Django: Těžko říct, ne vždy jde o prodeje. Tebou zmíněné tituly jsou dobrý skutek, radost kterou si vydavatel udělá, než se pustí do své každodenní práce.
Asi sem špatně vyjádřil myšlenku, já měl na mysli jestli by se stejně dobře prodávali i starší tituly. Např: sailor moon, inuyasha, urusei yatsura a podobně.
Čtenáři chtějí více mangy, tak jim je Crew dáva. Šogunův popravčí vyšel s ročním zpoždění, bylo na tom spousta práce navíc. Pokračování dle mého nevyjde, protože je lepší čas a prostředky investovat třeba do Seaside Stranger.
Tak mě tak napadlo, jestli v dnešní době může Tezukova práce ještě někoho zajmut. Jasně že jo, ale mám na mysli dnešní dečka. U nich mám dojem že je spíš zajma, prostě jen manga která zrovna jede na vlně anime které je zrovna v kurzu. A manga jako médium, je už nezajímá. A není to jen Tezuka. Vycházím s toho ze když Crew vydali Akiru tak sem čekál že to bude okamžitě vyprodání a ono nic. Váš názor?
Dobro: Vydavatelství, která vydávají komiksy.
Zlo: vydavatelství, která nevydávají komiksy.
Superzlo: Příliš dlouhé příspěvky v diskuzích o komiksech :)
Walome: Dobro = lidi, co čtou komiksy
Zlo = lidi, co nečtou komiksy
Superzlo = lidi, co komiksy nečtou, čučej jenom na komiksové seriály a filmy a myslej si, že ví o postavách víc, než čtenáři komiksů
@seneke: To se zachraňováním civilů myslím nakonec tak výjimečné nebude, jinak oblíkání kostýmu - z hlavy si asi nevzpomenu, ale tak ono taky záleží, jestli je to v tom narativu důležité, protože Marvel má sice občas magii a nanoboty, ale spíš to oblékání jen není na kameře. A jako jasně, když je to origin film, tak to první obléknutí kostýmu může být super, ale jinak mi to jako výtka přijde na úrovni "vadí mi, že nevidím ve filmech častěji, jak si lidé čistí zuby" - prostě to nemusí být pro ten film podstatné.
Soulbringer: Brouzdal jsem sociální média a část fanoušků naštvaně mávala ručičkou, že superhrdinové nezachraňují lidi na kameře (sejmutí záporáka "nepřímé" zachránění světa nepočítali). Pak si ještě stěžovali, že už seriálech/filmech nejsou scény, kdy si hrdina oblíká kostým. Vadí, že se to odbyde magií nebo sci-fi nanobotama.
@seneke: takový pořád jsou, ale i takové, kde se zachraňuje celý lidstvo (čili v konečném důsledku i pomoc obyčejného civila)... spíše mě zajímá, co tě k tomu dotazu vede? :)
@seneke: Samozřejmě. Namátkou všichni Batmani, Superman, Liga spravedlnosti, každý Spider-man, Avengers, ... Poslední superhrdinský seriál, který jsem sledoval, byla první řada Daredevila a tam taky :-)
Dotaz. Vzpomene si někdo na superhrdinský film/seriál z posledních let, kde je scéna, jak superhrdina zachraňuje nějakého civilistu? Nepočítám rodinné příbuzné a blízké.
@Yaromil: jelikož vlastním Sandmana komplet, tak do toho omnibusu nejdu, stejně tak to budu mít s Transmetropolitanem a popřípadě Sto náboji... Ty obálky jednotlivých dílů jsou hezčí :)
@yogi: já myslím, že Matio myslí spíš ostatní zatím nevydané doplňky jako Fairest, Jack of Fables, Cinderella: From Fabletown with Live, Cinderella: Fables Are Forever, Werewolves of Heartland nebo Batman vs. Bigby
@ŠťastaV: Jen moc nechápu, proč to najednou vydávají v pevné vazbě, viz popisek na eshopu, když celá série vycházela jako paperback. Vím, že to tak vyšlo i v US, tedy to není úplně výtka Crwe. Kdyby to byla alespoň předzvěst toho, že např. Mýty u nás vyjdou v Deluxe provedení v pevné vazbě, vůbec bych se nezlobil :-).
@George Walker Bush: Mám radost. :-) Za mě vážně ještě lepší než Bobři. Jak po stránce vtipů (Bobrům by možná sedla o trošku kratší stopáž), tak po stránce filmařské - ty odkazy na další filmy, stereotypy a klišé na 120 procent a formální kamerové skopičiny v Příšeře mi přišly na výsostné úrovni. Navíc vše vkusně zařazené, nic z toho nepůsobilo jako nějaká manýra, nic z toho nerušilo od jednoduchého, přímočarého a zábavného vyprávění. Kam se na to hrabe spousta filmařů, kteří za sebou mají třicet let práce v průmyslu.
Tohle bilancování jsem si přes původní skepsi docela oblíbil. Sem tam na něco od ostatních kouknu (vůbec jsem netušil, že Roisin od konce Moloko vystupuje sólově), ale hlavně mi to dává možnost si retrospektivně uvědomit, co všechno jsem kulturně poslední rok prožil. Tady tedy má trocha:
FILM: White, Ian - Mutiny in Heaven. Vždy jsem byl velkým fanouškem The BIrthday Party. Býval jsem velkým fanouškem Nicka Cavea všeobecně, byť od té chvíle, kdy bídu starého zákona vyměnil za novozákonní spasitelský komplex, už mě moc nebere. Jeho A uzřela oslice anděla jsem četl třikrát (a překlad Tomáše Hrácha je možná lepší než originál). A tenhle film byl síla. Namísto mluvících hlav přinesl dokument neuvěřitelně dynamický, bezešvě se valící od béčkových rockových pokusů přes naprostý chaos po destrukci. Autentický zážitek v mém oblíbeném Bio OKO.
Po vzoru GWB by to z let minulých byla Příšera z Michiganského jezera. Dávali to jako double feature se Stovkami bobrů a Bobry tohle strčí do kapsy. Neuvěřitelně závbavné a hlavně neuvěřitelně dobře natočené. A to zcela bez ohledu na to, že jde o jejich první ilm.
SERIÁL: Sympatizant. Za všechny díly vyjma vyloženě slabého posledního. Spolupráce Čchan-uk Paka a Fernanda Meirellesenemohla dopadnout špatně. Kdybych měl něco vypíchnout, pak to, že téměř všechny Američany s výjimkou filmových hvězd hraje Robert Downey Jr. Ta hra se stereotypy je prvotřídní.
ALBUM: Chrystabell - . Cellophane Memories. Na první dobrou mě napadlo mnoho jiných věcí, ale po dopsání všeho ostatního jsem je smazal, a vede tohle. Určitě na počet poslechů. A taky na to, jak se můj vztah k tomuhle albu vyvíjel - na první poslech mi to přišlo jako nudná výtahovka, na druhý mi to přišlo v pohodě, a na třetí poslech jsem tomu propadl. Následovalo ještě mnoho a mnoho poslechů.
Mimo alba 2024 jsem pro sebe objevil Gry - Touch of E! Tvorbu F. M. Einheita pravidelně sleduji, ale některé jeho starší vedlejší projekty mi dosud unikaly. K téhle popovější podobě jsem byl původně skeptický, ale tohle mě vzalo už od prvního poslechu. Super.
KONCERT: RuinsZu - Palác Akropolis, Praha. Co se týče Zu, většina jejich alb mě míjí, ale mají několik, které jsem si zamiloval, a na koncertech jsou vždy senzační (další mě čeká v březnu). Podobně to mám i s Ruins, občas senzační, občas mě to míjí, jejich počátky v trashjazzu jsou příliš očividně ovlivněny Naked City a Zornem všeobecně. Tohle setkání vyzdvihlo to nejlepší z obou projektů. Nářez, který by byl hodný zaznamenání na album.
KNIHA: Who'll Care, Who'll Even Remember? - malonákladový soubor esejů o Jhonnovi Balancovi a Coil. Ukázka toho, jak psát o hudbě. Psaní o hudbě nemá být jen přehledem excesů dané kapely, ale vylovení jejího ducha a významu ze dna notového zápisu.
Z let dávných by to byl Peter Handke - Spílání publiku. Handkeho jsem měl rád, ale tohle mi unikalo. Až do letoška. Tohle je divadelní hra na vrcholné úrovni, divadlo po striptýzu, svlečené i z kůže a z masa, obnažené na kost. Dekonstrukce ad fundum. Nic lepšího už v divadelní formě nemůže být napsáno a tuhle útlou knížečku bych vrazil komukoli, kdo divadlo studuje. Nahradí tisíce stránek všemožných skript. Pro všechny, které by kdy zajímalo, o čem divadlo je.
DIVADLO: Pavel Zajíček - Pustina (Studio hrdinů, Praha). Bolestivé. Depresivné, smutné. Mnohdy kousavě ironické, především pak ze strany autora k sobě samému a vlastnímu stavu po druhé mozkové mrtvici. Dílo sloužící jako dkonalý, úctyhodný a respektovaný epitaf za celoživotní tvorbou sahající k začátkům sedmdesátek. Šlo však pouze o promítání natočené hry s celkem zajímavými prostřihy uváděné na počest o týden dříve zesnulého autora.
VÝSTAVA: Genesis P-Orridge - It Is a Painful Thing to Be Alone (DOX, Praha) - Autora jsem dlouhé doby znal jako hudebníka, teď jsem se konečně dostal díky DOXu k jeho výtvarné tvorbě. Je fyzická. Vliv mnoha mých oblíbených autorů je zřejmý, takže mě to v lecčem nepřekvapilo, ale jakmile došlo na jeho konstruované fetiše, nemohl jsem odtrhnout oči. Navštíveno dohromady dvakrát, z toho jednou se zasvěceným, odborným komentářem, který to povýšil na další úroveň. Senzační a velice netradiční kus, za který DOXu děkuji. (debata po prohlídce s komentářem následující byla na druhou stranu asi nejhorší debata, kterou jsem vloni viděl, a to počítám i vlastní debaty nad pivem kolem páté ráno)
felis : EC Comics nedávno obnovili činnost a mají hororovou řadu Epitaphs From The Abyss a sci-fi Cruel Universe. Povídky většinou na pár stránek, ale dost často přejedou jak parní válec.
Ahoj. Prosím, můžete mi poradit? Sháním nějaké sbírky kratších comicsovych "povídek" - horor/krimi, něco na způsob Ganglandu nebo Flinch od Vertiga. Máte někdo nějaký tip? Moc díky!!
Pokud nevíte, ve kterém vlákně přesně rozjet novou diskuzi, tak pravděpodobně toto bude to pravé. Také zde končí offtopicy z jiných vláken. Tak trochu odpaďák.