Ukázka č.1
Ukázka č.2
Ukázka č.3
Comicsový fanzin.

Obsah:
Déjá vu - Dittmar Chmelař, Danglár
D'Artagnan a dvanáct diamantových sponek - Antonín Matějka, Ivan Kubát
Apokalypsa - Petr Kopl
Velký třesk - Dittmar Chmelař, Luděk Pospíšil (LUPO)

Scénář
Dittmar Chmelař, Petr Kopl, Antonín Matějka
Art
Jozef Gertli (Danglár), Petr Kopl, Ivan Kubát, Luděk Pospíšil
Obálka
Jozef Gertli (Danglár)
Žánry
akční, historický, sci-fi
ISBN/ISSN
ISSN 1212-0774 (MicroMedia)
Vazba
sešit v měkkých deskách
Formát
148 x 210 mm
Tisk
barevný
Váha
97 g
Stran
68
Cena
63 Kč
Originál
- (-)
  • J.Connor
    J.Connor mecenáš1.12.2010 00:11Origami #03
    A to ta obálka vypadala tak slibně...Danglár dobrej. Na poslední straně inzerován ZUKO, to počítám asi nikdy nevyšlo, že ? (anotace: postkatastrofický svět, krásné ženy, rafinovaný sex, násilní gayové, bezprizorní žoldáci a celá řada dalších ztroskotanců přežívajících na troskách zničeného světa - což by šlo).
  • thorrg
    thorrg24.9.2010 12:02Origami #03
    to: vasek
    Pokud chceš vědět, kde je Kopl teď, tak to doporučuji jeho Krále Artuše a Tři mušketýry.
  • vasek
    vasek29.11.2009 23:50Origami #03
    V roce 98 se v ostravské experimentální laboratoři Dittmara Chmelaře objevila sympatická snaha o genovou mutaci mezi Kometou a Crwí. Mělo jít o ryze český komerční časopis s pravidelnou periodicitou, zaměřený spíše na odrostlejší publikum nebo dospělé čtenáře. Pokud vím, tak byli autoři publikovaných komiksů i celkem slušně honorováni a v záměru nakladatele bylo vytvořit našlápnutý časák plný sexu, krve a rokenrollu. Což se (přiznejme) žalostně nezdařilo. Možná to bylo dáno nepřipraveností trhu a výtvory spíš podprůměrných kvalit. Možná měl nakladatel velké oči: publikovalo se za každou cenu barevně (i černobílé komiksy se tiskly na barevný podklad, což je tedy podle mého nehorázné plýtvání), tisklo se na lesklý drahý papír a zřejmě v obřím nákladu (remitenda byla prý neskutečná).

    Takže se není čemu divit, že to šlechtitelská stanice Ostrava po třetím čísle zapíchla. A to je podle mě škoda. S rostoucím číslem je totiž cítit znatelné zvýšení úrovně… A Origami trojka se dá i celkem číst (na rozdíl od předchozích dvou čísel, která bych snad ani nedával do knihovny, ale slušelo by se je zašoupnout někam dospod kompostu a nechat vyhnít ze světa).

    Určitě nejzajímavější z celé trojky je setkání s Danglárem. Skvělá obálka, a neméně perfektní kresba uvnitř vyhnala (aspoň u mě) hodnocení nad padesát procent. Ale jen co by se Rákosníčkovi za nehet vešlo.

    D'Artagnan = krystalická ultranuda, ovšem výtvarně taky patří (v origamáckém měřítku) k nadprůměru.

    Petr Kopl se v kresbě od minulého čísla neskutečně zlepšil a celkem by mě zajímalo, kam se ve svém výtvarničení dostal dnes. Jeho příběh mi tedy nijak extra nevadil – prostě taková normální blbůstka.

    No a „Velký třesk“ jako tečka celého publikačního pokusu má alespoň příhodně ironický název…

    Zkrátka a dobře…Origami byla taková slepá ulička českého komiksu. Kdyby byla bývala měla skromnější cíle, mohla i nějaký ten pátek fungovat jako průměrný fanzin.

  • Kapis
    Kapis mecenáš29.4.2008 17:51Origami #03
    Déjá vu vynikající, kresba o několik řádu výše než ostatní počiny v Origami. Za něj tolik bodů, zbytek srágora, který sráží body dolů - Dartaňana jsem nezvládl ani dvě stránky.
  • Markyz de Sade
    Markyz de Sade4.1.2008 00:07Origami #03
    Strašná sračka. MdS
  • sammpa lajunen
    sammpa lajunen19.6.2004 01:42Origami #03
    neviem ako sa k tomuto postaviť. objednal som si to a keď som to po pár týždňoch konečne čítal, nevedel som prečo som to objednával
1513