Marvel - Co jste neměli vědět o komiksovém zázraku

Celkové hodnocení

96% (17)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Žánr: publicistika
Vydal: Paseka
Rok a měsíc vydání: 2016/10
ISBN: 978-80-7432-708-7
Vydání: 1.
Vazba: vázaná v pevných deskách
Format: 170 x 240 mm
Počet stran: 496
Cena v době vydání: 490 Kč

Můžete koupit zde!

Popis:
Příběh Stana Leeho, který toužil po slávě a získal ji díky Spider-Manovi, Avengers, Fantastické čtyřce nebo X-Menům. Příběh Jacka Kirbyho, o němž jste nikdy neslyšeli, přestože v kině fandíte i jeho hrdinům. Příběh o autorských právech, kdo na nich vydělal a kdo ostrouhal. Příběh o proměně kreslených superhrdinů ve figurky, reklamní předměty, videohry, televizní seriály a velkorozpočtové filmy. Příběh o budování značky i kultu osobnosti. Příběh o tom, že komerční úspěch je pěkná věc, ale někdy vás přinutí dělat dost ošklivé věci nejlepším kamarádům. Tohle je skutečný a srdcervoucí příběh vydavatelství Marvel.

Poznámky:
Přečíst ukázku: http://paseka.cz/webdata/0000004492_20161025144111BWOQQYFE.pdf

Autoři:
[překlad] Podaný, Richard
[publicistika] Howe, Sean

Hlavní obálka

Obálka

Zaregistrovat své ID můžete zde!
Získat zapomenuté heslo můžete zde!

Lenny
Lenny | OFF | 09:42:24 20.11.2016 | *****
Skvělá knížka pro komiksové nerdy a nadšence do Marvelu. Howe jde dost do detailu (někdy víc než chcete) a přináší jedinečný pohled do zákulisí.
Podrobnější recenze s plusy i mínusy knihy na: http://www.youtube.com/watch?v=0H041VMiZ9w
petrsimcik
petrsimcik | OFF | 22:31:39 14.11.2016 | *****
Úžasná knížka. Ne že by si to člověk všechno pamatoval, ale i když člověk zná jen omnibusy co u nás vyšly a UKK + třeba i věci z Netopejra, tak se mu to při čtení v hlavně krásně spojuje protože příběh Marvelu je tu vyprávěný skrze ilustrátory a různé plánované zvraty v komiksech ať už jako příklad tvůrčí invence tak marketingová rozhodnutí. Přesně jsem si říkal JO, TO JE UKK Fénix, a teď píšou o Příchodu Galactuse a ...

Krom toho že vám začně všecho +- zapadat na správné místo je fajn že vám tahle knížka poradí čemu se zdaleka vyhnout :) - co bylo motivováno jen a jen tím aby se to nějak prodávalo a co naopak vzešlo třeba z konzumace velkého množství halucinogenů :)

A pak že nejde napsat o komiksu bez jediného obrázku.