Vítězná sázka: Logan
Moto Public1. vydání 2004
2.2
...
...
...
...
Pro Renault ČR, a.s. vydala v rámci reklamní kampaně na Renault Logan společnost Moto Public.

Celým komiksem doprovází čtenáře fiktivní otec se synem, kteří dokážou cestovat do vzdálené historie, přes nedávnou minulost až do současnosti. Čtenář se dozví, odkud se vzal název "Dacia", kdy sjela první "Dacia 1100" z linek automobilky, přenese se přes informace o privatizaci automobilky firmou "Renault", až ve finále dospěje celé vyprávění k jednotlivým realizačním etapám, jež vedly ke zrodu a náběhu sériové výroby osobního vozu "Dacia Logan", u kterého nechybí popis a zdůraznění parametrů (cena, výkon, spotřeba, objem kufru, převodovka, benzín vs. diesel a spousty dalších informací a jízdních vlastností vozidla).

Obrazová příloha:
str. 34 - foto osobního automobilu Dacia Logan (čelní pohled a pravobok)
str. 35 - foto osobního automobilu Dacia Logan (zadní pohled a levobok)

Reklamní publikace. Samotný komiks 33 stran.
Publikaci obdrželi zájemci a kupující osobního automobilu Dacia Logan, jako dárek ZDARMA.


Scénář
Jan Tuček
Art
Karel Zeman
Obálka
ASTRON studio CZ a.s., Karel Zeman
Redakce
ASTRON studio CZ a.s.
CdbID
790
Žánry
naučný, propagační
ISBN/ISSN
80-239-3931-9
Vazba
šitá v tvrdých deskách
Formát
214 x 302 mm
Tisk
barevný
Stran
36
Sympatická prezentace vozů Dacia.
jsem nechtěl spoilerovat, ale dobře - prozradím teda, že to ani s adamantiovou karosérii nevyhraje;)
Sem myslel, že je to něco s Wolverinem.. :-D
Tak jsem to dneska koupil za 40 vočí hele v antiku a teda hele jakože to je teda velká paráda, víte co myslím;)
Na to, že se jedná o reklamní brožurku tak určitě překvapí luxusní provedení - lesk, barva, formát, ale především pevné desky. Karel Zeman jako kreslíř celkem ujde (v paměti mi utkvělo hlavně Stoupou velkého Tora, kde tak trochu opisoval ze Slaina). Scénáristicky je to absolutně o ničem, sice je tu pokus o jakýši exkurz do historie Rumunska (Dákové / Dacie), potažmo celé Evropy či automobilky Dacie, ale celé je to především stále a jen reklama. Ona SÁZKA je o tom, zda pánové z Renaultu dokáží vymyslet spolehlivé a moderní auto do ceny 5.000 EUR. Co myslíte ? To víte, že to soudruzi z Rumunska a Francie dokázali. Pokud jste milovníci motorizmu, tak si můžete i pár procent přidat, pokud nejste milovníci reálného kapitalismu, tak naopak pár ubrat.