Doppel: to je to počáteční šílenství, měl jsem to podobně. On je totiž problém v tom, že na rozdíl od jiných médií tady toho vyšlo tak "málo", že touha mít skoro všechno je docela silná. Já tehdy sháněl i Hitmany a Transmetropolitany atd.
Naštěstí se to tak po roce ustálilo... a pak jsem objevil vydání v angličtině... a už není cesty zpět.
Walome: chci to a mám na to, ale v komixech jsem nováček (cca 3 měsíce), tak mne zajímalo, jestli neudělám nějakou zásadní chybu, nebo jestli to je tak zajímavé jak si myslím.
Asi si ji budu prat od zeny k narozeninam. V podstate mne zajimalo, jak moc je to dobry, nebo spatny napad. Prijde mi to jako hezky sberatelsky kousek a ten Burnsovo styl zeru.
Hawwwran: Když si to pořídíš, tak nebudeš mít prachy ani nasuchej rohlík. Jinými slovy ke kvalitnímu počteníčku dostaneš i dietní plán zdarma. A to je jenom špička ledovce. Pomysli na další praktická využití. Můžeš s tím kárat nezdárné potomstvo, nebo třeba být hrdým členem klubu majitelů zbraní hromadného ničení. Možnosti jsou nekonečné.
Hawwwran : ...a když to z knihovny vypadne, někoho to zabije. Jinak můj předchozí příspěvek neber vážně. Vlastně nevím jaký to je. Nečetl jsem to. Ani se na to nechystám. Některý věci nemůžu.
Hawwwran: Nevejde se to do knihovny, je to moc drahý, musíš přece taky něco jíst, budeš z toho mít noční můry v tomhle formátu, mohl bys místo toho přispět na charitu, bude se ti na tom jenom prášit, stojí to majlant, i v týhle velikosti je to furt jenom okopírovanej originál, navíc stránky už trochu zežloutly když je skenovaly, užs to stejně čet v normálním formátu, takže to není nic novýho, mohl by sis místo toho koupit několik novejch knih :)
mike731: Já měla strop ve výšce 202 cm od podlahy... bylo to ještě na statku u mámy... měla jsem dívčí pokojíček v modrobílých barvách, těžká romantika.