vasek Naposledy online: 14.3.2022 15:32
Neberte ty mý komentáře zas tak vážně :-)
- Škoda, že se nejedná o čistě monotématicky zaměřenou krev. Upíří tématika mi přišla jako docela zajímavý nápad. Blacksad celkem ušel, bohužel scénáristicky má sestupnou tendenci a výtvarně se z příjemného noiru hrabe čím dál víc do kýčovitých barviček a přiblble se pitvořících obličejů. Jakkoli tedy Blacksad zatím plnil funkci taháku čísla, konkrétně tady jsem měl pocit, že spíš překáží. Místo něj mi v čísle chyběla nějaká opravdu ulítlá upírská saďárna.
vasek8.3.2008 15:19CREW² #21
Určitě je ale tahle Crew lepší počtení než minule. A navíc za cenu dvou másel. No jo, mlíko je dneska halt drahý... - Velmi nudná Crew, kde velmi nudný Transmetropolitan zaplnácul velmi nudnou většinu čísla. :-)
vasek18.1.2008 20:11CREW² #02
- Záleží na tom, jak ke Skálovi přistoupíte. Jestli to chcete číst jako nějaký thriller s překvapivou pointou, tak vás tahle knížka zklame. Pro mě je to báječný exkurz do hodně zvláštního světa. Příběh se nijak zvlášť nekomplikuje, víceméně jde o Roadmovie (roadcomics) - Cílek jde tam a tam, potká toho a toho... Knížka má ale natolik úžasnou atmosféru, že vás ve dvou stránkách vtáhne a nepustí. Pro Frantu Skálu je příznačné používání tvarově podobných předmatů, jejich přetváření, dotváření a kombinace s jinými věcmi, materiály, světlem... Všechno je patřičně "ošoupané", pokryté patinou a tudíž zázračně věrohodné. Skála tak vytváří kouzelnou realitu, do který jsem se fakt propadnul.
vasek11.1.2008 15:39Skutečný příběh Cílka a Lídy
Jedniné, co mi úplně stoprocentně nešlo pod nos byla jistá koženost Cílkova obličeje. Skutečný model byl určitě dost miniaturní, každopádně jeho obličej na mě nepůsobil moc sympaticky. Což je u hlavního hrdiny trochu škoda...
Závěrem: 90% za epesní výtvarný ohňostroj - Příběh se nám úspěšně rozvíjí, i když možná trochu rozvláčněji než v jedničce. Voleman je zkrátka seriál na pokračování a druhý díl musí přesvědčit i zatvrzelé skeptiky, že volemanova story skutečně MÁ hlavu a patu a zápletka spěje k rozuzlení. Rozplývat se tady nad kresbou už u Jirky Gruse ani nemá cenu. Jen podotýkám, že autorovi vyloženě svědčí jeho vlastní "nakladatelské" zázemí a absolutní tvůrčí svoboda.
vasek22.12.2007 20:56Voleman #02
- Fanouš a Klytora to teda rozjeli... :-) Pekelná akce, u který jsme se s přítelkou řezali od začátku do konce. Zbytek čísla už chca nechca leží ve Fanoušově stínu.
vasek15.12.2007 00:10Sorrel #08
- Jediná opravdu zajímavá věc v tomhle čísle je Mooreův kraťas o relativním vnímání času.
vasek14.12.2007 23:58CREW² #20
Nejslabší rozhodně: Kód, který se Japoncům nikdy nepodařilo rozluštit. Pointa je vtípek, který by se bohužel vešel do čtyřpolíčkového stripu. Výtvarně zajímavé asi jako Show kovboje Wallyho (což možná ale není Kučerovského chyba).
Tuhle Crew doporučuju pouze fandům Blacksada, jinak hnáty PRYČ! - Výrazně jako plus hodnotím, že se nejedná o klasicky podbízivou komerčárnu. Kresba je docela zajímavá, ale člověk si na to musí zvykat. Postavy fungujou v prostoru (!), jsou pěkně kulaťoučký, ale jakmile dojde na nefigurativní motivy, tak to pěkně skřípe (viz.pistulka). Co mě ale dopálilo, byla zašedlost něktejech papírů (jakoby vylezly z hodně špatný kopírky)- nevim, jestli to byla chyba tisku nebo záměr, každopádně to v relativně čistým prostředí tohohle komisku (kterej je jinak dělenej do pěknejch monochoromních ploch) působilo dost hnusně.
vasek11.6.2007 15:09John Doe - Zkrat speciál
- Nic nového pod sluncem, ve srovnání s TOP10 spíš podprůměrka. Příběh až nějak moc nezaujme, výtvarno se nese ve velmi zajímavým duchu propagandistickýho realismu.
vasek11.6.2007 14:53Top 10: Devětačtyřicátníci
- Příšerná kreba mi úplně vzala jakoukoli chuť to číst. Všichni vypadají úplně stejně, chlapi mají obočí jak Brežňev a ženský mají oči tak blízko u sebe, že vypadají jako laboratorní kříženci Bushe s fotbalistou Nedvědem. Navíc příběh spíš průměrka... Takže 55 je možná až moc :)
vasek24.4.2007 14:49Swamp Thing - Bažináč #01
- Škoda, že kresba haprovala mezi totální špičkou a lehkým podprůměrem. Rozdíl v úrovni autorů je docela markatní.
vasek24.4.2007 14:43WildC.A.T.s – Návrat domů
- Osobně musím říct, že tahle knížka stála za starou bačkoru. Sám mám Pratchetta rád, ale tuhle prapodivnou spatlaninu bych doporučil jen jeho zatvrzelým fanouškům nebo lidem, kteří Pratchettovský humor vůbec neznají. Pro lidi se znalostí Pratchetta je to jen mletí prázdný slámy pořád dokola. Nevykoukne na vás nic novýho než co je v knize, výtvarné zpracování nenabízí žádný "blbinky" nebo jakýkoli plus přidaný navíc. Je to čistě jen kniha, okudlaná, převedená do komiksové podoby a šmidra.
vasek24.4.2007 14:36Stráže! Stráže!
- Tak nějakej ten bodík za snahu... Ale myslím, že si Karel Jaromír zaslouží trochu víc úcty. Tohle je poněkud ztrivializovaný podání.
vasek20.6.2006 09:36Kytice
- Ne, tohle není pro děti. Je to divný, je to vobskurní a hlavně zábavný. Líbí se mi to :-)
vasek20.6.2006 09:32Smax
- No jo, kde bychom byli, nemít Gruse...
vasek20.6.2006 09:28Inseminátor
- Musím říct, že jsem se na tenhle book těšil tak moc (skoro jsem se po nocích klepal kdy už vyjde), až mě ve finále trochu zklamal. Jirka Grus je fakt génius a odvedl vynikající práci. Zatím je to asi opravdu nejlepší českej počin. Jenže -ruku na srdce- ve srovnání se zahraničníma věcma to zas až tak velká pecka není. Rozhodně si ale Nitrák zaslouží naší pozornost...Už jenom kvůli těm kosticím...8-D 70% je čistě můj subjektivní názor, no jo, asi jsem se neměl tak klepat...
vasek20.6.2006 09:26Nitro těžkne glycerínem
- Stovka a no comment :)
vasek22.2.2005 21:42Top 10, kniha druhá
- Popravde...ani se moc nedivim, ze tenhle book skoncil na pultech Levnych knih
vasek10.11.2004 19:42Příběhy Majora Zemana
- Zpocatku jsem byl nadsenej, ale po cca 40 stranach se dostavilo zklamani z toho, ze se v pribehu objevujou stale stejna schemata. Navic mi tak trochu vadi castecna neprehlednost a zmatene deleni poli, coz podle me vede ke snizene ctivosti.
vasek10.11.2004 19:29Jimmy Corrigan: nejchytřejší kluk na světě
vasek12.2.2012 18:38Top 10: Devětačtyřicátníci
vasek12.2.2012 18:37Aargh! Výroční speciál
vasek12.2.2012 18:36Inseminátor
vasek12.2.2012 18:36Smax
vasek12.2.2012 18:35Kytice
vasek12.2.2012 18:35John Doe - Zkrat speciál
vasek12.2.2012 18:35Skutečný příběh Cílka a Lídy
vasek12.2.2012 18:35Pšššt!
vasek12.2.2012 18:34Jak si nahrabat jako pornohvězda
vasek12.2.2012 18:34Persepolis 1
vasek12.2.2012 18:34Zabil jsem Adolfa Hitlera
vasek12.2.2012 18:34Usagi Yojimbo #09: Daisho
vasek12.2.2012 18:33KomiksFest! revue #03
vasek12.2.2012 18:33Eymerikův hněv
vasek12.2.2012 18:32Lobo: Soukromý očko
vasek12.2.2012 18:32Dříve známí jako Liga Spravedlnosti
vasek12.2.2012 18:32Méďa, Žluk & Kundovous
vasek12.2.2012 18:32Mourrison
vasek12.2.2012 18:32Království tvé
vasek12.2.2012 18:32Artemis Fowl - Grafický román
vasek12.2.2012 18:3190 klasických knih pro lidi v kalupu
vasek12.2.2012 18:31WildC.A.T.s – Návrat domů
vasek12.2.2012 18:31Jak rozumět komiksu
vasek12.2.2012 18:31Svět bez jména: Město věží - Prolog
vasek12.2.2012 18:31Krajina půlnočních stínů
vasek12.2.2012 18:30Tajná válka
vasek12.2.2012 18:30Superman: Pro zítřek #1
vasek12.2.2012 18:30Superman: Pro zítřek #2
vasek12.2.2012 18:30Hluboké rány
vasek12.2.2012 18:30Grandville #01 (pevná vazba)
vasek12.2.2012 18:29Mistr a Markétka
vasek12.2.2012 18:29Koralína (paperback)
vasek12.2.2012 18:2999 klasických filmů pro lidi v kalupu
vasek12.2.2012 18:28Pohádka o zlobivé kryse (paperback)
vasek12.2.2012 18:28Miluju Led Zeppelin
vasek5.2.2012 22:2930 dní dlouhá noc
vasek5.2.2012 14:06Kontejner Maxe Anderssona
vasek5.2.2012 14:06Origami #03
vasek5.2.2012 14:06Donžon - Zenit #01: Kačerovo srdce
vasek5.2.2012 14:06Donžon - Zenit #02: Všech bitek velký král
vasek5.2.2012 14:06Donžon - Zenit #03: Princezna barbarů
vasek5.2.2012 14:06Jimmy Corrigan: nejchytřejší kluk na světě
vasek5.2.2012 14:06Pot #02
vasek5.2.2012 14:06Příběhy Majora Zemana
vasek5.2.2012 14:06Swamp Thing - Bažináč #01
vasek5.2.2012 14:06CREW² #05
vasek5.2.2012 14:06CREW² #02
vasek5.2.2012 14:06Pot #03
vasek5.2.2012 14:06Nitro těžkne glycerínem
vasek5.2.2012 14:06Hitman #02: Místní hrdinové
- Kabukimanovi i DvaNulaTřiDevětNulaDvojce rozumím. Narozdíl od ČSAF Likvidátora, bych po tomhle titulu rozhodně nesáhnul. Řešení obálky je totiž krajně nešťastné. Zakuklenej idiot s větví v ruce, hrozící zaťatou pěstičkou... Mňo, to je pošušňání, který si zkrátka nechám ujít. Ať už je obsah jakýkoli (a věřím, že není zas tak špatnej), obálka definitivně odsouvá celej magazín do kopru. Nevím, jestli tímto oběživem chtějí "Áčkaři" působit na širší veřejnost, každopádně podle ústředního motivu bych tipoval spíš opak. Místo nějakých rouzmných argumentů tahle obálka křičí: "My sme velký tvrďáci. A kdo není s náma, ten dostane polenem přes palici!"
vasek22.4.2011 21:42Anarchix
A navíc...Ehm... Jestliže anarchisti neuznávají osobní vlastnictví, pak mi těch 40 kaček chca nechca zavání kapitalismem :-)
Walker: první dva komentáře bych osobně nepřirovnával k fóru na Novinkách, jelikož ona platforma, na níž si výkvět tuzemských primitivů brousí svůj "ostrovip", je nesrovnatelná s čímkoli... :) - Nic se mazat nebude.
vasek31.10.2010 22:01Nikdykde
- Kazumaki: Nejde o to, jestli tady chceš mít diář, protože se ti líbí. Mě se taky líbí. Jde o to, že jednou tady existujou nějaký pravidla pro přidávání, který se doposud dodržovaly velmi striktně... Tenhle produkt (říkám produkt, protože o publikaci nejde ani náhodou) sem prostě jednoznačně nepatří. Na vojnu se neberou branci pod metr padesát, na databázi se neberou věci, které mají málo komiksu oproti zbytkovému obsahu. Tečka.
vasek31.10.2010 15:22Komiksový diář 2011
Může to mít ISBN třeba třicet, stejně to není samostatná komiksová publikace. Tímto oficiálně žádám o zařazení těch komunistickejch žvejkaček :) - Diář Imho do databáze českých komiksů nepatří. Není to samostatná komiksová publikace - to zaprvé. A taky nemá obsah komiksu ani zdaleka 50%, což je tradiční vodítko. Přijde mi to, jako kdyby tu byly i předrevoluční žvejkačky, protože kdysi mívaly takový ty voskový papírky s komiksem Kačer Donald. Sorry :)
vasek26.10.2010 13:17Komiksový diář 2011
- brkowycz: Jo, jasně, rozumím. Ale jde taky o to, že když dostanu do ruky jakoukoli látku, musím si uvědomit, co od ní můžu očekávat. Rozhodně bych od téhle knihy nečekal cokoli podobného Watchmenům nebo dokonce Vendětě. WildCats jsou DCčkovská obdoba Xmenů – čili obyčejná konzumní kejda. U nás jsme se tímhle paskvilním útvarem mohli setkat v Crwi2 č.6 a 7 – WildCats/Xmen a podle mýho skromnýho názoru je to vopravdická trága. A s tímhle přijdou chlapci z DC za Moorem a poudaj: „Skomírá nám série, potřebujeme reload. Sedni a napiš něco.“ A Moore s vědomím, jaký nebetyčný srágory mu protejkaj mezi prstama, sedne a napíše lehkou věc a ještě do toho propašuje pár sociálních narážek. A to je (myslím) fakt maximum, co mu nakladatelství v rámci žánru mohlo dovolit. Jasně, jsou tam i slabší momenty, ale furt jde o dost solidní scénář. A znova: na rozdíl od Watchmenů nebo Vedtedy se tohle dílo nebere vážně. Třeba hodně roztomilý mi přišlo použití nejotřepanější scénáristické berličky: byl to jen sen. Moore je inteligentní člověk a pochopitelně si uvědomuje, že jde o nejdebilnější dějovej zvrat. A přesto ho použije a stačí se mu ještě mezi řádky vysmát. Jak říkám, mě to bavilo. :)
vasek18.8.2009 15:52WildC.A.T.s – Návrat domů
- Xeelee, brkowycz: pánové, blbost. Kecáte z hladu. WildCats jsou v žánru superhrdinského komiksu nadstandard - jak po scénáristické stránce (Mooreův sarkasmus a nadsázku jste postřehli, n´est-ce pas? ), tak po kresebné (Charset, Maguire). Neříkám, že je to bůhvíjaké veledílo, příběh má slabší i silnější chvilky a kresba ostatních autorů je místy protivná .. ale je to lehké, nadýchané, nebere se to vážně a hlavně to není plný suchoprdích hrdinskejch keců ala Kingdom Come.
vasek4.8.2009 18:15WildC.A.T.s – Návrat domů
Ostatní bych chtěl upozornit, že knížka za to kilo určitě stojí. Nedejte na rejpaly a kupte si to, dokud sleva platí. Já jí koupil za plnou cenu a rozhodně toho (narozdíl od jinejch veleděl) nelituju. - Aha, asi budu muset jít do sebe. Sypu si popel na hlavu a střašně se omlouvám všem, které jsem urazil, pohoršil nebo citově narušil tím, že jsem to přečet za 10 minut. Opravuju: četl jsem to ve skutečnosti půl hodiny, protože jsem dvacet minut zíral na políčka bez textu a zmateně tam hledal ňáký písmenka. Pšššt jsem potom čet skoro deset dní, protože tam jsem nemoh najít písmenko lautr žádný. Někdy si vyšetřím čas a zajdu se zepatat do knihkupectví, jestli nedošlo k nějakýmu tragickýmu vomylu.
vasek20.9.2008 02:48Zabil jsem Adolfa Hitlera
A nebo rovnou zajedu do Švédska za tím panem Jásoňem, aby mi to teda vysvětlil.
(chvík chvík) - Tak hergot napište už tomu Halinovi Pavlovskýmu...
vasek31.1.2008 19:25Za pět minut dvanáct
- Zack: Ne, JÁ to chci! A já to psal už dřív. :-)
vasek30.1.2008 22:14Za pět minut dvanáct
- Jej, to si hned běžím koupit. :-D
vasek20.1.2008 19:39Za pět minut dvanáct
- Vyměnil bych knihu Hitman II za nějaký jiný díl, případně za nějakého Punishera nebo případně i jinou volovinu v podobné cenové relaci. Ozvěte se na mail, můžeme to vyřešit osobním předáním na crweconu. ;)
vasek25.4.2009
- Sheila 1-Mstitelka. Četl jsem, že prej to mělo extrémní náklad, ale mě se ňák nepodařilo to sehnat. Kdybyste někdo chtěli prodat/čenžnout, bylo by to super. Nebo kdyby se vám někdy dostala náhodou do pařátů... Tak na mě pamatujte, jo?
vasek22.9.2008Koupím
(Případně by mi nevadil ani sken - pokud by byl někdo tak superkalifragilisti-expialigetisch a protáhnul to scanem).
Díky! Vašek - Sháním Aargh 1 až 3 (cena pokud možno odpovídající stavu výtisku)
vasek21.1.2008Koupím
- si děláš srandu? takze i mezi adminy jsou si všichni rovni, ale někteří jsou si opět rovnější?
vasek19.2.2012 19:45* Připomínky a návrhy
- zack: právě listuju záplanou irelevantních komentů patřících do bazaru a zjišťuju, že nemůžu adminovsky mazat příspěvky.
vasek17.2.2012 20:05* Připomínky a návrhy
- Momentálně jsem "přehodnotil" hlasování už několika titulů, jakmile to udělám, nezobrazí se mi celkový počet hvězdiček, ale píše to "hlasovalo míň než 5".
vasek12.2.2012 18:40* Připomínky a návrhy
- Kapis: Bude jich pět. Přes zdejšího Overlorda vlak nejde. Bohužel... :)
vasek7.2.2012 19:10* Připomínky a návrhy
- Pane Zack, sorry, ale když už se oháníš tím globálem, tak by možná bylo dobrý napřed poslouchat hlasy userů a pak teprve měnit bodovou stupnici. O tomhle se v podstatě vůbec nediskutovalo. Takže jestli se tu jedná o něčí "já,já,já!" tak je to tvoje "já,já,já!" ne naše. Pokud o tom nehodláš diskutovat, tak udělej anketu.
vasek6.2.2012 15:01* Připomínky a návrhy
A prosím zviditelnit jak kdo hodnotí. To je myslím základ. - Zack: U komiksů se nezobrazuje jak kdo hodnotil?
vasek5.2.2012 22:31* Připomínky a návrhy
Plus, osobně bych uvítal desetistupňovou škálu jako na imdb. Sorry ale 1-5 fakt SUX.
- Interiér dobrý, ale co ten nudnej exteriér? Hm? ;)
vasek31.1.2012 18:34Pindárna
- Tak ČT opět perlí. V dnešních Televizních novinách: "Kanadská celní správa zadržela muže, který měl v počítači tento manga-komiks." ... Ehm a pochopitelně to bylo anime. :-)
vasek28.1.2012 19:22Pindárna
Každopádně, kdo pojedete do Kanady, tak bacha, co s sebou vezete za manga-komiksy. - Slaine: Plackopes je určo v paperbacku. Mám doma a neviděl jsem kdekoli jedinej hardback.
vasek19.1.2012 19:27* Připomínky a návrhy
- AZTeck: T. Groensteen: Stavba Komiksu
vasek13.1.2012 11:48* Připomínky a návrhy
- vachudik: jednoznačně NENÍ komiks.
vasek10.1.2012 22:46Pindárna
- No já si to napřed chtěl prolistovat, než vyhodím 2 kila :)
vasek13.12.2011 20:52Pindárna
- Nevíte kde se dá sehnat ta ouchylárna jménem ČAROMOR? :-)
vasek13.12.2011 20:12Pindárna
- Oprava: čtyřlístek 514 není "dudák", nýbrž "dubák"
vasek3.12.2011 10:12* Připomínky a návrhy
- v distribuci možná, každopádně jsou toho všude plný pulty.
vasek25.11.2011 20:06Pindárna
- Omlouvám se všem, jejichž city jsem zranil větou :
vasek13.10.2011 14:52Pindárna
"Tak koukám, že comicsdb hackli ňáký antisemiti "
A tu tedy opravuji na:
"Tak koukám, že comicsdb hackli nějací oškliví lidé, kteří ke všemu ještě nemají rádi Izrael. "
Doufám, že to takhle bude stačit a že nebude potřeba psát někam nějaké omluvné dopisy. - Poděkujme teď Kapisovi za úžasný projev spojený s detailním rozborem problematiky blízkého východu. :)
vasek12.10.2011 15:52Pindárna
- Tak koukám, že comicsdb hackli ňáký antisemiti :-(
vasek10.10.2011 06:42Pindárna
- Souhlas s Brkovičem a Azalinem. Naštěstí (nebo možná "bohužel" - jak se to veme) je nás tu ještě tak málo, že můžeme každýho jednotlivce zkoumat zvlášť :) Zatímco Fry ty svoje stovky procent rozdává v dobrý víře, tak 19560 vyložene trolluje. Čili klidně promáznout, zabanánovat. Howk
vasek29.9.2011 17:19* Připomínky a návrhy
- ahá... to je Čapek i s Dášeňkou ;-)
vasek24.9.2011 00:53Pindárna
Jinak Miloš má v MFdnes jenom jednu stránku, pokud vím. Delší komiks vyjde až ve sborníku "Ještě jsme ve válce". - Sorry, folks, nemůžu to jakkoli šířit. Notabene ten plakát bude mít teprve oficiální premiréru 5.10. ve Smečkách, takže to by byl skoro nezákonnej leak :) Každopádně tam by měl být ke shlídnutí v nějakejch úctyhodnějších rozměrech...
vasek23.9.2011 01:56Pindárna
Možná že tam na tý výstavě budou pro zájemce nějaký tisky k sehnání. Nevím. Já zatím žádnej print nemám, no...
Mňo a jinak teda Kapitán je pan ředitel knihovny, vasek se ráčil zpodobnit jako Porthos vedle svý oblíbený Johanky z AArghu :)
A... Kormidlo na obrázku jaksi...ééé... není...
- jo, hooodně dobrý!
vasek14.7.2011 22:07Stripy, jouky, fejky :)
- V souvislosti s tím, co se tady na fóru děje, bych docela uvítal možnost vytvoření vlastního BAN-listu.
vasek13.7.2011 00:21* Připomínky a návrhy
- Zack: No měl by se nad sebou zamyslet, dědek plesnivej. :-D
vasek11.7.2011 19:04Pindárna
- J.Connor: Nechceš ještě předtím, než strčíš Poklad na stříbrném jezeře do krabice, poslat 3 ukázkový skeny stránek? Hodil bych je pod titul. ...
vasek10.7.2011 17:52Pindárna
- Kapis: tak jo, to musím taky zkusit :)
vasek10.7.2011 17:50Pindárna
- Kapis: Díky moc. Info potěšilo. Klidně bych si to někdy štrejchnul. Má to RPG systém zvyšování dovedností/vlastností a pod?
vasek5.7.2011 20:53Pindárna
Btw jsem o týhle hře taky slyšel, že je daleko srozumitelnější v angličtině než v českým překladu (kterej jde údajně někdy až proti smyslu původního znění). My jsme s badnou hráli stolní hru Doom, jejíž překlad byl opravdu příšernej a formulace určitejch pravidel zcela zavádějící. Ještě, že pro jistotu přiložili i původní brožuru, v níž bylo všechno daleko víc "klýr" :)
Ale jinak taky: údajně jedno kolo = zábava na 2 hodiny. My to hráli hodin osm! Celou kampaň (tuším 9 kol) jsme ale nikdy nedali, ani na pokračování. Jakmile hráči prokoukli systém, dostával Game Master takovej nářez, že s tím musel po dvou dnech hraní znuděně seknout. :-D Pak už jsem hru vyndanou z krabice nikdy neviděl. :) - kapis: tak na Arkham horror se chystám už přesně rok. CCa před járem jsem tuhle věc chtěl (a, světě div se, nedostal) k narozkám a proto jsem si řek, že jakmile nastane vhodná příležitost a nebudu mít zrovna co dělat, okamžitě běžím do lokální půjčovny stolních her a půjčuju si Lovecrafta minimálně na tejden. Jenže k týhle situaci furtevá ňák nedošlo :D Kdybych to bejval dostal nebo si to v nějaký nákupní mánii natruc koupil, tak stopro dopadnu jako DeG. Budu mít doma krabici s pěkným obrázkem a v ní ňáký plastový pajduláky, který jsem si jednou prohlíd... Každopádně tahle hra mě i přes skutečnost, že na ní nemám čas, neustále láká vzdáleným voláním Cthulhu do svejch osidel. :-)
vasek4.7.2011 01:13Pindárna
Celkem by mě zajímalo jaký jsou tam dedektývové a jaký mají vlastnosti? Případně bych klidně uvítal i nějaký info o herním principu. Má to snad nějak spočívat v uzavírání dimenzionálních bran, přičemž nehrajou hráči proti hráčům, ale hráči proti hernímu systému. Víc o tom nevím. Pusť ňákej chlup, parde, když už jsi nabral ňáký ty zkušáky... Ď. - Objektivně asi ne nejlepší, ale dycinky mě potěší "Hříšní lidé města pražského", pane rado.
vasek29.6.2011 00:30Filmový a hudební klub
- Mě přijde CSFD systém "osvícených prominentů" zvrhlej. Nehledě na to, že atmosféra těch stránek je celkově taková ńáká nemocná. Proto raději používám IMDB. A byl bych fakt nerad, kdyby se comicsDB odebrala tímhle směrem a kohokoli protěžovala na úkor ostatních.
vasek8.6.2011 10:55* Připomínky a návrhy
Celkem se mi líbí nápad, kterej už tu kdysi padnul: Udělování negativních bodů adminy. Jestliže se pět adminů shodne, že činnost dané entity není pro databázi přínosná, nebudou se její komenty defaultně zobrazovat. Pokud se někdo bude chtít prodírat balastem, kompletní list všech komentů půjde rozkliknout.
A jinak grafika DB je skvělá. Neměnit, prosím.
- Fry: ukázky v tiskovém rozlišení tu nebudou nikdy.
vasek6.6.2011 03:21* Připomínky a návrhy
- Fry fakt existuje, jo? Nevěřím, dokud neuvidím fotku! :-D
vasek30.5.2011 13:43Srazy, cony, festivaly
- Tak jo, Fry mě slovem "vyňikající" definitivně přesvědčil, že je troll.
vasek20.5.2011 17:37Pindárna
- Nechápu, co má být vtipného na tom, že se Spidermanovi vylil z nákupní tašky jogurt...
vasek18.5.2011 22:27Stripy, jouky, fejky :)
c-c-c... - Zacku, a nemoh bys prosímtě taky zařídit, aby se lidi měli rádi? :)
vasek16.5.2011 16:47* Připomínky a návrhy
- zack: dotaz, šéfe. Do ceny se započívává cena v době vydání nebo sběratelská cena?
vasek15.5.2011 14:59* Připomínky a návrhy
- Mr. Klec potřeboval peníze a teď chce svůj komiks zpátky. To je tutovka. ;) Zdraví vás váš oblíbený paranoik.
vasek26.4.2011 21:51Pindárna
- Fry: znovu a lépe!
vasek24.4.2011 18:46* Připomínky a návrhy
- Braindead: Tak samozřejmě finanční strategie ComicsCentra, to je kapitola sama pro sebe. Myslím, že na faktu, že jsou jejich ceny "trochu vedle", se tu shodnem asi všichni.
vasek22.4.2011 17:40Sběratelský klub
Ale některý lidi jim to žerou. Když jsem v Crewním bazoši nabízel jednomu týpkovi za secondhand Druunu 300,-, tak mi odpověděl něco ve smyslu "cha-chá! ty idiote. Ta knížka je skoro nová a má hodnotu minimálně šest stovek, takže si takovýhle cifry strč do ... " No vida a teď je Druuna v LK právě za těch pár šupů... :)
DEmnoG: no čoveče, jakmile je to pod 500ks níž, mám zkušenost, že se cena za kus zvedá skoro exponenciálně. Asi to nebude celejch 150,- , ale myslím, že jsem to zas tak moc nepřepísk. - Braindead:
vasek21.4.2011 19:40Sběratelský klub
Slovo k Baronu Prášilovi: Nevím, jestli ses někdy zajímal o publikační činnost nebo jestli znáš komiksy jen jako konzument. Každopádně zkus přijít do tiskárny pro kalkulaci na 200 ks čehokoli a rovnou ti řeknou, že ses zbláznil. Při tak minimálním nákladu se cena jednoho kusu šplhá do šílenejch cifer. Tenhle sešitek bych baj vočko vodhadnul na 150 za kus. Jestli na tom pak Netopejr "trhnul" necelejch 30 tisíc, tak to si fakt neskutečně "namastil kapsu". Ehm.
- Tě prsty! Solidní pálka. Tak gratulace, pane Woffec. :)
vasek18.4.2011 11:13Sběratelský klub
- Woffce: kolik to koštovalo? Ňák tu aukci nemůžu najít.
vasek17.4.2011 22:32Sběratelský klub
- Přiznávám, že absolutně neznám autora, a tudíž nemám ani tucha, jak tenhle jeho výplod chápat. Pokud je autor z Palestiny, bude ten vtip mít úplně jinej význam než jestli je Izraelec. Což je imho dokonalá ukázka nefunkční satiry.
vasek9.4.2011 18:11Stripy, jouky, fejky :)
- Kapis: už ten první byl doslova k popukání, ale u tohohle jsem se válel tři hodiny po podlaze, brečel smíchy a mlátil pěstičkou. :-/
vasek9.4.2011 15:32Stripy, jouky, fejky :)
- Hó-ó-ódně slabý
vasek7.4.2011 18:23Stripy, jouky, fejky :)
- Neutrino (a tvůj koment k Ohradě): tak tomu říkám slovo do pranice. Bez jakýhokoli sarkasmu a ironie: jsem rád, že někdo dokáže jít hlavou proti proudu a svoje tvrzení podpořit smysluplnými argumenty. Debata o hranicích kýče - co je za mantinelem a co ještě "jde", je určitě zajímavá, nicméně nehorázně subjektivní.
vasek7.4.2011 04:05Pindárna
Akorát mi trošku nejde do palice prohlášení o generaci Umprum-atru. Když si tak zběžně prolistuju sborník g0, prvoplánové trapně uměleckosti tam osobně moc nenacházím. Můžeš tohle podpořit pár příklady, abychom se zkalibrovali?
Každopádně s termínem Umprum-art jako samotným v zásadě souhlasím. Skupina lidí snažící se být tak zásadně "novátorská" a "třeskutě originální", až jsou všichni k nerozeznání jeden od druhýho, se skutečně zformovala. :-) Akorát do sborníku g0 jich imho moc neproniklo. - Zack: tak velký Cthulhu se fakt poved :-D
vasek4.4.2011 14:59Stripy, jouky, fejky :)
- Jo, jo... bude to ňákej Fryův "bratříček".
vasek28.3.2011 15:51Pindárna
- Wolverine!
vasek28.3.2011 11:23Pindárna
- Mankin: sorry, zmrvil jsem ti nick. Překlep, nic než překlep...
vasek27.3.2011 17:17Pindárna