• Saiffer
    Saiffer mecenáš21.12.2022 14:45Zaklínač #01: Skleněný dům
    Komiks veľmi príjemne prekvapil. Scénarista vie podať povahu Zaklínača aj atmosféru sveta veľmi dobre.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš13.2.2022 03:08Warhammer 40,000: Marneus Calgar
    Moje prvé stretnutie so svetom Warhammer a je to absolútne dokonalé.
    Čo sa žánru akčných komiksov týka dávam 10 z 10 lebiek chaosu... úžasné, epické, brutálne, plné pompéznych hlášok, beznádeje, sektárskeho zmýšľania a úplneho pohltenia vojnou. Neuveriteľne krásna kresba s množstvom detailov rozstrielaných tiel :D ale hlavne funguje pátos, komédia, akcia a pompéznosť vždy tam a vtedy kedy má.

    Scénar je písaný tak, že na ozaj každej strane je buď niečo zaujímavé, posúva sa dej, alebo je odhaľované niečo z histórie Warhammeru. Mapka galaxie v rámci príbehu a občasné krátke zhnutia histórie sú už len čerešničku na smrťou požehnanej torte. Toto je akčné komiksové nebo.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš28.12.2021 12:02Venom #01: Rex
    Určite nadpriemerný scenár vrámci mainstreamu. Nie je to len príbeh, ktorý príde, vyrieši sa a odíde bez akejkoľvek zmeny na Venomovi alebo world buildingu tohto univerza. Zároveň to má krásnu kresbu. Silno odporúčam. Osobne ma ku kúpe dotiahol film Venom: Let there be Carnage, kde sa mi páčili vtipné dialógy medzi Eddie Brockom a Venomom. Tie sa v tomto komikse takmer nevyskytujú ale scénar je zas o niekoľko tried lepší ako ten generický vo filme.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš28.3.2016 14:21Deadpool: Drákulova výzva
    Od dôb kvalitného Loba, konečne opäť skvelo nahláškovaný komiks. Skvelé je aj to, že je relatívne aktuálny (vo svete vyšiel 10/2014), takže občas je tam narážka na vec spred ani nie roka a pol :)
  • Saiffer
    Pre mna velke sklamanie. V scenari bolo len par napadov, ktore stali za to. Kresba je cela taka skareda a akoby "narychlo". Viem, ze by to malo navodzovat "post-apo" atmosferu ale miesto toho je to len cele take nevábne a nemate radost pozerat sa na to i ked tam je kopec hrdinov. Pribeh ma vobec netahal. A cakal som i viac vtipnych hlášok.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš28.11.2013 21:47Liga spravedlnosti #01: Počátek (paperback)
    Čistý priemer. Nenápaditý, tuctový scénar. Občas dobrá hláška. Veľmi pekne kreslené. Ale scénaristicky tak pre 15-ročných.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš8.11.2013 15:34Gantz #01
    Veľkú časť tejto 1. knihy som už poznal, kedže to trochu zospoilerovali Pavlovský s Litošom na prednáške na ComicsSalone (čím ma ale dokonale navnadili). Vyzerá to kvalitne, oplýva to japonskými zvláštnostami, je tam erotika aj akcia. Ale hlavne... stále chcem vedieť čo bude ďalej! Čo mi trochu vadilo bolo, že každá scéna trvala asi tak o 2 strany dlhšie ako by mi prišlo prirodzené. Asi aj preto som mal pocit, že sa toho počas prvej knihy veľa nestalo. Pokračovanie musím mať!
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš7.11.2013 20:53Death Note - Zápisník smrti #08
    Pokračuje sa v nasadenej laťke a všetko sa opäť zamotáva. Chýba mi tam trochu istá dôležitá postava. A niektoré iné zas trochu lezú na nervy... ale aj tak stále chcem vedieť čo bude ďalej. Už sa neviem dočkať ďalšej časti.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš3.11.2013 11:50Death Note - Zápisník smrti #07
    Chuťovka. Manga v najčistejšej kvalite. Scénarista ukazuje, že vie ako narábať s príbehom aj napriek veľkým otrasom v postavách. Zlúpol som to na dva záťahy.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš2.11.2013 01:09Death Note - Zápisník smrti #06
    Veľmi vysoká kvalita scenára pokračuje (aj keď línia s firmou Jocuba ma nenadchýňa). Posledná štvrtina knihy dostáva neuveriteľný spád a núti ísť hneď na ďalšiu. Už už keď som mal pocit, že scénar je pritiahnutý za vlasy, uvedomil si to aj samotný tvorca a dané veci vysvetlil.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš30.9.2013 01:33Death Note - Zápisník smrti #05
    Scenar si svojou logikou a motivaciou postav udrzuje kvalitu. Krásne meni pravidla za behu. Ale odkedy sa hry vlozila firma Jocuba, nieco mi tam chyba. Asi ten strach o postavy Jagamiho a L.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš24.9.2013 23:03Death Note - Zápisník smrti #04
    Ešte lepšie ako predošlé diely!
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš21.9.2013 13:50Death Note - Zápisník smrti #03
    Tento diel som prečítal na jeden záťah. Ten scénar nemá chybu!
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš21.9.2013 13:49Death Note - Zápisník smrti #02
    Je to neuveriteľné ale scénar sa v skvele vymyslenom svete nezamotal a nabral ešte väčšie obrátky.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš20.9.2013 23:47Death Note - Zápisník smrti #01
    Moja prvá manga a rovná trefa do čierneho. Skvelý scénar ktorý šlape. Všetko do seba zapadá, dáva zmysel a je vždy vysvetlené prečo sa dané postavy chovajú ako sa chovajú. Navyše všetky činy sú ešte neskôr opäť podrobované kritike alebo skúmaniu. Kresba tiež parádna. Čo dodať.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš1.9.2013 22:53JLA: Liga spravedlnosti #1
    Dúfal som v dospelácky komiks. Bohužiaľ tento je orientovaný na teenagerov a mierne vyššie:
    - Hrozne mi vadilo naivita zápletiek a ich riešení.
    - Všetko sa musí vždy polopate vysvetliť.
    - Na konci vždy všetko dobre skončí... nikto nepocíti žiadnu stratu, zmenu, vývoj...

    Všetky tieto veci mi hrozne narúšali celkovú atmosféru celého komiksu. Akoby som sa nemohol vôbec vcítiť do postáv a báť sa o nich, či tešiť sa s nimi.

    Čo ale musím Morrisonovi uznať sú občasné vtipy (Hitmanove cameo rulez), a dobré nápady (napr. Green Lanternove vychytávky, občas nejaký príbehový zvrat alebo riešenie). To je však málo.

    Kresba je ináč prekrásna a knižne prevedenie dokonalé - výhoda je hlavne viazanie. Kvôli nemu je možné vidieť kompletne všetko aj tam kde sa strany komiksu spájú.

    Dvojku si už ale nekúpim, kedže ako vravím, som dúfal v menej naivný komiks.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš5.8.2013 10:01Drsná škola
    Na tento komiks som čakal približne 10 rokov - odkedy sa o ňom kdesi zmienil Pavlovský a moje oko zazrelo neuveriteľne vypiplané kresby. Bohužiaľ ma veľmi sklamal. Príbeh nakoniec síce dostane akú-takú pointu (a stále mi unikajú niektoré významy), no nemení to nič na veci, že 90% času ma jednoducho nebavil. Kresba je plná neuveriteľných detailov (a mikropríbehov samých o sebe), ale farby sú bohužiaľ hnusné (myslím, že to bol autorov zámer). Detailne kresby sú síce neuveriteľné, ale keď už po 15ty krát vidíte búračku a príbeh sa takmer neposunul, naozaj rozmýšľate či to máte chuť čítať ďalej.

    Jednou vetou: Autori spravili tak depresívny príbeh a hnusné mesto, že som to ledva dočítal.
  • Saiffer
    Neviem ako to Joss Whedon robi, ale kvalita jeho scénarov funguje jak vo filme (Avengers) tak v seriáloch (Buffy, Firefly, Angel, Dollhouse) no a teraz vidím, že i v komiksoch. Dajte mu postavy s históriou (alebo dosť času aby ju vytvoril) a on z nich vyžmýka aj to, čo ony samé netušili, že v sebe majú. Asi to bude tým, že vždy dodrží 5 základných pravidiel:

    1. Emócie fungujú.
    2. Hlášky sú vtipné.
    3. Postavy majú svoju povahu, motivácie a tým hĺbku.
    4. Vyhýba sa klišé.
    5. Vždy chce daným príbehom alebo situáciou niečo povedať. Inými slovami, všetko tam má svoj zmysel.

    Najlepší X-meni čo som doteraz čítal. Parádna, moderná kresba je už len čerešnička na torte.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš6.1.2013 17:39Kůstek #03: Čas zabíjet draky
    Nerozumiem ako dokáže prejsť od uleteneho ale inteligentne vtipneho dielka, cez temnu ciernu beznadej az ku heroickej cirej fantasy s presahom do socialno-politickeho pranierovania ale Kustek to dokazal. Jeff Smith je zdatný rozprávač, perfektný kreslic a ma originálne nápady. Čo viac si od komiksu priať?
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš6.1.2013 02:38Kůstek #02: Oči bouře
    Vsetky superlatívy, ktore som napísal pri prvej knihe platia aj naďalej až na to že tento diel je oveľa rozvlacnejsi (obcas az priveľmi) a hustnuca atmosfera mi ku Kustkovi nesedí az tak ako ta komická.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš5.1.2013 16:23Kůstek #01: Útěk z Kůstkova
    Kustek je jemny a chrumkavý ako zapékánky :) Autor tu dokonale využil možnosti komiksu (napadnutie snehu, zhorenie klobuka, napnutie bicepsu, rozseknutie lana), vytvoril prepracovaný príbeh, Dalej postavy, ktorých činy majú zmysel a motiváciu. No a ta situacna komika je proste úchvatná :)
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš3.1.2013 02:14Superman: Pro zítřek #1
    Zvláštne že som zabudol, že som už tento komiks čítal (pred 4 rokmi) a zistil som to až tu keďže som našiel svoju recenziu. Zo ale možno hovorí ak niečo o tomto komikse. Superman pre mňa nikdy nebol zaujímavou postavou, no tu ho Azzarello dokázal dostať do netradičných situácií a dotiahnuť k necakanym dilemám. Za co ma u mna scenaristicke plus.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš1.1.2013 21:05Fanouš: Továrna zkázy
    Vyrazny a sympaticky asocialny hrdina, dobre vystavaný príbeh, perfektná komiksova kresba so zmyslom pre detail, skvelé vtipy, uletena atmosfera (ale dokaze byt aj drsná ked chce), zábavné narážky (Ninja korytnacky, Salvator Dali, Star wars) a este si komiks si robí srandu aj sám zo seba. Nuz... co dodať. Asi najlepší česky komiks a hrdina na akého som doposiaľ narazil. Klaniam s autorovi.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš31.12.2012 19:39Goon #01: Nic než utrpení
    Dokonala kresba, kvalitné aj lacné vtipy. Scenár uleteny ale v prospech skvelej atmosfery, kde človek nikdy nevie čo bude ďalej a vždy ma prednost zabava pred logikou. Dávam 4 hviezdičky len preto, lebo toto bol môj najočakávanejší komiks roku a občas ma proste vtip nezasiahol, co zamrzi, kedze mám pocit že na nich to Goon celé stavia. Kresba vsak boduje vo vsetkych smeroch a buddy atmosfera je bechybna.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš28.12.2012 03:18Voleman #01
    A par dobrých rozprávačskych komiksovych nápadov. Tie ma zaujali najviac.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš28.12.2012 03:16Voleman #01
    Príbeh priemerný - skôr také zoskupenie situácií. Kresba kvalitná. Zaujímavý rozbeh, uvidíme. Neviem prečo som cakal o čosi viac. Som zvedavý na ďalšie číslo.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš20.12.2012 13:47New X-Men #02: Impérium
    Od prvého dielu sa zlepšil scenar, pridali sa hlášky, nápady. Originálny je aj ten nemý príbeh. Dobrá práca s postavami.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš15.12.2012 03:19New X-Men #01: G jako genocida
    Aj keď sa tam diali krute veci, ten dej ma nejak nevedel chytit. Uvidíme čo ukáže pokračovanie.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš27.10.2011 00:26Živí mrtví #03: Bezpečí za mřížemi
    Stále parádne nakreslená zombiárna so skvelým scenárom. Čo dodať. Chcem ďalšiu časť!
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš22.10.2011 01:55Lupus #01
    Zaujímavé a nové, ale nejak do mňa neprešiel pocit presahu toho scenára. Inak dobre nakreslené - vlastne ma ku kúpe presvedčil výraz hlavného hrdinu. Ten pohľad je nejakým spôsobom zvláštny.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš9.9.2011 18:01Punisher MAX #03: Matička Rus
    Najlepší Punisher aký som kedy čítal. Ak chce niekto spoznať podstatu Punishera, tak tu.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš10.6.2011 10:48Dilbert #01: Jak vydrhnout velrybě stoličku
    Niekedy fakt vtipné, no väčšinou som sa smial len tak popod fúzy. Čiže priemer, ale určite pôjdem do ďalšej časti, lebo sa teším, keď to začne byť viac o IT a managerských joke-och.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš10.6.2011 10:36Pixy
    [spoiler]
    Originálne, nové, osviežujúce. Skvelé nápady ako domy nakazené graffitmi, žijúce a serúce peniaze, žijúce potretené embryo - wau :D Ale od polovice už som mal pocit, že príbeh nejak stráca dych i nápady. A koniec mi prišiel vyložene do stratena čo ma sklamalo :/
    [/spoiler]
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš26.2.2011 19:55Kick-Ass: Nářez
    Dopredu priznám, že som film videl skôr ako komiks. A filmu som dal 10/10. Znamená to, že mi tie najsilnejšie myšlienky a najoriginálnejšie nápady našupoval do xsichtu snímok a tak komiks bohužiaľ hral druhé husle. Preto neviem ku komiksu zaujať postoj.

    Podobne sa mi to stalo pri SinCity, kde som najprv čítal komiks a potom videl film. A film bol skvelý, ale nejak... som už všetko v ňom predtým videl a vedel.

    Kick-Ass komiks je drsnejší ako film, je temnejší, dokonale nakreslený a tiež plný nápadov. Len už som ich väčšinu videl v tom filme.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš26.2.2011 19:46Živí mrtví #02: Míle a míle
    Ešte lepšie pokračovanie ako jednotka. Inak platí môj názor, ktorý som napísal pri predošlom diele.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš26.2.2011 19:45Živí mrtví #01: Staré dobré časy
    Skvelé dialógy, uveriteľné postavy, dobré zápletky. Skvelé je, že to nie je len akčná žbrnda. Podstata sa skrýva v postavách a zombie sú len skvelou kulisou na štart emócií. Zároveň je to parádne nakreslené i vytlačené. Zatiaľ najlepšia zombiárna, čo som čítal.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš24.8.2010 12:35Vycházející hvězdy #02: Síla
    Absolútne parádne. Skvelé na Straczynskom je, že dokáže meniť ešte aj to, O ČOM komiks vlastne je - resp. predpokladáte, že bude - a on to zmení počas deja.
    Všetky otázky z predošlého dielu sú zodpovedané, všetky malé príbehy každej postavy vypointované a hlavná myšlienka silná. Každá postava dostane zmysel ešte aj v inom význame. No proste je vidno, že Straczynski je PÁN scénarista.
    Kresba je priam dokonalá a technická stránka bezchybná.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš21.8.2010 15:33Vycházející hvězdy #01: Zrozeni z ohně
    Po 4roch rokoch (momochodom PRESNE na den :)) som si ich znova prečítal a do bodky súhlasím so svojim pôvodným komentom.

    Geniálny komiks, ku ktorému sa človek má chuť vrátiť.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš19.8.2010 15:57Mrtvý nebo živý
    Skvelý začiatok, zaujimavá aj kostra príbehu (čo sú komiksy, čo sú superhrdinovia) a niektoré pointy. Ale koniec ma nejako sklamal. Viem aký mal mať na mňa dopad, ale nefungovalo to. Takisto hlavný záporák už často rozprával príliš dlho príliš klišoidné veci ako je on zlý a podobne.

    Nakreslené je to výborne.

    Kvalitný komiks, ktorému chýbalo málo aby sa usadil v pomyselnom komiksovom nebíčku.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš19.8.2010 15:52Fell #1 - Kruté město
    A ako tu už napísali predomnou. Tá atmosféra (ktorú som v takej hutnej a špecifickej forme ešte nezažil) je dosiahnutá perfektným splynutím kresby a príbehov (a hlavnej postavy) v jeden skvelo fungujúci celok.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš19.8.2010 15:48Fell #1 - Kruté město
    Dokonalá chladná atmosféra. Inteligentné pointy. Chytlavá hlavná postava, ktorá prináša trochu nádeje a logiky do sveta hnusu a chaosu. Čo viac si priať.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš12.7.2010 20:54Malý upírek
    V prvom prade poviem, že som čakal niečo tak kvalitné ako Donžon a preto som asi tak sklamaný. Malý upírek je síce strašne zlatý, ale mám pocit akoby sa komiks nevedel rozhodnúť či to chce byť pre deti (jednoduché pointy, dobrácke rady, občasné okienko ale sled okienok, ktoré v podstate v príbehu nedávajú zmysel, ale sú len takými hrátkami navyše) alebo pre dospelých (narážky na známe osobnosti, fatalizmus, občasná brutalitka).

    Mám pocit akoby Joann Sfar chcel do príbehu nacpať všetko, čo pozná a má rád, ale bez nejakého rámca, jednotného príbehu.

    Aspoň, že kresba výborná - však Donžonovská. Príbeh je ozaj priemerný, ale komiks je to vcelku príjemný. Vyhodené peniaze to nie sú, ale viackrát to asi čítať nebudem.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš9.1.2010 16:33Život mi pije krev
    Keby som to čítal ako 15 až 18-ročný tak by to pre mňa bol asi "dosť super komiks". Príbeh je v podstate jedno veľké "chalan chce holku", ale nedočkáte sa nejakých prevratných myšlienok, zvratov či čohokoľvek, čo by vám nejak viac utkvelo v pamäti. No, možno hej, ak ste v horeuvedenom vekovom rozhraní. Ku kúpe ma pritahol skvelý názov "Life Sucks", to, že sú tam upíri a to, že to má byť o mladom týpkovi, ktorému nič nevychádza. Bohužiaľ ten príbeh je fakt dosť jednoduchý a ničím prekvapivý :/ Kresba je fajn a technické prevedenie na jednotku.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš9.1.2010 16:20Transmetropolitan #01: Zpátky v ulicích
    Je to hláškarská švanda a hlavne ku koncu sa mi páčili tie pekné filozofické vidle, ktorými prebodal snáď všetky viery. Zo začiatku to bola len taká oddychovka, ale potom ma Spider dostal. Chcem viac.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš16.11.2009 19:30Jak rozumět komiksu
    Jo, a tie nápady ako ukazuje, to o čom hovorí sú tak krásne hravé a názorné. Ten človek proste vie vysvetlovať :)
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš16.11.2009 19:26Jak rozumět komiksu
    Tento komiks mi nedal také naplnenie ako mi dávajú iné komiksy, ktorým so ochotný dať 100%. Lenže človek musí hodnotiť vzhľadom na účel, ktorý chce dané dielo dosiahnúť.

    Táto kniha dokázala vecným a serióznym vedeckým prístupom ukázať ČO vlastne komiks je. A zároveň to podať zrozumiteľnou, ba dokonca vtipnou formou.
    Doteraz som veril, že komiks je umenie. Teraz už to VIEM.

    V kľude by túto knihu mohol niekto citovať vo svojej vedeckej práci. Je krásne, že si McCloud dal tú námahu. Vytvoril ozajstný vedecký pilier pod komiksom a dal mu vážnosť i históriu.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš27.9.2009 13:28Y: Poslední z mužů #01: Jako jeden muž
    Kedže mi nápad prišiel originálny, tešil som sa ako ho scénarista vyžmýka. Na jednu stranu sa mu to podarilo a nadhodil problémy, ktoré mi vôbec nenapadli, na druhú stranu sa príbeh hlavne v druhej polovici dosť zmiešal s politikou a natiahol do takých divných scénok, ktoré trochu stratili atmosféru. Celkovo (atmosfericky) veľmi príjemný úvod prešiel do (atmosfericky) rozpačitého konca. Logika príbehu ale funguje, kresba krásna, nápad super... ale popravde som očakával, že sa budú viac riešiť biologické, katastrofické a zábavné problémy ako to, kto bude na akom poste štátu. Na môj vkus by to chcelo menej politiky a príbeh trochu zrýchliť.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš25.11.2008 23:36Donžon - Soumrak #101: Dračí hřbitov
    Toto je proste moja šalka krvi :) Dokonalý humor. Argo (ktoré prebralo Dožona po Motkomikse - nech je mu zem ľahka) by som chcel pochváliť aj za dodržanie štandardnej kvality, ale hlavne, že ho začali znova vydávať.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš8.9.2008 19:39Superman: Pro zítřek #2
    Konečne u mňa Superman získal "dušu". Batman: Ticho a Superman: Pro zítřek ukazujú ako Superman rozmýšľa a za čím si stojí. To ma na príbehu zaujalo najviac. Na druhu stranu to nie je príbeh, ktorý by ma úplne zrazil na kolená, alebo zasiahol nejak hlboko. Je však pravda, že niekedy som si nebol istý, čo sa dialógom chcelo povedať, takže mi možno niečo ušlo.

    (Hodnotenie dávam pre obe knihy ronvake pretože ich beriem ako celok)
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš8.9.2008 19:38Superman: Pro zítřek #1
    Konečne u mňa Superman získal "dušu". Batman: Ticho a Superman: Pro zítřek ukazujú ako Superman rozmýšľa a za čím si stojí. To ma na príbehu zaujalo najvaci. Na druhu stranu to nie je príbeh, ktorý by ma úplne zrazil na kolená, alebo zasiahol nejak hlboko. Je však pravda, že niekedy som si nebol istý, čo sa dialógom chcelo povedať, takže mi možno niečo ušlo.

    (Hodnotenie dávam pre obe knihy ronvake pretože ich beriem ako celok)
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš19.1.2006 17:45Donžon - Zenit #01: Kačerovo srdce
    ...a ešte musím dodať, že tiež som rozmýšľal či do toho vôbec ísť a prvýkrát v živote som sa dal ovplivniť komentármi a hodnoteniami na comicsdb (ostatné komiksy by som kúpil aj bez toho). Prvýkrát ovplivený a taká trefa :)
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš19.1.2006 17:42Donžon - Zenit #01: Kačerovo srdce
    to Slaine: Do tohto choď na 100%. Jednoducho komiks robený s takou ľahkosťou, vtipom (či už scénaristickým alebo kresliarskym) v každom okienku... to som ešte nevidel. Ten humor je proste neprekonatelný. Zaradil by som ho niekam medzi Simpsonovcov, Uvolnete se prosím a Pavlovského hlody :) Kresba k tomu sadne dokonale... a inak musím povedať, že Lewis Trondheim sa po "Jen čtvrt vteřiny na život" a "Donžonovi" stal mojím naj autorom (vedla Gaimana a Straczynského).
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš2.11.2005 13:12Wolverine a Hulk
    Ok toto ozaj nemá zmysel. Končím.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš1.11.2005 15:24Wolverine a Hulk
    to Zack: Pozri, tu kontroverznú narážku so Slovákmi a zmyslom pre humor si si mohol odpustiť, pretože sem by sa (aspoň pokiaľ ja viem) mali písať názory na komiks a nie na slovenský humor. A už by sa mohlo skončiť toto nezmyselné hádanie sa, lebo to sem nepatrí, nehovoriac o tom, že sme šecia na jednej komiksovej lodi tak vo co go.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš25.10.2005 16:30Wolverine a Hulk
    to zajo: Presne toto som mal chuť napísať tu už pár dní, ale dúfal som, že keď to neurobím snaď táto ničneriešiaca hádka skončí skôr. Tiež ma to zovšeobecnenie naštvalo.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš12.7.2010 21:33* Připomínky a návrhy
    Králíčkovy sebevraždy (Andy Riley)
    http://www.kosmas.cz/detail.asp?cislo=144326
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš3.1.2008 22:36* Připomínky a návrhy
    To radenie v zbierkach podľa "počtu komiksov" je ideálne :) už som o to chcel to tu chcel napísať a zrazu som zistil, že je to už spravené :)
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš3.1.2008 22:34Pindárna
    Oukej, takto druhý deň nového roku som sem zabludil (po pár mesiacoch) a musím povedať, že som nečakal také super zmeny! Možnosť spraviť si svoju zbierku, zapísať si svoje objekty túžby (komiksy uchyláci) a k tomu všetkému si pekne pridať svoju fotečku - tak to áno! Zdvíham prst hore až prerážam strop.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš3.1.2008 22:27Stripy, jouky, fejky :)
    Ten posledný je na motívy všetkych doskových AD&D hier a je to tiež šupa!
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš3.1.2008 22:26Stripy, jouky, fejky :)
    meno originál: Order of the Stick
    meno preložené do češtiny: Hůlkový řád
    adresa preloženého do češtiny: http://www.oots.cz/main.php?view=22&item=1&auth=
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš3.1.2008 22:24Stripy, jouky, fejky :)
    Ďalší skvelý komiks, tentokrát s menej patetickým a skôr láskavým a dumb humorom na motívy MMORPG PC hry World of Warcraft
    meno: Shakes & Fidget
    adresa na originál v nemčine: http://www.shakes-and-fidget.com/index_saf.php?area=comics
    adresa na preložený do češtiny: http://wowfansite.clanweb.cz/heroes.php
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš3.1.2008 22:22Stripy, jouky, fejky :)
    Skvelý komiks na motívy MMORPG PC hry World of Warcraft
    meno: Looking for Group
    adresa: http://www.lfgcomic.com/page/1
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš15.10.2006 01:06Pindárna
    doterná poznámka: Pri Punisherovi III. nie je napísané v poznámke, že original vyšiel v The Punisher (Marvel Knights 2001 series) issues 1-6 ... k Punisherovi I a II. také poznámky sú...
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš24.2.2006 23:47Pindárna
    Neviem, či to mám písať sem, ale v článku o John Doe-ovi na stránke Zkratu je zlý odkaz na záznam na comicsdb.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš13.2.2006 22:32Pindárna
    teda na comicsdb hlavnej stranke samozrejme...
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš13.2.2006 22:31Pindárna
    minibug: comiczcon na hlavnej stránke ma bad link..
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš28.12.2005 13:11Pindárna
    to Zack: No predtým, než som napísal ten môj nápadík, som to práve s Asterixom skúšal a vyhodilo mi to aj iné veci, ale ak sa bude vyhladávanie prerábať, tak super. Napríklad doteraz som nepochopil, prečo sa mi pri vyhľadávaní slovíčka "donzon" alebo "donžon" nevyhodí žiaden záznam. A s tou grafikou súhlasim s andrem. V jednoduchosti a prehladnosti je krása. Nechať tak.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš27.12.2005 21:35Pindárna
    A zaujímavé by bolo, keby sa pri každom titule pod obvyklými informíciami vypísali aj tituly jemu príbuzné (napr. ak som na Asterixovi, tak pod všetkými info a komentármi by boli ešte navyše odkazy na ďaľšie diely Asterixa aj s hodnoteniami - aby človek videl, ako je ohodnotená celá séria)
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš27.12.2005 01:35Pindárna
    Týýý brďo, vy mi čítate myšlienky. Presne toto ma včera napadlo. Ozaj by sa hodil taký filter na vlastné príspevky. A super by bolo, keby sa to dalo urobiť s kohokoľvek príspevkami.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš10.12.2005 14:11Pindárna
    to andre: No. Zas netreba to preháňať, že ano :)
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš7.12.2005 23:49Pindárna
    No po tomto vašom dialógu by som Hellboya kúpil aj svojmu päťročnému synovi :) (keby som teda nejakého mal)
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš6.12.2005 18:01Pindárna
    Slaine: Mno to sis všimol správne. Neviem. Akože zatiaľ sa mi páčil len jeden Hellboy a to ten úplne v prvej CREWi a aj to len kvôli pár ftípkom. Nejak ma tá mytologia nebere. Možno dakedy skúsim kúpiť jeden book, ale zatím ma to neťahá. Inak sa už teším jak mi dojdu komiksíky .. to budú vánoce :)))) ...a btw šťastného komiksového mikuláša šetkým ;)
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš5.12.2005 00:48Pindárna
    to Slaine: Neuvedomil som si, že to budeš čítať aj ty ;) Ale nie. V každom prípade musíš uznať, že tá cena je dosť vysoká. Ja sa tiež držím toho, že sa pokúšam skúsit almost-all žánre a hlavne neprísť o KLASIKY a aj preto som sa ohľadom Slaine-a pýtal. Problem, je že sú to tri diely a teraz vychádza toľko komiksov... Je to trochu paradox. Už toho vychádza také množstvo, že to nestíham kupovať a vlastne by mi nevadilo trochu pribrzdiť. Ale zas, ak to pomôže komiks. povedomiu bol by som ozaj rád. Predsalen o komiksoch som zatiaľ kecal len tu na auditkách. Na živo snaď vôbec (predsalen comics-salon bol moje prvé life stretnutie s ľudmi z branže). Dúfam len, že sa to kvantum komiksov, ktoré vyšli tento rok a ktoré majú výjsť nabudúci, neobráti proti samotným vydavateľom. A hlavne dúfam, že budúci rok zarobím viac ako tento :)))
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš4.12.2005 21:43Pindárna
    to DEmnoG: Mno jo. Tak tomu hovorím odpoveď priamo pre mňa :) A vzhľadom na to, že anglické verzie nekupujem (preboha, potom by som ich musel zkompletizovať a to už by sa moja peňaženka úplne rozkompletizovala), tak si to Rohatého nekúpim. Tiež sa mi zdá tá cena prehnaná. Ešte k tomu Slaine a Bisley nie sú zrovna moji obľúbenci. Jo a chcelo by to asi trochu reklamy na comicsbd. V Crewi už je, ale trebalo by aj na stránkach... asi to hodím aj na svoju aj na Lobotomiu - nemáte náhodou nejaký svoj banner?
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš2.12.2005 22:34Pindárna
    to DEmnoG: to "A máš" si nevšímaj :)
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš2.12.2005 22:33Pindárna
    # to DEmnoG: Poznám lepšie, to hej, ale pýtam sa, lebo bych nerád prišiel o niečo fajné. A máš
    # to Zack: Aj som si myslel, že Visa Electron bude taká micro-light-shit verzia normálnej Visa karty. A tiež som nikdy nepochopil tie čakacie doby. V každom prípade už ma chytá tyk si niečo objednať from cudzina.
    # a ešte k tej téme, že čo máme rozčítané... (i keď to nie je komiks) tak práve včera som začal opäť čítať "Zabíjení" od Kopřivu a trhám sa jak bejk :)
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš2.12.2005 00:45Pindárna
    to Zack: Tak zas až tak si v angličtine neverím. A druhá vec je, že nemám žiadne skúsenosti s nákupom z iného štátu. Vedel by mi niekto povedať, akú kartu na to vlastne potrebujem (ja mám k obyčajnému študentskému účtu Visa Electron, ale to asi nestačí) a koľko taká najlacnejšia stojí? Díky
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš2.12.2005 00:42Pindárna
    Slaine: Dík za rozbor :) Je pravda, že Bisleyho dosť nemusím (a čudujem sa, že si to pamätáš), ale je aj pravda, že v modrej Crewi som si rád pozrel Slainovo brutálne zGIGANTENIE popri tom jak mu oči vyleteli cez pol strany a ruku mal pri nohe :) Žiadna sekera neostala suchá :) Ale to, že je to už uzavretý príbeh ma láka... tie zmrvené farby ma zas odstračujú... je to ozaj tak hrozné ako tu viacerí píšete? Asi si to budem musieť mrknúť priamo v obchode.. a dúfať, že to nebudú mať zabalené
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš30.11.2005 19:18Pindárna
    Tak sa zapojím do diskusie, už len kvôli zachovaniu bytia tohto auditka :) V každom prípade sa nikto čudovať nebude, že mám rozčítaného Jimmiho Corrigana a nie a nie sa dostať na koniec. Okrem toho "musím" dočítať Sandmana č. 2 na čo sa teším asi najviac. Inak Slaine, to je ten Smax naozaj tak nudný? Pavlovský myslím niekde písal, že je to mrte fantasy sranda. A jaký je ten Rohatý búh. Oplatí sa ho kúpiť, ak nemám ešte ani prvú čast? A tá tretia časť uzatvára príbeh, alebo je to otvorené, len už to nikto vydať nechce?
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš5.10.2005 19:50Pindárna
    Táák konečne som si to prečítal. V podstate súhlasím so všetkým, ale pobavilo ma ako Andre dal ako príklad mamičku, ktorá nakupuje komiksy synáčkovi. Keby mu tak kúpila novú Crew (vzhľadom na Dredda a Bivoja) :)))
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš2.10.2005 20:51Pindárna
    Mne keď sa niečo nechce čítať, tak si to vytlačím. Tak sa to číta oveľa príjemnejšie. Ale zase tlačiť si auditko...? Heh to už je aj mňa moc.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš3.7.2005 11:10Pindárna
    Ticho 2 vyšlo už 30.6. a ešte to tu nie je. Ts Ts. :))) nie že by som nemal čo robiť... asi si idem prečítať tie MdS-ove komentáre.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš8.6.2005 15:32Pindárna
    Jak milá rodinná atmosféra :)
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš27.12.2004 20:29Pindárna
    Môže mi niekto vysvetliť, čo je to číslo vedľa môjho mena, keď som pihlásený. Počet komentárov, ktorými som zatiaľ prispel, alebo čo?).
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš25.12.2004 17:07Pindárna
    Hmm ... už tu skoro každý má svojho psychológa alebo psychloložku... už sa tu rozoberajú same psychopoložky a za chvíľu príde na rad možno aj psychosúložka... Inak veselé vianoce... a keď už budete jromadne zasielať ten Zackov psychopaskvil tak prosím jeden odošlite aj mne...
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš11.12.2004 18:00Pindárna
    ...prehladným...
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš11.12.2004 18:00Pindárna
    inak... táto stránka COMICS db je perfektná... aj jednoduchým ale veľmi prehladním a pekným designom... aj databázovo... number 1
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš9.12.2004 22:12Pindárna
    2 Ogre: Pozri, mne nejde o čakanie. Aj tak väčšinou čítam komiksy oveľa neskôr ako ich kúpim. Ale tá absolutne žiadna záruka, že mi za tie peniaze niečo dôjde a bude to v 100% stave ma proste nepustí. A keď už by som si to u teba objednával, tak aspon tak za 5000Sk aby som to mal naraz a lacnejšie ešte viac. A to už je pekná pálka (pre študenta). Inak je šlachetné čo robiš a fandím ti f tom.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš8.12.2004 19:44Pindárna
    2 Ogre: Ak by si posielal tie komiksy na dobierku, tak by som neváhal a kúpil ich cez teba. Ale nemienim ti najprv poslať 3000-5000 Sk a DÚFAŤ že mi prídu. To musíš pochopiť.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš7.12.2004 17:54Pindárna
    No v Bratislave je len jeden obchod s českými komiksami (brloh) a ten ho nemá a informovali ma tam asi takto: "Asterix 22 je vypredaný, dotlač nebude. Treba si počkať až to nevýjde v tej verzii 4v1." Takže to vyzerá tak, že na skladoch u vás (v ČR) ho už asi nemajú.
  • Saiffer
    Saiffer mecenáš7.12.2004 16:27Pindárna
    to all: vidím, že vyšiel Asterix 1. A ja som si myslel, že bude vychádzať už len v reedíciách po štyri. Tak ako to je? Výjdu postupne zase všetky diely, alebo tak vyšiel len tento prvý (ide mi o to, že zo všetkých dielov mi chýba iba 22jka a nikde ju nemôžem zohnať... a kupovať si kvôli tomu štvor-pack 20+21+22+23 sa mi zdá po prvé drahé a po druhé... by sa to zle vynímalo v zbierke :)).
Sbírka z comicsů na CDB
Četl/a: 28 (cca 8692 Kč)
Mám: 1163 (cca 312433 Kč)
Chci: 1 (cca 66 Kč)
Sháním: 0
Nabízím: 0
Osobní: 0
Sbírka mimo CDB
Četl/a: 0
Mám: 0
Chci: 0
Sháním: 0
Nabízím: 0
Osobní: 0