Schopnost bavit se, hrát si a umět vyjádřit hluboké city je nám sice vlastní, nebývá ovšem na škodu ji trochu podpořit! Věříme, že i produkty Albi k tomu pomáhají a že naše hry, dárky a přání utužují v Češích humor a hravost. Ať už se jedná o trochu té soutěživosti (kdo uspěje ve vědomostní hře?), nebo o romantické chvíle ve dvou, vždy pomáháme lidem více si užívat radost a lépe vyjadřovat, co k ostatním cítíme. Zkrátka – děláme, co nás baví, a doufáme, že to zase baví vás!

Příběh Albi začal roku 1991. Dva vysokoškoláci tehdy dostali nápad, jak snadno a zábavně vydělat první peníze. Na kolejích vyndali z pantů dveře skříňky, v trafice nakoupili po jedné koruně tisíc pohlednic a s tímto vybavením vyrazili na Staroměstské náměstí. Stačilo jen najít dobré místo, vystavit pohlednice na dvířka skříňky jako do výlohy, a „cosi velkého“ na sebe nenechalo dlouho čekat. Úspěch se dostavil a mladíci mohli hned první den zhodnotit jako vydařený – užili si legraci a na prodeji pohlednic vydělali!

„Tak to začalo, ale jednoduché to rozhodně nebylo,“ usmívá se Antonín Kokeš, jeden ze dvou mladíků z našeho příběhu (dnes majitel firmy Albi). „Zlom přišel, když jsme začali vyrábět ladovské a pak prvorepublikové retropohledy,“ dodává. To už si skupinky nadšených lidí všiml i největší výrobce pohlednic na světě, Hallmark. Zahájení spolupráce s Hallmarkem znamenalo další mílový krok vpřed, protože Albi v Čechách uvedlo převratnou novinku – humorná přáníčka.
Parta Pac a kletba Modrého Jonáše