Dinik
Dinik | 19.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

FB Comics centra, to je komedie k popukani. Tam kdyby napsali, ze jako kolosalku vydavaji prazdny papir vazany do obri knihy za 2800, tak jim tam fandove urvou ruce. A ten prodej kolosalek u nich i po ukonceni akce... Co dodat? Myslim, ze uz by rovnou mohli ukoncit i tu saskarnu s predobjednavkami a vydavat to rovnou jako vse ostatni.

Fimi
M Fimi | 19.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Tak to je fakt síla... Doufám že další kolosalka bude super boží Buffy... Ne, když od crwe vzali Hvězdy tak můžou i Parkera

farnhajt
farnhajt | 19.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

pavel75: na crwi je to za 39oo vyprodaný.

Pavel75
Pavel75 | 19.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Dobrá zpráva pro ty co nestihli koupit.
Comicscentrum to bude normálně prodavat ještě na eshopu.
Prý pár kusů si nechali a musejí částku jen minimalně navýšit.
Takže k mání bude za krásných 3500.-.
Proč lidí trochu nepodojit, když jim to tak žerou. A na FB je tam vychvaluji do nebe.

Dalamar
Dalamar | 18.6.2020 | Dobrodruh Timo

Cyboy: Už jsem se lekl, že jsem se upsal, ale mám na mysli Mistra meče od Vybírala, ne Cestu meče od Zaniru. Nad Cestou meče jsem ale přemýšlel taky, ovšem pro sebe. Bohužel nejsem z Prahy. Nebo bohudík? 😉 Jo ty Star wars by šly, ty má rád jak filmy tak ty lego hry.

cyboy
M cyboy | 18.6.2020 | Dobrodruh Timo

Dalamar: Zaleskautky jsou hodne holcici vec, ale treba by se jim to libilo. Urcite je to lepsi nez Timo.
Cestu mece musis samozrejme dokoupit, mas k nemu zavazek - bude si to chtit precist az bude starsi a pak uz dalsi dily nesezene. ;)
Pokud jsi z Prahy, tak dej vedet, ty Zaleskautky ti klidne pujcim na vyzkouseni. Jeste me napadaji ty nove Star Wars od Egmontu. Pujcuju je sousedovic malymu klukovi a ten je z nich uplne hotovej. Da se asi koupit kterakoliv z tech knih. Sice na sebe treba Vaderove navazuji, ale vzdycky je to tam vysvetleny a jednotlive pribehove linie jsou vzdy v knize uzavrene.

Dalamar
Dalamar | 18.6.2020 | Dobrodruh Timo

Cyboy: díky za detailní rozbor, teď vím, že tohle nebude to pravé ořechové. U Hildy se mi právě líbí ta nenucená výchovná linka, ale můj 4 lety synek ji tam samozřejmě nevidí, tak jsem mu to dovysvětloval potom. Viz. troll s dlouhým nosem a zvonečkem v prvním díle. Jo kvalitních dětských komiksů je jako šafránu. Ty pseudo dětské šílenosti od Crwe jsem zavrhl hned. Koukal jsem na toho Spidermana a to je pěkná šílenost. Sice mám kluky, ale z jakési nouze jsem už přemýšlel i nad Záleskautkama. Přemýšlím nad tím Arturem a zlaté lano, ale teď koukám na tvůj komentář k tomu a nezní moc pozitivně 😉 Staršího synka ještě bavil Shazam od Crwe, škoda, že nemá více dílů. Taková Myši hlídka ho bavila taky, ale v některém díle je takovej "květnatej" font a ten mu dělal problém číst, takže to má schováno na později. Na toho Dogmana mrknu, uvidíme.

Jen taková historka na zasmání: minulý rok na Světě knihy si starší synek u Vybírala vybral Mistra meče " Tati to vypadá skvěle, to bych moc chtěl" Samozřejmě já ho chtěl taky, takže jsem se necukal a aspoň jsem měl před manželkou fajn výmluvu je koupi 😉 Doma k tomu sedl a po pár stránkách to odložil se slovy " Tati já tomu moc nerozumím, můžu si to odložit k tobě do knihovny a přečíst si to až budu větší?" 😆

cyboy
M cyboy | 18.6.2020 | Dobrodruh Timo

Dalamar: Lapka mi neprisla moc vychovna, tam mi spis vadilo, jak byla holka nemistne namistrovana. V tom Timovi se fakt hodne tlaci na to, aby to bylo vychovny (coz deti asi jeste nerozpoznaj) a navic mi prijde fakt extremni ten utek z domova. Kluk rad cte a precetl vsechno co se da v okoli sehnat (potud dobry, vest deti ke cteni je super) a rodice mu reknou, ze se snazili jak mohli, obesli celou vesnici, prohledali co se dalo a zadnou novou knihu uz nenasli. A kluk pak vecer v pokoji trousi hlasky jako ho to tam omezuje a svazuje apod. a utece z domova. Vtipny na tom je, ze ta motivace se vytrati stejne rychle a nesmyslne, jako prijde. A je to takovy ten svet, kde nic nemuzes udelat spatne (a i to, co udelas spatne je nakonec dobre), rodice te jeste pochvali za utek z domova, hlavne ze jsi potkal novy lidi. Stezejni motiv je odpusteni, coz by asi bylo fajn, ale ne tlacene na silu, vychovne a bezpodminecne. Ale jak uz jsem psal, jedna to docetla a na jeji vek ji to docela zapaluje, takze jsem ji to bez obav dal. Reakce byla vlazna. Ale detskych veci je tu jak safranu, takze asi proc ne (stejne tak ale plati i otazka proc ano). Rozhodne je to lepsi, nez "detsti" Avengers apod., kde jsou sexualni vtipy, hromady postav, ktere nejsou predstavene a dej prakticky vubec nedrzi pohromade.
Jo a jeste poznamka k tomu tvemu vyctu - u mych deti ma velky uspech i Dogman, coz je az absurdni taskarice u ktere se misty zasmeje i dospely. Ale na nobelovku to samozrejme neni. Ja jen, kdybys nevedel co, tak jim zkus koupit tohle. Je to hodne dobry i na uceni cteni, protoze tam neni moc textu, vse je velkymi pismeny a jak je to ulitly, tak to deti bavi a samy chteji cist dal.

Dalamar
Dalamar | 17.6.2020 | Dobrodruh Timo

Cyboy: Díky za odpověď. Já mám kluky, staršího bavil Amulet i Kůstek a v dokonce i ta Lapka ho bavila, všechny tři díly. Já četl zatím jen ten první a neměl jsem s tím moc problém. Uvidím co zbylé dva. S tím mladším co neumí ještě číst teď louskám Hildu a ta je taky super.

Fimi
M Fimi | 17.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Ano nám. Tím vyhrožují na nastupech, že nám dají povinně přečíst Pantheruv hněv, Legie superhrdinů nebo teen titans

cyboy
M cyboy | 17.6.2020 | Dobrodruh Timo

Dalamar: Tak jedna to sama od sebe docetla a rekla, ze se ji to libilo. Tak jsem z ni zacal tahat jak moc a jak by to hodnotila, kdyz vedle sebe polozi Amulet, Kustka, Shuricats apod. a co se ji z toho libilo nejvic. Amulet. Tomu by dala pet hvezd, Timovi tri (takze zustavam u sveho hodnoceni). Na dotaz jestli si to precte znova (protoze Amulet a Kustka cetla uz nekolikrat) - asi ne. Takze asi tak.

cyboy
M cyboy | 17.6.2020 | Dobrodruh Timo

Dalamar: Zatim to nevypada dobre. Dcera, ktera cte opravdu rychle (napr. Amulet cte cca hodinu a pul) se s tim trapi uz druhy den a dneska uz byla i nastvana, ze to musi cist. Tak jsem ji vysvetlil, ze vazne nemusi a jsem zvedavy jestli to docte.

Toe
A Toe | 17.6.2020 | Liga spravedlnosti #05: Věční hrdinové (paperback)

PKD: To víš, všichni nadávají na distribuce, ale bez nich... To hold chvíli trvá, aby bylo všude ;) Řidiče už dneska nemá nikdo, tenhle job už dneska nikdo dělat nechce, takže jestli do pěti let nebudou lítat drony, bůh s náma a s horkýma novinkama :) Ergo že to jeden den vyjde neznamená, že se to automaticky teleportuje hned všude, nepropadej panice, určitě to brzy bude i u Radka na krámě ;)
Ještě poznámka: Vázaná verze bude mít zpoždění, tiskárna selhala, ale příští týden, snad hned v pondělí, by mělo být ;)

Abstinent
M Abstinent | 17.6.2020 | Milada Horáková

Docela by mě zajímalo, co se nelíbilo panu Dieneltovi, že tomu napálil 1* skoro okamžitě, co se to tu objevilo.

Spike
Spike | 17.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Fimi jó, retra to je kapitola sama o sobě... Já se nejvíc překonával u Druuny, ta mi dala zabrat, a to jsem ještě nečetl tu třetí. UKK jsem přestal kupovat ještě než přišla ta retro nálož z 60's - 70's, takže neposoudím jak traumatické to muselo být...
Ale třeba Nové bohy z DCKK jsem nedávno přelouskal docela na pohodu, až jsem se divil...

Fimi
M Fimi | 17.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Spike to tě obdivuji, já většinu ukk a nhm nedokázal dočíst, hlavně twda ty retra k posrání ukecaný

Spike
Spike | 17.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

K tomu hodnocení... Pokud mě něco zhnusi tak že to ani nedočtu ale mermomocí se k tomu potřebuji vyjádřit, dám koment bez hodnocení, ať je to fér. Ale povětšinou když už něco rozečtu, tak už z principu dočtu, Toť má strategie.

PKD
PKD | 17.6.2020 | Liga spravedlnosti #05: Věční hrdinové (paperback)

P.s. tak teď nevím vůbec nic. BBart tvrdí dnešek, tady to samé a žádné knihkupectví v Brně, včetně komiksového krámu, to evidetně nemá. Ohlašují to až za 2 dny. Ech.

PKD
PKD | 17.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Milo_Harwey: Díky. Pro mě taky ne. Na čsfd též nehodnotím film, či seriál, který jsem ani nedokoukal. Příjde mi to zkrátka, nesmyslné a neefektivní. Někomu holt, ne. Max. tak prdnu něco na diskusi k tomu. Nebo když jsem opravdu zhnusen, tak ani ten odpad nedám, páč mi to prostě za to nestojí. Jasně, že nemůžou míti všichni positivní pohled. Já jen mám už té vší (myšleno všeobecně) negace za ty roky až po krk (navrch mě vždycky popíchne, když se více, jak 1 člověk staví proti něčemu, co osobně mám hodně rád, což ostatně známe snad všichni;), takže mi to pochopitelně vadí, ale nic s tím nenadělám.:( A ano, reagoval jsem na tebe, páč jsi mě (sice obecně, ale i tak:) zmínil, což mě samoz. upoutalo.;-) Taky mám rozečteny Bratry Karamazovy, ale nehodnotím to, páč jsem v pol. 1.knihy.;-) Samoz. je to trochu jiná situace, páč II. já vím, že to přečtu celé.;-) Není to můj 1 a ani posl. Dostojevskij.;-) P.s. já jsem prostě odvařen, že to mám komplet a ještě v takové podobě. Takovéto kousky (no, spíše kusy) si nepořizuji každý den, heh.;-) Sice se obávám, aby mi to (až se s tím budu tahati k nám do Mocnáře) neprotrhlo dno báglu, ale to už je můj problém. Hehe. P.p.s prostě a absolutně nesouhlasím a nikdy jsem ani nesouhlasil s názorem, že když znám z něčeho pol. či nějakou část díla, že má pak takovéto neúplné hodnocení, vůbec nějakou cenu/váhu. Ale máme koneckonců tu demokracii, tož tak. Taky mám doma Providence a nikdy bych toho nelitoval. I přes ten jistý problém.;-) A to jsem prosím zrovna do této bichle, šel naslepo. Byť je to Moore a HPL, tak jsem se stejně napevno rozhodl (v den vydání, pak jsem to šel po čase vyměniti:) až po zkouknutí, jaká jest kresba.;-) Která, jak jsem na netu zjistil se líbí málokomu, což já prostě nepochopím, páč III. mě příjde dokonalá/propracovaná. Hihi, v jistých intimních oblastech až moc, checht.

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 17.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

PKD: chvíli jsem přemýšlel, jestli ses nespletl , že píšeš mne, pac jsem nikomu nepsal.. ale pak jsem viděl, že jsem te jakoby obecně zmínil. Jj, v pohodě. Nic proti, mne je jedno, jak knihu, kdo ohodnotí. Naopak jsem rád i za tvůj názor. ;) Nebylo to myšleno nijak vyčítavé nebo ve zlým. Napsal jsem to nějak obecně k hodnocení, jakože to pro všechny není kniha jen průměrná . ;) Ale na Dinika jsem pak reagoval, páč napsal, že knihu nečetl, nevlastni (četl jen 1 a půl knihy od krve) a dal jí 1*, což podle mě není vypovídající hodnocení...

PKD
PKD | 17.6.2020 | Liga spravedlnosti #05: Věční hrdinové (paperback)

Oba dva...díky.;-) No, už to dnes vyšlo, takže jest po všem.;-)

PKD
PKD | 17.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Milo_Harwey: ano hodil. A nestydím se za to.;-) Na něco takového jsem čekal velmi dlouho. Vlastně jsem to už ani nečekal. Jako 3.s. Twin Peaks.:)Proto jsem Fimimu (já ho samoz. na čsfd znám jinak, heh) několikráte poděkoval za ten odkaz, páč jinak bych se to asi nedověděl a stále zuřil, že to nikdy nebudu míti celé a v cz. Do originálu jsem nešel, páč je to PB, a lepené bichle nad 400str. jsou obecně, knihařská šílenost (pokud to není DC), která když to neuděláte na 1000% pořádně (viz.všechny omnibusy od IDW, po 1.čtení, šup a většina stránek vám poletuje po zemi, ti to snad lepí slinami a ne pořádným knihařským lepidlem), tak se vám to rozpadne, ať chcete, nebo ne. Ve smyslu, konečně míti kompletní Raising Stars, ze kterých jsem byl paf už v době 1.neúplného vydání. Takže jsem jasně věděl, do čeho a proč jdu.;-) Já si ani finančně nikdy nemohl (a ani nebudu moci) dovoliti takto riskovat a dáti 3 litry za něco, co jsem nikdy předtím nečetl, tudíž jdu na slepo. To nikdy. Do 5kila ano. Dál už musím prostě míti minimálně 120% jistotu, že to bude pro mě. Tož tak. A toto jest moje velmi reálně, jediná kolosálka vůbec, takže určitě nejsem nějaký tajný agent, co podporuje CC a vychvaluje to tady. Já jsem vždy sám za sebe. A když je to pro mě bomba, tak nebudu dávati 1hvězdu, ne? Já osobně jsem CC a ty jejich zmenšené booky a na můj vkus, předražené, nikdy moc nemusel. Byť krom R.S. mám doma několik malých (ve srovnání s kolosálkou) booků, např. Silent Hill apod.

TonyT
TonyT | 17.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Přesně jak říká Darth Raelchi, pokud to je slušnou formou tak je to normální běžná diskuse a jelikož máme rádi komisky diskutujeme o nich a né o politice jako chlapi v hospodě. Někteří jsou asi přecitlivělí a vše berou smrtelně vážně bez špetky nadhledu a za vším vidí hejt. CC mám rád nicméně v minulosti mi seděli víc a poslední dobou jsou nakladatelé kteří mě baví víc a řekl bych že v lepších formátech a ve stejné kvalitě za slušné ceny. Toď vše. Ale zase se to může obrátit.

Dalamar
Dalamar | 16.6.2020 | Dobrodruh Timo

Cyboy: pak prosím napiš co na to děti. Měl jsem v plánu pořídit těm svým.

Spike
Spike | 16.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Nepřijde mi že by produkce CC nějak rapidně upadla, jak je níže naznačováno. Když srovnám s Crwí (a ano, vím, ta toho ročně vydá mnohem víc...) ta si taky občas vydá něco jako doplněk ke Sreanger Things, CC zase něco jako toho Avatara... Každé vydavatelství potřebuje nějaký ten mainstream, aby mohlo vydávat i něco jiného. Když nepočítám kolosálky Top Cow jednou do roka, máme tu Hellboy universum, ke konci roku jedna Buffy (která v Česku taky není úplně mainstream) a to je tak vše. Že série jako Zámek a klíč, Grandville, Sin City jsou už dovydané, jo, takové série se holt nevyskytují každý den. Nejsem fanatik CC, ročně mě zaujme a koupím cca všehovšudy třetinu jejich produkce, a osobně mi to vyhovuje. Padnout mi do oka všechno, nedoplatím se. Nastavení cen mi taky přijde ok, takový Hellboy před skoro 20ti lety začínal na 599 Kč za pevnou vazbu a drží se tam dodnes. Pro příklad. A kdo umí aspoň trochu nakupovat, vše sežene tak aby to měl tak o třetinu levnější. CC kdysi zkusil brožovanou vazbu, nebyl zájem, holt lidi chtějí pevnou. Jen chci říct že kvůli tomu že se tahle kolosálka netrefil do vkusu každému, se podle mě debata stočila nesprávným směrem...

Zack
A Zack | 16.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Dinik: Laskave vystydni, ja ti nic nemazal, snazil jsem se ti slusne vysvetlit, proc to nekdo mohl smazat.

Dinik
Dinik | 16.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Tak zkusim to do tretice. Psal jsem, ze jsem to cetl, ale nedocetl do konce (je treba chapat psany text Zacku). Clovek nemuze neco hodnotit dokud nedocetl danou vec do uplne posledniho pismenka tiraze? To je povinne celou knihu precist a pak az dat hodnoceni? Trochu podivne, ne? Myslim, ze mam plne pravo hodnotit a to i v pripade, kdy jsem precetl polovinu, a po polovine jsem usoudil, ze dle meho nazoru to je sracka a dal s tim cas ztracet nebudu. Neni to tak? A koukam, ze uz mi byl smazan i prispevek v diskuzi. Zajimave a hlavne dost ubohe. Takze jeste jednou - jak jsem psal nize, cetl jsem to, dostal se cca do poloviny, ci dokonce za polovinu a hodnotim to na 1 hvezdu. A hodnotim to jako celek, jako celou filozofii CC a jeho vydani tohohle v super duper kolosalni edici. Je mi jasne, ze CC sekte tohle nevoni.

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 16.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Kinak - proč ti vadí, že lidé vyjadřují své názory o komiksu v diskuzi u daného komiksu?

kinak
kinak | 16.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Ale no tak pánové, jako by slova o výjimečnosti a prelomovosti nezdobila obálky pomalu poloviny produkce na českém trhu a je jedno jestli je vydává CC, CREW či BBart...:) Nemluvě o tom ze část komiksu zde již byla vydána a kdokoli se s nim mohl seznámit, aby se pak třeba necítil podveden... když se mi to nelíbí tak to nekupuju anebo to prodam a nemusim tu přece brecet v diskuzich.

Zack
A Zack | 16.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Demnog: ja si hlavne myslim, i bez dat, ze nektery lidi to hodnoceni zbytecne prozivaj.

Zack
A Zack | 16.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Dinik: hadam, ze ti to nekdo z adminu smazal, protoze ses priznal, ze hodnotis neco, cos necet. Priste nesmis byt tak pruhledny.

Fimi
M Fimi | 16.6.2020 | Dobrodruh Timo

No jo, výchovné komiksy...

Dinik
Dinik | 16.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Koukam, ze fanatismus CC sekty zachvatil uz i comicsdb, maze se i hodnoceni... Krasa. Tak tomu tady rovnou dejte 5*.

DEmnoG
M DEmnoG | 16.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Píšu pro Comics Centrum infočlánky (za milióny, říkal to Walome), takže nejsem ani náhodou objektivní, byť bych si rád myslel, že ano:).

DEmnoG
M DEmnoG | 16.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Ty brďo, přijdu si jako v čekárně u lékaře.
Jeden dědek huláká, jak to zdravotnictví stojí v ČR za prd a že jeho dcera, která žije v Švýcarsku má lepší lékařskou péči (celoživotní stěžovatel), druhý mluví o politice a ekonomice (amatérský ekonom a politolog), třetí šeptem dodává, že tohle je plán iluminátů a nejlepším řešením je víčko sava po ránu (muž víry), čtvrtý mluví o tom, že k lékaři nechodí a ignoruje fakt, že sedí v čekárně u lékaře (to je prostě idiot), pátý závistivě sleduje těhotnou paní, které přeskočila frontu (ignorant), šestý říká, že za něj je to docela fajn systém a sedmí dřepí a trpí (to jsem já).

Na ComicsDB bych byl rád, kdyby byla řeč o (ne)kvalitách Hvězd a ne tohle tlachání o prdu bez fokusu na titul. Takže je jasné, že se též pustím do tlachání o prdu bez fokusu na titul a je mi z toho už teď stydno. Co se dá dělat, vesmír je třeba vyvážit:).
_ _
Kolosální knihy od Comics Centra:
Tvrdí Comics Centrum, že kolosální knihy jsou mistrovská komiksová díla? Ne, jsou to komiksy, které Comics Centrum chce vydat, protože se jim líbí. Jsou si jistí, že jde o titul, které si lidi koupí? Ne, proto je vydání kolosální knihy podmíněno platbou dopředu. Zaplatili lidi za Hvězdy? Ano. V čem že je problém?
_ _
Cenotvorba Comics Centra:
Základem každé firmy je generovat zisk. Do střev Comics Centra nevidím a pochybuji, že někdo z Vás ano. Ze vzdáleného pohledu vidím, že jejich maximum je 40 titulů ročně, které je musí uživit. Není to moc, není to málo. Líbí se mi, že své komiksy prodávají na přímo (nejsou závislí na distribuci), libí se mi startovní slevy nových titulů a libí se mi Black Friday. A zdá se, že jim firma funguje. Takže cenotvorbu mají nastavenu dobře.
_ _
Portfolio Comics Centra:
To fakt vidíte jen Tomb Raider, Svět Artefaktů a Hellboy Universe? Co Myší hlídka, Prsten Nibelungův, Rváč, Grandville, Vitr ve vrbách (není komiks, ale beletrie)? Co třeba z toho roku Bestie Burdenské, Moonshadow nebo Labyrint? I tohle Vám přijde jako zlovolný kalkul😊? Z toho co vidím, tak prostě Comics Centrum vydává, co se jim líbí a o čem si myslí, že by se mohlo čtenářům líbit.
_ _
Zklamání z komiksů:
Recenzím krutě načteným lidem se zaměřením na příběh, jako Cyboy, vcelku rozumím. Kombinace načtených/zhlédnutých tisíce filmů s dobrou pamětí u uživatele vygeneruje vnímání pár scenáristických patternů, které se v odlišných kulisách opakují. Objevit něco nového a objevného je potom malý zázrak. A tak to prostě je, výjimečná díla typu Watchmen nebo Luther Arkwright prostě nevznikají každý den. Trvá to:). Takže Cyboyi, o svůj čas budeš a prostředky budeš "okrádán" čím dál tím více. Nebo můžeš vystoupit z řeky a pustit se do jiného druhu "výživy." Mne teď nadchla edice Crossover od Argo.
_ _
Hodnocení komiksů na ComicsDB:
Yop, tohle je bolavá pata libovolných uživatelských databází s hodnocením. Je jedno, jakou použijete metriku (procenta/deset nebo pět hvězd), málokdo celý interval využívá. Tři hvězdy by měli být průměr = dobrý kus😊. Tady má data Zack, jak si vede ComicsDB.

TonyT
TonyT | 16.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Gmork - taky mám ten pocit, občas si tam připadám jako v nějaké sektě :-)
Jako nic proti srdcařům, ale tam už se to zavrhlo k fanatismu.

Nezbi
Nezbi | 16.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Na databazeknih.cz to má první hodnocení :P...pět hvězd...uživatel se registroval dnes a je to jeho první hodnocení a koment..že by někdo z CC? :D

George Walker Bush
A George Walker Bush | 16.6.2020 | Milada Horáková

A zrovna dneska promítli Horákovou komoušům na pultík. Paráda!

Darker
M Darker | 16.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

cyboy: A proto si místo průměrného hodnocení všímám hodnocení lidí, kteří mají podobný názor a vkus jako já. Nikdy jsem nebyl typ šlapající s většinou :)

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 16.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Hodnocení Dinika je pryč , tzn. Žádná 1* a PKD hodil 5* => kniha má nyní hodnocení 4.0 .... :)

erik
erik | 16.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Ja idem proti prúdu. Superhrdinský mainstream mám rád, je to správne oddychový žáner, od ktorého nečakám stret s realitou. Rising stars je fajn, doba vzniku ho limituje, ak niekto limity vyhľadáva. Mne sú ukradnuté. Ako, jasné, Highlander bol ternom, ideál spraviť svet lepším je priam kánon, keby to tam nebolo, kto by presvedčil americkú mládež, že tí dobrí musia svoju víziu utópie nanútiť celému svetu?

Iná vec je, že kolosálky sú totálna blbosť. Ale čitatelia komiksov a nakupujúci v Lidli sa nelíšia. XXL týždeň zaberá. Vyčítať CC, že nevydava čosi "hodnotnejšie" ako 90. Image/TopCow a Dark Horse Conana je čudné, veď nič iné v kolosálkach ani nevyšlo...

Mne kolosálky nechýbajú, kúpil som si len Conanov, lebo mám pre neho slabosť a toto, lebo som si to chcel dočítať.

Chápem, že dnes tento typ komiksov v ČR a okolí zaujme málokoho, ale ako vidno, komiks na kilá je v kurze, jedno, aký má obsah.

Gmork
E Gmork | 15.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Já myslím, že na FB Comics Centra se sebemenší kritika okamžitě maže. Pochybnosti se nepřipouštějí.

Jonathan Arbuckle
Jonathan Arbuckle | 15.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Tak on je i v jistém slova smyslu nevypovídající vzorek na fb u Comics centra, kdy jej všichni chválí a lezou tam kam slunce nesvítí, zatímco tady, je každý druhý rád, že to nakonec nekoupil, přiznám se, že i včetně mě. Takže nějaký objektivní vzorek možná ani nebude.

Fimi
M Fimi | 15.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Jo to je pravda, počkáme až ohodnotí všichni... Hlavně kolik lidí se bude stydět přiznat že si to koupili za 3900 ze základní ceny 4600 Kč

rajot
rajot | 15.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

(zatím) Pět lidí je sice málo, na druhou stranu při přečtení komentářů člověk může nabýt dojmu, že průměr 3.0 (aktuálně) je ještě nadhodnocený. Což mi teda přijde u hodně komiksů zde, když srovnám hodnocení komentářem vs. hodnocení počtem hvězdiček. Pro mě furt 3/5 znamená lehkej nadprůměr, ale chápu, že někdo to má rozdělený v procentech jako 40 až 60%, což ale právě může tvořit ten "nepoznatelnej" rozdíl. Každopádně s většinou níže řečeného ohledně CC souhlasím, byť jsem myslel, že to tak vidím sám. Ale Rváč byl fajn :)

Milo_Harwey
Milo_Harwey | 15.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Obzvlášť, když dinik zde napsal, že to ani nečetl a dal 1*. Nemyslím si, že by měl hodnotit na základě čtení knihy 1 a nedocteni knihy 2 od krve, aniž by tuto kolosálku četl ...

lantan1
lantan1 | 15.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Fimi: hodnocení 5 lidí bych nebral jako dostatečně velký vzorek, který by měl o čemkoliv vypovídat ...
Další kolosálka bude v prosinci Darkness 3 a příští rok první pololetí bych bral Kolosálního King Conana 3 (ale co to nakonec bude samozřejmě ještě neohlásili)

Fimi
M Fimi | 15.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

To hodnocení mluví za vše... Copak bude asi další kolosalka?

perak
perak | 15.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Lantan: jdu se vysetrit na Alzheimera

lantan1
lantan1 | 14.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

perak: A Prokletým krajem jsi bezpochyby myslel Pochmurný kraj což :))) ?

perak
perak | 14.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Fimi: jasně, palice, psal jsem ve spěchu, tato chyba se stane maximálně jednou za deset let:)

farnhajt
farnhajt | 14.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

darth raelchi: cena, za kterou je to nabízeno na crwi, jen ukazuje, že češi jsou národem, co miluje slevy. na druhou stranu to alespoň pomůže cyboyovi (a samozřejmě dalším sběratelům i u jiných titulů cc...), aby ji snadněji prodal za slušný peníze, když už se pro to tak ostentativně rozhodl.

jinak nevím, jestli musí cc na někoho cilit, když má jistotu, že si to dopředu tisíc lidí objedná. pak může být cena na zbylé kusy asi jakákoli.

a abych se ještě jednou cc zastal, mají, myslím, jednou do roka black friday a pak jde vše za 6o%...

TonyT
TonyT | 14.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Gmork - tak to je dobrá zpráva. Tahle edice mě hodně baví, o Čtyřce z Baker street stále ještě přemýšlím...

Gmork
E Gmork | 14.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

TonyT: Jasně, některé věci už jsou hotové a připravené do tiskárny, ale teď v létě to nemá cenu vydávat, od začátku září to vypukne naplno a třeba takový třetí díl Čtyřky z Baker street je jedním slovem magnifique.

farnhajt
farnhajt | 14.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

to skuhrání nad cenou za komiksy od cc nechápu. kdo si to chce koupit, může využít předprodej a pak je to za 36o. co se výběru titulů týče, to je samozřejmě jiná věc...

Fimi
M Fimi | 14.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Tak oni už Library Edition jsou... Tady tedy není o čem

Fimi
M Fimi | 14.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Perak zřejmě myslíš Černou palici, Černá Sekyra je myslím myš z Hlídky.. samozřejmě souhlasím ve všem, nejbizarnejsi je poslední díl Palice kde je půlka knihy o ničem a cena 600 Kč... Už aby Dark horse udělal Library Edition Black Hammeru...

perak
perak | 14.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

U CC je snaha čtenáře podojit čím dál zjevnější. Dříve to byly alespoň kvalitní věci, ale nyní jsou to ve velké míře komerční shity a hlavně 144 stran včetně bonusů, jak je jejich zvykem, za 600,- je přepálené (i přes kvalitní provedení). Kupuji Baltimora, Černou sekeru a Prokletý kraj. Ale jejich výběr nových věcí je většinou hodně špatný, ale asi si své čtenáře bohužel najde. Třeba Lemire je teď u nás na vlně oblíbenosti, ale proč vybrali Berserkra nechápu. Nad Rising stars jsem váhal, ono to nemá špatné hodnocení ani zde http://www.goodreads.com/book/show/599055.Rising_Stars_Compendium?ac=1&from_search=true&qid=exBab25BTM&rank=1, ale teď se hodně chválím, že jsem nepodlehl.

TonyT
TonyT | 14.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Gmork - takže Vybíral a jeho ERB edice bude fungovat dál? U něj je teď docela ticho, trochu jsem se obával, že ho smetl Coronavirus.

Gmork
E Gmork | 14.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Na druhou stranu jsou ortodoxní uctívači CC dobrý materiál na sociologický průzkum. Někdy je zábavné sledovat, jak na FB dopředu takřka zbožňují věc, kterou ani nečetli. Zajímalo by mě, co by CC muselo vydat, aby začali frfňat. Nejspíš by se museli v redakci vysrat na papírový tácek a zabalit to do fólie. To už by fakt asi neprošlo, i když tak jistý si tím taky nejsem... kdyby se tomu udělala chytrá reklamní kampaň...

Dinik
Dinik | 13.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Souhlasim skoro se vsema co psali svuj nazor nize. CC jsem dlouho fandil a jeho produkci mel rad, ted uz je to asi dva roky bida s nouzi, podivne comicsy za uz tezko ospravedlnitelne ceny. Na kolosalky jsem se vykaslal uz davno, skoda penez. Tomb raidery jsem prodal a nikdy uz nic podobneho nekoupim. Odpad. Vychazejici hvezdy mam od CRWe a jejich vydani jako kolosalni odpad mi hlava nebere. Prvni kniha ok, ale nic co bych chtel cist podruhe, druhou knihu jsem ani nedocetl. Veskere ty priserne vedlejsi rady z Hellboyversa uz take uspesne ignoruju, neda se to ani cist, jak je to tragicke. Takze momentalne uz od nich kupuni jen Pochmurny kraj (a to se zatnutyma zubama, protoze jsem cekal neco mnohem lepsiho, nez nudu roztahanou na tolik knih), Baltimorea (to se da), Hellboye (i kdyz ty posledni jednohubky Mexiko a Cirkus jsou hnuj) a Conana (nadprumer). A asi zkusim tu Buffy. Jinak uz jde CC uplne mimo muj vkus a to jak vydavanymi plivami, tak (jak uz nekdo take psal) cenovou politikou.

Light
Light | 13.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Já už jsem naštěstí prozřel - Witchblade a Darkness prodal, to stejné mám v plánu s Tomb Raider (kdyby někdo chtěl všechny 4 za 2000,- ozvěte se mi), super hrdiny až na total výjimky nečtu a jsem fakt o mnoho spokojenější. Ještě se musím naučit ignorovat z větší části Argo, které vydává ten typ knih, který si fakt chci přečíst a mít je, ale jen málokterá z nich se mi nakonec fakt líbí :)

beanek
beanek | 13.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Tak hned se ozvali z CC, tak vymění :-) Jsem původní post smazal a hned jsi napsal :-D Díky

Fimi
M Fimi | 13.6.2020 | Nejmocnější hrdinové Marvelu #100: Spider-Gwen

Naopak, bylo by to boží a u nás by to vyšlo jako kolosalka hned po snowflake a safespace Ňu Ňu Warriors což samozřejmě u nás taky vyjde o tom nemám pochyb

cyboy
M cyboy | 13.6.2020 | Nejmocnější hrdinové Marvelu #100: Spider-Gwen

Doppelganger: Tak to je vtipny. Za chvili bude problem najit nekoho, kdo neni pavouk. Meli by napsat nejakou knihu, kde "hrdinove" poradaji nejaky Spider-Con nebo tak neco, ale to by bylo az moc videt, jak moc zoufalej uz Marvel je.

Fimi
M Fimi | 13.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Jak se říká, dokud tu budou vycházet sračky, lidi budou chtít a kupovat sračky protože nic jiného prostě nepoznají

Gmork
E Gmork | 13.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

cyboy: To co píšeš, podtrhuje jedna fotka z FB - je to těžké, hezké, pěkně to vypadá... Rozbalovat to z folie?! Nebuďte blázen, ještě by se to mohlo umazat.:)
Pro dobro CC, doufám, že takových "čtenářů" moc nemají. Nebo je jim to možná jedno.
http://imgup.cz/images/2020/06/13/cc.jpg

Gmork
E Gmork | 13.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Darth: Jo, třeba v poště, ať tu nespamujeme, ale pokud jsi zdatný angličtinář, tak už máš z poloviny vyhráno. Ty dva jazyky toho mají společného víc, než by člověk čekal. Vzpomínám si, že moje první francouzské komiksy byly Příběhy z Mortepierre, Alyanina tajemství, Mlhy Asceltisu, Příběhy z Brocéliandu... jo, byly to tenkrát nádherné časy. Člověk byl zapálenější, tráva zelenější, komiksy komiksovější...:)

Spike
Spike | 13.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Doppelganger : jelikož seriál znám moc dobře, určitě si u téhle nové verze ty porovnávačky 'co je jinak' užiju. A jo, těším se, Buffy v čj, to se přeci jen nevidí každý den..

Gmork
E Gmork | 13.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Darth: To bych ti snad ani neradil, já se fráninu učím přes devět let a pořád v ní mám mezery. Ale francouzské noviny si přečtu, to zase jo. Ranní kafe bez le Parisien a Ouest France si dnes snad ani neumím představit.:)
http://french-bookys.org/

Doppelganger
Doppelganger | 13.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Fimi: v klidu ;)

Fimi
M Fimi | 13.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Dopp v pohodě, já to nemyslel nějak zle nebo útočně

Gmork
E Gmork | 13.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Alixe senátora si kupuji od polských Elemental, je to spíš taková detektivka ze starověku, než dobrodružný příběh. Moc akce tam není, je to spíš o rozhovorech a pátrání, ale jsou tam výtečně napsané postavy. Jako ekvivalent k Mureně se to přímo nabízí. Navíc je to taky rozdělené na cykly. První Cyklus dravců má jen tři díly, čili by se dalo vejít i do pěkné ceny. Pan Vybíral Alixe senátora zná a patří to do kategorie "možná", mínusem je, že už to má hodně dílů.

Doppelganger
Doppelganger | 13.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Fimi: Rváč byl můj první komiks od CC po 5 letech, předtím Želvy Ninja a předtím zas několik roků nic. Není mi sympatická jejich cenová a vydavatelská politika, tak u nich nenakupuji.

Gmork
E Gmork | 13.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Darth: Holt si člověk musí jen vyzobávat výživná semínka jako Harleen nebo The Fade Out od BBartu. Navíc s největší pravděpodobností pan Vybíral vydá příští rok druhý cyklus Mureny. A přemýšlí se nad podobnou edicí na přání jako u CC, jen by tam byly knihy jako pirátská Barracuda od Dufauxe nebo Siegfried od Alexe Alice a podobné věci. Co myslíte, má tu podobná edice šanci na úspěch?

http://www.bedetheque.com/serie-25441-BD-Barracuda-Jeremy.html

http://www.bedetheque.com/serie-16407-BD-Siegfried.html

Fimi
M Fimi | 13.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Dopp to si určitě užije ta obrovská masa děcek, kteří ani neví co je supermax a že Buffy měla v minulém tisíciletí nějaký seriál.. Ale pokud si to koupíš, Dort má splněno a může vydávat další boží věci jako Riverdale, Sabina čarodějka... Čekám opět 4-5 sešitů o 144 stranách za 600 Kč

Doppelganger
Doppelganger | 13.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Spike: tu novou teoreticky můžeš číst i bez znalosti seriálu, ale víc si to čtenář užije, pokud seriál zná - ona ta nová série je sice reboot, který si bere z originálu jen základní setup a postavy, ale na druhou stranu volně sleduje zápletky seriálu a bere je dost po svém, takže je velmi zábavné vidět, jak se v komiksu vypořádají s příchodem Kendry, jakou roli má Robin Wood, nebo jak komiks pracuje se vztahy mezi Scoobies. A proto je podle mě nová Buffy super.

Fimi
M Fimi | 13.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Gmork nedivím se, já v češtině nekupuji už téměř vůbec

Gmork
E Gmork | 13.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Nejvíc mě štve, že ty peníze na komiksy posílám do zahraničí a přitom bych tak moc chtěl podpořit české vydavatele. Navíc čeština je tak krásný jazyk. Ale komerční bláboly odmítám kupovat.

Fimi
M Fimi | 13.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Boží a cool a hustý jsi zapomněl..

,, nebudeme vydávat Xerxes, je to blboat" a později,, vydáme Xerxes " to mě zajímá kolik lidí posadí Radiant Girl na prdel...

Tak toto byly asi nejvíc ušetřenych 2900 za komiksy co jsem kdy ušetřil...

Ještě je potřeba vydat 100+1 děsně božích komiksů z Hellboyverze protože se ty bezvýznamné postavy objeví vždy na jednom panelu v dalších dílech upvo, čili si musíte počkat na další upvo 10 let protoze to vydáváme chronologicky... To mě vždy dostane

Gmork
E Gmork | 13.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

že zase vytahuju ty Poláky, tamní vydavatelé tam vydávají ledacos, jejich trh je už dávno přeplněn a takřka vše zajímavé z US komiksu už tam vyšlo či brzo vyjde, ale Witchblade, Darkness, Rising Stars tam vydávat nenapadlo nikoho. Konkurence by takovou lehkovážnost rozcupovala na kousky. Teď jsem si v polštině koupil 570 stránkový omnibus 30 dní dlouhá noc za 700 kč, docela by mě zajímalo, kolik by za podobnou knihu chtělo Comics Centrum.:)

Spike
Spike | 13.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Tu novou Buffy co u nás na podzim vyjde ještě nemohu hodnotit, nečetl jsem, ale pokud se alespoň vyrovná těm předtím které tu asi nevyjdou (neboť na rozdíl od téhle vyžadují znalost seriálů) tak rozhodně není čeho se bát.
Mimochodem, Hvězdy jsou v pohodě.. Komentář napíšu podrobně až budu v rozpoložení to nějak sesumarizovat, ale určitě tomuhle sluší kolosálka víc než kdyby to tu vycházelo v paperbacích..

Darth Raelchi
M Darth Raelchi | 13.6.2020 | Nejmocnější hrdinové Marvelu #100: Spider-Gwen

Uz jen aby prisel spider-safespace a spider-snowflake.

TonyT
TonyT | 12.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Gmork - asi tak.
Jinak Hellboy, Conan, Arkwraight byli super alespoň pro mě, ale obecně mám poslední dobou pocit, že CC trochu nabralo jiný směr, kdyby neměly Hellboy universum tak je to bída, Tomb Rider, Buffy, Avatar no co by na to asi řekl nebožtík Goon, ovšem prodat své produkty umí jako asi nikdo u nás, to se musí nechat.

Doppelganger
Doppelganger | 12.6.2020 | Nejmocnější hrdinové Marvelu #100: Spider-Gwen

cyboy: v jednom z paralelních vesmírů Spider tetička May existuje - jmenuje se Spider-Ma’am :)

Doppelganger
Doppelganger | 12.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Náhodou ta nová Buffy je super :)

Gmork
E Gmork | 12.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Já doufám, že Comics Centrum začne vydávat i další perly světového komiksu typu Magdalena, Buffy zabíjačka upírů nebo nového Tomb Raidera. Jejich fanoušci budou u vytržení a moje peněženka si na dlouhá léta odfrkne.:) 15 července vychází třetí kniha u Promethei, já to čekání snad nepřežiju. Polský Egmont taky hodlá do jedné knihy narvat (18 sešitů) celého Bažináče od Scotta Snydera. Chvályhodné. A za žádné 3000,- ale za 600-700 kč.

Toe
A Toe | 12.6.2020 | Nejmocnější hrdinové Marvelu #100: Spider-Gwen

Carnage: Ano, je to i "na papírku" přiloženém u knihy ;) Tedy klasicky co bude v dalším díle...

Lenny
M Lenny | 12.6.2020 | Nejmocnější hrdinové Marvelu #100: Spider-Gwen

DC prodlužuje na etapy po 20 dílech, NHM jasně vyhlásilo dalších 60. Na papírky není důvod.
Byl bych hrozně rád za třetí řadu, tam nastupují padouši :).

cyboy
M cyboy | 12.6.2020 | Nejmocnější hrdinové Marvelu #100: Spider-Gwen

Carnage - je koukni na wiki. Sice jeste nejsou rozepsany dalsi dily, ale ze se to rozsiruje na 120 tam je. Navic to bylo jako vkladana informace v jednom z poslednich dilu te prvni sedesatky. Ale treba korona udelala i neco dobreho a NHM skonci.

Carnage
Carnage | 12.6.2020 | Nejmocnější hrdinové Marvelu #100: Spider-Gwen

Je to v knize na papírku napsaný? Já jen že jinde žádný info není.

Spike
Spike | 12.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Já si všiml hlavně toho, že hlavní hrdina má přebarvené vlasy z modré na hnědou (to asi aby čtenář nemyslel že čte dalšího Darknesse :D)

Doppelganger
Doppelganger | 12.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

BTW jak dopadly ty zásahy do originálu (Překreslování sněhu, apod)? Je to poznat? Bylo to vůbec opodstatněné?

rajot
rajot | 12.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Ehm, já též.

Nezbi
Nezbi | 12.6.2020 | Murena #01: Cyklus matky

Má někdo info jak to vypadá s dalšími díly? Budou? Díky :)

louza
louza | 11.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

U téhle série je obrovský problém její nevyrovnanost. Když crew vydala první knihu, šel jsem do kolen. Příběh se částečně uzavřel ve druhé vydané knize, která už ale skvělého rozjezdu nedosáhla. Poslední část jsem dočetl v originále a pochopil, proč crew tenkrát ten konec zařízla. Protože politické blábolení v níž se to celé zvrhlo bylo fakt k uzoufání a situaci napravil až úplný konec, který kruh hezky uzavřel ale bylo už pozdě. Jako celek bohužel kniha neobstojí a na objednávku za tři litry to fakt nedosáhne. Knihu jsem neviděl, takže nehodotím, ale jsem si jist, že Krajina půlnočních stínů stejného autora i vydavatele je mnohem lepší investice, než hvězdy s totálně zabitým potenciálem.

TonyT
TonyT | 11.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Já též...

Fimi
M Fimi | 11.6.2020 | A zrodí se hvězdy...

Tak to jsem udělal dobře, že jsem do toho nešel

jh666
jh666 | 11.6.2020 | Nejmocnější hrdinové Marvelu #100: Spider-Gwen

Ne, má jich být ještě 20.

SomeOne
SomeOne | 11.6.2020 | Nejmocnější hrdinové Marvelu #100: Spider-Gwen

Je to tedy poslední číslo NHM?