All your base are belong to us
Princezna-Mono:) http://www.comicsdb.cz/user.php?id=889
Corto http://www.comicsdb.cz/user.php?id=281
  • Kocour
    Easter egg alert: Nevím, jak to že jsem si toho nikdy dřív nevšiml, ale Frank Miller do komiksu zakomponoval dva nenápadné odkazy na další komiks - a sice na Hellboye! Když se budete pozorně dívat, tak si všimnete, že jedna postava v baru, kde tancuje Nancy, má tričko s obřím nápisem Hellboy a jedna holka ze starého města má u pasu přívěšek s logem a siluetou Hellboye. Jinak perfektní díl Sin City. Obdivuju Millerovu schopnost vykreslit postavy docela do hloubky z hlediska psychologie, ačkoliv ty charaktery vlastně jen tak načrtává. Ačkoliv jsou všechny postavy černobílé, tak nejsou vůbec černobílé. Čtenář už si všechno přesně domyslí, protože jsou to všechno variace na ta nejpoužívanější klišé. Ale jak obratně je Miller variuje a ozvláštňuje!
  • Kocour
    Kocour19.2.2013 21:21Fury: Bůh ochraňuj válku
    Podle tohohle komiksu bych si myslel, že Ennis má jen jednu polohu, kterou neumí opustit. Tohle už jsem četl - v Preacherovi, v Punisherovi, v Hitmanovi... jenomže zajímavějc, vtipnějc a celkově líp!
  • Kocour
    Kocour18.2.2013 23:42Království tvé
    Námět výbornej. Ústřední téma zestárlých superhrdinů, kteří zase jednou hledají své místo pod sluncem, by mohlo být výborné, ale ne v podání Marka Waida, který to neumí prodat, neumí vyprávět. Některé momenty jsou super, ale je jich zatraceně málo! (Nedá se to srovnat s pocitem "nekonečného" úžasu či vytržení při čtení třeba Watchmenů). Je to zkrátka mizerně odvyprávěný - a když už se některá scéna povedla, tak mi tím spíše připomnělou, jak moc jsou ty ostatní průměrné. A není to tím, že bych se nechytal. Co se týče kresby: Alex Ross umí, ale větší kýč už si neumím ani představit.
  • Kocour
    Po přečtení Incalu si to člověk vážně užije mnohem víc :) Konečně to všechno dává nějaký smysl. Ale i předtím, když jsem ještě žádný kontext neznal, mi přišel Praděd Oton skvělej.
  • Kocour
    Tak jsem si pořídil tothleto Nadání, ale jen co jsem knihu celej natěšenej otevřel na první straně, tak se ukázalo, že už jsem to četl! Jenže jako Astonishing X-Men #1 - proto mi název Nadání nic neříkal... Nevadí, přečetl jsem si to znovu v překladu J. Pavlovského. Příběh je super. Mám dojem, že lék na mutantský gen je taková opakující se stálice x-meního světa, ale to nevadí, doktorka Kavita Rao je skvěle napsaná, trochu problematičtější mi přišel mimozemšťan Ord, který tady vystupuje asi jen proto, že v dalších číslech bude mít významnou úlohu, jenže tady působí tak trochu mimo... Postava Kitty Pryde využita naprosto dokonale - nezbývá, než se těšit na pokračování...
  • Kocour
    Kocour16.2.2013 15:17Tajná válka
    Brian Michael Bendis mě svým realistickým scénářem dost překvapil. Nick Fury se začne šťourat v tom, jak je možné, že průměrní superpadouchové využívají technologicky nesmírně vyspělou výstroj a výzbroj za statisíce dolarů, a odhalí stopy naznačující, že jde vlastně o svého druhu terorismus (aktuální téma po 9/11). Prezident a vláda s tím nehodlají nic dělat, proto Fury dá dohromady tým, který to vyřeší tajně... Skvělá myšlenka, slušné zpracování, ale mám k tomu pár výhrad, hlavně proto, že děj poněkud urychlen, spousta děje není odvyprávěna, ale jen rychle zmíněna ve flashbacku (všechno v Latveře) a pak to najednou hrozně rychle skončí, když bych čekal, že se to zrovna pořádně rozjede. A taky kresba. Gabriele Dell´Otto dělá skvělé obálky, ale namalovat celý komiks je pro něj velké sousto...
  • Kocour
    Slabší Thorgal, než například Lukostřelci. Tentokrát příběh mnohem více spoléhá na fantasy prvky (skřet-šašek, cesta loďkou skrze vodní vír na ostrov pro klíče, tři brány, lektvar mládnutí...), a méně na Thorgalovy schopnosti. Nakonec se to dalo přečíst, ale spíše mě to utvrdilo v názoru, že Thorgal vážně není moje crewní skupina.
  • Kocour
    Thorgal mi nikdy nic neříkal, ale když už mi tenhle komiks nějakým omylem přistál doma, tak jsem si ho (po několika letech skladování v knihovně) přečetl - a byl jsem příjemně překvapen! Thorgal je správňák Dušínovského ražení, ale kromě toho je taky mistr lukostřelec, který zasáhne pět naráz vystřelených hliněných holubů. Příběh je docela hezky vystavěn - Thorgal přijde o loď > potřebuje peníze na novou > rozhodne se zúčastnit lukostřeleckého klání, kde hlavní cenou je pěkná sumička zlaťáků nebo čeho. O tyhle prachy má zájem fůra dalších lukostřelců, kteří neváhají použít všechny možné špinavé podrazácké fígle, aby vyhráli. Samotný turnaj je vymyšlen vážně ďábelsky a vůbec není tak děsně nudný, jak jsem se obával celé ty roky, než jsem se pustil do čtení. Příběh nakonec i solidně vygraduje, a i přes jistou míru předvídatelnosti mě tenhle Thorgal vážně příjemně překvapil. Což už tak docela neplatí o pokračování "Nad jezerem beze dna."
  • Kocour
    Kocour5.6.2010 12:41Pascin
    Neskutečně zábavná série několika epizod ze života Pascina, skutečného malíře bulharského původu a alespoň podle Joanna Sfara taky pěkně zvrhlého chlípníka:D Komiks je sice vymyšlený, ale Sfar to napsal a nakreslil tak dobře, že příběh čtenáře vtáhne, pohltí a donutí uvěřit, že takle to s Pascinem skutečně bylo.
  • Kocour
    Kocour5.6.2010 12:26Světla Amalu #02: Strašák
    Viz komentář k prvnímu svazku: Theo. Druhý díl je co se týče příběhu stejný, to znamená pomalé plynutí a velké množství poměrně originálních nápadů, se kterými si scenárista Christophe Gibelin nevěděl rady. Další díly bych si přesto rád přečet, škoda, že se jich v českém překladu asi už nedočkáme.
  • Kocour
    Kocour5.6.2010 12:24Světla Amalu #01: Theo
    Mám podobné pocity jako většina komentující pode mnou. Z pětidílné série "Světla Amalu" vyšly v ČR dva díly, zbylých tří už se asi nikdy nedočkáme. Příběh tudíž moc komentovat nejde. V komiksu jde ale stejně hlavně o vykreslení atmosféry a fikčního světa. Celá mytologie je ale poměrně složitá a z těch dvou dílů se v ní nelze uspokojivě zorientovat. Svět svou atmosférou připomíná steampunková díla (ale nejsou zde žádné parní stroje), jedná se zde o zvláštní kombinaci prvků z našeho skutečného světa a světem, ve kterém existují fretky, lidé a průsvitníci - bytosti podobné lidem, kteří ve tmě zprůhlední a jsou tedy neviditelní. Tato prapodivná kombinace funguje jen tak tak, nějakým zázrakem. Mnoho věcí jsem naprosto nepochopil (ale možná jsou vysvětleny v některém z dalších dílů, které samozřejmě neznám). Například proč některé postavy používají letadlo na šlapací pohon a v zápětí kolem proletí prodouvá stíhačka T-33. Vypadá to, že svět není propracovaný, ale spíš překombinovaný, až přeplácaný. Celkově se mi obě knihy spíše líbily, ale nemohu se zbavit dojmu, že autor Christophe Gibelin měl velké množství nápadů, které nebyl schopen pořádně využít.
  • Kocour
    Četl jsem už docela dost komiksů, ale tohle je zaručeně jeden z nejhorších. Přistoupil jsem ke knize bez jakýchkoliv předsudků, nic jsem o ni nevěděl. Ale po 15 stranách jsem věděl, že tady je všechno špatně. Scénář: Podle románu Jana Pelce zpracoval Andrej S. Kostić. Trvalo mi poměrně dlouho, než jsem definitivně pochopil, že to je parodie a tedy sranda. Sranda to teda bohužel vůbec není. Je zde mnoho "vtipných" situací, když například hlavní anti-hrdina, tvrďácký detektiv Basket Flora nařídí policistům ze své jednotky, že se mají oběsit, nebo ustřelí podřízenému ucho nebo pije louh a podobné nepoživatelné hnusy. Nic z toho není ani vzdáleně vtipné, ačkoliv to bude pravděpodobně už chyba Pelcovy knihy. Postavit absurdní příběh na tom, že tvrďáckej polda je mnohonásobně krutější, než všichni zločinci města, není špatný nápad, ale provedení je tragické. A co kresba? Ještě horší. Na rovinu: něco tak hnusnýho jsem dlouho neviděl. Celkově je kresba odporná, postavy jsou jen zlehka načrtnuty, chybí jakékoliv detaily, a hlavně: vůbec se nehodí k příběhu!! Ačkoliv ta se asi nehodí k ničemu. Možná tak k těm storyboardům, které Kostić také dělá. Značný podíl na tom má asi použití pouhých dvou barev. Výsledek: naprostá bída, katastrofa. Tomuhůe se vyhněte, koupit si to nepřipadá v úvahu. Já si to půjčil v knihovně a skoro mě to mrzí. V životě jsem nebyl tak přísnej, ale tenhle komiks mě prostě znechutil...
  • Kocour
    Tohle má být zřejmě parodie na superhrdinské příběhy, ale dopadlo to asi nejhůř, jak mohlo. Hrdinové jsou vláčeni příběhem, který má spád (čti: neustále se mění jejich poloha na zemi) ale čtenáře to nemá, jak vtáhnout. Člověk si připadá, že je vržen doprostřed "zábavy", ke které by měli dávat nějaký návod. Scenárista Jiří Hrdlička si zřejmě myslel, že když se bude neustále dít něco "akčního", tak to čtenáře zaujme, dokonce snad i zabaví, ale opak je pravdou. Je to hrozná nuda. Postavy jsou nesympatické, a jak píše willis, tak postava samotného Bantama je tragicky nevyužitá. Tohle mě fakt nebavilo. Procenta dávám za odvahu psát český superhrdinský komiks. Pár procent je i za kresbu a barvy, ale ten příběh je prostě pitomej.
  • Kocour
    Kocour4.5.2010 21:05Záhada Modrého vlaku
    Naprosto věrná adaptace známé stejnojmenné detektivky Agathy Christie. Převod románu do komiksové podoby se po scenáristické stránce docela povedl, výhrady mohu mít snad jen k tomu, že vrah má velmi málo prostoru. Celé je to navíc tak rychlé (jen 48 stran), že než se čtenář rozkouká, tak je konec, a o tom, že by mohl přemýšlet nad tím, kdo zločin spáchal, nemůže být řeč. Co se týče kresby, tak ta je problematičtější, hlavně zpočátku jsem měl značný problém od sebe odlišovat jednotlivé postavy, vyskytuje se jich tu hodně, mají dlouhá jména a před nimi tituly. Posuďte sami - je tu boháč Rufus van Aldin, pokojská Ada Masonová, tajemník Knighton, van Aldinova dcera Ruth Ketteringová, její milenec hrabě de la Roche a její manžel Derek Kettering, Derekova milenka Mirelle, náhodná svědkyně zločinu Katherine, její sestřenice, a pak ještě tajemný Markýz. __ Občas je dění v jednotlivých panelech prostě poněkud zmatené a celkově mám dojem, že komiks (čítající navíc jen 50 stran) není vhodným médiem pro vyprávění detektivky. Lepši by asi bylo podívat se na film s Davidem Suchetem - http://www.csfd.cz/film/221074-hercule-poirot-zahada-modreho-expresu/
  • Kocour
    Kolekce stripů na téma měšťáci na venkově. Každá stránka obsahuje obvykle 6 panelů, které tvoří samostatný gag. Nejlépe to ale působí jako celek, já osobně jsem přečet celou krátkou knihu najednou, za těch cca 30 minut. Problém je, že to není skoro vůbec vtipné. Veškerá komika má pramenit z takových věcí, jako že je na venkově klid a ticho... ale nějak to nefunguje. Jediné, co mě dokázalo pobavit nebyly problémy s krabicemi, kocourem, tuhou zimou, kácením kaštanů, jedovatým náprstníkem, třemi Angličany nebo s bratrem Ťip Ťopem, ale se sousedem panem Jindrou. Na tváři se mi objevil úsměv pokaždé, kdy se objevil. __ Příště bych si místo této knihy radši znovu přečet paní Bovaryovou (Gemmu Boveryovou) - http://www.comicsdb.cz/comics.php?id=3495 . To sice vůbec není humorné vyprávění, ale zase mnohem věrněji, reálněji zobrazuje život na vesnici.
  • Kocour
    Kocour16.4.2010 14:28Lucky Boy
    Námět není vůbec nijak originální, v USA se vyrobí filmů s podobným příběhem každý rok několik, a mám za to, že americké filmy byly pro autory hlavní inspirací. V České republice je každopádně poměrně nezvyklým jevem vydat komiks o pouličních gangsterech, plný násilí a (poněkud samoúčelných) sprostých slov v každé větě... Problém je, že poněkud překombinovaný příběh, který je navíc vyprávěn z pohledu jeho různých účastníků (přičemž titulní Lucky Boy zde hraje poměrně malou roli) je naprosto tragicky zpracován, jedním slovem je to zmatek! Rozvržení panelů na stránce je zmatené, což ještě podtrhuje občas zmatená a ne moc hezká kresba. Je to taková jednohubka, ve které se všechny postavy navzájem oslovují slovem kokot, a která mě sice na necelé dvě hodiny zabavila, ale vracet se k ní asi nebudu. Spíše jen za snahu o vytvoření něčeho jiného, než co u nás běžně vzniká, dávám 65%.
  • Kocour
    Kocour16.4.2010 12:06Spider-Man
    Komiks určený primárně těm nejmladším čtenářům. Kromě dvou krátkých příběhů (2x22 stran) knížka obsahuje množství různých "her" a tabulek o Spideyho protivnících. To jsou věci, které staršímu čtenáři vůbec nic neřeknou, ale dětem se naopak budou určitě líbit. Například ohodnocení každého protivníka Stupněm nebezpečnosti, nebo průřez kluzákem Green Goblina, kde se můžete dočíst, že jeho maximální rychlost je 177 kilometrů za vteřinu (sic!). Co se týče příběhů, oba jsou neuvěřitelně jednoduché a ne moc hezky nakreslené. Všechny postavy se smrskly na směšné figurky. V první polovině se Peter utká s Lizardem a docela vynalézavě ho zneškodní, ve druhé části Green Goblin krade lidem peněženky (!) a pak se střetne s Hobgoblinem, do čehož samotný Spider-Man moc nezasahuje. Výsledek: pro děti do cca 8 let je to asi vhodné, ale za ty peníze bude lepší koupit nějakou sice černobílou, ale mnohem delší, lepší a levnější knihu z edice Comicsové legendy od CRWE.
  • Kocour
    Kocour16.4.2010 11:53Flafík
    Flafík šel naprosto mimo mě. Autorce nelze upřít ohromnou míru představivosti, komiks je narvaný nejrůznějšími velmi originálními nápady (co se komu honí hlavou), jenže jako celek kniha čtenářovi vůbec nic nedá. Celá ta "dějová" linie o tom, že flafík je králíček, ale odmítá si to přiznat a Michaelovi řiká tatí, je možná nějakou rafinovanou metaforou, ale pokud ano, tak jsem ji nerozluštil.
  • Kocour
    O tomhle Ellisově díle jsem nic nevěděl. Ten díl z Crwe, jak se dívá ne televizi, jsem samozřejmě kdysi četl, ale vůbec nic mi to neřikalo. Každopádně jsem si knihu koupil, během asi tří dnů přečetl a docela dobře se pobavil. Jenže. Je na tom strašně znát doba vzniku a to špatným způsobem. Celé to doslova křičí: Tohle je 1997! Jenže mi připadá, jako by dnešní svět byl jinde, jakoby to již nemělo žádnou výpovědní hodnotu... Záměrně co největší obhroublost mě vadila, přitom v Lobovi nebo Preacherovi ne. Nevím proč. Jsem z toho prostě poněkud rozpačitý. Určité kvality to má, takže 70%.
  • Kocour
    Pokus o vážnějšího Spider-Mana. Scenárista J. M. DeMatteis si asi přečetl Strážce a řekl si, že by bylo fajn vytvořit nějaký Spideyho příběh pro změnu s myšlenkou. To je záslužný cíl, když si člověk uvědomí, že dobrodružství Petera Parkera byla po desetiletí naprosto uniformní, neměnná. Na druhou stranu také ne vyloženě špatná, prostě jen bez výraznější změny. V roce 1984 obdržel Spider-Man černý kostým, v roce 1987 byl zabit Kravenem v tomto komiksu. Myšlenka byla obdivuhodná, provedení již méně. Text i obrázky byly rozděleny takovým způsobem, že bylo velmi obtížné to číst. Je to jako kdyby Matteis nevěděl jak na to. Pokus o simultánní linii s pavouky a krysou je zajímavý, ale nedotažený. Zápletka není špatná, ale mnohem víc se mi líbil tematicky podobný komiks J. M. Straczynského The Other - Evolve or Die. Tohle byl jen takový experiment, který by si zasloužil více péče. Ve výsledku dám totiž radši přednost těm stále se opakujícím, ale jinak špičkově provedeným a zábavným příběhům ze 70. let.
  • Kocour
    Druhý díl není tak provokativní, momentů, kdy dojde ke střetu názorů či vyznání, je málo, ale když už, tak to stojí za to. Mám rád takové ty drobnosti, jako: "Když Aškenázové jedí maso, čekají pět hodin, než se napijí mléka. Sefardové tři...", nebo "Vnuk řekne, že se má vylít voda ze všech nádob (...) protože tu obchází Anděl smrti a mohl by v té vodě smočit svůj meč." "Tohle ale není pravá víra, víš, to jsou pověry." Škoda, že podobných momentů není víc. Ale je mi jasné, že tohle není žádný náboženský pamflet, jde především o zábavu. A bavil jsem se dost. Na přinejmenším zvláštní kresbu jsem si už zvyknul a také tu naštěstí ubylo políček, které jsou bez bublin.
  • Kocour
    První Dylan Dog, co jsem četl a byl jsem příjemně překvapen. Námět sice nebyl nikterak originální a navíc mi celý příběh přišel dost jednoduše předvídatelný, ale nějakým zázrakem mě to bavilo, asi díky zručnosti autora. Určitě si přečtu i další díly.
  • Kocour
    Kocour29.3.2010 12:17Vraždy a housle
    Gaimanův komiks na stejné téma jako třeba film Valčík s Bašírem. Tady nejde o válku, ale o gangstery, nicméně hlavní motiv zůstává totožný - paměť, vybledlé vzpomínky a pokus vzpomenout si, co se kdysi odehrálo. Stěžovat si na nedostatek "příběhu" by byl nesmysl, tohle je skutečně spíše pocitová záležitost. Za dost povedené považuji to, jak je celý komiks uzavřený, a poslední dvě stránky jsou naprosto dokonalé. V roce 1987 se možná jednalo o převratné dílo, ale dnes na mě Violent Cases působí spíše jen jako experimentální jednohubka se zajímavou kresbou, kterou asi rychle zapomenu. Jsem zvědavý, jaké budu mít na tento komiks vzpomínky třeba za dva roky:)
  • Kocour
    Kocour29.3.2010 11:59Gemma Boveryová
    Skutečně propracovaný postmoderní komiks, který není jen do současnosti zasazeným převyprávěním Paní Bovaryové, ale promyšlenou hříčkou, která za 1) ukazuje, že témata, o kterých Flaubert psal, jsou stále i po 150 letech aktuální a za 2) a to především, s Flaubertovým románem nesmírně chytře a nápaditě pracuje. Vypravěč Joubert je totiž přesvědčen, že hlavní protagonistka, angličanka Gemma Boveryová, nevědomky žije svůj život podle Paní Bovaryové, a bojí se, že její život - stejně jako v knize - předčasně ukončí smrt. Již na první stránce retrospektivního komiksu se čtenář dozví, že Gemma na závěr skutečně zemře, ale jakou roli v tom hrála Flaubertova kniha? Komiks je dlouhý a na to, že vycházel na pokračování v novinách je dost kompaktní. Je mi jasné, že to každému nesedne, ostatně není to moc humorné, nejsou tam superhrdinové... ale o to zajímavější příběh to je. A bez problémů to mohou číst i lidé, kteří o Paní Bovaryové slyšeli naposledy na střední v hodinách češtiny, jako já:)
  • Kocour
    Kocour23.3.2010 10:36Rabínův kocour #01: Bar micva
    Kresba se mi vůbec nelíbila a nechápu, proč kniha obsahuje jen naprosté minimum textu v bublinách. Místo toho jsou repliky napsány nad obrázkem, který navíc s textem souvisí jen velmi volně. Předchozí "výtky" ale nejsou tak závažné, protože stejně jako u filmů považuju i u komiksu scénář za nejdůležitější a ten je velmi dobrý. Joann Sfar má židovské kořeny a tak je mu toto téma velmi blízké. Jeho přístup k náboženství přitom není ani odmítavý ani bezpodmínečně pozitivní, ale spíš mile smířlivý. Když se rabínův kocour "naučí" mluvit, začne klást zajímavé otázky, ale nedovedu si představit, co se bude dít v další knize, pokud mluvit nebude. Každopádně mě série zaujala a určitě si přečtu i druhý díl (a snad i další, pokud je někdo vydá).
  • Kocour
    Kocour18.3.2010 14:25Safari pláž
    Přirovnání autora Mawila k Woody Allenovi na zadní straně přebalu značně pokulhává. Je snad hlavní hrdina králík jeho alter ego? To asi těžko. Brýle by tomu napovídaly, ale nesedí mi to - existuje snad nějaký byť sebemenší důvod, aby byl hlavní hrdina králík a ne člověk? A může králík flirtovat s holkama na pláži? Podle autora ano, ale do města už nesmí. Poradit si neumím ani s nemotivovanou nahotou. Díky ní to vypadá, jako by Safari Pláž mířila především na mužské náctileté čtenáře. Nevím jestli je to mnou, že tohle dílo neumím uchopit, nebo se jedná o chybu autora, ale připadá mi to, jako by Mawil nevěděl, co vlastně chce. Letní lehce erotický teen příběh, nebo dobrodružství králíka, kterého jsem zprvu považoval za mimozemšťana? Protože dohromady to prostě nejde. Co si z toho mám vzít? Co autor zamýšlel? Nevím. Neurazí, nenadchne, kresba pěkná. 50%.
  • Kocour
    První dva Conany z řady Comicsových legend jsem nečetl, myslel jsem, že to bude hrozná hloupost, ale tenhle svazek mě příjemně překvapil. Dějová linie je v podstatě dost naivní a takové to likvidování závěrečných bossů na konci každého příběhu mi přijde poněkud směšné, ale některé momenty jsou fakt výborné. Například ta epizodka s Rudou Sonjou nebo předtím pár scén s Fafnirem.. Fakt jsem ale nepochopil, s jakou rychlostí dokázal měnit strany, když jeden den útočil na město a druhý den ho bránil:D Takhle to napsal už Howard? Možná si časem seženu i ty předchozí dva díly...
  • Kocour
    Kocour15.3.2010 10:46Sloni v Marienbadu
    Přečetl jsem si Pandemonium aneb Dějiny sousedství, které mě mile překvapilo svým absudrním humorem, ale Sloni v Marienbadu mě skoro ničím nezaujali. Jedna výjimka tu je, na tom se asi všichni shodnem: rezidence Shlechtfreund a přepisování Franze Kafky. To se fakt povedlo. Jako celek ale nic pro mě.
  • Kocour
    Knížku jsem přečetl najednou, dost mě pobavila, styl humoru je mi blízký, přesto si nejsem jist, kolik mi toho z Janíkových návštěv u Kokešů zůstane v paměti. Je pravda, že to rozhodně není pro každého, ale mě se Pandemonium líbilo. Jenže jsem v tom nenašel nic hlubšího, jen příjemnou jednohubku na jeden večer, která rozesměje, ale neuchvátí. Někdy si to ale určitě zopakuju.
  • Kocour
    Kocour10.9.2004 21:47Punisher II.
    Jo, to je super..Sranda a šílená nadsázka..
  • Kocour
    Kocour10.9.2004 21:46Zázraky - Marvels
    Jo tohle je bezdiskuze. Rosse přímo žeru, jen ta cena..Sem chudej student a tohle je neúnosná cena...
  • Kocour
    Kocour10.9.2004 21:40Lobo se (z)vrací!
    Tohle je proste prdel.Nic vic ale nic min. A t o mi staci:o))
  • Kocour
    Kocour10.9.2004 21:36Garfield #00: Ve velkém
    Je zajimavy sledovat jak se vyvijeli Davisovi kreslirske schopnosti ale moc vtipny mi to teda neprislo..Este to neni vono a ze zacatku teda garf vypada silene.
  • Kocour
    Kocour23.8.2004 15:18Vrána
    Tahle kniha mě dost ovlivnila, asi nejvic ze vseho co sem kdy cet..
  • Kocour
    Kocour29.6.2004 11:43Gradus #01
    Nevim jesli to můžu objektivně zhodnotit páč sem přečet jen prvních pár stránek a pak znechuceně odložil ale to co sem viděl byl shit neuveritelneho kalibru, to se opravdu jen tak nevidi..Nepovi mi nekdo jak to vlastne skoncilo?:o)
  • Kocour
    A tenhle se mi taky líbí, prostě proč ne?Má to docela jakousi "naivní" atmosféru doby vzniku..
  • Kocour
    Pěknej komiks:o)
  • Kocour
    Kocour24.6.2004 21:42Liga výjimečných I.
    No, MdS, s filmem ma tahle kniha společnej asi jen název takže to bych tu nerozebíral, ale jinou kresbu si k takovýmu scénáři nedovedu představit, rozhodně je nadprůměrná a příběh je..prostě bomba, vyloženě lahůdka.
  • Kocour
    Tohle je fakt pohodová bláznovina...Osobně se mi nejvíc líbila "Příhoda na mostě", Slavkov mě moc nevzal a je to trochu podivný..No prostě Saudkoneffofská zábava...
  • Kocour
    Tohle je fakt pohodka...
  • Kocour
    No ale na Donjon to bohužel nemá..Jinak bezva!
  • Kocour
    sammpa lajunen: Není poměrně nudný, jen mírně zaostává za předchozím Králem..Na běžné poměry ho považuju za nadprůměr
  • Kocour
    Nepřekonatelná pecka!!:o)
  • Kocour
    j0hni:To je chyba páč Všech bitek veký král je podle mě ještě vtipnější...No, Donjon je prostě super!!
  • Kocour
    Kocour19.6.2004 21:34Pan Ovocňák II
    Tento druhý díl není tak "amazing" ale přesto je to neskutečně vtipná záležitost..
  • Kocour
    Kocour19.6.2004 21:32Pan Ovocňák
    PAN OVOCŇÁK!!!!!Nic takle vtipnýho už sem dlouho nečet..takovej typ humoru kerej s "vtipama" spidermana, masky a čehokoliv dalšího nesnese srovnání!!:o)
  • Kocour
    Tohle sem dostal jako vtip ale je to bezva!:o) Je to taková cesta tam a zase spátky a prečet sem to asi za dvacet minut po které sem se dobře bavil..
  • Kocour
    Kocour17.6.2004 19:32Punisher I.
    Jo, tohle je vážně bezva..
  • Kocour
    Tohle je dokonalý!!
  • Kocour
    Kocour17.6.2004 19:30Kontejner Maxe Anderssona
    Pixy vede..samozřejmě..Ale kontejner je taky báječný psycho:o) ZLEJ SANTA KLAUS!!!
Sbírka z comicsů na CDB
Četl/a: 348 (cca 133042 Kč)
Mám: 368 (cca 145582 Kč)
Chci: 35 (cca 7273 Kč)
Sháním: 0
Nabízím: 7 (cca 1499 Kč)
Osobní: 0
Sbírka mimo CDB
Četl/a: 0
Mám: 0
Chci: 0
Sháním: 0
Nabízím: 0
Osobní: 0