Sběratelský klub Diskuze pro sběratele comicsů.

Umění pro umění!Přiznám,můj zájem není zcela nevinný,několik autorů z Másla a Jukeboxu znám...Ale studuju biologii,takže jsem nezaujatá.Relativně.Jako všechny holky.Co kreslil Milo Manara.Zrzavý,kudrnatý,jak z tý povídky o Touze,co vyšla kdysi v Crwi2...
A sehnat se dají v Krakatitu,mém nejoblíbenějším knihkupectví.HaHáá!
Buď umění nebo lysohlávky :)
Díky ...jsem zapomněl.
AZTeck: A hergot! Umění! Tomu já nerozumím :)
Draco Nobilis: A kde se dají tahle veledíla sehnat? Upřímně ti přeju ty dva tituly, co si budeš moct nakliknout do sbírky... Ale hlavně s rozumem, ju? :-)
Kuš...
V Brně ve Futuru
Dneska jsem v LKáčkách objevil Thorgala: Alinoë za 50Kč.
BB/art nám ještě letos chystá pěknou nálož:
Punisher MAX: Od kolébky do hrobu - 24.6.
Freddie a já - 8.7.
Ultimates 2: Národní bezpečnost - 22.7.
Vetřelci 1 - 19.8.
Mistr a Markétka - 2.9.
Transmetropolitan: Zpátky v ulicích - 9.9.
Šen-čen: Cestovní deník z Číny - 16.9.
Sex Pistols - 30.9.
Hitman 4: Odvážným štěstí přeje - 30.9.
Život stojí za houby - říjen
Terminátor - říjen
Gemma Boveryová - říjen
Vetřelci vs. Predátor - listopad
Holka z HOPPERS - listopad
DMZ: Válečná zóna - listopad
Miluju Led Zeppelin - listopad
Vetřelci 2 - listopad
Swamp Thing – Bažináč 2: Láska a smrt - prosinec
Jinak jsem byl nedávno v onom krámě ve Varšavě (Díky, AZTecku) Komiksolandia. Je to takový miniaturní krcálek nacházející se v ochozu nad zastávkou metra. Nedá se říct, že by to byl krám napěchovanej od podlahy po strop, nicméně něco se tam najít dá. Zajímavý byl především velký výběr polských fanzinů. Celkový dojem: průměrný komiksshop.
V seqoyi včera ještě neměli. Ale bylo mi zděleno, že očekávají každým dnem......
to Woffce: ja mam pocit, ze v Seqoy/Caslavsky by se mela objevit. Na Crweconu jsem ji neziskal, pac uz byla vyprodana a na stanku Crwe mi bylo receno, ze bude doobjednana. Jinak kde ji 100% maji je Hudebni kram v Brne, pred chvilkou jsem tam volal:).