• 46028
    To je první Zlatá Klasika, co jsem koupil. Jsem rád, že tisknou takové náročné sešity, na které jsem čekal celé roky, najednou od doby, co u mně vychladla obliba Kačerů po 10 letech. Málokdy nám tiskly staré italské, téměř vůbec.

    Pokud jsou takové kritické komentáře i k světově oblíbených dílů oblíbených autorů jako zde, tak co si budou myslet o komiksech od Vicara či holandských autorů (co mají vyjít) - vždyť to byly ve své době běžné sešitové příběhy i z naších sešitů. Ano, komiksy Barkse a Rosy jsou i ve světě nejoblíbenější, ale tam v cizině aspoň mají v oblibě i ostatní autory ze Zlaté klasiky. Tady u nás, když Kačer Donald, tak jen ty dlouhé dobrodružné příběhy a ještě ty dokonce vážně podané akční série typu Double Duck apod. (což už to poslední už nepatří do KD) Já osobně mám rád hlavně krátké a úderné příběhy (krátké myslím i ty na poměry italských verzí KD).
  • 46028
    Zvláště to "Výlet vlakem" a "Paměť jako slon" jsou dějově moje druhé nejoblíbenější druh kresby a obsahu komiksy Toma a Jerryho, ačkoli tyto kresby nám celá léta (do 2013) netiskly. "Koláčová bitva" taky ten styl kresby nám nikdy netiskly, ale ta kresba Tina Santanacha (co kreslil také před léty Kačera Donalda) se mu to líbí jako nejvíc z málo známých španělských kreslířů Donaldů a Toma.
  • 46028
    Ty první dva komiksy jsou kresbou přesně to, co na merchandisingu komerčně úspěšných postav nemám rád a takovou věc bych nekoupil. Koupil jsem to pouze kvůli "Otravě domácí", jejichž kresba mě oslní. "Tulení dohoda" je oproti předešlému příběhu nic moc, ale kresbou stále snesitelnější oproti prvním dvoum.
  • 46028
    Díl "Myšák Robin" je na poměry Toma a Jerryho dlouhý, ale mě opět kresbou moc dojal. Dokonce se tu objevila i Mammy Two Shoes (páníčka ze starších filmů).
  • 46028
    Ten díl "Divoký pes" mě tak kresbou (záře při ránách, výrazy postav, ...) a barvami dojal, že je to jeden z mých nejoblíbenějších dílů.
  • 46028
    Kvůli obsahu a kresbě zde, jsem to poprvé po čtyřech letech ani nekoupil, protože tam nebyl ani komiks Oscara Martina (ty co tiskly do vždy do 2014, právě s kresbou z této obálky), ani od Harveyho Eisenberga (ty, kde se spíš řeší zápletky než rvačky).
  • 46028
    Díl "Jako kočky a psi" je můj jeden z vůbec nejoblíbenějších dílů z komiksů Toma a Jerryho. Hustý obsah, krásný klasický styl kresby i barvy, dějově ztřeštěné. Už jen si představit při čtení zvuky z televizních Hanna-Barbera seriálů. Na poměry TJ dost dlouhé, ale krásně se to čte, jako krátký televizní díl. Díl "Opět oklamán" opět u nás vydán po roce, okatý přetisk.
  • 46028
    Ta "Válka robotů", taková kresba vůbec nepatří do Toma a Jerryho, jednoduché, umělé, max. úsměvné vtipy. Koupil jsem to jen kvůli dílu "Malé Káčátko", který jako jedna z mála příběhů TJ z posledních dvou let líbí. Sice to ani o rvačkách, jak typický Tom a Jerry, ale stále úderné a vtipné. Po kresbách Oscara Martina moje nejoblíbenější z té série.
  • 46028
    Jen jeden příběh se mi zde líbil a to ten první, ten styl kresby se mi z TJ komiksů nejvíc ze všech líbí, ty výrazy, ta nadýchanost.
  • 46028
    Nebýt Looney Tunes, tak bych to nekoupil. I dějově jsou aspoň zajímavé, ale to rozvržení okének a ty bubliny, ani nevím, které kam patří.
  • 46028
    Koupeno jen kvůli Bugsovi Bunnymu, jehož příběhy jsou vzácné u nás. Ale ani zde se mi nelíbí to rozvržení okének (layout), které jsou pro mně moderní, nepřehledné a dějově jen trochu úsměvné.
  • 46028
    Jeden z mých úplně prvních Superkomiksů, které jsem vůbec četl či dostal, v tý době jsem takové knihy nerad četl, že jsou dlouhé a s příšernou kresbou, zjistil jsem, že to jsou jen předsudky. Dost mně pobavilo tato série, hlavně ta kresba Flemminga Andersena z "Bratr Kačer" a "Zachránář s párky". Takové nadýchané, výrazy emoční, dynamické. Rozhodně lepší díly než ty od čísla 9 a pozdější.
  • 46028
    První díl, kde už to není vůbec vtipné, natož tak úderné a husté (jako hustota) jak předtím. Takových dílů jsem koupil dost, ale po letech jsem 8 z nich šel darovat knihovně a nechal si jen ty s tradiční kresbou či aspoň s jedním úderným příběhem. Kdyby Kačeři byly u nás dost populární, tak by vycházely i 500 stránkové knihy (polské Mega Giga a Gigant Mamut) s příběhy dějově na úrovni 90. let Superkomiksu.
  • 46028
    Poslední díl Superkomiksu, celé ve stylu těch starších.
  • 46028
    Konečně po letech vůbec nějaké příběhy, kde jsou vtipné jak z doby starých Superkomiksů a ještě v takové míře oproti posledním létům (od 2012). Najednou od doby, co mi vychladla silná obliba Kačerů, které jsem měl za posledních 10 letech to nejradši ze všeho. Přesto jsem to koupil jako sběratel pro dobu, kdy by mě to zase chytlo.
    - "Tajemství Šápuru" je pro mně nezajímavý druh dílu. Samé dobrodružné cestování a vždy dobrý konec. Právě kvůli tomu jsem nemusel TV sérii "My z Kačerova" a spíš měl rád ty komiksové (co dodnes vycházejí), ty jsou aspoň krátké, groteskní a ze života.
    - "Večeře s hrou na zločin" se mi líbily hlášky.
    - " Národ Slunce", přesně takovéhle podání příběhů jsou posledních 5 let v SK vždy, kvůli kterým už moc to nekupuji - málo vtipné, jen úsměvné.
    - Hlavně jsem z radostí po čtení vzpomínal na díl "Magika a její marní ctitelé", který jsem v duchu citoval ty hlášky a scény.
    - "Vzpoura na večírku" - na poměry italských Kačerů (právě většina dílů Superkomiksu) dost krátké, ale vtipné.
    - "Zlodějská genialita" - jednostránkové příběhy v SK jsou jen otřepané, málo vtipné
    - "V souboji s divokou přírodou" - další příběh ve stylu těch z 90. let. I klasická kresba, přesně takové jsem měl rád.
    - "Zdokonalovací kurz" - konečně díl Peta, který je úderný
    - "Doubleduck... Časozločin" - akční dobrodružné fantasy a dlouhé vůbec nepatří do běžných komiksů Kačerů.
  • 46028
    Dějově se mi líbilo jen "Tanec s orly", kde je to stále vtipnější než ostatní příběhy ze Superkomiksu II. Zbytek čísla se mi líbil jen kvůli vzpomínce, že je to z doby, kdy jsem ležel zraněný v nemocnici.
  • 46028
    Koupeno jen kvůli dílu "Skrblíkem na jeden den", kde je styl kresby klasický a ne moderní, sterilní až nepřehledný. Jinak dějově se mi nelíbil žádný z toho čísla, snad jedině kvůli onomu zmíňovanému dílu, kde jen konec byl zajimavý, typický Kačerovský.
  • 46028
    Koupeno hlavně kvůli dílu "družina malého faraona", který je kresbou tradiční, i když už dějově ne tak vtipný, jak ze starých sérií. Také u dílu "Výměna domu" jsem se divil, proč je to tak hustotě vtipné, a zjistil jsem, že je to z 90. let, z doby starých sérií. Díl "Mimo", ty scénáře Laury a Mark Shawových u knížních dílů se mi vždycky líbily.
  • 46028
    Ten díl "Dálkové sledování" byl dějově zajímavý, i když kresba Flemminga Andersena už není tak dynamická a nadýchaná jak ze Superkomisku I. až do 7. dílu Superkomiksu II. Můj nejoblíbenější díl z ročníku 2016 této série.
  • 46028
    Koupeno kvůli dílu "mini-maxi frutti", který už je opravdu z doby, kdy se tvořily hlavně takové příběhy v SK I.
  • 46028
    Koupil jsem to hlavně kvůli dílu "Utíkej, Donalde", který byl na úrovni prvních Superkomiksů
  • 46028
    Koupil jsem si to jen kvůli příběhu "nedosažitelný čokopap", který byl vtipný na úrovni starých Superkomiksů. Od čísla 8 druhé série SK jsou dějově na mně infantilní s málo maximálně úsměvných vtipů, natožpak ztřeštěně jako dříve. Takže od 2013 si pečlivě vybírám a prohlížím a rychle pročtu, co tam je za obsah, abych náhodou nekoupil ty nudné díly
  • 46028
    Vždycky, když je nové číslo Čtyřlístku, prohlížím si ho v trafice. Tento díl je nudný, Sedmikráskov už léta nedobře kreslí a přitom do roku 2003 to byly pro mně jako za nejlepší kresbu v celém Čtyřlístku.

    Kabukiman: A nemohl by sis koupit nějaké z posledních čísel Čtyřlístku Speciál? Zkus se tam kouknout, co bys řekl na to?
  • 46028
    Kabukiman: Takže: Policisti: Zlatá mašle (#536), Děti: Paní na hlídání (#488). DÍky za reakci
  • 46028
    Kabukiman: Bohužel je to tak, že se ve Čtyřlístku často takto trhají hlavy, oči z důlku. V dílu s dinosaury (Speciál 3/2011) byl Pinďa ukosnutý dinosaurem. Myšpulín zase byl rozpůlen na kusy Bobíkem (díl o pravdomluvném houkátku, díl 2012). A že Bobíkovi se při vzteku mění pěst na kladivo? To je grotesktní zveličení jeho vzteku a síly pěsti při bitce. Ano, Bobík je ta postava, která by se furt bila. Připomíná mi to Mrože Helenu, postavu autora Kocoura Boba ze Speciálu. Zajimavé, že i přesto, že pan Němeček nenávidí ty věci typu rvačky, kladiva atd. (jedna facka v jiných komiksech než je Čtyřlístek, ho naprosto znechucuje), tak se to ve Čtyřlístku děje (je jedno v jaké míře). Ano, možná Čtyřlístek se nakonec dohodne, ale ne vždy. Čtyřlístek v posledních letech často se bije zločinci, či policisty... Jeden díl o hlídání dětí (ročník 2011) Bobík sotva přicházející lupiče, praštil trámem po obličeji, aniž by cokoli udělali, házeli na ně dětské výkaly (odporné!). Jeden díl z roku 1997 (první díl Čtyřlístku s písmem Němečka na bublinách; První scénář Poboráka), Bobík dobil dva záškodníky, kteří je chtěli hodit do moře. A tak prej, že Čtyřlístek je mírný i ke zločincům. I tak se Čtyřlístek má dobře - má víc časopisů, knih, než ta jakási "konkurence". No, Čtyřlístek by byl u mně víc dobrý, kdyby se nezlehčovalo tak moc všecko.
  • 46028
    Pane Landauer, naprosto s Vámi souhlasím. Já si už taky několik let říkám, proč autor Čtyřlístku říká, že je tak "sladký a laskavý", i když v každém několikátém příběhu v současnosti bijou zloděje, či dokonce policisty (díl "Fifinka je nej" 2012). Já si taky to "sladký a laskavý" opravdu představuji právě to Teletubbies, jak to říkáte. Ano, Čtyřlístek je opravdu dynamický a "střelený" na české poměry. A to "sekání hlavy"... to bych chtěl vážně vidět! Ještě bych dodal, že i ve starých ostatních seriálech se řezaly nosy za vztek (v lidové pohádce, výtisk 1988 (?) ) a díly z roku 1969 a 1970 (moje nejoblíběnější), tam se v každém díle házeli bomby či vždy na konec tam dobili zločince. Nechci provokovat diskuzi, to byl jen můj názor. Čtyřlístek proto mám rád, že je humorný, jen se zlobím na názor pana Němečka či okolních fanoušků. A díky za argument. Máte velmi originální názor ke Čtyřlístku (oproti jiným fanouškům) a že říkáte tak jak je pravda a nezlechčujete to...
  • 46028
    Hmm... Číslo bez Kocoura Boba, tak to tedy ani nečtu. A ten šnek se objevuje na každém časopisu (Mateřídouška, Čtyřlístek hlavní a Speciál). Nevím, poslední roky se Čtyřlístek velmi zkomerčňuje a dává tam takové moderní komiksy, dokonce v jiném čísle u stejného autora (Dan Černý) se i zvracelo... To jsem ještě u Čtyřlístku nikdy neviděl. A to si říkají "slušný komiks"? Čtyřlístek mám rád (jako málokterý český komiks), ale tohle už je za hranice. A jestli Bob nebude tak dynamický jako je na svých stránkách ( http://lnpohadky.wz.cz/k_bc.htm ), tak se mi zdá, že diskriminujou grotesky, že jsou násilné, jak to říká furt pan Němeček, který se sám inspiroval po amerických postaviček (viz. ročník 1969) velmi okatě. Jak mu to lidé baští?
  • 46028
    PS.: Autory v závorce dávám pouze kreslíře, o kterých se u nás moc neví a nepíšou to v časopise:

    Létající Kvač-Man: (autor Cèsar Ferioli Pelaez, 2010): Příběh originální o superhrdinech a jejich problémech a nevýhodách, ale protože jmenovaný tvůrce už poslední roky kreslí hodně, tak se mu jako třeba zde horší kresba
    Šťastný kačer (autor Vicar, 1997): výbroný příběh, výborná kresba, tyto komiksy vydávaly u nás v 90. letech vždy na konci každého KD. A k tomu ještě ty barvy s přechodama, komiks je velmi dynamický, ty honičky se psem. Můj oblíbený druh příběhu
    Magický maskot (autor Francisco Rodriguez Peinado, 2011): trošku slabší příběh, ale zajímavý a můj oblíbený druh příběhu o sebevědomí, že dokáže udělat kouzla (viz. kočka)
    Kačer Donald (autor Carl Barks, 1947): tvůrcovo uplně nejstarší jednostránkový příběh, příběhy z 40. let jsou výborné, a ty dlouhé krky kačerů a barvy vybarvené v americkém přetisku, kde v USA už kačeři přestávájí vydávat. Když už, tak jen pár let a s dlouhými pauzami při výměnu nakladatelství. Tím pádem se komiksy Kačera vydává a vyrábí už jenom v Evropě od 60. let (viz. kód D xxxx-xxx a H xxxxx na každém začátku příběhu)...
  • 46028
    Ten Bob s tím spalpem je velmi mírně pojat. Kdežto ten předchozí s tím holým zadkem...
  • 46028
    No, tyhle staré dílý ze 70. 80. let jsou lepší a jemnější (a krásná kresba), než ty z 90. let se suchým humorem a trapností. Ale poslední rok jsem je musel všechny nechat plavat...
  • 46028

    Ti Garfieldi z 90. let jsou plné suchého humoru až trapnosti. Ale... toto je druhý výtisk, který jsem si sám koupil (a nepůjčoval z knihovny). Garfield už je trapný až natolik a navíc, že ho čte pan Němeček ze Čtyřlístku - ten, co tak rád nadává na všechno americké, jaké jsou drsné... Ale dost OFF-TOPů
  • 46028
    Možná ty vtipy jsou dobré, ale rozhodně se mi nelíbí ten vulgární obscénní humor... ošahávat holku na zadek, nadávat do "teploušů", nacistické znaky u voličů politiky ve škole (druhý díl Titeufa), kráva udělá potřebu (kadí) na chlapcovi... Aspoň že tam nejsou hrubé nadávky - jenom "hernajz" atd. A jestli tohle všechno má být lepší než Kačer Donald, jenom proto, že toto je francouzský a ne Americký, tak to se šeredně pletou. Mateřidouška je pro mnoho starších dospělých lidí časopis pro malé děti... ale tohle už je jiný kalibr. I ostatní seriály jsou dost nechutné (typické pro nové francouzské seriály). Jo... nejdřív po celé éře Mateřídoušky dávají infantilní pohádky (promiňte, to není kritika) a pak hned po pár letech vulgární seriály a přese všechno, celá garda Mateřídoušků a ostatních z MF útočí na údajnou konkurenci Donalda - kdepak, to Garfield a Hello Kitty a Gormiti a ti ostatní jsou teď "pruda".

    Promiňte za OFF-TOP
  • 46028
    No... Ten Bob je mnohem, mnohem lepší než ty novější autoři od generace 00.
Sbírka z comicsů na CDB
Četl/a: 11 (cca 916 Kč)
Mám: 53 (cca 3689 Kč)
Chci: 14 (cca 477 Kč)
Sháním: 0
Nabízím: 0
Osobní: 0
Sbírka mimo CDB
Četl/a: 0
Mám: 0
Chci: 0
Sháním: 0
Nabízím: 0
Osobní: 0