Petr Parker se chystá uplatnit své dovednosti v D. B. jako nejnovější paparazzi-fotograf celebrit. Naneštěstí jeho další cíl, herec Bobby Carr, s sebou přináší pár dalších komplikací. Třeba například žárlivou superfanynku se superschopnostmi Paper Doll. Je jen na Spideym, aby zabránil dalším vraždám této oddané dvojrozměrné hysterky! A navíc se ve městě objeví imitátor Spider-Mana! Mohl by to být sériový vrah se splder-stopovači?
A co má společného sázkař Bookie s tímto podvodníkem, který se vydává za Spideyho?

Obsahuje příběh:
Petr Parker, Paparazzi

Hřbety jednotlivých svazků postupně tvoří ucelený obraz od Marko Djurdeviče.

Obsahuje sešity série Amazing Spider-Man (Vol. 1) #559-563


Scénář
Bob Gale, Dan Slott
Art
Marcos Martín, Mike McKone
Ink
Marlo Alquiza, Andy Lanning, Marcos Martín, Vince Mielcarek, Keith Williams
Barvy
Jeromy Cox, Antonio Fabela, Javier Rodriguez
Lettering
Rui Alves, Hugo Jesus
Překlad
Petr Novotný, Martina Zvolská
Redakce
Changer the Elder, Alena Mikulíková, Petr Novotný, Martina Zvolská
Žánry
akční, superhrdinský
ISBN/ISSN
ISSN 2612-3169 (Hachette Fascicoli)
Vazba
šitá v tvrdých deskách
Formát
175 x 265 mm
Tisk
barevný
Váha
517 g
Stran
128
Cena
249 Kč
Originál
Spider-Man: Peter Parker, Paparazzo (Marvel Comics, 2008)
  • Moon
    Takové menší překvapení. Dost mě nadchla kresba a příběh, který se drží víc při zemi a není to fantastická, velkolepá záchrana všeho, což bylo osvěžující.
    Jedinou výtku bych měl k takovému mldému vyznění konce. Jinak palec nahoru!
  • Ivan Kucera
    Straczynského run bol jednou z najlepších vecí, aká Spider-Mana stretla. Koniec bol síce mdlý, ale pozitíva prevládali. Po Straczynskom prebral sériu Dan Slott. Snažil som sa mu prísť na chuť, no uvedomil som si, že som už na podobné veci starý. Preto ma prekvapilo, že sa mi Petr Parker: Paparazzi páčil, aj keď až na 4* to predsa len nie je. Zápletka vychádza z logického východiskového bodu, že bola len otázka času, kedy sa z „normálneho“ fotografa (vzhľadom na jeho „akrobatické“ schopnosti) stane paparazzi. Tento motív umožnil Slottovi klásť otázky o morálke, (žurnalistickej) zodpovednosti za cudzie životy a o tom, kde sa končí novinárčina a začína sa „kanibalizmus“. Samozrejme, netreba od toho čakať špičkový novinársky triler á la Sydney Pollack, stále je to „len“ Spider-Man (odpusť, Spajdy). Som skeptický voči vymýšľaniu nových záporákov v dlhé desaťročia vydávaných sériách, každopádne musím uznať, že tu sa to podarilo. Paper Doll je niečo z Aktov X a čosi z japonskej úchylnej hororovej mangy. Jej jedinečné superschopnosti umožnili ilustrátorovi Marcosovi Martínovi (Doctor Strange: Přísaha, Robin: Rok jedna) vizuálne sa odviazať. Je to tragická, skvelá postava. Preto zamrzí, že sa s tým Slott (okrem krátkej scény s rodičmi) po psychologickej stránke nepohral dôstojnejšie a zostal povrchný. To len dokazuje, že má talent na vymýšľanie „hovadín“ (v dobrom), ale buď nevie, alebo nechce „poriadne“ ich spracovať. Ide mu v prvom aj druhom rade len o show. Pavúka hore za to, že vrátil Sieťomila ku komornej zápletke (o to viac do očí udiera nudný pseudo bombastický úvod). Bohužiaľ, prítomný je tiež dvojdiel o extrémne nezáživnom Bare bez mena. Všetci treťotriedni zlosynovia, u ktorých si neviete spomenúť na ich prezývky, fakt nie sú niečo, z čoho by som padal na zadok. Detto všetky tie stávky naokolo, tie mi pripadajú s prepáčením hlúpe. To, čo Dan Slott ustál na slušnej úrovni, napokon paradoxne úspešne pochoval Bob Gale (áno, scenárista filmovej trilógie Návrat do budúcnosti). Bonusy: 4-stranový, vcelku banálny rozhovor so Slottom.
  • hroubek
    O zklamání nemůže být řeč, přesto jsem od Dana Slotta čekal trochu více. Je mi jasné, že ne každý sešit může/musí být nezapomenutelnou peckou. Jde jen o to, že jsem na Slotta a jeho run slyšel samou chválu a zde mi přišlo, že to jede celé na půl plynu. Zápletky jsou fajn, originalita tomu nechybí, nicméně mě to tentokrát tolik nechytlo. A mrzí mě to, jelikož mě tahle část Spideyho dobrodružství baví a zajímá. Snad to příště bude lepší.
  • Delphín
    Pohodový akční příběh v podání Dana Slotta a spol. Postava Paper Doll je rozhodně netradiční, napsána je ale skvěle, stejně jako práce Petera v roli fotografa, která se rychlostí světla obrací vzhůru nohama a Peterovo okolí na to reaguje totožně, ať už jde o veterána Robertsona nebo nejlepšího kamaráda Harryho Osborna. Možná škoda, že ke konci příběh trošičku ztrácí dech, jelikož se ale jedná o poslední sešit, není to ještě nic hrozného.
31161