@faster86: pardon, ale být štíhlej comic geek? WTF?" To snad nejde ani jinak. Jestli chceš být on brand, pak všichni dávno víme, jak má správný člověk od fochu vypadat! Tady střílíš úplně vedle... jako kdokoli, kdo nevypada jako Jeff, by na tohle fóru neměl ani pípnout! ;)
@Walome: hele tohle asi nikdo nějak nebere blbě, ne? Já jsem děsně rád, za nemalou část toho, co tady CC vydali, dokonce chápu, jakým způsobem tady nějaký věci podávaj... na druhou stránku bych řekl, že nejen @faster86 tady maj validní body, které by nebylo od věci v nějakém podcastu a potlachu probrat... minule vám to tak hezky šlo se Zackem, tak si umím představit i interview s Dortem :)
@Walome: Na tom není nic špatného, já spoustu jejich komiksů taky žeru. Teď si rejpnu, ale až ho příště uvidíš, tak bys mu měl naordinovat dietu, ať nám dlouho vydrží, mě přijde, že je video od videa širší a širší :)) Ale třeba to dělá ta kamera.
@faster86: ne tak my delame co nas bavi (kor s tim podcastem), samozrejme ze jsou temata, ktery by bylo fajn obsahnout, ale my se proste jednou zacas sejdem, kdyz je cas, a pokecame si o tom na co mame zrovna chut :)
@walome někdo kdo ma podcast zaměřující se na komiksy? někdo s podcastem kde recenze komiksu jsou z 92% od comics centra? doufám, že moje ukazování prstem a narážky jsou dost jasné ????
@faster86: no u depth prej nejaky zmeny byly taky, ale na prvni dobrou jsem nic nepoznal (si pamatuju kulovy) a zas takovej silenec, abych porovnaval panel po panelu nejsem :D
Ale nekdo by to moh zkusit, ale ono to neni moc zabavny.
@Milo nějaký velký přítel CC jako jsou komiksové noviny, by mohli investigovat a do jejich dalšího videa to zjistit, pěkně co je tam jinak oproti originalu
@Milo_Harwey: Bez jejich zásahů by to nedávalo smysl, takže teprve teď je to ten vybroušený diamant, který si můžou užít čtenáři exkluzivně pouze v češtině.
@faster86: Jakoby jasně, taky mi to přijde vtipný, jak vždycky Dort vychválí úplně každou věc, co vydají, jako by to bylo to nejlepší, co vzniklo. Na druhou stranu to trochu chápu, na spoustu lidí tohle prostě funguje a pak mohou v noci s větším klidem spát, když dají pálku za nějaký megašpalek průměrného čtiva. Navíc ta cílovka je tam trochu specifičtější, než u Crwe, které prostě většinou stačí obyčejné reklamy.
Jinak teda ještě to není na CC levelu, ale Mighty Boys se vydávají dost podobným směrem ve smyslu "to my tady vydáváme ty OPRAVDU dobré komiksy" (ale přece jen mají v tom svém kodexu "V popisech knih Vás nepřesvědčujeme, že jde o nejlepší počin od vynálezu knihtisku." tak se asi ještě drží).
@faster86: přiznám se, že jsem tady nikdy nečekal, že bych tady bránil zrovná já CC, ale když se ozve zasejc jinej nakladatel... hele, asi takhle: Zrovna tobě nemusím psát o tom, jak je ten boj tuhej a jak se prostě musíš odlišit nebo když už začneš marketovat novej titul, kterej ti zase docela solidně zasáhne do peněženky, tak se to dělá o dost líp s příběhem - tohle cliché ti potvrdí každej druhej juniorní markeťák. A navíc logicky:
- jde o to jejich odhalení ohlášeného překvapení (očekávání cílovky tu holt je)
- jde o Lemiera, který je trochu jinde, než tu většina jeho věcí vychází
- když si jsou jistí, že ten formát není jinde, tak bych to asi taky zdůraznil
- vychází to na Black Friday - což je pro ně (a nejen pro ně) úplně kličový datum
Je to typickej Dort, takže úplně on brand... i s tím jeho "bylo to v hodně dvanácté!" - jo, rozesmálo mě to, ale mě to u Dorta nepřekvapuje.
@faster86: :D :D :D takovej pocit z toho mám přesně pokaždý, vrchol byl Smrtonoš. Kdyby před Smrtonošem Crew vydala super limitku Sandmana za 15k, věřím, že by Smrtonoš byl nejmíň za 5K a video o něm by bylo o pár minut delší s pohádkou o tom, jak se Frazettovi na dvorku vykopávaly pradávné skicy.
@alfi Neříkám, že tomu nemají udělat reklamu, ale staší říct, je to od toho a toho a je to o tom a tom a vyjde to takto velke za ty to penize. Ale u CC už je to folklór, který hold k těm komiksům patří. :D
prosím povšimněte si, jak velkou oběť CC opět (jako u všech komiksů co vydávají) muselo podstoupit, bylo těžké sehnat podklady, bylo težké sehnat práva, museli upravit spoustu špatně vložených textů, naštěstí budou v knize 2 stránky které nikde jinde nejsou a pozor, nikde na světě kniha nevyšla v tak velkém formátu.
Jako su rád, že to vyjde, samozřejmě to koupim na černý patek, jen mě irituje jak každý komiks co CC vydává je klenot kvůli kterému museli pěšky pozpátku po střepech vylézt na bájnou horu která se objevuje jen jednou za 2 roky a to za drůhého úplňku po slunovratu, bylo potřeba zatančit před pradávným stromem který nikdy neztratí plody, uplatit škřítka strážící bránu do tajného skladu atd atd atd
Jak jsem někdy dříve zmiňoval sám, že to i na samotném aukru kolikrát postrádá logiku, za kolik se co prodá. Tak tady skončila aukce na LIPS TULIAN DALŠÍ DOBRODRUŽSTVÍ na 1200,-, přitom lze bez stresu pořídit hned vedle za kup teď 820,- ...
Že to v té druhé aukci vlastně prodává eshop Bereniky Saudkové, kde to lze napřímo koupit ještě levněji za 790,- , již raději ani neřeším.
Tak ono to není žádný velký překvapení, když se podíváš na nový autory, o kterejch nikdo jaktěživ neslyšel, a maj na databázi knih 20 hodnocení. Já kdybych podváděl, tak tam dám aspoň jednu trojku, ale ne, oni si dávaj plnej kotel :D
@soulbringer: rozhodně, všichni nikdy nejsou úplně všichni, to je jasný. Pro mě osobně by to bylo (mimojiné) hrozně kontraproduktivní. I to volání po těch kámoších. Můžu napsat 10 lidem ať mi daj na youtube paleček, ale co z toho. Nechodím pak do klubů a neříkám náhodným osobám "hele voe koukni, na youtube mám 30 palců". Je to komický, no.
Btw už jsem se ptal a ta lektorka je zaměstnankyně jednoho nakladatelství :')
@Lenny: jo, to je legit, jen je to divný a kontraproduktivní v první den vydání - což by asi mělo dojít kdekomu :) Ale hlavně to není podvod. Podvod je to, co tady popisoval @walome a hlavně mě dojalo to, že to někdo školí jako standardní marketingovou praktiku.
@xintax: Jen sedm stovek? A ten vodoznak není od věc... ale jako zároveň bych zvážil udělat něco ve stylu "aukro speš deal", kde budeš vybrané kousky prodávat přímo u nich. Samozřejmě za jinou cenu (včetně provize aukra a přirážky pro lidi, co netuší, že existuje google search či srovnávače) - a máš rovnou nový prodejní kanál pro úzkou cílovku :D
@Mr.Plysh: Asi sedm kil, minus poplatky. Žádná trága. Já jen nechápu, že lidi nejsou schopný googlit a v klidu dají 2x tolik na Aukru než u obchodníka...
Měl bych dávat na fotky vodoznak. :-)
A není to třeba tak, že autor vyzve fanoušky, aby se registrovali a napsali hodnocení, že to je pro něj důležité? To je naprosto legit přístup.
Vím, že velcí vydavatelé si skrz svoje bloggery třeba hodnocení na DK docela podchycují, takže proto má nová kniha dost komentů
@soulbringer A já s tebou z duše souhlasím. Nelíbí se mi, jak díky těmto praktikám dostal marketing nálepku podvodu, manipulace a klamání. Ale nežiju ve sluníčkové realitě a moji studenti se s tím v praxi setkávají, ostatně mě na to kdysi přivedli oni, takže jim to řeknu.
@MisaNuff: @walome Mno hele, mě také živí marketing (byť to není ten knižní a hlavně to není to hlavní, čemu se věnuje zase mý srdce), ale jde o to, že i marketing má nějaké své zákonné i etické hranice. Ze samotného slova "marketing" se stala nadávka a říká se nahlas s pohrdnáním a odporem právě proto, že lidé, kteří vůbec netuší, co marketing vlastně je, školí přesně tyhle nesmysly.
Tak jen aby to snad nezapadlo - česky se takovým praktikám říká podvod a pokud to někdo školí jako "marketingovou metodu, kterou dělaj všichni", tak samozřejmě lže a marketing to prostě není. Fakt bych rád rozděloval zrno od plev a realitu či praxi od ideálu či koncptu, který má být fér ke všem a hlavně nemá uvádět spotřebitele v omyl. Nemám problém s tím, že někdo popisuje realitu, že někdo tady klidně popisuje zaběhnutou praxi některých autorů či vydavatelů, ale jsem sakra nakrklej, když to někdo začne vydávat za běžnou marketingovou praktiku, kterou dalěj všichni, pač znotu - je to:
a) podvod
b) nedělaj to všichni
c) není to marketing
Takže dneska si to už ani člověk nekoupí a pak nepřeprodá, ale rovnou přeprodává ještě nenakoupené zboží a pak chce po prodejci aby mu to ještě rozeslal :D :D
Takovej je svět. Smiřte se s tím. Lepší to nebude. :-)
Já mám zase jednu "výbornou" obchodní praktiku. Není sice nová, ale taky potěší.
Před měsícem jsem měl na webu hezkou objednávku - komiksy. Čekal jsem týden na platbu a nic. Musel jsem zákazníka upozornit a teprve začal komunikovat, že jestli můžeme počkat. Jistě, proč ne. Ale nějak mi to nedalo a prohnal jsem tituly computerem a ejhle, vše na Aukru i s našima fotkama. No nechal jsem ho je dokončit. Dvě z pěti neprodal, tak jsem čekal co bude. Samozřejmě je chtěl zrušit. Jasně, proč ne. Zaplatil zbylé tři obratem a žádal odeslání na dvě různé adresy Balíkovny (kódy prý pošle). To jsem odmítl. Tak tedy na jednu adresu (tu původní z objednávky, jinou než ty dvě požadované). A pak už přišla moje chvíle. Světe div se, ale trvalo mi to skoro tak dlouho, než jsem je odeslal, jako jemu platba. To bylo mailů a telefonátů, kde je balík... :-))))
Jako markeťák tady musím dodat, že o tom normálně mluvíme se studenty, protože to dělá naprostá většina agentur, tak musí být připravení na realitu. Možná stejná logika platí i o kurzy, dělá to hodně firem, tak ať to víte.
Pokud nevíte, ve kterém vlákně přesně rozjet novou diskuzi, tak pravděpodobně toto bude to pravé. Také zde končí offtopicy z jiných vláken. Tak trochu odpaďák.