Pindárna Obecný pokec o čemkoliv.

God Thor: Vyšel už v roce 97 v Crwi (a bude nové barevné vydání)
zvlaštne že doteraz nepreložili The Killing Joke
Ahoj, stala se mi nehoda s mojí sbírkou KD. Měl jsem je dané v krabici do které jsem si dal ještě několik krabiček tic-taců a jaksi jsem na ně zapomněl. Po hodně dlouhé době jsem se podíval do krabice a k mé smůle se tictacy roztekly a což mě dost naštvalo vytekly z krabiček rovnou na moje komiksy :-( Ty čísla co byly úplně zalepené jsem už vyházel, ale je mi líto vyhodit i ty co jsou jen částečně, a proto bych se chtěl zeptat zda nevíte jestli by to šlo nějak zpravit abych dostal znich ten cukernatý roztok a nelepily stránky??? Jestli nejde třeba udělat nějaký roztok do kterého bych ty čísla na chvíli ponořil a potom dal usušit a bylo by to ok??
XDXD dobrý den prsa ven
to Kapis: ty prsa odnekud znam! Ale fakt nevim odkud:(.
MindReader: dík za tip, už to studuju, akorát v práci si nezměním ani čas v kompu:/
Ještě že existuje ten AdBlock... (tip pro Kapise)
Která série DC má jaké logo?

to Zack: ad "Nightly News". Nez jsi mi odpovedel, tak jsem si koupil a precetl. Tvoje minirecenze sedi:).
Taková návštěva by byla ideálním "comicsovým čtvrtkem" v Krakatitu... sice byl nebyl první v měsíci, ale co.
NG ten prequel Sandmana chystá už delší dobu a teď píše pokračování Amerických bohů a spolupracuje s HBO na přípravě seriálu podle téhož, takže o peníze strach asi mít nemusí :)

btw 29. 10. v Praze opět koncertuje jeho drahá polovička Amanda Fucking Palmer, tak možná ho stejně jako předloni vezme s sebou.
brkowycz: Vzhledem k tomu, kolik sandmanovek uz psal nekdo jiny, kolik spin-offu a miniserii z Dreamingu je, tak bych se fakt divil, kdyby timhle mohl nekdo uspesne Gaimana vydirat. Klidne bych veril tomu, ze veri, ze to bude dobry. A hypoteka se sama taky nezaplati. Vzhledem k tomu, jak dlouho nic kloudnyho nevydal, da se to i brat jako klasicky navrat ke korenum.