Pravé kožichy nosí krásná zvířata a hnusné laciné kurvy.
  • rajot
    rajot22.3. 22:091984: Grafický román
    Čekání se vyplatilo, nevím kdy naposledy jsem četl tak zdařilý grafický zpracování nějakýho klasickýho díla. A to navzdory tomu, že pustit se do převedení zrovna týhle věci do komiksový podoby je z mýho pohledu zatraceně tenkej led (nejen viz cyboy), Matyáš se ale tímto vyhoupl do první ligy. Nic na tom nemění to, že některý exteriéry jsem si představoval trochu jinak (tady ale fantazie každýho z nás funguje odlišně, čímž se vracím k tomu tenkýmu ledu), naopak interiéry i vzhled hlavních postav jsem si představoval takřka totožně, alespoň kam mi paměť sahá z opakovaného čtení předlohy, byť je to drahou dobu zpátky. Matyášův talent se naplno projevil (asi spoiler) ve scénách během mučení, kdy si vizuál „musel“ domýšlet sám, i tady se s tím ale popasoval excelentně. Kdyby mě ke komiksu před lety nepřivedla Bezpečná zóna Goražde, tenhle komiks by to nejspíš vzal za ní. Zamýšlená francouzská adaptace od Arga bude mít přetěžkou pozici.
  • rajot
    "Kurva Negan!" si opět tak nějak krade sérii pro sebe, stačí tomudle chlápkovi uvolnit otěže a všechno ostatní jde do pozadí. Pojem ambivalentní vztah k téhle postavě to myslím vystihuje zcela přesně. Nejdřív jsem se tlemil pokaždý když ten parchant otevřel držku, aby mě na konci opět přikoval do gauče a vyrazil dech. Kirkman je fakt třída.
  • rajot
    rajot26.7.2019 08:08Kolosální Conan z Cimerie
    Taky souhlas se cyboyem, rozhodně je lepší mezi jednotlivými příběhy dělat trochu pauzy, aby si to čtenář naplno užil. Na druhou stranu kvalita jednotlivých povídek mi přišla přeci jen vyváženější než v prvním KC, kde byly některý příběhy super a jiný o ničem (tuším kolem prostředku knihy), zde mi jejich úroveň přijde celkově o něco vyšší (třeba ty s Connachtem byly fakt top).
  • rajot
    rajot24.1.2019 19:53Prsten Nibelungův
    Tak jo, ikdyž jsem byl vůči tomuhle kousku trochu skeptickej (a po přečtení prvních stran ještě víc... ), ikdyž to používá prostředky, který nemusim (jednobarevný počítačový pozadí u obrázků mě vyloženě sejří - naštěstí to tady není všude, božstva jsem nemusel už v dětských dobách Souboje titánů, atd.), musím říct, že si mě to získalo. Je moc dobře, že u nás PN vyšel, protože zcela objektivně, tohle je veledílo.

    PS: ta krystalicky čistá árijská Liebschaft (s božskou krví) musela Hitler boys opravdu uhranout.
    PS2: byť si Tolkiena díky známým skutečnostem vážim rozhodně víc než Wagnera, těch paralel s Pánem Prstenů a Hobitem je tam tolik, že z toho se JRR nemůže vykroutit, hehe.
  • rajot
    rajot21.1.2019 09:33Asgard
    Epické. Navíc ty božstva tady hrajou opravdu jen hodně okrajovou roli, což osobně vítám. Příběh má spád, napínavou atmosféru a s aktérama se Dorison nemazlí. Poutavá kresba a supr coloring je navíc podpořenej velkoformátovým zpracováním. Mám radost z edice ERB a dychtivě vyhlížím další ohlášený tituly, ikdyž se někde "ztratil" (?) původně ohlášenej Aspic ... Společně s Argem svěží vítr do zdejšího komiksovýho rybníku.
  • rajot
    rajot8.1.2019 11:02Kobane Calling
    Souhlas s GWB. Osobně mě ani tak nepřekvapila nějaká nová informační hodnota (přeci jen jsem o Rojavě, YPG/YPJ, atd. už něco načetl / nakoukal / naposlouchal; nějaké základní info je ve zkratce nastíněno v úvodním textu), ani jednoduchá, ale příjemná a sympatická kresba, překvapila mě ale ta obrovská - byť občas trochu neurotická - dávka humoru (kterej si autor dělá hlavně sám ze sebe) a nadhledu, přítomná v každym druhym panelu. Přeci jen člověk nečeká, že se zrovna tady bude chlámat na každý stránce.... a zrovna v momentě, kdy jsem si začal říkat, jestli to není vtipný až trochu moc (situace v Rojavě je všechno jen ne komická), tvář poněkud zvážní a nenuceně se protlačí k finále, který nutí k zamyšlení. Škoda, že je to tak krátké, ale možná i díky tomu to neztratí na údernosti. Doufám v další díly.
  • rajot
    Oproti prvnímu dílu ubylo tý fantastiky (ta je spíš linkovaná jako jakejsi podkres kdesi v pozadí, chapadlovejch "HPL" hlav se prakticky nedočkáte) a přitlačilo se tam, kde to šlape Brubakerovi nejlíp - detektivní noir s napjatou atmosférou a osudem, kterej se s nikym zrovna nepárá. Po opětovnym přečtení prvního dílu, kterej na druhý přečtení hodnotím vejš než na to první, to začíná chytat ucelenější obrysy, hlavně ty časový etapy jsou osvěžující a celkově posuny v ději dodávaj chuť vědět, kam se to dostane dál. Přemejšlel jsem jestli nedat plnej počet, ale přeci jen beru v potaz eventualitu, že další díly to můžou ještě vystupňovat. Bohužel ale BBartu příliš nevěřím, že nám toto ještě dopřeje. A tak strašně rád bych se mejlil ...
  • rajot
    Skvělá práce. A to říkám jako hltač Lovecraftova díla, což zde zmiňuju proto, že jsem vůči "přepisům" jeho děl naopak předem skeptičtější a následně kritičtější. Nelíbí se mi filmy natočený na motivy jeho díla, s hořkou pachutí jsem dočetl Ragemoor, odkazující se právě na HPL, atd. Tohle je ale opravdu povedený, podpořený navíc úžasnou černobílou (jak jinak) kresbou. Má to jedinej zápor - je tam toho málo! Všehovšudy čtyři povídky, přičemž dvě kratší a dvě delší, aby to završil masterpiece v podobě Stínů nad Innsmouthem. Moc mě mrzí, že Erik Kriek v tomhle nepokračoval a nedá nam tak nahlídnout do povídek jako V horách šílenství, Dunwitchská hrůza, samozřejmě Volání Cthulhu nebo famózní Případ Charlese Dextera Warda. I tak ale klobouček, na to jak obtížně je HPL převeditelnej je to perfektní práce a s příhlédnutím na poměr cena výkon tady není co řešit.
  • rajot
    No vida, tak dlouho se Crew obavala vydat "nechtene" piraty, az si je lidi vybrali sami a je z toho zrejme dosud nejlepsi Modra crew. Fakt skoda, ze todle nevyslo v MDEK, zaslouzilo by si to pekny souborny vydani. Davam ctyri hvezdy, kdyby byl dalsi dil jeste lepsi.
  • rajot
    rajot26.1.2018 13:1047 Róninů
    Dlouho, vlastně už od oznámení, jsem zvažoval jestli do tohodle půjdu nebo ne, nakonec jsem si 47R pořídil a jsem fakt mile překvapenej. Nutno zmínit, že příběh jsem znal opravdu okrajově (samurajové mstěj svýho pána a to je všechno), ale způsob vyprávění mě zaujal a četlo se fakt dobře. I ta kresba, který jsem se obával (Usagiho nečtu) mě ve finále sedla, stejně jako tvrdší papír i pevná vazba bez přebalu, která ve finále vypadá víc než bratelně. Děj má spád, neni zbytečně rozvlečenej, dýlka je tak akorát. Plus příjemný bonusy jako reálie příběhu nebo rozhovor s autorem a další info, galerie obálek je už tak trochu standart, ale taky plus. A na tu japonskou mentalitu člověk týhle kultuře nezvyklej fakt fascinovaně zírá, ikdyž jsou ty konkrétní detaily spíš konstruovaný, věřim, že to takhle fakt měli (obecně). A to je mazec.
  • rajot
    rajot25.1.2018 12:47Cromwell Stone
    V podstatě souhlas s níže řečeným. Lovecraftovský jsou tady spíš náznaky, resp. třeba pár stran (ikdyž je to podle mýho určitě víc lovecraftovský než omílanej Ragemoor), atmosféra je ale většinou celkem hutná, byť celkově je to řekněme náročnější četba než bych předem čekal. Stává se, že člověk pár stránek tápe, než se děj vysvětlí a všechno do sebe tak nějak zapadne, ale proč ne, u takovejch děl to tak zkrátka někdy chodí. Kresba je vpravdě skvostná - čemuž vévodí ona prostřední část - přesto místama trochu chaotická, byť to asi opravdu posouvá atmosféru ještě o něco dál. Navíc některý dvoustránkový panely jsou dechberoucí. Na každý pád další moc zajímavá věc z dílny Arga, doufám, že v nastolenym trendu budou pokračovat (jsem dost zvědavej na ediční plán 2018), protože je to vítaný oživení českýho komiksovýho rybníčku.
  • rajot
    rajot3.1.2018 21:09Tři králové
    Největší plus za zvolený námět a odvyprávění příběhu, který by jednoznačně odvyprávěný být měl (trefně to níž popsal GWB).

    Co se týče kresby, bohužel akční scény tady M.Kociánovi zrovna nejdou a občas se trochu pletou obličeje skrz jejich přílišnou podobnost. I přesto všechno je ale kresba úchvatná a velký formát tomu vyloženě prospěl. Největším neduhem, kterým ale komiks dle mého trpí, je jeho přílišná zkratkovitost. Občas to působí jako kdybyste si přehrávali film na pc, které prostě moc nestíhá, občas se obraz škubne a pak se objeví o pár políček dál. Někdy jsem se musel i přesvědčovat, že jsem něco nepřeskočil. Děj je tím tak spíš rozdělen do dílčích epizod, celek trpí občasnou chaotičností a k postavám si člověk nestačí vybudovat bližší vztah, takže při jejich konci se nedostavuje potřebný emoční efekt (možná způsobeno i tím, že načteno mám z tohoto období a holocaustu opravdu dost). Nemůžu nezmínit také rozpačitý, no spíš wtf moment, kdy vtrhne Gestapo do bytu kde se skrývá Morávek a ten vyskočíc z postele že uteče, ještě než se začne oblékat, zapálí si jako první cigáro... To jako vážně? :) Pochválit bych naopak chtěl závěrečné medailonky, které pomohou v orientaci a rozšíří znalosti o zúčastněných osobách, a taky předmluvu.

    Škoda, moc rád bych dal nejvyšší počet bodů, ale z tohoto důvodu rozhodně nemůžu. Jsem určitě rád, že tohle u nás vyšlo a můžu to mít v knihovně (hlavně díky námětu, kresbě a vůbec provedení celkově), potenciál ale zůstal za očekáváním.

  • rajot
    rajot11.5.2017 11:57Habíbí
    Krásnej příběh o lásce, odloučení a shledání, o lidskym štěstí, ale spíš útrapách, protkanej spoustou dalších minipříběhů, pohádek, někdy veselejších, někdy krvavějších. Trochu jsem se nejdřív bál, jestli to nebude trochu moc náboženský, ale není, byť i takový pasáže tam jsou, ale naštěstí je jich minimum. Všemu vévodí přenádherná a úchvatná černobílá kresba. Škoda, že BBart nepokračuje v cestě vydávání podobnejch uzavřejnejch komiksovejch knih, protože od něj vycházely ty nejlepší kousky (Strážci, Z pekla, Bezpečná zóna Goražde, Palestina, V jako Vendeta, Persepolis, Jeruzalém, Criminal, Pchjongjang nebo právě Habíbí, atd.), trochu se obávám, že v tomdle ranku vznikne trochu díra a budeme ochuzeni o spoustu podobnejch parádních kousků, což by (pro nás čtenáře) byla obrovská škoda.
  • rajot
    rajot5.4.2017 07:52Skalpy #06: Hlodání
    Tahle série má jedinou trhlinu a to tu, že vycházej jen dva díly do roka. Jinak je to ta nejlepší série, co u nás momentálně vychází. Kresba sice není tak líbivá jako třeba u takovýho Goona, ale scénář a postavy todle úplně smáznou. Je to k*revsky dobrý. V šestce už se smyčka utahuje a děj nabírá na obrátkách. Závěrečný "rozuzlení" vyvolá i přes všechnu tu syrovost a drsnej děj a vývoj úsměv na tváři, Aaron je prostě génius. Jenom mě trochu děsí, že se teď začíná natáčet seriál, při představě, že bude venku dřív než u nás dovydaj zbývající čtyři díly, mě omejvaj :) Už ať je venku další díl.

    PS: trochu mi to "narušuje" pohled na aktuální kauzu kolem Standing Rock :))
  • rajot
    GWB: souhlas :)
  • rajot
    Ikdyž to je z nekomiksovýho soudku, všem zúčastněným (i nezúčastněným) týhle diskuze si dovolím předhodit tip na knihu "Ku-klux-klan: tady bydlí láska" od Katarzyny Surmiak-Domańský, kterou vydal Absynt. Hodně zdařilá záležitost.
  • rajot
    Tak ono těch účelovejch účtů se tady vyskytuje víc a člověk nemusí bejt zrovna detektiv, aby je poznal na první dobrou :) Obvykle jsou založený v době nějaký "kauzy" nějakýho konkrétního titulu nebo vydavatele, k čemuž se začnou okamžitě hojně vyjadřovat, jsou zpravidla cílený proti konkrétním vydavatelstvím (občasně až okatě lobující za nějaký jiný, že) a v hodnocení komiksů mají nulu. Některý pak zase zmizej v propadlišti dějin a některý pokračujou v plivání na "konkurenční" tituly :) Dosud to tady nikomu nevadilo :) To jen takovej postřeh do diskuze :) peace!
  • rajot
    Jezevec: nebudu tady ztrácet čas zbytečnou diskuzí s účelově založenym účtem :)
  • rajot
    Jezevec zapomněl zmínit, že taky Argo psalo, že ty kusy z nevycentrovaným hřbetem samozřejmě lze vyměnit za ty korektní.
  • rajot
    rajot23.12.2020 15:11Pohádky Oscara Wildea
    TonyT: mám to stejně, hlavně ty "backgroundy"...
  • rajot
    Fimi: hmm, tak budu doufat, dík za info.

    Taky bych se osobně přikláněl k vydání ve dvou souborech, podle mě by to na lidi zabralo víc než vydávat jeden díl za rok s nejistou budoucností. Sice asi BBart nemá nejlepší zkušenost s Criminalem, na druhou stranu od tý doby se v rybníčku vezdejším pár věcí změnilo. Ale hlavně ať to vyjde :) teď se těším na Fade Out.
  • rajot
    Fimi: čili oni KoBK potvrdili?
  • rajot
    Dovydat Fatale, plus Fade Out a pak Kill Or Be Killed - to zní jako rajská hudba pro mé velké uši.
  • rajot
    rajot23.6.2020 13:43A zrodí se hvězdy...
    M_M: aspoň bys moh mít koule a přiznat, žes to myslel přesně tak jak si to Fimi a DR vyložili a neschovávat se pak jak malá holka :) a já se potrefeně přiznávám, že z nevlastnictví těchto novodobých Watchmenů trpět nebudu, protože je to příliš náročné sousto, hehe.
  • rajot
    rajot15.6.2020 14:09A zrodí se hvězdy...
    (zatím) Pět lidí je sice málo, na druhou stranu při přečtení komentářů člověk může nabýt dojmu, že průměr 3.0 (aktuálně) je ještě nadhodnocený. Což mi teda přijde u hodně komiksů zde, když srovnám hodnocení komentářem vs. hodnocení počtem hvězdiček. Pro mě furt 3/5 znamená lehkej nadprůměr, ale chápu, že někdo to má rozdělený v procentech jako 40 až 60%, což ale právě může tvořit ten "nepoznatelnej" rozdíl. Každopádně s většinou níže řečeného ohledně CC souhlasím, byť jsem myslel, že to tak vidím sám. Ale Rváč byl fajn :)
  • rajot
    rajot12.6.2020 07:05A zrodí se hvězdy...
    Ehm, já též.
  • rajot
    rajot26.12.2019 19:33Providence
    Jezevec: servilní... Když máš problém s pochopením jednoduchý věty, tak by ti upozornění od kosmasu stejně nepomohlo :)

    Cyboy: proto jsem psal, že je to nadsázka na odlehčení situace. Chtěl jsem tím říct, že nedat jim další šanci je blbost. Stejně jako jsem nezavrhnul CC když se mi jejich Sedm rozpadlo v rukou v salát ještě než jsem to prvně dočetl. Už se to pak nestalo a vida, kde jsou dnes. Viz co říká Spike. Ale máš pravdu s tím, že tadle diskuze je o ničem.
  • rajot
    rajot26.12.2019 12:32Providence
    Spacecore: proti bojkotu konkrétního výrobku neřeknu ani popel, ale vyzývání k bojkotu celyho nakladatelství a jejich dalších komiksu do budoucna mi přijde hodně přes čáru. Nehledě na to, že Jezevec si tady dost kálí na hlavu tím, že sám si komiks nechává, což jde proti logice. Asi se mu i tak dost zamlouvá. Co mu vadí úplně chápu, ale ta forma je prostě mimo. Konstruktivní kritika ano (zazněla všude a je to naprosto v pořádku), tohle ne. Nevidím důvod nedat Argu už žádnou šanci, jsem přesvědčenej, že se jim to už nestane. A věř, že získávat zpátky ztracenou důvěru budou u lidí klidně i několik let.

    A k běžnýmu konzumně-kapitalistickýmu trhu bych to nepřirovnával, komiksaky jsem bral spíš jako takovou komunitu stejně jako jsou třeba hudební fanoušci, kde taky nepopravěj kapelu, když na koncertě (kde si zaplatěj vstup) něco podělá... Jezevcovi by v tomdle případě nabídli vrácení peněz a on by místo toho na místě dupal do země a řval, že nechce peníze, ale chce chce a chce, aby znova zahráli celej koncert nebo jinak ať je všichni přestanou poslouchat :D (todle zlehčuju a berte to s nadhledem ;) prostě kdo to zkousne ať do toho jde a kdo ne, ať si to nekupuje, tak jednoduchý to je.

    Vesměs souhlas s Tonym.
  • rajot
    rajot25.12.2019 23:18Providence
    Jezevec: myslíš ten princip, že tu o tom píšeš x dní furt dokola a nabádáš ostatní k bojkotu Arga, ale zároveň sis ten komiks dobrovolně nechal a nevrátil ho ikdyž můžeš a dostaneš zpět penize? :)) tak ho vrať, to určitě zabere víc než to, že jim tady děláš denně nevědomky reklamu (znáš ten slogan ne?).
  • rajot
    rajot25.12.2019 21:56Providence
    Farnhajt: to bylo ale tedy spíš vinou tiskárny, jestli to správně chápu, čili to šlo finančně asi na jejich triko, pokud na tyhle případy navíc nemá tiskárna nějakou pojistku... (?)
  • rajot
    rajot25.12.2019 21:52Providence
    Fimi: tak bych to šel vrátit, sám zhrzenec připouští, že to jde, tak proč to neudělá když je to jak boty bez podrážky hm? :) To pak zkrátka působí jenom jako prázdný a účelový kydání hnoje (a hlavně už x dní furt dokola), sorry :)
  • rajot
    rajot25.12.2019 16:13Providence
    TonyT: je to troll a osobně bych se ani nedivil, kdyby to doma vůbec neměl. Nejlepší je to ignorovat, ani jeho nebude bavit psát to samý dokola 3x denně.
  • rajot
    rajot21.12.2019 09:23Providence
    Jezevec: chtěl jsem ti na to něco odepsat, ale při pohledu na tvůj profil jsem pochopil, za jakým účelem byl založenej a že to tudíž nemá žádnej smysl. Po pár komentech zmizíš jak pára nad hrncem.
  • rajot
    rajot20.12.2019 17:57Providence
    Jezevec: oni za to taky platí, sníženým prodejem (na čemž btw visí Neonomicon).
  • rajot
    rajot4.12.2019 07:12Essex County
    Fimi: sice ne přímo "kdokoliv", ale jinak jsem si říkal to samý :)
  • rajot
    Gmork: díky za info :)
  • rajot
    Taky souhlas s Light, Vybíralovy tituly jsou moc příjemný osvěžení v rybníku vezdejším a rád je - stejně jako třeba komiksy od Arga - podpořím, obzvlášť když s vkusem "zajetých" vydavatelství se čím dál víc rozcházím. Jeden dotaz na Gmorka, před rozjezdem Vybírala byl mezi chystanými tituly Aspic, z něj sešlo?
  • rajot
    Scarface: mě to nějak extra nevadí, když tam žádný stránky naopak nechybí.
  • rajot
    Sir_Pete: já měl tohle u Skrýše (nebo u Ryb?), akorát jich myslím nebylo tolik. Že by to obrácení u mangy dělalo tiskárně problém?
  • rajot
    Z pohledu zvenčí, a nemá těch "minimálně 1.000 prodaných kusů" trochu velký voči? Vzhledem k tomu, jaký jsou prodejní čísla jinejch komiksů když to čas od času pronikne ven, tohle číslo mě dost zarazilo teda. Ale třeba mě někdo opraví ... Osobně jsem do toho nešel z podobných důvodů jako Light nebo lantan1, začínat s nějakou sérii od prostředka mi nedává smysl.
  • rajot
    Je paradoxní, že v Modrý Crwi nejvíc zaválely témata, který crwáci nechtěli vydávat v MDEKu, protože "by nejspíš propadly" - tzn. piráti a western. Škoda, že tydle dva výborný kousky asi bohužel nespustí podobnej boom jako Druuna s pornem.
  • rajot
    rajot3.7.2019 15:29Conan #02: Bůh v míse
    omg ...
  • rajot
    rajot7.6.2019 20:24Mrtvej svět
    Light: taky dorazilo.
  • rajot
    rajot6.6.2019 13:02Mrtvej svět
    Taky čekám :)
  • rajot
    rajot4.12.2018 14:59Kobane Calling
    Kabukiman: užijem, dík! Osobně jsem jim tam poslal eště ňákou kačku navíc, ale je milý, žes to taky finančně podpořil a zvýšil šanci na další díly :)
  • rajot
  • rajot
    rajot1.3.2018 09:43Plutona
    Jo, než jsem si to tady přečet, tak jsem se na to celkem těšil. No eště to nechám pár dní viset na Zásilkovně, třeba mezitím utrpím výpadkem paměti.
  • rajot
    rajot27.2.2018 08:20Plutona
    Draco nobilis: díky za spoiler, nebo spíš prozrazení celýho děje :D
  • rajot
    Kabukiman: narozdil od tebe to popisuje vecne a konstruktivne a jeho komentar ma nakou vypovedni hodnotu. Tvoje reakcionarsky "(ne)argumenty" jsou ostatne v souladu s tvym predchozim prispevkem, tedy znacne priblble.
  • rajot
    rajot9.4.2017 12:22Cech objevitelů #1
    Kabukiman: pokud vím, tak další díly ještě nejsou napsaný. A tenhle jim prej trval docela dlouho :)
  • rajot
    rajot27.8. 16:41Sběratelský klub
    Toe: supr, to je skvělá zpráva, díky. Jj to Goražde jsem letmo zaregistroval, ale mám od něj vše co u nás vyšlo, takže jsem se spíš zaradoval za ostatní. Habibi mám taky a barevný Z pekla si asi nejdřív někde prolistuju.
  • rajot
    rajot26.8. 22:36Sběratelský klub
    Fimi: rozhodně zajímá. Ten Sacco dokonce extrémně, padlo někde, která konkrétně kniha to má bejt?
  • rajot
    rajot5.6. 11:24Povinná četba
    Nezbi / Gmork: taky mě překvapilo jakej je to špalek, ta cena je taky bomba :) mmchdm už to čtu a zatím fakt dobrý. A chytám se i jako nevědec a čtyřkař z fyziky, hehe.
  • rajot
    rajot23.12.2020 15:15Slevy, výprodeje, bazary
    Jen pokračujte hoši, jako tradičního pozorovatele dění mě tohle téma přijde celkem zajímavý :)

    lantan1: k tomu začarovanýmu kruhu, vnímám to stejně, ale myslím, že jen jedna strana může ten kruh rozmotat - a to vydavatel dovydáním vyprodanejch dílů. A tam není z pochopitelných důvodů vůle, ikdyž myslím, že v minimálním nákladu by se ty konkrétní vyprodaný díly rozprodaly dost rychle.
  • rajot
    rajot30.10.2020 10:16Sběratelský klub
    karl173: já tedy ne :)
  • rajot
    rajot22.9.2020 06:32Sběratelský klub
    Má pravdu, předsedo.
  • rajot
    rajot25.12.2019 00:07Pindárna
    Živí mrtví 22 až 30 a Bouncer :) vyplatí se psát Ježíškovi dopisy, umí česky!
  • rajot
    rajot5.11.2019 22:42Slevy, výprodeje, bazary
    Karlito_69: měli ho tam od začátku, však jsem ho tam hned kupoval.
  • rajot
    rajot24.1.2019 20:30Sběratelský klub
    2Hitman3: KC z roku 2015 teď začne vycházet po jednotlivejch knihách. Ta nová kolosálka je Conan z Cimerie, čili příběhy, který u nás ještě nevyšly. Viz:
    http://www.comicscentrum.cz/_dortAddons/turnbook/turnbook.php?book=EP2019&desky3vTextu=4#turnbook/
  • rajot
    rajot24.12.2018 15:56Pindárna
    Seneke: přesně, taky budu muset bejt čím dál větší vybíral :D ale všechny ty věci od Erbu vypadaj fakt parádně!
  • rajot
    rajot29.11.2018 15:09Pindárna
    Fimi: ještě bych doplnil, padlo tam něco v tom smyslu, že dalšího Kinga momentálně ne, že Temná věž se sice neprodává úplně špatně, ale jeden King zatím stačí. Neslyšel jsem začátek, ale hádám, že se to týkalo mýho dotazu na event. vydání The Stand. Taky se mi zdá, že Crew už nějakou dobu neodpovídá na dotazy, co nahradí Skalpy (většinou se dotazy týkaj Kill or Be Killed a Southern Bastards, pravda ne včera). Odpovědi se trochu rafinovaně vyhnuli i včera, a to se ptalo víc lidí pořád dokola. Ač pesimista, doufám, že by to mohlo znamenat naději :)
  • rajot
    rajot27.11.2018 13:50Pindárna
    Zack: ty "prosby" bohužel očividně nepadaj na úrodnou půdu. Pak se není co divit technickejm dotazům, jestli by šly v nastavení komentáře některejch konkrétních osob zablokovat.
  • rajot
    rajot20.11.2018 15:03Pindárna
    Podívejte se, jak jsou tady hodnocený Skalpy (aktuálně průměrně 4,8 na číslo). A prodejnost tedy podle všeho nic extra. Naopak mě vždycky pobaví hodnocení verbální vs. hvězdy. Když to někdo XY zkritizuje od A do Z a dá tomu 4/5. Co se týče stahování / nakupování, tak hudbu stáhnu a když je to dobrý, koupim vinyl. Komiksy (ani knihy obecně) nestahuju, nebaví mě to číst elektronicky, potřebuju to fakt mít v ruce.
  • rajot
    rajot6.11.2018 06:29Sběratelský klub
    Franto, to bude stejný, nikde nepadla zmínka, že by se to obsahově lišilo. Argo jen psalo, že jsou různý obálky, ke každýmu se tří obsaženejch příběhů jedna varianta. Já se furt rozhoduju mezi zelenou a červenou :)
  • rajot
    rajot17.10.2016 12:01Pindárna
    Ahoj, bohužel jsem přišel o přebal ke Goon 4 (ne vlastní vinou). Pokud byste byl někdo ochotnej mi ho oskenovat a hodit do mejlu cdvd@seznam.cz, abych si ho mohl vytisknout, byl bych vděčnej. Vedle ostatních ten bez obalu nevypadá ve svý kůži ...
Sbírka z comicsů na CDB
Četl/a: 239 (cca 104274 Kč)
Mám: 247 (cca 107524 Kč)
Chci: neveřejné
Sháním: neveřejné
Nabízím: 9 (cca 3179 Kč)
Osobní: neveřejné
Sbírka mimo CDB
Četl/a: neveřejné
Mám: neveřejné
Chci: neveřejné
Sháním: neveřejné
Nabízím: neveřejné
Osobní: 0