Jo, kamarádi o mně taky říkají, že jsem píčus (Y: The last man #05: Ring of Truth)

Komiksový sběratel, arogantní narcis, bývalý blogger a umělec napříč všemi dostupnými i nedostupnými médii.
V současnosti pracuje na vícero projektech, i na svém prvním románu z amerického jihu ...

  • Fry
    Fry admin29.8.2021 20:10SPY×FAMILY #01
    SPY×FAMILY #01 - Jedno z největších překvapení pro třetí kvartál od Crwe. Tahle série je totiž vcelku 'nová' i pro ostřílenější trhy a v Japonsku vyšla nedávno teprve sedmá kniha. Začíná to sice trochu ukvapeně (podobně jako u jiných sériích), autor se hledá v ideálním poměru střihů a kontinuálním vyprávění, přesto nevaří vůbec z vody a uvidíme kam se příběh dále posune ... Za mě 4*!
  • Fry
    Fry admin15.8.2021 11:51Modrá Crew #17 - Jednorožec #3, 4
    Modrá Crew #17 - Jednorožec #3, 4 - Druhá polovina temné fantasy z dob těsně před renesancí se oproti té první zdá už poněkud příznivější, jednotlivé dílky skládačky se průběžně skládají do sebe, a ani těsně před finálním rozuzlením není jisté která to strana má vlastně lepší úmysly. Takhle má vypadat správně vypointovaný příběh! Škoda jen že to nevyšlo jako komplet ... Za mě 5*!
  • Fry
    Fry admin15.8.2021 11:43Modrá Crew #16 - Jednorožec #1, 2
    Modrá Crew #16 - Jednorožec #1, 2 - Ze začátku možná až příliš překombinovaný vstup do příběhu, ve kterém probíhá paralelně hned několik dějových linek. Řeší se zde problematika nějakých Asklépiovců (?), do toho se seznamujeme s Prvotními, osoba v pozadí rozesílá vědcům tapisérie a církev se chce klasicky zmocnit celého světa. ALE naštěstí je to jenom začátek ... Za mě 4*!
  • Fry
    Fry admin2.8.2021 09:27Naruto #47: Prolomení pečeti!!
    Naruto #47: Prolomení pečeti!! - Vcelku vyrovnaný souboj Naruta s Painem pokračuje, okolní krajina se mění v pusté pláně a je téměř jisté, že tento útok bude mít ještě dohru i v následujícím vývoji této série. Avšak i přes posouvání limitů a odpečeťování dalších a dalších pečetí je před plným vypuštěním osmiocasého ještě jedna poslední pojistka a skryté tajemství ... Za mě 5*!
  • Fry
    Fry admin18.7.2021 09:36Naruto #46: Naruto je zpět!!
    Naruto #46: Naruto je zpět!! - Painův útok na vesnici pokračuje a je až s podivem, že se mu prakticky nikdo nedokáže rovnat. Útok si tak vedle materiálních škod vybírá i ztráty na životech a vše směřuje k nevyhnutelnému - tj. souboji Naruta s Painem. Tady každý následující tah může znamenat prohru jedné, nebo druhé strany. Nemyslím si, že tento story arc ještě něco překoná ... Za mě 4*!
  • Fry
    Fry admin17.7.2021 14:10Dívka jménem Patience
    Dívka jménem Patience - 'Nakonec mě přestane bavit, jak se bavíme furt o hovnu a nadhodím nějakej přiblblej vtípek o stroji času.' Tak tak nějak by se dal popsat příběh opravdové lásky, kterou nezastaví ani smrt. Clowes je v podstatě mistrem monologu, vše co je důležité dává smysl a to nepodstatné dotváří metafyzično a cestování v čase. Více takových knih Trystero (!), pls ... Za mě 5*!
  • Fry
    Fry admin12.7.2021 10:05Batman / Fortnite: Bod nula #06
    Batman / Fortnite: Bod nula #06 - Oh well, tak do dalšího (!) pokračování, pokud tedy někdy bude už asi nejdu. Tohle byl dle mého tak zbytečný event, který měl pouze dva světlé okamžiky a to sešity #2 a #3. Jinak mi to prostě nesedlo, tady šlo asi fakt čistě o promo nějakých hloupých kódů do hry a příběh byl vymyšlen až jako sekundární produkt, jen aby vůbec nějaký byl ... Za mě 1*!
  • Fry
    Fry admin12.7.2021 09:57Batman: Tři Jokeři
    Batman: Tři Jokeři - Ne jeden, ne dva, ale rovnou tři Jokeři (a možná jich bude i víc!) se v tomto temnějším alternativním příběhu postaví proti Batmanovi, Red Hoodovi a Batgirl. Upřímně se mi do toho moc nechtělo, zápletka je na mě poněkud vágní, nicméně ono to ve výsledku až tak debilní není, tedy až na Batgirl, která přelétává od jednoho Robina k druhému, běhna ... Za mě 4*!
  • Fry
    Fry admin12.7.2021 09:46Velký vezír Iznougud (paperback)
    Velký vezír Iznougud - 'Džin! No ovšem! ... Šéfe, to přece nejde, my věřící nesmíme pít alkohol! ... Ale ne! Ne Gin, pitomče. Džin!' Tak trochu jiný MDEK, postavený především na slovních hříčkách a humorných situacích, kdy se podlý ('is no good') Velkovezír Iznougud neustále snaží stát Kalifem místo Kalifa. Možná lehce repetitivní, avšak překladatelsky mistrovské dílo ... Za mě 4*!
  • Fry
    My Hero Academia - Moje hrdinská akademie #09: Můj hrdina - Byla chyba začínat s touto sérií, protože mě to ani s devátou knihou nepřestalo bavit a spíše naopak jsem stále zvědavý kam se příběh ještě posune. Přitom se v podstatě jedná o úplně obyčejný supehero shōnen zaměřující se hned na několik charakterů zároveň a ono to i tak skvěle funguje ... Za mě 4*!
  • Fry
    Fry admin3.7.2021 09:14Orange #05
    Orange #05 - 'Chci abychom byli pořád spolu... Jak by asi vypadal svět, kdybych tu nebyl?' ... Drama osudového okamžiku je tady, den kdy Kakeru na svém kole skončil pod koly nákladního automobilu a zformoval tak budoucnost, kterou se nyní jeho kamarádi snaží tak usilovně opět změnit. Ne všechno však změnit lze, a právě proto mě velké finále mírně řečeno zklamalo ... Za mě 4*!
  • Fry
    Fry admin1.7.2021 10:53Thorgal #16: Vlčice
    Thorgal #16: Vlčice - Velmi povedený sešit o návratu domů, porodu a také touze po moci. Jsem rád že to tady vyšlo, každopádně mě mrzí, že se k mnoha dílům z této série dneska už noví sběratelé nejspíše nedostanou. Zrovna právě tento sešit je ukázkovým příkladem, jak na vcelku malém prostoru odehrát opravdové drama a to i bez zbytečných scenáristických kliček ... Za mě 5*!
  • Fry
    Asterixova dobrodružství #02: Asterix a zlatý srp - Myslím si, že lépe něž 'Je to skvělé jak jdou pro ten Srp.' to už nikdo nikdy lépe nevystihne, protože ono opravdu je skvělé, jak jdou pro ten srp. Nicméně pro úplnost alespoň doplním, že na rozdíl od prvního sešitu tenhle funguje skvěle i po letech, je zde více situačních vtipů a nemůžu tedy hodnotit jinak než maximálně ... Za mě 5*!
  • Fry
    Fry admin27.6.2021 09:57Tráva
    Tráva - Silný životopisný příběh mapující život I Okson, korejské sexuální otrokyně, zotročené za dob II. světové války. Tohle je jeden z těch komiksů který bych rozhodně doporučil neminout, už jenom kvůli kulturnímu obohacení, ladné kresbě a doplnění znalostí, které jste se ve škole na 99% neučili. Jsem rád že mám tohle doma, určitě se k tomu budu někdy vracet ... Za mě 5*!
  • Fry
    Hladový Jeníček a nenasytná Mařenka - Totální bizár, tohle nechcete číst svým dětem, natož sobě. Jako underground je to však velmi povedené a v mysli mi to zůstane asi ještě ještě dlouho. Vlastně je to taková paralela na klasické upozornění že byste neměli brát drogy, protože můžou mít doslova fatální následky nejen pro vás, ale bohužel i na vaše blízké, rodinu a okolí ... Za mě 4*!
  • Fry
    Fry admin19.6.2021 20:32Batman / Fortnite: Bod nula #05
    Batman / Fortnite: Bod nula #05 - 'Nekontrolovaná vševesmírná energie. Mám teorii, že Bod nula prochází různými realitami, rychlostí nesčetně mnoho realit za sekundu'... uf, tohle je fakt jízda. Nejlepší na tom paradoxně asi je že to vychází pouze po sešitech, najednou bych tolik dementních monologů nedal. Naprostý podprůměr, obávám se jak to celé dopadne ... Za mě 2*!
  • Fry
    Čertův rypák / Tulipánek - Výborné drama thrillery z dob konce stalinistické éry a jejich následné dopady v 70. letech 20. století pro dva rozdílné imigranty s různou minulostí, ale velmi podobným osudem. Každopádně tohle je skvělá sonda do dob, které naše generace (snad !?) už nikdy nezažije a o to důležitěji vnímám povinnost se s těmito 'nepříjemnými' příběhy seznámit ... Za mě 4*!
  • Fry
    Fry admin16.6.2021 19:18Pecka
    Pecka - Originální 'coming of age' psychologické drama, založené především na vcelku obyčejných rozhovorech odrážejících každodenní vztahové problémy. Navíc tahle kniha je žhavou novinkou i ve světě, takže nezbývá než poděkovat Centrale že nás zásobuje originálními autorskými díly, které dost možná v blízké budoucnosti získají nejednu komiksovou cenu ... Za mě 4*!
  • Fry
    Thor #02: Válka říší se blíží - V podstatě sbírka různých povídek, která svou kvalitou stále zůstává v podprůměru. Vystavět dobrý příběh hned na několika dějových liniích není totiž vůbec jednoduché, a jak je vidět Aaronovi to opravdu, ale opravdu nejde. Tahle série si mě tedy ani druhou knihou nezískala a upřímně doufám že po mně nebude nikdo chtít v sérii pokračovat ... Za mě 2*!
  • Fry
    Fry admin12.6.2021 19:44Showman Killer (pevná vazba)
    Showman Killer - Nehledejte v tom žádné přelomové dílo a naleznete ezotericky šílenou fantaskní jízdu téměř nepřemožitelného antihrdiny, tak typického pro Jodowerse. Tady zkrátka nemohu souhlasit s ostatními. Má to svižné tempo vyprávění, je to úchvatně nakresleno, nechybí tomu štiplavý humor, klonovací Bioroboptéry, velké souboje, Suprahierofantka a také Tuleňohlav ... Za mě 5*!
  • Fry
    Fry admin8.6.2021 20:28Batman: Zatracení
    Batman: Zatracení - Esej na téma 'Batman'... četli jste ji už 1 000x, origin se v průběhu času jen lehce mění a upravuje, avšak význam a myšlenka zůstává stále stejná. V této hře se však hraje o život. Někdo umřel, leží v márnici a pokud je to Joker, je možné že ho zabil Batman? Nebo ne... SPOILER v márnici je btmn, příběh je o ničem a tu jednu hvězdu dávám za kresbu ... Za mě 1*!
  • Fry
    Fry admin8.6.2021 20:10Wonder Woman: Mrtvá Země
    Wonder Woman: Mrtvá Země - Postapokalyptický superhrdinský komiks se vcelku jednoduchou zápletkou, avšak velmi dobře uchopenou a také odvyprávěnou. Co mě ale zas tak moc nebavilo, je Johnsonova kresba. Scenérie jsou fajn, panelování je na jedničku, ale detaily postav (ruce, proporce) a hlavně různé grimasy ve tvářích mě tedy vyloženě až odpuzovaly ... Za mě 4*!
  • Fry
    Fry admin6.6.2021 15:06Akira #01
    Akira #01 - Tohle mi dělá radost jelikož jsem už ani nedoufal, že se na náš malý trh podaří dostat sérii takového významu (!), jaký má právě Akira. Vydání jako takové je parádní (přebal, papír i SFXka), kresba naprosto excelentní, akorát ke scénáři jsem si napsal poznámku, že obzvláště ze začátku trochu drhly jednotlivé dialogy, asi v návaznosti na onen filmový střih vyprávění ... Za mě 4*!
  • Fry
    Fry admin5.6.2021 20:07Batman / Fortnite: Bod nula #04
    Batman / Fortnite: Bod nula #04 - Máme tady další sešit a nastává opět změna ve stylu vyprávění. Já osobně s touto sérií pořád tak trochu bojuju. Druhý a třetí sešit byl fajn, tohle už je zase spíše podprůměr a čekám že finále bude taky docela nic moc. Každopádně už to tedy asi dočtu a uvidíme jestli se Gageovi podaří tento event nějak 'uspokojivě' zakončit ... Za mě 2*!
  • Fry
    Fry admin4.6.2021 23:13Hubert
    Hubert - Mistrovské dílo, artová záležitost, pocitovka ... Tenhle komiks na 99% není určen 'standardnímu' čtenáři. Nevěřím, že by jej takovýto čtenář dokázal ocenit, a podobně jako i jiná 'nestandardní' média může tohle dílo lehce zapadnout. Pokud však máte cit pro umění, vyznáte se alespoň trochu ve svém životě a od komiksu čekáte nevšední zážitek, tak jste tady správně ... Za mě 5*!
  • Fry
    Fry admin3.6.2021 20:18Berserk #04
    Berserk Deluxe Volume 2, 1/3 - Svět ve kterém mladý Guts vyrůstal rozhodně nebyl místem vhodným pro děti. Tábory žoldnéřů ve svých řadách ukrývají mnoho monster. Některá se vás pokusí zabít, jiná znásilnit, někteří chtějí překonat váš odkaz, a pak je tady Griffith, který nezatoužil po ničem menším než po samotném Gutsovi. Nemám slov, tohle si zkrátka musíte přečíst ... Za mě 5*!
  • Fry
    Asterixova dobrodružství #01: Asterix z Galie - Re-reading po více než deseti letech. Asterixova dobrodružství patří napříč dějinami možná k tomu nejlepšímu co francouzský comics nabízí, a zcela upřímně kdo z nás dětství netrávil s tímto udatným hrdinou? Přesto však na tomto vydání určitý zub času vidím, nicméně věřím že i dnes může oslovit děti i dospělé ... Za mě 4*!
  • Fry
    Fry admin26.5.2021 10:14Gantz #29
    Gantz #29 - Invaze apokalyptických rozměrů pokračuje, Gantzovy týmy čelí střetu s pokročilou civilizací a téměř vše se zdá býti ztraceno. Naděje na úspěch / přežití / budoucnost se pomalu vytrácí, avšak i na sklonku světa je třeba neopouštět své ideály a bojovat za své nejbližší. A jak lze vidět, láska Keie Kurona k Tae Kojimě je tou nejsilnější motivací stále bojovat ... Za mě 4*!
  • Fry
    Fry admin19.5.2021 22:31Batman / Fortnite: Bod nula #03
    Batman / Fortnite: Bod nula #03 - Upřímně, nečekal jsem že budu i po tomto čísle zvědavý co se bude dít dál. Rozhodně se však nejedná o nic převratného, takových crossoverů už bylo a nejspíše ještě bude hromada. Tento sešit je prakticky jeden velký boj, a ač absolutně netuším kdo to Snake Eyes vlastně je, uznávám že jako Batmanův protivník (!?) zde působí dokonale ... Za mě 3*!
  • Fry
    My Hero Academia - Moje hrdinská akademie #08: Vzestup Jaojorozu - Studenti I.A mají před sebou poslední praktickou zkoušku před letním soustředěním, avšak souboje s učiteli nejsou vůbec snadnou záležitostí. Jsem však rád že nezůstalo jen u nich, a autor tlačí také na vzestup Ligy padouchů, která se doposud teprve hledala a nevzbuzovala velkou hrozbu ... Za mě 4*!
  • Fry
    Fry admin5.5.2021 11:40Batman / Fortnite: Bod nula #02
    Batman / Fortnite: Bod nula #02 - Jsem mile překvapen, dát tomu ještě šanci nebyl úplně špatný nápad. Pořád mě sice štve, že zrovna tohle tady vychází v den US vydání a ostatní (mnohdy kvalitnější) komiksové série mají smůlu, každopádně zpracování příběhu zde vcelku funguje, Batman zjišťuje zákonitosti světa Fortnite a jsem mírně zvědavý co se bude dít dál ... Za mě 3*!
  • Fry
    Fry admin1.5.2021 10:40Bleach #26: The Mascaron Drive
    Bleach #26: The Mascaron Drive - Příprava na 'Zimní válku' je v plném proudu, Ičigo pokračuje ve svém tréninku s Vizardy, Orihime prochází takovou menší krizí osobnosti a Espada (ve chvíli, kdy na to není nikdo připraven) opět proniká do Karakury. Škoda jen té jedné vypadlé bubliny, ve které se nám představuje Luppi. Overall však již nyní vyhlížím sedmadvacátou knihu ... Za mě 4*!
  • Fry
    Podivné nebe nad východním Berlínem - 'The truth is out there'... variace na Akta X v trochu depresivnějším stylu připomínající ty nejlepší béčkové detektivní thrillery 70' let. Jak píše Zack, tohle je pocitovka, v podstatě poema nad smyslem pravdy, lži a touze přesvědčení o konání dobrých úmyslů. Tohle se určitě nebude líbit každému, své příznivce si však, věřím, najde ... Za mě 4*!
  • Fry
    Fry admin22.4.2021 11:21Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený
    Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený - Velké zklamání, nevěřím že se to může někomu fakt líbit a je podle mě úplně jedno, jestli máte načteno, nebo se zde s komiksovým Thorem setkáváte poprvé. Je to neskutečný mišmaš, postavy se chovají nelogicky, z nepřátel jsou hned přátelé a zase naopak a všichni trousí naprosto stupidní hlášky. Tohle mě nebavilo, fakt že ne ... Za mě 1*!
  • Fry
    Fry admin21.4.2021 15:22Batman / Fortnite: Bod nula #01
    Batman / Fortnite: Bod nula #01 - Nejedná se o nic výjimečného, naopak mě mrzí že běžné série (ať už s Batmanem, nebo vlastně s jakoukoliv postavou) tady nevychází, ale crossover se stupidní počítačovou hrou, tady máme v den US vydání. Nic proti ničemu, nejsem cílovka, nečekám ani že se to bude v dalších číslech zlepšovat, ale ze zvědavosti tomu ještě šanci dám ... Za mě 2*!
  • Fry
    Fry admin14.4.2021 09:34Ateliér špičatých klobouků #03
    Ateliér špičatých klobouků #03 - Minimalisticky laděná kniha, ve které na větší zvraty tentokrát nedojde. Přesto se prozatím nedá mluvit o nějakém poklesu kvality, jelikož minimálně preciznost s jakou je manga kreslena převyšuje většinu stávající produkce. Intermezzo mezi zkouškami tak máme za sebou a uvidíme jak zápletkou dále zamíchají Klobouky s krempou ... Za mě 3*!
  • Fry
    Znovuzrození hrdinů DC: Liga spravedlnosti #03: Bezčasí - Souhlasím i nesouhlasím s většinou. Hitch je autor monumentálních zápletek, hodí vás doprostřed děje, moc toho nevysvětlí a po celou dobu čtení vyžaduje maximální pozornost. Tohle rozhodně není ideální začátek pro nové čtenáře a nejspíše ani pro ty pokročilé. Nechápu tedy, jak mě to celé mohlo vlastně bavit ... Za mě 4*!
  • Fry
    Justice League vs Suicide Squad - Velmi, ale opravdu velmi povedený event, ke kterému se budu určitě rád vracet. Crossover dvou protichůdných týmů mohl klidně dopadnout jako propadák. Ono totiž napsat smysluplný příběh opírající se o základy z jiných sérií jistě není nic jednoduchého, a přesto se to Williamsonovi povedlo. Malé mínus dávám pouze za výplňkové příběhy ... Za mě 5*!
  • Fry
    Justice League vs Suicide Squad - Velmi, ale opravdu velmi povedený event, ke kterému se budu určitě rád vracet. Crossover dvou protichůdných týmů mohl klidně dopadnout jako propadák. Ono totiž napsat smysluplný příběh opírající se o základy z jiných sérií jistě není nic jednoduchého, a přesto se to Williamsonovi povedlo. Malé mínus dávám pouze za výplňkové příběhy ... Za mě 5*!
  • Fry
    Fry admin3.4.2021 21:32Xerox volume 2 (varianta fialová)
    Xerox volume 2 - Částečně souhlasím i nesouhlasím s kolegy pode mnou. Tohle je čistý underground v té nejčistší formě, pár kamarádů (?) si zkouší vydat vlastní magazín a jako nic proti ničemu, své fanoušky si to jistě najde, ale obyčejný sběratel komiksů se tomuhle spíše vyhne. Věřím však že další čísla už po své kvalitativní stránce mohou být na trochu jiné úrovni ... Za mě 1*!
  • Fry
    Fry admin3.4.2021 14:33Pokoj
    Pokoj - Souhlasím s RadimNemec, tohle se mi taky líbilo, akorát mi to tedy připomínalo spíše gamebook Virus od Jakuba Spurného. Každopádně overall mě celkově všechny tyhle existenciální diplomky baví. Autoři jsou si (snad) vědomi že netvoří žádný přelomový počin, spíše si hrají se samotným médiem a mají tendenci vtáhnout čtenáře přímo do děje ... Za mě 4*!
  • Fry
    Fry admin2.4.2021 13:20Pochmurný kraj #07: Smrákání
    Pochmurný kraj #07: Smrákání - Dost možná nejlepší kniha série, a to říkám jako někdo koho celý koncept Harrow County až tak nezaujal a sérii dočítám pouze ze setrvačnosti. Přesto z této knihy konečně sálá docela hororová atmosféra, Kami se vrací ze svého hrobového vězení a na Emu čeká nejtěžší zkouška, nebo bych měl říci spíše osud, jemuž nelze uniknout ... Za mě 4*!
  • Fry
    Fry admin1.4.2021 19:30Hellboy: Vstříc mrtvým vodám
    Hellboy: Vstříc mrtvým vodám - Další 'zbytečná' kniha Hellboye, nicméně oproti příběhu Půlnoční cirkus tohle hodně zvedá Gianniho kresba a také celkový feeling mořeplaveckých příběhů s posádkou řítící se k neodvratné apokalypse. Tak či onak ve srovnání s kteroukoliv jinou knihou tento příběh zkrátka zapadne a za pár let si na něj ani nikdo nevzpomene ... Za mě 3*!
  • Fry
    Fry admin31.3.2021 15:45Wonder Woman #06: Děti bohů
    Wonder Woman #06: Děti bohů - Od hledání pravdy, přes symboliku feminismu se nyní tak trochu vracíme k příběhům z NEW 52. Ve hře je opět božský původ Wonder Woman, návrat Darkseida, ale také problematika rodinných vztahů. Robinson však nehraje úplně fér, a tak klasické dějové oblouky prolíná s příběhy z minulosti a neodpouští si ani velkolepé cliffhangery ... Za mě 4*!
  • Fry
    Fry admin21.3.2021 11:08Batman #06: Nevěsta nebo lupič?
    Batman #06: Nevěsta nebo lupič? - Opět půjdu proti proudu, protože mě zkrátka tento typ příběhů nebaví. Celou dobu se to prakticky točí pouze okolo zásnub, kdy se všechny postavy Catwoman ptají proč si chce vzít Batmana, do toho tahle ústřední dvojice stále polemizuje o tom jestli se k sobě vůbec hodí. No asi jsem od toho všeho čekal víc, než dostávám ... Za mě 2*!
  • Fry
    Fry admin20.3.2021 10:03Orange #04
    Orange #04 - Snaha o záchranu Kakerua a s tím i změna budoucnosti začíná nabývat na svých obrysech, přesto ještě není vyhráno a to zásadní se rozhodne už v následující knize. Ať to však dopadne jakkoliv, neočekávám zrovna happy end, který by dokázal zamezit aby Suwa či Kakeru nakonec nemuseli obětovat svou budoucnost s Naho, na úkor toho druhého ... Za mě 5*!
  • Fry
    Fry admin9.3.2021 13:11Královská hra #05
    Královská hra #05 - Meh, jak už jsem psal u předchozího dílu, tak největším zklamáním této série je samotné finále. Ale tak ono to šlo čekat asi už od začátku, jelikož kvalitativně se nejedná o žádný Death Note. Tak či onak, myslím si že se to dalo zvládnou lépe, koncept je parádní, ale odhalení pachatele a schovávání se za kolektivní vědomí mi vůči čtenáři nepřijde úplně fér ... Za mě 2*!
  • Fry
    Fry admin1.3.2021 17:51Královská hra #04
    Královská hra #04 - Tak jsem to nevydržel a musel jsem si zjistit jak to dopadne. Tahle série možná měla vyjít spíše jako komplet, i když přiznávám, že takhle najednou mě to zklamalo možná více, než jsem očekával. Nicméně už už jsem si myslel že vím kdo je pachatel, na povrch se dostávaly docela zajímavé detaily, ale jak závěr knihy napovídá, vše bude nakonec jinak ... Za mě 3*!
  • Fry
    Fry admin1.3.2021 15:02Královská hra #03
    Královská hra #03 - Zajímavě se to rozvíjí, úkoly jsou stále náročnější a Král disponuje téměř neomezenou mocí. Nicméně právě v tomhle vidím největší kámen úrazu, protože pokud autoři nevyjdou na světlo se svou verzí 'zápisníku smrti', tak fakt nevím jak dokáží vysvětlit že prakticky kdokoliv může kdykoliv umřít, nehledě na místo aktuálního pohybu. No, uvidíme ... Za mě 3*!
  • Fry
    Fry admin28.2.2021 14:19Královská hra #02
    Královská hra #02 - Závěrečný cliffhanger z minulé knihy zajímavě rozjíždí druhý svazek, nicméně mě docela překvapilo jak hlavní hrdina bez větších okolků souhlasí, aby jeho holka měla sex s jeho nejlepším kamarádem. Zkrátka něco na pozadí této série mi tak úplně nesedí. Každý se chová podezřele a z minuty na minutu by zabíjel, jen aby si zachránil svůj vlastní život ... Za mě 3*!
  • Fry
    Fry admin9.6. 15:06Dívka ze země Venku #01
    GWB, Milo: Moc do toho nevidím, ale myslím si že autor ani neskrývá že se inspiroval hlavní charakterovou dvojící právě ze série 'The Ancient Magus' Bride'. To 'úplně mimo' míří na to, že ač podobné, tak jsou série naproti sobě vlastně zcela jiné.
  • Fry
    Fry admin6.6. 19:02Lucky Luke: Koleje v prérii
    SomeOne: Tak jako Asterix nebo Velký vezír Iznougud lze číst zcela samostatně, na tohle se moc těším!
  • Fry
    baatcha: Tyjo zajímavý, jako ono dává smysl, že to není reálné kreslit úplně všechny ty příběhy za těch XY let, ale dostává mě, že jsou kolem toho takové tajnosti... Jako jestli se bojí ztráty prodejů, nebo nevím. Ty články jsou ale parádní :))
  • Fry
    baatcha: V jakých detailech se ty jednotlivé příběhy liší? Tohle by mě docela zajímalo...
  • Fry
    Fimi: Asi na tom něco bude, ale hledat nějaké zásadní komiksy mě už asi ani nebaví. On je ten Zabiják démonů vlastně vcelku fajn, dobře se to čte, nenudí to a jak jsem psal v komentu, zajímá mě kam to bude pokračovat. Ale nic zásadního to není no...
  • Fry
    Fry admin25.5. 11:17Dívka ze země Venku #01
    baatcha: ano, manga 2016; anime film 2022
  • Fry
    Palebras: Díky za info, anotace by teda měla být už dobře...
  • Fry
    Stara.kryta: Já mám právě taky první vydání a tam je ještě 'Kulišák'. Nicméně jestli v druhém vydání dvojky z roku 2016 je už přeložený jako 'Finta', tak nejspíše (snad) je tak přeložený i tady. Ptám se kvůli anotaci, kterou tedy upravím...
  • Fry
    dotaz na vlastníky 2. vydání: je tady hlavní antagonista už přeložen jako 'Finta', nebo je zde ještě pod názvem 'Kulišák'?
  • Fry
    Fry admin3.4. 13:58One-Punch Man #03: Zvěsti
    Sawyer, Fimi: Tohle je pořád teprve začátek, ONE si v těchto knihách teprve hledal svou cestu. Příběh se pořádně rozjede až později, každopádně popularita této série stojí převážně na Muratově kresbě, která se díl od dílu zlepšuje...
  • Fry
    Fimi: #0 vyjde, ale myslím že až po #3 nebo #4, tak jako v ENG
  • Fry
    Fry admin19.12.2021 19:12 Velký komiksový vandr
    Satan__666: Asi nějaká chybka, opraveno, díky!
  • Fry
    SomeOne: Dobrá poznámka, díky za upozornění, propojeno!
  • Fry
    TZcomics: Ano, jedná se o stejný obsah, podobně jako u dalších knih v tomto kompletu od Straczynskiho.
  • Fry
    picaccino: tady asi někomu ujela jedna jednička ... opraveno!
  • Fry
    Od tohoto čísla vychází již bez limitovaných verzí. ... tvl, tohle je zas chytré řešení, když je to poslední kniha. Doufám že něco podobného nás čeká i s pevnou vazbou u zbylých New 52, aby to v knihovně vypadalo blbě...
  • Fry
    baatcha: ano, dneska ráno jsem prohledával světové databáze ... ta tiráž od Egmontu je fakt ostuda.
  • Fry
    Fry admin16.7.2021 15:54Thanos: Svatyně nuly
    Comicsmaniaczone: je to samostatně stojící příběh, co však má společné je hlavní postava Thanose :)
  • Fry
    Fry admin13.7.2021 22:01Batman: Tři Jokeři
    SomeOne: no jako teď se docela stydím :) jak jsem to upravoval tak mi nedošlo že jsem ji tam měl 2x
  • Fry
    Fry admin13.7.2021 06:47Batman: Tři Jokeři
    SomeOne: Chtěl, chybka se vloudila :)
  • Fry
    Daw8ID: Ono taky to 6. vydání má tu kresbu hodně upravenou. Kdybys náhodou někdy narazil na starší vydání, tak nakoukni...
    případně koukni tady: https://asterix.otvirak.cz/obsahy/a_01.htm
  • Fry
    Fry admin6.6.2021 15:46Akira #01
    Doppelganger: přesně tak, pátou hvězdu si schovávám na další díly. Tady jsem musel ubrat kvůli těm dialogům...
  • Fry
    Fry admin6.6.2021 10:57Zabiják démonů #01: Krutost
    Sir_Pete: jo, mě to taky nasralo, ale jde to normálně sloupnout. Žádná vada mi po tom nezůstala...
  • Fry
    Fry admin29.5.2021 09:10Batman Mikea Mignoly
    Scarface: 'Plynárna' už v DC kompletu tuším vyšla...
  • Fry
    Fry admin10.5.2021 06:55Green Lantern: Žádný strach
    Norri: Tyjo a já bych přísahal že už jsem to pořadí upravoval ... sry, teď jsem to seřadil správně (#1: Žádný strach, #2: Pomsta GL, #5: Tajemství původu)
  • Fry
    Fry admin5.5.2021 17:41Batman / Fortnite: Bod nula #02
    Sagikkun: Pokud se k tomu chceš dostat dřív a nechce se ti obíhat trafiky, tak minimálně v seqoyi ještě nějaké kusy jsou
  • Fry
    trudoš: Normálně oprav a do poznámky připiš, že je tam jméno uvedeno chybně ... ono u těchto kompletů je chyb víc než dost
  • Fry
    Fry admin22.4.2021 08:27Doctor Strange #07: Město hříchu
    MEGA: Pokud myslíš event 'Damnation', tak ten by měl vyjít v druhé polovině roku '21
  • Fry
    Fry admin13.4.2021 11:51Žoldnéř #05: Pevnost
    btw. obálka tohoto alba (Le mercenaire #5: La forteresse) prošla za ta léta značnou cenzurou
  • Fry
    trudoš: tak koukám že se podílel nejspíše pouze na třetí knize - Star Wars Darth Vader #3 - Shu Torun War, tj. ho vyškrtnu
  • Fry
    Fry admin31.3.2021 15:53Wonder Woman #06: Děti bohů
    btw. postřehli jste v příběhu z Iásonovy minulosti ten (nejspíše nechtěný) překladatelský dvojsmysl...

    'promiň, byl jsem vzrušený a...' X 'I'm sorry, I was excited and..'
  • Fry
    Fry admin24.2.2021 12:13Conan #07: Cimerie
    GWB: Sedmička, osmička, devítka a desítka vyšly v Kolosálním Conanovi z Cimerie.
  • Fry
    Přechylování jmen je asi ten nejtypičtější nešvar, ale bohužel to dělají všichni ... někteří líp, někteří hůř
  • Fry
    Fry admin19.2.2021 14:13Dracula
    Darth Raelchi, trudoš: Tak ono by to nejspíše vyřešit šlo, ale pouze v případě rozvoje elektronické verze komiksů na našem trhu, která by mohly vycházet řádově třeba o měsíc/měsíc a půl dříve a teoreticky by se na nich daly vychytat chyby před tiskem ...
  • Fry
    Fry admin11.2.2021 10:49Neonomicon
    Azalin: Pokud se nemýlím, tak by to mělo Neonomiconu přímo předcházet ...
  • Fry
    karl173: Já bych na to moc nespoléhal, se mi zdá že při oznamování edičního plánu říkali, že chtěli vydat zatím jenom Aarona.
  • Fry
    Fimi: No to já taky, protože se Snyderem mám občas problém a obecně např. u Batmana to šlo od deseti k pěti
  • Fry
    Fry admin28.11.2020 08:03Jak žijí dnes?
    Draco nobilis: Opravdu by to mělo být Fake Fake Fake, viz ten článek co zde sdílel RadimNemec.
  • Fry
    karl173: Ono je to s tohle řadou trochu složitější a nejspíše ještě několik dalších knih Crew v budoucnu také vynechá. V principu jde hlavně o to, že do hlavní linie příběhu je zamícháno až příliš mnoho odboček a tak některé knihy z této série obsahují třeba pouze jedno číslo standardní řady a jsou doplněny vedlejšími odbočkami - např. druhá kniha se zabývá Deadpoolem 2099 ...
  • Fry
    Fry admin27.9.2020 14:40Tankerka #01
    Aby tady zazněly fakta - ta druhá 'Tankerka' plánovaná na říjen, nebude druhým dílem této řady, ale uzavřený příběh z roku 2016.
  • Fry
    Lenny: Tak jsem tě ze všech tebou zmíněných komiksů vyškrtal, nicméně bylo by dobré, kdyby někdo dokázal ověřit, zda-li jsi v tiráži tedy chybně uveden ...
  • Fry
    karl173: Ano, Greg Rucka měl na starosti první čtyři knihy s tím šíleným číslováním, tahle kniha je takovým intermezzem a příště nás už čeká James Robinson, který psal další tři knihy ...
  • Fry
    Fry admin18.3.2020 08:42My Little Pony: Poníci v akci
    Darth Raelchi: Je to něco mezi, protože to obsahuje výběr příběhů z úplně jiné série. Rozhodně se nejedná o třetí knihu série My Little Pony - Komiksové příběhy
  • Fry
    Fimi: Mě King docela baví, teda ta Baneova trilogie mi přišla fajn a všichni se mi snaží vnutit že úplně nejlepší jsou teď ty následující knihy točící se kolem zásnub a vztahů se Supermanem, takže se na to asi nevykašlu, ale jinak jo, jakýkoliv Snyder (New 52, Rebirth) mi přijde paradoxně horší. Sovy jsou více méně fajn, ale už si z toho nic nepamatuji, docela mě bavil Rok nula, ale jinak nuda a šeď - obzvlášť příšerný byl Konec hry. Jinak mám doma koupený první sešit i jeho relativní novinky 'Last Knight on Earth', ale moc se mi do toho nechce ...
  • Fry
    Fry admin24.2.2020 13:50Green Blood - Zelená krev #01
    cyboy: Teď jsi to vystihnul perfektně, ano, mým hlavním kritériem je zabavení se a nekonečně dlouhé manga série to u mě splňují zcela dokonale. Ale zase taky bych to nečetl, kdyby to bylo úplně o ničem, pro mě je to takový ten seriál u kterého si rád odpočinu. Jenom tvrdím že XY dílů se nerovná hned zbytečná série, např. Naruto má nejkvalitnější část příběhu až za půlkou. Ale zpět k tvé otázce. Vyloženě dějově kvalitní manga, která by splňovala tvé kritéria není snad žádná, každá dlouhá série dříve či později upadne.

    I ti Živí mrtví, kterým dáváš u posledních knih 5* už nejsou to co bývali a ne že ne. Komiksy obecně jsou spíše o tom 'zabavit se', opravdu kvalitních komiksů jsem, za téměř deset let co aktivně čtu toto médium, přečetl tak do deseti, ale to už se bavíme zase o něčem jiném.
  • Fry
    Fry admin24.2.2020 09:17Green Blood - Zelená krev #01
    Fimi: Manga je jako seriály, taky jsou tam epizody o ničem, ale dobré manze / seriálu odpustíš všechno a jsi rád za každou další kapitolu / epizodu :)
  • Fry
    Fry admin24.2.2020 08:25Green Blood - Zelená krev #01
    Vy asi nechápete, že kouzlo mangy spočívá právě v tom být v daném světě co nejdéle, soudit kvalitu podle počtu dílů je kravina. Navíc délka série většinou odpovídá o její oblíbenosti.
  • Fry
    Fry admin15.4.2019 08:32Marvel 1602
    ad. WildBearovo hodnocení: Na základě podezření, že se opravdu jedná o hodnocení pouze za účelem zdiskreditování nového vydání bylo hodnocení odstraněno.
    Pokud se však WildBearovi přestalo 1602 líbit a z původních 4* u UKK verze chce nyní hodnotit 2* má na to plné právo.
    Nicméně by neměl hodnotit verzi, kterou nemá a ani vlastnit nechce, jak sám ve svém příspěvku zmiňuje.
  • Fry
    Fry admin5.3.2019 21:04Gantz #22
    Nerad se pouštím do těchto 'komiksových diskuzí', ale tentokrát asi udělám výjimku, protože nemůžu s cyboyem tak úplně souhlasit ...
    Ano, chápu veškeré připomínky k této sérii, má to hromadu výplňkových dílů plných citoslovcí, autor určitě ani sám nevěděl, kam celou sérii směřuje a určitě to není manga, která by byla nějak převratná svým nápadem, myšlenkou, zpracováním nebo whatever ... Ale zcela nekriticky mě třeba zrovna tato série i přes veškeré 'nedostatky' stále baví a vím zcela přesně, že v jedenáctém díle Izumi vyvražďoval japonské obchodní centrum, pamatuji si, že ve třetím dílu začala v pořadí druhá Gantzova mise a stejně tak si dokáži vybavit, že v sedmnáctém díle Kurono zběsile sbíral body aby mohl oživil svou milou.

    Netvrdím tady, že je tato série 'zázrakem' nutným pozornosti, nicméně se jedná o zcela průměrnou akční jízdu, na kterou se vždy těším, jelikož si u žádného dílu nemůžu být stoprocentně jistý, kam autor ještě dokáže zajít a co všechno je schopen vymyslet. Na rovinu ... je to sračka, ale je to sračka, u které se dá absolutně vypnout, což je přesně to, co po náročném dni plném projektů do školy od této série / žánru chci.

    Navíc si myslím, že každý po XY letech sbírání komiksů si dokáže najít to svoje a dobrovolně se netrýzní čtením něčeho co ho nebaví. Taky nečtu všechno ... Útok titánů - absolutně mě to nezaujalo a to jsem si na to ani nepotřeboval přečíst první volume. A stejně tak se to dá aplikovat i na evropské / americké komiksy. Pokud nebudu chtít chodit daleko, tak třeba ač velmi vychvalovaný Prsten Nibelungův prostě není komiks, který bych si chtěl přečíst a to to může být dobré jak chce.

    Komiksy / knihy / filmy ... všechno z toho by se dalo aplikovat na tvrzení "prodává se to, o co je zájem" a je jedno jak moc velká sračka to je. Prostě těch opravdu kvalitních věcí napříč žánry i médii je prostě málo a pokud chceš číst fakt jen ty zásadní věci, neměl bys nejspíše číst skoro nic ...
  • Fry
    Fry admin14.3.2013 16:22Americký upír #01
    Azalin: :D Asi tě zklamu, ale "Amerického Upíra" nemám v plánu kupovat :)
  • Fry
    Fry admin20.6. 18:07* Připomínky a návrhy
    Darth Raelchi: Tak snad upraveno - https://comicsdb.cz/autor/7053/frantisek-behounek-dr-tomek
  • Fry
    Fry admin15.6. 21:50Slevy, výprodeje, bazary
    Speaking of instagram, my máme taky Ig pokud to ještě někdo nepostřehl a ne, nutit vás shánět followery opravdu nebudeme, spíše vám připomenem, když bude u nás nějaká soutěž :)

    https://www.instagram.com/comicsdb/
  • Fry
    Fry admin6.6. 10:46Pindárna
    Za to razítko můžete poděkovat SSP, protože si tady přes víkend lidi z redakce jistě přečetli náruživou diskusi a inspirovali se jeho návrhem :))
  • Fry
    Fry admin4.6. 19:54Pindárna
    Alfi: matematika - CC mohlo mít na Bestiích Burdenských ztrátu cca 350,- za kus, Argo by na Providence mělo ztrátu cca 649,- za kus

    navíc CC je v přešívání knih už docela zběhlé, svého času nechali přešít celý zbytek nákladu Hellboye #8, takže ztráta mohla být reálně i nižší.
  • Fry
    Fry admin4.6. 19:45Pindárna
    Gmork: to je ale krásná cena, tohle jsi měl doporučit všem, co přemýšleli že by si to koupili, ale sralo je že tam je ten fialový sešit :) sice polsky, ale kdo chce mít Providence za každou cenu doma, tak by tohle měl zvážit. btw kdo by chtěl Providence za každou cenu doma v češtině i bez sešitu, tak by si ji mohl klidně sám přeložit a vytisknout (teď už se na mě určitě sbíhá další lynč, takže jenom upozorňuji, že to myslím zcela sarkasticky a nepotřebuji to více komentovat).

    SSP: co se týče toho posledního cos napsal, tak opět to jde čistě za těmi lidmi, kteří si to koupili. Tebe nikdo nenutí ten konkrétní produkt kupovat a když si ho koupíš a nelíbí se ti že je tam ten sešit, tak to můžeš vrátit. Obecně nikde myslím není problém knihy vracet do 14 dní s účtenkou že sis to fakt koupil, přes e-shopy je to podmíněno dokonce zákonem jak jsem psal už někde níže. Takže nasraný bys měl být jen a pouze na ty, kteří si to koupili, nechali si to a jsou s tím vlastně úplně v pohodě. Ti co s tím nejsou v pohodě by to měli vrátit (na tom se myslím shodneme) a nakladatel by na tom měl asi v ideálním světě prodělat, protože prodával něco co je dle tvého uvážení "zmršené vydání".

    Každopádně realita je taková, že i přes všechny problémy a komplikace máme, respektive už nemáme na trhu Providence (ve dvou verzích - standardní a limitka), obě sold out, skupinu lidí, kteří si to koupili a jsou nasraní že mají sešitek, skupinu lidí, kteří si to koupili a jsou nasraní že teď vlastně bude omnibus, který pro nakladatele z ekonomického hlediska dává smysl, skupinu lidí, kteří si to koupili a je jim to fuk, skupinu lidí kteří si to nekoupili a dělají si prdel z toho že si to někdo koupil, skupinu lidí, kterým je diskuse kolem Providence úplně u prdele, skupinu lidí kteří si to teď nejspíše koupí, protože začali sbírat komiksy až nyní a dalších XY skupin... ale podstatné je, že to kdysi vyšlo, vyprodalo se a nyní to vyjde znovu, což nebrání nikomu z těch, kteří si koupili to první vydání prodat a koupit si to nové. Kdo koupí to první vydání je pak věc druhá, ale to je holt riziko podnikání...
  • Fry
    Fry admin4.6. 17:48Pindárna
    Milo: A já bych si to teď naopak třeba i koupil, protože vím že tohle vydání už bude mít vychytané všechny chyby :)
  • Fry
    Fry admin4.6. 17:46Pindárna
    SSP: Tak jsi teď krásně urazil všechny, kteří si komiks koupili, bravo :) , btw. seznam dle tvého vyjádření "kokotů, kteří si to koupili" přikládám tady a tady. Čím dál víc si však říkám, že ty patříš do skupiny lidí, kteří si to strašně moc chtěli koupit a jsi nasraný, že to vyšlo tak jak to vyšlo a teď si to nekoupíš, protože tě to pořád sere :)
  • Fry
    Fry admin4.6. 17:33Pindárna
    ad. tvůj poslední komentář Milo: tak jsem rád že jsme se konečně pochopili a doufám že tady někdo nasdílí to "nikdy další vydání nebude".
  • Fry
    Fry admin4.6. 17:32Pindárna
    A ještě by mě zajímalo, když jste tady všichni takoví "sběratelé"... to se opravdu řídíte tím, když nakladatel (MOŽNÁ, a to zdůrazňuji, protože to nikdo nepodložil žádným důkazem) napíše na FB že nejspíše další vydání nebude, že to jdete hned rychle koupit, i když vás sere, že je to s chybkou, na kterou nadáváte na internetu? Jako why? Tak buď ten produkt chci i za cenu toho že v něm možná bude chyba, protože to nikdy nemůžete na 100% vědět, nebo ho až tak moc nechci a koupím si ho po tom co zjistím, že tam žádná chyba není :)
  • Fry
    Fry admin4.6. 17:25Pindárna
    Já jsem nenapsal nic zcestného :) já v tom vidím čistě ekonomický faktor, prostě Argo v době kdy vydalo Providence 100% neuvažovalo o tom že by to někdy vydalo znova, ALE ono se jim to vyprodalo, vyprodala se jim limitka Neonomiconu cca za 14 dní, takže z ekonomického hlediska dělají nové vydání, toť vše. Ano ano, sry, chováte se jako děti, když tady řešíte že oni možná někde napsali že to znova nevyjde, btw, chtělo by to aby jste to někde pohledali a poslali tady odkaz, abychom teda věděli že to není nějaký kec :)
  • Fry
    Fry admin4.6. 16:57Pindárna
    btw doporučuji všem "sběratelům" aby si NIKDY nekupovali u ničeho první vydání ! , druhé vydání / dotisk má většinou opravené chybky, tak jen tak pro zajímavost...
  • Fry
    Fry admin4.6. 16:55Pindárna
    Mě na tom baví jak tomu pořád říkáte "zmetek", i když to zmetek vůbec není :) Zmetek by to byl, kdyby to bylo nějakým způsobem fyzicky poškozené, což předpokládám není. Každopádně na toto téma bude asi vždycky náruživá debata. Za mě je to v pohodě, sám jsem sběratel, sám jsem se rozhodl si Providence nekoupit a úplně chápu že fialový sešítek mohl někoho nasrat, ale jen říkám, každý měl možnost rozhodnout se koupit/nekoupit, nechat si/prodat a jsem v tomto ohledu na straně Arga, které to zkrátka jede čistě ekonomicky. :)
  • Fry
    Fry admin4.6. 16:20Pindárna
    Milo: Ale ono je úplně jedno že si na to nebyl upozorněn, prostě kupuješ produkt, když zjistíš, že je s ním něco špatně máš ze zákona právo ho do 14 dnů vrátit. To že je tady plno "sběratelů" nasraných že tam nejsou bubliny a že dostali sešítek je čistě jejich věc, koupili si to, tak si můžou tak maximálně remcat, ale nic to nemění na tom že si koupili produkt. To že to teď vyjde znovu, navíc společně s Neonomiconem je za mě úplně v pohodě. Navíc to "vydají X nikdy nevydají" je tak strašně zbytečné řešit, že mi to připomíná malé děti na pískovišti, no offense :)
  • Fry
    Fry admin4.6. 14:21Pindárna
    Tak jak píše Qvestor, každý má možnost si knihu koupit/nekoupit. Btw téměř v každé knize jsou nějaké chyby, minimálně gramatické (kdo je nevidí, tak by si možná mohl zopáknout gramatiku :)), každopádně tak či onak, Argo Providence vyprodalo, tak dává smysl, že to vydají znovu. Jestli máte doma první vydání, můžete ho prodat dál...
  • Fry
    Fry admin3.6. 16:14Pindárna
    Tak či onak, Providence je už nějakou dobu všude sold out, nebo snad ne? :)
  • Fry
    Fry admin3.6. 13:07Sběratelský klub
    DR: Já k tomu nemám moc co říct, protože jsem to zatím moc nesledoval, ale někdo jiný ti třeba řekne víc...
  • Fry
    Fry admin2.6. 20:15Sběratelský klub
    Nevím jestli to tady už nebylo, ale myslím si že ne, tak ještě nějakou dobu můžete předobjednávat český komiks Mezitah: Jádro publa na Donio.

    https://www.donio.cz/komiks-mezitah?fbclid=IwAR3LrfuBKhhlO2we44wULbHNmES7ijAdn7eY9pDevmY6Gu-SGrbJ8B0c3QM
  • Fry
    Fry admin1.6. 10:34Slevy, výprodeje, bazary
    Léto s komiksem, 33% na vše - 100 nábojů, DMZ, Berlín, Bažináč, první knihy Mýty, Mezi řádky, Živí mrtví a mnoho dalšího...
  • Fry
    Fry admin25.5. 14:34Pindárna
    True story je ta, že to Zack nechtěl dělat, a tak přesunul kompetenci na někoho jiného :)
  • Fry
    Fry admin24.5. 14:37Sběratelský klub
    Fimi: přemýšlel jsem nad tím, ale asi si nechám klasické vydání :)
  • Fry
    Fry admin24.5. 07:38Sběratelský klub
    Fimi: není to tady, protože se k tomu ještě nikdo nedostal, dneska nejspíše nahodíme Zdál se mi zase ten stejný sen. Dívku snad v následujících dnech ... taky mám doma originál, ale ta česká verze asi ofiko ještě nevyšla (?)
  • Fry
    Fry admin21.5. 11:43Sběratelský klub
    Chainsaw man se dalčekat, zbytek je docela překvápko, ale asi půjdu jenom do Sachiiro no One Room
  • Fry
    Fry admin13.5. 21:12* Připomínky a návrhy
    Alfi: je to tam :)
  • Fry
    Fry admin5.5. 20:49* Připomínky a návrhy
    Keno, karl173: já se k tomu zatím stále stavím odmítavě, protože přece jen ty universa jsou taková pandořina skříňka... spíše bych to nechal na to až tady jednou možná :) budou ty tagy...
  • Fry
    Fry admin26.4. 08:19* Připomínky a návrhy
    RadimNemec, Zack: probereme to, asi bych v tom neviděl problém, s tím žeby se to uvádělo u nedokončených sérií, právě asi nejlépe přímo v kartě série i s tím '+', protože mnoho sérií pořád pokračuje a ani hrubý odhad vlastně nestačí.
  • Fry
    Fry admin25.4. 20:59Nakupujeme venku
    Gmork: Jj, vím o co jde. Nevím jestli jsi mi to číslování dostatečně vysvětlil, jako book 1 v US vyšlo tohle, což pokud chápu správně u poláků stojí úplně mimo sérii. Ale pokud jsem to pochopil správně tak je to vlastně prolog (?) celé série, nebo nějaká adaptace (?), nevím no, tvůj book 1 je v US book 2. :)
  • Fry
    Fry admin25.4. 19:26Nakupujeme venku
    Gmork: koukám že sis pořídil Seaside Stranger (sry ten polský název ani nepřečtu), napiš pak jaké to bylo, pokukuju po anglické verzi, ale upřímně moc nechápu to jejich číslování...
  • Fry
    Fry admin24.4. 11:28Pindárna
    Jediné nakladatelství od kterého bych koupil cokoliv je na našem trhu Trystero. :)
  • Fry
    Fry admin18.4. 20:28Srazy, cony, festivaly
    Mi se to ten den taky nehodí, takže buď se můžeme domluvit na někdy jindy, nebo tam budete asi jenom ve dvou.
  • Fry
    Fry admin15.4. 20:10Sběratelský klub
    První komiksový video podcast v ČR tohle snad ani nepotřebuje komentář :)
  • Fry
    Fry admin21.3. 17:38Sběratelský klub
    Fimi: Jsi to tady rozhlašoval a už to zase pro jistotu skryli... :( ale jako oznamovat novinky cca 14 dní dopředu je docela bída, na to že jde o Crew...
  • Fry
    Fry admin21.3. 17:34Sběratelský klub
    Mikei: Já bych toho 30.6. bral značně orientačně, Argo často píše u svých věcí např. 31.3., 30.4., 30.6. a termín se pak mnohdy ještě posouvá o měsíc/dva sem/tam. :)
  • Fry
    Fry admin16.3. 20:09* Připomínky a návrhy
    instageek_cz: Díky, chybka se vloudila, no :)
  • Fry
    Fry admin15.3. 17:55* Připomínky a návrhy
    opraveno zpátky na 2004 :)
  • Fry
    Fry admin8.3. 17:49* Připomínky a návrhy
    Ivan Kucera: Je to tam, díky!
  • Fry
    Fry admin3.3. 23:42Sběratelský klub
    Trojka Goona je vyprodaná protože byla prvním dílem v edici na přání, tj. vyšlo minimum kusů do normálního prodeje
  • Fry
    Fry admin16.2. 19:28Pindárna
    Co se týká toho Kopřivy... pokud by tady někdo z Prahy chtěl něco zkusit, tak mám doma nečtené Zabíjení a milerád ho pošlu dál za nějaký ten nižší peníz :)
  • Fry
    Fry admin13.2. 17:38Slevy, výprodeje, bazary
    SomeOne: já zkusím asi tu Vrcholnou republiku, už po tom pár dní pokukuji a za tu cenu ani nebude vadit, kdyby to byl průser :)
  • Fry
    Fry admin30.1. 16:47Pindárna
    Gmork: vždycky jsem se na to chtěl zeptat... (protože mě to rozptyluje) - proč máš některé manga série v opačném pořadí? :D
  • Fry
    Fry admin30.1. 16:45Pindárna
    SSP: lepší než BILLY je určitě čtvercový KALLAX! Vejdou se tam krásně i větší formáty (Argomiks) a na rozdíl od BILLYho se police uprostřed neprohýbají.
    Akorát je teda náročnější na prostor...
  • Fry
    Fry admin28.1. 21:57Sběratelský klub
    Trystero vydá Crash Site od Nathana Cowdrya, už brzy na Hithitu...
  • Fry
    Fry admin25.12.2021 09:01Pindárna
    Já jsem si nadělil své, od Trystera předplacené, Bludiště 2 a první knihu nové série od Tite Kuba 'Burn the Witch'.
  • Fry
    Fry admin21.12.2021 20:57Pindárna
    Gmork: no ale hlavně koukám že v jedné kategorii je i Oskar Ed!
  • Fry
    Fry admin17.12.2021 19:15* Připomínky a návrhy
    regressiv: Protože nejsi mecenášem, tato funkce není dostupná všem, nicméně ten starší komentář k Ptáčátku ti teda mažu...
  • Fry
    Fry admin21.11.2021 19:53* Připomínky a návrhy
    trudoš: Už jsem Zacka předstihl, sjednoceno - https://comicsdb.cz/autor/82/christophe-arleston-scotch
  • Fry
    Fry admin18.11.2021 20:10Pindárna
    SomeOne: uuu, nevěřím... ještě seqoy pls :)
  • Fry
    Fry admin9.11.2021 23:21Filmový a hudební klub
    Fimi: uuuu, těším se!
  • Fry
    Fry admin5.11.2021 17:29Pindárna
    ad debata: soulbringer to napsal pěkně, navíc ať už si kdo chce říká navzájem se svým partnerem/parkou co chce, bylo by dobré zamyslet se nad tím jestli používání některých slov je pro společnost jako takovou dobré. já sám jsem se rozhodl mnoho zbytečně vulgárních/urážejících slov ve společnosti nepoužívat a byl bych rád, kdyby jste se nad tím třeba taky zamysleli...
  • Fry
    Fry admin4.11.2021 20:04* Připomínky a návrhy
    SomeOne: opraveno
    Lenny: tak pošli pls ten správný název, když už ses namáhal k tomu napsat koment :)
  • Fry
    Fry admin31.10.2021 18:35* Připomínky a návrhy
    yogi: jestli máš něco od Chomové co tu není a myslíš si že by tu mělo být, tak mi to pošli na mail pls, díky :)
Sbírka z comicsů na CDB
Četl/a: 1218 (cca 325874 Kč)
Mám: 1746 (cca 496301 Kč)
Chci: 100 (cca 35183 Kč)
Sháním: neveřejné
Nabízím: 3 (cca 888 Kč)
Osobní: neveřejné
Sbírka mimo CDB
Četl/a: 0
Mám: neveřejné
Chci: neveřejné
Sháním: neveřejné
Nabízím: neveřejné
Osobní: 0