cyboy
M cyboy | 4.12.2019 | Nejmocnější hrdinové Marvelu #086: Quicksilver

Milo: Devet z deseti neurochirurgu pred tim varuje. To radsi zacni kourit. ;)
Ne, fakt je to spatny. Pokud ti to nekdo daruje a budes se chtit za neco potrestat, tak prosim, ale kupovat to, to je jak koupit si listky na ty babovresky.

Fimi
M Fimi | 4.12.2019 | Essex County

Jsme prostě borci, malý trh a přesto jsme jedineční...i Bunn byl orosenej nad naším vydáním Horrow County a ted Essex County...tak snad příští rok ten Underwater Velder nebo Trillium...díky bohu za Paseku. Koukal jsem taky že zahraniční vydání Roughneck (Rváč) je dražší než to od CC a to se vsadím že CC to má v lepším provedení, vazba, papír...takže díky bohu i za ně, i když někdy mají za 600 kč 140 stran tak ty větší špalky mají o to lepší a přijatelnější v rámci ceny, viz Tomb Rider, ty opery, Rvář, Sin city, Krajina PS...

rajot
rajot | 4.12.2019 | Essex County

Fimi: sice ne přímo "kdokoliv", ale jinak jsem si říkal to samý :)

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 4.12.2019 | Nejmocnější hrdinové Marvelu #086: Quicksilver

když vidím ty komentáře a hodnocení, tak mám chuť si to přečíst :D je to jak filmy Zdeňka Trošky.... kameňák, babovřesky, apod. prostě vás to donutí se podívat :D (btw. ještě jsem je neviděl :D)

krvinka56
krvinka56 | 4.12.2019 | Opráski: Noví povjězťi čezkí

George Walker Bush ha chlape cos to zplodil. Ale pobavilo.

Hawwwran
Hawwwran | 3.12.2019 | Essex County

Da kniha je nadstandardni. Ani v zahranici jsem nenasel podobne vydani. Skoro to vypada ze jako jedini mame hardback. Moc pekne.

Fimi
M Fimi | 3.12.2019 | Essex County

Proč mám pocit že kdyby toto vydal kdokoliv jiný, stojí to litr

Lenny
M Lenny | 3.12.2019 | Star Wars: Aphra, Citadela hrůzy

Funguje to samostatně, akorát se už Aphra zná s Lukem a spol.

Hønzza
Hønzza | 3.12.2019 | Star Wars: Aphra, Citadela hrůzy

Mám dotaz. Dá se to číst samostatně nebo na to potřebuju znát ty knihy předtím?

karl173
karl173 | 3.12.2019 | Nejmocnější hrdinové Marvelu #086: Quicksilver

Ta kvalita jde vážně neúprosně dolů. Nechápu co si to dovolí vydávat za slátaniny. Expanze X-menů vyškrabována z úplného dna.

cyboy
M cyboy | 3.12.2019 | Zaslíbená Země Nezemě #05

Kazumaki: a to je dalsi vec, ktera na tom (bez legendy) nadava smysl.
Protoze nevime jak jsou ctverce poskladane. Muzou byt treba:
AB
CD
nebo:
AC
BD
ale jsou to japonci, takze co kdyz je to:
CA
DB
nebo:
BA
DC
Doufam, ze Shirai si dalsi kraliky necha v klobouku.

Darker
M Darker | 2.12.2019 | Murena #01: Cyklus matky

Díky :)

Killingjoke
M Killingjoke | 2.12.2019 | Murena #01: Cyklus matky

Darker: 2 po čtyřech knihách dokončené cykly, 3. cyklus zatím dvě dokončené knihy. Takže celkem 3 cykly...

http://www.bedetheque.com/serie-402-BD-Murena__1.html

Darker
M Darker | 2.12.2019 | Murena #01: Cyklus matky

Kolik cyklů má Murena?

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 1.12.2019 | Jirka: Výběr toho nejlepšího z komiksů Jirky Krále 2

Něco vtipnyho na připomenutí tohoto eposu:

M Kapis | 9.6.2016 | Jirka #01 |
Ahojky,

Jmenuji se Peťka Píčusek, ale kámoši z jutubu mi říkají Petrodlak, hustý, viďte? Ve škole mi říkají normálně Péťo, tsss, ale s těma se moc nebavým, kamarády mám jen přes kompa – přes fejsbuk, instagram, twíta a hlavně jutub. Brzo budu mít jedenást roků a na mamče jsem si teď vydupal, aby mi kopila komiks s Jirkou Králem. Normálně nic trapně tišťěnýho doma nemáme, dyť čtení už je dávno out, tak na mně máma hodně koukala, co to chcu, ale když ono je to s Jirkou!! A je to úplně hustobožíííí, nejen ten komis, ale i Jirka samozřejmě, ten je úplně krutonejbožejší, mám jeho náramky, hrníčky, slipečky, no prostě všechno a je to všechno strašně cool!

Jikrovi je už hodně let a už mu raší i fousy, tak jede v komiksu sám až do Brna, kde se setká s nejkrutopřýsnějším jutuberem a ten mu ukáže jak být populární natáčením supercool videjí a od tý doby je Jirka slavnej, doufám, že taky někdy budu a lidi mě budou lajkovat a sdílet a budu hvjězda, tak jako Jirka. Teď jsem natočil už pár videí, třeba jakou mám hustou kolopěžku, jak jsem si namazal toust burákovým máslem, moji sbírku mašinky tomáše, jak pařím gamesky nebo jak čtu komiks s Jirkou a jsou fakt krutý, tak se poďívejte taky a házejte mi tam lajky lidičky! Jirka potom zažije ukrutňácký dobrodružství doma po tmně, jsem se ůplně bál za něj. Musím mámě říct, ať ten cool osvěžovač s cool vůní (to byl vtip viťte muhehehe) domů taky koupí, ať to pěkně voní y u nás a třeba o tom natočím nějaký vtipný video. V dalších částech zažívá Jirka hustopřísná dobrodružství, ale nemúžu všechno prozradit, slukněte to sami nebo si komiks přečtěte se mnou na mojem videu. (Prosím!!) Ale ve zkratce: Jirka je velký cestovatel a dobrodruh, byl i u moře a na táboře - to já mám radši sledovat vydea na jutubu, venku mě to moc nebaví, a mámu radši přesvětčím, ať mi koupí novou grafárnu na gamesky a odhlásí mě z tělocviku. Uprosřted komiksu je suprovní plagát s Jirkou, až se mi z něj cosi podivného začlo dít ve slipách a už jsem ho pověsil na stěnu na nejlepší místo v pokojíčku a podle pokynů jsem všechno nasdílel. Cheche a celou dobu, co jsem to psal, jsem to natářel, tak lukněte, takoví dlouhý tekst jsem ještě nikdy nenapsal?

Takže lajkujte, sdílejte, buďte prostě cool a já musím Jirkovi dát plný počet, je to prstě Bůch!!

Kazumaki
M Kazumaki | 1.12.2019 | Zaslíbená Země Nezemě #05

cyboy: dobře, asi jsem si to představoval moc jednoduše :D každopádně já bych mezi ně moc nezapadl, protože bych nikdy nepřišel na to, že by to mohl být navigační systém rozdělený na čtyři oblasti a označený písmeny A-D podle světových stran.

cyboy
M cyboy | 1.12.2019 | Zaslíbená Země Nezemě #05

Kazumaki: Ono by to fungovat mohlo, ale musel by byt znamo minimalne to, jak dlouhy je jeden ten dilek (rozhodne to ale nebudou jednotlive kroky, protoze pak by se pohybovali maximalne tak na zahrade). Asi se shodneme ze pokud ma jeden krok 100m nebo 100km, tak ve vysledku je zatracene velky rozdil v tom, kde nakonec skoncis. GPS je sama o sobe pomerne zajimovou studii z vysoke matematiky, takze tam bych se ten primer zdrahal pouzit a vlastne me nenapada zadny prihehajici. Ale jako beru, ze Shirai si proste potreboval nejak pomoct a nic lepsiho ho nenapadlo. Ono i kdyby k tomu domyslel legendu, tak uz to stejne nezachrani, protoze ty deti nejak vydedukovaly ze to je navigacni system (strasne by me zajimalo jak na to prisly) a zacaly se podle nej ridit. To nejsou genialni deti, ale deti s kristalovymi koulemi.

Hawwwran
Hawwwran | 30.11.2019 | Providence

Mam obe verze a sberatelsky je to tak nejak jedno. Vydavatelsky chytre reseni, sberatelsky podvod, no :-)

louza
louza | 30.11.2019 | Providence

Hawwwran : Ne to jsem nevěděl :-) Věřil jsem naivně, že to přetiskli. Samolepka je podvod. V tom případě už chápu tvůj dotaz. Poznám, že je to rarita prostě tak, že vím, že jsem to kupoval v den vydání ;-)

Kazumaki
M Kazumaki | 30.11.2019 | Zaslíbená Země Nezemě #05

cyboy: Já mám dojem, že ta věc funguje podobně jako gps a podle místa, kde se člověk nachází, zároveň dává číselné údaje. Víme, že děti si všechno předem vyzkouší metodou pokus-omyl a celkem přirozeně mi přišlo, že mohu brát farmu jako výchozí středový bod v tom schématu na straně 145. Podle toho si myslím, že oblast kolem farmy (str. 21) je ještě dostupná v rámci relevantních dat (např. 1 až 3 do všech směrů kolem farmy). Úplně nevíme, jestli to udává taky nějaká desetinná či -setinná místa, to tam zobrazené nebylo, ale zcela vyloučit to taky nejde. No a pokud je to tak, jak jsem psal, pak by se z toho již dalo vycházet, ne? Možná se to zjednodušilo pro potřeby dětského čtenáře, nicméně pokud se to zakreslí, tak mi z toho vychází poměrně přehledná mřížka.

cyboy
M cyboy | 30.11.2019 | Zaslíbená Země Nezemě #05

Kazumaki: Bohuzel to smysl vubec nedava. Kdyz nevis kolik je jeden "dilek" a kolik tech dilku (nebo kroku, nebo jak tomu rikat) je, tak je to prvni problem. A kdyz ani neznas meritko, tak tezko budes porovnavat vzdalenosti (ve srovnani s cim?) a vubec zjistovat kde jsi. Jak daleko ty deti jsou? V pulce prvniho, v patem, padesatem?

Hawwwran
Hawwwran | 29.11.2019 | Providence

Louza: ale.víš, že je to G samolepka, žejo...

Lenny
M Lenny | 29.11.2019 | Znovuzrození hrdinů DC: Wonder Woman #01: Lži (paperback)

Azalin: Protože paraelně jedou dva storyarcy (jeden v lichých číslech, druhý v sudých), které se vzájemně prolínají. U dílů 1 a 2 to ještě tak nevadí, u dílů 3 a 4 už je to krapet průšvih.

Azalin
M Azalin | 29.11.2019 | Znovuzrození hrdinů DC: Wonder Woman #01: Lži (paperback)

Tak jo, s Pevností nekup to.. Dík za info, že je obsahuje i číslo 9. Nicméně bych byl vděčen, kdyby mi někdo osvětlil, proč obasahuje pouze lichá čísla série..

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 29.11.2019 | Sin City / Město hříchu #01: Drsný sbohem (3. vydání)

aha, tak už jsem četl komentáře a vidim.... bylo mi jasný, že musel být nějaký drsnjější překlad, který k tomuhle sedí určitě líp ;)

Fimi
M Fimi | 29.11.2019 | Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený

GwB taky mě to napadlo..

erik
erik | 28.11.2019 | Murena #01: Cyklus matky

Kebyže sme v škole, vravel by si inak. :)

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 28.11.2019 | Sin City / Město hříchu #01: Drsný sbohem (3. vydání)

Ahoj, ví někdo jaké jsou zásadní rozdíly v překladu Sin City / Město hříchu #01: Drsný sbohem? Lítost, Krejčíková, dort ... ? Já teď dočetl překlad od dorta a nějaký slova typu "malér" bych nahradil třeba "průser" nebo "zmetek" za "srace" , apod., Přijde mi místy zbytečně jemný....

farnhajt
farnhajt | 28.11.2019 | Murena #01: Cyklus matky

to milo_harwey: pekelná knižnice 3 nebo skalpy 6 by se měly obávat...

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 28.11.2019 | Murena #01: Cyklus matky

Erik - zkazils hodnocení. Mělo to 5.0, což jsem ještě nikde neviděl... :) Škoda...

louza
louza | 28.11.2019 | Providence

Dalamar : je to tak. Ať před nebo po, tahle kniha čtenáře k Lovecraftovi prostě dotlačí.

TonyT
TonyT | 28.11.2019 | Providence

Dalamar- a to je přesně ono. Máš normální střízlivý názor, který je jednoduchý a na nic si nehraje a né žádný přehnaný sebeukájecí elaborát.

Dalamar
Dalamar | 28.11.2019 | Providence

TonyT: Mám Providence teprve rozečtený, nejsem odborník na Lovercrafta, povídek jsem četl málo plus tu komiksovou adaptaci od Krieka co u nás vydalo Argo a myslím že mi to stačí abych dokázal ocenit jak umě a s citem dokázal Moore zakomponovat Lovercraftovo dílo do svého příběhu. Ba naopak některé věci co se v Providence objevují ve mě budí zvědavost a chuť si je přečíst v originále. Myslím si tedy, že pro někoho to může po přečtení působit jako vstupní brána k dílu Lovercrafta, záleží na čtenáři a jeho zvídavosti.

TonyT
TonyT | 28.11.2019 | Providence

baatcha - no taky netvrdím že jí nemá :-)) bohužel. A ohledně anotace, no fakt jsem z ní nepochopil, že musím mít bakalářku s Lovecraftova díla abych si komiks užil... Mimochodem Hvězdné války nemám rád, naposledy jsem je viděl asi ve dvaceti, což už je dvacet let takže já fakt nevím o co jde.

baatcha
baatcha | 28.11.2019 | Providence

TonyT: Jenže má pravdu. Je to, jak byste šli na Star Wars Episode VIII: The Last Jedi bez jakékoliv znalosti Hvězdných válek. Budete se bavit, ale asi se nebudete moc chytat. Ale co jste teda po přečtění anotace k tomuhle komiksu čekali? :D

TonyT
TonyT | 28.11.2019 | Providence

Louza- no tak jsem přečetl tvůj názor na komiks. No musím konstatovat, že Argu děláš medvědí službu. Už takhle je spousta lidí je nalomená a podle tvého názoru je kniha dobrá tak akorát pro znalce Lovecrafta (což jsi zjevně ty) a asi tak dalších deset lidí co zároveň čtou komiksy. Takže my ostatní můžeme v klidu zrušit objednávky...

TonyT
TonyT | 28.11.2019 | Murena #01: Cyklus matky

Lantan1- ty jsou také super. Edice ERB začíná být Topka u nás. Jak formou tak i obsahem, jen tak dál.

perak
perak | 28.11.2019 | Providence

No je to samozřejmě podnikatelské riziko, ale Argo jde do rizika, že takto "opravenou" knihu nebudou lidi kupovat. Prostě si ze všech špatných řešení vybralo to, které považuje za nejméně rizikové. Nechci je omlouvat, ale chápu, že hodit vše do stoky je právě při takto drahé knize málo reálné. Dát slevu? Jak velkou, aby to ty, kteří to v takovéto formě nechtějí kupovat, ke koupi přesvědčilo? On je i ten dotisk, stažení, vlepení, … bude něco stát. A takovouto knihu potřebují dostat na pulty před Vánoci co nejdříve, takže i čas hraje podstatnou roli.

karl173
karl173 | 27.11.2019 | Providence

Darth Raelchi: Naprosto s tebou souhlasím, cítím to úplně stejně.

louza
louza | 27.11.2019 | Providence

Hawwwran : snadno. Podívám se na obálku. Na raritce v nadpisu chybí velké černé G, které má překrýt původní h. Najdi si tady v databázi všechny tři vydání a tam to uvidíš.

lantan1
lantan1 | 27.11.2019 | Murena #01: Cyklus matky

Tohle mě zaujalo už hned po ohlášení. Podle prvních hodnocení to bude asi pecka. Dost se na to těším. Hned jsem objednal spolu se Sykesem a Ságou Valty.

Olwen
Olwen | 27.11.2019 | Providence

Carnage: to abych si koupil Herkules. :)

Carnage
Carnage | 27.11.2019 | Providence

Olwen: to se řešilo na FB, pán z Arga říkal že kvůli množství textu to neni možný, ale můžeš si je tma zkusit vystřihnout ze sešitu :D

Doppelganger
Doppelganger | 27.11.2019 | Providence

Olwen: to mě ale taky napadlo! :))

Hawwwran
Hawwwran | 27.11.2019 | Providence

Louza: jak poznas chybny "kontrakt na boha" od "kontrakt na boga"? To by mne zajimalo. Mel jsibv ruce obe "verze"?

Olwen
Olwen | 27.11.2019 | Providence

Lol, má žena měla zajímavý názor. Prý ať se vytisknout jen bubliny s textem na vlepeni. :)

TonyT
TonyT | 27.11.2019 | Providence

Carnage - to je zase fakt, tak uvidíme...

Carnage
Carnage | 27.11.2019 | Providence

TonyT: jasně že to nemůžou podělat znova ale stejně, sešit o 32 stranách vlepit do knihy bez toho aniž by museli předělat vazbu? Jak se to tam bude vejít? Proto počkám na výsledek a buď si nechám psoalt jen sešit nebo tu opravenou ale moc jim nevěřim že to bude vypadat normálně.

Dalamar
Dalamar | 27.11.2019 | Providence

Darth Raelchi: U Bouncera prý o chybu nejde, ale je mi jasný, že teď bude každý na tituly u Arga hledat kde co. Providence v limitce mám doma, osmou kapitolu si nechám doposlat. Těžkou hlavu si z toho nedělám, stane se. Ale chápu i ostatní názory a i to, že to někoho úplně odradí od koupě.

Darth Raelchi
M Darth Raelchi | 27.11.2019 | Providence

TonyT: to nejspis jo.
To all: Ja chapu tu situaci a rozumim ji, ale zakaznik proste neni povinen toto brat v potaz. Dale si myslim ze prece nikdo automaticky nejde do komiksu hlavne kvuli tomu ze mu hrozi raritnost, natoz v CR. U kolosalek to brat jde, ale jsme maly trh. Priznam se ze pokukuji po aj verzi ale u komiksu mi slo vzdy primarne o obsah, coz Argo plni perfektne a merou vrchovatou i na ukor chyb a vad. Tohle uz mi u takoveho titulu prijde proste moc. Bouncer tam ma taky neco v obalce pro cyklus 3. Chtelo by to proste delat tu praci poradne, protoze si myslim, ze to uz neni bezna situace.
Heslo ze fanousci to ustoji, mi nestaci. Jednoho dne nemusi, to riziko na sebe bere firma. Presto mam Argo moc rad a nejdrive se na tu opravu podivam a pak se rozhodnu.

Olwen
Olwen | 27.11.2019 | Providence

Já rozhodně nekoupím. Platit plnou cenu za poškozené zboží nehodlám už z principu. Souhlasím s Invapem - riziko podnikání.

TonyT
TonyT | 27.11.2019 | Providence

Darth Raelchi- no je fakt že takové CC by asi reagovalo jinak.

TonyT
TonyT | 27.11.2019 | Providence

Carnage - hele tak to si nemyslím, tohle Argo nemůže posrat na dvakrát .

Darth Raelchi
M Darth Raelchi | 27.11.2019 | Providence

Ja to kupovat budu 🙂 pac mam rad moorea. Mne jde jen o ten princip s jakym se pracuje v ramci vztahu zakaznik x vydavatel ci prodejce.

TonyT
TonyT | 27.11.2019 | Providence

Carnage - přesně tak, to jenom jeden místní pseudointelektuál z toho chce dělat raritu.

Carnage
Carnage | 27.11.2019 | Providence

Pochybuju že je venku výtisk který je v pořádku :D ale jinak já mam doma Providence s touhle chybou protože Kosmas mi to hned odeslal, osobně uvidim jestli vyměnim až jak uvidim jakou formou je to "opravený" to vlepení může totiž bejt slušnej humus.

baatcha
baatcha | 27.11.2019 | Providence

Kluci to s tou raritou myslí tak, že ačkoliv se celý náklad stáhnul a teď se do něj dodělává čb kapitola, tak po světě koluje několik výtisků, co už se mezitím dostaly ke koncovému zákazníkovi. A v nich nebude vlepená čb kapitola a tím jejich cena závratně vzroste. Bude to sice úplně ten samý komiks, ale bez dolepeného sešitu. Což, jak zjišťuji, ze mě dělá boháče, protože mám jak původní vyblitý Návrat temného rytíře, tak i rozpixelovaného a staženého Corto Malteseho. :DDD

Ale bacha - někde mezi vámi prý koluje i jeden jediný výtisk Providence, který je kompletní se všemi bublinami. Což je v mých očích skutečná rarita.

Carnage
Carnage | 27.11.2019 | Providence

Rarita to rozhodně není protože to mají naprosto všechny výtisky.

invape
M invape | 27.11.2019 | Providence

Já si zase vzpomněl, jak se za komančů prodával Favorit bez loga na přední masce. Auto s dírou se tomu říkalo. Když se to stane, tak je to průser, ale nemělo by se to opravovat a prodávat, ale hodit do papíru a tisknout znova. Podnikatelské riziko se tomu říká...
Jaký to má náklad?

Olwen
Olwen | 27.11.2019 | Providence

Je to škoda. Rarita nebo ne, celý náklad je poškozený. Prakticky se jedná o zboží kvality "B" a tudíž by tomu měla odpovídat i cena.

George Walker Bush
A George Walker Bush | 27.11.2019 | Providence

Jinak sranda to fakt není, stačí mnohem menší levnější kniha, která se vytiskne blbě, a prachy letí do kanálu. Třeba teď jsem slyšel story od Paseky, že vydali nějakýho Šabacha blbě a museli to celý tisknout znovu. A že by o tom chtěl pán z distribuce nějak žertovat, to fakt ne. To jsou stovky tisíc. A teď si vezměte kolosální barevnou knihu, která stojí na pultech 1298,-.

Co ale opravdu nedovedu pochopit, že to někdo nepodchytil, že se nedělá zkušební výtisk nebo tak něco. S vědomím toho, že je to kniha jako kráva. O to víc by měly být ale všechny kontrolní mechanismy a kontrolky a redaktoři ve stavu totální pohotovosti. Ale co já vím, nevidím do toho.

TonyT
TonyT | 27.11.2019 | Providence

Pavel75- 32 stránek myslím, docela dost no.

George Walker Bush
A George Walker Bush | 27.11.2019 | Providence

Zrovna jsem to měl v ruce. Tu údajně prázdnou bublinu na straně 15 teda nemůžu vůbec najít (nehledě na to, že nevím, která z těch nečíslovaných stran je 15.), ale ta osmá kapitola bez textu je výborná, taková surreálná a skoro celá funguje i bez bublin, bych řekl:))))

TonyT
TonyT | 27.11.2019 | Providence

Louza-to by ovšem nesměl být zmrvený celý náklad že :-) chceš jako prodávat zmetek komu, těm stovkám co ho mají taky? I když bude uvozovkách opravená, tak pořád to bude stejná kniha jakou máš ty, žádný dotisk.
Darth Raelchiho chápu, také mám Argo rád a tohle by se nemělo stávat. Nicméně mám rád Alana Moorea, na knihu se těším ve výsledku vypadá parádně a rád si počtu.

Pavel75
Pavel75 | 27.11.2019 | Providence

Mělo by se vytisknout znovu.Popř. jít s cenou hodně dolu.
A určitě ten vadný výtisk nebude nějaká rarita, když tam je celá kapitola bez bublin.Nevím kolik je to stránek, ale určitě dost.
Vždy to bude jen zmetek.

baatcha
baatcha | 27.11.2019 | Providence

Takovou radost nad zpraseným komiksem jsem ještě neviděl. :D

louza
louza | 27.11.2019 | Providence

Doppelganger : to bezpochyby platí. Ale při pohledu na výsledky aukcí s chybovými výtisky se to málokdy stane. Osobně si držím první verze zprasenýho Temnýho rytíře, Kontrakt na Boha, nebo právě Providence, kde je velká pravděpodobnost, že právě tenhle průser vejde do legend :-) A jakmile to Argo stáhne a opraví, tak tím tu krásnou chybovku zničí. Tím spíš, že s tou chybou funguje možná i líp než bez ní.

Jediné co jsem si kdy nechal vyměnit, byly downscalované Skalpy, protože tam to nebyla chyba, ale čiré lamerství.

Doppelganger
Doppelganger | 27.11.2019 | Providence

Realita je taková, že když se nenajde nikdo, kdo by chybovou verzi chtěl koupit, nemá cenu žádnou :)

louza
louza | 27.11.2019 | Providence

farnhajt : tak, tak. Realita je taková, že chybové verze mají mnohem větší cenu než kdejaká limitka.

farnhajt
farnhajt | 27.11.2019 | Providence

to darth raelchi: jako platící zákazník a fanoušek máte právo takový "zmetek" nekupovat. jinak podle mě se s tím argo pere celkem srdnatě a varianta dotisku kapitoly v čb mně dostatečně kompenzuje "zmetkovost" výtisku.

je teda ale fakt, že pokud argo poskytne k již zakoupeným komiksům dotisk, tak si to tam určitě nebudu dolepovat. i chybová verze má svoji cenu...

Darth Raelchi
M Darth Raelchi | 27.11.2019 | Providence

To mi neprijde moc koser, ze v podstate knizni zmetek, byt opraveny atd, se prodava za stejnou cenu. Cekal jsem aspon nejake rozumne procento dolu z navrhovane ceny. A po prodejcich to zadat je nesmysl, ti k tomu stejne jako my zakaznici prisli jako slepi k houslim. Knihy nejsou boty a kdyz je jednou kniha zmrvena, je proste zmrvena a prijde mi to opravdu nefer vuci ctenarum a platicim zakaznikum. Je jedno jake jsou obhajoby pro chyby. Jsou to chyby a kdyz chci hrat profi ligu, bud ji nedelam kdyz na ni nemam a nebo za sve ciny nesu plnou zodpovednost. Ja mam Argo rad ale posledni dobou nachazim vic a vic chyb v komiksech od nich. Vydavate dobre knihy a ty si zaslouzi 100%. Radeji si pockam ale se zarukou ze tam nebudou chyby ktere opravdu biji do oci. Je mi lito takto psat a ja nechci nikoho urazet, ale jsem platici zakaznik a fanousek a na toto mam pravo, se vyjadrit s necim co neni v poradku.

George Walker Bush
A George Walker Bush | 26.11.2019 | Thor #01: Bůh hromu znovuzrozený

Gocek: Kolego, vy trpíte nějakou formou koprolálie?

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 26.11.2019 | Umění války: Komiksová adaptace

Komiksová verze letáku do Tesca :D:D

Scaleo1
Scaleo1 | 26.11.2019 | Zaslíbená Země Nezemě #05

cyboy: momentálně podle vyjádření autora ze srpna běží poslední příběhový arc. vzhledem k tomu, co se teď děje v příběhu, odhaduji, že do konce roku by to mohlo skončit. jestli ne, tak v lednu už určitě.

robur31
robur31 | 24.11.2019 | Bouncer

Abstinent: Ano jedná se mi o titulní stranu třetího cyklu. Ovšem - chybí, nechybí. Pokud jsou v knize dva v plném rozsahu, proč u třetího je jen obrázek. Mě to třeba chybí, hodilo by se to tam.

Ricarderon
M Ricarderon | 24.11.2019 | Bouncer

Řešíme to za pochodu. Zatím jsme ještě nerozdýchali ten šok, ale sešit už se tiskne. Určitě půjde i dodání samostatného sešitu k nalepení/vložení. A fakt všem díky za podporu. Moc.

farnhajt
farnhajt | 24.11.2019 | Bouncer

ad off topic: už to máte nějak vymyšlený? já určitě nic vracet nebudu, preferuji dotisk kapitoly v čb...

Ricarderon
M Ricarderon | 24.11.2019 | Bouncer

Už se vyjasnilo, že v Bouncerovi nic nechybí. Jde o titulní listy mezi příběhy, které vyhodili už ve Francii, aby nebrzdily příběh. Jde o soutisk, česká strana nemohla vůbec nic přidávat.

lantan1
lantan1 | 24.11.2019 | Sebevražedný oddíl #03: Smrt je jen pro pitomce (paperback)

Milo_Harwey: Schválně jsem si ty Cyboyovy komentáře vyjel :D
1.díl: Dalsi dil si hodne rozmyslim, protoze tohle me vyslovene nenadchlo.
2.díl: Do tretiho dilu nejdu a prvni dva pustim pri prvni prilezitosti.
3.díl: To byla radost cist. Definitivne jsem se utvrdil v tom, ze dalsi dil nekupuju.
4.díl: Naprosto promarnena hodina casu a 300,-. Priste je radsi vazne hodim do kanalu...
5.díl už nečetl, ale férovou šanci sérii dal :)))

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 24.11.2019 | Sebevražedný oddíl #03: Smrt je jen pro pitomce (paperback)

Nejlepší to bylo u assassin creed - tam, co díl, tak cyboy: už to nebudu kupovat, je to blbost... Další díl: teď už fakt ne, ale dám tomu ještě šanci, třetí: tak už fakt končím a další jen prolistuju... A až pak snad u prvního dílu další série: už jsem presvedceny a opravdu končím ... :D

Abstinent
M Abstinent | 24.11.2019 | Bouncer

robur31: co za tisk chybí v Bouncerovi?

Darker
M Darker | 23.11.2019 | Bouncer

louza: Dík že si mi rozsekl dilema... teďka už vím, že do toho nemusím jít, když je potřeba mít načteno něco dalšího. Zase ušetřím :)

karl173
karl173 | 22.11.2019 | Howard P. Lovecraft - Ten, kdo psal v temnotách

To vypadá zajímavě, jsem zvědavý na ohlasy.

louza
louza | 22.11.2019 | Bouncer

Soutisk. Tak to hodně vysvětluje. Bylo mi divný, že by Argo vydalo takovou mega knihu jako Providence a pak hned přešlo na jiný formát.

Taky doufám, že se Providence prosadí. Ta kniha je impozantní a věřím, že každý pochopí, že jste zrovna tohle nenaházeli do stoupy a nenechali to tisknout znova. Za pár dotisků se o dnešní kousky budou šmelináři prát na aukcích. Spíš mám trochu obavu, že čtenáři knihu nepochopí, ani ne tak kvůli chybějícím textům, kterých je jen promile, ale kvůli znalostem, protože na tohle je třeba mít Lovecrafta fakt dobře načteného a to komplet.

Kniha má navíc dva konce. Jeden ze základní line, který dáte i jen na základě obsahu Providence a druhý trochu víc wtf, který je vlastně zakončením Moorova Neonomiconu a ten tady tuším nikdy nevyšel. V porovnáním s tím co kniha vyžaduje je to co v ní kvůli technické chybě chybí zanedbatelné.

Ricarderon
M Ricarderon | 22.11.2019 | Bouncer

Díky moc za podporu s Providence, je to přesně, jak to píšeš, ta snová pasáž pomáhá zmírnit bolest z tohohle nechtěného spektáklu. Pořád věřím, že to celé dopadne dobře a s námi zvoleným řešením Providence nakonec získá něco navíc a nic neztratí.

K velikosti Bouncera můžu uvést jedinou věc: je to soutisk. Nemohli jsme si vybrat a kvůli ceně práv nebyla možnost dělat to samostatně. Smutné je, že případné další 4 sešity, které mezitím vyšly u Glénatu, budeme případně muset také dělat v tomto formátu. Ale máme i pozitivní zprávu - když si dáte knihu vedle MDEKu, velikostně skoro nepoznáte rozdíl! :-)

louza
louza | 22.11.2019 | Bouncer

Předem se omlouvám za offtopic. Ale teprve před chvílí jsem si přečetl vyjádření Arga ohledně problémů s Providence, takže můj předchozí komentář může vyznít úplně jinak, což bych velmi nerad. Myslel jsem to opravdu obdivně, že se do něčeho takového Argo pustilo a protože jsem nečetl originál, netušil jsem, že došlo k tak masivnímu výpadku bublin.

Asi se budete smát, ale výpadek bublin zrovna v kapitole, týkající se snového Kadathu jsem, díky tomu, že Moore celou kapitolu dodatečně rekapituluje v textu, bral jako umělecký záměr dát kreslířovi co nejvíce prostoru ve snových světech a přišlo mi to jako opravdu perfektní nápad jak tuhle jinak brutální konverzačku odlehčit :-) Knihu jsem si skvěle užil i ve stávající formě a věřím, že jestli něco opravdu chybělo, tak je to detailnější znalost díla Lovecrafta, kterou Moore předpokládá a ne nějaký cancy v obrázkách.

Každopádně přeji Richardovi i Argu ať problémy s Providence ustojí a nenechají se znechutit zapšklými komentáři FB komentáři (k nimž se v neznalosti situace omylem připojil i můj předchozí). Věřím, že opravdoví fanoušci ví jaké, že Argo dělá kvalitní tituly a nezlomí nad vámi hůl. Držte se!

karl173
karl173 | 22.11.2019 | Sebevražedný oddíl #03: Smrt je jen pro pitomce (paperback)

Cyboy: no teď možná ne, ale dříve jsem to četl u tebe velmi často. :D

cyboy
M cyboy | 22.11.2019 | Nejmocnější hrdinové Marvelu #085: Jean Greyová

GWB: To uz jsem zacal delat - viz. muj dnesni komentar k Sebevrazednemu oddilu. Akorat tech UKK/NHM/DCKK se nejak nemuzu zbavit. Porad se tam objevuji i postavy, ktere neznam a porad doufam, ze to opravdu skonci, ale je fakt ze pak urcite prijde Megaultimatini komiksovy komplet, nebo tak neco. Asi kvuli tomu zacnu navstevovat Anonymni komiksaky. :) A jinak uz nectu prakticky nic jineho nez non-fiction.

cyboy
M cyboy | 22.11.2019 | Sebevražedný oddíl #03: Smrt je jen pro pitomce (paperback)

Fimi: Mas pravdu, zacina se to mnozit. Jen z pameti: Harley (obe), Netvora, Mera, Spider-Man/Deadpool, Assassinss Creed, Rick a Morty (to si mozna nekdy v budoucnu rozmyslim), Muj prvni komiks, Rocket, Avatar, Gantz, Carodejova nevesta, Lapka. S otaznikem: Sebevrazedny oddil, Batman Detective, Flash, Pochmurny kraj, Temna vez, Vei.
Temer urcite jsem na neco zapomnel.

Carnage
Carnage | 22.11.2019 | Nejmocnější hrdinové Marvelu #085: Jean Greyová

Chválim výběr obálky, originální nevypadá tak hezky.

Fimi
M Fimi | 22.11.2019 | Sebevražedný oddíl #03: Smrt je jen pro pitomce (paperback)

Cyboy já tě dlouho už neviděl napsat tento typ komentáře, to jsi musel seknout s hodně seriemi

cyboy
M cyboy | 21.11.2019 | Sebevražedný oddíl #03: Smrt je jen pro pitomce (paperback)

karl: Tak si projdi novinky za poslednich par mesicu a koukej, k cemu uz nepisu komentare - tudiz uz to nekupuju. ;) Tady zamerne pisu, ze si jeste prolistuju dalsi dil, protoze to udelam a teprve pak se rozhodnu, ale nejspis uz ho nekoupim, protoze tyhle vyplachovy pribehy uz se mi definitivne prejedly a v tyhle serii vlasnte ani nic jiyho nebylo.

louza
louza | 21.11.2019 | Bouncer

Ta knížka je nějaká malá :-) Vypadá to jak čtyři svázaný modrý Crwe v pevný vazbě. Už jsem chtěl Richardu Klíčníkovi hodit na podium svoje spodky k nohám za to jak se vytáhl s Providence a hned rána do vazu. Za tohle moje slipy nedostane.

karl173
karl173 | 21.11.2019 | Sebevražedný oddíl #03: Smrt je jen pro pitomce (paperback)

Kdyby mi dal někdo dolar pokaždé, když si přečtu jak Cyboy píše, že už nebude dál kupovat některou sérii, měl bych už dávno na pěkný omnibusy :D

karl173
karl173 | 21.11.2019 | Nejmocnější hrdinové Marvelu #085: Jean Greyová

George Walker Bush: Ámen

George Walker Bush
A George Walker Bush | 21.11.2019 | Nejmocnější hrdinové Marvelu #085: Jean Greyová

cyboy: Udělej to jako já, na spoustu věcí se prostě vykašli. Člověk nemusí znát a číst všechno, ještě k tomu v den vydání. Já jsem teď mnohem šťastnější a mám čas i na kvalitní beletrii i non-fiction díla :-) On se ten pocit "sakra, něco jsem promeškal" změní záhy na "no a co".

baatcha
baatcha | 18.11.2019 | Komiksový výběr Spider-Man #005: Utrpení

Naprosto to odpovídá mému čtenářskému zážitku. :D

Hawwwran
Hawwwran | 18.11.2019 | Komiksový výběr Spider-Man #005: Utrpení

Vzdyt je to napsane na obalce... "Utrpení" :D

baatcha
baatcha | 18.11.2019 | Komiksový výběr Spider-Man #005: Utrpení

Tohle je snad nejhorší komiks na týhle planetě. Upřímně mne zaráží, že má někdo pocit, že by měl být součástí jakéhokoliv komiksového výběru.