PKD Naposledy online: 20.11.2023 18:07
- Az na ten mirnejsi preklad, je super miti vsechny 4 B/SD pribehy pohromade a v pevne vazbe.
PKD4.11. 15:32Batman / Soudce Dredd
- Tohle proste, JO. Neni to scenaristicky na urovni Jokera ci Lex Luthor:muz z oceli, ale diky maniakalne promakanemu Bermejomu vizualu davam zaslouzene plne 4 hvezdy. Jen tak dal.
PKD3.3. 20:56Batman: Zatracení
- Neco, co tady dlouho chybelo. Laskyplne starosvetska pocta dedeckovi, co to vse zacal. Jeph Loeb opet nezklamal. R. I. P. Tim Sale.
PKD2.12.2022 21:45Superman: V každé roční době
- Rikal jsem si, tohle bude takova smutna tecka za cz DT serii, ale nakonec, emotivni a pro HC fandy, velmi prijemne. Zajimalo by me ale, zda Crew vyda i dalsi knihu, Tri Vyvoleni. Ta je totiz uz tez nejakou tu dobu, komplet.
PKD12.9.2022 20:11Temná věž - Pistolník #06: Poslední výstřely
- Klasická nadprůměrná úroveň. Jak jsem ostatně zvyklý.
PKD7.9.2022 12:42Temná věž - Pistolník #04: Dostavníková stanice
- Rozhodně squellé a ještě lepší, než předešlá kniha. Ne, že by byla špatná nebo tak. Vskutku našlapaných 230 str. Johns opět nezklamal. Tak šup šup Bbarte, sem s dalšími knihami. Už jich moc nezbývá, co se týče new52.
PKD7.9.2022 12:34Liga spravedlnosti #06: Liga nespravedlnosti
- Nemám co bych výrazně deodal. Jen...v podstatě bezchybné.
PKD7.9.2022 12:19Frankenstein
- Comicsovy zaver, 1.knihy.
PKD30.11.2021 20:40Temná věž - Pistolník #05: Muž v černém
- Jako vzdy, supr. Zvlaste 1.pribeh,kterym rezonuje vyborny film Rogue One. Jen pro tezke fandy. Emoce, SW atmosphera, ktera prakticky v shitoidni new film.trilogy absentuje a velmi zajimave nove i stare postavy, ktere zdarne rozsiruji SW universe. Salvador L. is back!
PKD16.11.2021 19:08Star Wars: Popel Jedhy, Vzpoura na Mon Cale
- Kulervouci naser, ktery prekonava o tridu predchozi knihu, o ktere jsem se mylne domnival, ze je perfektni. Jestli to tak pujde dal, plny pocet nebude dostacujici. Deprese, temnota a zmar. To vse a mnohem vic, vcetne propojeni s Clone Wars 3.s. a zasadnim filmem, Rogue One. Karlik Soule dokazuje, ze jeho Red Lanterns, nebyla nahoda. Jed chlape!
PKD30.6.2021 18:54Star Wars: Moře v plamenech, Pevnost Vader
- Super. Vader rulezzz!
PKD27.3.2021 15:48Star Wars: Vyvolený, Světlo pohasíná
- I když pořád tvrdím, že psychedelickokarikaturní vizuál alá Francie let 60tých (zvláště jsem měl celou dobu čtení/koukání na mysli Stvoření Světa z 57:) se ne zcela hodí do tohoto anihilačně apokalyptického příběhu (představte si R.U.R. od Alexe Rosse, ty bláho!) , do 5min. mi to přestalo vaditi a jak jsem měl obavu, která mě odrazovala od koupi, že ty šílené barvičky budou na zánět spojivek, tak nikoli. To jen internetové ukázky jsou mnohem barevnější, než jest reálný produkt. Uf. Prostě vodovky, co jsme používali ve výtvarce.;-) Ovšem, co musím Katce pochvalným mručením odsouhlasiti, je to, že v podstatě zachovala pův. text beze změn. Já totiž samotnou hru v knižním vydání z let 40tých vlastním (za nemalý peníz), takže bych si okamžitě všiml, jakékoli výrazné změny. Dále bych vyzdvihnul to, že výprava včetně oblečení je (a to mi nikdo nevymluví) z let 60.-70. ve kterých se totiž má odehrávati hl. děj, což málokdo ví. Pro Čapka byla pochopitelně budoucnost vzdálená 40 a víc let, těžká SF. A nejen pro něj. I P.K.Dick hodně v 50.letech umísťoval děje svých románů do 90tek.;-) Netuším, zda je to náhoda, nebo úmysl autorky, ale já ji za to dávám palec nahoru. Dokonce jsem se občas přistihl, že si prohlížím růz. dvoustránky s továrnou a spousty robotů, kteří se Katce fakt povedli asi nejvíce. Ty jejich tupé prázdné výrazy byly chvílemi opravdu děsivé. Pohledy (konečně!) do továrny samotné, včetně výroby robotů, jeden ze splněných snů. Když samoz. pominu tu zjednodušenou kresbu. Formát bych též pochválil, i když díky tomu to vypadá jako slabikář či dětská kniha, což nemůže (díky obsahu) býti dále od pravdy, heh. A na závěr bych jen Argo opravil ve dvou (pro někoho malicherných, pro mě důl., zvláště když jde o 1.comicsové vydání vůbec a ještě ke 100letému výročí) věcech... páč v r.2020 neuplynulo 100 let od divadelní premiéry (ty byla až 5.ledna 1921) ale od knižního vydání. Jo a RUR se píše takto a ne jinak, R.U.R. Páč bez těch teček, je to řeka v Německu. Shrnuto, mohlo to vizuálně dopadnouti lépe (mám na mysli to, že toto dílo by si zasloužilo prostě propracovanější a komplexní kresbu), ale taky hůře. Plný počet za to, že to vůbec vzniklo (+za dodržení pův. textu), páč II. vizuálně R.U.R. (pokud nepočítám onu jedinou 35min. film.adaptaci z 38), v podstatě neznáme. Takže díky aspoň za tohle. Pokud by Štěpánek tak kresbu neflákal, tak bych to dal okamžitě jemu, páč ta jeho Válka s Mloky s rozsahem pouhých 40str. (aby ho čert za to po poli honil) je byla a bude navždy...kulervoucí! A na Krakatitu už bylo viděti, že ho to buď nebaví, nebo ztratil jiskru, nebo co.P.s. a ano, souhlasím s kolegou Hanussenem, že by to klidně mohlo uspěti v zahraničí.Zvláště ve Francii a Belgii, dle mého odhadu. I když, i kladnou odezvu v Británii si dovedu představiti.;-)
PKD15.12.2020 10:50RUR
- Co k tomu asi tak napsati? Klasika, která pro dnešní ajťáckou omladinu a haranty by byla asi takový hluboký zážitek jako pro trekistu Hra o Trůny.
PKD19.11.2020 09:04Rychlé šípy (4. kompletní vydání)
- Nic pro sluníčkáře, pseudoliberály a podobné poťapané humanisty. Pouze pro nihilisty, cynické realisty apod. pochybné existence.;-) První 4 str. jsou kopnutím do xichtu dnešní, hyperkorektní společnosti, kde menšiny(ať jakkoli úchylné či zvrácené psychicky) diktují většině. A to se to vážení odehrává na poč.90tek. Tedy, části ve Watchmen universu. Rorschach v2.0 jest stejně nekompromisní, i když je to zřejmě v rámci lezení do zadku negrům apod. černoch, tak vysvětlení proč tomu tak je, mi sedí na 100% takže zatím ok. 1.kniha je ještě hodně temná, páč ve 2.knize už naplno nastoupí Superman a spol. a DC oblha se poněkud rozjasní. Johns sice tvrdí, že nejde vyloženě o pokr. Watchmenů, ale nevěřte mu. Jsou to kecy. Toto je regulérní Watchmen II, kde se jen tak ´´omylem´´ připletlo pár DC postav.;-) Taky se zde snad po1. mohl rozjeti na plný kule, a nedělati si hlavu s brutalitou, drsností a vulgarismy. V DC mainstreamu něco pochopitelně, nevídaného. Páč toto není comics pro haranty. Ukousl si sice obří krajíc, ale co se týče 1.knihy, tak nemohu nic výrazného vytknouti. Snad jen mě vždy zamrzí, že si to opět Gary Frank inkeroval sám a nepřenechal to svému častému inkerovi Jonu Sibalovi. Části s Batmanem byly voda na můj mlýn, co se týče odhalení jeho arogantně zbytnělého ega, ve srovnáním s kterým, je Luthor skromný a tichý člověk. Joker se povedl na 100% Riddler SPOILER!!! (kterému Komediant prostřelí koleno,a neptejte se mě, jak to, že je naživu, asi ten zmetek, dr.Manhattan) zde nápadně vypadající jako Frank Gorshin z tv Batmana ze 60tek, též potěšil a asi zatím top jest rozhovor Ozymandiase s Lexem Luthorem, který fakt stojí za to!;-) Je prostě squellé vědět, že Rorschachův deník, má OPRAVDU velkou důležitost a celý pův. Mooreův příběh si ho nepsal jen tak pro srandu králíkům. Jeden z nejzásadnějších DC počinů za 10 let. Minimálně. A ne, je mi naprosto u zadku, že jde o zásadní ságu pro Rebirth období, páč při zpětném pohledu za posl. 4 roky, jde o dosti zbytečnou a ve výsledku mdlou DC éru, jejíchž asi jediným důvodem existence jest 12 maxisérie, Doomsday Clock a její 2 velmi dobré prequely...DCU:Rebirth a Button, takže, mise splněna a Rebirth/DCU, můžete zrušit. Haha! P.s. textové části jsou stejně jako u Moorea, důl., takže...nepřeskakovati. I když se nic nestane, když si je přečtete až po comicsu. A zde kladená otázka, proč je 97% metalidí v USA, je něco, co si sám pokládám už přes 10 let, takže bravo. A to, že se zde Black Adam stal v podstatě Magnetem s Genoshou, mi příjde zvláštní, leč přesto zajímavé, i když zrovna neskákám blahem, když mám v DC okaté narážky na Marvel. Což platí i naopak.
PKD4.10.2020 10:52Hodiny posledního soudu #01 (paperback)
- Prequelovky jsou sice na úrovni, ale jak se začalo od Sestřiček z E. adaptovat již existující Kingovy texty a ne jen fragmenty (jak tomu bylo u prequelové pentalogie+Cesta Začíná), tak to vyletělo přímo vzhůru. Naprostá depka, stejně jako v knize, kresba je zcela odpovídající, i když v tomto př. bych více vyzdvihnul coloring, který tomuto dodává vpravdě veselý nádech, hahaha. Technická zajímavost na závěr...tato comicsová kniha mající 110str. čistého děje, jest adaptací pouhých 40str.! 1.části knihy která se zove...Pistolník, z 1.knihy v sáze, která se jmenuje...Pistolník.;-)))) Krátké dny a velmi nepříjemné noci. P.s. zhruba 1.pol. je neskutečně narvaná takovým množstvím cynicko ironickými hláškami (přesně moje gusto), že to snad ani v předloze není.;-) Tady se Peter David opravdu konečně utrhnul ze řetězu. Jakoby se předtím nějak hlídal, bo co.;-) No a jedeme crew doufám dál, páč vám zbývá ještě 8 dalších booků. Takže jsme vážení již v pol. a byly bychom ještě dál, pokud by min. rok bez K.viru, byly vydány tyto letošní 2 knihy. Teď bychom byli na č.10. Ale to už je fuk. Vždycky mi ale bude líto Allie. Snad jediné normální (jestli to slovo má nějaký relevantní význam) bytosti v prokletém městěčku Tull. Nechť se nad vámi smiluje samotný Karmínový Král. A zapomeňte, že existuje č. 19. Ušetříte si tím spoustu bolesti a utrpení.
PKD4.10.2020 09:45Temná věž - Pistolník #03: Bitva v Tullu
- Total top!
PKD31.7.2020 21:30Maus (souborné vydání)
- Jj. Pohoda. První pol. je sice o něco zajímavější (díky zaměření se hl. na Zločinecký Syndikát) a zejména flashbacky jsou super. Viděti zvrácenou (byť z pohledu realisty a cynika, v podstatě jako na našem světě) verzi Kentových, byl nářez.;-) 2.pol. se zaměřením na Cyborga a Metal Men, je sice drobínek slabší, ale jak jsem se bál, že mě Dr.Magnus a jeho roboti nebudou moc baviti, tak jsem se příjemně bavil a nenudil. P.s. pro nováčky, rozhodně doporučuji čísti napřed Věčné Zlo a pak tohle. Odehrává se to sice současně, ale fakt je to lepší čísti v pořadí, jaké jsem uvedl. Takže tu vlastně máme takovou pro mě, velmi dobrou trilogii: 1.Válka Velké Trojky, 2.Věčné Zlo a 3. Věční Hrdinové. Dobrá práce. Hned jak bude nálada, dám si je všechny 3 po sobě. Není to sice na plný počet, u Věčného Zla, se Johns více rozjel, ale na 4, jo.
PKD20.6.2020 11:07Liga spravedlnosti #05: Věční hrdinové (paperback)
- Síla!! Takto to má vypadati. Samoz., že to na rozdíl od jiných znám už dlouhé roky, tudíž jsem pochopitelně věděl, do čeho jdu. A že to tady nikdo neocení? Pchá, a co jako? Rada pro ostatní váhače...pokud ty 2 dříve vydané (ve 2. předraženém a následně se rozpadajícím booku chybí! dokonce 2 kapitoly, dobrý ne?, classická Crew co se týče PB) booky nemáte/neznáte, vykašlete se na to. Pokud dáte na ony tajemné (hahaha!!!) varovné signály na fóru. Tohle není Marvel ani DC. Tohle je pan scénárista M.J. Straczynski. Spin offy od jeho žačky, jsou v poho. Není to sice on, ale k ničemu to tedy není. Byť si dokáži představiti, že by tam byla jen ta jeho hl. série. A jelikož to znám (jak jsem výše naznačil) už dlouho, byť jsem si z pochopitelných důvodů musel 3.book přečísti kdysi na netu (nesnáším digicomicsy, papír je prostě papír!) tak s plným počtem, nemusím váhati ani vteřinu. Vskutku plnohodnotná (to není jen můj názor) konkurence, Watchmen. Sic!
PKD16.6.2020 09:25A zrodí se hvězdy...
- Nevím, ale příjde mi, že když se jedná o přímou adaptaci jako v př. Zrození Pistolníka dle hl. části DT IV, je to bomba. Tady jde o adaptaci povídky stejného názvu a i když naprosto nic proti Jaemu Lee, tak Luke Ross odvedl perfektní práci! Bylo to doslova...pošušňáníčko to čísti a vychutnávat atmosféru (dosti depkoidní, ale tady nejde o Mickey Mouse, že?) vizuál, včetně coloringu. DT comicsových booků jest prozatím celkem 15 (nepočítám celkem ještě 5 spin offů) a my jsme už skoro, v polovině. Což bych nemusel dnes řešiti, pokud by crew celý 2019 nechrápala a vydala už dávno book 7 a 8 (což bylo slibováno, a nakonec prd, leda) což jest Bitva o Tull, který je už naplno, verzí 1. DT knihy. A o které mohu prohlásiti, že stojí za to, stejně jako tento book. Sakra, doufám, že ještě tento rok by to snad mohlo vyjít. Jen pro zajímavost, pro ty, kteří nevědí. Seznam zbývajících booků, jest následující...
PKD18.5.2020 10:05Temná věž - Pistolník #02: Sestřičky z Elurie
8. Bitva o Tull
9. Dostavníková Stanice
10. Muž v Černém
11. Temná Věž: Tři vyvolení...Vězeň
12. Domeček z Karet
13. Paní Stínů
14. Hořká Medicína
15. Námořník. Tek! - Promakaná záležitost. To bezesporu. Tak, je to Gaiman...jasný?! Posl. 2 čísla, docela depka a i když je SF prvek, který se snaží za každou cenu vysvětliti, přítomnost jisté postavy a což mi v tomto comicsu příjde poněkud rušivé (byť zároveň fascinující) pro mě, nadbytečný, je to na plný počet. Vyzdvihnul bych po dlouhé době, coloring a totálně kulervoucí obálky. Nejraději bych takto dal celý book. Rozepisovati, jak jsou totálně kulervoucí X-meni aj., považuji za nošení Marvelu do lesa,haha. A ano, stejně jako mnozí ctění čtenářové:) nejsem odvařen z toho, že tam sice máme Petera, ale Spider man, chybí. Proto je docela šílená ouplně posl. stránka. To jsem se ironicky uchechtnul. Nechci spoilerovati. A docela pochybuji, že crew (nebo někdo jiný) tu 5dílnou spin offovku, vydá. Takže zbývá originál. Já se na to chystám co nejdříve, dokud mám tuto knihu, v čerstvé paměti. Rozhodně doporučuji všem. Ať vám tam ten Pavoučnatec chyběl, či ne. P.s. stejně si myslím, že 233 str. čistého comicsu je na takovýto příběhový rozsah, málo. Klidně bych si dokázal představiti přes 300str. jako např. u Watchmen. Sám autor také potvrzuje v doslovu, že musel vyhoditi spoustu věcí, čemuž v poho, věřím.
PKD18.5.2020 09:43Marvel 1602
- 1.cast je sice pri zpetnem pohledu, nejslabsi, ale atmosfera ve spojeni s maniakalne promakanou kresbou tohoto celku, jest na plny pocet.
PKD26.12.2019 15:26Cromwell Stone
- Pořád příjemný nadprůměr. 2.pol. jest u mě,o třídu lepší,než ta 1.
PKD17.12.2019 15:34Star Wars: Aphra, Citadela hrůzy
- Super. Jako ostatne (skoro) vzdy. Vader for president!!!! Jiz se nemohu dockati dalsi knihy s dr.Aphrou.
PKD14.12.2019 19:20Star Wars: Válka na Shu-Torunu, Konec her
- Velmi příjemné překvapení. Je zde sice asi tak 31 z 95 str.celkem,comicsu,ale na docela malé ploše se zde podařilo zachytit snad všechny důl. body v Masarykově životě a jeho okolí. Neměl bych ovšem nic proti tomu,pokud by to bylo celé jako comics. Kreslíře jsem až do této knihy neznal,ale není špatný. Čapek i Masaryk (až na tu obálku,tam se fakt divně tlemí,s prominutím) se mu povedli.Objeveno včera náhodou v antikvariátu za 180,- což plně odpovídá,páč těch 399,- za tak tenkou (Cpress si na ně zřejmě potrpí,haha) věc bych asi nechtěl dáti. TGM neTGM.
PKD12.12.2019 11:08TGM - Komiksový příběh
- Dosti dobrá záležitost se zajímavým a ne moc často používaným úhlem pohledu,totiž z pohledu a činů tzv. padouchů. Nemám moc DC booků,kde je z 90% děj zalněn záporáky.;) Přečteno v době vyjití orig. sešitů a mohu jen dodati,že cz verze není nejhorší,byť mám jisté výhrady k překladu,což jest logicky dáno tím,že když už roky znáte orig. tak si to v hlavě automaticky překládáte po svém.:) Rozhodně povinnost pro ty,co mají a líbila se jim Trinity War. A jsem hodně zvědav na další book v této sérii,Věční Hrdinové,které jsem již v orig. tehdy nečetl,takže budu aspoň trochu napjatý z děje.;-) Takže...tento book,mohu jen doporučiti. Ovšem pro ty,co nečetli Trinity War,to bude pravděpodobně mimo mísu.
PKD4.11.2019 10:20Věčné zlo (paperback)
- Trochu zklamání ve smyslu...málo textu. Krátká doba čtení. Ale kresba squellá a atmosféra,když znáte všechny události (i ty,které u nás nesmyslně nevyšly),tak si můžete přidati hvězdičku navíc. Já prozatím,za 4.
PKD13.10.2019 18:05Znovuzrození hrdinů DC: Batman / Flash: Odznak (Batman)
- Sice to dlouhé čekání stálo za to,ale přec jen trochu zklamání. V tom animáku dle této předlohy byl hafo dalších věcí,které zde absentují. Takže se mi zdálo,že je předloha prostě...hubená. Spousta scén v comicsu byla jen naťuknutá a ve filmu více rozvedená. Já vím,je to běžné,ale myslím to v tom smyslu,že krom přidaných scén/situací,ten film kopíruje až neuvěřitelně přesně celý book. Pořád se tedy nemohu zbaviti pocitu,že to není vydané,celé. Při čtení jsem měl stále očekávání,kdy se tam objeví ta a ta scéna z filmu,a ono...nic. Asi to je to moje chyba.;-) Holt,viděti napřed adaptaci,se často nevyplácí. Taky jsem (se přiznám) čekal aspoň 200str. Tohle byla docela jednohubka,relativně málo textu a celou dobu jsem si stále říkal,že to rovnou mohl nakresliti Jim Lee,páč Kubert jr. je v tomto př. s ním shodný,na 95%. Jo,ten měl nakresliti Last Son,a ne ten otřesný čmáral,otec. Závěr byl supr v tom smyslu,že se tam objevily už postavy alá new52,včetně Kary.:) Období new52 mi bude ještě dlouho chyběti a možná...že navždy. Pokud by nevznikl Rebirth/dnes již DCU,tak by se hádám,nic nestalo. Retro potěšilo,jako vždy,až kdysi na 1 vyjímku.
PKD27.9.2019 15:04DC komiksový komplet #072: Flashpoint
- Kvalitní,lidský,dojemný příběh,který prostě ve správném rozpoložení,chytne za srdíčko. Tohle prostě JE SUPERMAN,tak jak má býti prezentován. Ale je mi jasné (jako Spikeovi),že velké množství lidí,tomu šmahem přiklepne krocana,za to,že to nesplnilo jejich představy. Což je jejich problém,nikoli tvůrců. Ve srovnání s tímto,byl příběh u JLA,o exkrementu. A že jest malba jiná jak u JLA? No,to je jednoduché...Ross prostě a jednoduše,pracoval trochu jinou technikou v 90tkách,něž v 21.st. Což ale není jaksi jeho chyba,ale problém až příliš zmlsaných comicsových čtenářů. P.s.pro případné šťouraly...ten plný počet tomu nedávám proto,že je to Ross a tak se to zdá povrchnímu pozorovateli,jasné. Nic není jasné. Vše je skryto pod povrchem (abych citoval Davida Lynche) a když člověk chce a má odvahu,najde tam někdy neuvěřitelné věci. Stačí chtít. Naprosto přesný a krystalicky jasný komentář- Spike. Posílám směrem k tobě uznalé a pochvalné,pokývnutí.
PKD11.7.2019 10:22Superman: Mír na Zemi
- Naprosto kulervoucí,byť značně krátká (nechápu,proč má Krakatit mnohem více str.když Mloci jsou i jako kniha,min.o třídu lepší) adaptace, s přehledem nejlepšího SF Čapka. Byť obálka mi spíše ewokuje:) Lovecrafta,než Čapka.:)
PKD26.4.2019 16:28Válka s Mloky
- Není to sice takový nářez,jako Válka s Mloky,ale kolik máte comicsů,kde je kreslený Karel Hoger a os.z Vávrovy špičkové filmové verze z r.1948? :)
PKD26.4.2019 16:24Krakatit
- Za mě,paráda. Ale pro nové čtenáře DC,kteří nevědí,co bylo před tímto a neznají podrobnosti tohoto dalšího restartu,to není. Zde se totiž jedná u neúplný restart,páč rebirth (nyní již dávno DCU) upravuje a vychází z vesmíru new52,a zároveň se vrací koncepčně až před něj. Přiznám se,že zakomponování Watchmenů do DCU mě zprvu iritovalo a považoval jsem to za něco jako svatokrádež,ale po čase a po přečtení pár dílů Doomsday Clock,už s tím problém nemám. Ale...pokud bych měl volit,já bych to nedělal. Nu,stalo se. Někomu to sedne,někomu ne.
PKD31.3.2019 16:29Znovuzrození hrdinů DC
- Pořád paráda. I když kresba je občas dětinská.
PKD14.2.2019 10:54Star Wars Magazín 2018/06
- Tento book znám již od doby premiéry v originále,ale až cz verze,mi skoro,vyrazila dech. Moc často se mi nestává,že mi až česká verze přijde díky překladu,lepší,jak US orig. To tedy ne. Ale tohle je přesně,tento případ. Vizualita,parádní,ostatně...na to nemá žádný překlad vliv,atmosféra,dosti drsná (paráda) až temná. A hlavní zas.hajzl je na konci oddělán (to je u mě Green Arrow! a ne ten šašek z tv cw),a to si např.v poklidně mainstreamovém rebirthu,vůbec nedokáži,představiti. Jojo,tenkráte,před new52,mělo ještě DC koule! A nebálo se jíti s nimi na trh.:) A pro mě,jako parádní bonus (což byl před 8 lety důvod pořízení oné 7dílné série),je special quest star- Kara.;-) I když se kreslíř nemůže rozhodnouti,jak má vypadat její obličej,takže máte u ní docela časté změny podoby.:))) Což ale zase tak moc nevadí.
PKD14.2.2019 10:45DC komiksový komplet #056: Liga spravedlnosti: Volání po spravedlnosti
- Perfektní. Templesmithe žeru už od Silent Hillu a Ellis je rozhodně jeden z top scénáristů,to bezpochyby. Jen crew opět nezklamala,co se týče týče faktu,že za ty jejich nehorázné ceny (když to samé by bbart měl o kilo levnější! a hl.lépe slepené a svázané),se vám to už při prvním čtení,začne rozpadati od konce (v podstatě celá 8.kap.vypadla) na prvočinitele. Hl.aby Pavlovský a spol.měli prachy na to ježdění po amerických comic conech. Bravo! Ne,fakt to nešlo udělati ve tvrdé vazbě,že???? Já bych si klidně připlatil. Zlaté comics centrum. To jsou sice zloději na kvadrát a změnšují formát,ale aspoň mají kvalitní tvrdou vazbu. Sic! P.s.jen doufám,že 2.kniha bude ještě za mého života.:) A vydá ji někdo jiný.
PKD29.12.2018 11:26Fell #1 - Kruté město
- Scénář,lepší průměr...ale za to ta artová stránka věci...oh-la-láááá!!!! + ten kulervoucí rozměr,doslova!
PKD25.12.2018 20:55JLA: Svoboda a spravedlnost
- Stále vysoký standart. Kéž by to měli i nové filmy.
PKD12.12.2018 16:41Star Wars Magazín 2018/06
- Opět geniální. I když,nevím proč,ale přišlo mi přece jen,že druhá kniha byla celkově o pididrobínek...slabší. Retro jsem tentokráte (a poprvé!) nečetl,páč absolutně nechápu dodnes,existenci postavy Adama Strange,který je jen ubohou kopií John Cartera až na ty zeta paprsky, nebo co. Ně,děkuji,fakt ne. Bohatě mi stačí,že mi smrdí v jiných comicsech.
PKD13.11.2018 15:35DC komiksový komplet #049: DC: Nová hranice, kniha druhá
- Před tímto,jsem znal jen ten geniální animák,ale tohle je ještě lepší a samoz. o dost komplexnější. Po Darwynu Cookovi,bude v comicsovém světě navždy nezaplnitelná díra. Nikdo neuměl psát takové krásné retra,plná hlubokého lidství,jako on. A jelikož považuji hudbu z toho anim.filmu za brilantní,tak mi celou dobu zněla v hlavě při čtení,čímž se zážitek jen prohloubil.
PKD2.11.2018 14:31DC komiksový komplet #048: DC: Nová hranice, kniha první
- Opět,není co řešit. Aaron jede a už od prvních čísel dokazuje,že SW atmosféře/filosofii pův.SW trilogie,rozumí (vedle Zahna) jako málokdo. A Huttský kontraband se svou hyperrealistickou kresbou (viz.Han Solo) a scénářem,je ještě o třídu lepší,jak ´´dokončení´´ Harbingeru. A kde zazní,naprosto famózní hláška: ,,do Falconu mi žádnej Hutt ani nepáchne. To bych radši přibral Dartha Vadera jako kopilota´´. Tak u tohohle jsem fakt nemohl...:)))
PKD13.10.2018 15:39Star Wars Magazín 2018/05
- Do tohohle jsem naštěstí nešel naslepo,takže jsem tak nějak věděl,ale stejně to nic nemění na faktu,že jsem se chechtal jak blázen a dostal za pusu 195str.výborného comicsu+8str.dosti důkladného infa,které mě rozhodně zajímá. Takže,když to shrnu i s grafickou úpravou a tak,dostal jsem opravdu velmi dobrý (jak kresebně,tak scénáristicky), comics,kterému do plného počtu chybí to,že ke konci jsem se už tak u té Byrneovy série nebavil,jako řekněme,u prvních 5 čísel. Ale stejně mi trochu vadí,že si takto nevyhrál o pár let dříve,když dělal Man of Steel. Jako by ho ten Kal-El tolik nebavil,jako Jennifer.:) Každopádně jsem po tomto už naprosto přesvědčen,od koho že to McFarlane dosti těžce,okopíroval ´´svůj´´ kresební styl. Naprosto bez debat je to vidět u rozcapeného Spideyho nad městem na úvodní stránce, 3.č. Tu pózu,si nejde splést. Pokud máte samoz.načteno a nakoukáno McFarlaneovy comicsy. P.s.a to vysvětlení,proč hrdinové v comicsech nestárnou a kdy ano,jsem ještě snad v žádném comicsu takto podané nádherně melancholickou (docela mě to dojalo,se přiznám) formou,ještě snad nečetl. Bravo! Byrne! Vždycky jsi byl třída...ale že jsi i někdy extra třída,no...co dodat? A ještě umíš sakra dobře kreslit. Kolik autorů/keslířů tohle může říct?
PKD5.10.2018 10:26Nejmocnější hrdinové Marvelu #051: She-Hulk
- Opět squellé. jen kresba se mi zdá,čím dál víc,bizarní. Ale,dokud poznám obličeje Forda,Hamilla a Fischerové,nemám větších námitek.
PKD17.8.2018 11:40Star Wars Magazín 2018/04
- Jo,bylo to kulervoucí. Komplexní,temné a náročné. Tedy...klasický Moore,se vším všudy. Kresba byla sice chvílemi lehce nepřehledná,tj.,šílené nadrásaná,ale to byly naštěstí jen dílčí úseky. Rozhodně doporučuji hned po každé kap.číst k ní pozn. Určitě ne,naopak.:) Povinnost pro všechny milovníky viktoriánské literatůry a hororů. Domnívám se,že jde o vůbec nejtlustšího,nejambicióznějšího a nejpropracovanějšího Moorea vůbec.
PKD8.8.2018 18:32Z pekla (2. vydání)
- Paráda! A ještě snad větší depka, než předchozí díl. Šíleně potěšilo, že crew (prozatím), bude dál pokr. ve vydávání ,páč ,pro ty ,kdo to neví ,těch booků je zatím 9. Ve smyslu ucelených příběhů. Pokud byste to počítali na ty minisérie ,tak je to 15. :) V souč. době se už dávno adaptují samotné knihy a to je teprve ten správný nářez! Zatím poslední, jsou Tři Vyvolení, kteří se svými 500str. dohr. budou dost brutál nářez, páč je tento comics vlastně ještě tlustší, než lit. předloha. :)
PKD20.7.2018 11:16Temná věž #05: Bitva na kopci Jericho
- Aaron jede!!! A je snad čím dál lepší! To,co neumí Disney dělat u hl.filmů,tak tady to jede na 100%. Jen ta kresba je čím dál hnusnější. Salvadore Larroco,kdepak jsi??? Ještě,že tu je záchrana v podobě (vždy) výborného Mikea ´Vampirella´ Mayhewa.
PKD18.4.2018 08:37Star Wars Magazín 2018/02
- To stejné,jako u 1.poloviny knihy knih (ne fakt to není Bible). Opět masakr. Opět plný počet. Chápu ovšem to,že (jak tu naznačil cyboy), ve druhé pol.se děj velmi větví a to pro někoho může představovat problém. Já tento problém nemám. To bych potom nezvládl ani originál. Tož tak. Bude dlouho trvat,než toto v DCKK něco překoná. Pro mě to (předpokládám) bude,JL:New Frontier od geniálního Darwyna (RIP) Cooka a závěrečný sv.Flashpoint. P.s.origin Shazama potěšil. Nebyl sice tak vtipný (dnes by se řeklo,nahláškovaný),ale i tak,těch 13str.jeho krásně přímočarého (já ty retra prostě lovuju!:) story,nenudilo. Je škoda,že drtivá většina lidí ( ano i zde) tyto doplňky ignoruje,či spíše se nad nimi ofrňuje,což já osobně považuji za zparchantělost a neúctu k základům,bez kterých bychom NIKDO neměl ty naše oblíbené/milované postavy,autory a artisty, myslím kreslíře.:) A to je fakt. Nemůžu přece ocenit dostatečně nějakou zál.z roku 2007,když neznám základy. Ale,to je jen můj názor.
PKD12.4.2018 09:12DC komiksový komplet #034: JLA: Spravedlnost, kniha druhá
- Slovanská epopej v obrazech. Došlo vám to? Brilantní scénář,brilantní pocta stříbrnému věku comicsu ( v tomto př.naštěstí DC) a tak dále. Kdo nemá origo,jenž vyšlo před 12 lety,musí si počkat pouhých 14 dní dní. A vizuální stránka věci,snad sakra! nepotřebuje komentář! Kdo tomuto veledílu nedá méně jak plný počet,snad nikdy nečetl žádný comics. A neví nic o skutečném umění!
PKD28.3.2018 22:55DC komiksový komplet #033: JLA: Spravedlnost, kniha první
- Geniální scénář (jak jinak) od zavedeného Geoffa Johnse,doplněný geniální kresbou od geniálního Garryho Franka (to si to ještě neinkeroval naštěstí sám),která jest podpořena bezchybným inkerem,Jonem Sibalem. Já už tuto minisérii mám téměř 10 let v orig.,tudíž byl pro mě,tento 31.sv.DCKK,jasnou volbou. A to se čeští čtenáři zřejmě nikdy nedoví jak tento (z pohledu toho,co na to navazuje) mega příběh/sága,táhnoucí se přes 2.5 roku! a procházejícího přes několik ´S´ řad,vlastně dopadne. Ale i tak,je chvályhodné,že alespoň něco.
PKD28.2.2018 14:18DC komiksový komplet #031: Superman: Brainiac
- Pro mě,jako totál fandy a sběratele (mám její kompletní comicsy od r.1959-teď), Kary/Supergirl další zásadní book. Kterýžto mám též už dlouho v orig. Ale u cz vyd.a za takovou cenu+její velmi srandovní origin (kde mě pokaždé nadzvedne to,jak její vlastní krev šoupne do sirotčince svou jedinou žijící příbuznou z vybuchlé planety),jsem nemohl odolat. Kresba+příběh,stále bezchybné. Trošku mě rozesmívá to,že Fimiho rozesmívá to,co uvedl. Já si totiž takových věcí obvykle nevšímám. Zvláště,když mě story pohltí. A to,co jeho rozesmívá,mě naopak úchylně hřeje.:) Jen trochu lituji české čtenáře,kteří (pokud si to sami nezjistí na netu a neumí anglicky),nemůžou vlastně vědět,co na jistých str.(kde je text jen v kryptonštině),co se tam jaksi říká. V originálním booku je totiž,jak překlad,tak kompletní kryptonská abeceda.:) Tohle je jeden z prvků,který v DCKK nemají vůbec dotažený. A to,že u každého booku,automaticky chybí(!) předmluva autora/autorů.,které jsou automatickou součástí,každého US booku,co jsem kdy četl,to už je úplně mimo mísu. Ale co byste chtěli za 2 kila,že? Místo toho,se na úvod (často) dovíme horu nepodstatných žvástů a konkrétně u tohoto sv.,na konci dokonce to,že Kara Zor-El se ve skutečnosti jmenuje Kara Jor-El,což znamená,že nám v DC celých 58 let,lhali! A taky to tedy ukazuje to,že Kara a Kal,jsou vlastně sourozenci a ne bratranec a setřenice. Jen tak dál...
PKD28.2.2018 10:50DC komiksový komplet #025: Superman / Batman: Supergirl
- S kresbou od takového,řekněme,Jima Leeho či Gary Franka,byla by to fakt bomba. Ale i tak 4 * za story.
PKD25.1.2018 17:56DC komiksový komplet #026: Triumvirát
- Není to taková bomba,jako Rising Stars,ale pořád hodně! dobrý.
PKD8.11.2017 16:43Krajina půlnočních stínů
PKD4.11. 20:25Joker #02
PKD4.11. 16:25Batman: Návrat Temného Rytíře (3. vydání)
PKD4.11. 16:22Zázraky
PKD4.11. 16:17Marvel Origins #004: Hulk 1 (1962)
PKD4.11. 15:32Batman / Soudce Dredd
PKD11.10. 14:16V horách šílenství H. P. Lovecrafta #02
PKD4.10. 18:35Zámek
PKD10.7. 12:01Velká kniha komiksů Jana Štěpánka
PKD10.7. 11:59Joker #01
PKD10.7. 11:56V horách šílenství H. P. Lovecrafta #01
PKD10.7. 11:55Jáma a kyvadlo
PKD26.6. 10:33Pošťák
PKD3.3. 20:57Batman: Zatracení
PKD2.12.2022 21:45Superman: V každé roční době
PKD31.10.2022 19:03Liga spravedlnosti #07: Válka s Darkseidem I
PKD12.9.2022 20:12Temná věž - Pistolník #06: Poslední výstřely
PKD7.9.2022 12:42Temná věž - Pistolník #04: Dostavníková stanice
PKD7.9.2022 12:34Liga spravedlnosti #06: Liga nespravedlnosti
PKD7.9.2022 12:19Frankenstein
PKD30.11.2021 20:40Temná věž - Pistolník #05: Muž v černém
PKD16.11.2021 19:08Star Wars: Popel Jedhy, Vzpoura na Mon Cale
PKD2.7.2021 12:59Hodiny posledního soudu #02 (paperback)
PKD30.6.2021 18:57Star Wars: Moře v plamenech, Pevnost Vader
PKD30.6.2021 18:49Star Wars: Vyvolený, Světlo pohasíná
PKD15.12.2020 10:50RUR
PKD19.11.2020 09:04Rychlé šípy (4. kompletní vydání)
PKD4.10.2020 10:52Hodiny posledního soudu #01 (paperback)
PKD4.10.2020 09:45Temná věž - Pistolník #03: Bitva v Tullu
PKD31.7.2020 21:30Maus (souborné vydání)
PKD20.6.2020 11:07Liga spravedlnosti #05: Věční hrdinové (paperback)
PKD16.6.2020 09:25A zrodí se hvězdy...
PKD18.5.2020 10:05Temná věž - Pistolník #02: Sestřičky z Elurie
PKD18.5.2020 09:43Marvel 1602
PKD29.4.2020 20:57Komiksový výběr Spider-Man #001: Úhel pohledu
PKD2.2.2020 16:16Providence
PKD29.1.2020 19:21Joker
PKD26.12.2019 15:26Cromwell Stone
PKD17.12.2019 15:34Star Wars: Aphra, Citadela hrůzy
PKD14.12.2019 19:20Star Wars: Válka na Shu-Torunu, Konec her
PKD12.12.2019 11:08TGM - Komiksový příběh
PKD28.11.2019 18:26Temná věž - Pistolník #01: Cesta začíná
PKD4.11.2019 10:22Věčné zlo (paperback)
PKD24.10.2019 19:12Liga spravedlnosti: Válka velké trojky (paperback)
PKD24.10.2019 18:39Batman: Země jedna
PKD13.10.2019 18:05Znovuzrození hrdinů DC: Batman / Flash: Odznak (Batman)
PKD27.9.2019 15:04DC komiksový komplet #072: Flashpoint
PKD11.7.2019 10:22Superman: Mír na Zemi
PKD7.7.2019 14:08JLA: Svoboda a spravedlnost
PKD26.4.2019 16:28Válka s Mloky
PKD26.4.2019 16:24Krakatit
- james89... p.s.ja tez neveda, zda do toho jiti, ale sel jsem a nelituji toho. Ale jak rikam, pokud nejsi velky fanda Capka, potazmo R. U. R., tak radeji ne. Co se tyce Krakatitu (ze je z 2009 jsem neveda,ja mam jedinou verzi, kterou znam a ta je z 2018) od Stepanka, jak mam v komentu, uz to tam flakal, ale porad je to vazna a dospela kresba. To jo.
PKD21.12.2020 10:07RUR
- james89... Jak jsem to psal v komentu. Tudiz, v podstate s tebou souhlasim. Vyhodu maji ti, kteri to uz davno maji nekolikrate prectene, takze se do toho vnori a ta kresba jim pak toliko neva. Ale je fakt, ze ten vizual je nevhodny a detinsky. Ale svou atmosku to ma a citim z toho original, takze ok. A hl., nemame zatim na vyber. Pokud by jich bylo vicero, myslis ze by nekdo po tomto vzdechl? Me tak napada, ze u comicsu s TGM, by si tohle nedovolili. Nebo u Karla IV. Tady se holt u nas na klasiky vzdy kaslalo a pak to takto dopada. Mame tady spoustu vybornych kresliru a dostane to zrovna ona. Nechapu. Taky by me ze srandy zajimalo, jakou castkou to slavne ministerstvo "kultury" vlastne prispelo.
PKD21.12.2020 10:01RUR
- Jen by mě zajímalo, proč ze všech lidí, to dostala zrovna ona. Jen tak na okraj.
PKD15.12.2020 11:21RUR
- Fimi... O tom jsem nikdy, nikde neslysel. 😂
PKD1.10.2020 17:11DC komiksový komplet #097: Páni času: Na konci času
- Dalamar... Me tez. Vubec nechapu, ze jsem to pred 5 lety, nezaregistroval. :) No, uz to mam a to jest, hl. 😁
PKD4.8.2020 20:45A zrodí se hvězdy...
- A sakra...teď to schytáme. A do ředitelny! :)))
PKD4.8.2020 14:29A zrodí se hvězdy...
- Fimi a ostatní...máte tohle? Sice to tak ouplně nesouvisí s comicsy, ale je to opravdu povinnost pro každého, kdo to se SF žánrem myslí vážně;-)
PKD4.8.2020 11:32A zrodí se hvězdy...
http://www.fantasyobchod.cz/kronika-scifi , už jen ten obal, stojí evidentně za to. Ten žeru.:) - Fimi...tohlencto mi něco říká. Mám dojem, že z toho byla 4str. ukázka v jednom sešitu Kary.;-)
PKD4.8.2020 11:28A zrodí se hvězdy...
- Fimi...p.s. do JL se pouštěti ani nehodlám. Mě bohatě stačí ten předimenzovaný zmatek v DC, co je. Jsem rád, že se aspoň trochu orientuji v Doomsday clock universe a nemám už sílu, si do toho přidávati ještě současnou Ligu. Sorry. :(
PKD2.8.2020 11:40A zrodí se hvězdy...
- Fimi...jo, na tohle jsem málem zapoměl. Tohle musím míti, ale jen kvůli Kaře, která se směje. Tato série je totiž i jasně navázaná na její řadu (u které mám už skluz tuším 6 čísel,a to už asi nedoženu, páč jestli se mi tam kdovíkdy, objeví v sáčku 10 sešitů za 1100,- tak na to nemám, kvůli těm zkurveným číňanům!), takže já mám víceméně...jasno.
PKD2.8.2020 11:38A zrodí se hvězdy...
- SSP...neboj, mě to určitě vysvětlovati nemusíš. Všechny ty věci mám/znám a navíc, jsem již Doomsday Clock četl, takže jasně vím, do čeho jdu. Díky za návod, ale já ho nepotřebuji.;-) Jak jsem Fimimu, vysvětlil, to bylo spíše z lehce unavené a ne-zle míněné ironie/legrace, na uvolnění atmošky. Tož tak-;-) Peace.:)
PKD2.8.2020 09:40A zrodí se hvězdy...
- Fimi...tak víš, že věci okolo metalu (ne tam toho, haha) do určité míry znám. Takže ok. To spíše bylo napůl z legrace a unavy po tom cachtání v aquaparku.;-)
PKD2.8.2020 09:36A zrodí se hvězdy...
- Fimi... Takze se da rici, ze vlastne bez dalsich x booku+x dalsich booku, z JL od Snydera(haha! squelly paradox) nic nebudeme miti, pokud nekoupime nekolik booku, ktere vysvetli JL, ktera vysvetluje D.Clock, jsme mimo. Fakt supr reklama. :))))))))) Sorry, nic proti.
PKD1.8.2020 20:34A zrodí se hvězdy...
- Tak ja beru vse u Watchmen az ten ubohy debilni a naprosto priserny W apendix. Jediny tv s., kteremu jsem dal na csfd odpad. A to uz je co rici. Vysvetlovati to nebudu, vse jest v mem komentu. Co se tyce Dumsdej klok, chapu to tak, ze jsi to necetl? Pac ja ano, a proto na to tak cekam. Nejdu na slepo. :-) P. S. Uprimne? Jsem rad, ze W prequely jsou. Ale, pokud by neznikly, nic by se nestalo, jestli mi rozumis.
PKD1.8.2020 20:28A zrodí se hvězdy...
- Spike... Presne! Nedovedu si predstaviti, jak se asi citili ti, co to kupovali v sesitech. I kdyz.... vlastne, ano. Ja kdyz bral/beru sesity Kary a je tam naky pribeh na 5 a vice cisel, a ted mas 3mesicni pauzy, to je zurivost az do stropu. :) Cest vsem, kteri RS sesitivky vydrzeli az do konce a nevyvrazdili vse, v okoli 20 km. :))
PKD31.7.2020 20:39A zrodí se hvězdy...
- Spike... No, snad ani nevysel. :) Ja Dumsdej klok cekam, pac me hodne zaujal, i kdyz jsem rozpolcen, co se tyce toho propojeni s DCU. Nedivim se Mooreovi, ze je nasran, ze nevlastni prava.
PKD31.7.2020 20:35A zrodí se hvězdy...
- Spike...no, to mi povídej. Já sledoval ten digitál a pak ty pauzy byly snad i 3 měsice a tak. Ovšem, proti RS, kde se to protáhlo skoro na 6let! je to čajíček, checht.;-) Tak já se přiznám, že Před Wočmánky:) mám PB. Takže mi to s Moorem, neladí, heh. Ale zase takové faux pas, to není.;-) Ale jinak mám Mooreovky všechny v HC. Včetně té 3kg Providence. Ovšem, to jsem ještě netušil, že příjde má 1. kolosálka, která všechny ty comicsové tlustospisy, zadupala do země, checht II. ;-)
PKD31.7.2020 15:42A zrodí se hvězdy...
- Spike...p.s., já si to hned neuvědomil, ale i v orig. to vyšlo na dvě knihy. Jak psal správně SSP.
PKD31.7.2020 15:24A zrodí se hvězdy...
- To já se ještě rozhodnu s tou vazbou. BBart má kvalitní PB. Ne jako crew, kde se mi většina věcí, rozpadla. Včetně 2.booku RS.
PKD31.7.2020 15:23A zrodí se hvězdy...
- SlouzimStaram Psum...ale jistě to časem v celku bude. Tak jsem to myslel. S tím překladem mě to překvapilo též. když Janiš dělal i ty prequely. Stejně by to bylo nej ve tvrdé vazbě a v celku. Třeba na to dojde někdy i u nás.
PKD31.7.2020 14:15A zrodí se hvězdy...
- Spike...a to ještě několikráte posunuli ten book 1. Teď je to snad zatím září. Krucinál! Je to přece celek o 12 kap. Watchmen si nedovolili rozseknouti na 2 části, kvůli pověsti. Toto je ale regulérní pokr. No, co naděláme.:( Pokud bych záměrně nečekal na cz. vyd., tak bych měl deluxe či co v celku, již dávno.
PKD31.7.2020 11:48A zrodí se hvězdy...
- Spike... Jo a ta Kara ze Smallville (a pryc s falesnou skromnosti) jest v podstate, dokonala. Perfektni volba a charakter tez zachovali, jak byl v te dobe v comicsech, ktere jsem samoz. odbiral. Skoda, ze Smallville byl zal. na tom, ze superhrdinove vetsinou, nemaji jejich comicsove outfity, pac Laura by vypadala v kostymu doslova... Super! Achjo. :(
PKD30.7.2020 18:39A zrodí se hvězdy...
- Spike... Coze??? Doomsday clock cz book 2 rok po 1.??? Si delaji prdel ne??? Ja vedel, ze to nepujde lehce. Gurwa!
PKD30.7.2020 18:33A zrodí se hvězdy...
- To jsem moc rad. A hl., ze jsi si ten elaborat precetl. Heh, chvili jsem mel nutkani, na zaver pripojiti neco podobneho, jako ty u komentu k RS. :-))) Nak, se mi to rozrostlo. :)
PKD30.7.2020 18:30A zrodí se hvězdy...
- Spike....tak to nebylo vyloženě rozvášnění, ale jistá stavidla to spustilo. To ano. ;-)
PKD30.7.2020 11:56A zrodí se hvězdy...
- Fimi....asi jako kolosálka o 1008str. hehe. Dosti těžko, z praktického hlediska. Aby to člověk tahal na dvoukoláku.;-))) No, já už 1 book Blackest Night mám. Tam je ta zákl. sága o 8 sešitech+ bonusy+nultý prequel. http://www.megaknihy.cz/20147614-blackest-night.html?search_pos=1
PKD29.7.2020 11:46A zrodí se hvězdy...
- Fimi...na pandovi mají toto: tedy v souč. ne, ale víš jak...http://www.megaknihy.cz/komiksy/375941-blackest-night-omnibus.html
PKD29.7.2020 11:36A zrodí se hvězdy...
- Spike....jak je to možné? No, pokud bych ti to měl vysvětliti, tak by to bylo dlouhé, jako tvůj komentář k RS. Beze srandy. Stručně, chová se jako blbá kráva. Je to zasr. bruneta (pro mě vzheld zvláště ženských superhrdinek) jest velmi důl. stejně jako charakter. A suma sumárum, NENÍ to Kara, tak jak ji znám a ty s DCKK. Asi tak. Tak jasně, že se modernizují, ale Kara ten 1. mám fakt achich-ouvej.;-) Ty další 2 (2004 a 2011) jsou parádní. Na základě čeho je moje srdcovka? No, dnes už tak silně jako před rebirthem ne:( ale pořád k ní mám pochopitelně vážný vztah, haha, to zní jako seznamka.;-) Čéče, já nad tím dumám již 15 let, a počátky historie mého posednutí Karou, jsou v mlhavém dávnověku, abych byl správně dramatický. Ne, když si teď vybavím jednu z verzí, tak to bylo (ty počátky) ve chvíli, kdy mě ségra na konci 90tek, informovala, že viděla (nova a její so-ne DC animáky) v Supermanovi TAS, nějakou holku, jak má na hrudi ´´S´´. A že věděla, že mě to zaujme. Ech, pokud by tak opravdu věděla, v co to vybobtná o zhruba 7,8 let později.;-) A pak jsem narazil (tehdy ještě z chatrnou zásobou angl.) na nultý sešit ,který navazuje o několik týdnnů později, na onen S/B S DCKK book. Páč když jest tento book sequelem S/B public enemies, tak book (já sešity) Power jest zase přímým sequelem k S_B Supergirl.;-) Churchillova kresba s pavučinově jemnou (to já miluju) linkou dík inkerovi, Loebův bezchybný (pro mě) scénář, spousta narážek na Donnerova Supermana, hostovačky JSA, JLA, Teen Titans, Outsiders aj. včetně perfektních scén mezi Karou a Batmanem v nultém čísle, kde kde se rozohodne, že aby bratranci a jemu ulehčila, to jejich koukání přes rameno, tak bude tu noc, strážiti Gotham.;-) A pak následuje pěkná bitka v bance, kterou zrovna vylupují Poison Ivy s Harley Q. a kde překvapená Pamela I. zjistí, že rtěnka ze syntetického kryptonitu (viz. Batman Hush, comics, ne ta anim.shitovka) moc nefunguje na Supermanovu sestřenici. Dosti bolestivým způsobem.;-) A proč tedy ta srdcovka? Když to HODNĚ zjednoduším, tak je to asi proto, že je to ženský/dívčí protějšek (v té nejznámnější inkarnaci, pochopitelně po její smrti byly i jiné Supergirl ale ne z Kryptonu) nejslavnější c.postavy vůbec a že díky Loebovi a jeho následovníkům, se z ní stala samostatná osoba (ne jako ta CW pizda, co se každého ptá, snad i jestli si může dojíti na wc či co), která ale vždy bude míti nad sebou...Supermanův stín, nebo tak. Některým verzím to vadilo a proto docházelo k častým hádkám (paráda) některým (rebirth/DCU) už ne, páč si někdy až moc lezou do zadku, jak jsou navzájem squellý, přitom rebirth Superman není bratrance new52/rebirth/DCU Kary, ech. Přitom je rebirthová Kara new52, která se s ničím a s nikým nemazlila a svému bratranci, který na konci new52 dopadl dosti fatálně, zlomila hned při 1.setkání čelist a omlátila ho o čínskou zeď. Hahaha!! To jsem uchcával blahem. Z poťouchlých důvodů, pochopitelně. Páč vždy budu nadržovati jí, než jemu. Njn. když jednoho dnes držíš v náručí mimino a pak o 35let později se probereš na Sibiři, kam jsi dopadl po 5 letech obíhání kolem našeho slunce, z důvodů které jsou snad jasné, a o několik dní později při útěku z tajné vesmírné výzkumné základny, narazíš na chlápka, který nosí na hrudi rodový znak tvé rodiny a tvrdí lámanou (ano, lámanou) kryptonštinou, že je Kal-El, a že Krypton vybuchl, tak to jednoho nas....hehehehe.;-) P.s. stejně se mi to rozuteklo, jak vidíš.:) Jak dojde na Karu, jsem k nezastavení.
PKD29.7.2020 10:37A zrodí se hvězdy...
- Spike...Tak jako šílenec co má doslova vše se Supergirl;-)krom toho vysoce sračkoidního tv s., je pro mě pochopitelně S/B Supergirl, jeden z nejzásadnějších booků vůbec a i když mám PB origo už 14 let, tak jsem zajásal, že budu míti cz verzi a ještě k tomu, ve tvrdé vazbě. Sice tam citlivě chybí ta str. s kryptonskou abecedou, která jest v orig.PB, takže si lidé asi moc nepočtou ty jisté bubliny;-) ale i tak. Sice ten její retro origin je zřejmě vymyšlen v hospodě za 5min. ale i tak. To mě vždycky poněkud mrzelo, že má nejoblíbenější DC postava a vůbec, má tak vysoce stupidní pův. origin, že to snad ani nejde.:( No, já ho nevymyslel, heh. Stejně jako DCKK zaválelo s tím Brainiacem od Johnse, který mám zase v sešitech. A já, na rozdíl od spousty lidí, mám komplet tu mega ságu, která z toho vzešla, New Krypton...World against S...Last stand of New Krypton...War of the Supermen. Vše v sešitech;-) Pak ale přestalo válet. Infinite Crisis 1500str.? Vždyť to má tak 250.;-) To tam asi budou všechny ty sešity, které mají nahoře Infinite Crisis crossover. Jám mám tak 5. Tak to je další tip na kolosálku, ne?;-) Já bych zase bral tu bichli Blackest Night, páč jestli Johns někdy v něčem exceloval, tak je to rozhodně GL. Rok jedna od Millera mě nějak nenadchnul, ale animák se mi líbí.;-)
PKD28.7.2020 18:38A zrodí se hvězdy...
- Spike...jo Krize. Tam mi zabili Karu. I když to jsem věděl ještě před tím, než jsem si pořídil originál. To mě taky neskutečně se.., že se DCKK vykašlalo na ty další 2 Krize. Zvláště Infinite Crisis je hodně dobrá a oni tenkráte slibovali (ještě to mám schované ten karton od 1.Krize), že u té Infinite do toho booku dají i ty 3 supr sešity (které naštěstí mám) a které squelle doplňují ten zákl. book. A tak jsem přestal čekati, a před půl rokem, jsem si objednal tu Morrisonovu Final Crisis. Jinak, mě zase více dostávají RS než Krajina p.stínů. Ten jeho Pavouk, mě přestal nějak baviti už po 2 knihách. Já mám nejraději 60-70tky. ;-) P.s. mě se nezdá, že by DKR nějak stárnul, ale vím jak to myslíš.
PKD28.7.2020 17:12A zrodí se hvězdy...
- Spike...ano, je to tak. Co je dokonalé? Pro mě je např. dokonalý Dark Knight returns od Millera, ale např. pro Fimiho a jistě mnoho jiných to není nic extra, no. Nebo Watchmen. RS nejsou jistě dokonalé, ale Straczynski prostě umí (viz. Babylon 5) a to mi nikdo nevymluví. Hehe, to se rýmuje.;-) Na mě RS vždy působily silně emocionálně a na to já u comicsů zvláště...dost slyším. Např. Marvels, kde u jistých částí řvu jak malej harant.;-))) Nebo Kingdom Come. Když to se mnou nepohne a je to gut zábava, fajn...klasický mainstream. Ale RS apod. jsou u mě tímto automaticky o úroveň výše. Páč mají přidanou hodnotu. Mě se právě líbilo, že jsi se tak brutálně rozepsal a přitom to zase zbytečně neadoruješ. I když jest fakt ten, že dlouhé komenty mohou býti jak negativní, tak positivní.
PKD28.7.2020 12:36A zrodí se hvězdy...
- Spike...tak reverzní psychologie na mě moc neplatí. Mě spíše zaujala ta nehorázná délka, páč to tady u RS nikdo nemá. Byť přiznám, že ten dodatek na konci byl dobrá reklama, checht.;-)))) Tak mě by stačil komplet Straczynski. Ale zase dává smysl, že když to vydati komplet, tak se vším, co k tomu patří. To jo. Navrch, jde vlastně o cz verzi RS kompendium, tak by bylo poněkud nesmyslné, to vydati poloviční, čímž by se tím pádem nesplnila verze orig. kompendia.;-)
PKD28.7.2020 09:35A zrodí se hvězdy...
- M_H...tak já to už mám (soudě dle komentu) přečtené dávno, a když počítám, ty první 2 booky od crew, tak hodně dávno.;-) V dohledné době mám v úmyslu se pustiti do Bright 1.
PKD27.7.2020 09:42A zrodí se hvězdy...
- To M_H...už jsme 4. ;-) Já si to celé přečetl, páč mě zaujal ten dodatek, že to stejně nebude nikdo čísti. To mě občas zaujme.
PKD26.7.2020 17:54A zrodí se hvězdy...
- P.s. ´´chyba´´ je možná akorát ta, že tam je opět Barva z Kosmu, která je už od Krieka. Byť tahle verze jest o dost starší. Raději bych bral všechny povídky, které ještě v comics. podobě nemám. Ale zase to bude nový pohled, páč ten vizuál vypadá dosti hororově a čb k HPL prostě sedí.
PKD28.6.2020 10:41Mýtus Cthulhu
- Tak, že se to stalo u Providence, tak to nezn., že to bude všude.;-) Mám několik argo comicsů a jsou ok. Na 2.str., proč si to neprolistovati (když je možnost) a zkontrolovati si to osobně.;-)
PKD28.6.2020 10:35Mýtus Cthulhu
- Už je to tady!!!!!!!!! Jo!!!!
PKD27.6.2020 11:20Mýtus Cthulhu
- Spike: asi tak.;-)
PKD20.6.2020 10:59A zrodí se hvězdy...
- Toe:v poho dnes v krame zakoupeno. Je fakt, ze vetsinou nejsem tak sileny, okolo noveho cz booku. 😁
PKD19.6.2020 20:30Liga spravedlnosti #05: Věční hrdinové (paperback)
- P.s. tak teď nevím vůbec nic. BBart tvrdí dnešek, tady to samé a žádné knihkupectví v Brně, včetně komiksového krámu, to evidetně nemá. Ohlašují to až za 2 dny. Ech.
PKD17.6.2020 14:28Liga spravedlnosti #05: Věční hrdinové (paperback)
- Milo_Harwey: Díky. Pro mě taky ne. Na čsfd též nehodnotím film, či seriál, který jsem ani nedokoukal. Příjde mi to zkrátka, nesmyslné a neefektivní. Někomu holt, ne. Max. tak prdnu něco na diskusi k tomu. Nebo když jsem opravdu zhnusen, tak ani ten odpad nedám, páč mi to prostě za to nestojí. Jasně, že nemůžou míti všichni positivní pohled. Já jen mám už té vší (myšleno všeobecně) negace za ty roky až po krk (navrch mě vždycky popíchne, když se více, jak 1 člověk staví proti něčemu, co osobně mám hodně rád, což ostatně známe snad všichni;), takže mi to pochopitelně vadí, ale nic s tím nenadělám.:( A ano, reagoval jsem na tebe, páč jsi mě (sice obecně, ale i tak:) zmínil, což mě samoz. upoutalo.;-) Taky mám rozečteny Bratry Karamazovy, ale nehodnotím to, páč jsem v pol. 1.knihy.;-) Samoz. je to trochu jiná situace, páč II. já vím, že to přečtu celé.;-) Není to můj 1 a ani posl. Dostojevskij.;-) P.s. já jsem prostě odvařen, že to mám komplet a ještě v takové podobě. Takovéto kousky (no, spíše kusy) si nepořizuji každý den, heh.;-) Sice se obávám, aby mi to (až se s tím budu tahati k nám do Mocnáře) neprotrhlo dno báglu, ale to už je můj problém. Hehe. P.p.s prostě a absolutně nesouhlasím a nikdy jsem ani nesouhlasil s názorem, že když znám z něčeho pol. či nějakou část díla, že má pak takovéto neúplné hodnocení, vůbec nějakou cenu/váhu. Ale máme koneckonců tu demokracii, tož tak. Taky mám doma Providence a nikdy bych toho nelitoval. I přes ten jistý problém.;-) A to jsem prosím zrovna do této bichle, šel naslepo. Byť je to Moore a HPL, tak jsem se stejně napevno rozhodl (v den vydání, pak jsem to šel po čase vyměniti:) až po zkouknutí, jaká jest kresba.;-) Která, jak jsem na netu zjistil se líbí málokomu, což já prostě nepochopím, páč III. mě příjde dokonalá/propracovaná. Hihi, v jistých intimních oblastech až moc, checht.
PKD17.6.2020 13:42A zrodí se hvězdy...
- Oba dva...díky.;-) No, už to dnes vyšlo, takže jest po všem.;-)
PKD17.6.2020 11:42Liga spravedlnosti #05: Věční hrdinové (paperback)
- Milo_Harwey: ano hodil. A nestydím se za to.;-) Na něco takového jsem čekal velmi dlouho. Vlastně jsem to už ani nečekal. Jako 3.s. Twin Peaks.:)Proto jsem Fimimu (já ho samoz. na čsfd znám jinak, heh) několikráte poděkoval za ten odkaz, páč jinak bych se to asi nedověděl a stále zuřil, že to nikdy nebudu míti celé a v cz. Do originálu jsem nešel, páč je to PB, a lepené bichle nad 400str. jsou obecně, knihařská šílenost (pokud to není DC), která když to neuděláte na 1000% pořádně (viz.všechny omnibusy od IDW, po 1.čtení, šup a většina stránek vám poletuje po zemi, ti to snad lepí slinami a ne pořádným knihařským lepidlem), tak se vám to rozpadne, ať chcete, nebo ne. Ve smyslu, konečně míti kompletní Raising Stars, ze kterých jsem byl paf už v době 1.neúplného vydání. Takže jsem jasně věděl, do čeho a proč jdu.;-) Já si ani finančně nikdy nemohl (a ani nebudu moci) dovoliti takto riskovat a dáti 3 litry za něco, co jsem nikdy předtím nečetl, tudíž jdu na slepo. To nikdy. Do 5kila ano. Dál už musím prostě míti minimálně 120% jistotu, že to bude pro mě. Tož tak. A toto jest moje velmi reálně, jediná kolosálka vůbec, takže určitě nejsem nějaký tajný agent, co podporuje CC a vychvaluje to tady. Já jsem vždy sám za sebe. A když je to pro mě bomba, tak nebudu dávati 1hvězdu, ne? Já osobně jsem CC a ty jejich zmenšené booky a na můj vkus, předražené, nikdy moc nemusel. Byť krom R.S. mám doma několik malých (ve srovnání s kolosálkou) booků, např. Silent Hill apod.
PKD17.6.2020 11:37A zrodí se hvězdy...
- Proč nenapíší aspoň přibližné datum? I když...1 zdroj tvrdí 19.6. 2.zase 24.6. Takže prase se v tom vyzná.
PKD8.6.2020 09:11Liga spravedlnosti #05: Věční hrdinové (paperback)
- Zajimalo by me, proc to neprekladal, Mooreuv dvorni prekladatel, Viktor Janis. 😉
PKD8.3.2020 18:19Providence
- deefha... ;-))))))) Smích, zaručen.
PKD15.8.2020 09:39Stripy, jouky, fejky :)
- Karlito,seneke a SSP...jo. je to tak, nějak. Souhlasím.;-)
PKD14.8.2020 12:24Sběratelský klub
- Zack...právě. Zrovna on nepotřebuje každý blbý dolar k životu, páč jich má dosti. U něj nevěřím, že jde o prachy, jak si tady někteří myslí. Ne. Opravdu ne vždy jde o prachy. Věřte tomu nebo ne. A ano, mě též dává ta tebou uvedená varianta, největší smysl. Tuším, že byla zmíněna i na té wikipedii. Zkrátka, já se domnívám, že on není zrovna právnický kouzelník, takže něco někde podepsal, a pak toho mírně řečeno, litoval. Pochybuji, že je to nenasytný polykač peněz, když je to prý praktikující mág, anarchista, šílenec (ostatně, kdo v tomto podivném světě může říci, že je tzv. ´´normální´´, že?) a navíc vypadá jako démonický bratr/dvojče Ivo Pešáka.;-)
PKD13.8.2020 10:01Sběratelský klub
- Milo_Harwey...na wikipedii je to taky dosti obšírně popsáno. Jednou jsem si to celé přečetl.;-)
PKD11.8.2020 10:30Sběratelský klub
- Darth Raelchi...nechám se překvapiti.;-) Kéž by se vám např. povedlo vydati některé věci, co mi na cz trhu chybí. Ale to už je opravdu inidviduální a ne pro každého tak významné.
PKD29.7.2020 11:25Pindárna
- Darth Raelchi....a kdo rozhodne, které tituly jsou ty významné? Jen se ptám. To je totiž velmi relativní pojem. Pro někoho jsou významní Watchmen, pro někoho zase Čtyřlístek, míněno bez ironie.
PKD29.7.2020 10:42Pindárna
- seneke... ;-))))))
PKD28.7.2020 18:51Pindárna
- jayjay86: tak tohle náhodou znám a mám to přesně v tomhle originálním sešitu-DC comics presents:Superman and Supergirl/Warworld! Prosinec 1980. Je to zadní strana.:)
PKD29.8.2018 13:00Poznej comics nebo postavu