• mára
    Jako cloveku, kterej se skoro vubec nezajima, kdo s kym zrovna kde valci, mi tenhle ilustrovanej pruvodce (neni tam zadnej pribeh, je to spis sled obrazku z valky nebo valecnejch vudcu doplnenej o popis hamiznych americkych duvodu a bezohlednosti) vytvoril nazor, ze Amerika ma snad nejakej tajnej plan na ovladnuti sveta... jak psal Slaine, slova proti valce se vali z absolutne kazdyho panelu. Je dobry, ze texty u vetsiny panelu jsou odkazany na citaci prislusnych zdroju. Teda ne, ze bych se nejak zabyval jejich overovanim, nejsem American... Kazdopadne sem rad, ze to vyslo v tehle ilustrovane forme, kdyby vysla kniha se stejnym nazvem a stejnym obsahem, ani bych o ni nezavadil.
  • mára
    mára mecenáš14.4.2005 12:08Sloni v Marienbadu
    moc prijemny. inspirovalo me to k popsani par kusu sveho nabytku :)
  • mára
    mára mecenáš12.2.2005 12:23O (ne)mrtvých jen dobré
    ten napad se mi docela libi. Scenar mi nevyhovuje, ale proti gustu... ze zpracovani u me vede Mazal (za krasne strizlive proporce a kompozice), Jerie (za kresbu, ktera jakoby hladi, prestoze se tam lidi mlati), Jirku (za originalitu kresby i jiny zpracovani pribehu nez ostatni), Vcelka (podle me nejzajimavejsi zpracovani). Kresba Minovskeho ma obcas disproporce, ale "shit" jak to velmi sofistikovane nazval Saetia to opravdu neni. Z jeho zpracovani je opravdu citit nasranost hlavniho hrdiny a dej je zcela akcni.
  • mára
    mára mecenáš2.1.2005 18:45Goliat #5
    Tohle sem cet, kdyz mi bylo...malo. Moc se mi to libilo.
  • mára
    mára mecenáš24.12.2004 23:36CREW² #11
    Odpudiva obalka. Hlavni pribeh - Hosi z Jihu dost zabavnej. Flinch taky, prekvapil me tak moralistickej zaver...a Usagi neni muj salek kavy. Podle me fraska. Kresba se o nic noveho nesnazi a hlavni obsah pribehu taky neni nikterak originalni. Garfield klasicky potesi.
  • mára
    mára mecenáš17.12.2004 10:42Inseminátor
    Jednoznacne koupit. Jestli se bude nekde hlasovat o nejlepsi cesky komiksovy titul, vazne zvazuju, ze budu hlasovat pro tohle. Grusovy komiksy se zacinaji blizit dokonalosti a brzo ji asi prekroci. Titulni komiks Vzlety a pady je super. To ze nema ani jednu bublinu je docela odvaha. Myslim, ze domenou K. Jerieho jsou barvy, ktery v jeho komiksu hrajou velkou roli....ale co to okecaaavaaam. Vy to stejne uz mate na stole, nebo ne?
  • mára
    mára mecenáš15.12.2004 06:53Preacher/Kazatel #01: Jako pára nad Texasem
    to si asi koupim :))
  • mára
    mára mecenáš10.12.2004 20:56Lobo se (z)vrací!
    Aha, takze zametat pod lavici neznamena zametat pod lavici ale na lavici? Chces rict ze slovni spojeni "pod lavici" je ustaleny spojeni samo o sobe? Ne. Jak sam pises, poji se se slovesem. A i po tom "pod lavici" znamena alespon pod urovni desky lavice - a proto me zajimalo, jak to Quint provedl. Je mi jasny, ze tenhle prispevek bude dalsim trnem v oku tech, co jim vadi moje lpeni na drobnostech, ale detaily jsou nekdy to nejdulezitejsi. Precti si znovu co napsal Quint a pak do me rejpej. Kdyz ses tak na ty "fraze" tak tady mas taky jednu: "Pane, jestlize vyhledavate spor, zacal jste z nespravneho konce. Najdete si proto jinou pricinu k hadce, mene jesitnou a mene pruhlednou." Jako vtip jsem to nemyslel, ale lidi z meho okoli berou podobne stourave poznamky s nadhledem. Ne jako ublizeni internetovi diskuteri.
  • mára
    mára mecenáš10.12.2004 17:08Lobo se (z)vrací!
    nezeres maso, nepochopis vtip...
  • mára
    mára mecenáš10.12.2004 16:45Lobo se (z)vrací!
    Karotka> cteni pod lavici mozna je neco jako ustalene spojeni, kresleni komiksu ale rozhodne ne. a neurazej
  • mára
    mára mecenáš10.12.2004 16:15Lobo se (z)vrací!
    wow!
  • mára
    mára mecenáš9.12.2004 10:49Meteor #06: Dokonalé stroje
    zajo: no to zas ne. to ani nejde :) vzdycky se tvaris jako to co jsi. jen predtim opravud byl trochu promyslenejsi. Tohle vypada na sitii trosicku rychlejsi jehlou.
  • mára
    mára mecenáš8.12.2004 20:47Kačer Donald 1997/04
    Saskarny, na to te uzije :)
  • mára
    mára mecenáš7.12.2004 08:40Lobo se (z)vrací!
    Quint> Ted mi to doslo - jako konkretne jsi kreslil ty komiksy POD LAVICI? To sis jako klekl a kreslil na zemi, nebo poslepu??
  • mára
    mára mecenáš3.12.2004 21:00Lobo se (z)vrací!
    Nene cil tyhle diskuse je vylepsit pripadnemu ctenarovi tyhle databaze nahled na tenhle komiks. To se totiz nemaze. Zack prispevky postupne tesa do mramoru. Ty moje urcite :) Quintyho a janiny sou prej zatim na zvhly zachodovy zdi :))...Uz koncim :)
  • mára
    Sem moc rad, ze tohle vychazi znovu, protoze to vydani co mam doma ma totalne zmrvene barvy a co sem koukal do tohodle, nekdo si dal zalezet - jako je i u ostatnich Asterixu zvykem.
  • mára
    mára mecenáš3.12.2004 09:32Quo Vadis
    Hohoo. Tohle maam. Je to moc hezky nakresleny. Akvarelem. Jen je ten pribeh strasne moc nahustenej, takze skace v case jak koza na dvorku (nebo pes pres zelenou louku)...
  • mára
    mára mecenáš3.12.2004 09:05Lobo se (z)vrací!
    Quint> este dovysvetlim...nehledam zadny intence autora,. to stejne nejde. jen sem ti chtel taktne naznacit, ze kdyz mas na to takovy nazor (ktery jsi popsal), zes asi nepochopil, jak je tenhle komiks zamyslenej. je to zabava, ano. je to parodie, ano. je to ale taky trochu PARODIE NA SEBE SAMA. zkus to brat takhle.
  • mára
    mára mecenáš3.12.2004 08:51Lobo se (z)vrací!
    jasne, ze se s nama vubec bavi? :]]] to ze takovahle "diskuse" vznika prave pod komiksem s Lobem povazuju za naprosto typicky ukaz toho, kdo tyhle veci cte :) Ale uz toho nechte, mam jen 1 branici :)
  • mára
    mára mecenáš2.12.2004 22:25Oskar Ed #02
    Jeden z nejlepsich titulu cesko-slovenske komiksove produkce. Myslenka ozivlych veci rozvedena do nejmensich detailu a nasledku. Pribeh je deleny na nekolik casti, coz je super, protoze tak syrovou depresi bych najednou asi neprezil. Musim rict, ze cetbu tohodle komiksu sem kombinoval s vyletem do odlehlych casti Prahy, o jejichz human-unfriendlyovosti sem nemel tuseni a vysledek se znasobil na miru opravdu vaznem uvazovani o sebevrazde. Nutno este dodat, ze to neni jen tragedie. Spis tragikomedie. Hlasky mydla pri rozpousteni stoji za to. Sem zvedavej jak tohle skonci :)
  • mára
    mára mecenáš2.12.2004 16:11Lobo se (z)vrací!
    Quint: heheheheheheheee :)))) Diky chlape az doted sem mel celkem depku, ale tys me fakt rozesmal. Diky. Je dobry vedet, ze na tom nejsem tak zle :)
  • mára
    mára mecenáš2.12.2004 00:51Meteor #06: Dokonalé stroje
    sakra. to sem fakt psal ja?..."po prvnim pohledu dovnitr o neco vice" - mysleno o neco vice zklaman
  • mára
    mára mecenáš1.12.2004 13:33Lobo se (z)vrací!
    "tuhle minisérii bych neváhal srovnat s komiksy, které jsem si kreslil na základce při hodinách pod lavicí" nehlede na to, ze opravdu neverim, zes na zakladce vedel o lidske anatomii tolik co Bisley, kdyz delal tohle: nemyslis, ze ta kresba tak vypada, protoze autor chtel, aby tak vypadala?
  • mára
    mára mecenáš1.12.2004 13:30Meteor #06: Dokonalé stroje
    "kdyz jsem ho v Seqoy uvidel" = uvidel 6. dil
  • mára
    mára mecenáš1.12.2004 13:29Meteor #06: Dokonalé stroje
    Neco jako v Matrixu uznavam jen 1. dil, tak v Meteoru jen 5 dilu. Myslel sem, ze 5. je posledni a kdyz jsem ho v Seqoy uvidel, byl jsem nejdriv nadsen, po pohledu na obalku o neco mene, po prvnim pohledu dovnitr o neco vice, po podrobnejsim prolistovani o neco hodne vic (kresba je bud spatne naskenovana nebo spatne zpracovana, proste linky maji vsude jinou tloustku - nekde se dokonce ztraci). Naevis v 6. dilu nevypada jako Naevis v 1.-5. dilu (nevim jestli to bylo jen jinym ucesem) a scenar je naprosto naivni. Clovek by si rekl, ze v predchozich 5 dilech se autori snazi k necemu dopracovat, ale po shlednuti tohodle dila si nejsem tak jistej.
  • mára
    mára mecenáš30.11.2004 01:44CREW² #10
    a jinak prilis sterilni a nicim zvlastni kresba toho...jaksesakra...Usagi Yojimbo me zatim odrazuje od jeho precteni.
  • mára
    mára mecenáš30.11.2004 01:37CREW² #10
    Me se tahle Crew libila. A nejvic asi Wildcats, o kterych sem si puvodne myslel, ze to bude zase nejaka imagelike blbost, ale to sem prehledl, ze je to od Moorea. Dost dobre vymyslene postavy a tym...
  • mára
    Dokonale propracovany komiks, ktery se nesnazi opicit po ostatnich a neni delany tak, jak se bezne komiksy delaji. Je proste originalni. Vypraveni pribehu je presne a detailni, nekdy tak, ze vas to unavi, takze doporucuju cist, az budete odpocati, pokud si nechcete zazitek prerusovat. Detailnost je hlavni znak tohodle dila stejne jako hlavni postavy - castecne autobiograficke - a proto i stejne jako autora. Kdo ma rad presnost a navic zna loserovske pocity trvajici delsi dobu nez je u vetsiny lidi bezne, bude pravdepodobne nadse. Milovnici akcnich komiksu (ktere, jak doufam pomalu ustupuji) by si to asi kupovat nemeli.
  • mára
    mára mecenáš17.11.2004 09:53Mickey Mouse 1993/18
    a at me klidne EgmontCR zazaluje (urcite vysoudi miliony), tady je ukazka: <a href="http://img91.exs.cx/my.php?loc=img91&image=MM_18-1993_ukazka.jpg" target="_blank"><img src="http://img91.exs.cx/img91/1879/MM_18-1993_ukazka.th.jpg" border="0"></a>
  • mára
    mára mecenáš17.11.2004 09:51Mickey Mouse 1993/18
    Kdyz jsem byl nedavno u krabice se starymi MM atd., tohle sem musel jasne uznat jako nejlepsi cislo. Prvni komiks cisla Kacer Donald - Pad z mrakodrapu - se svoji prepeclivou kresbou vymyka z jinak bezne uspechane nakreslenych kratasuu. Pribeh taky super. Zahrnuji i par vedlejsich deju, ktere do vlastniho pribehu nepatri, ale delaji ho zajimavejsi (neni to primocare)Zaujalo me taky vyuziti prostoru panelu, ktere je opravdu ucelne a pomerne logicke (ne ty samoucelne paskvily jako jinde v MM). A pointa je fakt vtipna. Celej komiks pusobi proste dojmem, ze se nad tim nekdo ZAMYSLEL ...zbytek cisla uz je klasickej Mickey Mouse.
  • mára
    mára mecenáš18.9.2004 13:22Hitman #01
    Je to strasne ukecany. Dialogy kvalitni. Postavy si vzajemne nahravaji na slovni smece. Nikdo se nezakokta. Nic se nezastavi. Zabijak se schopnosti telepatie je dobre vymyslena postava. Kresba je drsnacka, misty odflakla. Zajimave barvy trochu uhlazuji kresbu zespodu...rozhodne bych cekal trochu jinyho.
  • mára
    mára mecenáš18.9.2004 13:14Lobo se (z)vrací!
    Nerad to rikam, ale tohle je fakt dobrej komiks. Takovej...nevazanej. Bisley je vykreslenej a znudenej opakovanim stejne omylanych forem pro kresbu postav, tak sem tam kresbu rozbije. Nebo byl jen ozralej?
  • mára
    mára mecenáš31.8.2004 23:17Jen čtvrt vteřiny na život
    stale se opakujicich nakopirovanych (tusim) 8 okenek trochu nudi, ale svym usporadanim obcas pobavi. Stripy jsou originalni, smichy nevybouchnete, nebudete si pripadat trapne a neco si mozna i uvedomite.
  • mára
    mára mecenáš31.8.2004 23:10Světla Amalu #02: Strašák
    kouzelny svet prusvitniku a fretek s mensim durazem na prokresleni postav ale o to vetsim durazem na atmosferu, ktery se vzdaluje stejne jako vydani dalsiho dilu serie...
  • mára
    mára mecenáš31.8.2004 23:08Shrek
    tenhle comics sem necet, videl sem jen ukazku na webu CC (takze nehodnotim procentama), ale jen takovou poznamku - kouzlo Shreka-filmu je mimo jine v tom, ze je kompletne animovany na kompech a podle vseho celkem precizne. Tohle bude comics tezko dohanet. I kdyz, proc by se o to mel vlastne snazit...
  • mára
    mára mecenáš11.6.2004 20:25Exit
    Nocni mury na dobrou noc.
  • mára
    mára mecenáš11.6.2004 20:18Alice Cooper: Poslední pokušení
    Tvari se to jako horor, ale podle me je to docela dost moralizujici komiks s poucenim o tom, co cloveka muze odvest z jeho cesty (pokuseni) a na co by se mel dat pozor...libilo se mi to
  • mára
    mára mecenáš1.11.2010 10:14Nikdykde
    andywart: Jde o to, že při čtení knihy, mě vedlo vyprávění někoho, jehož představivost jsem uznával, je hodně citlivá a všímá si jemných detailů, i třeba když se tam bojuje. Zatímco tenhle komiks tu představivost a hravost v sobě nemá (a to je vidět po zběžném prolistování): má tam být krysa - je tam krysa, má tam být De Carabas - je tam De Carabas, je to hrozně mechanicky vyprávěné. Ale hlavně je to věc vkusu: kniha je jemná, ženská, zatímco kresba komiksu drsná, mužská (což svědčí jen pokrouceným padouchům, ne Dvířce - což je pro mě hlavní postava). Dovedu si představit, že by mě to mohlo bavit v provedení Claire Wendlingové, ale spíš si myslím, že podle téhle knihy neměl komiks nikdy vzniknout.
  • mára
    mára mecenáš31.10.2010 23:51Nikdykde
    brkowycz: Zajímavý, že kvalitu kresby se snažíš obhájit právě stranou, kde je totálně ujetá perspektiva (podívej se, k jakému horizontu se sbíhají horizontální linky budov a k jakému horizontu se sbíhají horizontální konstrukce, na kterých sedí holubi - úplně jinam) a postavy se nějak podivně vznáší v prostoru a hlavičky holubů ve skutečnosti taky nevypadají jako golfové míčky... Já to taky nečetl, připojil jsem se totiž do zástupu těch, které výtvarná stránka knihy při zběžném prolistování odpudila dost na to, aby pocítili odpor. Zážitek z knihy byl příliš dobrý na tak necitlivou adaptaci.
  • mára
    mára mecenáš14.2.2010 16:16Princ z Persie
    ta obálka je výborná!
  • mára
    mára mecenáš16.12.2009 17:38Brutto #02: Hanka
    Neutrino: no, to jsem si uvědomil, že tam je něco nereálnýho, co bývá ve scifi. chtěl jsem říct, že scifi není označení, který dobře popisuje tenhle příběh (přestože formálně to tak nazvat asi jde), protože ten scifi prvek je tam jen využitej, jak sám nejistě píšeš, jako "metaforické vyjádření" něčeho.
  • mára
    to chci! :)
  • mára
    mára mecenáš24.11.2005 10:47Moucha
    Zack: no, ja popravde taky..
  • mára
    mára mecenáš19.11.2005 20:48Moucha
    Zack: ad "hovadsky zaver" - myslim, ze od Trondheima nesmis cekat vic, nez Trondheim je, tzn. naivni. Ale me se na tom libi, ze tu naivitu nikam neschovava, naopak.
  • mára
    mára mecenáš19.11.2005 19:24Moucha
    CLimbVibe: :) tak to asi nikde a jako mucholapka na slecny v metru to pusobi asi jen... v metru.
  • mára
    mára mecenáš1.11.2005 20:49Wolverine a Hulk
    "sme šecia na jednej komiksovej lodi" ... uf, ja v tom s vama nejedu kluci :)
  • mára
    mára mecenáš26.10.2005 19:12Wolverine a Hulk
    Zack: este bych to rozpitvaval, ale je mi jasny, ze chces mit pod svym oblibenym komiksem nejohnivejsi hadku, tak uz toho radsi necham :))
  • mára
    mára mecenáš21.10.2005 15:53Wolverine a Hulk
    Zack: sem rikal, ze se berou moc vazne :), ale po nejaky konfrontaci jsem dodal: "vetsina, co znam", btw. zda se, ze v Ogrove svete jsi jeste vetsi clovek, nez v tom skutecnem :)
  • mára
    mára mecenáš20.10.2005 12:30Wolverine a Hulk
    Ogre: to je fakt objev, ze nekdo haji vec, kterou uz dvakrat vychvalil do nebe, co? :))
    <br>
    Zack: :))) tesi me, ze si to pomatujes, prestozes to trochu prekroutil :)
  • mára
    mára mecenáš31.8.2004 23:22Čtyřlístek #666: Dětem vstup zakázán
    ja to chciiiiiii!
  • mára
    mára mecenáš23.5.2009Koupím
    Koupím Pchjongjang – Výlet do Severní Koreje za cenu do 200,-.
  • mára
    mára mecenáš1.9.2022 21:42Čtenářský koutek
    Dokud fungovalo nakupovani (a dalsi veci) primo v Comixology, byl jsem moc zpohodlnely resit alternativu i potom, co to koupil Amazon, ale to, co s tim provedli je proste tak arogantni, ze kdyz bude alternativa, nechci jim posilat dalsi prachy.

    Jinak dik za info. Budu muset mrknout na ty knihovny.
  • mára
    mára mecenáš1.9.2022 01:57Čtenářský koutek
    Ahoj. Mel by nekdo doporuceni, kde maji ecomicsy od Fantagraphics, konkretne Joea Sacca, mimo piratske weby a Amazon? Mam za sebou uz nejake googleni a zatim jsem objevil jen moznost predplatit si nejakou americkou knihovnu, do cehoz se mi moc nechce.
  • mára
    mára mecenáš25.9.2013 13:49Stripy, jouky, fejky :)
    Hej, Zacku
  • mára
    mára mecenáš2.9.2013 21:45Filmový a hudební klub
    A tohle klidně po přečtení smažte, ale nedalo by se předejít přetékání obrázků ve fóru řádkou css: img {max-width: 100%;}? Velikost souboru to neřeší, ale aspoň se na to pak dá koukat, když se někdo výjimečně splete.
  • mára
    mára mecenáš2.9.2013 21:39Filmový a hudební klub
    Docela náhoda, o víkendu jsem si Constantina musel pustit znova (dokonce i za prachy) a ten film prostě má styl jako prase. Tu scénu jak přikape Lu a přisune si židli na pokec jsem si musel dávat opakovaně. Scény s Gabrielem taky. Sere mě nánovitost ženské postavy - nevěřím jí, že přemýšlí, když se odmlčí - asi aby mohl C víc vyniknout, což je docela škoda, protože kdyby byla víc na jeho úrovni, byl by to ještě větší koncert, řek bych.
  • mára
    mára mecenáš3.7.2013 17:19Pindárna
    Haha. Ok, příště vyzkouším změnu. Mně balení Amazonu nevadí - i když to vždycky byl trochu bastl, nikdy se nic nepoškodilo, což je docela úspěch vzhledem k podivnému zvyku pošty se právě k těmhle zásilkám chovat speciálně hrubě.
  • mára
    mára mecenáš1.7.2013 16:56Pindárna
    Proč BookDepository místo Amazonu UK? Větší výběr komiksů?
  • mára
    mára mecenáš24.6.2013 13:21Stripy, jouky, fejky :)
    :))))
  • mára
    mára mecenáš13.6.2013 12:28Pindárna
    Zack: dík, rozumim.
  • mára
    mára mecenáš12.6.2013 15:00Pindárna
    sorry, že otravuju, ale, Zacku, neplánuješ trochu zvětšit font v menu, aspoň o pár pixlů? moje starý oči na tohle ostří aspoň 2 vteřiny.
  • mára
    mára mecenáš13.5.2013 09:37Pindárna
    Zack: to je fakt, taky to vždycky mažu :)
  • mára
    mára mecenáš12.5.2013 23:12Pindárna
    Zack: tak možná by bylo dobrý vykoumat nějakej skript, kterej při kopírování textu za něj do schránku uloží i krátký úsek s odkazem na zdroj, jako to mívaj třeba na stránkách novin nebo webech s textama písní
  • mára
    mára mecenáš15.3.2013 06:14* Připomínky a návrhy
    čau Zacku, bral bych funkci, co by ukazovala, o jakých komiksech se aktuálně nejvíc mluví (třeba podle počtu nových komentářů za poslední měsíc). Nebo něco podobnýho, co by mě upozornilo na zajímavý věci (třeba i subjektivně doporučený radou adminů).
  • mára
    mára mecenáš16.11.2012 19:53Čtenářský koutek
    Kdo má rád Jimmyho Corrigana, nové vynálezy v komiksové řeči a podzim, neměl by ignorovat Wareho novou komiksovou krabici Building stories. Ware se totiž zbláznil. Jde totiž o několik (asi 10) neseřazených komiksů roztodivných formátů (včetně včelích novin), které je možné číst v libovolném pořadí, čímž vzniká velmi detailně vyprávěný příběh jedné černovlásky s mírnými uměleckými ambicemi, jednou kočkou a jednou nohou. Podle pořadí v jakém vše čtete jde o chronologické vyprávění nebo flashbacky, což za chvíli přestanete vnímat a jen si doplňujete skládačku.

  • mára
    mára mecenáš12.9.2012 02:58Pindárna
    Jsem teď úplně mimo - vyšlo v posledním půl roce u nás něco zásadního? Myslím třeba, co se týká zajímavé komiksové řeči.
  • mára
    mára mecenáš28.6.2012 16:50Pindárna
    Přesně. Taky obdivuju, že i hlavního hrdinu si dovolili shodit v tak důležitý prověrce. Že ten příběh neplní jen očekávání, ale jede svou.
  • mára
    mára mecenáš28.6.2012 08:55Pindárna
    Jo, podle kontextu výsledků googlu Sandorico znamená asi spíš tu pohádkovou oblast. Tohle si nepamatuju )
  • mára
    mára mecenáš27.6.2012 22:04Pindárna
    teda vlastně bod pro J.Connora, nepamatoval jsem si jména těch sfing
  • mára
    mára mecenáš27.6.2012 22:03Pindárna
    :) bod pro blackJaga, radost pro mě (kreslilo to moje dřívější já)
  • mára
    mára mecenáš27.6.2012 11:22Pindárna
    nápověda: jméno toho hrdiny začíná A
  • mára
    mára mecenáš27.6.2012 11:20Pindárna
    těsně vedle, teda vlastně ne, ani správná světová strana. je to docela epickej film pro tehdejší děti, i když to na první pohled nevypadá a tohle je scéna, kde to hlavní hrdina málem schytal
  • mára
    mára mecenáš26.6.2012 21:12Pindárna
    tahle postava, pokud vím, komiksová není, ale snad to není ot:

  • mára
    mára mecenáš14.5.2012 23:50Stripy, jouky, fejky :)
    Cha :))
  • mára
    mára mecenáš13.4.2012 22:17Stripy, jouky, fejky :)
    bože
  • mára
    mára mecenáš2.4.2012 21:18Stripy, jouky, fejky :)
  • mára
    mára mecenáš17.3.2012 20:13Čtenářský koutek
    Zack: To zní a vypadá dobře. Jak se ti vlastně líbil ten Poslední z mužů?
  • mára
    mára mecenáš15.3.2012 23:36Stripy, jouky, fejky :)
    stripová
  • mára
    mára mecenáš15.3.2012 23:35Stripy, jouky, fejky :)
    Fry: asi nejlepší stripové série ever!
  • mára
    mára mecenáš7.3.2012 01:30Stripy, jouky, fejky :)
    che che
  • mára
    mára mecenáš4.3.2012 20:20* Připomínky a návrhy
    Dík!
  • mára
    mára mecenáš4.3.2012 13:29* Připomínky a návrhy
    Mám prosbu na někoho, kdo má Y:Poslední z mužů - jestli by mohl doplnit, které sešity jsou v které knize.
    (Protože české vydání nemám, ale chci komentovat příběh a kresbu.)
  • mára
    mára mecenáš6.2.2012 08:43* Připomínky a návrhy
    Můžete to brát třeba tak, že statisticky v nerozhodných případech dá pravděpodobně polovina z vás 5* a druhá 4*.
  • mára
    mára mecenáš6.2.2012 00:01* Připomínky a návrhy
    Zack: supr! jinak obavy chápu (nakonec na Youtube se to taky děje), ale stejně myslím, že za experiment to stojí
  • mára
    mára mecenáš5.2.2012 22:58* Připomínky a návrhy
    find CDV replace with CDB
  • mára
    mára mecenáš5.2.2012 22:57* Připomínky a návrhy
    Zacku, neplánuješ dát na homepage nějaký náhled na seznam aktuálně nejvíc komentovaných komiksů? Vlastně teď nejsem vůbec v obraze, jaký komiksy se nejvíc řeší, přitom v silách CDV to myslím je. To by mohlo komentáře víc provařit a oživit.

    Jo a chci se zeptat na hodnocení komentářů (ala Youtube atd) - je v brzké době v plánu?
  • mára
    mára mecenáš29.1.2012 18:26* Připomínky a návrhy
    Kapis: prosím tě, co znamená "bezuzdně a smilně... se potulovat databází"?
  • mára
    mára mecenáš8.12.2011 22:25Stripy, jouky, fejky :)
    Silly comic - David OReilly - jinak světově proslulý animátor, určitě jste o něm už slyšeli.
  • mára
    mára mecenáš2.12.2011 09:06Filmový a hudební klub
    to jo, ten Bodymore Murdaland tu grafiku trochu bourá. ještě bych chtěl vidět figurky )
  • mára
    mára mecenáš2.12.2011 00:44Filmový a hudební klub
    někdo monopoly?
  • mára
    mára mecenáš27.10.2011 21:34Filmový a hudební klub
    Mně byl ten film lhostejný, dokud jsem neslyšel úryvky ze soundtracku.
  • mára
    mára mecenáš24.10.2011 18:33Pindárna
    To jsem si docela oddech, nějak jsem si říkal, že tohle už ne ) ale z těch záběrů z Malostranský a tak mrazí v zádech
  • mára
    mára mecenáš24.10.2011 13:47Pindárna
    !!!
  • mára
  • mára
    mára mecenáš12.8.2011 21:46Stripy, jouky, fejky :)
  • mára
    mára mecenáš7.8.2011 12:16* Připomínky a návrhy
    Proč je na titulce Večerníčka motiv americké vlajky? To byl nějaký skrytý Večerníčkův atribut?
  • mára
    mára mecenáš4.8.2011 18:56Stripy, jouky, fejky :)
    !!!
  • mára
    mára mecenáš31.7.2011 20:08Stripy, jouky, fejky :)
  • mára
    mára mecenáš14.7.2011 19:46Stripy, jouky, fejky :)
    CHA! :))
  • mára
    mára mecenáš5.7.2011 23:06Stripy, jouky, fejky :)
    to se nedá, linkoval bych polovinu toho webu: http://instantjoy.tumblr.com/
  • mára
    mára mecenáš5.7.2011 23:04Stripy, jouky, fejky :)
Sbírka z comicsů na CDB
Četl/a: 1 (cca 229 Kč)
Mám: 1 (cca 200 Kč)
Chci: 16 (cca 5959 Kč)
Sháním: 0
Nabízím: 13 (cca 2938 Kč)
Osobní: 0
Sbírka mimo CDB
Četl/a: 0
Mám: 0
Chci: 0
Sháním: 0
Nabízím: 0
Osobní: 0