Carnage sreidlik@seznam.cz Naposledy online: 10.4.2024 17:18
- Skvělý! První příběh je skvěle udělanej a nezlobil bych se kdyby bylo víc takových originů který jsou vlastně remake aby se to víc líbilo mladším čtenářům - nová kresba, textu tak akorát. Druhý příběh ačkoliv starý je díky kresbě nadčasový a mě a další lidi co vyloženě nevyhledávají starý komiksy určitě potěšil, příběh je těžce xenofobní vůči mutantům a ten náboženský fanatismus nesnášim i ve filmech a je z toho cítit ta amerika ale právě to byl účel a zadařil se. Z mýho pohledu zatím nejlepší NHM spolu se Spider-manem a Wolverinem.
Carnage28.1.2017 23:31Nejmocnější hrdinové Marvelu #012: X-Men
PS: Jen je škoda, že Days of Future Past byl násilně odstraněn z důvodu marketingu...a celkově upravení komiksu narozdíl od UK verze(obálka z jednoho, příbeh z Uncanny) - Taky jsem byl zvědavej, protože o tomhle Eventu jsem četl v různých komiksech a prostě mě to zajímalo. Než jsem knihu otevřel čekal jsem že se bude jednat o válku Kree vs Skrullové a ono to tak je i není, protože v první polovině máme Kree vs hrdinové a v druhé zase Skrullové vs hrdinové...nikdy nevidíme přímo Kree vs Skrully. Je docela fajn, že nedávno vyšel NHM: Captain Marvel a vzájemně se tyhle dvě knihy celkem doplňují. Ale jinak byl příběh roztahanej bez právě hlavní bitvy až to neni hezký. Nejvíc nechápu záměr a to už musel být v té době hloupej nápad, udělat z Hawkeye Goliáše...zbytečný promrhání zajímavé postavy ale prostě frčeli jen nadlidi tak musel asi dostat Pymovo tuning. Hodně dobrej byl v tomhle příběhu Vision a musim říct, že mě bavil podstatně víc než v ostatních starých komiksech. Konec a zastavení války mi teda nedával moc smysl...dobrý chápu, že vojska byla paralizována ale nakonec vlastně nevíme jak to dopadlo jen se musíme spokojit s větou: vše bude jako dřív a vy Avengers bežte domů...hm tak díky.
Carnage27.1.2017 08:34Ultimátní komiksový komplet #104: Avengers: Kree-Skrullská Válka
- Věřím, že pro někoho kdo nepřečetl celýho Ultimate Spider-Mana je hodnit na základě toho mála co vyšlo v UKK těžší, ale já ho celýho načtenýho mám a smrt si zaslouží plný počet. Kdysi (když to vyšlo poprvé) to semnou celkem otřáslo, protože Ultimate Spidey je pro mě srdcovka.
Carnage23.1.2017 11:04Ultimátní komiksový komplet #073: Ultimate Spider-Man: Smrt Spider-Mana
- Před tímhle Riderem jsem četl jen tu sérii s 35 díly kde byl i Danny Ketch a náramně jsem si to užíval. Tenhle komiks jsem koupil později a nemůžu proti tomu říct křivý slovo, je to sranda, je to brutalita a minimálně 2 hvězdy zaslouží fenomenální Clayton Crain a jeho luxusní kresba. V UKK snad nevyšlo nic jinýho s jeho kresbou a asi už nic nevyjde, pokračování Cesta Slz v UKK není a asi nebude a proto plánuju koupit zvlášť. Škoda, že takovej Carnage USA se stejnou kresbou do UKK nezařadili. Rider super.
Carnage23.1.2017 08:01Ultimátní komiksový komplet #038: Ghost Rider: Cesta do zatracení
- Starou kresbu stranou, první polovina je ohromná nuda a přehlídka "Céčkových" superpadouchů celkem o ničem. Druhá polovina kdy na scénu přijde Doom je o poznání lepší a musím říct, že kdykolik Doom vykřine : sklapni!, nebo nadává Thingovi do primitivovy, opice a oranžový zrůdy musim se zasmát a hrozně mě to baví. Akorát jsem celkem nepochopil Doomovo plán a část kdy vracel schopnosti jedné z postav, to byl celkem přešlap z jeho strany.
Carnage23.1.2017 07:49Nejmocnější hrdinové Marvelu #011: Fantastic Four
S touhle sérií to nevidim tak černě jako ostatní, protože další budou X-men kde už bude opět počátek a pak novější tvorba a pak Black Widow kde to bude stejné no a pak Strážci s novou tvorbou a The Human Torch, který i když to bude ten původní je komiks z roku 2009 takže nás čekají ještě dobrý věci. - Druhá část u mě malinko kleska, opravdu je tam toho najednou moc a tak nějak mi docela chybělo lepší rozuzlení příběhu. Jak tu psal Walome, motiv záporáka mi přišel celkem mimo. Kresba luxus celkově ale o fous slabší jak první část.
Carnage22.1.2017 00:12DC komiksový komplet #002: Batman: Ticho, kniha druhá
- Tak takhle jo, čekal jsem něco jiného a dostal jsem opravdu fajn a hlavně dlouhý příběh který sem přečetl jedním dechem. Více Hulků potěšilo. Jediný mínus bych dal za konec. Byl takový strašně rychlý a na jedný stránce mají páku na záporáka a po otočení stránky jako kdyby něco chybělo, prostě najednou záporák odlítá a nikdo neřekl ani slovo jak k tomu došlo.
Carnage12.1.2017 11:32Nejmocnější hrdinové Marvelu #007: Hulk
- Pro mě průměr a bohužel je to moje první sólový seznámení s Capem, dříve jsem ho viděl jen v týmovkách. Jako mnoho dalších jsem doufal, že NHM série bude mít vždy kousek z Originu a pak se vrhne na modernější dobu aby bylo vidět kam až se postava posunula. Sbírám dál, protože UKK celé nemam tak chci mít celý NHM. Ale zatim je přesně vidět, že první 4 (až na Hawkeye) měli navnadit.
Carnage12.1.2017 11:29Nejmocnější hrdinové Marvelu #006: Captain America
- Neskutečně jsem se nudil. Je to dáno trochu tím, že mě nebaví stará tvorba (většinou). Ale tohle byla opravdu bída. Doufám že v dalších komiksech upustí od toho mít celou knihu v oldies stylu.
Carnage12.1.2017 11:22Nejmocnější hrdinové Marvelu #004: Hawkeye
- Osobně mě to bavilo víc než jsem čekal a to nemam staré komiksy v UKK moc rád, ale u NHM je toho víc. Co mě překvapilo bylo to, že jak jsme zvyklej u starých - hodně textu a všechno vysvětlit a akce jen v malých okýnkách se tady nedostavilo a je vidět, že tvorba je už malinko novějšího rázu. Poslední dva příběhy jsou o trošku lepší jak zbytek knihy ale zase se nekoná žádnej úvod do nich. Slabší jak Bratři ve Zbrani, ale horší jak Hawkeye to není.
Carnage12.1.2017 11:19Nejmocnější hrdinové Marvelu #010: Captain Marvel
Carnage9.8.2023 23:16Plukovník Bizár: Parazmatek
Carnage9.8.2023 23:16Lady Baltimore #02: Spojenci
Carnage24.6.2023 20:18Metabaron 2 (pevná vazba)
Carnage9.4.2023 21:53Pochmurný kraj - Odkaz #02: Říše víl
Carnage7.11.2022 10:48Vision: O trochu horší než člověk, o trochu lepší než zvíře
Carnage3.9.2022 08:24Zámek a klíč: Zlatý věk (speciální obálka)
Carnage19.6.2022 07:16Drtileb a Kostřík
Carnage13.4.2022 21:15Pochmurný kraj - Odkaz #01: Nářek mrtvých
Carnage13.4.2022 21:15Lady Baltimore #01: Královny čarodějek
Carnage6.1.2022 13:42Komiksový výběr Spider-Man #059: Kniha Ezekielova
Carnage6.1.2022 13:42Komiksový výběr Spider-Man #058: Spider-Man & Wolverine
Carnage18.10.2021 15:23Komiksový výběr Spider-Man #054: Smrt v rodině
Carnage18.10.2021 15:23Komiksový výběr Spider-Man #055: Život a smrt pavouků
Carnage17.9.2021 00:40Komiksový výběr Spider-Man #052: Negativní expozice
Carnage8.9.2021 22:41Komiksový výběr Spider-Man #050: Venom vs. Carnage
Carnage4.9.2021 17:18Doktor Andromeda a království ztracených zítřků
Carnage3.9.2021 14:40Pochmurný kraj #08: Nenávratno
Carnage31.8.2021 07:45Komiksový výběr Spider-Man #051: Návrat domů
Carnage28.7.2021 19:39Komiksový výběr Spider-Man #048: Zápal pro věc
Carnage1.7.2021 00:47Komiksový výběr Spider-Man #047: Masakr, díl 2.
Carnage24.6.2021 06:40Komiksový výběr Spider-Man #046: Masakr, díl 1.
Carnage20.6.2021 09:56Requiem: Upíří rytíř #03
Carnage3.6.2021 15:33Komiksový výběr Spider-Man #044: Smrt a vztahy
Carnage3.6.2021 15:33Komiksový výběr Spider-Man #045: Hlad
Carnage11.5.2021 07:28Komiksový výběr Spider-Man #043: Hobgoblin
Carnage26.4.2021 13:27Batman: Návrat Temného Rytíře (3. vydání)
Carnage9.4.2021 12:25Komiksový výběr Spider-Man #040: Venomova pomsta
Carnage9.4.2021 12:25Komiksový výběr Spider-Man #041: Zločin a kat
Carnage9.4.2021 12:24Pochmurný kraj #07: Smrákání
Carnage24.3.2021 08:01Temné noci - Metal: Temný vesmír
Carnage22.3.2021 14:37Nejmocnější hrdinové Marvelu #120: Gambit
Carnage14.3.2021 19:17Baltimore #08: Rudé království
Carnage9.3.2021 20:04Baltimore #05: Apoštol a čarodějnice
Carnage9.3.2021 20:03Lady Mechanika 4: La Belle Dame Sans Merci
Carnage6.3.2021 22:51Komiksový výběr Spider-Man #038: Smrt na sto způsobů
Carnage6.3.2021 22:50Nejmocnější hrdinové Marvelu #119: Kitty Prydeová
Carnage22.2.2021 12:03Nejmocnější hrdinové Marvelu #118: Cable
Carnage10.2.2021 22:44Komiksový výběr Spider-Man #036: Kravenův první lov
Carnage9.2.2021 10:51Nejmocnější hrdinové Marvelu #117: Rogue
Carnage24.1.2021 22:45Nejmocnější hrdinové Marvelu #116: X-23
Carnage14.1.2021 13:40Komiksový výběr Spider-Man #035: Kravenův poslední lov
Carnage11.1.2021 06:55Nejmocnější hrdinové Marvelu #115: Neoblíbený Iron Man
Carnage30.12.2020 16:24Nejmocnější hrdinové Marvelu #114: Ironheart (Riri Williamsová)
Carnage28.12.2020 20:57Temné noci - Metal: Temní rytíři
Carnage24.12.2020 23:47Komiksový výběr Spider-Man #032: Venomův návrat
Carnage24.12.2020 23:47Komiksový výběr Spider-Man #033: Petr Parker, Paparazzi
Carnage18.12.2020 14:34Pochmurný kraj #06: Hájení
Carnage18.12.2020 14:34Komiksový výběr Spider-Man #027: Svítá nový den
Carnage18.12.2020 14:34Komiksový výběr Spider-Man #026: Nezastavitelný Juggernaut
Carnage18.12.2020 14:33Komiksový výběr Spider-Man #020: Ten druhý, 2. část
- Pamatuju si že měli problém s logem, zbraní a jménem hrdiny :D ale to nikomu nevadilo že jsou tam Vesmírní Šerifové? :D prakticky Green Lantern Corps.
Carnage4.9.2021 17:19Doktor Andromeda a království ztracených zítřků
- Takže tohle je o něco delší "DC komiksový komplet #029: Batman: Zkáza, jež postihla Gotham" ?
Carnage28.5.2021 02:10Batman Mikea Mignoly
- Tyfus: řekl bych že to je úbor tý frakce zlodějů, pamatuju si že ve starym animáku to tam měli všichni a v Rogue to taky bylo vidět :D
Carnage19.3.2021 14:18Nejmocnější hrdinové Marvelu #120: Gambit
- Musim teda říct že z toho sešitu na konci sem měl pocit jako by mi autor chtěl sdělit že sebevražda je špatná a nepujdu do nebe? Celkem divný.
Carnage16.1.2021 14:24Komiksový výběr Spider-Man #035: Kravenův poslední lov
- Každopádně velká škoda že u nás nevyšlo Hickmanovo Secret Wars kterou mam v orig. doma a je to 1) neskutečná pecka 2) je to příběh o kterým se tu několikrát zmiňují a předchází Infamous.
Carnage11.1.2021 07:04Nejmocnější hrdinové Marvelu #115: Neoblíbený Iron Man
- Copak(:-chceš: schválně jsem se podíval jak je to s Hulkem a WM a oba mají nakonec 9 sešitů, no tak pokud by měl tenhle Iron Man 9 tak to bohužel uškodí příběhu. A o 3 další by to byla pořádná bichle ale osobně bych si vůbec nestěžoval. Pokračování určitě nebude. NHM v zahraničí končí na čísle 130. Těch 10 knih co nám bude chybět už se věnuje jiným záporákům. A třetí UKK pokud u nás bude je zase spíš o eventech než o samostatných hrdinech.
Carnage11.1.2021 06:50Nejmocnější hrdinové Marvelu #115: Neoblíbený Iron Man
- Škoda že opravdu není 12 sešitů, občas tyhle rozhodnutí nechápu. U Hulka a War Machine je kniha špalek o 10-11 sešitech a u minisérie která má jen těch 12 sešitů dají jen půlku. Ale jak je znám tak by byli schopní tam dát třeba i 9-10 a zbytek ne.
Carnage9.1.2021 09:10Nejmocnější hrdinové Marvelu #115: Neoblíbený Iron Man
- Azalin : to se divim protože v českých zemích takhle byla přeložená od začátku
Carnage4.12.2020 19:31Buffy, přemožitelka upírů #01: Střední je peklo
- jh666: ano tady došlo k tomu že jí změnili protože nikdy nic takovýho nevykazovala původně
Carnage19.11.2020 13:56Nejmocnější hrdinové Marvelu #111: Angela
trudoš: naprosto souhlasím, to je přesně to jak jsem to myslel ale nechtěl jsem být moc vulgární :D a přesně jak píšeš DC se zmiňovat může ale o Image nesmí padnout ani slovo a je to docela zvláštní protože komplet Spider-mana má hodně věcí od McFarlanea takže nevidím důvod proč kolem Image chodit po špičkách ale asi se bojí toho že byl o postavu Angely soudní spor. - Zase na jejich obranu, může bejt třeba bisexuálka co já vim :D ale v týhle knížce má romantický vztah se ženou. Mimochodem taková Valkýra je to stejný. Spíš mi jde o to že je to nová postava a hned tam cpou tohle.
Carnage18.11.2020 19:20Nejmocnější hrdinové Marvelu #111: Angela
- Můžu se těšit na nějaký pokračovaní nebo je konec? Vím že mají vyjít další věci ze světa Black Hammer ale příběh "hlavních" postav se zdá se tady končí.
Carnage11.10.2020 07:29Černá palice #04: Vzdor osudu, část druhá
- Kdybych to veděl tak si ten zmetek nebudu vůbec kupovat. Takže první vlna zmetků jim zaplatila další výtisk...
Carnage22.9.2020 20:15Providence
- Cyboy je na dovolený nebo už se na to vykašlal? :D
Carnage20.7.2020 13:25Nejmocnější hrdinové Marvelu #102: Angel
- Mikei: Souhlas, zatím všechno ucházející knihy McFarlane je občas docela divnej co se týče scénáře když to měl dovolený a nekreslil jenom ale zase je to kus historie Spideyho o kterýho bych nechtěl přijít. Ostatní knihy zatím paráda, zatím dobrý komplet spokojil bych se s 60 knihama bez nějakých dalších rozšíření ale v dnešní době to vidím na 120 možná i víc.
Carnage20.7.2020 13:23Komiksový výběr Spider-Man #022: Štvanice
- Jo jo přesně tvůrci Dark Souls se několikrát přiznali že jsou fanoušci mangy a hodně věcí v jejich hrách je přímá inspirace a kopírka :D
Carnage14.7.2020 10:47Berserk #01
- Dočetl jsem do konce první kapitoly a sakra ono se to vážně čte fakt špatně, nevim jestli to je překladem nebo čím nebo ukecaným Batmanem ale něco mi na tom vůbec nesedí :(
Carnage25.6.2020 18:55DC komiksový komplet #090: Batman: Odysea, kniha první
- Je to v knize na papírku napsaný? Já jen že jinde žádný info není.
Carnage12.6.2020 14:09Nejmocnější hrdinové Marvelu #100: Spider-Gwen
- hroubek: Spider-verse je v UKK3
Carnage8.6.2020 13:49Nejmocnější hrdinové Marvelu #099: Silk
- Lenny: jo takhle to mě nenapadlo že vlastně UKK3 která u nás bohužel nevychází. Hodně lidí z toho mělo radost ale mě to štve protože tam je dost nových věcí.
Carnage30.4.2020 23:20Nejmocnější hrdinové Marvelu #097: Superior Spider-Man
- Dinik: bohužel nevyjde.
Carnage30.4.2020 17:06Nejmocnější hrdinové Marvelu #097: Superior Spider-Man
- Dinik: taky jsem čekal spíš tak 5-7 dílů Superior ale zase tam by pak byla škoda že to skončí pro čtenáře otevřeně.
Carnage30.4.2020 16:48Nejmocnější hrdinové Marvelu #097: Superior Spider-Man
- Já bych si to zase radši přečetl než něčemu věřil ;)
Carnage25.4.2020 16:40DC komiksový komplet #086: Legie superhrdinů: Sága velké temnoty
- Ale jinak pozor 7-12 vyjde až jako 18. kniha : Poslední Vzdor.
Carnage24.3.2020 13:31Komiksový výběr Spider-Man #014: Dolů mezi mrtvé
- Ještě sem to nepřečetl ale vim už teď že se do toho asi ani nepustim vypadá to totiž stejně debilně jako Judas Contract co už vyšel a u toho sem dal snad 1 a půl sešitu a od tý doby jsem na to nešáhnul.
Carnage13.3.2020 07:09DC komiksový komplet #084: Mladí Titáni: Zrození Titánů
- Taky jsem si říkal proč se nechala tahle obálka, je to jedna z věcí kterou můžou u nás změnit kluci co to tu překládají a dělají tomu redakci. Změna obálky totiž u nás prošla u Elektry kde teda přišla změna k horšímu ale hodilo se to víc k Millerovo komiksu uvnitř a pak u Jean Grey, většinou lze pokud sem to správně pochopil zaměnit obálku s obrázkem asi na čtvrté straně. Zároveň by změna taky víc seděla k obsahu protože ta titulní je složení týmu z Mise na Mars včetně Novy který se ve zbytku tohohle komiksu už neobjeví jen v prvním čísle co bylo v UKK.
Carnage10.3.2020 13:52Nejmocnější hrdinové Marvelu #093: Secret Avengers
- Hele podle mě tak do sběru :D
Carnage17.12.2019 17:55Cristiano Ronaldo: Striker Force 7
- farnhajt: Kosmas odeslal kolem 6.12.
Carnage14.12.2019 07:19Providence
- Sešit je fialový, průhledný... velký špatný.
Carnage11.12.2019 13:01Providence
- Tak sešit je free tak proč ne.
Carnage7.12.2019 11:53Providence
- Kdyby ten sešit ale aspoň byl černobílí a ve stejnym formátu, ale je menší a fialovo bílej vypadá to jak kdyby jim došlo že černá barva je drahá nebo už nebyla.
Carnage6.12.2019 13:19Providence
- Olwen: to se řešilo na FB, pán z Arga říkal že kvůli množství textu to neni možný, ale můžeš si je tma zkusit vystřihnout ze sešitu :D
Carnage27.11.2019 18:33Providence
- TonyT: jasně že to nemůžou podělat znova ale stejně, sešit o 32 stranách vlepit do knihy bez toho aniž by museli předělat vazbu? Jak se to tam bude vejít? Proto počkám na výsledek a buď si nechám psoalt jen sešit nebo tu opravenou ale moc jim nevěřim že to bude vypadat normálně.
Carnage27.11.2019 16:46Providence
- Pochybuju že je venku výtisk který je v pořádku :D ale jinak já mam doma Providence s touhle chybou protože Kosmas mi to hned odeslal, osobně uvidim jestli vyměnim až jak uvidim jakou formou je to "opravený" to vlepení může totiž bejt slušnej humus.
Carnage27.11.2019 15:46Providence
- Rarita to rozhodně není protože to mají naprosto všechny výtisky.
Carnage27.11.2019 15:00Providence
- Chválim výběr obálky, originální nevypadá tak hezky.
Carnage22.11.2019 06:49Nejmocnější hrdinové Marvelu #085: Jean Greyová
- Upíři s tím nemají nic společného... mě osobně celkově táhne koncept celýho toho pekla, mládnutí a hlavně vizuál.
Carnage11.11.2019 14:01Requiem: Upíří rytíř #02
- Doppelganger: ty vole zrovna jsem ten jeho koment četl a kroutil jsem u toho hlavou :D ještě 3x to tam měl někam napsat.
Carnage5.6.2019 21:27DC komiksový komplet #064: Superman a Legie superhrdinů
- maerez: O nic nejde, uvidí se ale pořád si myslim že to rozešlou až bude offiko prodej.
Carnage16.5.2019 23:09Komiksový výběr Spider-Man #003: Zlo v lidských srdcích
- mearez: Já zatím čtu na facebooku akorát jak si lidi stěžujou že jim to právě nepřišlo a nikdo tam zatim nenapsal že by mu to dorazilo. A někteří si i naivně myslí že SEND bude pak ještě rozesílat jedničku.
Carnage16.5.2019 19:24Komiksový výběr Spider-Man #003: Zlo v lidských srdcích
- Dinik: Send začne posílat pravděpodobně až to bude officiálně v prodeji někdy v létě. Dává to smysl protože těžko budou předplatitelům posílat už teď komiksy aby je pak posílali od jedničky znova dalším lidem. Všichni to budou mít ve stejnou chvíli aby se nestalo že někdo bude v létě o 15 čísel napřed. V testovacím prodeji jsou snad jen 3-4 knihy ve vybraných trafikách.
Carnage16.5.2019 11:18Komiksový výběr Spider-Man #003: Zlo v lidských srdcích
- Údajně se prodává v trafikách ve Zlíně a Opavě a to ještě v nějakých menších, prej testovací prodej ale proč se testuje tímhle způsobem je mi záhadou navíc Send už má na webu možnost předplatného od druhého dílu.
Carnage27.4.2019 19:17Komiksový výběr Spider-Man #001: Úhel pohledu
- Podle všeho to má o 28 stránek víc, takže asi jo.
Carnage13.4.2019 22:22Marvel 1602
- Týká se to Lovecrafta, takže must buy!
Carnage19.3.2019 06:39Requiem: Upíří rytíř #01
- To je bohužel už špatně zavedený trend... nový hrdinové jsou jen kopírky těch starých a nové originální nápady nevznikají. Ono je jednodušší tam plácnout někoho z menšiny nebo ženu místo muže a dát jim jméno jinýho hrdiny jakože přebírá pomyslnou pochodeň.
Carnage21.11.2018 19:30Ms. Marvel #01: (Ne)normální
- Nejsou tohle náhodou ty free komiksy co má Blizz na netu?
Carnage16.11.2018 16:53Overwatch - Antologie #01
- Fimi: když už jsem to začal sbírat chci to dokončit, některý kousky jsou slabší ale jinak prozatím jsem spokojenej a min. je to lepší jak nadpolovina UKK2
Carnage20.10.2018 21:29Nejmocnější hrdinové Marvelu #057: Sentry
- Fimi: vim přesně, tam roztrhl Carnage :D takže vím ale taky si nevzpomenu na přesnej název ale píšou o tom vzadu v knížce.
Carnage20.10.2018 20:32Nejmocnější hrdinové Marvelu #057: Sentry
karl:173: Nevím přesně nikde to nemůžu najít, ale je to jedna z nejtlustších NHM. Tlustý to je jako NHM Hulk. - Ono celkově tahle postava je tak strašně debilní až to neni hezký... mam to doma jako předplatný už od doby co vyšla WW a ještě jsem se nedokopal k tomu to přečíst.
Carnage10.10.2018 17:44DC komiksový komplet #047: Plastic Man: Na útěku
- Fimi jasný, ale zase můžu za sebe říct že mě UKK a NHM nastartovalo k tomu si prostě shánět další věci. Jako takovej náhled do komiksů je to za ty peníze fajn. Takže pokud někdo nekupoval vše ale koupil si třeba 1-3 knížky a něco se mu líbilo a díky tomu si pak sehnal třeba celej run tak si myslim že to je docela fajn. Osobně sám sleduju že některý ty komiksy za to nestojí, ale už sem s tím začal a chci si to dokončit.
Carnage19.5.2018 08:31Nejmocnější hrdinové Marvelu #046: Captain Britain
- Zase se bohužel celkem projevuje to, že NHM a UKK jsou kolikrát jen takový náhled do příběhu a když se ti to líbí, zbytek si sežeň někde sám.
Carnage19.5.2018 07:37Nejmocnější hrdinové Marvelu #046: Captain Britain
- Argo jsou fakt svině, když si vezmu že brečí že udělat nový opravený výtisk se jim finančně nevyplatí a pak stejně bylo v plánu ten nový výtisk vydat ale potřebovali to nějak vymyslet s lidma co si zaslouží výměnu tak raději udělají Omnibus aby to jakože byla celkem jiná knížka. To že vám dají razítko do starý knihy je taky dobrá humoreska. Nevydává Argo náhodou i regulérní knihy? To jsou na tom s prachama tak špatně že se nemohl prostě udělat opravený dotisk a mohli ho dávat lidem já nevim za 500 + vrátit vadný. A to ani nemluvim o jejich trapných komentářích na FB (Leprikon) Tak nějak si myslím že kdyby takovej průser udělalo Comics Centrum věřím že by situaci měli pod kontrolou úplně jinak a lépe a to jsou menší vydavatelství než Argo.
Carnage6.6.2022 11:15Pindárna
- Darker: a nejvíc na tom že Warcraft remaster dělalo externí studio a to stejný očekávám i u Diabla, oni nedělají ani na vlastních remasterech :D
Carnage20.2.2021 13:47Herní vlákno
- Fimi: odkud to máš?
Carnage8.2.2021 19:54Filmový a hudební klub
- Milo_Harwey: teprve se chystám objednávat ale mam pocit že nic se navíc neplatí ale všechno automaticky podražilo tak o 300 kč + - takže už je to asi v ceně.
Carnage5.2.2021 01:14Slevy, výprodeje, bazary
- Matthew: nejhorší je že ty 80. léta z toho nejsou kromě začátku v obchoďáku vůbec cejtit... nějaká hudba tam vůbec neexistuje, ta super písnička z traileru tam snad ani nehrála a celkově to zasazení do 80. let bylo nevyužito. Postavy se teleportují po světě jak nic, příběh je strašně naivní a vůbec ten film je prostě špatnej :D
Carnage12.1.2021 19:56Filmový a hudební klub
- Fimi: já věřim že to dočasný je ale budou k tomu pak dávat dph a clo takže ceny jako kdyby člověk koupil třeba z US
Carnage30.12.2020 17:00Sběratelský klub
- Hádám že Amazon bude asi lepší volba, ale zase u nich nikdy člověk neví v jakym stavu to dojde nebo jeslti to po cestě nevrátí :D (druhá možnost se mi teď stala u Berserk Deluxe 6)
Carnage30.12.2020 16:48Sběratelský klub
- Walome: ale objedná, ale bude to tak drahý že se to nevyplatí :D (jo teď v tuhle to ale nejde vůbec)
Carnage30.12.2020 16:26Sběratelský klub
- Tak Marvels Avengers jsou za rohem (beta tenhle měsíc pro předplatitele a později i pro všechny) a vydání 4.Září. Budete pořizovat? :) já rozhodně ano ale ještě nevím jestli PS4 nebo PC, spíš PC. Každopádně venku je offiko info že hratelný Spider-man bude jen v Playstation verzi hry, podle mě docela nefér pro ostatní platformy. Práva na hry totiž nemá výhradně Sony jako třeba filmy a ani se nejedná o stejnýho Spideyho z poslední PS4 exkluzivity.
Carnage5.8.2020 17:35Herní vlákno
- Fimi: Ta deluxe Hellsing je pěkná je fajn že to dělají stejný jako Berserka, osobně do toho nepůjdu mam nakoukaný oboje anime to starý i to novější s luxusní animací a zbytečně bych četl něco co už jsem viděl :D u Berserka ten problém nemam protože všechny anime mají tak hnusnou animaci že si to radši čtu.
Carnage22.7.2020 00:50Sběratelský klub
- Fimi: jen Venoma :D
Carnage26.6.2020 01:37Sběratelský klub
- Dneska mi přišel Thanos od Catese z Bookdepo tak sem to jen rychle prolistoval a sakra, Ghost Rider mě bude bavit :D
Carnage25.6.2020 18:57Sběratelský klub
- Lenny: nemyslíš Red Goblin? :D
Carnage14.6.2020 21:18Pindárna
- Fry: neříkám že to je špatný a pokud toho Fimi nemá načteno víc tak pořád dobrý, horší je když člověk čte nebo kouká na víc shounen věcí a pak už je to všechno dost podobný. Pokud je člověk u jednoho tak proč ne.
Carnage1.6.2020 21:23Sběratelský klub
- Fimi: Bleach je celkem fajn ale jede prokletý vzorec který provází všechny shounen mangy a anime. Hl. hrdina zesílí do bodu kdy buď ztratí všechny schopnosti a jede od 0 a stává se zase silnějším nebo se prostě objeví záporák kterej mu nejprve nakope prdel aby hl. zase zesílil a takhle furt dokola :D
Carnage1.6.2020 19:59Sběratelský klub
- seneke: kouknu na to, díky.
Carnage1.6.2020 18:28Čtenářský koutek
- Zkusil sem ten Comic Screen a až na reklamy ve spodu docela dobrý.
Carnage1.6.2020 18:05Čtenářský koutek
- Díky za info, já totiž naposled kupoval toho Spawna na Humble tu druhou bundle protože to co vyšlo v první mam normálně doma v hardbacku a dál už to v HC nevycházelo tak sem si chtěl doplnit aspoň digitálně než kupovat sešity.
Carnage1.6.2020 16:58Čtenářský koutek
- Na čem čtete digital? Nebo jaká appka je dobrá na android? Zkoušel sem to otevřít v PDF a loaduje se to tak pomalu že můj první pokus s digital sem teda zavrhnul :D jedině na PC sem četl ale to není tak úplně ono.
Carnage1.6.2020 14:03Čtenářský koutek
- Osobně se docela těšim ale zároveň mam strach co s tim provedou, nový grafický kabát fajn ale to že rovnou řekli že budou zasahovat do příběhu mi vadí protože Dan to nějak napsal a myslim si že je to furt dobrý, jeho vyjádření sem četl a sám říkal že si to asi zahraje tak sem pak zvědavej co o tom řekne. Zásahy do příběhu bych ocenil maximálně jako flashbacky některých postav nebo větší důraz na přátelství mezi Samem Tomem a Pauliem, protože Sam moc prostoru v originále neměl. Nějaký další prácičky a mise proč ne ale pozměnit hlavní kostru by byl průser.
Carnage29.5.2020 01:50Herní vlákno
- Zajímalo by mě jak se stavíte k remaku legendární Mafie? Těšíte se? Bojíte se? Je vám to úplně jedno? Remake bude mít na svědomí studio co udělalo nic moc trojku a i když se má jednat o remake budou prý zasahovat do příběhu a zatím se neví jak moc. CZ Dabing je potvrzen ale zatím se neví jestli se vrátí někdo z orig. dabérů.
Carnage28.5.2020 18:55Herní vlákno
- Zack: vidíš mě to zase přijde že ty nemáš moc tušení jak tyhle věci fungují :) tak se shodneme že se neshodneme.
Carnage27.5.2020 14:21Herní vlákno
- Zack: Jde o to že nejpoužívanější a nejohranější argument který si i ty použil je to s tím že Epic nebere tolik pěněz jako Steam já zas říkám že málo lidí ví že Steam povoluje svoje "ojebávání" jak ty si to nazval a tím pádem je to že Epic chce míň a nabízí lepší finanční podmínky úplně irelevantní. Každopádně ve většině případů jak říkáš dělají vývojáři co nevěří svému produktu to že vezmou radši peníze předem... většinou to jsou ne úplně AAA tituly a bojí se toho že Steam review system by ukázal jak průměrná jejich hra třeba je, neříkám že všichni to tak dělají ale jsou takový např. tvůrci The Sinking City a teď i Maneater. K smíchu je že lidi co to koupí na Epicu pak jdou brečet na Steam fora dané hry a ptají se na rady tam.
Carnage27.5.2020 12:59Herní vlákno
- S představy hrát jakýkoliv FPS na gamepadu je mi zle :D. A to o těch lepších finančních podmínkách pro vývojáře je starej argument kterej nepočítal s tím že na Steamu si můžou tvůrci zadarmo generovat cd-klíče a prodávat je např na humble bundle nebo na gmg a Steam z toho nemá ani korunu takže tak.
Carnage27.5.2020 10:02Herní vlákno
- Sbírám figurky a tohle bych si nekoupil teda... hlavu si možná koupim až bude a hodim si jí do knihovny :D naštěstí je jako první ale za ty prachy mít 60 cm panáka kterýho nemam pomalu kam dát ne díky. Mam předobjednávku na Iron Mana z Endgame od Hot Toys a to je jinej lvl i s obličejem RDJ.
Carnage27.5.2020 02:03Sběratelský klub
- Zack: Karen statement... wow na tyhle rádoby meme věci sem asi starej takže boomer?. Kdybych měl vypsat všechno co je s Epicem špatně tak to tady napíšu slušnej román takže to dělat nebudu :) a není exklusivita jako exklusivita ;)
Carnage27.5.2020 01:02Herní vlákno
- Gmork: já vlastním ještě PS4 na exkluzivní tituly a co se týče služeb a her tak parádáa že právě vše máš na jednom místě.
Carnage25.5.2020 21:04Herní vlákno
- Zack: sorry ale nevidím to jako tupí hejt. Vidím to jako silně antikonzumní věc prostě :) několik her který jsem sledoval a měl je v seznamu přání bylo náhle po reklamě na Steamu přesunuto na Epic s tím že za rok teda na Steamu hoši. Chápu že tobě je to třeba jedno ale naštěstí je spousta lidí kterým to jedno není. Mam na Steamu něco málo přes 500 her a spoustu sérii komplet, když nebudu řešit to co si napsal o Číně a kradených účtech což není můj problém a neřešim to tak řeším hlavně to že někde chci mít komplet sbírku a nemůžu protože developeři a markeťáci si řekli že vezmou tu tučnou sumičku napřed a přejdou ke konkurenci. Kdyby to bylo tak že si člověk může vybrat tak v tom nevidím problém, ale někdy prostě nemůže a to mi nepřijde fér vůči zákazníkovi. Epic je objektivně prostě horší obchod a služba a to mi vadí a dělají ze sebe něco extra. Chápu že někoho si koupí free hrama což mi přijde úsměvný když pak někdo řekne jej Epic je fajn dali mi zadara hru, no kdyby tu hru chtěl a chtěl by někoho podpořit koupí to dávno a ne že si to vezme zadarmo potom co má hra už 7 let :D. Přijde mi že ani není cool hejtovat Epic ale spíš je dneska cool hejtit lidi co jim Epic vadí. Nejvíc je to buřt lidem co buď hrají na konzoli (chtěl bych je vidět kdyby ke každý hře pomalu museli stahovat do konzole další spouštěcí program s individuálním přihlášením) nebo lidem co stejně hrajou jen rekreačně a spíš vlastně neví co je špatně. Stejně jako nemam rád Epic nemam třeba rád Origin protože jak říkám jejich klient a jejich obchod je prostě na nic.
Carnage25.5.2020 19:50Herní vlákno
- Walome: Sucker Punch mam rád protože pěkný holky a docela zajímavej nápad (škoda že mu nedovolili krev u nácků) jo a ten soundtrack byl moc fajn ale jinak mam ze Snydera spíš srandu (300 se mu ale povedlo) jako spousta dalších. Jeho DC tvorba je pro mě zklamáním... MoS byl fajn ale BvS kromě akčních scén a Zimmera opravdu nuda a ani ta prodloužená verze můj názor nezlepšila. U JL se bojim že se dočkáme toho že i jeho vize bude vlastně taková nic moc, ukáže se v 2021 třeba to bude všechno jinak a opravdu to bude něco revolučního ale kromě Snydera si spíš myslim že si WB a on měli počkat a ne všechno cpát na jistotu do týmovek.
Carnage25.5.2020 03:03Filmový a hudební klub
- Darker: Epic je čiré zlo a jsem rád že na tebe zapůsobil chudě svým obchodem :)
Carnage25.5.2020 02:58Herní vlákno
- Fimi: ok díky za info, takže jedině amazon nebo Bookdepo.
Carnage12.5.2020 15:56Sběratelský klub
- Jde mi o to že Bookdepo má nějaký info na webu ale nepíše se nic o ČR a na Booksetc není pro změnu vůbec žádný info :D
Carnage12.5.2020 12:42Sběratelský klub
Edit: jo tak už to vidím u Booksetc je to napsaný až v košíku. - Zeptám se nejpovolanějších, objednával někdo v poslední době z Bookdepo a Booksetc? Chodí to nebo ne?
Carnage11.5.2020 22:32Sběratelský klub
- seneke: Samozřejmě v dobách mého dětství bych za tu Spawn Armageddon hru dal všechno ale nikde se u nás nedala sehnat a já neměl bricknutý PSko :( teď už bych to nehrál protože to podle všeho nikdy nebyla moc dobrá hra ale jako malýmu smradovi by mi to stejně bylo jedno :D
Carnage10.3.2020 22:54Herní vlákno
- seneke: špatně jsem to formuloval, samozřejmě že byl ve videohrách ale ne v moc dobrých a ne moc často :D
Carnage10.3.2020 18:32Herní vlákno
- http://www.youtube.com/watch?v=9LmOwEfPHUo
Carnage10.3.2020 14:09Herní vlákno
Spawn konečně ve videohře a kdo čte nebo četl Spawna nemůže si nevšimnout toho jak moc věrný předloze je a kolik je tam easter eggů fakt krásná pocta a to že ho dabuje Keith David ze starýho animáku je další trefa do černého! V pozadí nová hudba od Trivium. - Dalamar: já právě o předloze nevím zhola nic takže to neřeším. Druhá série je u mě průměr až podprůměr Mackie není špatný ale charisma Joela prostě nemá a místama sem mu toho Takeshiho prostě něvěřil což dá se říct je pochopitelný když je to prostě jiný herec. Akční scény mi přišli slabý... všechno bylo buď střílení na dálku nebo moc krátký, v první sérce byl Takeshi prostě bad ass co se s ničím nes*al a občas tomu dodával i humor. Tady měl být Mackie supervoják podle toho co říkali a zas tak moc se to nové pouzdro nepředvedlo pamatuju si tak 2 případy = možnost přivolat si zbraň a ty reflexy na skále, vlčí geny byli nevyužity z jeho strany jo a měl to léčení ale to mi spíš přišlo jako že nemusí Mackieho maskovat zmlácenýho protože se vlastně mimo kameru vyléčí. Celá série skoro se odehrává ve tmě nebo v interiérech což mi dost vadilo v první sérce jsme byli hodněkrát na světle, míň dílů mi ani tolik nevadí aspoň se furt něco děje ale zase mi chybělo větší rozvětvení, v první byla Ortega a její děj, Takeshi a zvykání na svět, detektivní práce a Meti, flashbacky a sestra. Tady jedeme na jedný lajně najít a chránit Quell a občas se tam mihne ta lovkyně odměn. Nevím možná jsem moc kritický ale bylo vidět že budget byl asi menší tak si nemohli tak vyskakovat. Každopádně jsem viděl že vznikne nějaká animovaná minisérie s dalším doplňujícím dějem z jiný doby.
Carnage10.3.2020 14:02Filmový a hudební klub
- Dalamar : Altered Carbon je super teda jinak, první série je super. Dokoukal jsem druhou a jsem mírně zklamán.
Carnage9.3.2020 07:53Filmový a hudební klub
- Fimi: FMA je skvělá manga ale místo čtení sem raději zkouknul obě anime adaptace (kde až druhá se konečně drží předlohy pořádně). Co se týče knih u nás tak mangu bych si osobně tady nekupoval. Na Berserka jsem čekal dlouho a když už byl od Crwe potvrzen tak jsem doma měl první deluxku a nějakej manga paperback si Crew může nechat potom co jsem zakusil tu kvalitní vazbu u deluxek nic jinýho nechci a ve výsledku za to utratím méně.
Carnage9.3.2020 07:52Sběratelský klub
- Fimi: myslim si že pokud je příběh pořád kvalitní jako na začátku nenazval bych to natahováním ale normálním vývojem a posunem příběhu :) dokud má autor co říct tak proč ne. To spíš jen lidi neví že Japonci jsou u svých příběhů dlouho ne jako v US kde jeden autor napíše pár sešitů a konec a převezme to zase někdo jinej kdo tomu nastavuje jinej tón, mění origin atd. a pak zase někdo další.
Carnage8.3.2020 16:30Sběratelský klub
- Fimi: kolik jich bude jsem se já osobně nedočetl. Hlvní věc je že ta mnaga ještě neskončila :D
Carnage8.3.2020 11:12Sběratelský klub
- Fimi: http://www.booksetc.co.uk/books/search?q=berserk+deluxe
Carnage7.3.2020 23:53Sběratelský klub
- Fimi: nemyslim si že jsou drahý za 800 jsem koupil každou knihu ve slevě. A takhle kvalitně nemá desky žádnej Omnibus od DC ani od Marvelu a papír je taky kvalitnější. Angličtina je tam v pohodě a celkově je to hodně zajímavý že to člověka táhne do další knihy :)
Carnage7.3.2020 23:28Sběratelský klub
- Milo_Harwey: Jsem hrdým majitelem Berserk Deluxe 1 a 2. Trojka je na cestě, je to skvělá manga a to jak je kniha dělaná je prostě mazec. Ta fake kůže je skvělá.
Carnage7.3.2020 19:44Sběratelský klub
- Dočetl jsem House of X/Power of X a musím říct že takhle jsem se u komiksu dlouho nebavil, Hickman ve vrcholové formě a to beze srandy. Takhle mě nebavili ani jeho Avengers.
Carnage26.2.2020 07:09Sběratelský klub
- Nevim ani jakou má nosnost BILLY ale mam dvě knihovny billy už pár let narvaný UKK a NHM a i Omnibusama a drží, ke stěně to přidělaný nemam a pohoda.
Carnage23.2.2020 19:27Sběratelský klub
- Fimi: Humble Bundle je stránka která dělá digitální bundly her, knih, komiksu, softwaru atd. Většinou jsou bundly na charitu, zaplatíš kolik chceš a dostaneš buď jen něco nebo dáš víc a dostaneš víc věcí. Já tam nakoupil ranec her z Bundle a před Valiantem tam byl Spawn bundle až do ty 300, koupil jsem to ale nemám to na čem číst digitálně :D
Carnage20.2.2020 06:30Slevy, výprodeje, bazary
- SNUFKIN: ono to znovu posílání je už zajetej trend pro ně to nic není poslat znovu, ale jde mi o to že vždycky mi přišlo vše ale teď se to nějak sere poslední dobou.
Carnage19.2.2020 00:02Sběratelský klub
- Díky za info hoši no celý mi to nějak smrdí a Fimi to si ten komiks jen někdo po cestě k tobě asi přečetl :D
Carnage18.2.2020 15:29Sběratelský klub
- Fimi: Když objednáváš docela často jak ti poslední dobou chodí komiksy z Bookdepo? Já už musel reklamovat House of X/Power of X protože po měsíci cca nedorazilo a přítelkyně zase z Books etc objednala Catesovo Thanose a taky musela reklamovat. Na fb ve skupině se teď víc lidí přihlásilo že reklamuje nebo stále čeká... mam dojem že za to může Brexit i když se tvrdilo že nás to zasáhne víc až tak za rok.
Carnage18.2.2020 06:53Sběratelský klub