jen" prostředek ke komunikaci:). Závěr je jednoduchý - koukněte se, co dělají vrstevníci vašich dětí. Do pro nás známých vzorců chovaní dnešní děti nenacpete, jestliže nechcete žít na Sibiři a vychovávat asociály.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš1.11.2015 11:12Pindárna
    to Kaluž: a proč by Sága pro někoho nemohla být nezábavnou nudou:)? Z komentáře P.G. je jasný, že pro ní byl první book ztráta času, takže jedna hvězda. Za mne OK.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš3.10.2015 22:11* Připomínky a návrhy
    Zdar, zda se, ze na DB chybi:

    Král Špunt
    http://www.kosmas.cz/knihy/210371/kral-spunt/
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš1.10.2015 21:45Pindárna
    to mike731: jestlize pokracujes strankou "Tata se vratil" tak ti par stranek chybi.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš1.10.2015 21:43Pindárna
    to mike731: po strance 48 (Kam dal Butchere) u mne nasleduje stranka 49 (Drz hubu).
  • DEmnoG
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš9.6.2015 00:40Srazy, cony, festivaly
    Jj, s Little Nemo opatrnene. Myslim, ze Argu meli data zpracovat v Comics Centru a ti ted maji plne ruce prace se svymi projekty.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš29.4.2015 22:14Pindárna
    to blackJag: jo, s filmy to vidím stejně jako ty... v podstatě se stane to stejné, co se stalo už v hudebním průmyslu. Deezer nebo Spotify s nekonečnou databází filmů.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš26.4.2015 19:56Pindárna
    Aby v tom Zack nebyl sám, tak to co dělá Hachette s UKK nepovažuji za dobrou věc:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš23.4.2015 21:29* Připomínky a návrhy
    to Zack: parada, uz to taham:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš22.3.2015 21:14* Připomínky a návrhy
    to Zack: jo a taky bych byl rád, kdyby když cokoliv hledám byly vidět i obálky comicsů, ne jen suchý text. Mluvím o tomhle:

    http://www.comicsdb.cz/search.php?searchfor=crew
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš18.3.2015 13:43Pindárna
    to DN: na vozik s cibuli kaslu, chci rakev s rotacakem (Djaaaangooo).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš11.3.2015 23:45Pindárna
    To mas recht Kapisi, ty starej hnidopichu. Sak se taky nebudu prit a rozplyvat se nad shodou podmetu s prisudkem.

    Kdybys radeji prispel necim rozumnym Zackovi k databazi:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš11.3.2015 22:05* Připomínky a návrhy
    to Zack: když si nechám vyhledat např. Millar, dostanu se na stránku:

    http://www.comicsdb.cz/search.php?searchfor=millar

    Všimni si, že nahoře mezi "comicsy" nevidím všechny comicsy, které Millarovi v češtině vyšli. Když si dole prokliknu jméno, tak tam je výčet v pořádku:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš11.3.2015 21:46* Připomínky a návrhy
    to Zack: co se týká té socializace, tak bych byl rád, kdyby byl na titulní straně vidět nejoblíbenější a nejnenáviděnější přispěvatel:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš11.3.2015 21:09Pindárna
    Za češtinářkou na druhý stupeň by si koukám mělo zajít víc lidí... aneb když se dva yntelygenti přou:). Vám to rozlousknu jo? Je to třetí pád - komu? čemu? takže "mně."
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš8.3.2015 16:20* Připomínky a návrhy
    to Fry: "admin" je pro bábovky, frajeři mají "mecenáš." Tím začni:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš8.3.2015 16:10* Připomínky a návrhy
    to Zack: ikonky místo rozbalovacích nabídek jsou na tabletu/mobilu prostě lepší:).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš7.3.2015 12:55* Připomínky a návrhy
    to Zack: zdar, takhle z patra mne napadá:

    a) výraznější hlavní menu
    b) konec rollovacích nabídek
    c) po loginu bych rád významěji poznal, že jsem přihlášený
    d) udělat i mobilní verzi comicsdb.cz (není míněna aplikace, jen zmenšena verze stránek)
    e) na hlavni stránce bych rád viděl nově přidané komenty (jako to má www.crew.cz s auditoriem třebas)
    f) rád bych v pozitivní variantě označil přispěvatele, kteří mne baví a ti by se mi u comicsů řadili na první místa (abych nemusel hledat v hromadě příspěvků, co si myslí třebas Lenny) a v negativní varinatě bych rád některé přispěvatele blokoval (tedy jejich komenty vůbec neviděl:))
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš4.3.2015 11:09Sběratelský klub
    to Erik: mas recht, je to v podelanym Wisconsinu. Pardon;).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš4.3.2015 10:58Sběratelský klub
    to Toe: jsem si v Budapesti prisel jak v Praze pres petadvaceti lety. Jako kdyby se tam zastavil cas. Nu, tak alespon vidis, ze jsi o nic neprisel. Zlatej Comics Point;).
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš4.3.2015 10:57Sběratelský klub
    to Erik: Svycarsko jsem projel cely, ale nemoudre jsem si nezapsal, kde co bylo. V Geneve bych urcite vyzkousel Comic Alley. Vyzkousej a hod to sem.
  • DEmnoG
    DEmnoG mecenáš3.3.2015 18:37Sběratelský klub
    Nejen že si v Budapešti příliš nehrají na funkční webovky, ale když už nějakou comicsárnu najdete, tak nijak zázračně zásobenou. Taková o kousek lepší Čáslavská. Vřele nedoporučuji:).

    Kurz žadný zázrak 1 USD = 350 forintů.
    _ _ _ _ _ _ _ _

    Trillian CMA Comics Shop
    Terez krt street 12, kousek od náměstí Oktogon, kde jezdí metro. A jo, je to to nejstarší kontinentální metro, takže stanice mají zhruba 1/3 délku než je běžné. Ale dobrý je, že vláček netáhnou koně:).

Sbírka z comicsů na CDB
Četl/a: 1124 (cca 349899 Kč)
Mám: 1513 (cca 544004 Kč)
Chci: neveřejné
Sháním: 0
Nabízím: neveřejné
Osobní: 0
Sbírka mimo CDB
Četl/a: 0
Mám: neveřejné
Chci: neveřejné
Sháním: 0
Nabízím: 0
Osobní: 0