Ukázka
Ukázka
Ukázka

+ 5 dalších ukázek

Koupit
Furutův šílený plán vychází na světlo. Tokiem se prohání strašlivá bestie a ničí vše kolem sebe. V nebezpečí se tak ocitají jak lidé, tak ghúlové – a právě společný nepřítel představuje pro obě znesvářené strany zajímavou příležitost...

Scénář
Sui Ishida
Art
Sui Ishida
Obálka
Sui Ishida
Lettering
Jiří Hrbek (Daren)
Překlad
Anna Křivánková (hotate)
Redakce
Filip Gotfrid, Jiří Pavlovský
Žánry
akční, horor
ISBN/ISSN
978-80-7679-192-3 (CREW)
Vazba
lepená v měkkých deskách
Formát
128 x 182 mm
Tisk
černobílý
Váha
260 g
Stran
208
Cena
229 Kč
Originál
Tōkyō Ghoul:re #14 (Shueisha Inc., 2018)
  • Sagikkun
    Sagikkun28.2.2023 16:11Tokijský ghúl:re #14
    Nedalo mi to, a musel jsem ohledně Ghúla zapátrat na internetu. Údajně se Išida potýkal ke konci série s vyhořením, což je u lidí z jeho branže bohužel více než běžné, ale v jeho psaní se to projevilo poněkud více než u ostatních. Všechno, co se poslední díly v Ghúlovi děje, mi přijde neskutečně random, a silou ohýbané, aby se to co nejrychleji uzavřelo. Je jedno, jak se to uzavře, hlavně že to vůbec nějak bude. U většiny postav už vůbec netuším, jaká je jejich motivace, a když už se nějaká nastiní, přijde mi šíleně nucená nebo wtf. Především jsem si ale uvědomil, že jsem vlastně úplně ztratil pojem o tom, co je vlastně hlavní zápletka tohohle všeho...? O čem to v tuhle chvíli je, co je ten hlavní cíl nebo ta message...?
    Rozhodně se tohle čte lépe, než to, s čím se mistr Išida vytasil minule, z toho jsem se opravdu musel chvilku vzpamatovávat. Silně tady tomu napomáhá fakt, že se již všechno soustředí a koncentruje na jednu hrozbu (tedy převážně), nicméně i tak mi to furt přijde jako neskutečný mess a je z toho cítit, jak autorovi dochází síly a chce to za každou už jakkoliv dorazit, protože se mu to sype jako domeček z karet. 2* s odřenýma ušima.
  • p3tris
    p3tris28.6.2022 20:34Tokijský ghúl:re #14
    Vypadá to, že Kanekiho sebeobětování přineslo úspěch. Protože poprvé v historii se ghúlové a lidé staví bok po boku. Přičemž zjišťují, že nejsou zase tak rozdílní. Ale samozřejmě i mezi nimi se najde někdo, kdo se proti novým pořádkům staví. Jenže cena je obrovská. Kaneki se v jakémsi stavu bezvědomí stává součástí drápu ve tvaru monstrózního červa, zabírajícího několik okrsků a rozmačkávajícího vše, co mu přijde do cesty. A jeho přátelé z řad ghúlů i lidí mají jen mále času na záchranu nejen jeho, ale celého Tokia. Pokud vůbec bude možná.
    Čtrnáctý svazek je méně akční, než několik předchozích a vrací do děje některé staré postavy. Posouvá děj k nevyhnutelnému finále a uzavírá některé linky. Tím pádem je čistější i kresba a na Išidův styl jde o překvapivě přímočarý a čitelný díl.
41