• Azalin
    Azalin mecenáš17.11.2013 10:21CREW² #05
    Třeba to jednou pochopíš.. :-)
  • Azalin
    Azalin mecenáš12.11.2013 18:00Vítězná sázka: Logan
    Sem myslel, že je to něco s Wolverinem.. :-D
  • Azalin
    Azalin mecenáš29.10.2013 15:56Star Wars Magazín 2013/10
    Líbí se mi změna papíru, líbí se mi delší příběhy jako Darklighter. Člověk si sice počká pár měsíců na dokončení, ale to nás odkojené komiksy z Ábíčka nemůže rozházet. Prostřední příběh sice slabší, ale celkově spokojenost.
  • Azalin
    Azalin mecenáš24.10.2013 08:16Simpsonovi 2013/02 Bart Simpson: Syn přírody
    Můj první komiks o Simpsnech. Dalo se to přečíst, občas se člověk pobaví, ale další si určitě nekoupím.
  • Azalin
    Azalin mecenáš21.10.2013 17:37Bleach #09: Fourteen Days For Conspiracy
    GWB: Pokud tě nebaví Soul Society, tak Bleach asi není pro tebe. Protože to je jedinej solidní arc, po něm to už je úplně o ničem.. ;-)
  • Azalin
    Trošku mi přišlo, že to psal naspeedovaný Gaiman, aspoň ze začátku. Myslím, že Elisovi víc sedí věci jako Fell. Takové komornější, kde si na nic nehraje. Jak se snaží čtenáře mermomocí ohromit, ať už jde o jeho run Astonishing X-Menů nebo Planetary, je to horší. Navíc mi příjde zápletka Planetary trošku moc podobná právě s jeho Astonishing X-Meny.

    EDIT: Nicméně po druhém přečtení jsem nadšen, zvlášť když na mě čeká pokračování. Na poprvé člověk prostě všechno nepochytí, ale je to skvělý komiks.
  • Azalin
    Azalin mecenáš21.9.2013 11:34Usagi Yojimbo #02: Samuraj
    kaylin: LOL, ono to možná vypadá podle komiksu romanticky, ale věř mi, že v té době bys nechtěl být zaprvé ženská a zadruhé rolník, což bylo tak 95% populace...
  • Azalin
    Azalin mecenáš10.9.2013 09:33Sandman: Věčné noci
    Věčné noci jsou něčím, co bych označil anglickým termínem "mixed bag". Několik z těch dobrých povídek už vyšlo v CRWi, vyloženě mě potěšil pouze skvělý Sen. Zoufalství a Delirium jsem nebyl schopen dočíst, no a dojem trošku zachraňuje Zkáza. Celkový dojem rozpačitý.
  • Azalin
    Azalin mecenáš10.9.2013 09:25Kick-Ass 2: Nářez 2
    První Kick-Ass je naprosto geniální, druhý sice jeho kvalit nedosahuje, ale je to solidní a logické pokračování toho, co bylo rozjeto v jedničce. Případné nedostatky ve scénáři spolehlivě zamaskuje jako vždy skvělý JR JR. Bohužel, co jsem měl zatím možnost číst z dalších sérií Hit-Girl a Kick-Ass 3, pokles úrovně pokračuje.
  • Azalin
    omnibus :-D
  • Azalin
    Původně jsem v této sérii nechtěl pokračovat, protože první dva díly jsou fakt slabé. Nakonec mě ale zlákala antikvární cena a udělal jsem dobře. Souhlasím s názory těch přede mnou, kteří píšou, že se jedná o první zajímavou knihu v sérii. Bavilo mě to mnohem víc, než jsem čekal. Myslím, že budu pokračovat.
  • Azalin
    kaylin: Tak těchhle pár sešitů je pouze začátek Morrisonova runu, řekl bych od začátku do konce celkem promyšleného a hlavně, pro X-Menovský vesmír naprosto zásadního. Od doby Dark Phoenixe uběhlo opravdu už hodně let, takže to dost těžko srovnávat. Tohle je jenom úvod, možná proto se cítíš ochuzen, ono to příjde, ale později, zatím u nás vyšlo jenom jedno pokračování. A mám obavu, že další už ani nebude. Na Morrisona pak přímo navazuje Whedon. Ta kontinuita je tady strašně důležitá (samozřejmě i doba, ve které tyto komiksy vznikly), takže se není co divit, že ani Morrisona a ani Whedona nedokážou naši čtenáři dost dobře ocenit. Mezi X-Menovskými znalci patří jejich runy mezi ty vůbec nejoceňovanější, a to nejen v rámci X-Menů a nejen v rámci Marvelu.. a já osobně si myslím, že právem.
  • Azalin
    Azalin mecenáš21.8.2013 07:43Goon #02: Mé vražedné dětství
    Na příkladu UKK je jasně vidět, že se dá vydávat komiksy v pevné vazbě za 2 kila. Jasně, možná je to dotované, ale tyhle komiksy si kupují i lidi, kteří si normálně komiksy nekupují, protože jsou moc drahé.
  • Azalin
    Azalin mecenáš5.8.2013 09:28Banda #02: Nakládačka
    Brutálně násilnické poloporno? Hmmm, to zní dobře sakra, možná si to pořídím.. ;-)
  • Azalin
    Azalin mecenáš31.7.2013 17:05Elegie pro ovečku #07
    kaylin: Jsem rád, že aspoň někdo k tomu napsal recenzi. Není to sice nejlepší manga pod sluncem, ale je to určitě zajímavá série (já ji mám v angličtině), které se bohužel u nás nedostalo zasloužené pozornosti.
  • Azalin
    Azalin mecenáš25.7.2013 10:37Maximum Ride: Manga 2
    Jojo, Patos je svině.
  • Azalin
    Azalin mecenáš13.7.2013 10:36Ultimátní komiksový komplet #012: Zázraky
    Na rozdíl od Spideyho jsem si žádných kazů nevšiml, což se ovšem netýká překladu od Dany Krejčové, kde to občas zahaprovalo. "Marvels" jsou neustále překládány jako "zázraky", přesto se z úst Johna Romity dozvíme, že "je skvělé být součástí historie Marvelů". Ale to by se dalo prominout. Horší je, že překladatelka a zřejmě ani oba korektoři neznají jednu z nejdůležitějších postav komiksové historie, Astro Boye, který je zde přeložen jako "Astro-baby". To je tak, když komiksy překládají baby.. ehmmm... rovněž netuším, co znamená následující věta: "Byl to však až podnět ze třetí strany, co zapůsobilo jako katalyzátor, aby mohl projekt překročit hranici kritického množství." Já už jsem ale hranici kritického množství výtek překročil, a tek jenom dodám, že je to samozřejmě úžasná knížka, což už vědí všichni, kdo četli předchozí vydání. A dvě kila je v tomto případě fakt směšná cena.
  • Azalin
    Geniální.
  • Azalin
    Azalin mecenáš20.6.2013 20:32La Perdida
    Fascinující výlet do Mexico City, při kterém se člověk i trošku přiučí španělsky. Hlavně sprostá slova. Jak už napsal DemnoG, je to takový podobný styl vyprávění a i kresby jako v komiksu Pod dekou. A ten já můžu. A tenhle taky.
  • Azalin
    Azalin mecenáš20.6.2013 17:34Spider-Man: Kravenův poslední lov
    Vynikající, ještě lepší než Zrození Venoma.
  • Azalin
    Azalin mecenáš19.6.2013 11:02Superman: Poslední syn
    Další Geoff Johns.. předpokládám, že ani tentokrát to nebude žádný zázrak.. ;-)
  • Azalin
    Azalin mecenáš2.6.2013 18:42Hellboy #08: Temnota vábí (paperback)
    Mignola předal starosti s kresbou Fegredovi, soustředil se na scénář a je to sakra znát. Výsledkem je rozsáhlý epický příběh, po minulém díle obrat o 180 stupňů. I když bych si přece jenom přál, aby vše nadále kreslil Mignola. No ale člověk nemůže chtít všechno.
  • Azalin
    Hellboyovská série zde dosáhla svého dna, některé povídky jsou dobré, některé ovšem vyloženě slabé, což jsem si nemyslel, že se může v případě Hellboye stát.
  • Azalin
    Azalin mecenáš30.5.2013 17:06Y: Poslední z mužů #08: Dračice v kimonu
    No vidím, že nejnudnější série na světě jede se v nastoleném tempu.. ;-)
  • Azalin
    Kapis: Tak pokračování příjde na Bookdepository na 4 kila, což je celkem v pohodě, pokud to někoho fakt chytlo..
  • Azalin
    Azalin mecenáš28.4.2013 11:20Jeruzalém: Rok v rozděleném městě
    Skvělé, stejně jako ostatní Delisleho knihy. Možná ještě lepší. Příbylo trošku barev a přesto, že by se mohlo zdát, že po návštěvách Číny, Severní Koreje a Barmy bude Izreal poněkud nudnější, téměř opak je pravdou. Při čtení jsem se (ani nevím proč) nemohl ubránit srovnání s Habibi od Thompsona. V tomto případě platí, že méně je někdy více. Skromnější výtvarné pojetí a daleko lepší příběh. Nejspíš proto, že ho psal život.
  • Azalin
    Tak on to hlavně napsal Peter David, což je záruka kvality. Jeho X-Factor je IMHO o parník lepší než všechny ostatní současné "X-Menovské" comicsy.
  • Azalin
    Azalin mecenáš26.3.2013 11:13Drsná škola
    128 stran za 699 Kč? Tak to si nechám ujít.. :-D
  • Azalin
    Azalin mecenáš28.2.2013 14:43Hellboy #01: Sémě zkázy (2. vydání)
    Číst znovu starší čísla Hellboye je naprostá komiksová extáze. Ani se nedivím, že film jsem nedokázal zkouknout až do konce. Tohle se prostě nedá zfilmovat a basta.
  • Azalin
    Azalin mecenáš26.2.2013 17:18Batman a syn
    Není to špatné, i když mám pocit, že Morrison je poněkud přeceňovaný autor. Jeho X-Meny mám rád, ale tam se najdou slabší chvilky. Jeho Superman a JLA mi moc nesedli a na Batmanovi je vidět, že je součástí delšího příběhu, ze kterého máme jenom kousek. Ale má to atmosféru, kresbu na úrovni, takže celkově spokojenost.
  • Azalin
    Mým prvním dojmem bylo mírné zklamání, protože jsem nečekal, že bude tato kniha až tolik retro (většina sešítů je z roku 1984), nicméně výsledkem je příjemné překvapení. Člověk musí samozřejmě občas přivřít oko, ale i díky ceně je to poměrně skvostný přírůstek do komiksové sbírky. Jen bych dodal, že Peter Parker je úplně stejný případ jako Scott Summers, tedy když je jeho rudovláska jenom chvílku z dohledu, už se ohlíží po jiné sukni.. :)
  • Azalin
    Azalin mecenáš20.2.2013 09:21Transmetropolitan #05: Osamělé město
    Já jsem rozhodně žádné zlepšení oproti předchozím dvěma dílům nezpozoroval. Ellis stále přešlapuje na místě, nové nápady nepřicházejí, a přestože se konečně začne něco dít, zápletka působí jako odvar z prvního dílu.
  • Azalin
    Já beru Avengers: Rozpad pouze jako předehru ke skvělému House of M, což je úplně super, že i tato kniha vyjde v rámci tohoto "ultimátního kompletu". Ale vydat jenom první půlku Whedonových X-Menů je prostě zhovadilost, v tomto případě je opravdu nutné přečíst si to celé, aby to mělo smysl, protože věci jsou trošku jinak, než se jeví na začátku a všechno se vysvětlí až na konci.
  • Azalin
    Azalin mecenáš11.2.2013 15:05Transmetropolitan #04: Nová lůza
    Mé očekávání se naplnilo, podobně jako v případě série Preacher od Ellisova skorojmenovce Ennise se ukázalo, že takové tempo, jako v prvních dvou dílech obou sérií, se prostě nedá vydržet. Po takové náloži nápadů a hlášek prostě musí autorům dojít dech. Ale zatímco v případě Preachera jsem si zvykl a změna mně ani tolik nevadila, Transmetropolitan mě už začal nudit. Třetí díl se ještě dal, ale ve čtvrtém už se skoro nic neděje a zbývá jenom nezáživná vata. Tak jenom nezbývá než doufat, že Ellis chytí druhý dech.
  • Azalin
    Výrazy jako "čert tě vem" nebo "k čertu" vypadají divně všude. Nikdo tak nemluví, jenom překladatelé to neustále z nějakých záhadných důvodů používají...
  • Azalin
    Azalin mecenáš5.2.2013 08:44Liga výjimečných II.
    Hohoho, nezbývá než souhlasit s kaluží, Moorovi fakt jeblo a výsledkem je totální nářez, který jednoznačně převálcoval první díl. Dát si tohle před spaním je výborný nápad, sny jsou potom hodně divoké...
  • Azalin
    Azalin mecenáš4.1.2013 16:36V hlavní roli Snoopy
    Trošku slabší díl. Stripy, kde vystupuje jenom Snoopy, mě nikdy moc nebraly. Pro mě kouzlo Peanuts spočívá předevsím v množství podivných postaviček a jejich vzájemné konfrontaci. Ono je znát, že kdy se objeví Charlie Brown a něco zahláškuje, je to hned zábavnější.
  • Azalin
    Azalin mecenáš3.1.2013 09:08Lobo: Kostěj nesmrtelný
    Tak tak. Když se skloubí humor, film, Lobo a brutalita v jednom, tak to prostě jednoho i malinko odreaguje!
  • Azalin
    Azalin mecenáš29.12.2012 19:45100 nábojů #07: Samuraj
    Mně tedy Samuraj slabší nepřišel, ovšem od prvního příběhu jsem čekal zajímavější rozuzlení, vyznělo to poněkud do ztracena. Netrpělivě vyhlížím další díl...
  • Azalin
    Zase skvělý díl! Vlastně asi vůbec nejlepší...
  • Azalin
    Azalin mecenáš19.12.2012 09:30100 nábojů #05: Nezabiješ
    Myslím, že to bylo až příliš překombinované, a nejsem si jist, jestli se všechny postavy chovaly úplně logicky. Hlavně Megan, která kdyby chtěla, tak by si mohla pořídit celou armádu a má strach z jednoho zabijáka. Mno, doufám, že v dalším díle se hlavní dějová linie posune trošku dopředu.
  • Azalin
    Azalin mecenáš18.12.2012 14:35100 nábojů #04: Rozčtvrcený zítřek
    Já mrdám ráda, Hoppere.
  • Azalin
    Azalin mecenáš17.12.2012 08:45100 nábojů #03: Hlas krve
    Tak tohle je úplně jiné kafe než dvojka. Parádní příběh, spousta krve, naprostá spokojenost.
  • Azalin
    Azalin mecenáš16.12.2012 19:46100 nábojů #02: Záblesk druhé šance
    Je cítit, že série se teprve rozbíhá (doufám), ale zatím to není nic, nad čím bych nějak zvlášť jásal.. v posledních kapitolách ve Francii se v podstatě nic nedějě, jen se vedou záhadné (a někdy ještě záhadnější) řeči..
  • Azalin
    Azalin mecenáš30.11.2012 15:59Death Note - Zápisník smrti #01
    blackJaq: V Japonsku to vychází v tlustých a velkoformátových týdenních komiksových magazínech, vždycky jedna kapitola za týden. A ty nejlepší série vycházejí i knižně.
  • Azalin
    Azalin mecenáš28.11.2012 10:01Čtyřlístek #071: Trosečníci pouště
    To je skoro jak T.C. z Preachera.. ;-)
  • Azalin
    Azalin mecenáš23.11.2012 09:29Preacher/Kazatel #09: Alamo
    Ne, Ennis tam nechtěl mít za každou cenu závěr s poselstvím, tato kniha a její závěr je prostě logickým vyvrcholením celé série, která začala jako kulometná palba fekálních hlášek a postupně se změnila a vyspěla a po celou tu dobu směřovala právě k Alamu. A komu se to nelíbí, ať se třeba ojebe.
  • Azalin
    Azalin mecenáš22.11.2012 13:17Preacher/Kazatel #08: A pak vypukne peklo
    Souhlas s brkowyczem. Líp bych to nenapsal, Preachera čtu znovu od začátku, žádný díl mě nenudil a každý měl něco do sebe.
  • Azalin
    Azalin mecenáš19.11.2012 16:47Preacher/Kazatel #05: Konec iluzí
    Tento díl je trošku ukecanější než by mi bylo milo, nicméně na druhé přečtení už jsem ho dokázal ocenit v kontextu celé série a zhltal jsem ho stejně rychle jako ty předchozí. Prostě je to trošku jiný styl, ale pořád parádní komiks.
  • Azalin
    Azalin mecenáš19.11.2012 10:40Preacher/Kazatel #01: Jako pára nad Texasem
    První díl Preachera je dost možná nejlepší komiks, co jsem měl tu čest číst. Už jsem si ho dal hodněkrát a vždycky znovu mě posadí na prdel. Geniální.
  • Azalin
    Azalin mecenáš22.11.2022 14:54Petr Pan (Integrál)
    No jsem zvědav na reakce. Celkem odvaha tohle vydat...
  • Azalin
    Azalin mecenáš7.11.2022 16:10Sbohem, má růžová zahrado #01
    Přečetl jsem a v pohodě, neměl jsem problém...
  • Azalin
    Pokud má někdo pocit, že "se vlastně nic nevysvětluje", tak jestli to nebude tím, že to má ještě x dalších pokračování...
  • Azalin
    Azalin mecenáš26.5.2022 14:26Aldebaran (paperback)
    Neskutečná série. Můj osobní žebříček je Survivors > Betelgeuse > Aldebaran > Antares.
  • Azalin
    Azalin mecenáš20.6.2021 09:28Akira #01
    Takže "Katsuhiro Otomo", ale "Tecuo"? Ach ty české překlady...
  • Azalin
    Azalin mecenáš20.6.2021 09:22Berserk #05
    Já jsem si říkal, kdo to dal nejlepší manze pod sluncem jednu hvězdičku.. ;) navíc když už se někdo pročetl k pátýmu dílu, tak dát jednu hvězdu je dost zarážející.. ;)
  • Azalin
    Ona se jmenuje Kitty Pryde, ne Kitty Prydeová.
  • Azalin
    Azalin mecenáš11.2.2021 10:38Neonomicon
    Ten Courtyard má něco společnýho s Neonomiconem, nebo to tam je proto, aby to mělo víc stránek?
  • Azalin
    Já k této filosofické diskusi můžu jenom dodat, že Xerxes mě nezajímá. A Romitova kresba je super. A Ronin je sračka. :)
  • Azalin
    V českých zemích většinou nepochopená Buffy je pro mě kult, nicméně "přemožitelku" nedávám, sorry jako.
  • Azalin
    Azalin mecenáš18.11.2020 15:25Nejmocnější hrdinové Marvelu #111: Angela
    Lesbická superhrdinka? Jasná koupě! :)
  • Azalin
    Azalin mecenáš19.10.2020 10:28Tankerka: Dvě holky, jeden tank
    Tak ještě aby to za něco stálo. Nějak se s těma Tankerkama roztrhl pytel v poslední době. :) Jako jednohubka v CRWi to kdysi bylo dobrý, ale takhle nevím nevím...
  • Azalin
    Azalin mecenáš6.10.2020 07:55Radiant #01
    "Francouzská šónen manga"?
  • Azalin
    Azalin mecenáš14.7.2020 18:32Berserk #01
    Tak jsem se dočetl v pevnosti, že se jedná o sérii plnou násilí a sexu. LOL. O sexu Berserk opravdu není.. :-D Jinak souhlas se Scaleo1, první díly jsou opravdu rozjezdové. I kresebně se ještě Miura hledal...
  • Azalin
    Azalin mecenáš7.4.2020 13:16Lupus #02
    Jo. :)
  • Azalin
    Azalin mecenáš6.4.2020 17:56Lupus #02
    Hmm, tak koukám, že to v únoru vydali v angličtině v jedné mohutné knize.. takže to jistí angličtina, když čeština očividně nebude.. ;-)
  • Azalin
    Azalin mecenáš29.12.2019 09:17Krysí královny #03: Démoni
    No tak po shltnutí všech tří dilů jsem se dočetl, že na tenhle story arc se vykašlali a další díl je reboot. Tak to je těžké zklamání, zrovna když příběh zvážněl, zhutněl a zepičtěl se předpokládám vrátí zase ke gagům a houbičkám. Tak to asi bohužel beze mě (pokud to teda CREW bude vydávat)..
  • Azalin
    Tak jo, s Pevností nekup to.. Dík za info, že je obsahuje i číslo 9. Nicméně bych byl vděčen, kdyby mi někdo osvětlil, proč obasahuje pouze lichá čísla série..
  • Azalin
    Azalin mecenáš7.11.2019 21:16Donžon - Zenit #06 - Návrat s plnou parádou
    Čtu po letech a každopádně jedna z nejlepších sérií vůbec.. škoda, že nevyšly další díly...
  • Azalin
    Azalin mecenáš17.9.2019 08:04Star Wars: Válka na Shu-Torunu, Konec her
    Tohle vyšlo u nás v sešitech? Předpokládám, že jo..
  • Azalin
    Pro mě Geoff Johns = STOP.
  • Azalin
    Azalin mecenáš10.4.2019 08:02Jonáš Fink #02: Dospívání
    Jestli to správně chápu, u nás vyšel 2. a 3. díl jako 2. díl ve dvojnásobném rozsahu a pokračování je v originále zatím pouze plánováno...
  • Azalin
    Azalin mecenáš28.1.2019 13:23Modrá CREW #10 - Orbital #3, 4
    Radek Blacksad: Chápu. Nicméně ty díly, co vyšly u nás, je jenom takovej rozjezd...
  • Azalin
    Azalin mecenáš24.1.2019 11:48Modrá CREW #10 - Orbital #3, 4
    Když space operu, tak myslím, že by udělali líp, kdyby pokračovali třeba ve vydávání Meteoru.. to je podle mě skvělá série, která si drží po celou dobu výbornou úroveň..
  • Azalin
    Azalin mecenáš23.1.2019 07:27Star Wars Magazín 2018/06
    Dost dlouho to trvalo, sehnal jsem to až teď.. každopádně moc škoda, že je konec, kupuju od začátku a mám všechny čísla.. :-/
  • Azalin
    Azalin mecenáš14.11.2018 12:51Lupus #02
    Taky bych rád trojku a čtyřku, aspon v angličtině, nebo i ve francouzštině by se dalo, ale asi smůla.. :-(
  • Azalin
    Azalin mecenáš25.10.2018 07:47Labyrint světa a ráj srdce
    Počkáme na Levné knihy.. ;-)
  • Azalin
    Azalin mecenáš1.10.2018 16:13Zaklínač #03: Prokletí vran
    Já myslím, že k Sapkowskimu tento styl komiksu naprosto sedí. Jak to říkal Yarpen Zigrin: "Ludé by akorát trtkali. S kým sa dá a kde sa dá, imrvére dokola." ;-)
  • Azalin
    Hmm.. na můj vkus je v poslední době poněkud přeDCčkováno a přeOriginSupermanováno...
  • Azalin
    Azalin mecenáš27.7.2018 13:27Lissy 2017/02
    "Střílejte na koně!" zvolal Old Shatterhand, když se blížili indiáni...
  • Azalin
    No nevadí, napsal toho dost.. třeba takoví All New X-Men nebo Alias se jen tak neomrzí.. :)
  • Azalin
    Azalin mecenáš15.6.2018 12:36JLA: Svoboda a spravedlnost
    Mě spíš nebere DC.. Kdyby to byl Marvel, beru všemi deseti.. :)
  • Azalin
    No tak to já jsem se zase zbavil omnibusu Rising Stars.. a to se komiksů zbavuju fakt výjimečně.. ;-)
  • Azalin
    Azalin mecenáš24.4.2018 19:46Znovuzrození hrdinů DC
    Geoffa Johnse nebrat.. :)
  • Azalin
    Azalin mecenáš7.6.2017 16:32Thorgal #11: Tanatlokovy oči
    Hmm, já mám všechny díly, co u nás vyšly, tak nevím nic o tom, jestli se dá něco sehnat nebo ne.. ;-) Každopádně je skvělé, že se našel další vydavatel se sebevražednými sklony.. třeba se zadaří.. ;-) Kdyby to vydali CRWáci v tlustších špalcích jako třeba Druunu a vychválili to do nebes, jako třeba... ehmm.. dost průměrný Ghost in the shell (a v dalších dílech bude ještě hůř), tak se nebojím, že by neuspěli...
  • Azalin
    Azalin mecenáš5.6.2017 20:21Thorgal #11: Tanatlokovy oči
    To jako fakt? Nešálí mě zrak?
  • Azalin
    cyboy: Tak vzhledem k tomu, že to psal Bendis, tak se průšvih snad ani nedal čekat. Nicméně že by mě tenhle rasově korektní Spidey lákal ke koupi, to fakt říct nemůžu.. ;-)
  • Azalin
    Azalin mecenáš14.2.2017 19:38Ultimátní komiksový komplet #094: Nelidé
    A po Nelidech budou následovat Mstitelé a X-Mužové!
  • Azalin
    MrKulda: DC má v zásobě několik opravdu dobrých a legendárních titulů, Ticho je jedno z nich. Že tu panuje všeobecné nadšení je celkem pochopitelné, taky je k mání v podstatě zadarmo. Jestli je to taková pecka je věc názoru. Rozhodně si ale nemyslím, že všeobecná kvalita DC titulů je "někdě jindě" než Marvel. Myslím, že až dojde na různé JLA a Green Laterny, budeš se dost divit.. ;-)
  • Azalin
    cyboy: LOL, už samotná "stěžejní myšlenka" Hulkova vzniku je naprostý nesmysl. Všechny superhrdinské komiksy jsou naprostý nesmysl. Jestli chceš číst něco, co má smysl, tak to seš tady špatně.. já jsem se bavil, za mě super komiks.. ;-)
  • Azalin
    Azalin mecenáš18.5.2016 12:42Dechberoucí Zázrak #06: Zrada v černé
    Kabukiman: Jsem na tom podobně, jen já mu zase nemůžu odpustit, že nechal Wetemau. Ale chápu, na zdejší trh to bylo příliš velké sousto.
  • Azalin
    Azalin mecenáš27.1.2016 18:26Sláine: Poklady Británie (paperback)
    Scarface: Díky za reakci, Requiem se mi líbí hodně i po příběhové stránce (stejně tak spinoff Claudia). Spolu s Keepers of The Maser of Frezzata moje nejoblíbenější věc v Heavy Metalech za posledních cca 20 let.
  • Azalin
    Azalin mecenáš15.12.2015 12:06Nejmocnější hrdinové Marvelu #004: Hawkeye
    Kabukiman: Já jsem to koupil v Hradci Králové. Akorát Spidermana jsem neviděl..
  • Azalin
    Azalin mecenáš25.11.2014 07:46Případy Kjóko Karasumy #01
    GWB: Přesně tak, kromě Spirály nemá od Zoneru nic smysl číst. Proto taky už s mangou skončili.
  • Azalin
    Azalin mecenáš13.2.2014 17:20Scott Pilgrim #04: Na vlastních nohou
    Jojo, u žádného jiného komiksu mě tolik nemrzelo vidět ho v levných knihách.. :-(
  • Azalin
    Azalin mecenáš10.2.2014 19:47Muriel a andělé - Aukční katalog
    Hlavně ten comics byl stoprocentně ukradenej, dneska o tom píše Ondřej Neff v Lidovkách.. říkal mu to Saudek osobně.
  • Azalin
    Azalin mecenáš3.2.2014 18:26Muriel a andělé - Aukční katalog
    Stačí necelých 6 melounů a můžeš mít doma i originál.. :-D
  • Azalin
    Azalin mecenáš22.7.2013 17:28Flash: Znovuzrození
    Nedá mi to nerýpnout si, ale myslím, že od Geoffa Johnse (oblíbence redakce CRWE) nikdo nemůže čekat zázraky, po jeho velmi průměrných komiksech, co už u nás vyšly (Green Lantern a Superman)..
  • Azalin
    Azalin mecenáš16.7.2013 20:51Ultimátní komiksový komplet #012: Zázraky
    Zajímavé, díky. Například jsem nevěděl, že původní vydání mělo menší rozměry. A ty čisté obálky v novém vydání se mi líbí víc..
  • Azalin
    Azalin mecenáš7.7.2013 09:23Batman #01: Soví tribunál (pevná vazba)
    No tak někdo možná používá posranej hajzlapír (proti gustu...), ovšem pro mě je záložka symbolem takové "lepší knížky" a vždycky potěší...
  • Azalin
    Azalin mecenáš8.7.2013 17:51Pindárna
    Bookdepository vyjde většinou levněji než kterejkoliv Amazon.. BTW je tu nějakej odborník na francouzský komiksy? Chtěl bych doporučit něco ve francouzštině, co se dá ovšem sehnat za slušnou cenu.. nejlépe třeba právě na Bookdepository.. žánr je celkem fuk, nejlépe ale asi něco ze současnosti..
  • Azalin
    Azalin mecenáš29.9.2011 16:56* Připomínky a návrhy
    Nevim no, pokud dává někdo všemu 1%, tak chce evidentně akorát prudit a měl by dostat ban.
  • Azalin
    Azalin mecenáš14.8.2011 11:29* Připomínky a návrhy
    Jak to dopadlo s tím komiksem ze hry Zaklínač 2? Vidím, že se tady o tom v červnu psalo, ale doteď tady není..
Sbírka z comicsů na CDB
Četl/a: 46 (cca 19594 Kč)
Mám: 607 (cca 173595 Kč)
Chci: 22 (cca 6882 Kč)
Sháním: 0
Nabízím: 0
Osobní: 0
Sbírka mimo CDB
Četl/a: 0
Mám: 1174
Chci: 0
Sháním: 0
Nabízím: 0
Osobní: 0