• andywart
    andywart21.2.2011 12:01Kometa #02
    Tak ten výtvor dua Matějka-Novák bola riadna kravina...kresba fixkami katastrofálna a scenár som akosi vôbec nepostrehol...nedivím sa, že bol Kája nasraný, keď mal dostávať za svoj komiks toľko čo tvorcovia kvázipríbehu Robot II
  • andywart
    andywart21.2.2011 11:52BubbleGun #05
    Pre mňa je to také pohodové čítanie do kapsy na slušnej úrovni (minimálne takej ako bolo minulé číslo).
  • andywart
    Dej začína byť zaujímavejší a vyvstávajú nové otázniky...inak platí to, čo som spomínal u jedničky
  • andywart
    hej, rozhodne sa kúpa vyplatila...fajn kresba a ešte lepší scenár
  • andywart
    andywart21.2.2011 11:18Kometa #01
    mám na to pekné spomienky...vybavuje sa mi hlavne Saudek a Štěpánkova Válka s mloky (ale jasné, Foglarovci boli tiež celkom dobrí...)
  • andywart
    andywart21.2.2011 11:13Punisher MAX #02: Irská kuchyně
    Mám z toho zmiešané pocity...kresba slušná, niektoré sekvencie prehnané, ale to sa očakáva...pointa až príliš predvídateľná...Punisher tu hraje druhé husle, no je to aspoň zmena.
  • andywart
    Kresba skvelá, scenár je už slabší...Hex nezdedil ani krásu ani rozum...niekoľkokrát sa zbytočne vystavil smrti a prežíva vďaka náhodným okolnostiam...v skutočnom divokom Západe by ho už dávno zozadu odbachli...percentá hlavne za vizuálnu stránku
  • andywart
    to J.Connor: portréty sú niekde vyložene realistické a inde úplne plošné. Skús porovnať napríklad hlavu černocha a Munga Parka na poslednom obrázku zo strany 136...tých príkladov je množstvo...ruky sú odfláknuté snáď všade a nie vždy pasujú k telu...
  • andywart
    andywart18.12.2010 18:42Duck Tales 1991/01
    Príbehy mali spád a bolo to celkom fajn...no nikdy ma disneyovský štýl nechytal za srdce...takové příliš nasládlé...
  • andywart
    andywart18.12.2010 18:33Stopa #2
    Celkom slušné číslo hlavne vďaka príbehu Šťastná planeta...to porovnávanie Durynka Connorom je trefné...nedám dopustiť na Obrázky z českých dějin a pověstí...
  • andywart
    andywart1.12.2010 17:47Fantom #2
    Je to všetko príliš priamočiare, hlavný hrdina je skoro nesmrteľný a charakterovo bezpohlavný...
  • andywart
    andywart1.12.2010 17:45Fantom #1
    Celkom dobré, akorát sa mi veľmi nepozdávalo, že hlavný hrdina nedostane nikdy poriadne na hubu...
  • andywart
    andywart22.11.2010 18:57Conan Barbar #09
    vydarené...prvý príbeh kresebne trochu iný, ako som bol zvyknutý...
  • andywart
    andywart22.11.2010 18:54Conan Barbar #02
    Tešil som sa na nové číslo, ale nedopovedanosť druhého príbehu ma dosť rozladila...
  • andywart
    andywart22.11.2010 18:49Conan Barbar #01
    Jeden z mojich obľúbených komiksov, ktoré sa k nám v 90-tych rokoch dostali...
  • andywart
    andywart22.11.2010 18:45Duck Tales 1992/07
    pravda, ale časom sa mi to zunovalo...
  • andywart
    andywart22.11.2010 18:38Bugs Bunny a spol. 1993/01
    Vlastne som to kúpil len preto, že ide o komiks...prehnaná snaha o vtip ma nechytila
  • andywart
    andywart22.11.2010 18:28Aréna #04
    Ra super si drží slušnú kvalitu, Pŕízrak je dobre nakreslený...treba povedať, že samotná obálka časopisu s tým hrozným písmom a šedým lemovaním sa veľmi nevydarila...
  • andywart
    andywart22.11.2010 18:16Aréna #01
    Trosečníci z Ra Super a Smrt cestovatele Ibarrety boli jediné komiksy, ktoré stáli za pozornosť... U arény mi dosť vadila kresba, u Mistra Loopinga scenár...Ďalšie veci si len matne spomínam takže nič moc...
  • andywart
    andywart22.11.2010 17:51CREW² #28
    Určite jedno z lepších čísiel. U mňa vedie komiks Zlaté slzy a potom Královská koruna. Popíkový vrah celkom ujde, ale nezvykol som si na Powerovu kresbu a Dredd tiež nie je moja šálka kávy. Mrkev fajn, no Sinister a Dexter nezaujal (hlavne kvôli kresbe a coloringu)...
  • andywart
    andywart1.11.2010 14:47Nikdykde
    vzhľadom na obrazovú naratívnosť komiksu sa ani nedá predpokladať veľká predstavivosť oproti literatúre...nečítal som knihu (verím, že je poetickejšia) a možno by sa na spracovanie hodil viac iný autor, ale jednoznačne toto dielko patrí k tomu lepšiemu z kvanta komiksov čo vznikli...
  • andywart
    andywart13.10.2010 00:17Smečka z Bagdádu (paperback)
    Komiks mi pripomenul iný skutočný príbeh, ktorý sa stal myslím v Kábule. Hladný lev z miestnej ZOO zožral Talibanca a brat mŕtveho levovi do cely hodil granát. Lev oslepol, ale prežil.
    Tu vzniklo veľmi podarené dielko s dosť dobrými reáliami, čo sa týka Bagdadu. Zvieratá sa správajú skôr ako ľudia...jasné, chápem, že je to bájka. Niektoré veci mi pripadali trochu nelogické...napr. lev hovorí príslovie "Darovanému koni na zuby nehleď"...a pritom keď koňa stretne, nemá šajnu čo je to za zviera...a ten úprk koní čo majú väčší strach z malého levíčaťa ako z dospelého medveďa je tiež zábavný. Každopádne však veľmi emocionálny príbeh.
  • andywart
    Hej, tiež som to vnímal pozitívne, ale tie postavy mi pripadali často na jedno brdo...škoda že sa to neuchytilo
  • andywart
    andywart15.7.2010 17:45CREW² #27
    Future Shocks: tak to je podarené:) ,Foam: trochu som v kresbe strácal prehľad, ale tiež dosť dobré, Třída smrti: myslel som, že to bude lepšie, ale možno som len zaujatý, lebo som sa súťaže zúčastnil (na porovnanie www.andywart.net ). Telguuth má zaujímavú kresbu, ale príbeh je slabší priemer. Sinister a Dexter: paráda, na vlaku s matracmi som sa pobavil. Obrněný Gideon a Trojí smrt je mimo mňa...našťastie to vylepšuje Soudce Dredd

  • andywart
    andywart15.7.2010 17:26100 nábojů #03: Hlas krve
    Príbeh super, kresba super (Risso je vždy dobrá voľba)...
  • andywart
    andywart15.7.2010 09:31Zabil jsem Adolfa Hitlera
    Trochu som bol sklamaný. Unavujú ma príbehy postavené na stroji času. Našťastie je to založené skôr o vzťahoch. Kresba značne minimalistická...
  • andywart
    Kresba k príbehu sadne, snáď by mohla byť ešte o trocha ponurejšia, ale páčila sa mi. Solomona poznávam len cez tento komiks, takže porovnávať nemôžem, ale každopádne som spokojný...
  • andywart
    andywart13.6.2010 20:39Gon #1
    Vymakaná kresba bestiária ukazuje v čom je Tanakova sila. Scenár sa stáva rýchlo predvídateľný vtom ako všetky zvieratá okolo malého parchanta ťahajú za kratší koniec. Vlastne ma prekvapuje, že nevyhynuly ony.
  • andywart
    andywart2.4.2010 21:29Záhadný Spider-Man #25
    Dávam vysoké hodnotenia z nostalgie, ale toto bolo fakt dobré.
  • andywart
    andywart2.4.2010 21:25Záhadný Spider-Man #34
    Semic-Slovart si toho vzal na bedrá príliš mnoho, keď veril,že všetky tie série sa budú predávať. Spidey vydržal celkom dlho, ale aj tomu sme nakoniec povedali Au revoir. Celkom slušné číslo
  • andywart
    andywart2.4.2010 21:18Záhadný Spider-Man #24
    Celkom dobré prekvapko s tým kostýmom. Z toho by bol dobrý thriller, keby sa tomu ešte pridali grády
  • andywart
    andywart2.4.2010 19:19Záhadný Spider-Man #12
    To som kvitoval, že Spidey ide aj do súbojov, v ktorých nemá takmer žiadnu šancu...
  • andywart
    andywart2.4.2010 19:16Záhadný Spider-Man #09
    Fajn akcia...Hrdinov v obtiahnutých dresoch veľmi nemusím, ele na Spideym som vyrastal.
  • andywart
    andywart2.4.2010 19:13Záhadný Spider-Man #08
    Málo akčnosti, ale napriek tomu sa mi to celkom páčilo.
  • andywart
    andywart2.4.2010 19:10Záhadný Spider-Man Extra
    Vzhľadom k tomu, že mi niektoré diely tejto série chýbali, tak som uvítal celý book. Riešenie postupnosti je však veľmi divné a zostáva toho veľa nedo povedaného. Dobrá idea, ktorá nebola dotiahnutá do konca...
  • andywart
    andywart2.4.2010 14:06Transformers #03
    Jediné číslo z tejto série, ktoré som si zo zvedavosti zadovážil. Ako Choze spomína, jediné čo tam bolo ako tak zaujímavé bolo šrotovanie Megatron vs Shockwave. Kresba a farebnosť mi prišla mdlá, nehovoriac o kvalite papieru, ale taký bol vtedy štandard pre všetky komiksy od Semic-Slovartu.
  • andywart
    Pokiaľ sa snáď niekomu zdalo, že jednička je málo akčná, ulahodí sa na dvojke, ktorej scenár predstavuje len jednu masakroidnú zábavu. Silná kresba, či skôr maľba by podľa mňa silnejšie vyznela na väčšom formáte, pričom obidve čísla mohli byť kľudne spojené. Divák sa tak miestami v nahustených obrázkoch stráca, čo je škoda
  • andywart
    andywart17.3.2010 16:43BubbleGun #04: Zkrat speciál
    Myslím, že Bubblegun urobil veľký skok dopredu. Ide každopádne o veľmi slušný profesionálny počin. V publicistike ma potešila téma o slovenskom fanzine a samozrejme rozhovory. Možno je škoda, že chýba info o autoroch komiksov, no na druhej strane je to lepšie, než keby sa tým mala obmedziť obrazová časť. Scenáristicky mi konvenovali najviac príbehy od autorov ako BeeSee, Tomáš Putna, Daniel Binko, Adam Kasalý a Pavel Keníž. Kresebne ma zaujali hlavne Tom Bleier a dvojica Azevedo a d Salete. Pokiaľ sa nemýlim, tak Kenížov príbeh mal vyjsť pôvodne v Adamantiu 2, ktorý už naisto nevyjde. Trochu by som Kenížovi vytkol, že z časti je lettering v bublinách písaný klasickým perom, čo nie je najšťastnejšie riešenie.
  • andywart
    Zaujímavá deformácia tvarov v podaní De La Fuenteho, ale platí to isté, čo som spomínal u Ostrova pokladov. Škoda, že jednotlivé diela svetovej literatúry nekreslili rôzni autori.
  • andywart
    Kvitoval som komiksovú formu príbehu, ale štýl kresby sa ma nechytal. Myslím, že ma najviac iritovali chodidlá pripomínajúce bagety a až príliš veľký kontrast farieb.
  • andywart
    andywart13.3.2010 08:43Fell #1 - Kruté město
    Príbeh a kresba k sebe výborne ladia...snáď lepšie než keby išlo o vyložene realistickú kresbu.
  • andywart
    andywart13.3.2010 08:39Akta X #3
    Jediné číslo časáku, ktorý som mal z tejto série. Príbehy celkom ujdú, len na tú kresbu som si úplne nezvykol.
  • andywart
    hej...spomínam si, že som túto srandu mal. Niečo bolo v príbehoch farebné, no väčšina nie, tak mi to pripadalo trochu ako omalovávanka. Celkom dobré fórky na jedno použitie
  • andywart
    andywart6.2.2010 15:26Goliat #2
    mal som dvanásť, keď som to čítal a pripadalo mi to strašne infantilné. Kupoval som vtedy snáď každý komiks...tá gýčovitá kresba a snaha o akési mravné ponaučenia z príbehov mi to sprotivili
  • andywart
    Ako malý som ho získal výmenou za nejaké rakúske disneyovky...Komiks je snahou o vernú autobiografiu Williama Codyho. Na to je však príliš stručný napriek tomu, že cirkusová kariéra Buffala Billa je faktograficky lepšie zaznamenaná ako jeho legendárne činy na divokom Západe . Človek sa toho veľa nedozvie o jeho stretku s Jesse Jamesom či ochrane Pony expresu a dej je len miestami akčný, aby následne zabŕdol do opisov. Kresba fajn. Dobré pre tých, ktorí tohto cowboja ešte nepoznajú
  • andywart
    andywart11.1.2010 14:15CREW² #26
    Ochutnávky sú príma. Miesto činu - jednoznačne sa mi páči, už preto, že dôraz na čiernobiely kontrast je mi blízky. Sláine je klasika, akorát sa chvíľami strácam v predimenzovaných muskulatúrach, ale to k tomu patrí. Sudca Dredd - takto to asi za pár rokov bude vyzerať aj u nás. Kresba ma ale sklamala. Sekáči - tu ma zaujal hlavne coloring, ako dobre môžu spolu ladiť teplé a studené farby. Sinister a Dexter - hmm, dobré, len ma trochu nebavilo sledovať panely stále s tým istým oknom. Nakoniec pochmúrny Telguuth - možno za mak temnejší ako obvykle...celkovo veľmi dobré číslo.
  • andywart
    andywart18.12.2009 12:09Fell #1 - Kruté město
    Zo začiatku som mal z kresby zmiešané pocity, ale keď som videl obsah, tak ma to celkom nadchlo. Karikatúrny prejav s nedopovedaným či neistým rukopisom je zámerný a dodáva príbehu snovú atmosféru. Farby sú tiež veľmi dobre a citlivo vybrané. Prirovnávať to k prejavu decka s obrnou je prehnané , jedine ak by to decko bolo génius...
  • andywart
    andywart10.12.2009 17:55300
    hmm...ja som komiks chvalil, to bola len reakcia na komentar, ze by sa hodil na vyuku dejepisu. Inak, kazdy Spartan musel zabit nejakeho heilota, aby zlozil skusku dospelosti, takze opis tychto zabijakov ako nejakych dobrakov mi pride zaujimavy
  • andywart
    andywart10.12.2009 12:47300
    Príbeh je vykreslený fantasticky expresívne, ale o históriu sa opiera len matne. Panovník Xerxes z iránskeho rodu Achajmenovcov rozhodne nebol žiadnym černochom s bohatým piercingom. Bitka medzi perzskými vojskami gen. Mardonia (pod dohľadom Xerxesa) a Leonidasovým vojskom, ktorý mal mimochodom u Thermopýl okrem telesnej stráže k dispozícii aj 7000 hoplitov a menšie oddiely lučištníkov ( ktoré nie sú vôbec spomínané) sa konala roku 480 a nie 500 ako je v hornom popise o komixe uvedené (v samotnom komixe je to správne). Grécke báje skutočne spomínajú akéhosi zradcu Efialta ktorý našiel spôsob ako priesmyk na najviac bránenom mieste obísť. Efialtes je však skôr akési alibi pre grécku porážku. Peržania po neúspešných priamych útokoch hľadali spôosob ako sa dostať do tyla nepriateľa, čo sa im po rekognoskácii terénu podarilo. Všetci Sparťania padli, dokonca aj posol, ktorý doniesol správu do Sparty, bol pobodaný ihlicami od manželiek mŕtvych bojovníkov. Leonidas sa sotva stretol s Xerxesom, nieto aby ho ešte zranil. Perzský kráľ neponechal nič náhode a do tyla nepriateľa poslal cisársku osobnú gardu, ktorú tvorilo desaťtisíc nesmrteľných. Nesmrteľní sa nazývali preto, že ak nejaký padol, bol hneď nový doplnený do spomínaného počtu. Ako komiks je to vydarené dielko s výbornou kresbou a farbou, ale film sa mohol držať trochu viac historickej reality a nie len slepo kopírovať
  • andywart
    andywart25.11.2009 19:43DMZ #01: Válečná zóna
    Pripájam sa k hodnoteniu. Fajn reálie. Akorát mi pripadali obyvatelia Manhattanu stále príliš priateľskí na to, že ide o vojnovú zónu. Autori v príbehu dali Američanom pocítiť to čo robia v Iraku či Afganistane
  • andywart
    andywart1.11.2010 09:28Nikdykde
    mára: pravda, perspektíva občas ubieha a coloring nie je najvydarenejší, ale celkovo je výtvarná stránka knihy na vysokej úrovni a pokiaľ z tohto pociťuješ odpor, tak potom neviem aké komixy vlastne čítaš...veľa ich určite nebude. Ruw: súhlasím len s tou lacnou kurvou...
  • andywart
    andywart5.6.2011 11:56Povinná četba
    Obálka se opravdu moc nepovedla...kdyť to řeknu tak eufemisticky
  • andywart
    andywart27.3.2011 16:14Pindárna
    no mňa hlavne iritujú tie dementné úsmevy...buď práve absolvovali grupákové bielenie zubov a tak ich musia stále ceriť, alebo si dali robiť plastiku á la Joker
  • andywart
    andywart21.3.2011 17:30Pindárna
    ono to nie je až tak jednoznačné vzhľadom na jeho bielu srsť na čumáku...mimochodom, čierna srsť ešte nie je čierna koža...V príbehu Arctic Nation predstavoval ľadový medveď bielu rasu, ale v skutočnosti má čiernu kožu...ale nebuďme hnidopichové a zapomeňme na tyhle detajly
  • andywart
    andywart23.2.2011 22:19Pindárna
    nebudem posudzovať hĺbku komentárov, ale občas by sa hodila aspoň gramatická úprava, aby sme sa vyhli slovám ako tryčko, Karlovy...(preklepy nespomínam)....váš gramatický hnidopich...
  • andywart
    andywart18.12.2010 18:47* Připomínky a návrhy
    to AZTeck: je sice pravda, že jde o publikace ze Slovenska, ale v posledních dvou číslech je zastoupeno poměrně dost autoru z Čech...
  • andywart
    andywart12.10.2010 23:55Pindárna
    pokud je to konfederační uniforma, tak hodně futuristická...
  • andywart
    andywart15.2.2010 10:13Filmový a hudební klub
    Sherlock Holmes - páčilo sa mi, že film nebol pojatý príliš vážne, nadsázka je jasne patrná. Rozfázované sekvencie plánovaného útoku sú efektné a výhodné, pretože následná prax je kupodivu na 100% zhodná a tak sa dvakrát použijú do filmu rovnaké zábery bez toho, aby to diváka iritovalo. Až do konca ma to držalo v záujme, ako sa nakoniec rozhodli autori zápletku filmu vyriešiť . Koniec celkom v pohode. Lord Blackwood efektne visí na moste...je to blbosť, pretože či už by šlo o reťaz alebo lano, v konečnom dôsledku by to tomu parchantovi utrhlo hlavu, pretože je príliš dlhé...ale celkovo spokojnosť
  • andywart
    andywart7.1.2010 21:53* Připomínky a návrhy
    Potom ale treba vyhodiť aj poznámky typu hovno, shit a podobne...
  • andywart
    andywart18.12.2009 15:15Pindárna
    Pozri www.szepmuveszeti.hu/web/guest/aktualitasok ....maju tam popis aj v angličtine. Pre orientaciu ako vyzera muzeum kukni na en.wikipedia.org/wiki/Museum_of_Fine_Arts_(Budapest) V múzeu je teraz okolo 130 renesančných diel
  • andywart
    andywart18.12.2009 12:21Pindárna
    Albertina stojí za to. 170 diel impresionizmu a postimpresionizmu. Ešte tam myslím prebieha výstava avantgardných obrazov 1.polovice 20. storočia. Munch, Piccaso, Kandinski, Klee, Nolde... Vstupné pre dospelých je 9,50 eúr. V Budapešti vystavujú renesančné diela, najznámejšia je Leonardova Dáma s hranostajom
  • andywart
    andywart27.11.2009 13:29Pindárna
    Co bych pro tebe neudělal:)
  • andywart
    andywart27.11.2009 11:27Pindárna
    Zack: nebola v tom otázka, ale napriek tomu som vedel, že sa ozveš. Svoje som povedal, viac sa k tomu nebudem vracať.
  • andywart
    andywart26.11.2009 22:38Pindárna
    Ale máš pravdu v tom, že tu bývajú dosť fekálne výrazy
  • andywart
    andywart26.11.2009 22:37Pindárna
    Milá Draco nobilis, čakal som od Zacka odpoveď jednoducho preto, že sa na danú tému ozval. Nemusí na ňu odpovedať. Aj žiadna odpoveď je odpoveď. To čo som chcel povedať, som povedal. Nechcem nikoho o ničom presviedčať (taký bláhový nie som). Chcel som len aby si každý na to urobil názor. Je to vec etická a keď to ty nechápeš, tak ti to sotva vysvetlím.
  • andywart
    andywart26.11.2009 21:53Pindárna
    Milý Zack, z tvojej rýchlej odpovede som pochopil, že som naozaj trafil do čierneho. Odbiehaš totiž od témy. Chcel som vedieť čo je na tej vete úprimné. Ty si sa tomu vyhol a odpovedáš len na moju poslednú narážku. Je mi šumafuk čo si o mne myslíš a máš pravdu, že si dovolujem občas povedať niečo kritické na komiksových borcov. Pokiaľ viem, robievaš to aj ty. Chcem ale vedieť odpoveď na vetu o Hibim. Je to len úprimnosť, keď o niekom poviem, že je dobre, že už nič nenapíše (lebo je po smrti)? Odpovedz mi teraz ty úprimne
  • andywart
    andywart26.11.2009 16:56Pindárna
    Zack: Povedať o Hibim, ako je dobre, že už nič nenapíše, nie je úprimnosť ale sprostota a ignorácia. Keby som bol úprimný stačilo povedať, že sa mi to nepáči a uviesť dôvody, ale nie takáto veta.
    Draco Nobilis: Tou vetou si povedala všetko. Teba vlastne nezaujíma ako by sa Hibi vyvíjal po scenáristickej stránke, pretože si ho už dávno zaškatulkovala. Tým si povedala, že už by aj tak nič dobré nevytvoril. Čistá ignorácia. Keď už kritizuješ scénáre, skús najprv sama niečo schopného napísať.
  • andywart
    andywart13.10.2009 22:13Srazy, cony, festivaly
    Hibiho odchod do nebíčka nie je pohromou len pre Komiksfest, ale pre všetkých milovníkov tohto žánru...Česť jeho pamiatke
  • andywart
    andywart11.10.2009 19:55Pindárna
    Na Lele som sa fakt dobre zabavil. Na čom ta holka fičí? Nie je tak éterická ako jej sestra, ale je s ňou sranda. Ale organizovať s Lelou Geislerovou nejaké konkrétne veci by som fakt nechcel...super, že sa zase niekde v médiách aspoň rozprávalo o fenoméne komiks
Sbírka z comicsů na CDB
Četl/a: 0
Mám: 54 (cca 6886 Kč)
Chci: 0
Sháním: 0
Nabízím: 0
Osobní: 0
Sbírka mimo CDB
Četl/a: 0
Mám: 0
Chci: 0
Sháním: 0
Nabízím: 0
Osobní: 0